Elintarviketopic

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 24.06.2008 11:24

aLoe kirjoitti:Ja lonkeroista vielä sen verran, että hampaat lähtevät irti jos toista alkaa juomaan :E.
Ehkä et vain osaa. Minä join juhannuksena ~20 lonkeroa, ja ihan hyvin nuo hampaat ovat vielä tallella. Minä osaan.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ti 24.06.2008 12:35

Riveni kirjoitti:Lonkerot ovat varsin jänniä juomia. Parhaiten ne luokiteltaisiin miesten siidereiksi sellaisille puppelifruittareille, joille ei olut maistu. Mutta ongelmahan on se, että kahta tuoppia enempää kyseistä litkua ei voi juoda, koska mädältä maistuvasta nesteestä saa hyvin nopeasti tarpeekseen.
Hiljaa. Lonkero on parempaa kuin olut millon vaan.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Genghis Khan

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ti 24.06.2008 12:39

Eikö Riveni juuri tuossa sitä tarkoittanutkin, että olutta ei kahta tuoppia enempää pysty juomaan?
Looking California, feeling Minnesota.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ti 24.06.2008 12:42

Genghis Khan kirjoitti:Eikö Riveni juuri tuossa sitä tarkoittanutkin, että olutta ei kahta tuoppia enempää pysty juomaan?
Oletin että puhuttiin lonkerosta. Oluen kohdalla tuo on kyllä ihan totta.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

ilike

Viesti Kirjoittaja ilike » Ti 24.06.2008 13:48

Genghis Khan kirjoitti:Eikö Riveni juuri tuossa sitä tarkoittanutkin, että olutta ei kahta tuoppia enempää pysty juomaan?
Minä myös käsitin tuon lonkeroksi, mutta juodaanko lonkeroita tuopeista?
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.

finlay

Viesti Kirjoittaja finlay » Ti 24.06.2008 14:30

Niille ihmisille, joille ei olut maistu... oletteko koskaan maistaneet eri oluttyyppejä - toisin sanoen pintahiivaoluita? Peruskaljahan on pohjahiivaolutta (Lageria) ja sen maku on kyllä aika erilainen kuin kunnon oluen. Pakko tosin sanoa, että itse aluksi pidin Lagereista, mutta sitten kun on maistanut parempaa, niin ei enää kovin hyvin uppoa... ei sillä, kyllä minä vielä suomikaljaakin (Lapin Kulta on paras suomalainen mielestäni) juon, mutta mitään varsinaista makunautintoa en siitä saa - toisin kuin kunnon oluista.

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ti 24.06.2008 15:09

Myydäänkö ruutitynnyreitä (niitä karkkeja) enää missään? En muista sitä oikeaa nimeä, mutta ruutitynnyreiksi niitä kutsutaan ja karkkipaperissa on dynamiittiä. En itse niitä ainakaan omasta kotikaupungista löydä mistään.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 24.06.2008 15:10

En vain halua juoda peltoa.
WE BACK YA'LL?!

finlay

Viesti Kirjoittaja finlay » Ti 24.06.2008 15:12

Jack DiBiase kirjoitti:En vain halua juoda peltoa.
:lol:

Pakko kysyä näiltä siideriä ja lonkeroa tissuttelevilta neideiltä - juotteko te viiniä?

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 24.06.2008 15:46

Jack DiBiase kirjoitti:En vain halua juoda peltoa.
Syöminen kuitenkin onnistuu?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 24.06.2008 17:32

DeadManWalking kirjoitti:
aLoe kirjoitti:Ja lonkeroista vielä sen verran, että hampaat lähtevät irti jos toista alkaa juomaan :E.
Ehkä et vain osaa. Minä join juhannuksena ~20 lonkeroa, ja ihan hyvin nuo hampaat ovat vielä tallella. Minä osaan.
Asia on näin ainakin minun osaltani, tulee se ns energiajuoma efekti. Dmw vielä sulle ymmärän että haluat olla se kova kaveri joka vittuilee ja kyseenalaistaa kaiken minun kirjoittamani, mutta dmw sinä epäonnistut siinä.
Red snow, how convenient.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 24.06.2008 17:39

aLoe kirjoitti:Dmw vielä sulle ymmärän että haluat olla se kova kaveri joka vittuilee ja kyseenalaistaa kaiken minun kirjoittamani, mutta dmw sinä epäonnistut siinä.
:roll: ........... :lol:
XBKuvaX 360 - Jump In.

