Olen käsittänyt asian niin, että Mysterio esiintyy Meksikossa ilman maskia aina kun on mahdollista kunnioittaakseen perinteitä.
Rey Mysterio
"Marshallsaaret" kirjoitti:
Olen käsittänyt asian niin, että Mysterio esiintyy Meksikossa ilman maskia aina kun on mahdollista kunnioittaakseen perinteitä.
Muistaakseni tätä minäkin olen kuullut. Jossain vaiheessa tätä threadia aikoinaan kai.
Mutta näin muistaisin. Ihan hyvä vaan, perinteet kunniaan.
Olisi järkevintä, jos Reiska jobbaisi MVP:lle. Hän ei saavuta mitään voittamalla tämän feudin ja US-Titlen.
"JDub" kirjoitti:
Olisi järkevintä, jos Reiska jobbaisi MVP:lle. Hän ei saavuta mitään voittamalla tämän feudin ja US-Titlen.
Näin itsekin tämän näkisin. Mihin Mysterio entisenä WHC -mestarina edes tarvitsee US -vyötä? Toimii kyllä hyvin haastaja, mutta itse bookkaisin hänet jobbaamaan MVP:lle, kunnes Matt palaa takaisin ja vie vyön Maniassa MVP:ltä.
"JVDS" kirjoitti:"JDub" kirjoitti:
Olisi järkevintä, jos Reiska jobbaisi MVP:lle. Hän ei saavuta mitään voittamalla tämän feudin ja US-Titlen.
Näin itsekin tämän näkisin. Mihin Mysterio entisenä WHC -mestarina edes tarvitsee US -vyötä? Toimii kyllä hyvin haastaja, mutta itse bookkaisin hänet jobbaamaan MVP:lle, kunnes Matt palaa takaisin ja vie vyön Maniassa MVP:ltä.
No joo todellakin voisi olla hieman typerää tuollainen.
Mutta, järkevästi ajateltuna tuo US-mestaruus on parasta mihin Mysse pystyy, sillä Cruiserweight-mestaruuten mies on liian over, ja WHC-vyön pitäminen hänellä on jo pelkästään typerän näköistä.
Huomasimpas tuossa rumblessa että mysteriolle buuattiin enemmän kuin Edgelle...
"The Knob" kirjoitti:
Huomasimpas tuossa rumblessa että mysteriolle buuattiin enemmän kuin Edgelle...
Muutes botchailiko Rey ottelussa, se saattaisi olla syypää.
Hei, kyseessä oli Madison Square Garden, New York. Ainahan ne NYn painifanit ovat rakastaneet pahiksia.
"Riveni" kirjoitti:
Mysteriohan on tunnettu siitä, että kusee luchalibre-perinteen päälle ja on alkanut käyttää uudelleen maskia. Perinteen mukaan maskinsa hävinnyt painija ei saisi enää koskaan sellaisen kanssa painia.
"Marshallsaaret" kirjoitti:
Olen käsittänyt asian niin, että Mysterio esiintyy Meksikossa ilman maskia aina kun on mahdollista kunnioittaakseen perinteitä.
"Wankie" kirjoitti:
Ja jos nyt viitataan tosiaan tähän maskin riistämiseen, mikä tapahtui WCW:ssä niin se tapahtui WCW:ssä eikä WWE:ssä. WCW on historiaa eikä sitä muisteta WWE:ssä enään millään tavalla.
Rey käyttää WWE:ssä maskia Vincen nimenomaisesta pyynnöstä. Jokainen voi sitten päätellä itse, millainen painoarvo työnantajan "pyynnöllä" on... Meksikossa on edelleen suunnilleen sääntönä, että kun maski on kerran mennyt, niin sitä ei voi ottaa takaisin, mutta WWE on WWE. Tiedä sitten, mikä Reyn kanta on asiaan, mutta lienee niin, että whatever Vince wants, Vince gets...
Rey käyttää WWE:ssä maskia Vincen nimenomaisesta pyynnöstä. Jokainen voi sitten päätellä itse, millainen painoarvo työnantajan "pyynnöllä" on...
