Videopelit

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Re: Videopelit

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 29.05.2012 20:06

eCiuj kirjoitti:Siinä voi luistella.
v***u ku oot hauska :roll:

On-topic:

En olisi kyllä silloin joskus vuonna 2005 uskonut, että Pekka Rinne on ehdolla seitsemän vuoden päästä NHL-pelin kanteen. Rinteen elehtiminen maalilla oli sellaista "bambi liukkaalla jäällä" -tason meininkiä, että ihan käsittämätön kehittyminen on kyllä tapahtunut. Edelleenkin muistan ne puheet aikanaan siitä, kun Rinne lähti Nashvillen farmiin että "parin vuoden päästä takaisin Eurooppaan ja Kärppiin viimeinkin oululainen ykkösveskari". Juu, ei ihan heti ole tulossa.

Toivottavasti pääsee pelin kanteen.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 29.05.2012 21:38

SkullCrushingFinale kirjoitti:
takaovi kirjoitti:No siis joo onhan se realistista touhua, mutta aloittelevalle pelaajalle se vaan tuntui vähän karulta systeemiltä. Mutta pointtisi on tosiaan hyvä.
Tuossa äsken tyrmäsin vielä pari sälliä, joista viimeisestä voitin KO of the Yearin. Nyt sitten recordilla 4-0 tarjoavat ykköshaastajan paikkaa WFA Championshipiin (Otsikolla "Could he be the most dangerous opponent Barnett has faced?" ;) ). Pääsin myös UFC Magazinen juttuun, joten eiköhän tuolta vähintään PRIDE-diili ala pikkuhiljaa kolkutella.

Edit: "The winner by submission, an Americana Choke, and your new World Fighting Alliance Champion...". Ja kyllähän sieltä sitten tuli samantien sauma lähteä viimehetken korvaajana UFC:n Fight Nightiin Rousimar Palharesia vastaan. Käyn kostamassa Linharesin tappion :twisted:

E2: Vitut. 2:30 ja taputus kimuraan.
Nyt on itsellänikin tuota peliaikaa vähän enemmän takana. Aluksi vedin puolet tutoriaalista eli ihan extreme juttuihin en mennyt ja sitten pari exhibition matsia, jonka jälkeen lähin jo careeria pelailemaan. Yleistuntuma pelailuu oli heti varsin hyvä ja jotenkin esimerkiksi mattopainiminen tuntui jotenkin järkevämmältä kuin noissa aiemmissa. Tosin niissä en ikinä käynyt tutoriaalia, vaikka se oli demossakin mahdollista, joten olin aina hukassa. Nyt siinä tuntuu olevan järkeä, vaikka olenkin keskittynyt lähinnä ground and poundiin.

Career on maistunu hitosti. En nyt muista tarkalleen monta matsia on takana, mutta joko 9 tai 10 voittoa ja yksi häviö. Pelaan light heavyweight divisioonassa ja jätkän tyyli on muay thai. Oikeasti en tiedä missä tuo tyyli on vielä näkynyt sillä monesti olen matsit hoitanut ground and poundilla. No nyt viime aikoina on tullut pystystä tyrmäyksiä esimerkiksi muay thai left high kickillä, jonka opettelin ensimmäiseksi "techical mooviksi". WFA mestaruus voitettu ja puolustin sitä muistaakseni kahdesti ennenkö UFN:ssä eka turpaan otto. Sen jälkeen olen muutamia UFN-matseja otellut ja yhden UFC-tapahtuman matsinkin ja kaikista muista siis voitto. Mukavaa on kyllä ollut career moodin parissa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ti 29.05.2012 22:03

DeadManWalking kirjoitti:
eCiuj kirjoitti:Siinä voi luistella.
v***u ku oot hauska :roll:
Tarkoitukseni oli olla hauska sekä vähätellä peliä. Siis pelin ainoa uudistus on uudistettu luisteluanimaatio. Nyt lentää lunta sekä se on sulavamman näköistä. Toki on tuhansia niitä gameplay-uudistuksia, esim. tuomari raapii päätään ym. joka ei oikeasti tuo mitään uutta peliin.

