No niin nyt on paljon puhuttavaa pelistä Triple Hsta
+Hyvä mikkitaito
+Hyvä Painimaan
+Välillä Heel Välillä Face
+Osaa kieroilut kuten flair/Guererro
+Storylinet
+The Best Wrestler in this industry EVER!!!!!!!!!!!
-Heelinä täyspelle
Siinä minun pointtini "Cereberal Assassin" TripleH:sta
Anonymous2004-05-08 13:03
A
deleted
Tee2004-05-08 13:49
T
Kyllä Trips on mainio heel, joka saa myös yleisön vihat päälleen. Maino mestari ja vielä mainiompi näyttelijä, joka toivottavasti pysyy WWE:ssä, koska kunnon heelejä tarvitaan aina ja ikuisesti. Myös kehässä Triple H on ollut aina vähintään keskinkertainen (ellei huomioon oteta Ultimate Warrioria, ynnä muuta sontaa herran uran alkuaikoina) lahjakkuus, joka osaa antaa arvoa tämän lajin alkuajoille, sekä niille painijoille jotka eivät ikinä päässeet sinne pallille minne heidän pitäisi päästä.
Ainoa asia mikä Hunterissa on alkanut ärsyttää on hänen pohjaton egonsa, joka ainakin nyt tuntuu rauhoittuneen (Ehkäpä Hollywood houkuttelee WWE:tä enemmän), kun kerta Shelton Benjaminille on pitänyt jobata Chris Benotista puhumattakaan. Triple H on aina pystynyt halutessaan hyviin otteluihin, jos vastustajan on ollut edes keskinkertainen painija. Myös ottelut Mick Foleytä vastaan ovat olleet loistavia, kuten vaikkapa vuoden 2000 Royal Rumble hyvin osoittaa, Foleyn ja Hunterin kohtaamisissa on aina ollut tietynlaista kemiaa, jota edes minä en osaa selittää.
Minä siis toivon Hunterin pysyvän yhtiössä vielä monta vuotaa eteenkin päin...
Thunderstruck2004-05-08 18:47
T
Minun mielestäni triple h ei ole heelinä täysi pelle, vaan heel side sopii miehelle kuin nyrkki nenään.
Hyvä, että triple h:n ego on pienentynyt huomattavasti kun on jobannut sheltonille ja chris benoitille tässä lähiaikoina...
Saattaa kyllä olla, että kun hhh mene kuvaamaan leffaa ja kun tulee takasin ei varmaankaan jobbaa enää paljoa, sillä jos tämmöinen jobbaus jatkuu kauankin triple h:n ego kärsii huomattavasti. Kyllähän tripsi toimii hyvänä "pushaus välineenä" sheltonille
Freaky2004-05-08 19:32
F
Väline. Hehehe. *nauraa olemattomaan partaansa*
Ah niin. Hunter on tällä hetkellä mun listan ykkösenä. Sillä on niin hyvät mikkitaidot, ja hyvä painimaan, teknisesti. Mutta nyt mä vaan toistelen samoja asioita kuin tekin.
Se on niin hauska tyyppi.
Ares2004-05-08 19:41
A
Viimeisen vuoden sisään parhaat naurut WWEstä ovat irronneet sillä 'jonain päivänä voit kertoa lapsenlapsillesi olleesi samassa kehässä the Gamen kanssa' -skitille...
Triple H on vihdoin päässyt eroon turhasta massasta ja osaa liikkua jälleen ringissä. Vuosi sitten hän oli turhissa feudeissa Steinerin ja Nashin kanssa, nyt viime aikoina hän on paininut parissa MOTYCissa... ei mikään paha juttu. 7-8 kuukautta sitten hän kärsi monista erilaisista loukkaantumisista, mutta jatkoi niiden läpi (house show -aikataulut taisivat tosin kärsiä.)
Olen varmaan puhunut tästä jo jossain muuallakin, mutta uskoisin, että HHH haluaa todistaa olevansa tosiammattilainen pushaamalla muita ennen siirtymistään pois vähäksi aikaa. Monet muut eivät tekisi samaa (Goldberg, Nash, Hogan (no, okei se Lesnarin juttu...), Undertaker...).
