Foorumiarkisto

← Painijat

Rey Mysterio

"Riveni" kirjoitti:
Rey voi ehkä olla uskottava cruisereita vastaan, mutta isompien poikien voittaminen on lähinnä koomista...


Ihan kuin muukaan WWE ei olisi koomista saippuaoopperaa?
"Darnholm" kirjoitti:
"Riveni" kirjoitti:
Rey voi ehkä olla uskottava cruisereita vastaan, mutta isompien poikien voittaminen on lähinnä koomista...


Ihan kuin muukaan WWE ei olisi koomista saippuaoopperaa?


Onhan se, mutta Ray voittamassa isompaa vie siltä isommalta ainakin mun silmissäni uskottavuutta. Ihan vain siksi, että massan pitäisi olla tärkeä elementti painimatseissa. Kokeile vaikka. Ja kyllä keskiverto cruiseri voi pärjätä raskaan sarjan tyypille, mutta micromachines-sarjan ukkeli ei kuulosta uskottavalta.
Reyssä ja Matt Hardyssa voisi olla Tag Team ainesta,sen perusteella, Mitä olen heidän otteluitaan nähnyt. Heidät lähetättäisin WWE Tag Team vyön perään..
Onhan se, mutta Ray voittamassa isompaa vie siltä isommalta ainakin mun silmissäni uskottavuutta. Ihan vain siksi, että massan pitäisi olla tärkeä elementti painimatseissa. Kokeile vaikka. Ja kyllä keskiverto cruiseri voi pärjätä raskaan sarjan tyypille, mutta micromachines-sarjan ukkeli ei kuulosta uskottavalta
No toi on totta että se vie todella paljon uskottavuutta isoilta hepuilta. Mutta Rey on ikuinen baby face ja yleisön lemppari eli sen takia isot heput pistetään jobbaamaan Reylle. Ja väittäisin että Rey pääsee Hall of Fameen kun hän lopettaa uransa.
Rey on mun lemppari painija a uskon että hänestä tulee vieä jotain suurta...
Toivotaan että ei tule ja että hän saa WWEstä potkut. Hardya ei saisi laittaa Mysterion kanssa samaan joukkueeseen sillä se saisi Hardyn näyttämään paremmalta ja ihmiset huomaisivat miten huono Mysterio Jr. on. Mysterio Jr. ottelee isoja kavereita vastaan koska kun hän ottelee muita pienempiä painijoita vastaan näkee millainen ero on Reyn ja kaikkien muiden cruisereiden välillä. Esim. vaikka juuri Hardyyn verratessa(tosin en tiedä onko mies vieläkin liian painava cruiseriksi) näkee miten surkea Mysterio Jr. on taidoiltaan. Jos Mysterio olisi suurempi hän voisi ehkä tehdä liikkeet loppuun saakka ja hän tarvitsisi myös taitoa jota hänellä on yhtä vähän kuin Cenalla. Karismaakin mieheltä puuttuu ja kaverit jotka pitävät naamareita eivät ole siistejä. Paitsi ehkä Jushin Thunder Liger ja Tiger Maskit(varsinkin II) ovat siistejä. Teidän ihmisten pitäisi tajuta kuinka huono Mysterio Jr. on taidoiltaan eikä hänellä ole mitään millä sitä asiaa paikata kuten esim. Layfieldin karisma jolla hän paikkaa sitä että ei ole ehkä teknisin painija WWEssä.
"PARAS" kirjoitti:
Esim. vaikka juuri Hardyyn verratessa(tosin en tiedä onko mies vieläkin liian painava cruiseriksi) näkee miten surkea Mysterio Jr. on taidoiltaan. Jos Mysterio olisi suurempi hän voisi ehkä tehdä liikkeet loppuun saakka ja hän tarvitsisi myös taitoa jota hänellä on yhtä vähän kuin Cenalla. Karismaakin mieheltä puuttuu ja kaverit jotka pitävät naamareita eivät ole siistejä. Paitsi ehkä Jushin Thunder Liger ja Tiger Maskit(varsinkin II) ovat siistejä. Teidän ihmisten pitäisi tajuta kuinka huono Mysterio Jr. on taidoiltaan eikä hänellä ole mitään millä sitä asiaa paikata kuten esim. Layfieldin karisma jolla hän paikkaa sitä että ei ole ehkä teknisin painija WWEssä.


