Foorumiarkisto

← Painijat

Hulk Hogan

Mielestäni se ainakin oli juuri Hoganin syy. Mitäs piti taas tulla "valtavan egonsa" kanssa tuhoamaan toinen wrestlingmaailman legendoista. Ymmärrän
hyvin HBK:ta tässä kohtaa. Mieti nyt, jos itse olisit HBK:n asemassa. Vaikka Michaelsista ei koskaan tulisi niin suurta legendaa kuin Hoganista, eikä varmaan tulekaan, niin ei se ole mikään syy jobbailla jollekin 80-luvulle jääneelle ikälopulle papparaiselle. Hogan käytti tässäkin tapauksessa jälleen kerran törkeästi hyväkseen omaa asemaansa wrestlingmaailman yksinvaltiaana, enkä näe siinä mitään hyvää, päinvastoin. Enkä väittänytkään HBK:ta nuoreksi lupaavaksi tulevaisuuden tähdeksi, mutta kyllä hän olisi hieman nostetta saanut siitä uralleen. Tarvitsiko hän sitä tai ei, ei varmaankaan, mutta ei kyllä Hulksterikaan. En myöskään usko, että Hoganin maine olisi siitä hirveästi romahtanut, jos hän olisi jobannut Michaelsille tiukan mittelön jälkeen. Onhan Michaels sentään "The Heartbreak Kid", "The Showstopper", "The Main Event" ja myös yksi kaikkien aikojen suurimmista nimistä. Jos tämä olisi ollut Hoganin viimeinen ottelu, niin sitten ymmärtäisin hyvinkin. Nyt en todellakaan.
"JVDS" kirjoitti:
Mielestäni se ainakin oli juuri Hoganin syy. Mitäs piti taas tulla "valtavan egonsa" kanssa tuhoamaan toinen wrestlingmaailman legendoista.

Hogan teki jälleen kerran comebackin, koska miljoonat ihmiset edelleen välittävät hänestä ja maksavat hänen otteluistaan, olkoonkin, ettei hän tekolonkkansa ja muiden vaivojen vuoksi enää yllä edes omalle huipputasolleen. WWE tarvitsi Summerslamiin kunnon main eventin, joten laittoi kaksi suurta legendaa vastakkain. Kahden legendan kohdatessa toisen fanikunta joutuu väkikisinkin pettymään, sillä toisen täytyy tehdä jobi. Pitää myös muistaa, että Michaels oli silloin heel, joten yleisön kannalta Hoganin voitto oli parempi tapa päättää show. Enkä puhuisi mistään tuhoamisesta, sillä seuraavana päivänä Michaels oli taas oma itsensä ja tappio oli unohtunut.

Vaikka Michaelsista ei koskaan tulisi niin suurta legendaa kuin Hoganista, eikä varmaan tulekaan, niin ei se ole mikään syy jobbailla jollekin 80-luvulle jääneelle ikälopulle papparaiselle.

No kerropas sitten mikä on parempi syy jobata, kuin hävitä koko bisneksen historian suurimmalle nimelle?

Hogan käytti tässäkin tapauksessa jälleen kerran törkeästi hyväkseen omaa asemaansa wrestlingmaailman yksinvaltiaana, enkä näe siinä mitään hyvää, päinvastoin.

En ole vielä saanut yhtään kunnon perustelua siitä, miksi Michaelsin olisi pitänyt saada tuosta voitto, ja miten se olisi ollut oikeutetumpaa. Eikös se sitten olisi yhtä lailla ollut HBK:n aseman väärinkäyttöä. Syyksi ei riitä, että HBK oli vähemmän 'past his prime' kuin Hogan, tai että hän oli ollut kauemmin aktiivirosterissa.
SummerSlam matsissa oli periaatteessa ihan sama, kumpi olisi potin ottanut. Michaels tai Hogan - tilanne ei olisi ollut yhtään erilainen seuraavana iltana RAW'ssa, Michaels ei olisi mullistanut maailmaa, vaikka hän olisikin voittanut Hoganin. Michaels on jo tehnyt kaiken urallaan, kuten on Hulksterkin. Tältä kantilta siis ei ole väliä, kumpi potin kerää, mutta kuten Jack sanoi - Facen voitto toi juuri sen tunnelmaan loppuun kuin pitikin. Verinen ja hikinen Hogan poseeraamassa yleisölle oli juuri oikea tapa lopettaa SummerSlam, sitähän hulkamaanikot kuitenkin tulivat hakemaan.

