"finlay" kirjoitti: Onko muuten ReyReyn paluusta tullut mitään päivityksiä?
Puoli vuotta Reyn piti olla polveaan kuntouttamassa minun tietojeni mukaan.
C-e-n-a--2007-01-06 17:36
C
"TheBraindead" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Onko muuten ReyReyn paluusta tullut mitään päivityksiä?
Puoli vuotta Reyn piti olla polveaan kuntouttamassa minun tietojeni mukaan.
Määki oon kuullu noin.... Mut myös oon kuullu että ei kuitenkaan aio ihan noin kauan olla poissa, en sitte tiiä.... Toivottavasti mahollisimman pian tulis takas ja toivottavasti pysys WWE:ssä. (Ku siitäkihän on puhuttu, että Reytä on kyselty myös TNA:han... :/)
Super-RKO!2007-01-06 17:44
S
Reyn paluu venyy varmasti sinne SummerSlamiin ehkäpä. Mutta en yhtään ihmettele jos kohta uutisissa: "Rey Mysterio, Big Show ja Lita ovat solmineet TNA kanssa sopimuksen".
Rey619Mysterio2007-01-06 17:45
R
"C-e-n-a--" kirjoitti:
"TheBraindead" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Onko muuten ReyReyn paluusta tullut mitään päivityksiä?
Puoli vuotta Reyn piti olla polveaan kuntouttamassa minun tietojeni mukaan.
Määki oon kuullu noin.... Mut myös oon kuullu että ei kuitenkaan aio ihan noin kauan olla poissa, en sitte tiiä.... Toivottavasti mahollisimman pian tulis takas ja toivottavasti pysys WWE:ssä. (Ku siitäkihän on puhuttu, että Reytä on kyselty myös TNA:han... :/)
Ei himputti jos se jättää WWE:n lähtee taas vaihteeks kova nimi pois.
Captain Charisma2007-01-06 17:46
C
Rey Mysteriolla on voimassa oleva sopimus WWE:n kanssa vuoteen 2008 asti. Joten nuo huhut TNA:han siirtymisestä voidaan ainakin hetkeksi unohtaa.
C-e-n-a--2007-01-06 17:48
C
"Rey619Mysterio" kirjoitti:
"C-e-n-a--" kirjoitti:
"TheBraindead" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Onko muuten ReyReyn paluusta tullut mitään päivityksiä?
Puoli vuotta Reyn piti olla polveaan kuntouttamassa minun tietojeni mukaan.
Määki oon kuullu noin.... Mut myös oon kuullu että ei kuitenkaan aio ihan noin kauan olla poissa, en sitte tiiä.... Toivottavasti mahollisimman pian tulis takas ja toivottavasti pysys WWE:ssä. (Ku siitäkihän on puhuttu, että Reytä on kyselty myös TNA:han... :/)
Ei himputti jos se jättää WWE:n lähtee taas vaihteeks kova nimi pois.
Niinpä, varsinkin jos se mennee johonkin TNA:han ku itse en oo mitään sellasta seurannu, pää asiassa vaan WWE:etä. Muutenki ku Rey toi jotain, hmm... värikkyyttä, lennokkuutta tai jotain sen tapaista Smäkkäriin, Rawissahan on ainakin mun mielestä enemmänkin niitä värikkäitä persoonia kuten esim. Jeff Hardy...
finlay2007-01-06 18:00
F
"Wrestlingalert" kirjoitti: WWE.comin uutisen mukaan Rey Mysterion polvileikkaus suoritettiin keskiviikkona onnistuneesti. Mysterion sairasloman odotetaan kestävän enintään 4-6 kuukautta.
Niin tarkoitin tuolla ensimmäisellä viestillä, että nyt kun on muutama kuukausi kulunut, niin onko tullut mitään tarkempaa tietoa. Kiinnostaisi vain, että nähdäänkö 619 Wrestlemaniassa.
finlay2007-01-06 18:03
F
Ja muuten minun puolestasi Rey voisi tehdä paluun ECW:hon. Voisi vaikka mennä tavoittelemaan mestaruutta (kuitenkin mestaruus ensin pois Lashleyltä). Matsit RVD:tä Sabua ja CM Punkia vastaan olisivat varmasti hyviä.
hamalainen2007-01-06 18:12
H
"finlay" kirjoitti: Ja muuten minun puolestasi Rey voisi tehdä paluun ECW:hon. Voisi vaikka mennä tavoittelemaan mestaruutta (kuitenkin mestaruus ensin pois Lashleyltä). Matsit RVD:tä Sabua ja CM Punkia vastaan olisivat varmasti hyviä.
