Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
sexyboy

Viesti Kirjoittaja sexyboy » Ma 31.12.2007 16:17

Show_Stopper kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:Hyvä. Lopeta sitten turha spämmi.
No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaa :o Joo ei, yritän saada edelleen enemmän asiaa tekstiin. Mutta hyvä kuitenkin että sinä mulle siitä huomautat, eikä Velon tarvitse naamailla.
Ei pahalla muttä lähiaikoina kaikki viestisi ovat olleet täyttä sontaa sisällöltään ja muutenkin. Meillä on uusi JVDS.
Hieno mies

Nero

Viesti Kirjoittaja Nero » Ma 31.12.2007 16:53

sexyboy kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti:
No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaa :o Joo ei, yritän saada edelleen enemmän asiaa tekstiin. Mutta hyvä kuitenkin että sinä mulle siitä huomautat, eikä Velon tarvitse naamailla.
Ei pahalla muttä lähiaikoina kaikki viestisi ovat olleet täyttä sontaa sisällöltään ja muutenkin. Meillä on uusi JVDS.
Aktiivisuudessa on kuitenkin paljon hyvää. Viesteihin kannattaa sisällyttää vain kaikki oleellinen (kuulostan varmaan typerältä) eikä ole hauskaa lukea sellaisia feikisti pidennettyjä viestejä. Show_Stopper ei nimenomaan tee näin.
Rama Rama Ding Dong

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ma 31.12.2007 20:10

sexyboy kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti:
Jaaha, miksiköhän olen oppinut vihaamaan lauseita jotka alkavat "Ei pahalla, mutta...". Sillä aina luullaan, että voi sanoa kaiken päin naamaa kun lisää kyseiset kolme sanaa edelle. Ja paljonkos sexy olet minua täällä taas stalkannu? Oletko oikein tarkotuksella katsonut, että viesteissäni ei le syvällistä kolmen sivun analyysia. Yhtäkkiä minä olen kaikkien seuraava kohde, koska ketään muuta ei voi potkia helvettiin hediän "legendaarisuuden" takia. C'mon.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

sexyboy

Viesti Kirjoittaja sexyboy » Ma 31.12.2007 21:42

Show_Stopper kirjoitti:
sexyboy kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti: No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaa :o Joo ei, yritän saada edelleen enemmän asiaa tekstiin. Mutta hyvä kuitenkin että sinä mulle siitä huomautat, eikä Velon tarvitse naamailla.
Jaaha, miksiköhän olen oppinut vihaamaan lauseita jotka alkavat "Ei pahalla, mutta...". Sillä aina luullaan, että voi sanoa kaiken päin naamaa kun lisää kyseiset kolme sanaa edelle. Ja paljonkos sexy olet minua täällä taas stalkannu? Oletko oikein tarkotuksella katsonut, että viesteissäni ei le syvällistä kolmen sivun analyysia. Yhtäkkiä minä olen kaikkien seuraava kohde, koska ketään muuta ei voi potkia helvettiin hediän "legendaarisuuden" takia. C'mon.
Viestisi ovat tyyliin "kiinnostais liittyä, mutta en tiiä voi hitsin pimpulat". Tuossa lyhennettynä. On se sellasta sontaa, ettei oma mummosikaan kiinnostu niistä.

Tajusitko?
Hieno mies

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ma 31.12.2007 22:35

sexyboy kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti:
sexyboy kirjoitti: Ei pahalla muttä lähiaikoina kaikki viestisi ovat olleet täyttä sontaa sisällöltään ja muutenkin. Meillä on uusi JVDS.
Viestisi ovat tyyliin "kiinnostais liittyä, mutta en tiiä voi hitsin pimpulat". Tuossa lyhennettynä. On se sellasta sontaa, ettei oma mummosikaan kiinnostu niistä.

Tajusitko?
Niin, ja minähän olen ainoa joka täällä tuota "sontaa" vääntää. En kyllä tiedä miten sinunkaan viestisi parantaa tätä foorumia mitenkään. Anna admininen antaa minulle palautetta ja pidä huoli omasta kirjoittamisestasi.

