Pienet uutiset & huhut
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Re: Pienet uutiset & huhut
Voiko oikeasti olla noin väsynyt jätkä, että keksii päästään tällaisen uutisen ja julkaisee sen wrestling-foorumilla? Onko Cena-antipatia saanut nyt jo ihan uudet mittasuhteet? Uskomatonta.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
öö.. okei?Kuunlento kirjoitti:*joku turha gif*
*joku turha ulina*vendicta kirjoitti:öö.. okei?Kuunlento kirjoitti:*joku turha gif*
öö...okei?
Minun enkun taidot ei riittäs tämän keksimiseen. Kopioin jutun FB saitilta. Siksi tämä onkin vain huhu.
Niin ja Tami, olen Cena fani.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Tämä lukee Facebookissa, tämän on pakko olla tottakossi5 kirjoitti:Minun enkun taidot ei riittäs tämän keksimiseen. Kopioin jutun FB saitilta. Siksi tämä onkin vain huhu.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin 100% huhuista olis totta. Huhu ei tarkoita todellisuutta, opettele ero.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- Mr.Perfekt
niin no topicin nimihän on "Pienet uutiset & huhut"..
No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin huhuille sekä uutisille olisi luotettavia lähteitä. Jokainen lähde ei ole yhtä luotettava, uutisille sekä huhuille on paljon luotettavempiakin sivustoja kuten facebook. Suosittelen vaikka http://www.wrestlinginc.com:ia tai http://www.pwtorch.com:ia Opettele lähdekritiikki.kossi5 kirjoitti:No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin 100% huhuista olis totta. Huhu ei tarkoita todellisuutta, opettele ero.
Sitäpaitsi uutisessa luki "Several wrestling sites say...", joten several = nolla?
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Eihän sitä kenelläkään mitään velvollisuutta ole lähteä googlailemaan niitä wrestling-saitteja. Ihan tyylipuhdas huhuhan tuo on ja ihan oikeassa topicissa. Ainoa virhe minkä kossi tässä omaan silmään teki oli alkuperäisen lähteen merkkaamatta jättäminen, nythän tuosta tuli vaikutelma että olisi joltain pieneltä uutissivustolta. Itsekään en sen kummemmin varmistele tänne postaamaani paskaa, mutta kyllä ainakin yritän siihen kirjoittaa vaikka "toiselta foorumilta bongattua" tai "kaveri iski facebookissa tämmöisen" jos juttu tulee minulle toisen käden lähteestä ja alkuperäistä ei mainita itse uutisessa.
Ymmärrän yskän. Tosin juicen viesti meni kyllä täysin ohi.
- Koopatroopa
Jos otetaan vaikkapa Wrestlemania 29:n huhuja esimerkiksi, niin Taker-Punkia, Haitch-Lesnaria ja Rock-Cenaa on huhuttu ympäri wrestling-saitteja jo viime kesästä asti. Ja kappas kummaa, nehän toteutuivatkin, eli kyllä niille huhuillekin löytyy luotettavia lähteitä.eCiuj kirjoitti:No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin huhuille sekä uutisille olisi luotettavia lähteitä.kossi5 kirjoitti:No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin 100% huhuista olis totta. Huhu ei tarkoita todellisuutta, opettele ero.
Facebook voi olla hyvinkin luotettava uutislähde, jos vaikkapa joku painija on virallisilla FB-sivuillaan kertonut jotain, jota voi pitää uutisen arvoisena asiana.eCiuj kirjoitti: Jokainen lähde ei ole yhtä luotettava, uutisille sekä huhuille on paljon luotettavempiakin sivustoja kuten facebook. Suosittelen vaikka http://www.wrestlinginc.com:ia tai http://www.pwtorch.com:ia
Sitäpaitsi uutisessa luki "Several wrestling sites say...", joten several = nolla?
eCiuj kirjoitti: Opettele lähdekritiikki.
Etkös itse ollut ihan muna vaahdossa pari kuukautta takaperin noihin Brad Maddox Experiencen Youtube-videoihin?
eCiuj kirjoitti:Mitä ihmettä tämä on?
Liittyy siis tähän puheenaiheeseen (miten muuten saisin tämän muotoiltua?).
Katsokaa tuo video. Eli linkkaamassani videossa ON Rosa Mendes -- ennen tatuointinsa ottamista (eli Mr. Perfekt oli oikeassa). Brad Maddox ei ole mitenkään yhteydessä mihinkään... tietääkseni. Nimittäin videon on ottanut joku WWE:n sisältä, tai ainakin ennen WWE:n sisällä ollut. Videossa on pätkää siitä, kun Rosa ottaa tatuointiaan, eli kyllä tämä taitaa olla aito. Kuka ihme tämän takana mahtaa olla... Jeff Hardy?
EDIT: HYVÄNEN AIKA, NYT KANAVALLE TULI VIDEO JOSSA AJ LEE ON SUIHKUSSA. MITÄ IHMETTÄ? Videossa myös Randy Orton, mutta sillä ei ole mitään väliä. Tämä mies on aito.
Viimeksi muokannut Koopatroopa, Ma 18.03.2013 14:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?
Oletetaan että kaikilla valtavirran suosimilta sivuilta ei voi löytää mitään ja se on potaskaa. Itse saan puhelimeeni twitterin kautta ilmoitukset aina uusimmista huhuista joidenka lähteenä on juuri nämä "oikeat" huhu sivustot. Facebookissa on myös about 1000 ryhmää jotka aika vikkelästi poimii uusimmat huhut sinne. Tämä Cena juttu oli kyllä ilmeisesti täyttä paskaa, koska sitä ei enää kyseiseltä sivulta löydä. Joku admin halus vaan trollata.
Tein virheen, kun en merkinnyt lähdettä. Asia saa olla loppuunkäsitelty.