Itse olen sitä mieltä, että jos ja kun Hulk jobbaa, sen pitää tapahtua sen hetkistä yhtiön päämiestä, kuten vaikkapa John Cenaa, vastaan.
Hogan teki jälleen kerran comebackin, koska miljoonat ihmiset edelleen välittävät hänestä ja maksavat hänen otteluistaan, olkoonkin, ettei hän tekolonkkansa ja muiden vaivojen vuoksi enää yllä edes omalle huipputasolleen. WWE tarvitsi Summerslamiin kunnon main eventin, joten laittoi kaksi suurta legendaa vastakkain. Kahden legendan kohdatessa toisen fanikunta joutuu väkikisinkin pettymään, sillä toisen täytyy tehdä jobi. Pitää myös muistaa, että Michaels oli silloin heel, joten yleisön kannalta Hoganin voitto oli parempi tapa päättää show. Enkä puhuisi mistään tuhoamisesta, sillä seuraavana päivänä Michaels oli taas oma itsensä ja tappio oli unohtunut.


En väitäkään etteivätkö kaiken maailman hulkamaanikot olisivat halunneet nähdä Hogania, mutta onko hänen pakko käydä ottelemassa? Se on niin kankeaa katseltavaa. Silti koko "Legend vs Icon" -juonikuvio ainakin minua viehätti. Oli vain typerä edes toivoa HBK:n voittoa, kun Hogan ei tietenkään suostu jobbaamaan HBK:lle. Hyvä syy kyllä vedota yleiseen totuuteen, että "face voittaa aina". Niinhän se kyllä usein onkin, mutta WWE halusi tarkoituksella tehdä HBK:sta heelin, jotta saataisiin lisäsyytä hänen jobbaamiselleen Hoganille. Mielestäni Hogan olisi voittanut joka tapauksessa, vaikka kotisohvaltaan. Turhaa siis syöttää paskaa, että Hoganin piti voittaa kun kaikki markit niin haluavat hänen ollessa face.

No kerropas sitten mikä on parempi syy jobata, kuin hävitä koko bisneksen historian suurimmalle nimelle?


Taas tullaan tähän, että miksi oli niin ehdotonta, että HBK:n täytyi jobata. Eikö tämä sama kysymys voitaisi myös kysyä, jos Hogan olisi jobannut. Mikä on parempi syy jobata kuin hävitä yhdelle kaikkien aikojen suurimmalle nimelle? Oltaisiin vaikka käyty uusintamatsi, jossa häviäjä, eli tässä tapauksessa Michaels, olisi voittanut.

En ole vielä saanut yhtään kunnon perustelua siitä, miksi Michaelsin olisi pitänyt saada tuosta voitto, ja miten se olisi ollut oikeutetumpaa. Eikös se sitten olisi yhtä lailla ollut HBK:n aseman väärinkäyttöä. Syyksi ei riitä, että HBK oli vähemmän 'past his prime' kuin Hogan, tai että hän oli ollut kauemmin aktiivirosterissa.


Ei ainakaan olisi ollut yhtään epäoikeutetumpaa. HBK on mielestäni todellinen legenda, joka painii vielä nykyäänkin loisto-otteluita. Hoganin aika on jo mennyttä.
Painijan aika ei kyllä ole mennyttä niin kauan, kun sen nimi myy. Vaikka Hogan ei ole siinä terässä, kuin ennen, niin aika ei kyllä selvästikkään ole vielä ajanut ohi.
"punkkiz" kirjoitti:
Painijan aika ei kyllä ole mennyttä niin kauan, kun sen nimi myy. Vaikka Hogan ei ole siinä terässä, kuin ennen, niin aika ei kyllä selvästikkään ole vielä ajanut ohi.


Tarkoitin lähinnä Hoganin loistoaikaa, josta on kulunut jo kauan.
"JVDS" kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä Hoganin loistoaikaa, josta on kulunut jo kauan.