Kun hän tulee takaisin, hän ehtii napata mestaruuden vielä helposti 5-6 kertaa ennen kuin siirtyy pois valokeilasta (jos onnistuu välttämään loukkaantumisia jatkossakin). Luulen myös, että kun hän palaa (riippuen tietenkin siitä onko hänellä jatkossakin leffaosia), Hunter yrittää muodostaa itselleen kunnon perinnön. Hän on jo ollut useammin WWE-mestari kuin kukaan muu, mutta luulen, että hänellä on vielä suuria suunnitelmia itselleen.
Verder2004-05-09 08:48
V
"Ares" kirjoitti: Viimeisen vuoden sisään parhaat naurut WWEstä ovat irronneet sillä 'jonain päivänä voit kertoa lapsenlapsillesi olleesi samassa kehässä the Gamen kanssa' -skitille...
Kyllä se HHH:n Goldberg-juhla ennen Unforgiveniäkin oli nannaa. "Antakaa mennä, huutakaa, GOOOUUUBÖÖGG, GOUUUBÖÖÖGG, nyt juhlitaan Goldbergiä!"(Älkää todellakaan oikeasti juhliko Billiä)
legend-killer2004-05-13 13:06
L
Triple H on kyllä mahtava viihdyttäjänä ja painijana...Kun hän oli vielä face, hän sai aina yleisön mukaan, mutta mielestäni hän on heelinä paljon parempi... 'Onneksi' hän menetti mestaruutensa, sillä nyt häntä näkee enemmän painimassa Raw'ssa, eikä vain heatissä...
forMANKIND2004-05-13 13:27
F
HHH olikin todella usein Heatissa...
Vilkku2004-05-13 13:30
V
"forMANKIND" kirjoitti: HHH olikin todella usein Heatissa...
Taisi olla yhden kerran ainakin viime vuonna, Mavenia vastaan.
omena2004-05-13 13:31
O
"forMANKIND" kirjoitti: HHH olikin todella usein Heatissa...
No missä muualla sitten, ei häntä ainakaan PPV'eiden Main Eventeissä näkynyt.
Triphe H ei todellakaan kuulu mun suosikkeihin. Mutta loistava Heel hän kyllä on. Pysykööt sellaisenaan. Sen taidon hän osaa hyvin. Siinä lieneekin ainoita juttuja, mitkä HHH osaa kiitettävästi.
Painitaidot ovat olemattomat, liikearsenaali onnettoman pieni, mikissä mies on toivottoman tylsä. Ihmeellistä jauhamista eikä asiaan päästä koskaan. Vetää vertoja melkein Mr. McMahonille. Pohjat tulee aina silloin, kun HHH yrittää olla hauska. Voi luoja, säästäkää mut siltä täst'edes. Jos Evoluutiota pitää kerta elossa pitää, jättäisivät sen hauskuuttamisen Flairin harteille.
Vertaa vaikkapa Jerichon kehätyöskentelyä Triplen vastaavaan. Siinä on kyllä niin tolkuton ero ettei mitään rajaa. Jerichoa aina katsoo innoissaan. Oikein odottaa, että mitä se nyt tekee, sanoo Etc.
Triple H:n matsit...ja kanava kääntyy. Toki riippuu aika paljon vastustajasta. Viime matsit on pitänyt katsoa, koska vastassa on ollut Shelton Benjamin. Loistavaa oli kyllä, että HHH jobbas Sheltonia. Hivenen pisteidennousua HHH:n kohdalla.
mutta ei, HHH ei iske. Ei karismaa, ei mitään. Positiivista on, että tunnusmusana on Motörheadin tekemä biisi. Lemmyn ääntä kuuntelee aina mielellään
forMANKIND2004-05-15 07:14
F
Hmm, pakko kommentoida.
HHH on aivan mahtava painija miltei joka osa alueella. Mikissä hän ei todellakaan ole huono. Saa yleensä todella hyvät heatit yleisöstä.
Kehässäkin mies on hyvä. Ei tietenkään WWE:n parhaimpia, mutta ehdottomasti hyvä brawler. HHH ei omaa kunnon taitoa kantaa vastustajaansa, mutta hyvän vastustajan kanssa(lue:Raw:n ME) matseista saadaan erinomaisia.
