Foorumiarkisto

← Roskakori

Södeimmät painijat

elikkä kirjoitakaa tänne kuka/ketkä on södeimmät painijat WWE:ssä. voitte myös kirjoittaa kuka/ketkä on rumemmat painijat. voitte myös pistää perusteluja
Mun mielest George "The Animal" Steele on just sexy... Sen karvane maha saa mut aina kuumax.

Sitten maija88, annan sinulle hyvän vinkin mitä ainoastaan wiisaat ja wanhimmat käyttäjät osaavat tällä voorumilla noudattaa: mieti onko ketjusi järkevä, ja mieti vielä se pakollinen kymmenen sekuntia ennenkuin postaat sen tänne

Wohoo, suoraan roskakoriin...
No, onhan täällä ennenkin keskusteltu parhaan näköisistä painijoista... muistan kyllä topicin...
Siellä oli paljon niitä sen ajan sydän-vilkku-silmiä ja reyn nimiä. (ja kiista siitä pitikö miesten olla pitkiä vai lyhyitä ja laihoja)
Keskustelu tuollaisista aiheista saattaa uhata monen nuoren kirjoittajan miehisyyttä, joten sitä on syytä välttää.
tsk tsk,

<3 A-Train
Luger o/
"Hardcore Homo" Angelin voittanutta ei ole. Se, miten hän pysyy sellaisena söpönä silonaamana pudottuaan ties mistä ja ties mihin, on todiste nykyaikaisen meikkaustaiteen riemuvoitosta.
GG o/

+ <3 Bush too
Kyllä sinä Wankie olit ensimmäisellä yrittämällä oikeassa... A-Trainin karvoitus lämmittäisi mukavasti synkkinä talvi-iltoina.

Rico voisi olla myös aika köriläs ilman sitä meikkiä ja asustusta... hänhän on kuitenkin entinen kyttä ja American Gladiator...
Bliz ja Palak <3
A-train tai Rikishi!! Rikishillä on niin mehukas ja piihottava peppu...
köholenhomoköh
hehee... ette edes tahdo tietää... tai no jos ei sitä jo arvaa xD
"-MysCen-" kirjoitti:
hehee... ette edes tahdo tietää... tai no jos ei sitä jo arvaa xD


No kukahan se voisi olla? kerropas minulle se. Minun täytyy saada tietää. Olen tullut hulluksi, en voi elää ilman tuota tietoa.
näyttäisin hyvältä mark henryn päällä
Perkele... Mul ei oo ketää enää (Andre the Giant)...
"Tee" kirjoitti:
Mun mielest George "The Animal" Steele on just sexy... Sen karvane maha saa mut aina kuumax.


George "The Animal" Steele=George "The Animal" Apina
George "The Animal" Steele=George "The Apina" Steele
George "The Animal" Steele=George "The Animal" Monkey
George "The Animal" Steele=George "The Monkey" Steele
Siinä vähän George Apinasta
"Scalper" kirjoitti:
"Tee" kirjoitti:
Mun mielest George "The Animal" Steele on just sexy... Sen karvane maha saa mut aina kuumax.


George "The Animal" Steele=George "The Animal" Apina
George "The Animal" Steele=George "The Apina" Steele
George "The Animal" Steele=George "The Animal" Monkey
George "The Animal" Steele=George "The Monkey" Steele
Siinä vähän George Apinasta


Vau, melkein yhtä hauskaa, kuin minun piti improvisoida esitelmä kylmästä sodasta.

Muuten projekti "Russo" edistyy mainiosti. Minä olen saanut melkein kasvatettua melko Russomaisen parrantyngän. Vielä pitäisi kasvattaa tyylikäs takatukka. Minusta tulee vielä suomen Russo, hinnalla minä hyvänsä.
"Scalper" kirjoitti:

...
Siinä vähän George Apinasta


Yrittääkö joku viedä uudestaan trashtalk.palkinnon kaikin keinoin?
Trashtalk -palkinto is no more, Viikon lausahdus™ on lajinsa viimeinen. Mwah!
"Hyppynen" kirjoitti:
Trashtalk -palkinto is no more, Viikon lausahdus™ on lajinsa viimeinen. Mwah!


Urheaa, poju. Arvostan taisteluasi, mutta tätä sotaa et voita E-ei. TrashTalk -palkinto ei kuole koskaan!
Hmph, epäreilua. Viikon lausahdus™ on _näin_ paljon vanhempi ja arvokkaampi... mä teen tän eteen vähän työtäkin ja vielä tykkään siitä. Te ootte vaan turhia copycattejä.
Pfft, arvokkuus ei olekaan oleellista kun Roskiksesta on kyse. Ja paha periköön asiat, joiden eteen täytyy nähdä vaivaa. Turhan copycatin aseman taas olen muutenkin saavuttanut jo ammoisina aikoina, ennen tätä foorumia ja roskista. Olen muuten pirun ylpeä siitä!