Loistoaika tai ei, vapaapainissa pyörii vain raha. Niin kauan kuin nimi tekee rahaa firmalle, firma on tyytyväinen. Harvinaisen paska bisnes.

Smarkpätemisellä ole mitään sijaa koko lajissa, kiitos ylläolevan syyn. Tottakai sanoisin, että Hoganin aika on ohi... minun puolestani kaveri olisi voinut lopettaa jo silloin, kun oli alunperin tarkoituskin. Saisi typerien smarkkienkin kunnioitukset puolelleen, mutta rahahuoraaminen kannattaa aina. Vaikka Bollealla on papua, ei kaveri mikään aivoretardi ole vaan pätevä bisnesmies. Vain tunnolliset painijat lopettavaat aikanaan, mitä ilmeisimmin jo ennen 40 -vuoden ikää ja palaavat takaisin reaalitettiin. Siinä se viidentuhannen taalan kysymys piileekin. Haluatko jatkaa seuraavat 30-40 vuotta automekaanikkona, elektroniikkakauppiaana tai hikisen baarin pokena... TAI ehkä se bisnesvaihtoehto onkin parempi.
Hulk Hoganin avioliitto on päättymässä. MTV3:n text tv:n sivulla 148 muistaakseni on tästä juttua. Hoganin vaimo Linda on hakenut miehestään eroa 20.11. Olen myös kuullut, että Nick Hogan tulisi WWE:hen, mutta en tiedä pitääkö paikkaansa.

"Riveni" kirjoitti:

Eiköhän se kuitenkin avioliitto ole päättymässä. ^^


My bad again. Korjasin.
"JVDS" kirjoitti:
Hulk Hoganin avioero on päättymässä..


Eiköhän se kuitenkin avioliitto ole päättymässä. ^^

No, saapa nähdä, mitä Hogan nyt tekee, kun Brooke muuttaa kotoa, Nick joutuu linnaan ja Linda vie puolet rahoista. WWE comebackiltä haiskahtaa.

(Rippasin törkeästi Nannea, mutta sitähän se elämä on :)
kuva

Tyypillinen Hollywood-avioliitto. Mennään naimisiin jonkun nevahöödin kanssa, okei. Sitten tämä nevahööd - rikkaaksi tullut aviovaimo haluaa eron jostain syystä ja eron myötä vie sitten puolet tämän miehen rahoista.

Seuraukset: Nainen rikastuu äkkiä, mies itkee kotona rahojensa perään.

Hyvänä esimerkkinä tästä Paul McCartney ja hänen vaimonsa.
"Tebacka" kirjoitti:
Seuraukset: Nainen rikastuu äkkiä, mies itkee kotona rahojensa perään.
Ihan Hulkin omaa tyhmyyttä, kun ei avioehtoa ottanut. Ei ainakaan minulta heru minkäänlaista sympatiaa häntä kohtaan.

Tuskimpa se liitto niihin rahoihin perustui... 20(?) vuotta kuitenkin yhdessä ja kaksi lasta.
Tuskimpa se liitto niihin rahoihin perustui... 20(?) vuotta kuitenkin yhdessä ja kaksi lasta.

Eukko halusi ottaa vain varman päälle.
"DeadManWalking" kirjoitti:
Tuskimpa se liitto niihin rahoihin perustui... 20(?) vuotta kuitenkin yhdessä ja kaksi lasta.

Eukko halusi ottaa vain varman päälle.
Siinä tapauksessa aplodit hänelle, ihan oikeasti - höynäytti itsekeskeistä egoistia oikein kunnolla!
Ette te pässit dissaa kuningasta!
"Egomaniac" kirjoitti:
Ette te pässit dissaa kuningasta!


Mitä sitten, vaikka dissaisimmekin? Itse en ole koskaan Hoganista juurikaan välittänyt. Egokin on niin iso, ettei sitä voi piirtää edes kartalle. Ei tule sympatiaa täältäkään. Toivottavasti Hogan ei vain rahan perässä tee taas comebackia WWE:hen.
"JVDS" kirjoitti:
"Egomaniac" kirjoitti:
Ette te pässit dissaa kuningasta!


