Pienet uutiset & huhut

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 17.03.2013 22:48

Voiko oikeasti olla noin väsynyt jätkä, että keksii päästään tällaisen uutisen ja julkaisee sen wrestling-foorumilla? Onko Cena-antipatia saanut nyt jo ihan uudet mittasuhteet? Uskomatonta.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Kuunlento

Viesti Kirjoittaja Kuunlento » Su 17.03.2013 23:10

Kuva

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » Su 17.03.2013 23:21

Kuunlento kirjoitti:*joku turha gif*
öö.. okei? :roll:

Kuunlento

Viesti Kirjoittaja Kuunlento » Su 17.03.2013 23:27

vendicta kirjoitti:
Kuunlento kirjoitti:*joku turha gif*
öö.. okei? :roll:
*joku turha ulina*

öö...okei? :roll:

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Su 17.03.2013 23:53

Minun enkun taidot ei riittäs tämän keksimiseen. Kopioin jutun FB saitilta. Siksi tämä onkin vain huhu.

Niin ja Tami, olen Cena fani.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 17.03.2013 23:57

kossi5 kirjoitti:Minun enkun taidot ei riittäs tämän keksimiseen. Kopioin jutun FB saitilta. Siksi tämä onkin vain huhu.

Niin ja Tami, olen Cena fani.
Tämä lukee Facebookissa, tämän on pakko olla totta
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Su 17.03.2013 23:59

No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin 100% huhuista olis totta. Huhu ei tarkoita todellisuutta, opettele ero.

Mr.Perfekt

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Ma 18.03.2013 00:02

niin no topicin nimihän on "Pienet uutiset & huhut"..

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ma 18.03.2013 00:05

kossi5 kirjoitti:No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin 100% huhuista olis totta. Huhu ei tarkoita todellisuutta, opettele ero.
No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin huhuille sekä uutisille olisi luotettavia lähteitä. Jokainen lähde ei ole yhtä luotettava, uutisille sekä huhuille on paljon luotettavempiakin sivustoja kuten facebook. Suosittelen vaikka http://www.wrestlinginc.com:ia tai http://www.pwtorch.com:ia Opettele lähdekritiikki.

Sitäpaitsi uutisessa luki "Several wrestling sites say...", joten several = nolla?
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ma 18.03.2013 00:11

Eihän sitä kenelläkään mitään velvollisuutta ole lähteä googlailemaan niitä wrestling-saitteja. Ihan tyylipuhdas huhuhan tuo on ja ihan oikeassa topicissa. Ainoa virhe minkä kossi tässä omaan silmään teki oli alkuperäisen lähteen merkkaamatta jättäminen, nythän tuosta tuli vaikutelma että olisi joltain pieneltä uutissivustolta. Itsekään en sen kummemmin varmistele tänne postaamaani paskaa, mutta kyllä ainakin yritän siihen kirjoittaa vaikka "toiselta foorumilta bongattua" tai "kaveri iski facebookissa tämmöisen" jos juttu tulee minulle toisen käden lähteestä ja alkuperäistä ei mainita itse uutisessa.

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Ma 18.03.2013 00:16

Ymmärrän yskän. Tosin juicen viesti meni kyllä täysin ohi.

Koopatroopa

Viesti Kirjoittaja Koopatroopa » Ma 18.03.2013 08:51

eCiuj kirjoitti:
kossi5 kirjoitti:No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin 100% huhuista olis totta. Huhu ei tarkoita todellisuutta, opettele ero.
No voi hyvää päivää. Ihan niinkuin huhuille sekä uutisille olisi luotettavia lähteitä.
Jos otetaan vaikkapa Wrestlemania 29:n huhuja esimerkiksi, niin Taker-Punkia, Haitch-Lesnaria ja Rock-Cenaa on huhuttu ympäri wrestling-saitteja jo viime kesästä asti. Ja kappas kummaa, nehän toteutuivatkin, eli kyllä niille huhuillekin löytyy luotettavia lähteitä.
eCiuj kirjoitti: Jokainen lähde ei ole yhtä luotettava, uutisille sekä huhuille on paljon luotettavempiakin sivustoja kuten facebook. Suosittelen vaikka http://www.wrestlinginc.com:ia tai http://www.pwtorch.com:ia