Vince ja WWE pyörittävät melko suurta bisnestä, ja Mysterion maskit menevät myynnissä varmasti kaupaksi erittäin hyvin.
Varsinkin lapset/lapsille ostetaan Mysterion maskeja erittäin paljon, ja tämä taas tuo WWE:n kassaan paljon kahisevaa.
It's just business.
Mutta kyllä tuo "soturikypärä" meni pikkase yli
Mielestäni Rey on upea painija.. nostan hänelle kyllä hattua, hänhän on pienikokoinen verrattuna muihin raskaansarjan painijoihin ja hyvin pärjää Rey on myöskin hyvin sympaattinen hahmo ja siksi pidän hänestä. Jalat ovat pysyneet tällä herralla visusti maassa ja siitä olen hyvin iloinen..
"Cristaa" kirjoitti:
Mielestäni Rey on upea painija.. nostan hänelle kyllä hattua, hänhän on pienikokoinen verrattuna muihin raskaansarjan painijoihin ja hyvin pärjää
Ei Rey mikään raskaansarjan painija ole. Rey on kevyen sarjan painija, mutta se ei tarkoita sitä etteikö hän voisi painia raskassarjalaisia vastaan.
Mä pyytäisin yhtä juttua teiltä; oisko jollain tiedossa linkkiä jossa ois suht uutta kuvamateriaalia Reystä ilman maskia (joka tosin pukee häntä)
Linkkiä kiitos?!
Ja sitte millasilla hakusanoilla pitäis Youtubesta ettiä et löytäis kanssa suht uutta materiaalia missä Mysterio painii siellä meksikon puolella ilman tuota kyseistä maskia jälleen.
Hakusanoja/ linkkejä??!
Kiitos!
Linkkiä kiitos?!
Ja sitte millasilla hakusanoilla pitäis Youtubesta ettiä et löytäis kanssa suht uutta materiaalia missä Mysterio painii siellä meksikon puolella ilman tuota kyseistä maskia jälleen.
Hakusanoja/ linkkejä??!
Kiitos!
No täällä jossaki oli höpötystä ja valitusta nää nää nää minkälainen Rey on ilman maskia... En nyt tiedä kuinka vanha kuva tämä on mutta katselin tuossa Ace Steelen profiilia OWW sivulta ja löysin tälläisen kuvan

En sitten tiedä kuinka vanha tuo on, mutta siinä näkyy Rey ilman maskia, ainakin WWE ajalta tuo on otettu...

En sitten tiedä kuinka vanha tuo on, mutta siinä näkyy Rey ilman maskia, ainakin WWE ajalta tuo on otettu...
Juu.. tiedän kyllä minkänäköinen Rey on ilman maskia, mutta erilaaisia kuvia on ihna kiva katsella.. varsinkin niitä uudempi (jos sellaisia löytyy)
"Mexican Jumping Bean".
Löytyisikö kellään tietoa milloin Rey palaa kuvioihin? En kysy tätä siksi, että kaipaisin häntä, vaan jotta saisin tietoon milloin alkavat taas nämä niin mahdottoman tylsät ottelut.
Nyt kun tein hyvän pohjustuksen dissaamiselle niin tästä on hyvä jatkaa. Mysterio saisi tuoda jotain uutta matseihinsa. Ne ovat aina hyvin ennalta arvattavia, sillä yksikään pienihminen ei halua nähdä idolinsa häviävän. Itselleni ei tule yhtään hyvää matsia Rumblen aikoihin paitsi ottelu Chavoa vastaan (kai tämä niihin aikoihin oli?), joka kyllä päättyi jälleen Reyn hyväksi mutta ottelussa oli se oma mielenkiintonsa.
Pakkohan se on myöntää, että pienenä poikana ihailin Mysteriota mutta niin varmasti moni muukin. Nykypäivänä Rey on vaan hävittänyt värikkyytensä jostain ihmeen syystä ja häntä ei jaksaisi edes katsoa kuvioissa enään.
Löytyisikö kellään tietoa milloin Rey palaa kuvioihin? En kysy tätä siksi, että kaipaisin häntä, vaan jotta saisin tietoon milloin alkavat taas nämä niin mahdottoman tylsät ottelut.