Mitä sitten, vaikka dissaisimmekin? Itse en ole koskaan Hoganista juurikaan välittänyt. Egokin on niin iso, ettei sitä voi piirtää edes kartalle. Ei tule sympatiaa täältäkään. Toivottavasti Hogan ei vain rahan perässä tee taas comebackia WWE:hen.


Hulk Hogan > Warrior > Ric Flair > Christian Cage > Jericho...





> Kamala
Egomaniac, postasit juuri hyvin monta vaarallisen suurta epäkohtaa. Sinua pitäisi heittää isolla kivellä päähän ja tämän jälkeen tökkiä terävällä kepillä.
Hogan on siitä ongelmallinen hahmo, että hän pystyy vetämään vain yhtä roolia. Se on pääottelussa painiva, one&only original american hero, the immortal Hulk Hogan! Miehestä ei ole hyötyä non-wrestler roolissa gimmickinsä vuoksi. Monet muut lajin ikonit, kuten Flair, Austin, Foley tai The Rock soveltuvat/sivat hyvin, jopa loistavasti managerin tai GM:n rooliin. Hoganin tapauksessa tällaista mahdollisuutta ei ole.
Onhan Hulkkis vetänyt muitakin gimmickejä. Ei tarvitse kun heittää heel-turn, ja jo vaihtuu hahmo. Mies vaan tuskin haluaa vetää heel-roolia.

Ja ongelmallisuuksista viis. Homma toimii ja rahaa tulee kuin sieniä sateella.

WWE paluusta on paha sanoa mitään... Riippuu ihan siitä, miten hän aikoo tulla Vincen kanssa toimeen. Jotain wrestling-esiintymisiä jossain mies tulee kuitenkin melko varmasti tekemään. Japani on melko todennäköinen kenttä, sinnehän mies suuntasi heittämään yhden matsin vuonna 03. Tai kenties nyt nähtäisiin se "Hulkamania world tour"-josta on ollut puhetta .
"punkkiz" kirjoitti:
Onhan Hulkkis vetänyt muitakin gimmickejä. Ei tarvitse kun heittää heel-turn, ja jo vaihtuu hahmo. Mies vaan tuskin haluaa vetää heel-roolia.

Ja ongelmallisuuksista viis. Homma toimii ja rahaa tulee kuin sieniä sateella.
.


Eiköhän Hogan ole heel-turninsa tehnyt. Hogan heelinä linkittyy niin vahvasti NWO:hon, joka on menneen talven lumia. (vaikka TNA ei sitä halua uskoakaan)

Onko teillä toimivia ideoita miten Hogania voitaisi hyödyntää, paitsi main event facena? punkkiz, anyone?
Yksinkertaisesti käytetään häntä hieman samaan tapaan kuin 02, eli satunnaisia Main Event vierailuja. Silloin homma ainakin minusta pelasi ihan jees. Hyviä matseja ja jopa jobbauksia.

Tietenkin sitten olisi miehen käyttäminen jonkun nuoren lupauksen tag team partnerina (tyyliin Edge silloin aikanaan, mutta laajennettuna).

Niin, sanoinhan itsekin, ettei mies varmaan enää halua vetää heel-roolia. Se ei olisi edes kannattavaa, nähtiinhän se jo silloin nWo'n WWF/E runnin aikana. Mies sai armottomia poppeja, eikä McMahon voinut muuta, kuin heittää "re-birth of Hulkamania"-anglen kuvioihin.
Näemmä tuo WWE'ssä esiintyminen tapahtuu odotettua aikaisemmin, sillä Hulk Hogan esiintyy RAW'n 15-vuotisjuhlajaksossa. Tiedä häntä sitten mikä hänen roolinsa tapahtumassa on. Toivottavasti kuitenkin jotain pientä sanailua ja sitten punch, big boot ja leg drop setti jollekin vitsi-painijalle, kuten Santinolle. Jotenkin kuitenkin voisin nähdä sieluni silmin Hulk Hoganin poseeraamassa Hornswogglen kanssa.
"punkkiz" kirjoitti:
jollekin vitsi-painijalle, kuten Santinolle.


