Samoin. Leffan parhaat kohdat: "Mikä v***u häntä vaivaa?" "Hän haluaa predsidentinksi" Tai se kun cheeseburger laittoi AA-12 vihuja kumoon.Wormmaster kirjoitti:Kompataan.Kratos kirjoitti:Expendables.
Kovinta. Koskaan. Ikinä.
11/10
Leffat
Expendables tosiaan oli aika virkistävä aikamatka kasari-actionin kulta-ajoille ja arvosanaksi antaisin
. Erityismaininta tosiaan tuosta äsken mainitusta Arskan ja Syltin heittämästä läpästä (koskee myös mm. painokeskustelua), se jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen. Toinen juttu tosin vähän ihmetyttää..

. Erityismaininta tosiaan tuosta äsken mainitusta Arskan ja Syltin heittämästä läpästä (koskee myös mm. painokeskustelua), se jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen. Toinen juttu tosin vähän ihmetyttää..Itse en kyllä huomannut tuollaisia automaattihaulikoita niillä vihollisilla.aLoe kirjoitti:Tai se kun cheeseburger laittoi AA-12 vihuja kumoon.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

Taidan olla ainoa joka ei pitänyt kyseisestä elokuvasta.
Koko elokuva perustui suurinpiirtein pelkkään mättämiseen ja taistelemiseen, varsinaiselle juonelle ( joka myös erittäin köykäinen oli ) jäi hyvin vähän tilaa. Elokuva oli lisäksi mielestäni aivan liian lyhyt.
Mielipiteeseen saattaa vaikuttaa se että katsoin kyseisen pätkän pienestä fintv ikkunasta kipeänä kotona, mitä luultavimmin olisin jollaintavoin erillaisissa fiiliksissä jos olisin ihan elokuvateatteriin asti vaivautunut rainan katselemaan.
Kohta josta kyllä suuresti pidin oli Stallonen, Willisin ja Schwarzeneggerin keskustelu ''segmentti''. Hyvää filmin ulkopuolelta revittyä huumoria, vaikka pari heittoa taisi jäädä itselleni aukeamatta.
Koko elokuva perustui suurinpiirtein pelkkään mättämiseen ja taistelemiseen, varsinaiselle juonelle ( joka myös erittäin köykäinen oli ) jäi hyvin vähän tilaa. Elokuva oli lisäksi mielestäni aivan liian lyhyt.
Mielipiteeseen saattaa vaikuttaa se että katsoin kyseisen pätkän pienestä fintv ikkunasta kipeänä kotona, mitä luultavimmin olisin jollaintavoin erillaisissa fiiliksissä jos olisin ihan elokuvateatteriin asti vaivautunut rainan katselemaan.
Kohta josta kyllä suuresti pidin oli Stallonen, Willisin ja Schwarzeneggerin keskustelu ''segmentti''. Hyvää filmin ulkopuolelta revittyä huumoria, vaikka pari heittoa taisi jäädä itselleni aukeamatta.
Wankie kirjoitti: Lahjojen ostaminen on yhtä esileikkiä, niiden avaaminen on kuin kymmenen peräkkäistä orgasmia ja lahjapaperien kerääminen vastaa spermaisen kullin pyyhkimistä emännän pitkään tukkaan.
Kirjotin sekavasti, meinasin siis, että Cheeseburger tappoi niitä vihuja AA-12 haulikolla.Smark kirjoitti:Expendables tosiaan oli aika virkistävä aikamatka kasari-actionin kulta-ajoille ja arvosanaksi antaisin![]()
![]()
![]()
. Erityismaininta tosiaan tuosta äsken mainitusta Arskan ja Syltin heittämästä läpästä (koskee myös mm. painokeskustelua), se jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen. Toinen juttu tosin vähän ihmetyttää..
Itse en kyllä huomannut tuollaisia automaattihaulikoita niillä vihollisilla.aLoe kirjoitti:Tai se kun cheeseburger laittoi AA-12 vihuja kumoon.
Red snow, how convenient.
- Bushmeister
katso seuraavaksi cameronin avatar rannekellotelkkarista ja kerro mielipiteesi siitä.Nikizu kirjoitti:Taidan olla ainoa joka ei pitänyt kyseisestä elokuvasta.![]()
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.
Avatar on itseasiassa tullut nähtyä ihan elokuvateatterissa ja en pitänyt ollenkaan.Bushmeister kirjoitti:katso seuraavaksi cameronin avatar rannekellotelkkarista ja kerro mielipiteesi siitä.Nikizu kirjoitti:Taidan olla ainoa joka ei pitänyt kyseisestä elokuvasta.![]()
Wankie kirjoitti: Lahjojen ostaminen on yhtä esileikkiä, niiden avaaminen on kuin kymmenen peräkkäistä orgasmia ja lahjapaperien kerääminen vastaa spermaisen kullin pyyhkimistä emännän pitkään tukkaan.
Nähty, ja kompataan ihan loistava elokuva. Kertoo hienon tarinan siitä miten see maa meni kirjaimellisesti kahtia...Wankie kirjoitti:The Brotherhood of War alkaapi about 30 min. päästä MTV3:selta.
Yksi kovimpia leffoja Etelä-Koreasta. Lokeroituu helposti neljän ja viiden tähden väliin.
Red snow, how convenient.