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ma 31.12.2007 23:26

Noh, JDubilla ja sexyboylla ei ole mitään muuta arvoa täällä kun vain dissata muita niin turhaan sinä heidän jutuista nokkiisi otat.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ma 31.12.2007 23:29

Inkfish kirjoitti:Noh, JDubilla ja sexyboylla ei ole mitään muuta arvoa täällä kun vain dissata muita niin turhaan sinä heidän jutuista nokkiisi otat.
Asiaa. Piti vain jotenkin nousta vastaan ettei tule mielikuvaa etten edes yritä puolustaa itseäni missään. I did :o

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 01.01.2008 17:42

Show_Stopper kirjoitti:No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaa.
Spämmimisessä ei ole välttämättä kyse viestien pituudesta. Hyvän viestin rivien määrä voi vaihdella hyvinkin paljon, sillä joskus asian sanomiseen ei tarvita turhaa jaarittelua. Kaiken pääasiana onkin viestin sisältö ja tarkoitus. Jos ei ole mitään sanottavaa, eikä viestillä ole mitään varsinaista tarkoitusta kuin vain postaamisen ilo, kannattaa miettiä kannattaako sitä lähettää. Ja huomautin tästä sinulle juuri siksi kun viime aikoina sinun viestejäsi on näkynyt aivan liian paljon suhteessa niiden sisältämään asiamäärään. Ja roskakorispämmi on spämmiä ihan siinä missä muillakin alueilla.
JDub kirjoitti:Jackin uhkauksia ei kannata ottaa liian tosissaan.
Ha-ha. Vain koska muutin mieleni sitä Benoit-avatariasi kohtaan. 8)
WE BACK YA'LL?!

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 03.01.2008 00:57

Show_Stopper kirjoitti:Niin, ja minähän olen ainoa joka täällä tuota "sontaa" vääntää. En kyllä tiedä miten sinunkaan viestisi parantaa tätä foorumia mitenkään. Anna admininen antaa minulle palautetta ja pidä huoli omasta kirjoittamisestasi.
Ärsyttävä asenne joka nykytilanteessa pilaa tätä foorumia surullisen paljon. Senpä takia minun on tästä nyt valitettava tässä vaikka en muuten keskusteluun osallistukaan.

Jos yksi kaverisi yrittää kiivetä p**se edellä puuhun niin teetkö sinä samoin vain siksi koska joku muukin tekee niin? Jos inhoat keitettyjä porkkanoita, niin alatko syömään niitä silti vain siksi että joku kaverisi pitää niistä? Etkö? Miksi siis et mieti kahta kertaa onko kirjoittamasi viesti oikeasti lähettämisen arvoinen? Oma spämmimisesi ei tule yhtään sen hyväksyttävämmäksi tai vähemmän häiritseväksi vain siksi että joku muukin tekee niin. Järjen käyttö on tässäkin asiassa hyvin suositeltavaa.

Tämä viesti ei ollut kohdistettu ainoastaan Show_Stopperille vain kaikille typerille spämmereille jotka kirjoittelevat paskaviestejä tyyliin "olemme saaneet uuden JVDS:n" ja luulevat olevansa itse parempia. Kunnon postaaja ei yritä tuoda omaa kuviteltua loistavuuttaan esiin haukkumalla toisia, varsinkaan jos haukuttu henkilö ei edes ole keskustelussa osallisena. Lopettakaa siis se.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » To 03.01.2008 01:18

Tirkka kirjoitti:Jos yksi kaverisi yrittää kiivetä p**se edellä puuhun niin teetkö sinä samoin vain siksi koska joku muukin tekee niin? Jos inhoat keitettyjä porkkanoita, niin alatko syömään niitä silti vain siksi että joku kaverisi pitää niistä? Etkö? Miksi siis et mieti kahta kertaa onko kirjoittamasi viesti oikeasti lähettämisen arvoinen? Oma spämmimisesi ei tule yhtään sen hyväksyttävämmäksi tai vähemmän häiritseväksi vain siksi että joku muukin tekee niin. Järjen käyttö on tässäkin asiassa hyvin suositeltavaa.
Siis ei. En ole tyyppiä "kato JDub kirjotti vaa kaks sanaa nii mäki saan!". VAAN, juuri minulle tästä spämmimisestä on viimeaikoina erityisesti huomauteltu... josta taas saatoin vetästä pari johtopäätöstä liikaa. Mutta kai se on totta, että mitä enemmän postaa, sitä enemmän saa huomiota ja sitä kauttaa (osittain) ansaittua kritiikkiä.