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 24.06.2008 19:21

Ihan oikeasti Velo ja DMW voitte laittaa yv:tä jos teitä noin paljon ärsyttää mun kirjotukset, mutta jos vielä jatkatte samaa rataa, niin olette oikeasti lapsellisia. Ymmärän, että suutuitte siitä kun en tykännyt lempiohjelmastanne Lostista, mutta rajansa kaikella. Minä lopetan tähän, mutta te voitte jatkaa tota teidän käytöstänne mun puolesta.
Red snow, how convenient.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ti 24.06.2008 20:18

Lonkero on "miesten" siideriä, hinttareille siis, sellaisille puppelipojille, joille ei kalja maistu.

Ja tottahan se on, että lonkeron yläraja on kyllä jossain neljässä, se litku saa pahanolon aikaan vähintään siinä välissä. Elimistö vain reagoi siihen, että neste maistuu käytännössä mädältä.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 24.06.2008 20:21

Riveni kirjoitti:Lonkero on "miesten" siideriä, hinttareille siis, sellaisille puppelipojille, joille ei kalja maistu.

Ja tottahan se on, että lonkeron yläraja on kyllä jossain neljässä, se litku saa pahanolon aikaan vähintään siinä välissä. Elimistö vain reagoi siihen, että neste maistuu käytännössä mädältä.
Siis lonkkuhan on ns. "homojuomaa", mutta kyllä itse sitä ostan janojuotavaksi ennen kaljaa. Jos letkeä ilta on tiedossa niin Lonkerosiksari + pari kaljaa + randomia = ratings.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ti 24.06.2008 20:23

Yleensä kuvio menee näin:

Pari erkoisolutta + normikaljaa + viinaa ja blandista + baarista vielä päälle kusikaljaa aka koffia + shotteja + kaikkea mitä lähtee, mm. lonkeroa = ratings ja överit.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

finlay

Viesti Kirjoittaja finlay » Ti 24.06.2008 21:03

Mä käytän tällasta taktiikkaa:

Kotona, nyt kesällä pihalla pari erikoisolutta tai viiniä + kahvi & sikari, sitten kaverille viiniä ja kurakaljaa juomaan, sitten jonnekin teinimestaan ulos tai sisälle kurakaljaa + sitten mahdollisesti vielä baariin väkeviä ja kurakaljaa. Ikäähän meikäläisellä ei baareihin vielä ole, joten niissä tulee käytyä aika harvoin - kerran kuussa ja harvemmin.

The Goldberg

Viesti Kirjoittaja The Goldberg » Ti 24.06.2008 21:49

Lonkero on yleensä niille jotka pitävät siitä, eivätkä omaa tarvetta kehua sillä kuinka kova jätkä on, koska juo kaljaa.
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...

finlay

Viesti Kirjoittaja finlay » Ti 24.06.2008 21:52

The Goldberg kirjoitti:Lonkero on yleensä niille jotka pitävät siitä, eivätkä omaa tarvetta kehua sillä kuinka kova jätkä on, koska juo kaljaa.
Tämä on totta, mutta on neitimäistä pitää lonkerosta. Se on kyllä totta, että on enemmän neitiä juoda kaljaa, jos ei siitä pidä, kuin juoda lonkeroa, mutta kyllä se lonkerosta pitäminen vaan on neitimäistä - niin kallistakin kun se on.

Pistäkää saman tien mekot ja meikit naamaan :lol:

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 24.06.2008 23:47

Niin no itselläni on tämä lonkero/kalja juttu vähän niin ja näin.
Pidän enemmän lonkerosta, ja ostan kaljaa ainoastaan siinä tapauksessa kaljaa jos se on mahdollista laittaa pitkäksi aikaa kylmään, niin että siitä tulee ihan jääkylmää. Kaljaa en nimittäin lämpimänä juo.

