Ei pahalla muttä lähiaikoina kaikki viestisi ovat olleet täyttä sontaa sisällöltään ja muutenkin. Meillä on uusi JVDS.Show_Stopper kirjoitti:No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaaJack DiBiase kirjoitti:Hyvä. Lopeta sitten turha spämmi.Joo ei, yritän saada edelleen enemmän asiaa tekstiin. Mutta hyvä kuitenkin että sinä mulle siitä huomautat, eikä Velon tarvitse naamailla.
Kysymyksiä
Hieno mies
Aktiivisuudessa on kuitenkin paljon hyvää. Viesteihin kannattaa sisällyttää vain kaikki oleellinen (kuulostan varmaan typerältä) eikä ole hauskaa lukea sellaisia feikisti pidennettyjä viestejä. Show_Stopper ei nimenomaan tee näin.sexyboy kirjoitti:Ei pahalla muttä lähiaikoina kaikki viestisi ovat olleet täyttä sontaa sisällöltään ja muutenkin. Meillä on uusi JVDS.Show_Stopper kirjoitti:No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaaJack DiBiase kirjoitti:Hyvä. Lopeta sitten turha spämmi.Joo ei, yritän saada edelleen enemmän asiaa tekstiin. Mutta hyvä kuitenkin että sinä mulle siitä huomautat, eikä Velon tarvitse naamailla.
Rama Rama Ding Dong
-
Show_Stopper
Jaaha, miksiköhän olen oppinut vihaamaan lauseita jotka alkavat "Ei pahalla, mutta...". Sillä aina luullaan, että voi sanoa kaiken päin naamaa kun lisää kyseiset kolme sanaa edelle. Ja paljonkos sexy olet minua täällä taas stalkannu? Oletko oikein tarkotuksella katsonut, että viesteissäni ei le syvällistä kolmen sivun analyysia. Yhtäkkiä minä olen kaikkien seuraava kohde, koska ketään muuta ei voi potkia helvettiin hediän "legendaarisuuden" takia. C'mon.sexyboy kirjoitti:Ei pahalla muttä lähiaikoina kaikki viestisi ovat olleet täyttä sontaa sisällöltään ja muutenkin. Meillä on uusi JVDS.Show_Stopper kirjoitti:No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaaJack DiBiase kirjoitti:Hyvä. Lopeta sitten turha spämmi.Joo ei, yritän saada edelleen enemmän asiaa tekstiin. Mutta hyvä kuitenkin että sinä mulle siitä huomautat, eikä Velon tarvitse naamailla.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Viestisi ovat tyyliin "kiinnostais liittyä, mutta en tiiä voi hitsin pimpulat". Tuossa lyhennettynä. On se sellasta sontaa, ettei oma mummosikaan kiinnostu niistä.Show_Stopper kirjoitti:Jaaha, miksiköhän olen oppinut vihaamaan lauseita jotka alkavat "Ei pahalla, mutta...". Sillä aina luullaan, että voi sanoa kaiken päin naamaa kun lisää kyseiset kolme sanaa edelle. Ja paljonkos sexy olet minua täällä taas stalkannu? Oletko oikein tarkotuksella katsonut, että viesteissäni ei le syvällistä kolmen sivun analyysia. Yhtäkkiä minä olen kaikkien seuraava kohde, koska ketään muuta ei voi potkia helvettiin hediän "legendaarisuuden" takia. C'mon.sexyboy kirjoitti:Ei pahalla muttä lähiaikoina kaikki viestisi ovat olleet täyttä sontaa sisällöltään ja muutenkin. Meillä on uusi JVDS.Show_Stopper kirjoitti: No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaaJoo ei, yritän saada edelleen enemmän asiaa tekstiin. Mutta hyvä kuitenkin että sinä mulle siitä huomautat, eikä Velon tarvitse naamailla.
Tajusitko?