Mutta mitä järkeä siinä olisi, koska Rey on etenkin pienten suosikki, ja en usko että ECW:ta kuitenkaan niinkään moni katsoo.
E: No niin no.
finlay2007-01-06 18:42
F
"hamalainen" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Ja muuten minun puolestasi Rey voisi tehdä paluun ECW:hon. Voisi vaikka mennä tavoittelemaan mestaruutta (kuitenkin mestaruus ensin pois Lashleyltä). Matsit RVD:tä Sabua ja CM Punkia vastaan olisivat varmasti hyviä.
Mutta mitä järkeä siinä olisi, koska Rey on etenkin pienten suosikki, ja en usko että ECW:ta kuitenkaan niinkään moni katsoo.
Tuo pitää kyllä paikkansa. Tarkoitin oikeastaan, että itse haluaisin nähdä Reyn ECW:ssa, mutta niin kuin sanoit, ei siitä mitään hyötyä olisi yhtiölle eikä Reyn faneille.
Show_Stopper2007-01-12 12:58
S
"finlay" kirjoitti:
"hamalainen" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Ja muuten minun puolestasi Rey voisi tehdä paluun ECW:hon. Voisi vaikka mennä tavoittelemaan mestaruutta (kuitenkin mestaruus ensin pois Lashleyltä). Matsit RVD:tä Sabua ja CM Punkia vastaan olisivat varmasti hyviä.
Mutta mitä järkeä siinä olisi, koska Rey on etenkin pienten suosikki, ja en usko että ECW:ta kuitenkaan niinkään moni katsoo.
Tuo pitää kyllä paikkansa. Tarkoitin oikeastaan, että itse haluaisin nähdä Reyn ECW:ssa, mutta niin kuin sanoit, ei siitä mitään hyötyä olisi yhtiölle eikä Reyn faneille.
Pois koko nykyinen ECW- roska! We want Old school!
Eli Reyhan puhui lopettamisesta, mutta ei sitä ikinä tiedä. Jos Feudi Vickin ja Salvadoren kanssa jatkuu, se on sitten sillein, mutta saisi Rey saada vähän mielenkiintoisempiakin kuvioita kun "Eddie is dead, let's make fun out of it!"
Koppis2007-01-20 01:32
K
Ekana sanon, että kaikista painihahmoista, on Mysterio jotenkin ponnahtanut miun suosikiksi. Ennen hän oli vain yksi muiden joukossa, nykyään ykkönen miun listalla. Harmittaa kyllä kovasti jos hän lopettaa. Tokihan hän joskus lopettaa, muttei toivottavasti ihan pian!
Nyt Rey on vissiin polvea parantelemassa!? Pikaista paranemista.
katkus2007-01-26 21:58
K
Sattuuko kukaan muuten tietämään kuka esitti sen Rey Mysterion tunnusmusiikin Booyaka 619?
Siis sen joka soi ennen sitä P.O.D.:n versiota samaisesta kappaleesta.
Koppis2007-01-26 22:48
K
Ilmeisestikin se on WWE.n oma biisi, en ainakaan googlettamalla löytäny muita tuloksia.
Starchild2007-01-27 11:27
S
Saatan olla väärässäkin mutta eikös Mysterio itse tehnyt kera jonkin latino/meksikaaniräppärin nuo kaksi ensimmäistä tunnariaan WWE:ssä?
Koppis2007-01-27 12:19
K
Ahaa, mielenkiintosta. En ihmettelis jos olisikin. Olisikohan siitä jossain lisää tietoa?
Nire2007-01-27 15:44
N
Jep, Booyaka taisi alunperin olla Mad Onen ja Reyn yhteinen biisi. On muuten hitosti parempi kuin P.O.D.:n versio. Muistan joskus lukeneeni Reyn ensimmäisen themen olleen Outkastin esittämä, mutta eipä taida pitää paikkaansa.
Koppis2007-01-28 14:48
K
Mad One?
Pitääpä kirjoittaa tuo ylös. Kiitokset Nirelle!
Wanhus2007-02-08 16:14
W
Suuri spoilaus, älä lue, se on seuraavasta SD!:stä...
SpoilerRey Mysterio - Palaa KAHDEN VIIKON kuluttua!