Tuo voisi periaatteessa lähteä sigiin...
Mutta kysyn nytten isoin kirjaimin ja rautalangasta vääntäen. W-T-F???
Oot kyllä outo jätkä.
Mysteriolla huonot TAIDOT?
PERUSTELEPPAS.
Tuskin sitä tarvitsee perustella jos olet nähnyt yhdenkin Mysterion ottelun. Jokainen liike jonka Mysterio Jr. tekee on ruma eikä ole tehty niin kuin pitäisi. Rey Mysterion ottelut saavat minut häpeämään sitä että olen joskus seurannut ihan tosissani WWEtä. Siis miten te voitte pitää miehestä joka ei osaa tehdä liikkeitä kunnolla. Varsinkin se bulldog jossa Mysterio pyörähtää on ruma ja ne kaikki huricanranata ovat vastenmielisiä ja rumia. 619stä puhumattakaan, 619 saa Fireman's Carryn eiku siis FUn tuntumaan hyvältä lopetusliikkeeltä. PS: Tiedän kyllä että yksikään ottelu ei ole loppunut 619 liikkeeseen, mutta silti sitä kutsun lopetusliikkeeksi vaikka West Coast Pop ja Senton ovatkin ne oikeat lopetusliikkeet.
"The Great Samu" kirjoitti:
Tuskin sitä tarvitsee perustella jos olet nähnyt yhdenkin Mysterion ottelun. Jokainen liike jonka Mysterio Jr. tekee on ruma eikä ole tehty niin kuin pitäisi. Rey Mysterion ottelut saavat minut häpeämään sitä että olen joskus seurannut ihan tosissani WWEtä. Siis miten te voitte pitää miehestä joka ei osaa tehdä liikkeitä kunnolla. Varsinkin se bulldog jossa Mysterio pyörähtää on ruma ja ne kaikki huricanranata ovat vastenmielisiä ja rumia. 619stä puhumattakaan, 619 saa Fireman's Carryn eiku siis FUn tuntumaan hyvältä lopetusliikkeeltä. PS: Tiedän kyllä että yksikään ottelu ei ole loppunut 619 liikkeeseen, mutta silti sitä kutsun lopetusliikkeeksi vaikka West Coast Pop ja Senton ovatkin ne oikeat lopetusliikkeet.

Onko sinun pakko moittia Mysteriota ja haukkua WWE:tä jokaisessa viestissä jonka kirjoitat ihan minne tahansa? Ihmisillä toki saa olla omia mielipiteitä, ja ymmärrän jos et satu pitämään Mysteriosta tai WWE:stä, mutta ei sitä kannata koko aikaa hokea.
"The Great Samu" kirjoitti:
619 saa Fireman's Carryn eiku siis FUn tuntumaan hyvältä lopetusliikkeeltä.


Fireman's carry ja FU on kyllä ihan eri liikkeitä
En kyllä tajua, miten Mysterion liikkeitä voi sanoa huonoiksi. Ne lähtevät niin sulavasti ja niissä on ilmavuutta. Ja samalla tavalla hän myös myy liikkeet. Ja vaikka en itsekään pidä 619:sta tai FU:sta, niin on todella tyhmää puuttua SHOWPAINISSA liikkeiden uskottavuuteen.

Mysteriosta suureksi mestariksi? Epäilen suuresti, ja en muutenkaan haluaisi nähdä Mysteriota noin isona mestarina.

"The Great Samu" kirjoitti:
kaverit jotka pitävät naamareita eivät ole siistejä.