JDub
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JDub » To 03.01.2008 01:35

Onelinerit ovat taitolaji, jättäkää pojat suosiolla ammattilaisille ne...
FORUMLEGENDA!!!Kuva

NELINKERTAINEN WWE Fantasy MESTARI! 8)

SEE YOU IN YOUR FANTASY WHERE YOU WANT TO BE JDUB! 8)

Ulkoringin edustaja. Samoa Joe on läski p**ka. Torrie Wilson on IHANA HUORA! 8)

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 03.01.2008 03:31

Show_Stopper kirjoitti:Siis ei. En ole tyyppiä "kato JDub kirjotti vaa kaks sanaa nii mäki saan!". VAAN, juuri minulle tästä spämmimisestä on viimeaikoina erityisesti huomauteltu... josta taas saatoin vetästä pari johtopäätöstä liikaa. Mutta kai se on totta, että mitä enemmän postaa, sitä enemmän saa huomiota ja sitä kauttaa (osittain) ansaittua kritiikkiä.
Et nyt tajunnut pointtiani. Tarkoitin tuolla muiden matkimisella sitä että kun muutkin spämmivät, ei viitsitä itsekään miettiä mitä kirjoitetaan vaan postataan niitä turhia mukahauskoja vittuiluviestejä topiceihin joihin ne eivät kuulu. Vaikka muut olisivatkin idiootteja, ei ole pakko itse toimia samoin. Toivon jokaiselta järjenkäyttöä siihen OMAAN kirjoitteluun ja miettimistä siitä onko se viesti aina ihan tarpeellinen jos ei oikeasti järkevää sanottavaa ole.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Trimoon

Viesti Kirjoittaja Trimoon » La 23.02.2008 21:11

Huomasin tuossa että minulla ei ole näköjään enään kirjoitusoikeutta tai ns. erikoisoikeuksia, taineet mennä joskus vuonna yksi ja kaksi. Joten kysynkin tässä että voiko moderaattorit antaa niitä takaisin, koska admineihin en ole saanut yhteyttä?

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » La 23.02.2008 21:25

Mitä olen modejen ja ylläpitäjien postauksia lukenut, niin käsittääkseni ei.
Trisu kirjoitti:Vain ylläpito voi lisätä käyttäjiä "Keskustelijat" -ryhmään, joskin moderaattorit toki voivat mielipiteillään vaikuttaa siihen, ketkä "Keskustelijoihin" pääsevät.
Eli näin.
We need CM Punk!

Trimoon

Viesti Kirjoittaja Trimoon » La 23.02.2008 21:59

jers1 kirjoitti:Mitä olen modejen ja ylläpitäjien postauksia lukenut, niin käsittääkseni ei.
Trisu kirjoitti:Vain ylläpito voi lisätä käyttäjiä "Keskustelijat" -ryhmään, joskin moderaattorit toki voivat mielipiteillään vaikuttaa siihen, ketkä "Keskustelijoihin" pääsevät.
Eli näin.
Onkohan näin, koska uutta väkeä lappaa kokoajan ja tuskin Trisu ja TM niille kaikille uusille käyttäjille oikeuksia antaa. Joten toivon että modet voisivat vielä valasta tätä asiaa.

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » La 23.02.2008 22:24

Trimoon kirjoitti:
jers1 kirjoitti:Mitä olen modejen ja ylläpitäjien postauksia lukenut, niin käsittääkseni ei.
Eli näin.
Onkohan näin, koska uutta väkeä lappaa kokoajan ja tuskin Trisu ja TM niille kaikille uusille käyttäjille oikeuksia antaa. Joten toivon että modet voisivat vielä valasta tätä asiaa.
Mitäs h**vetin valaisemista tuohon enää tarvitaan? Jos ylläpito on asian noinkin selkeästi ilmoittanut, niin tarvitaanko siihen tosiaan enää kolmea modea vahistamaan kyseisen ohjeistuksen paikkaansa pitävyyttä? (Kun nyt ymmärryksessä selvästi on jotain vikaa: ei, ei tarvita.)