Super-RKO!2007-02-09 14:59
S
No Jaah.. En tiedä onko niin MAHTAVA uutinen. Jos hän jäisi keskisarjan luokkaan havittelemaan Cruiserweight mestaruutta niin silloin hän olisi mielenkiintoista katsottavaa, mutta hän rupeaa kuitenkin feudaamaan Chaviton kans... Taas... "Tämä on Eddien vuoksi" sanoo Rey. *Chavo Theme* "Et ole Guerrero, nyt me matsaamme Eddien muistolle"- sanoo Chavo. -.-
finlay2007-02-09 15:50
F
"Wanhus" kirjoitti: Suuri spoilaus, älä lue, se on seuraavasta SD!:stä...
SpoilerRey Mysterio - Palaa KAHDEN VIIKON kuluttua!
Suuri spoileri SD:stä Rey Mysterio topiikissa. Mitäköhän se voisi tarkoittaa? Onneksi en arvannut, että hän palaa kahden viikon päästä, vaan luulin, että hän teki jo paluun. Joka tapauksessa minä spoilaannuin. Mutta se ei haittaa, koska hän ei vielä tehnyt paluuta, mutta jos olisi tehnyt niin... Jos halusit kommentoida ReyReyn paluuta, niin miksi ihmeessä et mennyt kommentoimaan Smackdown topiikkiin? Tarkoitan, että käytit spoilertagia, mutta onnistuit spoilaamaan siitä huolimatta.
Tzei-em2007-02-21 22:09
T
Aloin vasta muutama viikko sitten vajaan parin vuoden tauon jälkeen seuraamaan jälleen aktiivisemmin WWE:tä, joten en ole ihan perillä kaikista kuvioista. Tiedän, että Reyn toistaiseksi viimeinen matsi oli Chavoa vastaan, mutta oliko hänellä polviongelmia jo ennen tuota matsia, minkä takia tuollainen matsi järjestettiin, vai tuliko vamma Chavon paukuttelusta?
jaba242007-02-21 22:40
J
"Tzei-em" kirjoitti: Aloin vasta muutama viikko sitten vajaan parin vuoden tauon jälkeen seuraamaan jälleen aktiivisemmin WWE:tä, joten en ole ihan perillä kaikista kuvioista. Tiedän, että Reyn toistaiseksi viimeinen matsi oli Chavoa vastaan, mutta oliko hänellä polviongelmia jo ennen tuota matsia, minkä takia tuollainen matsi järjestettiin, vai tuliko vamma Chavon paukuttelusta?
Ennen tuota ottelua Reyllä oli ollut jo pitemmän aikaa ongelmia polvensa kanssa. Tuo Chavon suorittama jalan telominen oli vain syy vetää Rey pois televisiosta sairaslomalle.
Nodachi2007-03-23 18:16
N
Reyreystä voisi hiukan kommenttia heittää...
Kun WWE:tä aloin aktiivisesti seurata, Rey Mysterio oli heti yksi suosikeistani. Muistan kuinka katselin suu auki perjantai-öisin Subilta kuinka 619 teki tyylikkäitä high-flying -liikkeitä. Mielestäni Rey oli silloin yksi parhaista painijoista, evah~~!
Nykyään en oikein jaksa innostua Reystä. Tietysti onhan se mukava aina kuulla kuinka fanit syttyvät totaalisesti kun Mysterio on kehässä, mutta enää hän ei iske minuun. Lieneekö syy siinä, että olen nähnyt monia muita (parempia) high-flyereita, ja spottiapinoita? Rey osaa vetää ihan viihdyttäviä matseja, mutta jos niitä näkee liikaa, niihin kyllästyy. Reiskan todella yksipuoliseen liikearsenaaliin kyllästyy todella nopeasti, hänen alkuaikoina WWE:ssä (Angle ja Benoit) nähtiin paljon parempia otteluita.
Matsit Kurttia ja Benoit:a vastaan olivat erinomaisia, ja huomasi että hänestä oltiin tekemässä over heti alusta alkaen. Hän olisi saanut pysyä Cruiser- tag- ja US-mestaruuskuvioissa, koska IMO, WH-mestaruuskausi on pahinta mitä Reylle on koskaan tapahtunut.
WH-kausi oli tylsä, puuduttava, tylsä ja... tappavan tylsä. "Jee, Booyaka, booyaka, 619! Olen Reyrey, jeejee, se on Rey, se on niin ihq, omg, se hävii, omg se on underdog! Mut hei kato, JEE! Siksvannain! OMG! Se voitti!!!"... prkl.
Kun Rey ottelee näitä heavyweightejä vastaan, hänen huonot puolet tulevat esiin. Muita cruisereita ja lightweightejä vastaan hän on parhaimmillaan loistava (+ Angle & Benoit), mutta mestaruuskauden aikana hänen liikearsenaali oli niin prkleen rajoittunut. Harvoin nähdään mitään hf-liikkeitä, ja lähes kaikki matsit menivät tuolla "Rey on underdog, Rey saa turpaansa, Rey saa lisää turpaansa, Rey counteraa, Rey voittaa"-kaavalla. Kuka hitto sellaista jaksaa katsoa?
