Ehkä et vain osaa. Minä join juhannuksena ~20 lonkeroa, ja ihan hyvin nuo hampaat ovat vielä tallella. Minä osaan.aLoe kirjoitti:Ja lonkeroista vielä sen verran, että hampaat lähtevät irti jos toista alkaa juomaan :E.
Elintarviketopic
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Hiljaa. Lonkero on parempaa kuin olut millon vaan.Riveni kirjoitti:Lonkerot ovat varsin jänniä juomia. Parhaiten ne luokiteltaisiin miesten siidereiksi sellaisille puppelifruittareille, joille ei olut maistu. Mutta ongelmahan on se, että kahta tuoppia enempää kyseistä litkua ei voi juoda, koska mädältä maistuvasta nesteestä saa hyvin nopeasti tarpeekseen.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori
Minä myös käsitin tuon lonkeroksi, mutta juodaanko lonkeroita tuopeista?Genghis Khan kirjoitti:Eikö Riveni juuri tuossa sitä tarkoittanutkin, että olutta ei kahta tuoppia enempää pysty juomaan?
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
Niille ihmisille, joille ei olut maistu... oletteko koskaan maistaneet eri oluttyyppejä - toisin sanoen pintahiivaoluita? Peruskaljahan on pohjahiivaolutta (Lageria) ja sen maku on kyllä aika erilainen kuin kunnon oluen. Pakko tosin sanoa, että itse aluksi pidin Lagereista, mutta sitten kun on maistanut parempaa, niin ei enää kovin hyvin uppoa... ei sillä, kyllä minä vielä suomikaljaakin (Lapin Kulta on paras suomalainen mielestäni) juon, mutta mitään varsinaista makunautintoa en siitä saa - toisin kuin kunnon oluista.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Asia on näin ainakin minun osaltani, tulee se ns energiajuoma efekti. Dmw vielä sulle ymmärän että haluat olla se kova kaveri joka vittuilee ja kyseenalaistaa kaiken minun kirjoittamani, mutta dmw sinä epäonnistut siinä.DeadManWalking kirjoitti:Ehkä et vain osaa. Minä join juhannuksena ~20 lonkeroa, ja ihan hyvin nuo hampaat ovat vielä tallella. Minä osaan.aLoe kirjoitti:Ja lonkeroista vielä sen verran, että hampaat lähtevät irti jos toista alkaa juomaan :E.
Red snow, how convenient.
Ihan oikeasti Velo ja DMW voitte laittaa yv:tä jos teitä noin paljon ärsyttää mun kirjotukset, mutta jos vielä jatkatte samaa rataa, niin olette oikeasti lapsellisia. Ymmärän, että suutuitte siitä kun en tykännyt lempiohjelmastanne Lostista, mutta rajansa kaikella. Minä lopetan tähän, mutta te voitte jatkaa tota teidän käytöstänne mun puolesta.
Red snow, how convenient.
Lonkero on "miesten" siideriä, hinttareille siis, sellaisille puppelipojille, joille ei kalja maistu.
Ja tottahan se on, että lonkeron yläraja on kyllä jossain neljässä, se litku saa pahanolon aikaan vähintään siinä välissä. Elimistö vain reagoi siihen, että neste maistuu käytännössä mädältä.
Ja tottahan se on, että lonkeron yläraja on kyllä jossain neljässä, se litku saa pahanolon aikaan vähintään siinä välissä. Elimistö vain reagoi siihen, että neste maistuu käytännössä mädältä.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Siis lonkkuhan on ns. "homojuomaa", mutta kyllä itse sitä ostan janojuotavaksi ennen kaljaa. Jos letkeä ilta on tiedossa niin Lonkerosiksari + pari kaljaa + randomia = ratings.Riveni kirjoitti:Lonkero on "miesten" siideriä, hinttareille siis, sellaisille puppelipojille, joille ei kalja maistu.
Ja tottahan se on, että lonkeron yläraja on kyllä jossain neljässä, se litku saa pahanolon aikaan vähintään siinä välissä. Elimistö vain reagoi siihen, että neste maistuu käytännössä mädältä.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Yleensä kuvio menee näin:
Pari erkoisolutta + normikaljaa + viinaa ja blandista + baarista vielä päälle kusikaljaa aka koffia + shotteja + kaikkea mitä lähtee, mm. lonkeroa = ratings ja överit.