Tein virheen, kun en merkinnyt lähdettä. Asia saa olla loppuunkäsitelty.
Katos, pakko tulla myöntämään, että ite keksin ton uutisen, halusin testata että miten tuommoiset keksityt uutiset leviää ja että uskooko jotkut tardit oikeasti, näköjään uskoo.
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Morbicae_ kirjoitti:Katos, pakko tulla myöntämään, että ite keksin ton uutisen, halusin testata että miten tuommoiset keksityt uutiset leviää ja että uskooko jotkut tardit oikeasti, näköjään uskoo.

Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
-
Show_Stopper
En uskonut mutta halusin uskoa.Morbicae_ kirjoitti:Katos, pakko tulla myöntämään, että ite keksin ton uutisen, halusin testata että miten tuommoiset keksityt uutiset leviää ja että uskooko jotkut tardit oikeasti, näköjään uskoo.
mul**u.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Pus pusShow_Stopper kirjoitti:En uskonut mutta halusin uskoa.Morbicae_ kirjoitti:Katos, pakko tulla myöntämään, että ite keksin ton uutisen, halusin testata että miten tuommoiset keksityt uutiset leviää ja että uskooko jotkut tardit oikeasti, näköjään uskoo.
mul**u.
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
Ei se Facebook nyt niin läpimätä ole, etteikö sieltä oikeaakin tietoa löytäisi. Itse olen ainakin joskus spoilaantunut aika vahvastikin kyseisen sosiaalisen median tarjonnan vuoksi vaikka mistä ja olen joutunut tekemään pieniä ja keskisuuria estoliikkeitä. Eipä mitään, olen kyllä itsekin tehnyt inhimillisen virheen huhujen levittelyssä, niinkuin kossikin teki tässä tapauksessa. Toisaalta, huhu kuin huhu, ei niiden koskaan tarvitse oikeita olla. Itse en ainakaan pelihousujani repinyt tuon vuoksi, jotkut vaan kirjoittavat mitä toivovat kuulevansa ja levittelevät internetin ihmeelliseen maailmaan. John Cenan loukkaantuminen olisi ehdottomasti pilannut koko Wrestlemanian kulun ja WWE kyllä tiedostaa sen niin hyvin, että vaarallisimmat liikkeet ja kuormittavimmat ottelut jätetään alemman kortin miehille.
Edit: Ja tähän väliin vähän tietoja RVD:n sopimustilanteesta, olin erittäin lähdekriittinen.
http://www.gerweck.net/2013/03/17/rvd-c ... nt-status/
Edit: Ja tähän väliin vähän tietoja RVD:n sopimustilanteesta, olin erittäin lähdekriittinen.
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
Tällä kertaa huhut kertovat Mark Henryn loukanneen polvensa House Showssa...
Huhuille ei ole vielä muita lähteitä kuin lordsofpain.net, mutta uutinen kertoo Henryn otelleen Kanea vastaan häviten DQ:lla joka tuli Henryn lyötyä Kanea tuolilla tuomarin "X"n jälkeen
Huhuille ei ole vielä muita lähteitä kuin lordsofpain.net, mutta uutinen kertoo Henryn otelleen Kanea vastaan häviten DQ:lla joka tuli Henryn lyötyä Kanea tuolilla tuomarin "X"n jälkeen
Erittäin sisältörikas ja valaiseva allekirjoitus.
-
Show_Stopper
Mitenköhän me voitas suojella vuoden tärkeimmän kortin tärkeimpien matsien tärkeimpiä tähtiä? Jos vaikkas pistetään ne hakkaamaan toisiaan tuoleilla
jossain junttikylän liveshowssa
sillai että kukaan ei ees näe sitä
Oppiiko ne ikinä? Siis, ikinä.
- MR.Off Topic
Itse taas sain tuosta Criplerin viestistä fiiliksen, että Henry oli ensin loukannut jalkansa jolloin matsi päätettiin päättää niin, että Henry löy Kanea tuolilla. Joten en sinänsä ymmärrä viestiäsi. Sitten ymmärrän, jos pointtisi oli, että miesten ei olisi pitänyt painia ollenkaan tuossa junttikylän liveshowssa, mutta se on sitten niin paljon monimutkaisempi asia, jossa päädytään siihen, että WWE ei yksinkertaisesti pysty suojelemaan kaikkia vuoden tärkeimmän shown kortissa olevia painijoita, jos aikovat myydä lippuja noihin. Elikkä mitä WWE:n itseasiassa pitää oppia? Selventäisitkö sinä showden stoppaaja tätä asiaa kenties?Show_Stopper kirjoitti:Mitenköhän me voitas suojella vuoden tärkeimmän kortin tärkeimpien matsien tärkeimpiä tähtiä? Jos vaikkas pistetään ne hakkaamaan toisiaan tuoleillajossain junttikylän liveshowssa
sillai että kukaan ei ees näe sitä
![]()
-
Show_Stopper
Ahaa, joo. Mun silmät vaan valikoi nuo tietyt sanat ja sen enempää kelaamatta oli pakko taas huudella. Millonkohan siis itse opin?
Henryn loukkaantuminen ei taida ainakaan mikään vakavin olla.
Alla kuva kyseisen shown jälkeisen house shown backstagelta, lisääjä @WWEUNIVERSE
Alla kuva kyseisen shown jälkeisen house shown backstagelta, lisääjä @WWEUNIVERSE
- Spoiler: näytä
Sean "X-Pac" Waltman loukkaantui hengenvaarallisesti viikonloppuna "Jerry Lynn retirement showssa" reväytettyään anuksensa tehdessään Bronco busteria.
http://www.prowrestling.com/video-foota ... -incident/
http://www.prowrestling.com/video-foota ... -incident/
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.