Tzei-em kirjoitti:Hyrkanos kirjoitti:Kymmä juttu, kun minulla se ei ole vielä pettanyt kuin vain muutamassa kaikkein nirsoimmassa dossipelissä. Äänipuoli tietty on asia erikseen.
Esimerkkeinä voisin mainita vaikkapa NHL 96:n ja Red Alertin, joista ainakaan jälkimmäinen ei tietääkseni ole dos-pohjainen, mutta joista kumpaakaan en saa xp:llä toimimaan pirullakaan. Varsinkin tuota Red Alertia olisi mahtava päästä vielä joskus pelailemaan, sillä mielestäni se edustaa ehdottomasti strategiapelien kärkijoukkoa.
Hyrkanos kirjoitti:Tulipa mieleen siitä hitaudesta että joskus noissa vanhoissa peleissä esiin ns. ylinopeutta.
Heh, tuttu ongelma. Johtuu tosin lähinnä siitä, että monet 90-luvun alun pelit on ohjelmoitu toimimaan suoraan verrannollisesti prosessorin nopeuteen nähden...
LONG LIVE RED ALERT!
Minulla toimii, kun ostin sen Command & Conquer The First Decade:n. On kyllä loistava peli, ensimmäisiä pelejä mitä minä olen koskaan pelannut.
Ja tuossa First Decadessahan on....
Command & Conquer™ (Aug. 1995)
Command & Conquer The Covert Operations™ (April 1996)
Command & Conquer™ Red Alert™ (Oct. 1996)
Command & Conquer Red Alert Counterstrike™ (Mar. 1997)
Command & Conquer™ Red Alert™ The Aftermath™ (Sept. 1997)
Command & Conquer™ Tiberian Sun™ (Aug. 1999)
Command & Conquer™ Tiberian Sun™ Firestorm (Feb. 2000)
Command & Conquer™ Red Alert™ 2 (Oct. 2000)
Command & Conquer™ Yuri’s Revenge™ (Oct. 2001)
Command & Conquer Renegade™ (Feb. 2002)
Command & Conquer™ Generals (Feb. 2003)
Command & Conquer™ Generals Zero Hour (Sept. 2003
Aivan loistava paketti kolmellakympillä. Olisin voinut helposti maksaa alle satasen tuosta.
http://www.tilt.fi/index.cgi?action=sho ... nja2&num=7