Ja pahinta tässä on se, että nykyään hän on liian over palaamaan cruiser/US-kuvoihin. Mutta toivon todellakin, ettei Reiskaa tarvitse ME:ssä nähdä. Cruiser-mätöissä hän on parhaimmillaan.
Ja jotkut väittivät tässä topicissa, että Mysterio osaisi tekniikkapainia? Oh please, Rey on hyppypapu. Rey on spottiapina (ja keskinkertainen). Ja mitä tuohon maskin menetykseen tulee, niin minulle se on periaatteessa yksi ja sama käyttääkö hän maskia, koska jos hän on hävinnyt jonkun mask vs. mask/hair -matsin, niin eihän se pakosti tarkoita sitä, että hänen täytyisi eri promootioissa olla ilman maskia.
Reyn alamäki alkoi, kun hän voitti Rumblen (siis tämä on minun mielipiteeni). Hänet nostettiin main eventiin koska Eddie kuoli. Se on karu fakta. Eddie kuoli, ja Mysteriosta tehtiin säälimestari. Wrestlemaniavoitto oli naurettava. Ottelu ei todellakaan ollut tarpeeksi hyvä Manian toiseksi ME:ksi. Matsille annettiin aikaa alle 20 min, ja Reykin teki noin 5-7 liikettä. Yhdenkin hän botchasi, ja melko pahasti. Onneksi sääli-title-run ei kauaa kestänyt, tosin Booker T:stä en ole koskaan pitänyt. Varsinkaan tällä King Booker -gimmickillä.
Saa nähdä mitä Reylle on luvassa, kun hän palaa. Valitettavasti se tulee mitä luultavimmin liittymään WH-mestaruuteen, tai sitten johonkin ME-feudiin. Tosin WWE voisi yllättää, ja pistää Reyn Chavon Cruiser-titlen perään. Tosin tämä taitaa olla pelkkää haaveilua.
Super-RKO!2007-03-23 20:55
S
"Nodachi" kirjoitti: Reyn alamäki alkoi, kun hän voitti Rumblen (siis tämä on minun mielipiteeni). Hänet nostettiin main eventiin koska Eddie kuoli. Se on karu fakta. Eddie kuoli, ja Mysteriosta tehtiin säälimestari. Wrestlemaniavoitto oli naurettava. Ottelu ei todellakaan ollut tarpeeksi hyvä Manian toiseksi ME:ksi. Matsille annettiin aikaa alle 20 min, ja Reykin teki noin 5-7 liikettä. Yhdenkin hän botchasi, ja melko pahasti. Onneksi sääli-title-run ei kauaa kestänyt, tosin Booker T:stä en ole koskaan pitänyt. Varsinkaan tällä King Booker -gimmickillä.
Tuo matsi kesti kylläkin reilusti alle 10 minuutinkin. Ja totta... Ei missään nimessä ollut ihan ME tasoa. Onneksi Angle piti mielenkiintoa yllä.
No... Rey oli kiinnostava vuosina 2002-2004... Jostain syystä 2005 vuonna kun hän aloitti melko tylsää feudia Eddien kanssa ei vaan jaksanut kiinnostaa. Varsinkaan tämä Dominic juttu... 2002 vuonna kun hän oli Edgen kanssa joukkueena hän oli yksi lemppareitani. Ehkä syy oli myös siinä että fanitin myös Edgeä.
No Rey ei missään nimessä olisi edes pitäny päästää Raskaansarjan mestariksi. Rumble voitto ei haitannut ja olin onnessani kun Orton voitti Reyn NWO:ssa. Olin jo varma että Rey menee polvileikkaukseen ja että Orton voittaa Wrestlemaniassa, mutta toisin kävi. ReyRey kiinnosti enemmän Keskisarjan mestarina ja Joukkuemestarina... (tosin ei Batistan kanssa -.-). Jos ja kun Rey tulee vielä takaisin, toivon hänen siirtyvän vaikka U.S mestaruuden perään, koska on jo liian over keskisarjan mestaruuteen. Ja unohtaisivat tämän Eddie jutun, joka on jo aika mukavasti jäänyt varjoon.
erkko7772007-06-03 20:31
E
Heitetään vähän kommenttia, Rey:n mestaruuskausi oli sata kertaa parempi kuin Batistan vastaava ja ainakin minun mielestä se oli hyvä ja piristävä. Varsinkin feudi JBL:ää vastaan jäi mieleeni vahvasti.