Mitään muuta vikaa ei ole kuin tuo egoilu backstagella. Joskin alkaa näyttää paremmalta(lue: jobbaamiset).
HHH on aina kuulunut minunkin suosikkeihin, koska loistava heel, hyvä painia, hyvä egon pitämisen taito.HHH sopii vielä eriomaisesti evoluution keulaan!Kyllä tuo entrancekin on aika mahtava!
JDub2004-05-30 10:14
J
Minulla ei ole pahaa sanottavaa Triple H:sta, hän on asiallinen äijä. Tai no on yksi asia.
Miksi ihmeessä hänen täytyy ylimyydä vastustajan iskuja niin kauheasti? Se tyyli miten hän hoippuu kehässä kuin känninen juoppopummi etanoliviikonlopun jälkeen kohti suojakotia on aivan järkyttävä. Ei tarvitsisi vetää ihan niin paljoa yli jotain Shelton Benjaminin crossbodya kulmaukseen. Jätkä on kuin ois saanu tuolista päähän. Ymmärrän tuon hoippumisen osana persoonallista kehätyöskentelyä jolla halutaan erottua muista, mutta vain "tosipaikoissa" kun naama on bleidattu tai ottelua on käyty reippaat parikymmentä minuuttia. Ei viiden minuutin jälkeen kun Tajiri on saanut perille pari karatepotkua ja counter-DDT:n.
Paul Levesque, eli Triple H on erittäin hyvä painija hänhän aloitti "ammatti" painin vuonna 1992, Triple H:n ura on ollut kokoajan nousujohteista, hän osasi nuolla oikeita henkilöä. Triple H on saavuttanut urallaan paljon ja Tripsistä pidän aika paljon, hän on ollut tag-teameissä paljon ja silloin hän on parasta osaamista näyttänytkin, DX, Evoluutio, ehkäpä kuitenkin siinnä välissä oli hänen uransa huippu, kuitenkin Triple H on WWE:een menestykäimpiä painijoita, ja siitä hän sitä respectiä saakin ..
Triple H on kärkikastia.
nixu-2004-05-30 11:31
N
"Virgin Steele" kirjoitti: -Heelinä täyspelle
Minusta taas Triple H hoitaa todella mainiosti heelinä olemisen.. En edes muista milloin hän viimeksi olisi ollut face Pysyköön heelinä viellä kauan, nimittäin sen homman hän osaa.
Doom2004-05-30 12:01
D
No ei ole kovin kauaakaan, kun Triple H oli face.Kyllä minunkin mielestä Triple H sopii paljon paremmin Heeliksi, kuin Faceksi.Ei Triple H huono ollut facenakaan.Hänellä on ollut uran aikana useita kohokohtia, mutta Evoluutiota voidaan pitää miehen uran kohokohtana.Toisaalta ei olisi paha, jos Triple H kääntyisi takaisin faceksi, muun evoluution "potkiessa" hänet ulos.
nixu-2004-05-30 12:55
N
"HenKeZ" kirjoitti: No ei ole kovin kauaakaan, kun Triple H oli face.Kyllä minunkin mielestä Triple H sopii paljon paremmin Heeliksi, kuin Faceksi.Ei Triple H huono ollut facenakaan.Hänellä on ollut uran aikana useita kohokohtia, mutta Evoluutiota voidaan pitää miehen uran kohokohtana.Toisaalta ei olisi paha, jos Triple H kääntyisi takaisin faceksi, muun evoluution "potkiessa" hänet ulos.
Aivan, muistin juuri että hän ja Hogan painivat muutaman ottelun yhdessä.. Ja HHH tuhosi Stphin auton.. yms. No on siitä kyllä vähän aikaa, mutta kyllä heelinä kumminkin toimii paremmin.. Mutta voisihan tähän nytten jonkun Face jutun heittää vaikka välillä Ja sitten taas palata heeliksi..
Ah niin. Hunter on tällä hetkellä mun listan ykkösenä. Sillä on niin hyvät mikkitaidot, ja hyvä painimaan, teknisesti. Mutta nyt mä vaan toistelen samoja asioita kuin tekin.
Se on niin hauska tyyppi.
Mitähän tämäkin on taas ajatellut. Tuskin mitään.
Todellakin n-o-l-o-a. Paitsi että mikäs minussa ei olisi. Huokaus.