Sitäpaitsi uutisessa luki "Several wrestling sites say...", joten several = nolla?
Facebook voi olla hyvinkin luotettava uutislähde, jos vaikkapa joku painija on virallisilla FB-sivuillaan kertonut jotain, jota voi pitää uutisen arvoisena asiana.
eCiuj kirjoitti: Opettele lähdekritiikki.
:lol:

Etkös itse ollut ihan muna vaahdossa pari kuukautta takaperin noihin Brad Maddox Experiencen Youtube-videoihin?
eCiuj kirjoitti:Mitä ihmettä tämä on?

Liittyy siis tähän puheenaiheeseen (miten muuten saisin tämän muotoiltua?).

Katsokaa tuo video. Eli linkkaamassani videossa ON Rosa Mendes -- ennen tatuointinsa ottamista (eli Mr. Perfekt oli oikeassa). Brad Maddox ei ole mitenkään yhteydessä mihinkään... tietääkseni. Nimittäin videon on ottanut joku WWE:n sisältä, tai ainakin ennen WWE:n sisällä ollut. Videossa on pätkää siitä, kun Rosa ottaa tatuointiaan, eli kyllä tämä taitaa olla aito. Kuka ihme tämän takana mahtaa olla... Jeff Hardy?

EDIT: HYVÄNEN AIKA, NYT KANAVALLE TULI VIDEO JOSSA AJ LEE ON SUIHKUSSA. MITÄ IHMETTÄ? Videossa myös Randy Orton, mutta sillä ei ole mitään väliä. Tämä mies on aito.
Viimeksi muokannut Koopatroopa, Ma 18.03.2013 14:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Ma 18.03.2013 14:53

Oletetaan että kaikilla valtavirran suosimilta sivuilta ei voi löytää mitään ja se on potaskaa. Itse saan puhelimeeni twitterin kautta ilmoitukset aina uusimmista huhuista joidenka lähteenä on juuri nämä "oikeat" huhu sivustot. Facebookissa on myös about 1000 ryhmää jotka aika vikkelästi poimii uusimmat huhut sinne. Tämä Cena juttu oli kyllä ilmeisesti täyttä paskaa, koska sitä ei enää kyseiseltä sivulta löydä. Joku admin halus vaan trollata.

Tein virheen, kun en merkinnyt lähdettä. Asia saa olla loppuunkäsitelty.

Morbicae_

Viesti Kirjoittaja Morbicae_ » Ma 18.03.2013 16:02

Katos, pakko tulla myöntämään, että ite keksin ton uutisen, halusin testata että miten tuommoiset keksityt uutiset leviää ja että uskooko jotkut tardit oikeasti, näköjään uskoo.
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 18.03.2013 16:03

Morbicae_ kirjoitti:Katos, pakko tulla myöntämään, että ite keksin ton uutisen, halusin testata että miten tuommoiset keksityt uutiset leviää ja että uskooko jotkut tardit oikeasti, näköjään uskoo.
Kuva
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ma 18.03.2013 17:44

Morbicae_ kirjoitti:Katos, pakko tulla myöntämään, että ite keksin ton uutisen, halusin testata että miten tuommoiset keksityt uutiset leviää ja että uskooko jotkut tardit oikeasti, näköjään uskoo.
En uskonut mutta halusin uskoa.

mul**u.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Morbicae_

Viesti Kirjoittaja Morbicae_ » Ma 18.03.2013 19:53

Show_Stopper kirjoitti:
En uskonut mutta halusin uskoa.

mul**u.
Pus pus :heart:
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ma 18.03.2013 20:36

Ei se Facebook nyt niin läpimätä ole, etteikö sieltä oikeaakin tietoa löytäisi. Itse olen ainakin joskus spoilaantunut aika vahvastikin kyseisen sosiaalisen median tarjonnan vuoksi vaikka mistä ja olen joutunut tekemään pieniä ja keskisuuria estoliikkeitä. Eipä mitään, olen kyllä itsekin tehnyt inhimillisen virheen huhujen levittelyssä, niinkuin kossikin teki tässä tapauksessa. Toisaalta, huhu kuin huhu, ei niiden koskaan tarvitse oikeita olla. Itse en ainakaan pelihousujani repinyt tuon vuoksi, jotkut vaan kirjoittavat mitä toivovat kuulevansa ja levittelevät internetin ihmeelliseen maailmaan. John Cenan loukkaantuminen olisi ehdottomasti pilannut koko Wrestlemanian kulun ja WWE kyllä tiedostaa sen niin hyvin, että vaarallisimmat liikkeet ja kuormittavimmat ottelut jätetään alemman kortin miehille.