Höhö.
Pakko sanoa, että kyllä Reyn painitaidot ovat paljon paremmat kuin Cenan (älä kerro Cenalle ). Miten tuo samuveikko voi moittia Mysterion liikkeitä? Mysterio on pieni painija, joka osaa cruisereille tyypilliset ilmavat lennot. Se, että häntä ei näe tekemässä Pedigreeta tai Powerbombia johtuu hänen koostaan. Maskissa ei ole mitään tyhmää. Yhdessä jutussa olet OSITTAIN oikeassa pikkusamunen: Mysteriosta ei ole isoksi mestariksi. Silti, hänen painitaitonsa ovat kehuttavan hyvät!!!
Huoh! En haluaisi toistaa itseäni, mutta...

Rey Mysterio on koko WWE:n overein face tällä hetkellä. Hän on ollut sanotaanko viiden overeimman facen joukossa melkein viimeiset neljä vuotta (eli debyytistään lähtien). Jo alusta alkaen (feud Anglea vastaan) hänet on bookattu miehenä joka voi voittaa melkein jokaikisen painijan WWE:ssä. Ottelut Anglea, Benoit'ta, JBL:ää ja kumppaneita vastaan ovat osoittaneet että tämä bookkaus on toiminut erittäin hyvin mitä yleisöön tulee. Rey voi ottaa vaikka kuinka paljon rankaisua ottelussa mutta hänen facecomebackinsa saavat yleisöltä yhtä paljon reaktiota kuin Rockin paluu (näin kärjistettynä sanoen). Angle on tällä hetkellä mestari ja joka ottelussa Mysteriota vastaan hän on ollut täysin uskottavasti lähellä tappiota. Tämä huomioonottaen, en yhäkään jaksa uskoa kuinka joku voisi väittää Mysterion mestaruusvoiton olevan uskottavuuden ulkopuolella.

Tietysti superheavyweightejä vastaan Reyn hyökkäysarsenaali vaikuttaa aika ponnettomalta, mutta se ei tarkoita etteikö hänestä tulisi hyvää mestaria. Muutenkin, jos Reystä tulisi mestari jokaikinen titlefeudi liittyisi hänen altavastaaja-asemaansa kokoon johtuen joten mestaruuskausi ei voisi kovin pitkä olla. Esimerksiki Wrestlemaniasta Summerslamiin olisi mielestäni ehdoton maksimi Mysterio mestaruuskaudelle, sen jälkeen homma alkaisi varmaan maistua jo puulta. Ja lyhyehkö mestaruuskausi huomioonottaen, ei olisi kovin vaikeaa pitää Mysteriota erossa Henrystä ja Undertakerista.

Esimerksiksi seuraavanlainen skenaario olisi täysin looginen: Mysterio voittaisi mestaruuden 'Maniassa selättäen Ortonin. Judgement Dayssa Orton kohtaisi mestarin jota ei koskaan selätetty eli Anglen ja voittaisi. Johonkin väliin (GAB) onnistunut puolustus jotakuta muuta vastaan (Booker T esim.) ja Summerslamissa mestaruuden menetys esim. Ortonille. Näin saataisiin aikaan minun mielestäni täysin onnistunut mestaruuskausi Mysteriolle eikä hän joutuisi kohtaamaan liian isoja haastajia.

Lopuksi haluaisin mainita että ottelut Anglea vastaan ovat olleet hyvin suuressa osassa Mysterion profiilin kohottamisessa. Näin nopeasti (ja pienehkössä humalatilassa) muistellen miehet ovat kohdanneet ainakin kolmesti singles-otteluissa ja joka kerta Mysterio on näyttänyt entistä vahvemmalta vaikka Angle on voittanut joka ottelun puhtaasti. Kumma sinänsä kuinka Angle saa puhtaasti voittamalla vastustajan näyttämään paremmalta kuin 99% rosterista saa voittamalla huijaamalla.
Ylivoimaisesti paras Cruiseri koko WWE:ssä. Yleisempiä syitä siitä, että miksi pidän tästä painijasta, ovat todella sulavat, ja hienot todella nopeat liikkeet, jotka toimivat jättiläiseen kuin jättiläisen(ainakin yleensä). 619 finisheri on juuri niitä mitä tarkoitan, samoin kaikki moonsaultit ja vauhdikkaat DropKickit.