Eli Triple H tiivistettynä niin miten nyt sen saan tähän parhaiten mahtumaan. Ja huom, ajatellen SELKEÄSTI. (toisin kuin viimeksi näköjään.)
+Hyvät painitaidot
+Hyvä heelinä
+Hyvät mikkitaidot
+Evoluutio
+DX (tästä ajastakin tiedän niin paljon.. ^^)
-Tuo vastustajan iskujen ylimyyminen (kuten JDub sanoi)
-Something else? Ei.
Triple H on ollut uransa aikana vaikka millaisissa tilanteissa.Oli Cactus Jackia vastaan HiaC-matsi,feudi Shawn Michaelsin kanssa,Raskauskuvio Stephin kanssa jne...
Tässä mun pointit:
+Face-hahmo
+Kokenut konkari
+voimakas tekniikkapainija
-Heel-hahmo
-Kuuluminen Evoluutioon
Ja vielÄ pieni selitys tuolle viimeiselle:Triple H on parempi yksilöpainijana,eli pois Evoluutiosta
Virgin Steele2004-07-02 11:03
V
Ok. Myönnän että TripleH on heelinäkin aivan vastustamaton. Hänen juttuihinsa löhtee mukaan kuka vain vaikka vihaiski sitä.
Freaky2004-07-02 16:11
F
"Gibbon" kirjoitti: heelinä täyspelle
"Gibbon" kirjoitti: Ok. Myönnän että TripleH on heelinäkin aivan vastustamaton.
Ahaa, muutit siis mieltäsi koska enemmistö (ellei kaikki?) threadiin vastanneista oli eri mieltä kanssasi..
Live for the Moment2004-07-02 21:08
L
HHH on aika tylsä sen ottelut ovat aika samallaisia ensin otetaan turpaan oikein kunnolla ja sitten pari hänen tyylistä strike attackkia ja pedigree ja ottelu on ohi
Mikissä hän on vielä pahempi plaap plaap plaap tosi pitkästyttävää
SCSA2004-07-03 10:15
S
"live for the moment" kirjoitti: HHH on aika tylsä sen ottelut ovat aika samallaisia ensin otetaan turpaan oikein kunnolla ja sitten pari hänen tyylistä strike attackkia ja pedigree ja ottelu on ohi
Mikissä hän on vielä pahempi plaap plaap plaap tosi pitkästyttävää
Opettele jo kirjoittamaan!Mikä ihme on "strike attackki"?Ja tuo "kuilun pohjalta nousu" kuuluu wrestlingiin...Mietippä esimerkiksi Hulk Hogania! Äijä ottaa turpaan oikein kunnolla, tipahtaa polvilleen, alkaa täristä kuin olisi hypotermiassa, heiluttaa sormea, tärisee lisää ja kävelee ympäri kehää, vaihtaa muutaman nyrkin-iskun vastustajan kanssa, saa tämän selälleen ja sitten tulee kaikkien aikojen "high-flyin"-liike, Hulksterin jalanpudotus! Sitten tuomari laskee kolmeen ja ottelu on päättynyt!
Tais mennä vähän off-topic, sorry my fault!
Hamatti2004-07-25 15:03
H
Mielestäni Triple H ei ole kovinkaan hyvä painija. Hänen arsenaalinsa ei ole kovin monipuolinen, ja hänen "painitaitonsa" ovat Evoluutio. Lähes joka matsissa Evoluutio puuttuu peliin Triple H:n ollessa alakynnessä, sitten tehdään Pedigree ja voitetaan.
Paras 1vs1 matsi jonka olen Triple H:lta nähnyt oli mestaruusmatsi Ric Flairiä vastaan. Tämäkin ottelu oli hyvä, koska Flair kantoi Triple H:ta hyvin. Muutenkin useimmiten tuntuu, että Triple H on helppo kannettava, mutten ole kertaakaan vielä nähnyt hyvää (show)painia häneltä.
Tiedän kyllä, että Evoluutio ja leka kuuluvat peliin, koska HHH on heel, mutta kertokaapa te, jotka häntä ylistätte, mikä hänen painitaidoissaan on niin loistavaa.
