Randy Orton

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
-MysCen-

Viesti Kirjoittaja -MysCen- » Ti 18.05.2004 14:28

forMANKIND kirjoitti:
ihQ kirjoitti:Jep. Tässä taas ilmentyi muutamia minun mielipiteitäni. Kyllä kyllä. Flair on kauhea vanha papparainen, joka on kumiukko xD
Ja ne huijaa, jeps. Aina. Tosin Smackissa mm. Eddie huijaa myöskin, mutta Eddie on silti loistava. Mutta nämä huijaavat eritavalla... ne ovat niin ... en osaa pukea sanoiksi
Minä voin kertoa... Et ymmärrä paskan vertaa tästä lajista, koska luulet painijoiden taitavuuden perustuvan siihen onko hän heel vai face.

Osa painijoista on 'hyviksiä' joiden takia sinun kuuluu hurrata ja kannustaa. Sitten on 'pahiksia' joiden on mahdollisimman paljon ärsytettävä sinua. Ajattele seuraavaksi näin: Mitä enemmän tuo kaveri minua ärsyttää sitä paremmin hän tekee työnsä.
No ei se nyt ihan noin mene. Kumpis esim. Kane on? niinpä niin "pahis" hän on ja silti kannatan häntä myöskin.
Enkä tuossa aiemmin kyllä kertonut, että tämä oli vain minun mielipiteeni. Ei taida perustua tosiseikkoihin. Muttaaah ... minä en pidä tästä Evoluutio - sydeemistä. Dänks.
~~ Life Is Hard Man ~~

Facha

Viesti Kirjoittaja Facha » Ti 29.06.2004 11:01

Randy Orton on loistava tulevaisuuden lupaus. Evoluutio on just hyvä paikka tässä vaiheessa Randylle. Randy on hyvä IC-mestari ja loistava heel. En toivoisi ainakaan lähiaikoina hänelle face käännöstä. Randysta tulee vielä aikanaan WHC champion. Se on aika varmaa. Mä tykkään todella paljon Evoluutiosta. Evoluutio on yksi rawin kantavista voimista. Täällä jotkut haukkuu Ric Flairia ja se on musta väärin.Miettikääpä mitä äijä on tehny wrestlingin hyväks. Sillähän on todella pitkä ura ja monia klassikko matseja. Ja äijä painii vieläkin tuossa iässä. Flair on todella hyvä mikissä ja kehä psykologia on loistavaa. Batistakin on loistava Evoluutiossa. Triple H on just nappi evoluutioon. Toivotaan, että joskus tulee se feudi HHH vs Orton.

Evoluutio on yks parhaita factioneita ikinä.

Freaky

Viesti Kirjoittaja Freaky » Ke 30.06.2004 19:23

Tee kirjoitti:sellaisen ulkonäön, että kaikki rakastavat häntä, erityisesti teinitytöt.
Älä nyt viitti. Ei Randy ole todellakaan mitään parhaimmistoa, edes WWE:ssä.. ^^;

Randy on todellakin hyvä painija, tekniikka ihan kelvollista ja tekee silloin tällöin bumppejakin. Plussaa perunahousupojalle myös niistä ilmeistä ja äänitehosteista.. (:

Voiei..
-MysCen- kirjoitti:Jep. Tässä taas ilmentyi muutamia minun mielipiteitäni. Kyllä kyllä. Flair on kauhea vanha papparainen, joka on kumiukko xD
Ja ne huijaa, jeps. Aina. Tosin Smackissa mm. Eddie huijaa myöskin, mutta Eddie on silti loistava. Mutta nämä huijaavat eritavalla... ne ovat niin ... en osaa pukea sanoiksi
Näen puolen vuoden takaisen itseni tässä tyypissä.. Voi tätä häpeää.. :oops:

omena

Viesti Kirjoittaja omena » To 01.07.2004 01:42

Sannukka kirjoitti:Näen puolen vuoden takaisen itseni tässä tyypissä.. Voi tätä häpeää.. :oops:
Oletko muka muuttunut?

