Mr. Orton...Tämä "mies" hämmentää minua. Mies sitaateissa, koska poika on minua nuorempi
Jokunen aika sitten Orton oli minulle sellainen " ihan ok-painija", mutta nyt...Ei toimi. Kärsii minun silmissäni Triple H-syndroomasta eli liikearsenaali toivottoman suppea. Ja sen takia matsit ovat tolkuttoman tylsiä. Tällä hetkellä Ortonin ainoa hyvä puoli on liikkeiden myyminen. Tosin se -kehästä ulos ja pää kehän reunaan-juttu alkaa ampumaan jo pikkuhiljaa yli sen huonon myynnin takia. Mutta toisaalta, kyllä se aina hymyilyttää.
Jos Orton tosiaan pushataan Main Event-tasolle, pitää vielä töitä tehdä. Eli lisää lihasmassaa. Nyt mies on yksinkertaisesti liian pieni. Ja se syö uskottavuutta. Tai ehkei lihasmassaa lisää, vaan massaa yleensäkkin. Tällä hetkellä Orton vaikuttaa riisitautiselta muiden main eventtereitten rinnalla.
Ja jotta vältytään väärinkäsityksiltä, lihasmassan lisäämisellä en nyt tarkoita mitään Batista-lookkia. Mutta katsokaa Benoitin fysiikkaa ja siihen perään Ortonia. Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Ehkä tämäkään vertaus ei ole oikeudenmukainen Ortonia kohtaan, Benoit on sentään paininut
oikeatakin painia ja jokainen lajia seuraava tietänee, että painijat ovat yleensä fyysisiä täydellisyyksiä.
Mutta siis, Ortonin ulkoinen olemus kaipaa vielä uskottavuutta.
Liikearsenaalia myös täytyy lisätä. Minä en kyllä voi sanoa, että Orton olisi hetkeäkään hyvä tekniikkapainija. Mestari on edelleen ja oikeutetusti Chris Benoit. Ja jos puhutaan tekniikasta, Ortonia ei voi laittaa edes samaan lauseeseen Mr. Benoitin kanssa. Ok, edelleen hivenen epäoikeudenmukaista. Tämä esimerkki vain vertailun vuoksi.
Ja RKO...Liike on kaikkea muuta kuin uskottava. Orton itse tulee liikkeen tehdessään yli puolesta metristä seljälleen alas. Tämä liike nyt ei vain ole uskottava finisher.
RAW:n rosterissa on Benoit, Kane, Batista, Triple H, Jericho, Christian ja HBK.
Minun vaatimaton mielipide on, että Ortonilla ei ole asiaa Main eventteriksi vielä vuosiin.
Tulevaisuus näyttää, mitä tapahtuu.
" Voi Heavymieskin olla herkkä!"- Dr. Vomit