Ares2004-07-25 16:06
A
Ei hänen painitaidoissaan mitään kovin erikoista olekaan. Lähinnä on kyse siitä, miten hän käyttää rajoitettua arsenaaliaan. HHH osaa myydä ja psykologia on muutenkin kunnossa. Se on olennaisinta. Hän ei ole hyvä kantamaan ketään ja siksi hän ehkä on huono mestari, mutta toisaalta heelmestarin ei välttämättä tarvitsekaan kantaa, koska hänelle pitäisi löytyä riittävän hyviä facehaastajia muutenkin...
EDIT: Noin minuutin asiaa pohdittuani totean, että kyllä heelinkin pitää pystyä kantamaan siinä missä facekin. Väsymystä tuo aikaisempi väite. Heelin pitää saada vastustaja näyttämään siltä, kuin hänestä olisi johonkin. Tähänhän Flairinkin maine oikeastaan perustuu: Hän Lugerin tyyliset lihaskasat näyttämään hyviltä ja uskottavilta haastajilta kehässä.
Hyrkanos2005-03-05 19:48
H
Se on ärsyttävää, että kun joku saa mestaruuden, niin sitten Triple H ottaa sen takas taas vähän ajan päästä. Parempi ois että tulis pitempiä runeja muille, tai sitten että Triple H olis koko ajan mestari. Oliso vähän hienoa jos se olis ollu mestari vaikka viimeset 4 vuotta putkeen!
Tosin pitkät runit ei nykyään näy ilastoissa, vaan voittojen määrä. JBL on pitkäaikasin mestari 10 vuoteen, eikä se oo ollu kun vasta n9 kk.
Mutta sitten kun mestaruus pysyy vuosia, alkaa se jo jotain merkitäkin. Tyhmää se on että HHH joutuu häviimään vaan että saadaan jotain jonkun tyypin tilille mestaruus. Varsinkin kun sitten mestariks tulee joku Orton (enkä siis väitä sen voittaneen HHH:ia, vaan huomautanpa vaan mestareiden yleisestä tasosta. Tavallaan Royal Rumble on pilannu mestaruutta, koska Rumblen voittajalla on "moraalinen oikeus" tulla mestariks
RKO Orton2005-03-05 20:23
R
Onko teistä kukaan nähnyt tuota The Game DVD:tä? En ole varma, mutta minusta ette ole maininneet hänen bodybuildin harastuksestaan mitään. Siis hän oli joskus Mr. Olympia näytöksessä ja se kuulemma on tuon alan suurin Show tai joku semmoinen. Sitten hän on ollut ainoana julkkiksena jossain flex lehdessä. Joten sanoisin että hän on Kekkosen hyvä kehonrakentamisessa.
Facha2005-03-05 20:30
F
"RKO Orton" kirjoitti: En ole varma, mutta minusta ette ole maininneet hänen bodybuildin harastuksestaan mitään. Siis hän oli joskus Mr. Olympia näytöksessä ja se kuulemma on tuon alan suurin Show tai joku semmoinen. Joten sanoisin että hän on Kekkosen hyvä kehonrakentamisessa.
Yksi on hän varsin lihaksikas ihminen, mutta hän ei ole Kekkosen hyvä kehonrakentaja. Hän toimi viime vuoden Mr.Olympiassa (joka tosiaan on alan suurin tapahtuma) kommentaattori/selostajana.
Justice2005-04-16 14:58
J
Triple H - Lemmy Kilmister
Kuin kaksi marjaa, eh? Tuli huomattua tuo lievä yhdennäköisyys edellisessä Raw'ssa.
np. Tarot - Follow The Blind -parasta suomiheviä tällä hetkellä, loistava levy tuo Suffer Our Pleasures.
EDIT: Harmi kun en saanut tuota Triplan kuvaa isommalla...
Genghis Khan2005-04-16 15:05
G
Kuin kaksi marjaa sillä erotuksella, että toinen polttaa 70 karvapersesätkää päivässä.
Mutta arvaatteko kummasta on kyse?
4 Real2005-04-16 16:10
4
Triple H:n painitaidot ovat mielestäni ihan hyvät ja kyllä hän hyvän ottelun saa aikaan. Hän osaa myydä iskuja hyvin ja osaa vetää myös hyvin heel-roolinsa. Kyllähän hän on hyvin ansioitunut painija ja varmasti tulevaisuuden Hall of Famer. SpoilerNythän Triple H:n huhutaan jäävän lomalla Backlashin jälkeen. Tämä saattaa tehdä ehkä ihan hyvääkin RAW:lle. Näin saadaan uusia miehiä main eventeihin.
