Leffat
- Genghis Khan
Ite en oo Hopperilta edes hirveän montaa leffaa nähnyt, joten ukon manööverit ei oo niin tuttuja.
Viime aikoina häntä on tullut nähtyä kolmosen Pentagon-sarjassa, silloin kun olen sattumalta kanavalle eksynyt ja verrattuna kyseisen sarjan isälliseen veteraaniupseeriin toi Boothin rooli oli ihan mukavaa vaihtelua...
Viime aikoina häntä on tullut nähtyä kolmosen Pentagon-sarjassa, silloin kun olen sattumalta kanavalle eksynyt ja verrattuna kyseisen sarjan isälliseen veteraaniupseeriin toi Boothin rooli oli ihan mukavaa vaihtelua...
Looking California, feeling Minnesota.
Katsoin tuossa "The Hills Have Eyes" elokuvan.
Piru että oli mukavaa teurastusmätkettä. Sinänsä juoni oli vähän kuiva ja elokuva alkoi melko pitkäveteisesti. Mutta muutama kohtaus nostatti tunnelmaa reilusti, suosittelen ihan vain pelkästään niiden vuoksi.
Piru että oli mukavaa teurastusmätkettä. Sinänsä juoni oli vähän kuiva ja elokuva alkoi melko pitkäveteisesti. Mutta muutama kohtaus nostatti tunnelmaa reilusti, suosittelen ihan vain pelkästään niiden vuoksi.
- Spoiler: näytä
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
-
Super-RKO!
Jep. Ja Willis on huhuillut että siitä vielä 2 osaa tehtäisiin.Katsoiko kukaan eilen Die Hardia? Taisi olla ihan ensimmäinen osa, jos oikein muistan. Hyvä toimintajännäri, ja mielestäni paras Die Hard. Nyt niitä on tainnut tulla jo neljä.
Are you beyond good and evil?- John Morrison
<- Vuoden raiskaus
-
Super-RKO!
Jep. Hän on elokuvamaailman Hulk Hogan.JVDS kirjoitti:On se jätkä sekaisinSuper-RKO! kirjoitti:Jep. Ja Willis on huhuillut että siitä vielä 2 osaa tehtäisiin.Katsoiko kukaan eilen Die Hardia? Taisi olla ihan ensimmäinen osa, jos oikein muistan. Hyvä toimintajännäri, ja mielestäni paras Die Hard. Nyt niitä on tainnut tulla jo neljä.
Are you beyond good and evil?- John Morrison
<- Vuoden raiskaus
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Paitsi että Bruce on tuonut elokuviin jotain hyvää toisin kuin Hogan painiin.Super-RKO! kirjoitti:Jep. Hän on elokuvamaailman Hulk Hogan.JVDS kirjoitti:On se jätkä sekaisinSuper-RKO! kirjoitti: Jep. Ja Willis on huhuillut että siitä vielä 2 osaa tehtäisiin.
EDIT: no ehkä ampui hieman yli, mutta tiesitte mitä tässä haettiin.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- DeadManWalking
Katselin tuossa eilen Rocky Balboan. Ihan OK elokuva, kieltämättä toi pienet nostalgiakyyneleet silmille. Voisin kirjoittaa myöhemmin leffasta ehkä pidemmänkin raportin.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
-
TheBraindead
- DeadManWalking
Mikähän mahtaa muuten olla tämä vimma, että pitää vanhoja legendaarisia hahmoja tuoda takaisin? Ensi vuonna on kaiken lisäksi tulossa vielä Rambolle vielä uusi leffa.
Kai se vaan on, että kun tietää mistä sitä rahaa tulee paljon, niin pitäähän sitten niistä naruista nykiä.
Kai se vaan on, että kun tietää mistä sitä rahaa tulee paljon, niin pitäähän sitten niistä naruista nykiä.