Pari erkoisolutta + normikaljaa + viinaa ja blandista + baarista vielä päälle kusikaljaa aka koffia + shotteja + kaikkea mitä lähtee, mm. lonkeroa = ratings ja överit.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Mä käytän tällasta taktiikkaa:
Kotona, nyt kesällä pihalla pari erikoisolutta tai viiniä + kahvi & sikari, sitten kaverille viiniä ja kurakaljaa juomaan, sitten jonnekin teinimestaan ulos tai sisälle kurakaljaa + sitten mahdollisesti vielä baariin väkeviä ja kurakaljaa. Ikäähän meikäläisellä ei baareihin vielä ole, joten niissä tulee käytyä aika harvoin - kerran kuussa ja harvemmin.
Kotona, nyt kesällä pihalla pari erikoisolutta tai viiniä + kahvi & sikari, sitten kaverille viiniä ja kurakaljaa juomaan, sitten jonnekin teinimestaan ulos tai sisälle kurakaljaa + sitten mahdollisesti vielä baariin väkeviä ja kurakaljaa. Ikäähän meikäläisellä ei baareihin vielä ole, joten niissä tulee käytyä aika harvoin - kerran kuussa ja harvemmin.
- The Goldberg
- Viestit: 105
- Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
- Paikkakunta: Hyvinkää
Tämä on totta, mutta on neitimäistä pitää lonkerosta. Se on kyllä totta, että on enemmän neitiä juoda kaljaa, jos ei siitä pidä, kuin juoda lonkeroa, mutta kyllä se lonkerosta pitäminen vaan on neitimäistä - niin kallistakin kun se on.The Goldberg kirjoitti:Lonkero on yleensä niille jotka pitävät siitä, eivätkä omaa tarvetta kehua sillä kuinka kova jätkä on, koska juo kaljaa.
Pistäkää saman tien mekot ja meikit naamaan
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Niin no itselläni on tämä lonkero/kalja juttu vähän niin ja näin.
Pidän enemmän lonkerosta, ja ostan kaljaa ainoastaan siinä tapauksessa kaljaa jos se on mahdollista laittaa pitkäksi aikaa kylmään, niin että siitä tulee ihan jääkylmää. Kaljaa en nimittäin lämpimänä juo.
Lonkeron taas ei ole pakko olla aivan jääkylmää, mutta ei siitäkään mitään haittaa ole.
Pidän enemmän lonkerosta, ja ostan kaljaa ainoastaan siinä tapauksessa kaljaa jos se on mahdollista laittaa pitkäksi aikaa kylmään, niin että siitä tulee ihan jääkylmää. Kaljaa en nimittäin lämpimänä juo.
Lonkeron taas ei ole pakko olla aivan jääkylmää, mutta ei siitäkään mitään haittaa ole.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Lumihiutale
- Viestit: 139
- Liittynyt: Ma 26.01.2004 10:53
- Paikkakunta: Turku
Kaljan juonnilla kehuskelu on kyllä yksi lapsellisimmista asioista mitä tiedän aikuisen ihmisen voivan tehdä. Jokainen nyt tykkää mistä tykkää, ja sillä selvä. Ei se tee kenestäkään neitiä, jos tykkää siideristä tai lonkerosta.
Itse en pidä yhtään kaljasta, ja mielelläni maksan sen kaksinkertaisen hinnan siitä, että saan oikeasti HYVÄÄ juotavaa. Kumpi oikeastaan onkaan lapsellisempaa: Juoda kaljaa vain sen takia että se on halvempaa, jotta pääsisi halvalla känniin, vai juoda lonkeroa/siideriä, joka oikeasti on hyvää? Känni tulee sitten päälle jos tulee, ihan sama.
Viinasta en myöskään tykkää yhtään, jotenkin se viinan sivumaku drinkeissä on vain niin kamala, etten siitä tykkää. Rekorderligia minulle kiitos, se on parasta mitä tiedän. Varsinkin mansikka lime.