Inkfish2005-05-03 18:41
I
Triple H on minustakin hyvä heel, ja huono face. Hän sopii heeliksi enemmän kuin nakutettu, ja oikeastaan hyvä kun hän hävisi Batistalle mestaruuden, tarvitse HHH :ta aina mestarina nähdä, mutta silti se Triple H jaksaa siellä RAW :n keskipisteenä olla 15 minuutin pölpötyksillä, vaikka hän omaa todella hyvät mikkitaidot. Omaahan Tripsu myös hyvät painitaidot, ei sen puoleen, ehkä yhdet WWE :n parhaimmistosta.SpoilerTripsuakin on huhuttu SmackDowniin, ja vielä faceksi, saattaa olla hyvä juttu, toisaalta aika huono juttu, nimittäin heelinä minä häntä enemmän katsoisin.
Lyhyt katsaus.
Plussaa
+ Hyvä heel
+ Hyvät mikkitaidot
+ Ihan ok painitaidot
Miinusta
- Liian usein mestarina
- Painitaidot huononee iän myötä
The Knob2005-06-06 00:36
T
Game is not over!
Tripla nousee vielä vahvempana kuin koskaan
viimeviikon RAW oli aika harvinaisen piinaavaa katsottavaa...triplen ja Batistan mikkirähinä jäi harmittamaan...
eihän se nyt voi kokonaan pois lähteä!!!!
toisaalta katsotaan nyt Spoiler meneekö smackdownin puolelle vai jääkö tauolle
RKO Orton2005-06-06 18:41
R
Knob oletko koskaan nähnyt Triple H:ta Facena. Jos et niin tilaas Royal Rumble tai No Way Out tai 2002 vuoden WrestleMania niin näet Gamen parhaimpana Facena. Noin RR ja NWO oli 02 vuoden..
Onkos Game ollut ikinä missään body building kisoissa vaikka, Mr Olympiassa tai Night of Champions tai Arnold Classicissä? Jos on niin miten hän on pärjännyt? Hei Tzeim-em jos kerkeät vastata niin eikös tuo Arnold Classic mennyt jo tänä vuonna tai no luin Body-lehdestä Arnold Classic raportin, mutta en ollut varma oliko se tän vai viime vuoden...
The Knob2005-06-07 11:34
T
eilen katsoin Mania XX ja oli aika hyvä
Tänään ajattelin katsoa tuon The Game DVD:n joten se varmaan selvittää jotain taustatietoa enemmän
Pitääpä etsiä jostain nuo mainitsemasi häppeningit...
Koskas Game muuten liittyi/perusti? evoluution? Mania 20:ssä evoluutiossa oli vain Orton, Batista ja Flair nimittäin....
Genghis Khan2005-06-07 11:44
G
Koskas Game muuten liittyi/perusti? evoluution? Mania 20:ssä evoluutiossa oli vain Orton, Batista ja Flair nimittäin...
Evoluutio alkoi ensimmäisen kerran muotoutua tuossa vuoden 2002 lopulla, mutta seuraavana vuonna homma lähti vasta kunnolla käyntiin.
Loppuvuodesta 2002 Flair käytti Batistaa apunaan jotain painijaa vastaan(ei voi muistaa ketä vastaan) ja siitä lähtien Batu oli enemmän tai vähemmän mukana Hunterin ja Flairin jutuissa ja myöhemmin mukaan tuli myös Orton.
4 Real2005-06-07 11:45
4
"The Knob" kirjoitti:
Koskas Game muuten liittyi/perusti? evoluution? Mania 20:ssä evoluutiossa oli vain Orton, Batista ja Flair nimittäin....
Kyllä tuolloin Wrestlemania XX:ssä Triple H kuului myös Evolutioniin, hänellähän vain oli tuo oma ottelu ja tuo toinen ottelu oli sitten taas The Rock & Mick Foley vs. Evolution, johon kuuluivat tässä ottelussa vain Batista, Flair ja Orton. Tulipas nyt epäselvä selitys, toivottavasti ymmärrät tuosta jotenkin.