Vaikka Rey on parhaimmillaan taitavien cruisereiden kanssa niin hän myös sopii ME:hen samalla tavalla kuin Eddie.
Rey on kyllä taitava painija ja hän varmasti pärjäisi ROH:ssa ja vastaavissa.
Ja minä en oikeastaan niinkään välitä minkä vyön perään hän menee, ihan sama minulle kunhan hän saa ruutuaikaa ja hyviä feudeja sillä ei ne mestaruustaistelut aina ole kaikki kaikessa.
Markka2007-06-04 05:13
M
Rey Mysterio on WWE:n parhaimmistoa, hän osaa ottaa fanit ja muut huomioon, ja hän pärjää kehässä oli vastustajana kuka tahansa. Mysterion ikimuistettavimpia matseja ovat olleet: "I quit!" match Chavoa vastaan. ja Wrestlemania 22:sessa, kun hän voitti World Heavyweight mestaruuden. Rey:n pitäisi tehdä kunnon comeback ja aloittaa feudi Chavon kanssa. Toivottavasti Rey tulee lähiaikoina takaisin kehään.
ZeroMalysm2007-07-02 21:40
Z
Eikös ole huhua että Mysterio tekee comebackin ja tasaa tilit chavon kanssa? Jostain kuullut.. Antais oikein olan takaa tuolista Chavolle.
Mitäs mieltä te olette?
DeadManWalking2007-07-02 21:42
D
"ZeroMalysm" kirjoitti: Eikös ole huhua että Mysterio tekee comebackin ja tasaa tilit chavon kanssa? Jostain kuullut.. Antais oikein olan takaa tuolista Chavolle.
Mitäs mieltä te olette?
Mielellään ei, sillä sitä Eddie-touhua ei oikein jaksaisi enää katsoa.
JVDS2007-07-02 21:46
J
"DeadManWalking" kirjoitti:
"ZeroMalysm" kirjoitti: Eikös ole huhua että Mysterio tekee comebackin ja tasaa tilit chavon kanssa? Jostain kuullut.. Antais oikein olan takaa tuolista Chavolle.
Mitäs mieltä te olette?
Mielellään ei, sillä sitä Eddie-touhua ei oikein jaksaisi enää katsoa.
En kanssa oikein usko tähän. Eddie meni jo, ja nyt on vuorossa Chris Benoit Mysterio toimisi hyvänä haastajana vaikka Edgelle WHC -vyöstä. Siirto ECW:hen ei varmasti olisi kuin hyvä ECW:n kannalta ajateltuna.
Merovingi2007-07-03 09:31
M
"JVDS" kirjoitti:
"DeadManWalking" kirjoitti:
"ZeroMalysm" kirjoitti: Eikös ole huhua että Mysterio tekee comebackin ja tasaa tilit chavon kanssa? Jostain kuullut.. Antais oikein olan takaa tuolista Chavolle.
Mitäs mieltä te olette?
Mielellään ei, sillä sitä Eddie-touhua ei oikein jaksaisi enää katsoa.
En kanssa oikein usko tähän. Eddie meni jo, ja nyt on vuorossa Chris Benoit Mysterio toimisi hyvänä haastajana vaikka Edgelle WHC -vyöstä. Siirto ECW:hen ei varmasti olisi kuin hyvä ECW:n kannalta ajateltuna.
...
Eikö se JVDS ole jo tullut selväksi, että WWE ei halua muistaa Benoit'a? Eli Benoit ei tule liittymään mihinkään feudiin.
Itselle Rey Mysterio on yksi suosikeista. Pidän hänen painistaan ja WHC-Kausikin oli ihan mukava, vaikka matsit loppuivat aina samalla tavalla.
Kratos2007-07-03 10:43
K
"Merovingi" kirjoitti: Eikö se JVDS ole jo tullut selväksi, että WWE ei halua muistaa Benoit'a? Eli Benoit ei tule liittymään mihinkään feudiin.
Paitsi että Reystä ja Chavosta tehdään molemmista täysiä jobbereita, jeah.
Mysteriota on kyllä mukava nähdä kehässä pitkästä aikaa, nyt olisi hyvä aika lisätä hänelle uusi lopetusliike. Sellainen liike joka voisi jopa olla jossakin määrin uskottava, esim joku "Moonsault Leg Drop" olisi näyttävän näköinen Mysteriolta.
Hän voisi palatessaan alkaa feudaamaan MVP:n kanssa US-mestaruudesta, tästä syntyisi luultavammin sarja hyviä otteluita.