Hieno mies
-
Show_Stopper
Niin, ja minähän olen ainoa joka täällä tuota "sontaa" vääntää. En kyllä tiedä miten sinunkaan viestisi parantaa tätä foorumia mitenkään. Anna admininen antaa minulle palautetta ja pidä huoli omasta kirjoittamisestasi.sexyboy kirjoitti:Viestisi ovat tyyliin "kiinnostais liittyä, mutta en tiiä voi hitsin pimpulat". Tuossa lyhennettynä. On se sellasta sontaa, ettei oma mummosikaan kiinnostu niistä.Show_Stopper kirjoitti:Jaaha, miksiköhän olen oppinut vihaamaan lauseita jotka alkavat "Ei pahalla, mutta...". Sillä aina luullaan, että voi sanoa kaiken päin naamaa kun lisää kyseiset kolme sanaa edelle. Ja paljonkos sexy olet minua täällä taas stalkannu? Oletko oikein tarkotuksella katsonut, että viesteissäni ei le syvällistä kolmen sivun analyysia. Yhtäkkiä minä olen kaikkien seuraava kohde, koska ketään muuta ei voi potkia helvettiin hediän "legendaarisuuden" takia. C'mon.sexyboy kirjoitti: Ei pahalla muttä lähiaikoina kaikki viestisi ovat olleet täyttä sontaa sisällöltään ja muutenkin. Meillä on uusi JVDS.
Tajusitko?
-
Show_Stopper
Asiaa. Piti vain jotenkin nousta vastaan ettei tule mielikuvaa etten edes yritä puolustaa itseäni missään. I didInkfish kirjoitti:Noh, JDubilla ja sexyboylla ei ole mitään muuta arvoa täällä kun vain dissata muita niin turhaan sinä heidän jutuista nokkiisi otat.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Spämmimisessä ei ole välttämättä kyse viestien pituudesta. Hyvän viestin rivien määrä voi vaihdella hyvinkin paljon, sillä joskus asian sanomiseen ei tarvita turhaa jaarittelua. Kaiken pääasiana onkin viestin sisältö ja tarkoitus. Jos ei ole mitään sanottavaa, eikä viestillä ole mitään varsinaista tarkoitusta kuin vain postaamisen ilo, kannattaa miettiä kannattaako sitä lähettää. Ja huomautin tästä sinulle juuri siksi kun viime aikoina sinun viestejäsi on näkynyt aivan liian paljon suhteessa niiden sisältämään asiamäärään. Ja roskakorispämmi on spämmiä ihan siinä missä muillakin alueilla.Show_Stopper kirjoitti:No enpä muistaakseni nyt johonkin aikaan ole muita pahemmin spämmänny. Luulisin... ainakaan se ei roskakorissa haitanne? Pitääkö minun nyt tätäkin viestiä pisentää jotenkin feikisti että saan täällä jatkaa.
Ha-ha. Vain koska muutin mieleni sitä Benoit-avatariasi kohtaan.JDub kirjoitti:Jackin uhkauksia ei kannata ottaa liian tosissaan.
WE BACK YA'LL?!
Ärsyttävä asenne joka nykytilanteessa pilaa tätä foorumia surullisen paljon. Senpä takia minun on tästä nyt valitettava tässä vaikka en muuten keskusteluun osallistukaan.Show_Stopper kirjoitti:Niin, ja minähän olen ainoa joka täällä tuota "sontaa" vääntää. En kyllä tiedä miten sinunkaan viestisi parantaa tätä foorumia mitenkään. Anna admininen antaa minulle palautetta ja pidä huoli omasta kirjoittamisestasi.
Jos yksi kaverisi yrittää kiivetä p**se edellä puuhun niin teetkö sinä samoin vain siksi koska joku muukin tekee niin? Jos inhoat keitettyjä porkkanoita, niin alatko syömään niitä silti vain siksi että joku kaverisi pitää niistä? Etkö? Miksi siis et mieti kahta kertaa onko kirjoittamasi viesti oikeasti lähettämisen arvoinen? Oma spämmimisesi ei tule yhtään sen hyväksyttävämmäksi tai vähemmän häiritseväksi vain siksi että joku muukin tekee niin. Järjen käyttö on tässäkin asiassa hyvin suositeltavaa.