Yleensä Rey on siinä asemassa ottelussa, että hän vain kärsii koko ottelun ajan, mutta saa sitten loppuun voimaa, ja pian mies voittaa.

En voi kuitenkaan sanoa Reytä suosikikseni.
Mielestäni WHCn antaminen Reylle oli typerin WWEn junailema juttu hetkeen. Kun kerran säälimestaruus piti antaa, olisi mielestäni US-vyö ollut siihen parempi, ettei olisi tarvinnut isojen poikien vyötä raiskata...
Muutenkaan Mysterio ei tee enään niitä liikkeitä, millä nousi WWEssä aikoinaan kuuluisaksi (älkää nussiko pilkkuja mainitsemalla 619). Muutenkin Mysterio heittää paljon vähemmän lennokkaita liikkeitä, mutta toisaalta isompia miehiä vastaan... Ja WM matsi, jossa Rey mestaruuden voitti, oli pohjanooteeraus. Mies heitti, mitä, 5 liikettä koko matsissa ja yhdenkin niistä botchasi. Mutta tuota matsia on kaluttu tarpeeksi jo.

Ärsyttää tämä nykyinen katsojien "Nyyh, Eddie kuoli, me pidimme Eddiestä. Hei! Tuohan tyyppi oli Eddien kaveri, hän on varmasti paras painija ikinä, kannatetaan häntä!"-asenne. (Kaikella kunnioituksella Eddietä kohtaan, RIP)

Rey sopisi tosiaan paremmin US-vyön perään, mutta saapa nähdä että tuleeko Rey jatkossakin rymistelemään ME-kahinoissa, vai pystyykö hän uskottavasti jobbaamaan vyönsä ja siirtymään pienempien vöitten perään. Reyhän voisi toisaalta siirtyä ECWn puolelle, mutta saa nyt nähdä...

Tulipas vuodatettua kohtuu pitkä teksti...
Rey Mysterio on yksi lempi painijoistani. Hän osaa tehdä uskomattomia (ainaskin minusta) liikkeita , jotka ovat sulavia ja akrobaattisia.
Minusta oli hyvä että hänelle annettiin WCH mestaruus vaikka muut sanovatkin hänen saanensa sen säälistä. Rey on hyvä mestari joka puolustaa mestaruuttaan viimeiseen saakka. Hänen mikkitaidot ovat minusta ihan hyvät vaikken oikein välitä niistä taidoista kunhan osaa painia hyvin.
Eiköhän tämä "reyeisaaollawhcmestariqseonliikapieni" aihe ole käyty läpi tarpeeksi usein, reyllä on taito tehdä ottelusta kuin ottelusta katsottava, osaa painia hyvin (ei, en tarkoita Angle/Benoit tyylisesti, you get the point?), mikkitaidoissa olisi paljonkin parantamista mutta kyllä siistä asiasta selvän saa, se on tärkeintä.

Hän on myöskin IMO overein face WWE:ssä, ja liian over cw-mestariksi. Tokihan WHC ja CW-vöiden pitäisi ainakin minun mielestäni olla tasa-arvoisia, eikä sellaisia kuin cw-vyö nyt on; Velocityn ME vyö.. [/offtopic] Eiköhän tuossa ole suurinpiirtein kaikki sanottava reiskasta.
"Silly Cow" kirjoitti:
Huoh! En haluaisi toistaa itseäni, mutta...

Rey Mysterio on koko WWE:n overein face tällä hetkellä.






Entäpä Cena? Alkaa jo tuntumaan (vaikka Cena fani olenkin), että Cena ei enään voi hävitä ilman, että joku puuttuisi otteluun.
Alunperin kun aloin seuraamaan WWE:tä Rey oli se huippucool ja lemppari ja kaikkea...Ei enää.Nyt olen alkanut jo vähän ymmärtämään/tietämään vapaapainista. Enää minusta Rey ei ole cool...
Pidän R. Orttonista ja arvostan Ric Flairia (PALJON).

