Katottuani ottelijoiden nimet ja no sen yksinkertaisen faktan, että tuo oli kuuden miehen joukkuematsi niin ymmärrän täysin. Roskapainilla on ystävänsä. Ei tämä varmaan mitään loikka-loikka-loikka tyylistä spottailua ollut vaan nähtiin aseiden kanssa brawlausta. Sekavaa hulluutta sisältävä ottelu, jossa nähtiin kivoja spotteja hyvinkin voi päästä kolmeen tähteen. 3-tähteä monesti nähdään vain matsina josta nautti, mutta ei tarjonnut mitään kovin jännittävää. Siitä alaspäin olevissa matseissa on yleensä jo jotain selvää negatiivista.DeadManWalking kirjoitti:Mielipiteitä on toki monia, mutta miten h****tissä kukaan voi antaa edes kolmea täyttä tähteä painiottelulle, joka koostuu pelkistä spoteista ja sirkustempuista?Hellhound kirjoitti:Ultraviolent Insanity näköjään tarkoittaa, jonkinlaista Ladder/TLC ottelua, joten hurjia spotteja kyllä nähtiin. Ottelun suurimmaksi puutteeksi valitettavasti jäi varsinaisen painin vähyys, joten ottelu oli lähestulkoon vain spotteja spotin perään.
Arvosana:***
Sanottakoon kuitenkin, että itse olen löytänyt HH:n arvosteluasteikon hieman omaa löysemmäksi. Mutta tämä on taas makuasia ja plus toiset ihmiset tykkää eri jutuista. Olen oikeasti varmaan joissain matseissa löysempi kuin HH.