Velocity kirjoitti:Sain vihdoin valmiiksi ikuisuuksia latauksessa olleen torrentin, jossa olivat kaikki vuoden 2001 Smackdownit (37 gigaa)...
Itsekin harjoitin vähän samansuuntaista muistojen verestämistä ja latasin tuossa vuosien 2002 ja 2003 kaikki Rawit ja SmackDownit sekä PPV:t. Sitä ennen latasin 1999, 2000, 2001 -vuosilta kaikki WWF:n PPV:t (ja koneen kovalevy huutaa hoosiannaa), tavoitteena oli koluta ne läpi ennen kun hyppään noiden itselle "kultaisten" vuosien kelkkaan. Mutta nostalgiahan siinä vei voiton ja oli aivan pakko aloittaa vuoden 2002 koluaminen ja jättää lupaavasti Armageddon 1999:n edennyt projekti toistaiseksi puolitiehen.
Juuri nuo vuodet ovat rakkaimmat sen vuoksi, että varhaisimmat WWE-muistoni ovat juuri vuodelta 2003, josta tuolloin esikouluikäisen mieleni sopukoihin on tallentunut klassinen Kanen unmaskaus (hui h****tti että Kane pelotti minua tuolloin

) ja niin ikään klassinen kehän rikkonut Superplex, sekä hieman "oudompana" muistona se, kun Jericho sotki Goldbergin Barracudan mustalla maalilla. Itse asiassa melko pitkään kyseenalaistin koko muiston todellisuuden, mutta sitten kaivoin käsiini herrojen Bad Blood 2003(?) -matsin promon ja siellähän tuo hetki esiintyi, vaikkakin erittäin lyhyesti. Vuoden 2002 tapahtumat (draft) ja rosteri taas ovat tuttuja Shut Your Mouthin pohjalta, jota tuli mätettyä joskus aivan saatanasti. Legendaarisia hetkiä tuossa pelissä ovat kaverin kanssa Stone Coldia vastaan otellut Handicap-ottelut, joita tuli pelattua lähes aina kun kaveri täällä oli. Ei mitään hajua, miksi vastustajana oli juuri Stone Cold, joka oli kuitenkin tuolloin markin silmissä "hyvä äijä", mutta kuitenkin. Koska kyseessä oli Handicap, niin toisen vastuulle jäi aina tuomarin mukilointi.
Vielä noihin varhaisimpiin muistoihin lisätäkseni, niin minulla on yksi todella, todella hatara muistikuva, johon liittyvät Mark Henry, Booker T ja roskakori, jolla toinen hakkaa toista, mutta en muista kummin päin tuo meni. Kaiketi tuo muisto on vuodelta 2002, sillä muistan Mark Henryllä olleen SYM-tyylisen sinisen painiasun, mutta varma en voi olla. Mutta tässähän se selviää näitä katsellessa. Yleisesti muistan painikatseluni alkaneen vuonna 2003.