Ja WWE '13 sitten julkistettiin. Paperilla vaikuttaa hyvältä. Uskalias veto WWE:ltä alkaa käyttämään arvokasta TV-aikaa oman pelin mainostamiseen -- yleensä se oli vain "WWE _____ is presented by WWE '12/13!" ym. bla bla juttua, mutta jos se saa oman 10-15 min segmentin RAW:iin sitä ollaan tosissaan tekemässä.

Uudistuksia ei näin paperilla ole paljoakaan. Peliä ollaan taas tekemässä enemmän televisiolähetyksen suuntaan :tu:. Barrikaadit hajoavat sekä (tämä kuullostaa erikoiselta) kehä hajoaa. Tiedä miten se vaikuttaa itse peliin sekä kuinka yleistä se tulee olemaan. Peli myöskin tulee keskittymään paljon Attitude Eraan, tiedä miten muuten kuin lisäämällä sen ajan painijoita. Universe taas tulee uudistettuna 3.0 versiona sekä muuta pikkufiksausta. Pitää odottaa lisätietoa sekä gameplay videoita ennen kuin teen täyden ostopäätökseni, mutta koska ei loppuvuotena vaikuta tulevan kuin muutama kolme ostoharkinnassa olevaa peliä, pidän todennäköisenä että ostan tämän. http://www.wwe.com/inside/thq/wwe-13/ww ... ss-release
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Goblet

Viesti Kirjoittaja Goblet » Ti 29.05.2012 22:05

NHL:n sivuilla voi äänestää niin monta kertaa kuin haluaa, kunhan on rekisteröitynyt, joten eiköhän kaikki vain äänestämään! Olisihan se makeaa, aijai.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!

Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011

Tämä oli sitten tässä.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 29.05.2012 22:16

Charlie Sheen tukee Pekka Rinnettä

On se hyvä että tällaiset merkittävät vaikuttajat päättävät tukea Pekkaa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ti 29.05.2012 22:33

Pakko kysyä, onko sillä mitään väliä kuka on pelin kannessa? Sillä ei ole väliä kuka siinä on, vaan miltä hän siinä näyttää.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Goblet

Viesti Kirjoittaja Goblet » Ti 29.05.2012 22:48

eCiuj kirjoitti:Pakko kysyä, onko sillä mitään väliä kuka on pelin kannessa? Sillä ei ole väliä kuka siinä on, vaan miltä hän siinä näyttää.
Mee pois.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!

Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011

Tämä oli sitten tässä.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 30.05.2012 09:16

BTW, WWE13:sta kansikuva on järkyttävän ruma. Kenen idea oli jättää Punkilta puolipäätä pois? Vai onko tuo jotain hienoa uutta tyyliä, joka on ubercoolia, mutta näyttää vain typerältä? Aika vähäset uudistukset näkyy WWE:n pelissäkin olevan, kuulin kaverilta, että suurin uudistus on, että tuomari raapii p***että nykyään ja kehä hajoaa joka superplexistä.

Eiköhän se NHL uudistu ihan yhtä paljon kuin WWE. Ainoa ero on, että WWE-pelit ovat olleet viimiset 10 vuotta vähintäänki huonoja, kun sen sijaan änärit on varsin toimivia. Muutenki tehkää se WWE13-ketju jo vapaapainipeli puolelle ettei tarvi tästä puhua oikeiden videopelien puolella.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Mr.Perfekt

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Ke 30.05.2012 11:04

WWE 12 on kyllä sen verran sontaa että saattaa jäädä 13 kaupan hyllylle.
Universe mode ei toimi ollenkaan, kontrollit aivan käsittämättömän huonot, rosteri tosi pieni, ja create moditkin samaa vanhaa jaskaa, puhumattakaan RTWM:stä. Ensimmäisen SVR:n ilmestyttyä career on mennyt kokoajan vain huonompaan suuntaan.

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » La 02.06.2012 15:27

Nyt tuli UEFA Euro 2012 DLC:en uusi kokoonpanopäivitys. EA on tehnyt hyvää työtä. Ensinnäkin, viimeisetkin täydet 23-miehiset kokoonpanot julkaistiin vasta tällä viikolla ja kaikki pelaajat ovat mukana -- jopa Phil Jagielka joka julkistettiin Gareth Barryn korvaajaksi 28 viime kuuta. Frank Lampard on yhä mukana, mutta siinä täytyy antaa EA:lle siimaa nimittäin hänen poisjäänti kerrottiin päivä ennen päivityksen julkaisua.