Tzei-em2005-06-07 20:06
T
"RKO Orton" kirjoitti: Onkos Game ollut ikinä missään body building kisoissa vaikka, Mr Olympiassa tai Night of Champions tai Arnold Classicissä? Jos on niin miten hän on pärjännyt? Hei Tzeim-em jos kerkeät vastata niin eikös tuo Arnold Classic mennyt jo tänä vuonna tai no luin Body-lehdestä Arnold Classic raportin, mutta en ollut varma oliko se tän vai viime vuoden...
En tiedä noista kilpailuista, mutta on hän ainakin muistaakseni Flex-lehden kannessa poseerannut.
En ole seurannut kehonrakennuskilpailuja, joten niistä kannattaa kysyä joltain muulta..
Facha2005-06-08 06:45
F
"RKO Orton" kirjoitti:
Onkos Game ollut ikinä missään body building kisoissa vaikka, Mr Olympiassa tai Night of Champions tai Arnold Classicissä? Jos on niin miten hän on pärjännyt? Hei Tzeim-em jos kerkeät vastata niin eikös tuo Arnold Classic mennyt jo tänä vuonna tai no luin Body-lehdestä Arnold Classic raportin, mutta en ollut varma oliko se tän vai viime vuoden...
Triple H oli kommentaattorina viime Mr.Olympiassa. Muissa noista sinun mainitsemista kisoista Triple H ei ole ollut yhdessäkään (hän ei ole ammattilaiskehonrakentaja...). Nuorempana on kisaillut joissain pikkukisoissa ja nykyään vielä harrastaa kehonrakennusta, mutta Triple H on ammattilaispainija, ei ammattilaiskehonrakentaja, joten noihin kisoihin hänen olisi edes turha koettaa pyrkiä. Ja Triple H ei noissa mainitsemissasi kisoissa pärjäisi, sillä niiden kisailijoiden koko (hormoonien ynm. sonnan käyttö) alkaa olla jo aivan hirvittävällä tasolla ja moni heistä heittääkin veivit ennen aikojaan.
RKO Orton2005-06-08 16:33
R
"Genghis Khan" kirjoitti:
"The Knob" kirjoitti: Koskas Game muuten liittyi/perusti? evoluution? Mania 20:ssä evoluutiossa oli vain Orton, Batista ja Flair nimittäin...
Evoluutio alkoi ensimmäisen kerran muotoutua tuossa vuoden 2002 lopulla, mutta seuraavana vuonna homma lähti vasta kunnolla käyntiin.
Loppuvuodesta 2002 Flair käytti Batistaa apunaan jotain painijaa vastaan(ei voi muistaa ketä vastaan) ja siitä lähtien Batu oli enemmän tai vähemmän mukana Hunterin ja Flairin jutuissa ja myöhemmin mukaan tuli myös Orton.
Sen muistan, että Batista voitti Kanen Armageddonissa 02 ja Flair oli avustamassa. Orton taas tuli Evolutioniin vähän ennen No Way Out 2003, kun Steiner antoi kyytiä HHH:lle Flairille ja Batulle niin Orton tuli ja antoi kyytiä Steinerille ja siitä lähti kahden viikon Steinerille turpiin anto maanantai. Ja tietenkin muistaakseni se päättyi Triple H:n pedigreehen.
"Facha" kirjoitti: Triple H oli kommentaattorina viime Mr.Olympiassa. Muissa noista sinun mainitsemista kisoista Triple H ei ole ollut yhdessäkään (hän ei ole ammattilaiskehonrakentaja...). Nuorempana on kisaillut joissain pikkukisoissa ja nykyään vielä harrastaa kehonrakennusta, mutta Triple H on ammattilaispainija, ei ammattilaiskehonrakentaja, joten noihin kisoihin hänen olisi edes turha koettaa pyrkiä. Ja Triple H ei noissa mainitsemissasi kisoissa pärjäisi, sillä niiden kisailijoiden koko (hormoonien ynm. sonnan käyttö) alkaa olla jo aivan hirvittävällä tasolla ja moni heistä heittääkin veivit ennen aikojaan.