Nyt kun tein hyvän pohjustuksen dissaamiselle niin tästä on hyvä jatkaa. Mysterio saisi tuoda jotain uutta matseihinsa. Ne ovat aina hyvin ennalta arvattavia, sillä yksikään pienihminen ei halua nähdä idolinsa häviävän. Itselleni ei tule yhtään hyvää matsia Rumblen aikoihin paitsi ottelu Chavoa vastaan (kai tämä niihin aikoihin oli?), joka kyllä päättyi jälleen Reyn hyväksi mutta ottelussa oli se oma mielenkiintonsa.
Pakkohan se on myöntää, että pienenä poikana ihailin Mysteriota mutta niin varmasti moni muukin. Nykypäivänä Rey on vaan hävittänyt värikkyytensä jostain ihmeen syystä ja häntä ei jaksaisi edes katsoa kuvioissa enään.
http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... php?t=5890
Kyllä Rey voisi varmaan vetää mitä vaan kehässä, mutta Vince kieltää kaikki "vaaralliset" liikkeet ja sitten vedetään näitä samoja Hurricanranoja. Onhan Myssellä joskus PPV- otteluissa pari tv- matseistakin poikkeavaa temppua, mutta kai kaikki on yhtä mieltä, että tylsemmäksi Rey muuttuu vuosi vuodelta. Myös ikä ja loukkaantumiset rajoittaa.
Olipas typerästi tehty, siirtää nyt Mysterio RAWn puolelle..
Tosin jos se tuo miehelle uutta matskua kehään ja värittäisi taas miestä edes vähäsen uuteen uskoon niin mikäs siinä, ehkä se vaihdos olikin hyväksi? Kuka tietää, pitänee nyt katsoa miten miehen käy..
Tosin jos se tuo miehelle uutta matskua kehään ja värittäisi taas miestä edes vähäsen uuteen uskoon niin mikäs siinä, ehkä se vaihdos olikin hyväksi? Kuka tietää, pitänee nyt katsoa miten miehen käy..
Ärsyttää tuo "Myrsä ei saa tehä sen pahimpii liikkeit"- asenne. Hyvä painija ei edelleenkään tarvitse mitään turhia triplavoltteja saadakseen ottelusta hyvän. Mysterio pystyy minusta ihan hyvin tuolla nykyiselläkin liikerepertuaarillaan saamaan hyviä otteluita aikaan, mutta mies ei ole vain ollut hyvässä iskussa viime aikoina. Ehkäpä mies ei jaksa suosion myötä treenata tarpeeksi, kun kaikki kelpaa faneille :S.
"Cristaa" kirjoitti:
Olipas typerästi tehty, siirtää nyt Mysterio RAWn puolelle..
Tosin jos se tuo miehelle uutta matskua kehään ja värittäisi taas miestä edes vähäsen uuteen uskoon niin mikäs siinä, ehkä se vaihdos olikin hyväksi? Kuka tietää, pitänee nyt katsoa miten miehen käy..
Mielestäni tämä oli aivan loistavasti tehty siirtää Mysterio nyt tai koska tahansa Raw:hon. Eihän hänellä ollut Smackdownissa enään mitään annettavaakaan - tai tietenkin jotain, mutta kyllähän sen typerämpikin tajuaa, että Rawin puolella enemmän. Let the new story begin.
Sitä paitsi saa Mysteriosta Punkille uskottavamman vastuksen kuin Triple H:lle. Hunter on Punkiin verrattuna paljon overimpi vastus Mysteriolle, kun taas Punk ja Mysterio ovat enemmän samalla korkeudella (you got it?). Myös miesten tyylit sopivat ehkä paremmin yhteen ja saisivat mielenkiintoisemman ottelun.
Nyt on puhuttu paljon, että Rey menisi Intercontinental Championshipin perään, mutta jostain syystä hän on silmissäni kuitenkin niin over yleisönkin puolesta, että hänet on vain pidettävä Main Eventissa - kuten Elukkakin ja tämähän ei minua jostain syystä haittaa. Mysterio on Rawissa uusi kasvo ja hänellä on varmasti paljon annettavaa maanantai-iltoihin, odotan mielenkiinnolla.