Mielummin Palumbolle, jonka jälkeen hänet ängetäisiin säkilliseen paskaa ja lähetettäisiin takaisin WCW:n Powerplantille, mistä miehen ei ikinä olisi pitänyt pois päästäkään.
Laitanpa tähän saman minkä laitoin tuonne Raw-topicciin

What'cha gonna do Stone Cold Steve Austin when Hulk Hogan challenges YOU to a match at WrestleMania, brother!

Juu, ehkäpä vain kuvittelen liikoja, mutta periaattessahan tuo on mahdollista. Hoganhan haastoi Austinin jo yli kaksi vuotta sitten Raw'n Homecoming-show'ssa, mutta ei ole saanut häneltä minkäänlaista vastausta tähään päivään mennessä. (tietääkseni) Myös 2006 Hall Of Fame gaalassa yleisö chanttasi "Hogan, Austin", kun miehet olivat lavalla. Voisi olla, että nämä kaksi vanhaa miestä eivät saisi kovinkaan mieltähuikaisevaa painiottelua aikaiseksi, mutta härregyyd sentään! Hulk Hogan, joka loi käsitteen "sports entertainment" yhdessä Vincen kanssa vastaan mies, joka ratkaisi maanantai-iltojen sodan WWF:n hyväksi Stone Cold Steve Austin! Tuo ottelu olisi isompi kuin WrestleMania, hemmetti se olisi isompi kuin koko WWE itsessään ja jopa isompi kuin tämä mahtava laji kaikki promootiot yhteenlaskettuina!
Epäilen Austin-Hoganin tapahtumista, mutta koska molemmat ovat nyt tähän tapahtumaan tulossa, niin miksipäs ei tehtäisi heidän välilleen jotain segmenttiä ainakin, jossa selvittäisivät jotenkin tuota haastetta. Austin ja Hogan juomassa yhdessä kaljaa olisi kuitenkin melko must see, vaikka sitä seuraisikin Austinin stunner Hoganille.

Ja mitä Santinoon tulee, en tarkoittanut, että hän olisi vitsi ihan painijana (vaikka en itse hänen suureen menestykseensä usko) vaan hahmosta.
http://www.youtube.com/watch?v=qbSA7JrqCjY

Oli vaan pakko linkittää tuo Hoganin haaste vielä videopätkänäkin.
Se on saletti 4 tähteä, jos nämä kaksi herraa astuvat kehään vastakkain.
"JDub" kirjoitti:
Se on saletti 4 tähteä, jos nämä kaksi herraa astuvat kehään vastakkain.


Todellakin, ja tunnelmaltaan varmasti 5 tähteä, kun muistellaan Hoganin ja Rockin kohtaamista. Pääasia, että Hogan jobbaa tämän
Jos Steve Austin vs Hogan matsi toteutuu se on todellinen ihme. Eikös Austinin polvet ja niska ole niin huonossa kunnossa, ettei painista taida tulla mitään?

Ja vaikka tämä tapahtuisikin (epätodennäköistä, sillä tämä on vain yhden WA'n jäsenen toive/spekulaatio), en innostuisi matsista kauheasti, sillä en ole koskaan pitänyt pahemmin kummastakaan miehestä.
Ei nyt innostuta liikaa kuitenkaan... Vaikka Austin vielä voisikin painia, ottelun toteutuminen olisi epävarmaa, Austin kun ei voi sietää Hogania oikeasti ollenkaan.

Ja Austinin niskaan ja polviin: Austinhan väitti jossain haastattelussa, että on toipunut sen verran, että voisi periaatteessa palata painiin, mutta jos hän olisi jatkanut aktiivirosterissa silloin aikanaan, niin hän olisi ihan ruumishuonekunnossa. Enpä usko, että Austin ainakaan aktiivirosterissa koskaan tulee ottelemaan, mutta varmaan hän vielä joskus yhden matsin heittää - Ketä vastaan on sitten eri juttu.