- DeadManWalking
Kyllä, kuvauksetkin ovat tainneet jo alkaa.Tebacka kirjoitti:Jep. Ja jos en väärässä ole, niin uusi Indiana Joneskin on nyt suunniteilla tehdä elokuviin..DeadManWalking kirjoitti:Mikähän mahtaa muuten olla tämä vimma, että pitää vanhoja legendaarisia hahmoja tuoda takaisin? Ensi vuonna on kaiken lisäksi tulossa vielä Rambolle vielä uusi leffa.
Itsekin kävin eilen Die Hard 4.0:n katsomassa, vtun kovahan se oli, mutta tosiaan huvittaa että 12 vuoden jälkeen täytyy vielä repäistä ja tehdä jatkoa! Vaikka mikäs siinä, en valita, on Bruce Willis vieläkin kuumis.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
Päätinpä kysyä tällaisen kysymyksen, että kuinka moni täällä on kiinnostunut uusimmasta Harry Potter -elokuvasta? Harry Potter ja Feeniksin Kilta tulee nyt juuri elokuviin tänä perjantaina 13. päivä. (taikauskoa?) Itse olen kova harrypotterfani, ja aion tuon mennä katsomaan kaverini kanssa lähiaikoina, kun kaikki edellisetkin osat on tullut katsottua elokuvateatterissa. Mitä mieltä olette, että pitäisikö noihin elokuviin laittaa joku K-15 rajoitus nykyisen K-11 sijaan? Omasta mielestäni, kun joku 9-vuotias pääsee tuota katsomaan äitinsä kanssa, niin se on paikoin liian pelottava.
Näh, ei Potter-leffat iske. Kirjat ovat oikein hyviä, mutta leffat ovat suoraan sanoen pelkkiä raiskauksia. Kyllähän pari ensimmäistä osaa melko uskollisia kirjoille olivat, mutta nyt nämä uudemmat ovat kyllä olleet melko surkeita. Toki se on ymmärrettävää kun sivujen myötä asiaakin on paljon enemmän uudemmissa Rowlingin teoksissa, mutta en silti pysty nauttimaan niistä leffoista jos olen kirjat lukenut - ja kaikki julkaistut kirjat olen jo lukenut, joten..
Nojoo, kyllä sen varmaan tulen katsomaan, kunhan nelosen ensin jaksaisi katsoa. Se jos joku nimittäin on raiskaus.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
Kieltämättä nuo kaikki elokuvat ovat olleet enemmän tai vähemmän raiskauksia Rowlingin kirjoja ajatellen. Itsekin nuo kirjat olen kaikki lukenut, ja osan jopa pariinkin kertaan. Sen verran laadukasta tekstiä. Povaan, että tästä elokuvasta tulee kaikkien aikojen raiskaus, kun kirjassakin on jotain 1050 sivua, niin ei läheskään kaikkia saada elokuvaan mukaan. Traileri on ollut mielenkiintoinen, tosin hieman sekava, kuten aina. Kyllä silti tuollaista elokuvaa mielellään katson kuin jotain, joka kestää viisi tuntia, ja kaikki asiat ovat väkisin tungettu mukaan,
Itsekkin meinaan käydä katsomassa kaverini, ja veljeni kanssa tuon uusimman, tänä perjantainahan se tulee ensi-iltaan. Olen itsekkin melkoinen Potter fani, ja elokuvat ovat aina vaan parantuneet.JVDS kirjoitti:Päätinpä kysyä tällaisen kysymyksen, että kuinka moni täällä on kiinnostunut uusimmasta Harry Potter -elokuvasta? Harry Potter ja Feeniksin Kilta tulee nyt juuri elokuviin tänä perjantaina 13. päivä. (taikauskoa?) Itse olen kova harrypotterfani, ja aion tuon mennä katsomaan kaverini kanssa lähiaikoina, kun kaikki edellisetkin osat on tullut katsottua elokuvateatterissa. Mitä mieltä olette, että pitäisikö noihin elokuviin laittaa joku K-15 rajoitus nykyisen K-11 sijaan? Omasta mielestäni, kun joku 9-vuotias pääsee tuota katsomaan äitinsä kanssa, niin se on paikoin liian pelottava.