Loppuun kulunut ja yliarvostettu kommentti elämän epäreiluudesta: C'est la Vie.
/me sets mode: +pissed

Lopeta kaiken pistäminen Roskiksen piikkiin. Tollainen ideoiden varastaminen on hiton ärsyttävää, varsinkin kun sikariportaalla on mahdollisuudet koristella tätä vielä kaikilla Member titleillä yms. Antakaa mun hoitaa tätä hommaa rauhassa.
Waaas? Tämähän alkaa jo kuulostaa siltä, että olet tosissasi suivaantunut? No, jos näin on, lueppa uudestaan yksityisviestiesi joukosta se minulta tullut vastaus, jossa ystävällisesti kommentoin tuota "idean varastamista" (mitä siis ei koskaan edes tapahtunut).

Sinänsähän täällä sikariportaassa ei tarvitse mitään foorumiin liittyviä tekosiaan edes perustella. Ah, ihana valta ja kunnia. Voi tätä elon autuutta, olenhan sentään Queen of the World! Ja huomioksi: minä en sitten ole tosissani.
Eihän tää mikään maailmanloppu ole, mutta kuten sanoin, perhanan ärsyttävää. Jos aluksi koko Viikon lausahdus oli mennyt teiltä ohi niin ookoo, mutta miksi jatkaa? Ei tämä nyt sentään niin hauskaa ole.

Olisko yhteistyö mitään? Neljä viikon lausahdusta = äänestys?
Viikon lausahdus on hyvä ja saa siitä Hyvä Juttu™-palkinnon! Ehkä voisit kuitenkin vaihtaa lausahduksen vähän tiheämmin, jotkut kommentit jotka ovat VL™:n arvoisia eivät usein saa sitä (ensimmäisenä tulee mieleen Balan viesti Kauppa-foorumilta...)
"Bala" kirjoitti:
mul ois käytetyt rey mysterio kalsarit, ne on nähny elämää aika paljon ja niissä on erinäisiä eritteitä pinttyneenä runsain mitoin, ei kai haittaa?
no enivei kyl noi lähtee jolla parilkympil!

Ehkä hauskin juttu oli että hän joka halusi ostaa otti kommentin tosissaan...

"jarmo.leppanen1" kirjoitti:
Mikä koko???Onx ne samanlaiset ku wwe:n sivuilla kaupassa olevat mysterio training -housut???
Tiedän, usein päätös on aika vaikea. Tähän mennessä ehkä oma lempparini on seuraava repliikki:

"Finnish-Stallion90" kirjoitti:
Mun mielestä Billy Gunn on yksi niistä painijoista, jotka uhraavat kaikkensa kunnon painin vuoksi. Assman on rautaa ja sen matseja jaksaa vielä katsoa !!!


Entä minun kontribuutioni tähän sinun pieneen featureesi? -_-
Oli heikkotasoinen viikko. <_<
"Hyppynen" kirjoitti:
Tiedän, usein päätös on aika vaikea. Tähän mennessä ehkä oma lempparini on seuraava repliikki:

"Finnish-Stallion90" kirjoitti:
Mun mielestä Billy Gunn on yksi niistä painijoista, jotka uhraavat kaikkensa kunnon painin vuoksi. Assman on rautaa ja sen matseja jaksaa vielä katsoa !!!



Mun lempparini on tämä:
"maxamadd" kirjoitti:
pakko sanoa ett oot yksi niistä areas toisinan sanoin areestinen hyväksi käyttäjä

Ja tämä oli myös aika hyvä
"episode_666" kirjoitti:
mä oon aika "heel" kukaan ei kaikki vaan vittuilee. en nyt vihjaa mutta kohta toi kuka nyt onkin tulee sanoo en ä vittuiel
Viikon lausahdukset ovat hyviä,mutta niihin voisi linkittää sen topicin,josta k.o kommentti löytyy. Rakentavaa kritiikkiä, you know .
"Hyppynen" kirjoitti:
"HHH:n perä kuuluu mun top-vitoseen.. Toiset tykkää, toiset ei."

-Sannukka


Vau. Upeaa.
Minä viikon lausahduksessa. Tunnen itseni hieman nolohkoksi.
"Sannukka" kirjoitti:
"Hyppynen" kirjoitti:
"HHH:n perä kuuluu mun top-vitoseen.. Toiset tykkää, toiset ei."

-Sannukka


Vau. Upeaa.
Minä viikon lausahduksessa. Tunnen itseni hieman nolohkoksi.

Etkä syyttä,ystävä hyvä.
"Henkka" kirjoitti:
Viikon lausahdukset ovat hyviä,mutta niihin voisi linkittää sen topicin,josta k.o kommentti löytyy. Rakentavaa kritiikkiä, you know .


Allekirjoitukseen ei ikävä kyllä mahdu niin paljoa koodia... lisäksi niiden topiccien etsimisessä olisi liikaa työtä.
Tässä yksi hyvä ehdokas:

Eddie taas A LIE CHET AND STEAL! Orale Vato Latino Viva La Raza!

By: Kane And Undertaker


MEGA-LOL
skskskkkkkskskksskks


Mitäs sä siinä lollitelet?!