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » To 01.07.2004 02:07

Hei, jossain viestissä hän kertoi pitävänsä Big Show'sta. This young lady is ok in my book. Siinäkin viestissä viitattiin 'feissi-söpöstelijä' taustaan tai jotain sinne päin.
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » To 01.07.2004 02:10

No enpä tiedä. Minä en ole vielä unohtanut sitä taannoista kiukunpurkausta, nääh.. Eipä se painiin liity, mutta kuitenkin.

Henkka

Viesti Kirjoittaja Henkka » To 01.07.2004 10:17

No mutta huomattavasti enemmän Sannukka on kehittynyt kuin Tinttaus. Muistaakseni samoihin aikoihin ilmeistyivät tänne.

Natumania

Viesti Kirjoittaja Natumania » To 01.07.2004 11:53

No, onneksi -MysCen- on parantumaton, ja Tinttaus ei jätä pulaan.

Henkka

Viesti Kirjoittaja Henkka » To 01.07.2004 12:57

Natumania kirjoitti:No, onneksi -MysCen- on parantumaton, ja Tinttaus ei jätä pulaan.
En ole vieläkään päässyt selville,että onko -MysCen- tyttö vai poika. Aluksi luulin häntä pojaksi,mutta puheet Reyn nenästä ja Cenan hörökorrvista saivat minut kääntämään pääni. Ehkä. En tiedä.

goose

Viesti Kirjoittaja goose » Ti 06.07.2004 03:44

niksa 3:16 kirjoitti:Minustakin se on aikamoinen rikos.. Olen samalla kannalla kuin Tee 8)
Minusta Moderaattoreiden nuoleskeleminen on rikos :?

rihjy

Viesti Kirjoittaja rihjy » Ti 06.07.2004 05:25

en tykkää ortonista. ja en ala selittämään :)

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 06.07.2004 08:24

Kun Randy tuli WWE:hen (Smackdowniin), ajattelin että tässä on taas yksi uusi David Flair tai Shawn Stasiak, joka ratsastaa isänsä maineella. Nyt hän on osoittanut olevansa nimensä arvoinen ja kantaa ylpeydellä Ortonin suvun legendaa.

Tullessaan SD:hen hän pääsi heti feudaamaan itse Herra WWE:n kanssa. Ei en tarkoita Hardcore Hollya vaan Vinnie Macia. Stacyhan iski silmänsä Randyyn, mistä Vince ei pitänyt ja lähetti Hollyn tuhoamaan tämä rookie. Ensimmäisessä SD:ssa tuli voitto Oklahoma rollilla Hollysta ja seuraavallakin viikolla hän voitti Hollyn, muistaakseni cross bodylla. Toisen matsin jälkeen hän pääsi ottamaan pientä bumbbiakin, kun Holly teki Alabama Slamin sisääntulorampille.

Siitä asti ura on ollut nousujohteista. Siirto RAW:hon ja liittyminen Evoluutioniin nostivat Randyn lopullisesti vähintään upper midcardiin. Hieno Intercontinental title run menossa toistaisesti, mihin on sisältynyt hyviä feudeja, kuten Mick Foleyn kanssa.

Hän vetää heel-roolin todella hyvin ja saattaa joskus nousta jopa isänsä Cowboy Bob Ortonin tasolle tässä asiassa. Nykyään se ei tosin ole kovin mahdollista, sillä face ja heel turneja tulee niin usein. Cowboy taisi olla koko uransa heel (korjatkaa jos olen väärässä). Minä en ainakaan haluaisi nähdä vielä Randyn face turnia, mutta pakostikin se joskus tulee. Royal Rumblen voitto, face turn ja Tripsin haastaminen Wrestlemaniassa (kuten jo mainitsikin) kuulostaa tosin todella hyvältä.