Lonkeron taas ei ole pakko olla aivan jääkylmää, mutta ei siitäkään mitään haittaa ole.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Lumihiutale

Viesti Kirjoittaja Lumihiutale » Ke 25.06.2008 14:44

Kaljan juonnilla kehuskelu on kyllä yksi lapsellisimmista asioista mitä tiedän aikuisen ihmisen voivan tehdä. Jokainen nyt tykkää mistä tykkää, ja sillä selvä. Ei se tee kenestäkään neitiä, jos tykkää siideristä tai lonkerosta.

Itse en pidä yhtään kaljasta, ja mielelläni maksan sen kaksinkertaisen hinnan siitä, että saan oikeasti HYVÄÄ juotavaa. Kumpi oikeastaan onkaan lapsellisempaa: Juoda kaljaa vain sen takia että se on halvempaa, jotta pääsisi halvalla känniin, vai juoda lonkeroa/siideriä, joka oikeasti on hyvää? Känni tulee sitten päälle jos tulee, ihan sama.

Viinasta en myöskään tykkää yhtään, jotenkin se viinan sivumaku drinkeissä on vain niin kamala, etten siitä tykkää. Rekorderligia minulle kiitos, se on parasta mitä tiedän. Varsinkin mansikka lime.

Todelliset miehet eivät piittaa siitä mitä heistä ajatellaan, tosi mies voi pitää vaikka vaaleanpunaisia stringejä jalassaan, jos niin haluaa. (Tästä ei tarvitse päätellä, että minulla sellaiset olisi) Kaljaa juovat vain ihmiset, jotka eivät uskalla kaveriporukassa juoda muuta (70%), eivät ole maistaneet koskaan muuta (5%), ovat liian köyhiä (20%) tai oikeasti vain pitävät kaljasta eniten (5%).
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."

-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia

ilike

Viesti Kirjoittaja ilike » Ke 25.06.2008 14:49

Tai sitten ei juo lainkaan mitään alkoholia.
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 25.06.2008 15:00

ilike kirjoitti:Tai sitten ei juo lainkaan mitään alkoholia.
Loll :lol:

......ei minulla mitään absolutisteja vastaan ole, mutta kyllä hyvässä seurassa mielestäni kuuluu ottaa kupponen.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Kameli

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ke 25.06.2008 15:21

Kyllä: Juon kaljaa koska se on vain parasta. Jos ilmaiseksi saisin yhden jompaakumpaa, lonkeroa tai kaljaa, ottaisin lonkeron. Mutta 6 jompaakumpaa, ottaisin kyllä kaljaa. Lonkeroa/siideriä ei vaan voi juoda paria enempää. Kylmä huurteinen lämpimänä kesäpäivänä on jotain parasta, ja sitten sitä meneekin se mäyräkoira aika äkkiä. :)

finlay

Viesti Kirjoittaja finlay » Ke 25.06.2008 16:13

En minä tosissani pidä siideristä ja lonkerosta pitäviä miehiä neiteinä - kuten Lumihiutale sanoi, tosimies ei välitä muiden mielipiteistä ja olen jopa itse sitä mieltä, että tosimies voi pitää jopa miehistä, eikä sekään tee hänestä neitiä.

Tottapuhuakseni minä pidän jossain määrin siideristä kunhan se ei ole liian makeaa - valehtelisin, jos sanoisin, että siideri olisi peruskaljaa huonompaa, mutta erikoisoluille ja hyville viineille se ei kyllä pärjää. Lonkero taas... se on mielestäni jollakin tapaa ällöttävää enkä pysty juomaan sitä ollenkaan. Tosin siitä on monta kuukautta, kun olen lonkeroa ja siideriä juonut ja silloinkin olen maistanut jonkun muun lasista/pullosta. Lonkeroa olen ostanut/tilannut kerran elämässäni - siideriä en koskaan.

Jokainen juokoon sitä, mistä oikeasti pitää :)

Vastaa Viestiin