Mutta mutta... Tuota RAWta odotellessa. Hitonmoinen show kyllä tulossa
Ottelun bookkaaminen voi olla aika hankalaa, koska en näe mitenkään mahdolliseksi, että kumpikaan suostuisi tulemaan pinnatuksi. Ja No Contest tai edes DQ tuskin on vaihtoehto. Noh, katsellaan. Kivahan se on spekuloida kaikenlaisilla ottelupareilla tulevaa Wrestlemaniaa ajatellen.
"JDub" kirjoitti:
Ottelun bookkaaminen voi olla aika hankalaa, koska en näe mitenkään mahdolliseksi, että kumpikaan suostuisi tulemaan pinnatuksi. Ja No Contest tai edes DQ tuskin on vaihtoehto. Noh, katsellaan. Kivahan se on spekuloida kaikenlaisilla ottelupareilla tulevaa Wrestlemaniaa ajatellen.


Stone Cold Steve Austin fears the POWER of HULKAMANIA! That's why he hasn't answered the challenge... Sori, sisäinen hulkamaanikko pyrkii välillä liiaksi pintaan.

Mutta JDubin viestissä se suurin ongelma selvisi. Kumpikaan ei ole siinä kunnossa, että pystyisi aktiivisesti painimaan, mutta yksi 15-20minuuttinen, jossa ei vaadita hulluja spotteja onnistuisi kyllä. Miehillä on vain sen verrat suuret egot, että yhteenlaitettuna ne peittäisivät auringonkin. Ainoa "järkeenkäypä" ratkaisu olisi Austinin voitto useiden Stunnereiden jälkeen, mutta toisaalta minun red&yellow sydän sanoo toisin...

En usko, että Vincelle raha mikään ongelma on, mutta tuskinpa kumpikaan kovin pienellä korvauksella enää kehään murjottavaksi lähtee.
Jos palataan vaihteeksi asiaan, niin eikö tuota Hoganin ja Austinin kohtaamista puhuttukin tässä pari vuotta sitten, vai muistanko väärin? Silloin siitä ei tullut mitään, mutta jos nyt Hogan ja Austin saadaan samaan aikaan RAW'hon ensi viikolla, niin tätäkin feudia voitaisiin aloitella. En ole kummankaan painijan suuri fani. Mieluummin toivoisin silti Austinin voittoa, vaikka ei näistä herroista kumpikaan tuota voittoa tarvitsisi.
"JVDS" kirjoitti:
Jos palataan vaihteeksi asiaan, niin eikö tuota Hoganin ja Austinin kohtaamista puhuttukin tässä pari vuotta sitten, vai muistanko väärin? Silloin siitä ei tullut mitään, mutta jos nyt Hogan ja Austin saadaan samaan aikaan RAW'hon ensi viikolla, niin tätäkin feudia voitaisiin aloitella. En ole kummankaan painijan suuri fani. Mieluummin toivoisin silti Austinin voittoa, vaikka ei näistä herroista kumpikaan tuota voittoa tarvitsisi.


Oletko sinä JVDS pelle? Ei tietenkään kumpikaan voittoa tarvitsisi, koska se olisi kummallekin luultavasti viimeinen ottelu. Ideanahan tässä on, että jos miehet vielä kehään nousevat sen pitäisi tapahtua juurikin toisiaan vastaan. Tätä otteluahan ei olla koskaan nähty, koska Hogan oli WCW:ssä 1990-luvulla , kunnes palasi WWF:hään 2002 alussa. Heidän ottelunsa jäi näkemättä, koska WrestleMania X8:aan buukattiin Hogan vs. The Rock, joka oli kieltämättä aivan mahtava ottelu, Austinin taistellessa Hallia ja Nashia vastaan. WM XIX:n aikoihin Hogan taas feudasi tulisesti McMahonin kanssa ja Stone Cold lopetti painiuransa The Rockille häviten. WM XIX:n jälkeen Hogan on otellut ehkä viisi matsia, joista kaksi PPV:ssä ja Austin ei yhtään, vaikka onkin erikoistuomarina ja Stunnereiden jakelijana useasti nähty.

Hogania ja Austinia voi sanoa koko lajin kahdeksi suurimmaksi nimeksi ikinä. Perustelut laitoin aiemmin ja onhan tästä peistä väännetty alertissa ja kaikkialla muullakin. Lopputulos on aina vaan sama. Sen takia on huutava vääryys, että miehet eivät ole kohdanneet.
Nussitaan pilkkua: On niitä PPV-otteluja tuon jälkeen kertynyt kuitenkin 4, ja tv-matseja jokusia päälle.