Painitaidot ovat selvästi tulleet perintönä suvussa ja vasta 23 (?)-vuotiaana hänellä on vielä aikaa kehittyä. World Heavyweight mestaruus on Randylle aivan kulman takana ja kuka ties mihin tämä nuorukainen yltää - kun vain taivas on rajana.
WE BACK YA'LL?!

Koskinen

Viesti Kirjoittaja Koskinen » Pe 09.07.2004 22:56

Randy Ortonista tulee vielä suuri super tähti mutta ei vielä. paini taidot hyvät, hyvä näytteliä ja hyvä mikissä. Voisi olla hyvä Face?
Wrestling jyrää!!!

nixu-

Viesti Kirjoittaja nixu- » La 17.07.2004 10:02

Ja nyt on minun aika taas kertoa oma mielipiteeni :mrgreen:

Randy Orton, aivan loistava painija. Häntä ei voi melkein kuvata muilla sanoilla. On vakuuttanut minut todella monta kertaa otteluissaan ja ne ovat aina hyvää katseltavaa. Evoluotionissa olo on tuonnut hänelle todella paljon näkyvyyttä. Muistan kun vielä oli vanhat ajat ja Randy otteli SD!ssä yhden ottelun, silloin oli vielä keltanokka. Ja silloinkin olihyvä jo. Mutta en mielelläni haluaisi että hän Evolutionista lähtisi, mutta pakkohan se joskus on tehtävä että mies pääsee havittelemaan World Heavyweight Championshippiä. IC-title on kuin hän olisi aina omistanut sen :D Orton omaa myös todella hyvät mikkitaidot ja karismaa. Tästä miehestä ei voi olla pitämättä. Ja finisherinä ihan hieno RKO. Se muuten muistuttaa Diamond Cutteria vähäsen. Eli siis Randy ulos Evolutionista, ja WHC titleä tavoittelemaan.
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005

World´s Finest

Viesti Kirjoittaja World´s Finest » La 17.07.2004 15:25

Eikös Orton otellut joskus smackdownissa Undertakeriä vastaan??
Elämästä saa ja pitää nauttia.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 18.07.2004 14:40

World´s Finest kirjoitti:Eikös Orton otellut joskus smackdownissa Undertakeriä vastaan??
En ainakaan muista otelleen, mutta Undertakerilla oli v.2002 Royal Rumblen jälkeen jonkin sortin feudi Mavenin kanssa. Ehkä tarkoitat sitä.
WE BACK YA'LL?!

bookert

Viesti Kirjoittaja bookert » Su 18.07.2004 16:18

Randy Orton on todellakin noussut minun silmissäni WWEn eliittiporukkaan...jopa top-5:een...
Minäkin aikoinani erehdyin ajattelemaan että mies ratsastaa jonkun aikaa sukunsa maineella SD:ssä saamatta aikaan mitään ihmeellistä...
mutta Hollyn tehdessä sen s****nan kivuliaan Alabama Slamin teräsrampille uskoni muuttui!
Orton on kuin HHH...säteilee karismaa...ja on mikissä h**vetin viihdyttävä ja uskottava!
Entrancessakin kaveri on kuin jumala...toivottavasti eivät pistä Ortonille mitään omaa köyhää tunnaria(nykyään WWEllä nimittäin on tapana kyhätä uskomattoman löysiä ja mitäänsanomattomia tunnareita esim.Christianin uus verrattuna vanhaan,Booker T,Tajiri,Chavo,Jamie Noble jne.)Motörheadin Evolution on nimittäin niin mahtava...
Ja kehässähän mies on aivan loistava...
En ole itseasiassa nähnyt häneltä yhtään huonoa PPV matsia...