i thank you
Kolmoselta tulee tänään Rankka päivä (Falling Down) -niminen elokuva, jonka keskiarvo on IMDB:ssä peräti 7,3. Yleensä yli seiskan saanaat elokuvat IMDB:ssä ovat olleet mielestäni hyviä, mutta koska digiboksille on jo varattu toinen tallennus tuohon aikaan ja minulla olisi muuta tekemistä (painin katselua), niin haluan kysyä, että onko elokuva hyvä? Siirränkö muut tekemiset sivuun ja katsonko tuon leffan?
- Genghis Khan
Vähän myöhään tulee, tiedän, mutta ehdottomasti kannattaa katsoa Rankka päivä, jos ei eilen sitä sattunut näkemään eikä ole aiemminkaan nähnyt. En pidä Douglasista yhtään (perkeleen limanuljaska meni viemään Zeta Jonesin
) mutta tuo on toinen hänen kahdesta hyvästä leffastaan, tämän ohella.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
-
MasterOfDisaster
Minä taas tykkäsin Douglasin Basic Instinctistä, joka omalla tavallaan viehätti muutamia vuosia sitten. Niilin Jalokivi.. ym. ovat taasen legendaarisia, sillä eikös MTV tahtonut aina uutenavuotena näyttää noita pari vuotta taaksepäin. Douglas ei ole kuitenkaan ollut koskaan mikään hirveän merkittävä näyttelijä minulle, vaikka onkin saanut yhden Hollywoodin kauneimmista naisista itselleen.
- paskaa puhuva suomalainen -
Jatketaanpa täällä, kun ei jostain syystä tuo painin kommentointi juuri tällä hetkellä innosta (jaksot olen kyllä katsonut).
Elikkäs, Douglasin "Rankka Päivä" tuli katsottua ja hyvähän se oli. Huumori oli mahtavaa ja Douglas loisti roolissaan kiehahtaneena, työpaikkansa ja perheensä menettäneenä herrasmiehenä, kuin myös äärettömän coolina kaverina, joka näytti kusipää-jengiläisille kuka on äijä! Minä todella pidin Douglasin hahmosta, se oli suoraan sanottuna mahtava.
Elokuva oli muutenkin hyvä niin viihdyttävyydeltään kuin omaperäisyydeltäänkin, mutta pienenä miinuksena paistoi esiin hieman ennalta-arvattava, liian Hollywoodmainen lopetus.
EDIT: Ei kovin monipuolisesti ollut sanottavaa, mutta se johtuu siitä, etten ole hirveästi tottunut leffoja kommentoimaan. Mutta yrittänyttä ei laiteta - leffat kun tuppaa nykyään viihdyttämään painia enemmän, niin katsotaan, jos vaikka tänne vakituisesti alkaisi jotain raapustamaan.
Elikkäs, Douglasin "Rankka Päivä" tuli katsottua ja hyvähän se oli. Huumori oli mahtavaa ja Douglas loisti roolissaan kiehahtaneena, työpaikkansa ja perheensä menettäneenä herrasmiehenä, kuin myös äärettömän coolina kaverina, joka näytti kusipää-jengiläisille kuka on äijä! Minä todella pidin Douglasin hahmosta, se oli suoraan sanottuna mahtava.
Elokuva oli muutenkin hyvä niin viihdyttävyydeltään kuin omaperäisyydeltäänkin, mutta pienenä miinuksena paistoi esiin hieman ennalta-arvattava, liian Hollywoodmainen lopetus.
- Spoiler: näytä
EDIT: Ei kovin monipuolisesti ollut sanottavaa, mutta se johtuu siitä, etten ole hirveästi tottunut leffoja kommentoimaan. Mutta yrittänyttä ei laiteta - leffat kun tuppaa nykyään viihdyttämään painia enemmän, niin katsotaan, jos vaikka tänne vakituisesti alkaisi jotain raapustamaan.