Ukraina on yhä lisensoimaton, mutta nyt EA on täysin geneeristen nimien sijaan tehnyt kirjaimen tai kahden muutokset joten nimi lausuttaessa kuulostaa samalta. Esimerkki olkoot Andrei Chevtchenko a.k.a Andriy Shevchenko. Naamat ovat kaikilla sinnepäin, muttei se haittaa nimittäin en tunnistaisi kuin vain Shevchenkon (juuri ja juuri). Parempi näin kun alunperin, mutta silti harmittaa ettei pelaajat ole aitoja. Pelipaidat annan olla (vaikka ne ovatkin yksinkertaisia kaksivärisiä ilman minkäänlaisia ihmeellisyyksiä). Suomen pelipaita on yksinkertainen valkoinen paita ja siniset hihat, vieraspaita päinvastoin.

EDIT: Ukraina ei näköjään muuttunutkaan.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Su 03.06.2012 00:59

Puhe on jo siirtynyt ohi vanhojen pelien uudistamisesta hd grafiikkaan, mutta voisin oikeesti tappaa, jos saisin pleikka ykkösen final fantasyt nyky grafiikalla, ja vaikka vielä ääninäyttelyllä.

Mgs 1 peli sillon ps 1 aikaan oli musta ihan ok, mutten sitäkää fanittanu sillä tavalla kuin muut :) Tuskimpa oon hirveesti jäänyt paitsi etten oo muita mgs:sejä pelannu.

Vieläkin tulee pelattua Skyrimiä, oon pelannu sitä julkasusta lähtien yhellä hahmolla ja tekeminen vieläkin riittää. En oo ees menny pelinjuonta millään tasolla läpi, kun teen vaa satunnaisesti jokasen questeja ja meen sinne mikä paikka sattuu olemaan lähimpänä. Minkää factioninkaa joka questia en oo saanu valmiiks, vakka tajuttomat tunnit on peliin jo mennyt. Jos nyky peleissä on näin paljon pelattavaa yleensä, kun Skyrimissä on, niin se on kyllä tosi tosi hyvä juttu. Jotkut pelit saatto ennen pelata viidessäkin tunnissa läpi. Tosin Skyrimin pelaamienkin on jo vähän siirtyny sellaselle väkinäiselle tasolle pelaa väkisin, koska pitää tehä kaikki perfektiomaisesti samalla tavalla millä aikanani pelasin wowia, mutta ei mua toisaalta ees kiinnosta mikään peli niin miksipä en ehkä käyttäisi kaikkea pelaamisaikaani Skyrimiin? Ei pakko on kyllä testata sitä Xenoblade Chroniclesia ainakin kesän aikana.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 03.06.2012 01:25

valkopeura kirjoitti:Puhe on jo siirtynyt ohi vanhojen pelien uudistamisesta hd grafiikkaan, mutta voisin oikeesti tappaa, jos saisin pleikka ykkösen final fantasyt nyky grafiikalla, ja vaikka vielä ääninäyttelyllä.

Mgs 1 peli sillon ps 1 aikaan oli musta ihan ok, mutten sitäkää fanittanu sillä tavalla kuin muut :) Tuskimpa oon hirveesti jäänyt paitsi etten oo muita mgs:sejä pelannu.

Vieläkin tulee pelattua Skyrimiä, oon pelannu sitä julkasusta lähtien yhellä hahmolla ja tekeminen vieläkin riittää. En oo ees menny pelinjuonta millään tasolla läpi, kun teen vaa satunnaisesti jokasen questeja ja meen sinne mikä paikka sattuu olemaan lähimpänä. Minkää factioninkaa joka questia en oo saanu valmiiks, vakka tajuttomat tunnit on peliin jo mennyt. Jos nyky peleissä on näin paljon pelattavaa yleensä, kun Skyrimissä on, niin se on kyllä tosi tosi hyvä juttu. Jotkut pelit saatto ennen pelata viidessäkin tunnissa läpi. Tosin Skyrimin pelaamienkin on jo vähän siirtyny sellaselle väkinäiselle tasolle pelaa väkisin, koska pitää tehä kaikki perfektiomaisesti samalla tavalla millä aikanani pelasin wowia, mutta ei mua toisaalta ees kiinnosta mikään peli niin miksipä en ehkä käyttäisi kaikkea pelaamisaikaani Skyrimiin? Ei pakko on kyllä testata sitä Xenoblade Chroniclesia ainakin kesän aikana.
Jos haluat (rooli)peliltäsi paljon tekemistä, osta Dragon Age: Origins, mieluiten Complete Editionina. Itse peli kestää ainakin 40 tuntia mikäli teet (lähes) kaiken mitä voit tehdä. Siihen päälle DLC:t joista tulee 5-10 tuntia sekä vielä Awakening joka on kokonaan oma DLC omalla kartalla sekä juonellaan joka on 10-20 tuntia. Siinä kesä sujahtaa äkkiä.