Palataan aiheeseen... Minusta Rey osaa hienoja temppuja ja ansaitsee mestaruuden. Mutta se mestaruus ei ole WHC! Ehkä tag tai cruiserweight.
Mielipiteeni Mysteriosta on siis .
Kyllähän se Rey parempaankin pystyisi, mutta kun WWE:n hyvinvointi-ohjelmat pakottavat hänet hidastamaan ja sellaista.
Minä en oikein tiedä tuosta Reystä. Hän osaa kyllä lennokkaita ja hienon näköisiä liikkeitä, mutta ei minusta ainakaan mitään kammostuttavan hienoja. WHC-vyön antaminen Mystreriolle oli virhe, mutta Rey sopisi aika hyvin U.S mestariksi mielestäni.
En tiedä, oletteko te huomanneet, mutta minä ainakin olen, Rey Mysterio käyttää aivan selvästi sijaisnäyttelijää jossain tilanteissa, siis nykyään, näen vain sen sinisilmäisen Reyn, vain silloin, kun ei tule mitään iskuja, taikka sitten joku Slap, esim. Vickie Guerreron, muuten minä näen aina vain sen tummasilmäisen Reyn, Valittakaa jos on valittamista.
^Piilarit.
Muuten, onnittelut ehkä pisimmästä näkemästäni virkkeestä.
Veikkaan kyllä itsekkin niitä piilareita, en näe mitään järkeä käyttää sijaista. Reyllähän vaihtuu silmien väri melkein joka showssa.
"Zangetsu" kirjoitti:
Veikkaan kyllä itsekkin niitä piilareita, en näe mitään järkeä käyttää sijaista. Reyllähän vaihtuu silmien väri melkein joka showssa.
Mut Kane silmä on oikeesti sokee, eiks niin jätkät? Jätkät?

Ja sitten on topickiin: Minulla on jotenkin sellanen fiilis että ne piilarit on poissa sillon kun Reyn pitää näyttää (en tarkoita nyt ihan tätä mutta: ) säälittävältä. Tai siis ruskea silmäinen Rey saa paremin sympatiat kuin Rey jolla toinen silmä on sähkön sininen ja toinen punainen...
"slash91" kirjoitti:
"Zangetsu" kirjoitti:
Veikkaan kyllä itsekkin niitä piilareita, en näe mitään järkeä käyttää sijaista. Reyllähän vaihtuu silmien väri melkein joka showssa.
Mut Kane silmä on oikeesti sokee, eiks niin jätkät? Jätkät?

Ja sitten on topickiin: Minulla on jotenkin sellanen fiilis että ne piilarit on poissa sillon kun Reyn pitää näyttää (en tarkoita nyt ihan tätä mutta: ) säälittävältä. Tai siis ruskea silmäinen Rey saa paremin sympatiat kuin Rey jolla toinen silmä on sähkön sininen ja toinen punainen...




En sanoisi, että säälittävältä, mutta masentuneelta ja ''lyötynä'' (ei kirjaimellisesti) ne ruskeat silmät ovat parhaat. Esimerkiksi jo viime Smackdownissa (Suomi) Rey todella näytti surulliselta.
"slash91" kirjoitti:
"Zangetsu" kirjoitti:
Veikkaan kyllä itsekkin niitä piilareita, en näe mitään järkeä käyttää sijaista. Reyllähän vaihtuu silmien väri melkein joka showssa.
Mut Kane silmä on oikeesti sokee, eiks niin jätkät? Jätkät?


Kanen silmä ei ole sokea se on piilolinssi.


Rey Mysterio on todella lahjaksas... Rey osaa hienoja temppuja ja hienoja iskuja.
Finisher on ehkä hienoin ja parhaiten keksitty WWE :ssä. Se on hyvä kun se pitää maskia päällä tekee mysteerisemmäksi sitä, mutta se vaan on harmi kun Rey on muutamaan otteeseen ottanu maskinsa pois. Ei Rey kuitenkaan ole henkilökohtainen suosikkini, mutta parempaa painijaa saa hakea.
"Wayne" kirjoitti:
"slash91" kirjoitti:
"Zangetsu" kirjoitti:
/quote] Mut Kane silmä on oikeesti sokee, eiks niin jätkät? Jätkät?