Edit: Ja tähän väliin vähän tietoja RVD:n sopimustilanteesta, olin erittäin lähdekriittinen. 8) http://www.gerweck.net/2013/03/17/rvd-c ... nt-status/

Krizski

Viesti Kirjoittaja Krizski » Pe 22.03.2013 23:54

Kuva
Siinä olisi nyt vuoden 2013 Extreme Rules PPV:n posteri, jossa komeilee ketsuppimies Sheamus.
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

cripler91

Viesti Kirjoittaja cripler91 » Su 24.03.2013 15:31

Tällä kertaa huhut kertovat Mark Henryn loukanneen polvensa House Showssa...

Huhuille ei ole vielä muita lähteitä kuin lordsofpain.net, mutta uutinen kertoo Henryn otelleen Kanea vastaan häviten DQ:lla joka tuli Henryn lyötyä Kanea tuolilla tuomarin "X"n jälkeen
Erittäin sisältörikas ja valaiseva allekirjoitus.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Su 24.03.2013 16:55

Mitenköhän me voitas suojella vuoden tärkeimmän kortin tärkeimpien matsien tärkeimpiä tähtiä? Jos vaikkas pistetään ne hakkaamaan toisiaan tuoleilla :D jossain junttikylän liveshowssa :D sillai että kukaan ei ees näe sitä :D

Oppiiko ne ikinä? Siis, ikinä.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 24.03.2013 17:44

Show_Stopper kirjoitti:Mitenköhän me voitas suojella vuoden tärkeimmän kortin tärkeimpien matsien tärkeimpiä tähtiä? Jos vaikkas pistetään ne hakkaamaan toisiaan tuoleilla :D jossain junttikylän liveshowssa :D sillai että kukaan ei ees näe sitä :D

Oppiiko ne ikinä? Siis, ikinä.
Itse taas sain tuosta Criplerin viestistä fiiliksen, että Henry oli ensin loukannut jalkansa jolloin matsi päätettiin päättää niin, että Henry löy Kanea tuolilla. Joten en sinänsä ymmärrä viestiäsi. Sitten ymmärrän, jos pointtisi oli, että miesten ei olisi pitänyt painia ollenkaan tuossa junttikylän liveshowssa, mutta se on sitten niin paljon monimutkaisempi asia, jossa päädytään siihen, että WWE ei yksinkertaisesti pysty suojelemaan kaikkia vuoden tärkeimmän shown kortissa olevia painijoita, jos aikovat myydä lippuja noihin. Elikkä mitä WWE:n itseasiassa pitää oppia? Selventäisitkö sinä showden stoppaaja tätä asiaa kenties?
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Su 24.03.2013 18:20

Ahaa, joo. Mun silmät vaan valikoi nuo tietyt sanat ja sen enempää kelaamatta oli pakko taas huudella. Millonkohan siis itse opin?

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » Ma 25.03.2013 19:00

Henryn loukkaantuminen ei taida ainakaan mikään vakavin olla.
Alla kuva kyseisen shown jälkeisen house shown backstagelta, lisääjä @WWEUNIVERSE
Spoiler: näytä
Kuva
EDIT: tosiaan otteli siis sen huhutun loukkaantumisen jälkeen, myös silloinkin Kanea vastaan.

unssi

Viesti Kirjoittaja unssi » Ke 27.03.2013 11:39

Sean "X-Pac" Waltman loukkaantui hengenvaarallisesti viikonloppuna "Jerry Lynn retirement showssa" reväytettyään anuksensa tehdessään Bronco busteria.

http://www.prowrestling.com/video-foota ... -incident/
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.

Vastaa Viestiin