Merovingi2007-07-03 11:02
M
"Kratos" kirjoitti:
"Merovingi" kirjoitti: Eikö se JVDS ole jo tullut selväksi, että WWE ei halua muistaa Benoit'a? Eli Benoit ei tule liittymään mihinkään feudiin.
Paitsi että Reystä ja Chavosta tehdään molemmista täysiä jobbereita, jeah.
Mysteriota on kyllä mukava nähdä kehässä pitkästä aikaa, nyt olisi hyvä aika lisätä hänelle uusi lopetusliike. Sellainen liike joka voisi jopa olla jossakin määrin uskottava, esim joku "Moonsault Leg Drop" olisi näyttävän näköinen Mysteriolta.
Hän voisi palatessaan alkaa feudaamaan MVP:n kanssa US-mestaruudesta, tästä syntyisi luultavammin sarja hyviä otteluita.
Olishan se nätti tuollainen Moonassault Leg Drop, mutta WWE politiikan takia sellaista tuskin nähdään. SSP ja 450 Splash on kielletty, niin tuskin tuollaistakaan sallitaan.
Voisi todellakin syntyä hyviä matseja MVP:n kanssa, mutta Mysterio on niin over, että US-Title ei oikein sovi hänelle. Vielä vähemmän Ccruiserweight-Title. Ellei Mysterio aio kiivetä pohjalta huipulle ja viedä sekä Cruiserweight -ja US-Titlen, jonka jälkeen haastaa päämestarin.
Markka2007-07-06 07:28
M
Täytyy sanoa, että Mysterio on mahtava painija. Olen ollut melkein aina jo vuodesta 2002 Rey fani, ja Mysterion liikkeet kuten: Springboard, 619, ja leg scissors ovat mahtavia liikkeitä. Toivottavasti hemmo tulisi takaisin kohta puoliin kehään, ja antaisi Chavolle turpiin. Onko muuten kellään mahdollista ajankohtaa tiedossa, että milloin Rey mahtaa tulla takaisin kehään?
Tuumi2007-07-06 08:57
T
Taisi olla mies eilen esiintynyt House Show'ssa, muusta en sitten tiedä.
Koppis2007-07-06 09:43
K
Toivon Mysterion palaavan pian, hän on kuitenkin miun pitkäaikainen suosikkipainijani. Ei väliä minkä mestaruuden perään hänet laitetaan, kunhan saa vain ruutuaikaa. Lopetusliikkeen vaihtaminen? Miksikäs ei, toisi jotain uutta Reiskan hahmoon. Mysterio on niitä harvoja painijoita, joista olen pitänyt jo siitä asti kun aloin jokunen vuosi sitten katsoa painia. Ensimmäisenä huomioni kiinnittyi hänen painiliikkeisiinsä. Nopeaa, tehokasta ja lennokasta. Hänen lisäkseen vain neljä painijaa on pysynyt suosikkipainijalistallani ihan alusta lähtien. Valitettavasti Eddie kuoli.
Mutta Mysteriosta vielä, toivon hänen pikaista paluutaan, ja painikoon niin kauan kuin kroppa kestää, ja hänellä on hauskaa tehdä sitä hommaa.
meredith2007-07-06 12:43
M
Minä taas en koskaan ole juurikaan pitänyt Mysteriosta. En tiedä miksi. Periaatteessa Rey-Rey on sen tyylinen (Lue: hyppypapu), että kaikella todennäköisyydellä minun kuuluisi pitää hänestä. Mutta ei vain nappaa. Ehkä osansa tähän ajatteluuni on se karmea viime vuotinen Chavon ja Reyn feudi (Guerrerojen kunniasta jauhetaan puoli vuotta *haukotus*), jossa Chavo oli yllättävää kyllä kymmenen kertaa kiinnostavampi kuin itkua tuhertava Rey. Edes hippusen kiinnostava heel on aina parempi kuin överiksi vedetty face.
Rey Mysteriosta puuttuu se viimeinen tekijä, mikä saisi minut Mysterio-markiksi. Liikkeet ovat kieltämättä hienoja, mutta muuta kiinnostavaa Reyssa ei ole. Feudi Edgen kanssa voisi olla ihan kiva, mutta mieluummin näkisin jonkun toisen WHC-haastajana. Ikävää sanoa näin, mutta jonkun hieman suurempikokoisen kuin Rey.