Kanen silmä ei ole sokea se on piilolinssi.


Onneksi se ei vain ollut sarkasmia. Joo ja olen itsekkin sillä kannalla, että Rey käyttää piilareita, ja pirun hyvin on valittukkin ne linssit. Sopivan emootionaalisesti. (Oliko tuo edes sana?)
"hamalainen" kirjoitti:
Onneksi se ei vain ollut sarkasmia. :wink: Joo ja olen itsekkin sillä kannalla, että Rey käyttää piilareita, ja pirun hyvin on valittukkin ne linssit. Sopivan emootionaalisesti. (Oliko tuo edes sana?)


Mutta, piilareissa on se vaara, että jos tekee jonkun liikkeen perseelleen, piilari voi uppoutua syvemmälle silmään tai sinne viereen syvemmälle.
"Slap" kirjoitti:
"hamalainen" kirjoitti:
Onneksi se ei vain ollut sarkasmia. Joo ja olen itsekkin sillä kannalla, että Rey käyttää piilareita, ja pirun hyvin on valittukkin ne linssit. Sopivan emootionaalisesti. (Oliko tuo edes sana?)


Mutta, piilareissa on se vaara, että jos tekee jonkun liikkeen perseelleen, piilari voi uppoutua syvemmälle silmään tai sinne viereen syvemmälle.


Veikkaampa, että nuo piilarit otetaan pois ennen matsia. Hänhän kai käyttää niitä vain segmenteissä.
Niin. Veikkaan kyllä mäkin että ne piilarit otetaan pois ennen matsia kun ei ne näytä ollenkaan isoilta sen silmät matsissa.
Ei niitä piilareita matseissa pois oteta. Reyn silmät näkyvät ihan selkeästi matseissa eri värisinä kuin niiden normaali väri on. Missä välissä ne ylipäätään kerettäisiin ottamaan pois, kun juuri ennen matsin alkua ne vielä ovat silmissä?
"Nire" kirjoitti:
Ei niitä piilareita matseissa pois oteta. Reyn silmät näkyvät ihan selkeästi matseissa eri värisinä kuin niiden normaali väri on. Missä välissä ne ylipäätään kerettäisiin ottamaan pois, kun juuri ennen matsin alkua ne vielä ovat silmissä?


Siitä en tiedä. Mutta se on aika helvetinmoinen riski pitää piilareita matsissa. Ja jos Mysterio heittäisi piilareita ihan joka showssa menemään, siitä tulisi aika kallis maksu. Ottaen huomioon, jotkut piilarit maksaa enemmän kuin 40€.
Joitain värillisiä, EI vahvuuksilla olevia piilareita saa ainakin erittäin halvalla ja niiden kanssa voi kyllä painia
Ei se rahasta ole kiinni, kyllä Vincellä sitä riittää.
"Nire" kirjoitti:
Ei se rahasta ole kiinni, kyllä Vincellä sitä riittää.


Luulet että Vince maksaa? Maksaisitko itse?
No eiköhän Mysteriollakin ole varaa ostella piilolinssejä, please.
"C2W" kirjoitti:
No eiköhän Mysteriollakin ole varaa ostella piilolinssejä, please.


No ostaisitko aina joka showhn aina uudet piilarit?
Ei minua kuitenkaan alkaisi mitenkään houkuttamaan maksaa 20€/piilari tai ottamaan sen riskin, että toinen tai pahimmassa tapauksessa kummatkin silmät vaurioituisi.

Voisi lähettää joskus Reylle postia ja kysäistä, jos se olisi mahdollista.
(^Tyhmää jossittelua)
"Slap" kirjoitti:

No ostaisitko aina joka showhn aina uudet piilarit?
Ei minua kuitenkaan alkaisi mitenkään houkuttamaan maksaa 20€/piilari tai ottamaan sen riskin, että toinen tai pahimmassa tapauksessa kummatkin silmät vaurioituisi.