Niin ajattelinkin, että ei HHH ole ollut noissa kisoissa ainenkaan tällä vuosikymmenellä. Toisaalta luulin, että ennen hänen paini uraansa hän olisi ollut ammattilaiskehonrakentaja, mutta ei sitten. En tiedä, mutta Facha ja Tzei-em pärjäisikö Scott Steiner näissä kisoissa joita mainitsin pari viestiä sitten?
Tzei-em2005-06-08 20:55
T
"RKO Orton" kirjoitti: Niin ajattelinkin, että ei HHH ole ollut noissa kisoissa ainenkaan tällä vuosikymmenellä. Toisaalta luulin, että ennen hänen paini uraansa hän olisi ollut ammattilaiskehonrakentaja, mutta ei sitten. En tiedä, mutta Facha ja Tzei-em pärjäisikö Scott Steiner näissä kisoissa joita mainitsin pari viestiä sitten?
Paha mennä sanomaan.. Onhan Steiner kyllä melko massiivinen, mutta jotenkin "väärällä tavalla" lihaksikas. Sitä paitsi niissä kisoissa kilpailijoiden rasvaprosentti lähentelee varmaan jotain kahta, joka on Steinerilla vielä kaukana.
Steiner:
IhQ Arska:
Kyllä huomaa molemmilla jo pelkästään verisuonista että nappi jos toinenkin on tullut joskus otettua.
Facha2005-06-09 08:23
F
"RKO Orton" kirjoitti: En tiedä, mutta Facha ja Tzei-em pärjäisikö Scott Steiner näissä kisoissa joita mainitsin pari viestiä sitten?
"Tzei-em" kirjoitti: Paha mennä sanomaan.. Onhan Steiner kyllä melko massiivinen, mutta jotenkin "väärällä tavalla" lihaksikas. Sitä paitsi niissä kisoissa kilpailijoiden rasvaprosentti lähentelee varmaan jotain kahta, joka on Steinerilla vielä kaukana. Kyllä huomaa molemmilla jo pelkästään verisuonista että nappi jos toinenkin on tullut joskus otettua.
Puutun vielä kerran tähän.. Roskiksessa tavataan.
Scott Steinerillä näyttäisi olevan aika rimppakintut (ainakin olen saanut sellaisen käsityksen), joka ei ole hyvä asia. En minä osaa siitä mennä sitten sanomaan, mutta hyvä tasoissa kisoissa pyörisi varmasti viimeisenä tai viimeisimpien joukoissa. Siellä ratkaisee myös fysiikka (onko leveä vyötärö, onko lihakset sopusuhtaisia toisiiinsa nähden).
Ja nykyään taso on mennyt Arnoldin ajoista hirvittävästi eteenpäin. Arnoldin ja kumppaneitten kuvat ovat vielä ihan tyylikkäitä, mutta nykyiset Colemanit ja kumppanit
Joten on ehkä huono mennä tällä hetkellä vertaamaan Steineriä Arnoldiin, sillä Arnoldin kuva on kuitenkin jostain 70-luvulta ja nyt elämme jo 2000-lukua.
myrkkymara2005-06-14 06:51
M
Triple H on alusta asti ollut painija joka on kiinnostanut minua WWE:ssä. Hän on Eddie Guerreron ja Chris Benoit'n kanssa, painija, jota arvostan. Muistaakseni hän itse maksoi koulutuksensa ja on Killer Kowalskin kouluttama. Nykyään hän kuuluu WWE:n parhaisiin painijoihin vaikka hän ei niin monia liikkeitä teekkään niin silti. Toivotaan nyt että Triple H saa voitettua sen mestaruusvyön ja Patu saa lähteä SmackDowniin.
Kvesti2005-06-22 17:38
K
"RKO Orton" kirjoitti: Knob oletko koskaan nähnyt Triple H:ta Facena. Jos et niin tilaas Royal Rumble tai No Way Out tai 2002 vuoden WrestleMania niin näet Gamen parhaimpana Facena. Noin RR ja NWO oli 02 vuoden..
Menee hieman offariksi, mutta mistä noita kannattaisi metsästää? Nuo alkaa olemaan tuoreimpia PPV:tä mitä en ole löytänyt dvd:nä 2000-luvun vaihteen PPV:t kiinnostaisi.