JVDS2007-07-06 17:08
J
Rey Mysteriosta puuttuu se viimeinen tekijä, mikä saisi minut Mysterio-markiksi. Liikkeet ovat kieltämättä hienoja, mutta muuta kiinnostavaa Reyssa ei ole. Feudi Edgen kanssa voisi olla ihan kiva, mutta mieluummin näkisin jonkun toisen WHC-haastajana. Ikävää sanoa näin, mutta jonkun hieman suurempikokoisen kuin Rey.
Sori, mutta repesin aika paljon, kun luin tämän. Valitse itsellesi joku pidempi sitten kuin Rey, mutta ei hän ole yhtään sen huonompi, vaikka on kieltämättä lyhyt. Olen Rey'ta arvostanut aina painijana, ja hän on yksi suosikki cruiser -painijoistani ikinä. En ole silti myöskään koskaan, niin erityisemmin häntä fanittanut. Se ei tosin ole Reyn vika, vaan en pidä mistään hyppypavuista. Rey ei ole myös kovin hyvä mikissä, mikä on itselleni iso miinus. Hänen on pakko vaihtaa eri kielelle, kun ei englanti taivu, ja sitten katsojat hyppivät seinille, vähän niinkuin suomalaiset naiset, jos joku puhuu italiaa. Rey ei vain ole sitä painijana, jota arvostan heissä. Simple.
meredith2007-07-06 17:43
M
En henkilökohtaisesti pidä super heavyweighteistä, vaan juuri kevyemmän tyyppisistä painijoista. Ei innosta, jos äijä on niin iso, että kehän kestävyys huolestuttaa. Mutta Rey vain on...noh liian kevyt. Samoin London ja Kendrick vaikka tiimiä on kiva katsoa kehässä. Silloin painija on vasta painijan oloinen, kun ei näytä siltä, että lentäisi ensimmäisen tuulenpuuskan takia kumoon. Reyn ja Londrickin kannattaisi pysytellä sisätiloissa tuulisina päivinä
JVDS2007-07-06 20:55
J
En tarkoittanut, että itsekään super heavyweight -painijoista pitäisin, jos sellaisen käsityksen saitte? Suhteellisen kevyt heavyweight -painija, joltä löytyy karismaa ja joka ei jäädy mikissä. Tietenkin paini on myös tärkeässä osassa. Mielestäni Edge omaa ne tällä hetkellä kaikista parhaiten WWE:ssä. On siellä muitakin, mutta melko vähän. Tämän vuoksi toivon myös Chris Jerichon paluuta enemmän kuin mitään, mutta toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, joten...
PS. Tuulenpuuskat ovat kyllä vaarallisia. Kannattaa välttää niitä
mörkö2007-07-06 22:42
M
Rey on naurettava WHC:nä, varsinkin kun ottaa turpaan kokoaika ja sit ihmeenkaupalla voittaa mestaruusmatsit, noin pienet jätkät ei yksinkertaisesti kuulu taistelemaan vyöstä.
Goner2007-07-17 02:20
G
Rey oli mielestäni loistava mestari. Tietysti syy mestaruuden saamiselle oli väärä eli Eddien kuoleman hyödyntäminen, mutta sitä kannata Reytä arvostellessa miettiä. Reyn kauden bookkaus oli niin hirveää ettei TNA:kaan siihen kai pystyisi, mutta eipä sekään ole hänen vikansa.
Mysterio on siitä erityisen hyvä painija heavyweighteja vastaan, että hän osaa käyttää omia vahvuuksiaan oikein. Vastaava tapaus toisinpäin kuten Undertaker-topicissa mainitsemani loogisuus. Mysterio käyttää mielestäni juuri oikealla tavalla vauhdikkuuttaan siten, että hänen pärjääminen isoja vastaan tuntuu uskottavalta ja siten, että ottelu on viihdyttävä. Esimerkiksi Mark Henryn uran paras matsi on mielestäni Reytä vastaan käyty. Rey ei kyllä pitkäaikaisena mestarina toimi, koska kokonsa puolesta hänen pitää olla jossain määrin altavastaaja ja altavastaaja ei voi liian monta kertaa selvitä ilman, että käy ärsyttämään (vrt. John Cena).
Ja tärkein: Reyn hyvyys ei ole hänen liikkeissään. Kaikki hänen eleistä yleisön huomioimiseen tukee Reyn tyyliä ja hän tietää miten kehässä toimii. Jotkut eivät pidä Reytä erityisen hyvänä cruiser-painijana, koska hän ei tee sitä ja tätä monimutkaista loikkaa viidellä kierteellä, mutta Rey on tuollaista liikettä käyttävää painijaa parempi, koska hän tekee omat juttunsa niin paljon paremmin, että on useimpien mielestä se paljon viihdyttävämpi.