Ja siitä tulikin mieleen...
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke 06.06.2012 19:50

Tänään lähti tilaus brittien maalta kohti Suomea. Tilasin tuossa sitten sen uusimman UFC Undisputedin. Pelkkää demoa jo tuli mätättyä sen pari tuntia ainakin. Sen verran vakuutti. Ja hintaa ei tosiaan ollut kuin se 23 euroa ja postikulut vähän päälle euron. :wink:

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » La 09.06.2012 02:09

eCiuj kirjoitti:Jos haluat (rooli)peliltäsi paljon tekemistä, osta Dragon Age: Origins, mieluiten Complete Editionina. Itse peli kestää ainakin 40 tuntia mikäli teet (lähes) kaiken mitä voit tehdä. Siihen päälle DLC:t joista tulee 5-10 tuntia sekä vielä Awakening joka on kokonaan oma DLC omalla kartalla sekä juonellaan joka on 10-20 tuntia. Siinä kesä sujahtaa äkkiä.
Oli toi Dragon Age lainassa joskus vuonna nakki ja en jaksanu pelata alku paikasta ollenkaa pidemmälle. Toi peli jollai tavalla vaa vitutti mua eikä ollenkaa kiinnostanu. Se alku oli niin tahmeeta. Yleensäkkään en fanita tollasta, että pelissä saat valita vaihtoehtoja ja mukauttaa näin sitä miten pelin juoni mahdollisesti etenee ja kuinka muut pelissä suhtautuu suhun ymym... Mulle riittää se, että on vaa hyvä juoni. Pakostakin tolla valitse vaihtoehdoista mitä teet skeemalla juoni on huonompi kuin mitä se olisi ilman sitä. Juuri näissä Biowaren peleissä, toi valitseminen v***ttaa koavstikkin, kun sun valinnalla voi vissiin olla kovatkin seuraukset ja sitten, kun se aina mulle niissä tilanteissa on yhdentekevää mitä valitsisin. Tiiän, että jotkut pelit alkaa tahmeesti (mukaanluettuna mun lempi videopelini) ja Dragon Agesta mulla ois varmaa parempi kuva, jos oisin pelannu siihen asti, että oisin saanu mennä vapaasti minne haluun ja tehä mitä haluun. Epäilen silti, että tykkäisin tosta, koska Bioware. Veikkaisin vähän, että en pidä ton tekijän mitään peliä yli 8/10 arvosanan arvoisena. yli 50h roolipelissä ei myöskään väräytä mun viisariani. Muistaakseni kaikki roolipelit mitkä oon pelannu läpi ja tehny kaikki sivujutut on vieny multa aikaa yli 100h.

Skyrimiä oon muuten nyt yhellä ainukaisella charrullani pelannut 449 h ja uskon, että tuun vielä pelaan samanlaisen ajan lisää. Tossa pelissä vielä uutta läpipeluu arvoa on enemmän kuin suunnillee missää pelissä.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Su 17.06.2012 22:02

Asiani sivuaa ketjun aihetta osittain.

Asiaan: Tarvitsisin DVD-soittimen, koska nykyisessä televisiossani ei ole HDMI-liitäntää, joten en voi käyttää läppäriäni DVD-levyjen toistamiseen. Lisäksi läppärini/VLC Player ei meinaa oikein toistaa tiettyjä levyjä, joten DVD-soittimen tarve on todellinen.