Tämä viesti ei ollut kohdistettu ainoastaan Show_Stopperille vain kaikille typerille spämmereille jotka kirjoittelevat paskaviestejä tyyliin "olemme saaneet uuden JVDS:n" ja luulevat olevansa itse parempia. Kunnon postaaja ei yritä tuoda omaa kuviteltua loistavuuttaan esiin haukkumalla toisia, varsinkaan jos haukuttu henkilö ei edes ole keskustelussa osallisena. Lopettakaa siis se.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
-
Show_Stopper
Siis ei. En ole tyyppiä "kato JDub kirjotti vaa kaks sanaa nii mäki saan!". VAAN, juuri minulle tästä spämmimisestä on viimeaikoina erityisesti huomauteltu... josta taas saatoin vetästä pari johtopäätöstä liikaa. Mutta kai se on totta, että mitä enemmän postaa, sitä enemmän saa huomiota ja sitä kauttaa (osittain) ansaittua kritiikkiä.Tirkka kirjoitti:Jos yksi kaverisi yrittää kiivetä p**se edellä puuhun niin teetkö sinä samoin vain siksi koska joku muukin tekee niin? Jos inhoat keitettyjä porkkanoita, niin alatko syömään niitä silti vain siksi että joku kaverisi pitää niistä? Etkö? Miksi siis et mieti kahta kertaa onko kirjoittamasi viesti oikeasti lähettämisen arvoinen? Oma spämmimisesi ei tule yhtään sen hyväksyttävämmäksi tai vähemmän häiritseväksi vain siksi että joku muukin tekee niin. Järjen käyttö on tässäkin asiassa hyvin suositeltavaa.
Et nyt tajunnut pointtiani. Tarkoitin tuolla muiden matkimisella sitä että kun muutkin spämmivät, ei viitsitä itsekään miettiä mitä kirjoitetaan vaan postataan niitä turhia mukahauskoja vittuiluviestejä topiceihin joihin ne eivät kuulu. Vaikka muut olisivatkin idiootteja, ei ole pakko itse toimia samoin. Toivon jokaiselta järjenkäyttöä siihen OMAAN kirjoitteluun ja miettimistä siitä onko se viesti aina ihan tarpeellinen jos ei oikeasti järkevää sanottavaa ole.Show_Stopper kirjoitti:Siis ei. En ole tyyppiä "kato JDub kirjotti vaa kaks sanaa nii mäki saan!". VAAN, juuri minulle tästä spämmimisestä on viimeaikoina erityisesti huomauteltu... josta taas saatoin vetästä pari johtopäätöstä liikaa. Mutta kai se on totta, että mitä enemmän postaa, sitä enemmän saa huomiota ja sitä kauttaa (osittain) ansaittua kritiikkiä.
All your message are belong to me.
Onkohan näin, koska uutta väkeä lappaa kokoajan ja tuskin Trisu ja TM niille kaikille uusille käyttäjille oikeuksia antaa. Joten toivon että modet voisivat vielä valasta tätä asiaa.jers1 kirjoitti:Mitä olen modejen ja ylläpitäjien postauksia lukenut, niin käsittääkseni ei.
Eli näin.Trisu kirjoitti:Vain ylläpito voi lisätä käyttäjiä "Keskustelijat" -ryhmään, joskin moderaattorit toki voivat mielipiteillään vaikuttaa siihen, ketkä "Keskustelijoihin" pääsevät.
Mitäs h**vetin valaisemista tuohon enää tarvitaan? Jos ylläpito on asian noinkin selkeästi ilmoittanut, niin tarvitaanko siihen tosiaan enää kolmea modea vahistamaan kyseisen ohjeistuksen paikkaansa pitävyyttä? (Kun nyt ymmärryksessä selvästi on jotain vikaa: ei, ei tarvita.)Trimoon kirjoitti:Onkohan näin, koska uutta väkeä lappaa kokoajan ja tuskin Trisu ja TM niille kaikille uusille käyttäjille oikeuksia antaa. Joten toivon että modet voisivat vielä valasta tätä asiaa.jers1 kirjoitti:Mitä olen modejen ja ylläpitäjien postauksia lukenut, niin käsittääkseni ei.