LOOOOOOOOL!!![/size]
Ei saa Editoida!
No en editoi jos tosiaan haluat sanoa, että 'Laughs Out Out Out Out Out Out Out Out Loud!!!'
"Ares" kirjoitti:
No en editoi jos tosiaan haluat sanoa, että 'Laughs Out Out Out Out Out Out Out Out Loud!!!'

Tai sitten LOTS OF LAAAAAAAAUGHS!!!!

Miten minusta tuntuu, että monet tyypit tulevat tänne vain ja ainoastaan peeloilemaan. *köhköhk&uköhköhscotthallköhköhköh*

Ja tämä Roskakori on kaikkien aikojen loistavin osio! http://forum.wrestlingalert.com/viewtopic.php?t=634 Tuo täytyy käydä lukemassa!
Ah, maxamadd oli kuningas... tai oikeammin kruununprinssi K&U:n jälkeen.
"Hyppynen" kirjoitti:
"Henkka" kirjoitti:
Viikon lausahdukset ovat hyviä,mutta niihin voisi linkittää sen topicin,josta k.o kommentti löytyy. Rakentavaa kritiikkiä, you know .


Allekirjoitukseen ei ikävä kyllä mahdu niin paljoa koodia... lisäksi niiden topiccien etsimisessä olisi liikaa työtä.

Tietäisitpä,kuinka paljon aikaa kuluu siihen,kun yritän löytää sitä topiccia... Tänäänkin,hain hausta KAIKKI topicit mihin idolini sannukka oli asiantuntevasti kommentoinut,enkä siltikään löytänyt tuota legendaariseksi kohonnutta "HHH:n perät"-kommenttia .

En kyllä edes tiedä,miksi etsin niitä,ehkä saan jollain mielipuolisella tavalla mielihyvää siitä,kun voi kuvitella itseään peeloja viisaammaksi...
http://forum.wrestlingalert.com/viewtopic.php?p=13222&highlight=#13222
[size=9]Darn, minun piti juuri tulla tänne ja pistää tuo osoite tänne... Nopeat syö hitaat.[/size]
http://forum.wrestlingalert.com/viewtop ... ght=#13222
[size=9]Minun käsityöskentelyni on niin uskomattoman nopeaa(johtuen treenauksesta), joten minua on lähes mahdotonta voittaa...[/size]
Mitä sä nyt?
"Kumiorava" kirjoitti:

http://forum.wrestlingalert.com/viewtopic.php?t=634 Tuo täytyy käydä lukemassa!

Joo, oon lukenut tuon syvällisen keskustelun jo muutaman kerran aikaisemmin ja varsikin ensimmäisellä kerralla lähes repesin naurusta.
Don't mess with me! I can kick, I can hit and I can spit!

Juu siinä vähä englannin kielen taidonnäytettä ala' A.K.
(Mitä mä täällä teen?)

Älkää kirjottako mulle.
Vilkku on aika eläin ja Tee on aika pedo, siis peto.
Ajan kulukseni kun tämä nyt on Roskakori kirjoitanpas tähän muutamia legendaarisia postauksia täältä.

"kane and undertaker1" kirjoitti:
no nyt tuli kane and undertakertakerista älä luule ettei he pala
sitten tuli loppu hautaan tm`n elävältä REST IN PEACE HÄHHÄHHÄÄ
TURHA LUULO ETTÄ ME EI NOUSTA KUOLLEISTA KANE AND UNDERTAKER PALAAVAT HAUDAN SISÄSTÄ SUORAAN SANOMAAN REST IN PEACE

"Viva La eddie" kirjoitti:
I`m taker and kane I`m buried alive you

"undertaker ja kane" kirjoitti:
ha! mä luen aku ankkaa hessuu mikkii mummoo touhoo roopee
tupu hupu lupuu kyl niit viäl on esim iinestä

"undertaker ja kane" kirjoitti:
hähähää mä oon taas palanut bannikkaa niin paljon kun haluatte minä palaan aina

Kuinkakohan monta hahmoa K&U:lla oli?
"maxamadd" kirjoitti:
LESNAR SYYTETÄÄN 2 LASTEN HYVÄKSIKÄYTÖKSESTI NIMITTÄIN brock lesnar on homo

"maxamadd" kirjoitti:
älkää ruiskuttako paskaa vaan hankikaa elämää MENKÄÄ ULOS OTTAMAAN HAPPEA f.U.C.K.I.N S.H.I.T

"maxamadd" kirjoitti:
buuuuuuuuu sulla ei oo edes munaa mä oon onnelinen koska mä en oo suomalainen homo

maxamadd on todellakin kuningas...
"shawn michaels" kirjoitti:
shawn michaels on paras raw painia

"The Spirit Of Deadman" kirjoitti:
No nii tänne haluasin että laittaisitte kuka saa mielestänne aikaan sulavan ja hienon matsit. (Laita mielellään esimerkki matisista mikä oli mielestäsi hieno tai voit myös perustella mielipiteesi muulla tavalla)

"Angelo" kirjoitti:
Sun kommenteja en kaipaa yhtään! SLUT BUTT FUCKER is my REAL NAME

"Angelo" kirjoitti:
I DO, WHAT A HELL I WANNA TO DO!!!

Paljon on hyviä postauksia. No ainakin saadaan huumoria.