Olen kuitenkin nyt katsonut DVD-laitteiden hintoja ja ominaisuuksia, ja olen tullut tulokseen, että mikään 30 euron räppänä ei oikein tule kyseeseen. Niiden tukemat videomuodot ovat hyvin vähäisiä ja esimerkiksi painini lataan paljolti .mkv muodossa.

Kuitenkin nämä paremmat DVD-laitteet maksavat jopa yli 200 euroa, jolloin aloin miettimään, että miksi en hankkisi samantien PS3:a? Tukee DVD-levyjä ja myös Blu-Rayta, hinta samaa luokkaa ja sillä voisi pelata jopa pelejä. Kysymys kuuluukin, että onko idea kannattava? Tukeeko PS3 kuinka montaa videomuotoa? Ja onko laitteet johdot HDMI-pohjaisia, jolloin se ei kävisi yksiin televisioni kanssa, josta HDMI-liitännät valitettavasti puuttuvat?

Toivottavasti joku tietää.

Hint: Velocity..
hevosen k**pä

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 17.06.2012 22:16

Merovingi kirjoitti:Asiani sivuaa ketjun aihetta osittain.

Asiaan: Tarvitsisin DVD-soittimen, koska nykyisessä televisiossani ei ole HDMI-liitäntää, joten en voi käyttää läppäriäni DVD-levyjen toistamiseen. Lisäksi läppärini/VLC Player ei meinaa oikein toistaa tiettyjä levyjä, joten DVD-soittimen tarve on todellinen.

Olen kuitenkin nyt katsonut DVD-laitteiden hintoja ja ominaisuuksia, ja olen tullut tulokseen, että mikään 30 euron räppänä ei oikein tule kyseeseen. Niiden tukemat videomuodot ovat hyvin vähäisiä ja esimerkiksi painini lataan paljolti .mkv muodossa.

Kuitenkin nämä paremmat DVD-laitteet maksavat jopa yli 200 euroa, jolloin aloin miettimään, että miksi en hankkisi samantien PS3:a? Tukee DVD-levyjä ja myös Blu-Rayta, hinta samaa luokkaa ja sillä voisi pelata jopa pelejä. Kysymys kuuluukin, että onko idea kannattava? Tukeeko PS3 kuinka montaa videomuotoa? Ja onko laitteet johdot HDMI-pohjaisia, jolloin se ei kävisi yksiin televisioni kanssa, josta HDMI-liitännät valitettavasti puuttuvat?

Toivottavasti joku tietää.

Hint: Velocity..
Mikset lataa .mp4 muodossa? HD-laatua.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Ma 18.06.2012 06:54

Tääkin topick sais saada vähän eloa. Yks Merovingin viesti tuskin nostaa sitä eloon. Mitäpä pitäisitte, jos aina tänne alkasin joskus kirjottelemaan pitkiä viestejä "Tänään Skyrimissä" aiheesta? Niissä sisältyisi mun hyvä kirjotustyylini ja kirjoittaisin sitä lorena miten se kaikki menee mun pelinijuonessa ja mitä milläkin pelikerralla tapahtuu.. Teillä arvoisat foorumikäyttäjät olisi mahdollista päästä saamaan tälläistä herkkua, jos nyt tykkäätte tästä viestistä tarpeeksi paljon.

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ma 18.06.2012 08:12

valkopeura kirjoitti:Tääkin topick sais saada vähän eloa. Yks Merovingin viesti tuskin nostaa sitä eloon. Mitäpä pitäisitte, jos aina tänne alkasin joskus kirjottelemaan pitkiä viestejä "Tänään Skyrimissä" aiheesta? Niissä sisältyisi mun hyvä kirjotustyylini ja kirjoittaisin sitä lorena miten se kaikki menee mun pelinijuonessa ja mitä milläkin pelikerralla tapahtuu.. Teillä arvoisat foorumikäyttäjät olisi mahdollista päästä saamaan tälläistä herkkua, jos nyt tykkäätte tästä viestistä tarpeeksi paljon.
En usko että yhdelle videopelille löytyy niin paljon pelaajia, että topic olisi pitkään hengissä. Ja sitäpaitsi ketä kiinnostaa mitä jollekin muulle tapahtui jossain pelissä?
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Juge

Viesti Kirjoittaja Juge » Ma 18.06.2012 14:08

Merovingi kirjoitti: Kysymys kuuluukin, että onko idea kannattava? Tukeeko PS3 kuinka montaa videomuotoa? Ja onko laitteet johdot HDMI-pohjaisia, jolloin se ei kävisi yksiin televisioni kanssa, josta HDMI-liitännät valitettavasti puuttuvat?