Eli näin.Trisu kirjoitti:Vain ylläpito voi lisätä käyttäjiä "Keskustelijat" -ryhmään, joskin moderaattorit toki voivat mielipiteillään vaikuttaa siihen, ketkä "Keskustelijoihin" pääsevät.
No anteeksi vaan. Olen vain näin päätellyt kun ei ole kerran admineista kuulunut mitään vähän aikaa, viimeiseen puoleen vuoteen ja joskus kun olen jotakin pm'ä lähettänyt tästä niin eipä ole kuultu vastausta. Miksi hitossa tuollainen asenne? Kai sitä nyt h**vetti herkemminkin alkaa miettimään onko systeemit vaihtuneet. Kiitos vaan tästä vastauksesta vaikka et vastanut vieläkään kysymykseeni. Eli saako näitä erityisoikeuksia vai ei? Tässä kun nyt ollaan oltu jo vähän yli vuosi ilman niitä.
Onko postien taso mielestäsi parantunut? Jos on... niin kyseleppä niitä oikeuksiasi.... tai siis kyllä Trisu varmaan päätöksensä jo teki.Trimoon kirjoitti:No anteeksi vaan. Olen vain näin päätellyt kun ei ole kerran admineista kuulunut mitään vähän aikaa, viimeiseen puoleen vuoteen ja joskus kun olen jotakin pm'ä lähettänyt tästä niin eipä ole kuultu vastausta. Miksi hitossa tuollainen asenne? Kai sitä nyt h**vetti herkemminkin alkaa miettimään onko systeemit vaihtuneet. Kiitos vaan tästä vastauksesta vaikka et vastanut vieläkään kysymykseeni. Eli saako näitä erityisoikeuksia vai ei? Tässä kun nyt ollaan oltu jo vähän yli vuosi ilman niitä.
Ja modea leikkimisestä tulee ikäviä seuraamuksia. Nimim. kokemusta löytyy.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-En tosiaan viitsisi aloittaa, mutta #1: Tämä asia kuulu sinulle millään tavalla joten älä puutu siihen. #2: Enköhän minä tiedä seuraukset ja luutetko hitto että minä tulen tänne yli vuoden tauon jälkeen pätemään uudestaan ja hankkimaan bannit. #3: Hyvä sinun on tulla pätemään kun postisi ei ole mitään muuta kun PS3 ru*kausta. Ei ole tuo fanboy nimike ihan tyhjästä tullut. #4: Minun ei tarvitse todistella sinulle yhtään mitään. Etpä ole itse kasvanut ihmisenä yhtään sen enempään viime tapaamisen ja on muuten erittäin naurettavaa vedota johonkin puolitoistavuotta vanhaan juttuun. Ja mietippä itse, kumpi on ärsyttävämpi: tyyppi joka on joskus moderoinut vai tyyppi joka on joskus ja edelleen snobbailee täällä ja mällää PS3 kanssa?Velocity kirjoitti: Onko postien taso mielestäsi parantunut? Jos on... niin kyseleppä niitä oikeuksiasi.... tai siis kyllä Trisu varmaan päätöksensä jo teki.
Ja modea leikkimisestä tulee ikäviä seuraamuksia. Nimim. kokemusta löytyy.
Eli lyhyesti: Eiköhän Trisu tee sen päätöksen, etkä sinä.
-
Super-RKO!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Uskoisin että ylläpidolle kannattaa kirjoittaa asiasta.Super-RKO! kirjoitti:Tuli vaa mielee et kenelle saa mennä märisemään Avatariaan takaisin?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Jack DiBiase
- Moderaattori