Todelliset miehet eivät piittaa siitä mitä heistä ajatellaan, tosi mies voi pitää vaikka vaaleanpunaisia stringejä jalassaan, jos niin haluaa. (Tästä ei tarvitse päätellä, että minulla sellaiset olisi) Kaljaa juovat vain ihmiset, jotka eivät uskalla kaveriporukassa juoda muuta (70%), eivät ole maistaneet koskaan muuta (5%), ovat liian köyhiä (20%) tai oikeasti vain pitävät kaljasta eniten (5%).
Itse en pidä yhtään kaljasta, ja mielelläni maksan sen kaksinkertaisen hinnan siitä, että saan oikeasti HYVÄÄ juotavaa. Kumpi oikeastaan onkaan lapsellisempaa: Juoda kaljaa vain sen takia että se on halvempaa, jotta pääsisi halvalla känniin, vai juoda lonkeroa/siideriä, joka oikeasti on hyvää? Känni tulee sitten päälle jos tulee, ihan sama.
Viinasta en myöskään tykkää yhtään, jotenkin se viinan sivumaku drinkeissä on vain niin kamala, etten siitä tykkää. Rekorderligia minulle kiitos, se on parasta mitä tiedän. Varsinkin mansikka lime.
Todelliset miehet eivät piittaa siitä mitä heistä ajatellaan, tosi mies voi pitää vaikka vaaleanpunaisia stringejä jalassaan, jos niin haluaa. (Tästä ei tarvitse päätellä, että minulla sellaiset olisi) Kaljaa juovat vain ihmiset, jotka eivät uskalla kaveriporukassa juoda muuta (70%), eivät ole maistaneet koskaan muuta (5%), ovat liian köyhiä (20%) tai oikeasti vain pitävät kaljasta eniten (5%).
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
Tai sitten ei juo lainkaan mitään alkoholia.
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
Kyllä: Juon kaljaa koska se on vain parasta. Jos ilmaiseksi saisin yhden jompaakumpaa, lonkeroa tai kaljaa, ottaisin lonkeron. Mutta 6 jompaakumpaa, ottaisin kyllä kaljaa. Lonkeroa/siideriä ei vaan voi juoda paria enempää. Kylmä huurteinen lämpimänä kesäpäivänä on jotain parasta, ja sitten sitä meneekin se mäyräkoira aika äkkiä. 
En minä tosissani pidä siideristä ja lonkerosta pitäviä miehiä neiteinä - kuten Lumihiutale sanoi, tosimies ei välitä muiden mielipiteistä ja olen jopa itse sitä mieltä, että tosimies voi pitää jopa miehistä, eikä sekään tee hänestä neitiä.
Tottapuhuakseni minä pidän jossain määrin siideristä kunhan se ei ole liian makeaa - valehtelisin, jos sanoisin, että siideri olisi peruskaljaa huonompaa, mutta erikoisoluille ja hyville viineille se ei kyllä pärjää. Lonkero taas... se on mielestäni jollakin tapaa ällöttävää enkä pysty juomaan sitä ollenkaan. Tosin siitä on monta kuukautta, kun olen lonkeroa ja siideriä juonut ja silloinkin olen maistanut jonkun muun lasista/pullosta. Lonkeroa olen ostanut/tilannut kerran elämässäni - siideriä en koskaan.
Jokainen juokoon sitä, mistä oikeasti pitää
Tottapuhuakseni minä pidän jossain määrin siideristä kunhan se ei ole liian makeaa - valehtelisin, jos sanoisin, että siideri olisi peruskaljaa huonompaa, mutta erikoisoluille ja hyville viineille se ei kyllä pärjää. Lonkero taas... se on mielestäni jollakin tapaa ällöttävää enkä pysty juomaan sitä ollenkaan. Tosin siitä on monta kuukautta, kun olen lonkeroa ja siideriä juonut ja silloinkin olen maistanut jonkun muun lasista/pullosta. Lonkeroa olen ostanut/tilannut kerran elämässäni - siideriä en koskaan.
Jokainen juokoon sitä, mistä oikeasti pitää