Voisi lähettää joskus Reylle postia ja kysäistä, jos se olisi mahdollista.
(^Tyhmää jossittelua)

Eiköhän se raha saa Rey Mysterion pistämään ne piilolinssit sinne päähän, mutta esimerkiksi Shawn Michaels ei (kai) käytä piilolinssejä, vaikka hänellä silmälasit ovatkin. (Voi tosin olla pelkästää lukulasitkin, en sulje sitä vaihtoehtoa pois.) Ja kyllähän se World Wrestling Entertainment ne 'linssit kustantaa melkovarmasti.

Ja eiköhän Mysterion/Kanen-otteluihin ole sovittu, että ei lyödä iskuja päin näköä. Muutenkin iskut pysäytetään/hidastetaan/avataan käsi ennen lyöntiä.
Itseasiassa en kyllä käsitä mistä tuon silmien vaurioitumisen piilareiden kanssa painiessa olet keksinyt. Pahimmillaankin ne voivat vain lähteä irti joko kokonaan tai siirtyä silmän jompaan kumpaan kulmaan, missä ne korkeintaan aiheuttavat pientä kutinaa/painetta ja kyynelkanavien aukeamisen, mikä loppuu heti kun piilarin poistaa/siirtää paikalleen. Ja tuohon siirtymisen tarvitsee kyllä erittäin intensiivistä sohaisua tai oikeastaan hinkkaamista, sillä piilari yleensä hakeutuu paikalleen, vaikka se olisi jo kokonaan "pois paikoiltaan".

Allekirjoittaneella siis piilarit on ja noin on käynyt, eikä kumpikaan silmä ole räjähtänyt päästä irti...
"Slap" kirjoitti:
Luulet että Vince maksaa? Maksaisitko itse?

Blue² pistikin jo oivan vastauksen. Olen 99-prosenttisen varma, että Reyn ei tarvitse maksaa pätkääkään asusteistaan aiheutuneita kustannuksia. Painijoiden pukeutumistyyli on varmasti pitkälti työnantajan päätettävissä, vaikka toki painijoilla itselläänkin on sanomisen varaa, joten luulisi, että Vince maksaa.
"Slap" kirjoitti:
"Nire" kirjoitti:
Ei niitä piilareita matseissa pois oteta. Reyn silmät näkyvät ihan selkeästi matseissa eri värisinä kuin niiden normaali väri on. Missä välissä ne ylipäätään kerettäisiin ottamaan pois, kun juuri ennen matsin alkua ne vielä ovat silmissä?


Siitä en tiedä. Mutta se on aika helvetinmoinen riski pitää piilareita matsissa. Ja jos Mysterio heittäisi piilareita ihan joka showssa menemään, siitä tulisi aika kallis maksu. Ottaen huomioon, jotkut piilarit maksaa enemmän kuin 40€.


Paskat ole.
Olen itse harrastanut viimeisen kymmenen vuoden aikana useampaakin kamppailulajia jossa vedetään matsia semi- tai täyskontaktilla, eikä piilareiden kanssa ole koskaan ollut ongelmaa... Korkeintaan lujempi tälli päähän on saattanut aiheuttaa piilarin putoamisen silmästä mutta siksipä suosinkin kertakäyttölinssejä.
"Nire" kirjoitti:
"Slap" kirjoitti:
Luulet että Vince maksaa? Maksaisitko itse?

Blue² pistikin jo oivan vastauksen. Olen 99-prosenttisen varma, että Reyn ei tarvitse maksaa pätkääkään asusteistaan aiheutuneita kustannuksia. Painijoiden pukeutumistyyli on varmasti pitkälti työnantajan päätettävissä, vaikka toki painijoilla itselläänkin on sanomisen varaa, joten luulisi, että Vince maksaa.


Jeps.
WWE:n näytöksissä on pistetty remonttiin useampia autojakin, tuskin jotkin kertakäyttöpiilarit kaatavat firmaa konkurssiin.
"theGame" kirjoitti:


Jeps.
WWE:n näytöksissä on pistetty remonttiin useampia autojakin, tuskin jotkin kertakäyttöpiilarit kaatavat firmaa konkurssiin.