- TupsuVeitikka
Kolmen ja puolen tähden elokuva on mun osalta kyseessä. Mitä noita Oscar-ehdokkaita kattelee 2008-vuodelta niin olisin mielummin antanut potin Benjamin Buttonille jos juuri ehdokkaista pitäisi valita. Muuten oma potti olisi mennyt kaiketi The wrestlerille tai Dark Knightille 2008-vuoden elokuvista.TupsuVeitikka kirjoitti:Slummien Miljonääri - Loistava elokuva. On kyllä elokuva Oscarinsa ansainnut sillä luomus oli semmoinen paketti että ei voi parempaa toivoa. Aluksi olin vähän epäileväinen koska en tämmöisistä elokuvista normaalisti välitä, mutta tämä oli loistava, kerrassaan.
Expendables tuli katsottua itsekkin tässä yksi päivä ihan vielä leffa teatterissa.
Olin pettynyt elokuvaan vaikka ihan ok mättöä se olikin. Eniten jäi ärsyttämään se että juoni oli liian yksinkertainen.
ja tämä oli ensimmäinen Jason Statham elokuva jonka olen koskaan nähnyt ja ei minua Statham vakuutanut. mutta en väitä etteikö hänellä olisi hyviäkin elokuvia.
Arskan Brucen ja Syltyn kohtaus jää ehkä parhaiten mieleen tästä elokuvasta sekä se kun se Musta äijä ampui automaattihaulikolla 20 pahista kilon paloiksi.
Dolph Lundgren oli myös mukava nähdä pitkästä aikaa tälläisessä "suuremassa" elokuvassa. eikös kaveri ole melkein 20 vuotta jo tehnyt leffat suoraan videolle.
Joka tapauksessa Expendables oli semmonen keskitason pätkä joka pitää nähdä jos Toiminta elokuvat kiinnostaa.
Olin pettynyt elokuvaan vaikka ihan ok mättöä se olikin. Eniten jäi ärsyttämään se että juoni oli liian yksinkertainen.
ja tämä oli ensimmäinen Jason Statham elokuva jonka olen koskaan nähnyt ja ei minua Statham vakuutanut. mutta en väitä etteikö hänellä olisi hyviäkin elokuvia.
Arskan Brucen ja Syltyn kohtaus jää ehkä parhaiten mieleen tästä elokuvasta sekä se kun se Musta äijä ampui automaattihaulikolla 20 pahista kilon paloiksi.
Dolph Lundgren oli myös mukava nähdä pitkästä aikaa tälläisessä "suuremassa" elokuvassa. eikös kaveri ole melkein 20 vuotta jo tehnyt leffat suoraan videolle.
Joka tapauksessa Expendables oli semmonen keskitason pätkä joka pitää nähdä jos Toiminta elokuvat kiinnostaa.
Tsekkaappa Transporterit ja Crankit....nWo-Sting kirjoitti: ja tämä oli ensimmäinen Jason Statham elokuva jonka olen koskaan nähnyt ja ei minua Statham vakuutanut. mutta en väitä etteikö hänellä olisi hyviäkin elokuvia.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Tuli katsottua kyllä paras leffa pitkään aikaan. Kyseessä on siis The Man From The Earth. En halua spoilata elokuvasta MITÄÄN, joten säästän sanojani aika runsaasti. Sanottakoon vain, että elokuva todella on hyvin erilainen kuin mitään mitä olen vielä nähnyt, ja se tekee sen erilaisuuden uskomattoman hyvin. Jos etsii mielenkiintoista elokuvaa joka erottuu joukosta, this is quite it.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- MR.Off Topic
No itse kun katsoin viime itsenäisyyspäivänä ajatuksen kanssa olin pettynyt, sillä se oli mielestäni kolme tuntinen borefest, joka nyt ei erikoista juonta, dialogia tai mitään muutakaan tarjonnut. Olen nähnyt paljon parempia kotimaisia mv-elokuvia. Olenko liian kakara tälle?Tirkka kirjoitti:Olen katsonut muita leffoja vaikka kuinka mutta Edvin Laineen Tuntematonta sotilasta en aio katsoa koskaan. Olinpa sitten vaikka kuinka elokuvasivistymätön tämän takia.
- Genghis Khan
-
Show_Stopper
Omistan henkilökohtaisen inhon vanhoja kotimaisia elokuvia kohtaan. En kykene. Tällä hetkellä olisi tehtävänä lukea Tuntematon sotilas, ja jos kyseinen teos ei elokuvan muodossa ole millään tapaa nieltävissä, vielä vähemmän se on painettuna. Ja siis LOL joku lukeminen.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Molbergin Tuntematon on jotakuinkin paras sotaelokuvas sitten All Quiet On The Western Frontin ja Paths Of Gloryn. Se on paras toiseen maailmansotaan sijoittuva elokuva, riippuen siitä tulkitseeko Kunniattomat Paskiaiset sotaelokuvaksi.Genghis Khan kirjoitti:Laineen Tuntematonhan on pelkkä rillumarei-elokuva sotapuitteissa.
Molbergin Tuntematon on enemmän mun juttuni.
Palannut kuolleista 2015
- The Rocker
Tuntematon Sotilas on kirjana huomattavasti parempi kuin elokuvana. Itse asiassa en pidä elokuvaa enää juuri minään. Puhun siis Laineen versiosta, Mollbergin omaa en ole tainnut koskaan nähdä kokonaan.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Bushmeister