1) Ehdottomasti kannattaa, jos videopelejä pelaat. Lisäksi jos DVD ja/tai BR-levyjen katsomista harrastat, niin siinähän on kolme kärpästä yhdellä iskulla.

2) Ainakin mp4, AVI, DivX, WMV toistaa

3) Jos ymmärrän kysymykseksi oikein, niin et tarvitse telkkaria, jossa on HDMI. PS3:n mukana tulee SCART. Esim. pikkuveljeni pleikka on kiinni noin 15 vuotta vanhassa telkkarissa, toimii.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Ma 18.06.2012 23:38

Pelaako täällä kukaan muu Madden NFL 12:ta?

Alkaa hajottaa pikkuhiljaa tuo miten suuri tasoero on toiseksi vaikeimman ja vaikeimman tason välillä. Etenkin kun vaikein alkaa jo oikeasti kolkutella sitä näennäistä epäreiluuden ovea (vaikka toki konetta vastaan pelataankin). Koneen pelinrakentaja (running backeista puhumattakaan) rikkoo vaikka minkälaisen linjamiehen taklauksen, mutta oma QB pudottaa pelivälineen samantien kun joku heiveröinen cornerback taklaa. Tällä hetkellä olen Titansia vastaan 17-0 tappiolla ja heitin juuri ensimmäisen interceptionin. Syö miestä ja syö muuten kovaa.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Pe 22.06.2012 00:10

Turpaan tuli.

Eipä mitään, hieno suoritus silti. Kenties joskus tulevaisuudessa.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ti 26.06.2012 06:56

UFC Undisputed 3:sta on tässä hakattu semmonen kiva viikko ja kyllähän täytyy myöntää, on tuo aivan h**vetin hyvä peli. Kaikki on hiottu lähes kymppiin ja tuon kanssa on kulunut kyllä ihan mukavasti aikaa. Xbox livenkin puolella tuli käytyä sekoilemassa ja siellä nyt ei oikeastaan ole mennyt kovin hyvin. Voitto/häviö tilanne onlinessa on aika vahvasti häviön puolella. Mutta ei sen väliä kun hauskaa on.

Cdonin tarjouksiakin tuli hyödynnettyä tuossa ja tilasin Duke Nukem Foreverin (4,95e), FEAR 2:n (4,95e) ja Skate 2:n (10,77). Eiköhän noista vähän jonkinmoista ajantappoa saada aikaseksi. Vaikka DN Forever onkin melko haukuttu, mutta kunhan odotukset pidän matalalla niin eiköhän tuosta ihan viiden euron arvonen turpaanveto saada.

Xbox livessä voi muuten pyydellä Stefamies kaveriksi ;)

Grabbag

Viesti Kirjoittaja Grabbag » Ti 26.06.2012 11:25

Duke Nukem Forever on loistava peli. Harvoista nyky FPS-peleistä voin sanoa että olen pelannut enemmän kuin kerran läpi ja jopa ostanut DLC:n. Yksi parhaista asioista pelissä on irtoavat ja tuhoutuvat ruumiiosat, mikäs sen mukavampaa kuin ampua pig copilta jalat alta?

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ti 26.06.2012 15:03

Grabbag kirjoitti:Duke Nukem Forever on loistava peli. Harvoista nyky FPS-peleistä voin sanoa että olen pelannut enemmän kuin kerran läpi ja jopa ostanut DLC:n. Yksi parhaista asioista pelissä on irtoavat ja tuhoutuvat ruumiiosat, mikäs sen mukavampaa kuin ampua pig copilta jalat alta?
Jos tarkoitat loistavalla paskaa niin olen kanssasi samaa mieltä. Parina iltana yritin tota peliä pelata, mutta siihen se sitten jäikin. On toi peli vaan niin kamalaa paskaa että saa olla aika heikko hetki että jaksan sen loppuun asti pelata. 1/5

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Ti 26.06.2012 16:35

Mää en oo koko elämäni aikana jaksanut pelata yhtäkään fps single palyeria loppuun :)

Vastaa Viestiin