No Way Out-topicissa hiukan kehuin jo tätä Underdogien Underdogia ja jatkan kehumista täällä.
*poistettu*
EI SPOILEREITA PAINIJAT ALUEELLE///J
*poistettu*
EI SPOILEREITA PAINIJAT ALUEELLE///J
Onko Hamilla tämän lukemissa ollut jotain vaikeuksia ymmärtää?
http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... php?t=6043
http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... php?t=6043
Mysterio on parantanut otteitaan huomattavasti nyt lähiaikoina. Hänen SD-siirtonsa jälkeen ja hän on ollut todella hyvä kehässä. Jos hän nyt pitelee Intercontinental mestaruutta jonkin aikaa ja sen jälkeen siirtyy isompiin kuvioihin. Jos ei sitten lopeta, mutta tuskinpa. En ihmettelisi jos Rey nähtäisiin kohta päämestarina. Nyt hän olisi uskottavanpi mestari kuin viimeksi, koska muutkin SD:n Main Eventissä ovat pienempikokosia. CM Punk vs. Mysterio WHC:stä olisi kiva nähdä.
Rey sitten kärähti...jokin sanoo minulle, että kyseessä on astetta vahvemmat särkylääkkeet, mutta tiedä sitten. Onhan Rey kokoisekseen kääpiöksi melkoinen bodari.
En tullut tänne haukkumaan Reyta, päinvastoin. Mielestäni Rey Mysterio on ollut yksi parhaista Intercontinental-mestareista, mikäli aloitetaan miettimään vaikkapa vuodesta 2004. Bookkauksella on tietysti oma (iso) osansa asiassa, mutta milloin viimeksi IC-titteli on tuntunut yhtä suurelta ja tärkeältä kuin tällä Reyn kaudella? Vyötä on puolustettu jokaisessa PPV:ssä, ja siitä on käyty erittäin laadukkaita otteluita. (Jericho-saaga, Slamin Ziggler-matsi) Vielä tammikuussa CM Punk hävisi IC-vyön JBL:lle, kohautti olkapäitään eikä edes halunnut revanssia. Voikin sanoa, että 2009 on ollut Reylle paras vuosi WWE:ssä koskaan. Toki 2002-05 Rey oli vikkelämpi ja terveempi, mutta samanlaisesta overiudesta ei kuitenkaan puhuttu. WHC-kausi olikin sitten kehno ja sen jälkeen (ennen tätä vuotta) Reiska on kärsinyt loukkaantumisista ja ollut mukana epäkiinnostavissa kuvioissa.
Kuten jo sanoin, bookkausta saa kiittää paljosta. Mutta tuskin kukaan muu olisi ollut parempi kantamaan tuota vyötä näinä aikoina. Harmi vaan, että tämä kausi mitä ilmeisimmin päättyy nyt ikävällä tavalla tuon kiinnijäännin vuoksi.
En tullut tänne haukkumaan Reyta, päinvastoin. Mielestäni Rey Mysterio on ollut yksi parhaista Intercontinental-mestareista, mikäli aloitetaan miettimään vaikkapa vuodesta 2004. Bookkauksella on tietysti oma (iso) osansa asiassa, mutta milloin viimeksi IC-titteli on tuntunut yhtä suurelta ja tärkeältä kuin tällä Reyn kaudella? Vyötä on puolustettu jokaisessa PPV:ssä, ja siitä on käyty erittäin laadukkaita otteluita. (Jericho-saaga, Slamin Ziggler-matsi) Vielä tammikuussa CM Punk hävisi IC-vyön JBL:lle, kohautti olkapäitään eikä edes halunnut revanssia. Voikin sanoa, että 2009 on ollut Reylle paras vuosi WWE:ssä koskaan. Toki 2002-05 Rey oli vikkelämpi ja terveempi, mutta samanlaisesta overiudesta ei kuitenkaan puhuttu. WHC-kausi olikin sitten kehno ja sen jälkeen (ennen tätä vuotta) Reiska on kärsinyt loukkaantumisista ja ollut mukana epäkiinnostavissa kuvioissa.