Flexih2007-09-24 12:55
F
Rey Mysterio on mielestän loistava highflyer painija. Hänen mestaruuskautensa oli minusta todella hyvä, saisipa hän uuden mestaruuskauden. Mysterio kuuluu kyllä selvästi parhaisiin cruisereihin.
The Knob2007-12-03 02:41
T
empäs tiennytkään että Mysterio on hävinnyt HAIR vs MASK ottelun
"The Knob" kirjoitti: empäs tiennytkään että Mysterio on hävinnyt HAIR vs MASK ottelun
On kuin onkin. 90 -luvulla Mysterio muistaakseni näitä Hair/Mask -otteluja paini. Ainoa tappio hänelle taisi tulla aivan 90 -luvun lopussa, kun hän hävisi Tag Team -ottelun Nashille ja Hallille.
Riveni2007-12-03 15:51
R
Mysteriohan on tunnettu siitä, että kusee luchalibre-perinteen päälle ja on alkanut käyttää uudelleen maskia. Perinteen mukaan maskinsa hävinnyt painija ei saisi enää koskaan sellaisen kanssa painia. Tosin nyt mysterion jälkeen myös muutamat muut maskinsa taannoin menettäneet ovat alkaneet niitä käyttää. Raiskausta, sanon ma.
What2007-12-03 16:05
W
"Riveni" kirjoitti: Mysteriohan on tunnettu siitä, että kusee luchalibre-perinteen päälle ja on alkanut käyttää uudelleen maskia. Perinteen mukaan maskinsa hävinnyt painija ei saisi enää koskaan sellaisen kanssa painia. Tosin nyt mysterion jälkeen myös muutamat muut maskinsa taannoin menettäneet ovat alkaneet niitä käyttää. Raiskausta, sanon ma.
Vai, että raiskausta... enpä ole tuollaisesta "perinteestä" kuullutkaan. Sitä paitsi wrestlingissähän kaikki säännöt on tehty vain rikottaviksi. Tuskinpa kovinkaan moni pitää tuota suurena rikoksena. Niin paljon Rey on tehnyt tunnetuksi tätä lucha libre-tyyliä Amerikassa.
Silly Cow2007-12-03 18:08
S
"Riveni" kirjoitti: Mysteriohan on tunnettu siitä, että kusee luchalibre-perinteen päälle ja on alkanut käyttää uudelleen maskia.
Mysterio taitaa olla WWE:ssä suositumpi kuin koskaan urallaan ja kehtaan heittää ilmoille väitteen että hän ei olisi näin suosittu ilman maskiaan. Ilman maskia nimittäin Mysterion olisi pitänyt murtautua läpi puhtaasti taidoillaan ja tiedämme kaikki kuinka helposti sellainen onnistuu WWE:ssä, varsinkin 12-vuotiaan kokoiselta. Maski erotti Mysterion harmaasta massasta josta hän muutoin olisi erottunut ainoastaan negatiivisesti. Tämä huomioonottaen hän saa minun puolestani täysin vapaasti kusta sellaisten perinteiden päälle joista kukaan ei USA:ssa välitä.
Wankie2007-12-03 19:41
W
"Silly Cow" kirjoitti: Mysterio taitaa olla WWE:ssä suositumpi kuin koskaan urallaan ja kehtaan heittää ilmoille väitteen että hän ei olisi näin suosittu ilman maskiaan. Ilman maskia nimittäin Mysterion olisi pitänyt murtautua läpi puhtaasti taidoillaan ja tiedämme kaikki kuinka helposti sellainen onnistuu WWE:ssä, varsinkin 12-vuotiaan kokoiselta. Maski erotti Mysterion harmaasta massasta josta hän muutoin olisi erottunut ainoastaan negatiivisesti. Tämä huomioonottaen hän saa minun puolestani täysin vapaasti kusta sellaisten perinteiden päälle joista kukaan ei USA:ssa välitä.
Ja jos nyt viitataan tosiaan tähän maskin riistämiseen, mikä tapahtui WCW:ssä niin se tapahtui WCW:ssä eikä WWE:ssä. WCW on historiaa eikä sitä muisteta WWE:ssä enään millään tavalla. Taas tulee varmasti monelle mieleen termi 'wrestling muisti' joka pätee nykypäivänäkin. Se mikä on tapahtunut muualla kuin WWE:ssä ei ole tapahtunut. Tosin, 80 -luvulla tai sanotaan kayfaben aikoihin 'wrestling muisti' oli luokkaa 2-3 vuotta. Eikä läskiperse jenkkikatsojaa voisi Mexicon perinteet vähempää kiinnostaa.