Trimoon

Viesti Kirjoittaja Trimoon » Su 24.02.2008 01:06

No anteeksi vaan. Olen vain näin päätellyt kun ei ole kerran admineista kuulunut mitään vähän aikaa, viimeiseen puoleen vuoteen ja joskus kun olen jotakin pm'ä lähettänyt tästä niin eipä ole kuultu vastausta. Miksi hitossa tuollainen asenne? Kai sitä nyt h**vetti herkemminkin alkaa miettimään onko systeemit vaihtuneet. Kiitos vaan tästä vastauksesta vaikka et vastanut vieläkään kysymykseeni. Eli saako näitä erityisoikeuksia vai ei? Tässä kun nyt ollaan oltu jo vähän yli vuosi ilman niitä.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 24.02.2008 03:03

Trimoon kirjoitti:No anteeksi vaan. Olen vain näin päätellyt kun ei ole kerran admineista kuulunut mitään vähän aikaa, viimeiseen puoleen vuoteen ja joskus kun olen jotakin pm'ä lähettänyt tästä niin eipä ole kuultu vastausta. Miksi hitossa tuollainen asenne? Kai sitä nyt h**vetti herkemminkin alkaa miettimään onko systeemit vaihtuneet. Kiitos vaan tästä vastauksesta vaikka et vastanut vieläkään kysymykseeni. Eli saako näitä erityisoikeuksia vai ei? Tässä kun nyt ollaan oltu jo vähän yli vuosi ilman niitä.
Onko postien taso mielestäsi parantunut? Jos on... niin kyseleppä niitä oikeuksiasi.... tai siis kyllä Trisu varmaan päätöksensä jo teki.

Ja modea leikkimisestä tulee ikäviä seuraamuksia. Nimim. kokemusta löytyy.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Trimoon

Viesti Kirjoittaja Trimoon » Su 24.02.2008 10:34

Velocity kirjoitti: Onko postien taso mielestäsi parantunut? Jos on... niin kyseleppä niitä oikeuksiasi.... tai siis kyllä Trisu varmaan päätöksensä jo teki.

Ja modea leikkimisestä tulee ikäviä seuraamuksia. Nimim. kokemusta löytyy.
En tosiaan viitsisi aloittaa, mutta #1: Tämä asia kuulu sinulle millään tavalla joten älä puutu siihen. #2: Enköhän minä tiedä seuraukset ja luutetko hitto että minä tulen tänne yli vuoden tauon jälkeen pätemään uudestaan ja hankkimaan bannit. #3: Hyvä sinun on tulla pätemään kun postisi ei ole mitään muuta kun PS3 ru*kausta. Ei ole tuo fanboy nimike ihan tyhjästä tullut. #4: Minun ei tarvitse todistella sinulle yhtään mitään. Etpä ole itse kasvanut ihmisenä yhtään sen enempään viime tapaamisen ja on muuten erittäin naurettavaa vedota johonkin puolitoistavuotta vanhaan juttuun. Ja mietippä itse, kumpi on ärsyttävämpi: tyyppi joka on joskus moderoinut vai tyyppi joka on joskus ja edelleen snobbailee täällä ja mällää PS3 kanssa?

Eli lyhyesti: Eiköhän Trisu tee sen päätöksen, etkä sinä.

Tebacka

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 24.02.2008 11:17

Trimoon, tällä angstaamisellako meinasit ne oikeudet takaisin saada? Joo turha toivo... :roll:
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.

You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 24.02.2008 12:50

Sori mutta kuka se tässä ei ole kasvanut? :roll:

Aaaaaangst.......Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » Su 24.02.2008 19:39

Sori mutta kuka se tässä ei ole kasvanut?
:roll:
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Super-RKO!

Viesti Kirjoittaja Super-RKO! » Su 02.03.2008 22:05

Tuli vaa mielee et kenelle saa mennä märisemään Avatariaan takaisin?
Are you beyond good and evil?- John Morrison

8) <- Vuoden raiskaus

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 02.03.2008 22:11

Super-RKO! kirjoitti:Tuli vaa mielee et kenelle saa mennä märisemään Avatariaan takaisin?
Uskoisin että ylläpidolle kannattaa kirjoittaa asiasta.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 02.03.2008 22:14

Jep, eli ainoastaan Trisu ja TM pystyvät auttamaan tuollaisissa.
WE BACK YA'LL?!

Vastaa Viestiin