Puhe on jo siirtynyt ohi vanhojen pelien uudistamisesta hd grafiikkaan, mutta voisin oikeesti tappaa, jos saisin pleikka ykkösen final fantasyt nyky grafiikalla, ja vaikka vielä ääninäyttelyllä.
Mgs 1 peli sillon ps 1 aikaan oli musta ihan ok, mutten sitäkää fanittanu sillä tavalla kuin muut

Tuskimpa oon hirveesti jäänyt paitsi etten oo muita mgs:sejä pelannu.
Vieläkin tulee pelattua Skyrimiä, oon pelannu sitä julkasusta lähtien yhellä hahmolla ja tekeminen vieläkin riittää. En oo ees menny pelinjuonta millään tasolla läpi, kun teen vaa satunnaisesti jokasen questeja ja meen sinne mikä paikka sattuu olemaan lähimpänä. Minkää factioninkaa joka questia en oo saanu valmiiks, vakka tajuttomat tunnit on peliin jo mennyt. Jos nyky peleissä on näin paljon pelattavaa yleensä, kun Skyrimissä on, niin se on kyllä tosi tosi hyvä juttu. Jotkut pelit saatto ennen pelata viidessäkin tunnissa läpi. Tosin Skyrimin pelaamienkin on jo vähän siirtyny sellaselle väkinäiselle tasolle pelaa väkisin, koska pitää tehä kaikki perfektiomaisesti samalla tavalla millä aikanani pelasin wowia, mutta ei mua toisaalta ees kiinnosta mikään peli niin miksipä en ehkä käyttäisi kaikkea pelaamisaikaani Skyrimiin? Ei pakko on kyllä testata sitä Xenoblade Chroniclesia ainakin kesän aikana.