Kuten jo sanoin, bookkausta saa kiittää paljosta. Mutta tuskin kukaan muu olisi ollut parempi kantamaan tuota vyötä näinä aikoina. Harmi vaan, että tämä kausi mitä ilmeisimmin päättyy nyt ikävällä tavalla tuon kiinnijäännin vuoksi.
Ehdottomasti Rey on ollut juuri oikea mies kantamaan IC -vyötä. Puoli vuotta takaperin kyseinen vyö oli pelkkä vitsi, jolla ei ollut mitään oikeaa merkitystä eikä sitä puolustettu kuin joskus ja jouluna. Nyt sitä on puolustettu ja Reyn tulikuuma vire on poikinut upeita otteluita. Feudi Jerichoa vastaan nosti IC -vyön ihan uudelle tasolle. Miehet vetivät ihan loistavia matseja keskenään. Nyt on Zigglerkin todistanut hyvyytensä ja Intercontinental mestaruus menee kovassa myötätuulessa.
Propsit Reylle loistavasta työstä. Harmillinen juttu tämä kärähtäminen. Onhan mies aikalailla lihaksikas kokoonsa nähden. Tahdon minäkin uskoa, että kyseessä on vain tavallista voimakkaammat kipulääkkeet. Saas nähdä miten nyt käy miehen vireen ja IC vyön.
Propsit Reylle loistavasta työstä. Harmillinen juttu tämä kärähtäminen. Onhan mies aikalailla lihaksikas kokoonsa nähden. Tahdon minäkin uskoa, että kyseessä on vain tavallista voimakkaammat kipulääkkeet. Saas nähdä miten nyt käy miehen vireen ja IC vyön.
"takaovi" kirjoitti:
Ehdottomasti Rey on ollut juuri oikea mies kantamaan IC -vyötä. Puoli vuotta takaperin kyseinen vyö oli pelkkä vitsi, jolla ei ollut mitään oikeaa merkitystä eikä sitä puolustettu kuin joskus ja jouluna. Nyt sitä on puolustettu ja Reyn tulikuuma vire on poikinut upeita otteluita. Feudi Jerichoa vastaan nosti IC -vyön ihan uudelle tasolle. Miehet vetivät ihan loistavia matseja keskenään. Nyt on Zigglerkin todistanut hyvyytensä ja Intercontinental mestaruus menee kovassa myötätuulessa.
Propsit Reylle loistavasta työstä. Harmillinen juttu tämä kärähtäminen. Onhan mies aikalailla lihaksikas kokoonsa nähden. Tahdon minäkin uskoa, että kyseessä on vain tavallista voimakkaammat kipulääkkeet. Saas nähdä miten nyt käy miehen vireen ja IC vyön.
Hienoa, sanoit kaiken saman mitä What.
Ja jottei nyt ihan off-topiciksi menisi, Rey Mysterio oli yksi suurimpia syitä miksi ylipäätänsä aloitin pellepainin seuraamisen. Katsoin joskus aikoinaan hänen ottelunsa ja himoitsin aina vain lisää.. Muistan myös liiankin hyvin kun joskus aikoinaan joku heel tuhosi Mysterion niin hakkasin nyrkillä seinää.. Erittäin taitava ja vikkelä kaveri kyseessä, itse suorastaan rakastan niitä ECW-aikoja, ja otteluita esimerkiksi Psicosisia vastaan. Harmi vain ettei mies kokonsa takia koskaan noussut tähdeksi, vaikka on toki Eddien kuoleman johdosta lafkan arvokkainta vyötä olkapäällään kantanut. Nyt ReyRey on jo hidastumaan päin ja saisi ruveta piakkoin ripustamaan painisaappaitansa naulaan.
^ Mitä tulee painisaappaiden naulaan laittamiseen niin minä olen kyllä Whatin kanssa samaa mieltä, että vuosi 2009 on ollut niin Reylle kuin Reyn jälleen uudella tasolla esiinnostamalle IC-vyölle paras pitkään aikaan. Viimeiset pari vuotta on ollut Reylle hyvin vaikeita, mutta nyt mies on ollut kovassa iskussa. Jos Mysterio siis vain itse jaksaa niin en näe mitään syytä, miksi hänen vielä pitäisi lopettaa.
