9/11 Loose Changefinlay kirjoitti:Kertokaa joitain hyviä leffoja, jotka käsittelee vainoharhaisuutta - paranoiaa.
Global Warming Swindle
Mikä tahansa Juhan Af Granin leffa
Nämä siis ovat vainoharhan innoittamia
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Samaa mieltä vitosesta, mutta Rocky IV on mielestäni oikein hyvä ja kenties ykkösen ohella sarjan paras osa. Rocky IV:n training montage on niin helv-etin legendaarinen ja onhan siinä myös suosikkikohtaukseni kaikista Rockyista -DeadManWalking kirjoitti:Rocky V on erittäin huono elokuva. Oikeasti kaikki kopiot siitä leffasta pitäisi tuhota. Muutenkin Rockyjen tekeminen olisi voitu lopettaa ehkä sen kolmannen jälkeen. Toki tuo Rocky Balboa sitä legacya hieman pelasti, mutta siltikin se, että entinen, aivovamman takia uransa lopettanut nyrkkeilijä palaa kehään hallitsevaa raskaansarjan mestaria vastaan on hieman typerää.
No höh. Sittenhän sarja olisi loppunut varsin heikkoon kolmososaan, eikä sarjan toiseksi parasta, eli nelosta olisi koskaan tullut. Kun jatko-osia tehtiin niin hyvä että niitä on rittävästi, jotta edes yksi hyvä mahtuu joukkoon. Sinänsä Rocky ei tosin jatkoa juuri kaipaisiDeadManWalking kirjoitti:Muutenkin Rockyjen tekeminen olisi voitu lopettaa ehkä sen kolmannen jälkeen.
Tuo on tietenkin must-see, mutta luulen että kyseinen kirja on parempi by a country mile.Merovingi kirjoitti:Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi -elokuvan traileri
Tehosteet näyttävät ainakin hyvältä ja elokuvassa tuntuu olevan mukavasti synkkyyttä, joka on vain hyvä asia. Katsotaan mitä tästä tulee. Tuo synkkyys herättää toivoa hyvästä elokuvasta. Kuoleman Varjelukset on sitten jo suoraa kauhua, toivottavasti.
Ensi-ilta on 21.11.2008 eli aika pian.
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-Sehän on selviö, vaikka Puoliverinen Prinssi ei ole kirjoista parhain.Velocity kirjoitti: Tuo on tietenkin must-see, mutta luulen että kyseinen kirja on parempi by a country mile.
Hohoh, Fanboy on näköjään elänyt kiven alla. Deathly Hallows tehdään kahtena osana, jotka ilmestyvät puolen vuoden välein. Vähän niin kuin Tarantinon Kill Billit. Syynä on se, että kyseessä on HP-sarjan viimeinen kirja ja koska tarinaa ei voida leikellä paljoakaan, koska jokaisella asialla on jotain merkitystä pääjuonen kannalta.Ja tuon Deathly Hallowsin on pakko flopata ellei leffasta tehdä vähintään 3-tuntista. Siinä on niin paljon tavaraa että huhhuh.
Kaksi ensimmäistä elokuvaa olivat ihan hyviä. Kolmannes oli kasa paskaa, sillä ohjaaja oli päättänyt muuttaa koko kuvauspaikan ja muutti juonta aika härskisti. Lähdin elokuvista silloin todella vihaisena. Neljäs oli kelvollinen, mutta viides ihan hyvä, mutta ei täydellinen. Kirjojen muuttaminen elokuviksi on hankalaa ja vielä hankalempaa se on Pottereiden kanssa, koska kirjat ovat järkijään 600-700 sivuisia.Ei sillä, että minä mitään tietäisin, mutta tähän mennessä kaikki Potter-leffat keskinkertaisuudessaan ovat tuoneet suurta häpeää alkeperäisteoksilleen, kirjoille.
Kaksi ekaa hyviä, kolmas p**ka, neljäs kelvollinen ja viides hyvä. Näin itse sanoisin.Mutta voiko joku tosissaan väittää noita leffoja hyviksi tai edes kohtuuhyviksi?
Ai, en tiennytkään että se tehtäisiin kahdessa osassa. Hyvä näin, sillä jos ne olisivat skipanneet about puolet koko kirjasta vain änkeäkseen sen pariin tuntiin, en olisi varmaan edes kehdannut katsoa koko paskaa, sillä sitä se olisi ollut.Merovingi kirjoitti:Sehän on selviö, vaikka Puoliverinen Prinssi ei ole kirjoista parhain.Velocity kirjoitti: Tuo on tietenkin must-see, mutta luulen että kyseinen kirja on parempi by a country mile.
Hohoh, Fanboy on näköjään elänyt kiven alla. Deathly Hallows tehdään kahtena osana, jotka ilmestyvät puolen vuoden välein. Vähän niin kuin Tarantinon Kill Billit. Syynä on se, että kyseessä on HP-sarjan viimeinen kirja ja koska tarinaa ei voida leikellä paljoakaan, koska jokaisella asialla on jotain merkitystä pääjuonen kannalta.Ja tuon Deathly Hallowsin on pakko flopata ellei leffasta tehdä vähintään 3-tuntista. Siinä on niin paljon tavaraa että huhhuh.
Kaksi ensimmäistä elokuvaa olivat ihan hyviä. Kolmannes oli kasa paskaa, sillä ohjaaja oli päättänyt muuttaa koko kuvauspaikan ja muutti juonta aika härskisti. Lähdin elokuvista silloin todella vihaisena. Neljäs oli kelvollinen, mutta viides ihan hyvä, mutta ei täydellinen. Kirjojen muuttaminen elokuviksi on hankalaa ja vielä hankalempaa se on Pottereiden kanssa, koska kirjat ovat järkijään 600-700 sivuisia.Ei sillä, että minä mitään tietäisin, mutta tähän mennessä kaikki Potter-leffat keskinkertaisuudessaan ovat tuoneet suurta häpeää alkeperäisteoksilleen, kirjoille.
Kaksi ekaa hyviä, kolmas p**ka, neljäs kelvollinen ja viides hyvä. Näin itse sanoisin.Mutta voiko joku tosissaan väittää noita leffoja hyviksi tai edes kohtuuhyviksi?
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.