Äläs ny varma, jo kahenkymmenen vuoden päästä piilareista tulee auton hinta jos joka show:hyn erit hankitaan.

Reiska juniori rokkaa ilmavalla kehätekniikallaan, joka jo yksinään oikeuttaa hänen matsejaan kattomaan. mikki pitäis pitää reistä yhtä kaukana kuin maaha muuttajat suamesta. Toisin sanoen käyvä tyyppi rosterissa, mutta mikki taidot ontuu.
Sitten tämä Chavo juoni kuvio menee aikalailla yli... Pitääkö ny kainalo sauvoilla tulla kehään ottamaan turpiin.!?

Peff kuittaa
Mitenköhän tämän jutun laita on liittyen Reyhin ja Chavoon. 20.10 Smackdownissa (USA) luvassa on I quit-matchi jossa Scavo ruhjoo Mysterion polven kainalosauva kuntoon. Ja SD:n(3.11) jaksossa Rey linkuttaa kehään puhuakseen katsojille aiemmin tapahtuneesta ja siitä että hänen polvensa joudutaan leikkaamaan. No, Chavo tulee ja taas alkaa armoton polven ruhjominen. Ja jokunen päivä sitten wwe.com:in sivuilla oli uutinen jossa sanotaan että Reyn polvileikkaus oli onnistunut ja että hän pääsisi 4-6kk päästä taas tositoimiin...

Elikkä siis ei kai oikeasti "I quit" matsin tarkoitus ollut se että Reyiltä menisi oikeastikkin polvi ihan kopilleen? Ja kuinka SD:n 3.11 jaksossa he voivat vielä ruhjoa vielä lisää Mysterion romua polvea. Eli onko Rey Mysterion polvi oikeastikkin poikki/murtunut/katki/tuhannen p***** päreinä?

Ymmärsittekö mitä ajan takaa?? Sori jos on huonosti selitetty mutta koittakaa kestää...
Siis Mysteriolla oli polvivaivoja jo paljon ennen tuota I quit-matsia. Näin ollen tuosta I quit-matsista saatiin hyvä "syy" miksi Mysterio meni polvileikkaukseen. Ainakin näin minusta oli, tosin en ole WWE:tä oikein viimeaikoina seurannut, joten en ole varma.
Sehän on ollut jo pidemmän aikaa paskana, jos oikein muistan niin WrestleManiaa ennen jo? Joku viisaampi valaiskoon, mutta näin minä muistaisin.

EDIT: Hidas :/
"Peff" kirjoitti:
"theGame" kirjoitti:


Jeps.
WWE:n näytöksissä on pistetty remonttiin useampia autojakin, tuskin jotkin kertakäyttöpiilarit kaatavat firmaa konkurssiin.


Äläs ny varma, jo kahenkymmenen vuoden päästä piilareista tulee auton hinta jos joka show:hyn erit hankitaan.



Olen varma, olen nimittäin käyttänyt kertakäyttölinssejä päivittäin pari vuotta, ei niillä rahoilla saa 20 vuodessakaan kuin jonkin käytetyn romun Rehti-reinon autokaupasta... "Vain yksi käyttäjä ja hänkin oli vanha mummo joka ajoi tällä kirkkoon sunnuntaisin"

Ja pointtina edelleenkin, jos piilarit todellakin olisivat vaaraksi silmille niin esim. allekirjoittanut olisi kulkenut valkean kepin kanssa jo vuosia. Piilolinssit ovat suht. pehmeää materiaalia, mutta kuitenkin sen verran paksut etteivät ne pääse minnekään "silmän taakse" luiskahtamaan (pikemminkin putoavat silmistä)
Nii, kyllä mäki uskon, et Rey ei ota niit piilareit pois matsin ajaks...

Mut Rey Mysterio 619
Onko muuten ReyReyn paluusta tullut mitään päivityksiä?