-Sum.Slam 03-Elim.C.match...no ei kyllä mikään hyvä matsi mutta Ortonin suorituksissa ei valittamista...
-Unforgiven 03-vs.HBK...hieno,tunnelmallinen matsi...illan paras!
-Surv.Series 03-Team B vs.Team A...uskomaton matsi!...jälleen illan paras matsi!
-Armageddon 03-vs.RVD...kuinka ollakaan...illan paras matsi!
-Wrestlemania 04-Evolution vs.Rock´n´Sock...loistava buildup matsi,jossa legendaarinen tiimi palasi kehään...
-Backlash 04-vs.Cactus Jack...aivan uskomaton...yksi kaikkien aikojen lempimatseistani!
-Bad Blood 04-vs.Shelton Benjamin...en ole vielä nähnyt,mutta varmasti mainiota painia...
-Vengeance 04-vs.Edge...juuri matsin katsottua voin sanoa että Orton is one of my gods!
Tottakai Orton vs.HHH tulee toteutumaan joskus...sitä hypetetään varmasti pitkään ennen varsinaista yhteenottoa...klassista yhteenottoa!
Tavallaan odotan tätä matsia malttamattomana mutta
Evolution on kyllä yksi parhaita asioita mitä WWE on saanut aikaan...
Ortonia on osattu pushata niin taidokkaasti että ei voi muuta kun rakastaa RAWta!
Big Things Poppin, Little Things Stoppin

popozo

Viesti Kirjoittaja popozo » Su 18.07.2004 18:46

Natumania kirjoitti:
HenKeZ kirjoitti:
-MysCen- kirjoitti: Ja Evoluutio sucks.
Kertoisitko vähän perusteluja, miksi evoluutio sucks?
No aina ne vaan huijaa. Se ei oo kivaa.
Nii huijaa Eddykin mut siit tykätään ei toi oo mikään perustelu.

World´s Finest

Viesti Kirjoittaja World´s Finest » Su 18.07.2004 19:19

Ted DiBiase kirjoitti: En ainakaan muista otelleen, mutta Undertakerilla oli v.2002 Royal Rumblen jälkeen jonkin sortin feudi Mavenin kanssa. Ehkä tarkoitat sitä.
Ei en tarkoita sitä. Muistaakseni Taker oli tuolloin Undisputed champ kun hän Ortonia vastaan otteli.

Ja muuten eikö Maven voittanut Takeriltä HC-mestaruuden tuolloin??
Elämästä saa ja pitää nauttia.

popozo

Viesti Kirjoittaja popozo » Su 18.07.2004 20:58

World´s Finest kirjoitti: Ja muuten eikö Maven voittanut Takeriltä HC-mestaruuden tuolloin??
Kyllä voitti mutta Rockin avulla.

Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Doom » Su 18.07.2004 20:59

popozo kirjoitti:
Natumania kirjoitti:
HenKeZ kirjoitti: Kertoisitko vähän perusteluja, miksi evoluutio sucks?
No aina ne vaan huijaa. Se ei oo kivaa.
Nii huijaa Eddykin mut siit tykätään ei toi oo mikään perustelu.
Tämähän oli tietenkin tosissaan sanottu, vai mitä asiantuntija?

Nature Boy Ric Flair
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nature Boy Ric Flair » La 24.07.2004 21:21

Randy Orton. Tästä miehestä voi sanoa että hän on loistava. Häneltä luonnistuu tekniikka paini Hardcore ja vähän high-flyigiakin sekaan mahtuu. En voi muuta sanoa paitsi tulevaisuuden lupaus!
Styling and Profiling WOOOOOOOOO!!!

trishie

Randy Orton

Viesti Kirjoittaja trishie » La 24.07.2004 21:48

Randy Orton (kuten jo hyvin moni on maininnutkin) on WWE'n yksi suurimmista tulevista tähdistä. Hän on loistava mikissä, kehässä taitava ja kaiken lisäksi hän näyttää aivan mallilta (kuten Raw'ssa selostajat usein sanovat). Aina kun Randy tulee kehään, alkaa tapahtua jotain mielenkiintoista. Melkein kaikki matsit, joita häneltä olen nähnyt, ovat olleet loistavia. Ja by the way, aloin katsomaan vapaapainia juuri hänen takiaan. Vaikka myönnettäköön, että siihen aikaan en tajunnut mitään kyseisestä lajista vaan Randyn ulkonäkö teki minuun niin suuren vaikutuksen :oops: . Mutta olinkin silloin aikamoinen teini...