LordsOfPain kirjoitti:
- Rey Mysterio avoided a major injury at a SmackDown/ECW live event last week where he was teaming with Kane to face CM Punk & Luke Gallows.
Rey was standing on Kane's shoulders when Kane started walking before Rey was in place. Rey fell backwards towards the turnbuckle and landed with all of his weight on the left leg. The match was immediately stopped. Referee Jack Doan spoke with Rey, who confirmed he was hurt. Rey rolled out to the floor for a while before the match was re-started. Kane worked the next few minutes by himself and Rey did come back in but only for a few quick spots. Rey limped to the back but did work the TV tapings two nights later and has worked several shows since then.
Voi kuinka yllättävää.
Niin mikä? Tuossa artikkelissa lukee, että hän vältti (avoided) suuremman loukkaantumisen. Ja painihan mies Royal Rumblessakin, joten vaikka kyseessä olisi voinut olla paha onnettomuus, kävi tällä kertaa onni onnettomuudessa.
Eikä tuota voi muutenkaan pistää Mysterion piikkiin, pikemminkin Kanen tai sitten huonon tuurin.
Eikä tuota voi muutenkaan pistää Mysterion piikkiin, pikemminkin Kanen tai sitten huonon tuurin.
Huonoa tuuria Reyn yllä näköjään. Onneksi nyt vältyttiin suuremmilta murheilta. Puhdas vahinko luultavasti ollut.
enska kirjoitti:
Niin mikä? Tuossa artikkelissa lukee, että hän vältti (avoided) suuremman loukkaantumisen..
Muistakaamme nykynuorison kielitaito joka täällä välillä korostuu. ;)
ToNy-MaN kirjoitti:enska kirjoitti:
Niin mikä? Tuossa artikkelissa lukee, että hän vältti (avoided) suuremman loukkaantumisen..
Muistakaamme nykynuorison kielitaito joka täällä välillä korostuu. ;)
Sehän on tutkittu juttu, että nykynuorisolla on parempi englannin kieli kuin teillä, jotka olette olleet nuoria paljon ennemmin RuneScape-eraa.
ToNy-MaN kirjoitti:enska kirjoitti:
Niin mikä? Tuossa artikkelissa lukee, että hän vältti (avoided) suuremman loukkaantumisen..
Muistakaamme nykynuorison kielitaito joka täällä välillä korostuu. ;)
Luin vain LordsOfPainissa otsikon ''Rey Mysterio loukkaantui'', ja sen tarkemmin lukematta uutista kopsasin sen. :oops:
No mutta hienoa jos ei ole vakavampi.
Panu5 kirjoitti:ToNy-MaN kirjoitti:enska kirjoitti:
Niin mikä? Tuossa artikkelissa lukee, että hän vältti (avoided) suuremman loukkaantumisen..
Muistakaamme nykynuorison kielitaito joka täällä välillä korostuu. ;)
Sehän on tutkittu juttu, että nykynuorisolla on parempi englannin kieli kuin teillä, jotka olette olleet nuoria paljon ennemmin RuneScape-eraa.
[offtopik]Runescape schmuneskape, minun nuoruudessani pelattin King's Questeja ja Infocomin helvetin vaikeita tekstipelejä, NIISSÄ sitä kehittyi kunnolla englannin kieli, eikä vaan mikään lolwtfn00bADHD-englanti. 8) [/offtopik]
Panu5 kirjoitti:ToNy-MaN kirjoitti:enska kirjoitti:
Niin mikä? Tuossa artikkelissa lukee, että hän vältti (avoided) suuremman loukkaantumisen..
Muistakaamme nykynuorison kielitaito joka täällä välillä korostuu. ;)
Sehän on tutkittu juttu, että nykynuorisolla on parempi englannin kieli kuin teillä, jotka olette olleet nuoria paljon ennemmin RuneScape-eraa.
Itse opin enkun vanhasta Batman-sarjasta joka pyöri 80-luvulla. Ja siitäpä sitten irtosi kivat kympit peruskoulussa ja vitoset amiksessa. ;)