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Su 25.07.2004 00:08

Randy Orton. Painija, joka toimii hyvin ainakin niin kauan kuin hän vain pysyttelee Heelinä. Facena minun olisi häntä aika vaikea kuvitella, vaikka ei kai sekään nyt ihan mahdotonta olisi. Häneltä löytyy kieltämättä lahjakkuutta ja mikkitaitoa, kuten sanottu. Kokemusta tulee koko ajan hyvässä stablessa Flairin ja HHH:n kanssa, eli hän on varmasti tulevaisuudessa ME-ainesta. Toivottavasti häntä ei sellaiseen laiteta liian aikaisin, vaan annetaan miehen nyt vielä hetken aikaa kypsyä ja saada lisää kokemusta ja sen mukanaan tuomaa uskottavuutta. Sinänsähän hän on jopa kantanut jo muutamia huippuotteluita, joten meillä on lupa odottaa paljon. Saas nähdä miten miehen käy. 8)

Lappis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lappis » Ma 26.07.2004 10:23

Mr. Orton...Tämä "mies" hämmentää minua. Mies sitaateissa, koska poika on minua nuorempi :D
Jokunen aika sitten Orton oli minulle sellainen " ihan ok-painija", mutta nyt...Ei toimi. Kärsii minun silmissäni Triple H-syndroomasta eli liikearsenaali toivottoman suppea. Ja sen takia matsit ovat tolkuttoman tylsiä. Tällä hetkellä Ortonin ainoa hyvä puoli on liikkeiden myyminen. Tosin se -kehästä ulos ja pää kehän reunaan-juttu alkaa ampumaan jo pikkuhiljaa yli sen huonon myynnin takia. Mutta toisaalta, kyllä se aina hymyilyttää.
Jos Orton tosiaan pushataan Main Event-tasolle, pitää vielä töitä tehdä. Eli lisää lihasmassaa. Nyt mies on yksinkertaisesti liian pieni. Ja se syö uskottavuutta. Tai ehkei lihasmassaa lisää, vaan massaa yleensäkkin. Tällä hetkellä Orton vaikuttaa riisitautiselta muiden main eventtereitten rinnalla.
Ja jotta vältytään väärinkäsityksiltä, lihasmassan lisäämisellä en nyt tarkoita mitään Batista-lookkia. Mutta katsokaa Benoitin fysiikkaa ja siihen perään Ortonia. Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Ehkä tämäkään vertaus ei ole oikeudenmukainen Ortonia kohtaan, Benoit on sentään paininut oikeatakin painia ja jokainen lajia seuraava tietänee, että painijat ovat yleensä fyysisiä täydellisyyksiä.
Mutta siis, Ortonin ulkoinen olemus kaipaa vielä uskottavuutta.
Liikearsenaalia myös täytyy lisätä. Minä en kyllä voi sanoa, että Orton olisi hetkeäkään hyvä tekniikkapainija. Mestari on edelleen ja oikeutetusti Chris Benoit. Ja jos puhutaan tekniikasta, Ortonia ei voi laittaa edes samaan lauseeseen Mr. Benoitin kanssa. Ok, edelleen hivenen epäoikeudenmukaista. Tämä esimerkki vain vertailun vuoksi.
Ja RKO...Liike on kaikkea muuta kuin uskottava. Orton itse tulee liikkeen tehdessään yli puolesta metristä seljälleen alas. Tämä liike nyt ei vain ole uskottava finisher.
RAW:n rosterissa on Benoit, Kane, Batista, Triple H, Jericho, Christian ja HBK.
Minun vaatimaton mielipide on, että Ortonilla ei ole asiaa Main eventteriksi vielä vuosiin.
Tulevaisuus näyttää, mitä tapahtuu.
" Voi Heavymieskin olla herkkä!"- Dr. Vomit

Vastaa Viestiin