Kuitenkin, Austin vs Hoganissa ei olisi kyse mistään hienosta pushista toiselle, vaan kahden konkarin keskenäisestä kohtaamisesta ja sitten vetäytymisestä. Tämä on käytännössä samanlainen kohtaaminen, jota Ric Flairin ja Hulk Hoganin välille aikanaan hartaasti toivottiin, mutta joka toteutui kuitenkin vasta WCW'ssa vuonna 94. No, okei, olivat he otelleet keskenään jo aiemminkin pari kertaa, mutta eivät isoilla areenoilla. Pointti on kuitenkin sama.

Jos WCW ja WWF eivät olisi olleet niin kovasti kilpailijaa keskenään, olisi ollut metkaa nähdä WCW vs WWF interpromotional PPV... Miettikää nyt niitä matseja, joita olisi saatu aikaiseksi! Parhaimpiaan vielä vetävä Hollywood Hogan vs Stone Cold Steve Austin! Siinä sitä vasta olisikin ollut jotain. Kyllä he nytkin varmaan hienon ottelun saisivat aikaiseksi, tempo ei vain olisi mitenkään päätä huimaava...

No, RAW'ta odotellessa.
"What" kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=qbSA7JrqCjY

Oli vaan pakko linkittää tuo Hoganin haaste vielä videopätkänäkin.


Niin mistä tää klippi on?
"The Knob" kirjoitti:
Niin mistä tää klippi on?

RAW'n Homecoming jaksosta vuodelta 2005.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"The Knob" kirjoitti:
Niin mistä tää klippi on?

RAW'n Homecoming jaksosta vuodelta 2005.


puolinukuksissa eilen katselin videon ja olin ihan että "Huhhuh... missähän välissä oon missannut ton, vai onkohan se vasta uudessa jaksossa jota en oo vielä kattonu"
Kun on kerrankin aikaa niin päätin ottaa päivän työkseni Hulk Hoganin Japanin uraan tutustumisen. Yo tuubista sitten löysin muutamia Hoganin matseja nousevan auringon maasta ja niissä hän oikeasti painii... ei mitään punc, body slam, kickout, hulk-up, big boot, leg drop hommaa, joka kyllä sekin toimii. Hogan näyttää, että mies on paljon parempi PAINIJA, mitä annetaan ymmärtää. Se, miksi Hogan sitten WWE:ssä ja WCW:ssä käytti niin pientä liikearsenaalia taasen johtuu miehen taidosta ottaa yleisönsä. Amerikkalaiset halusivat nähdä supersankarin, joka nousee ahdingosta ja hakkaa vastustajistaan paskat pihalle. Japanilaiset taasen eivät näistä hulk-uppaamisista välitä, vaan vaativat kaikilta myös painiliikkeitä. Riippumatta siitä minkä kokoinen tai näköinen mies on.

Tuossa linkki
Hulk Hogan vs. The Great Muta (1993)
http://www.youtube.com/watch?v=XLvOpcwG ... re=related

Hulk Hogan vs. Antonio Inoki (1984)
http://www.youtube.com/watch?v=KIuEcao2cCM

Japanissa Hulksteri käytti finisherinään clotheslineä (bomba) ei leg dropia.

Joku viisaampi voisi selittää miten Hogan alunperin päätyi Japaniin painimaan? Tästä ei puhuta mitään esim. hänen DVD:llään. Vissiinkin näitä Japanin matseja ei siihen voitu laittaa, koska näissä on japanilainen selostus. Vai liekö joku tekijänoikeushomma... Katsomisen arvoisia ovat kyllä, jos ei ole Hogania koskaan Japanin kehissä nähnyt.
"What" kirjoitti:

Joku viisaampi voisi selittää miten Hogan alunperin päätyi Japaniin painimaan? .


Villi veikkaus.

SHAATANASTI RAHAA!!!!

Sieltä on tarjottu semmonen mälli hilloa että jää kyllä WCWt ja WWWt ja WYW ja WOW ja mikävaan kakkoseksi
"What" kirjoitti:
Joku viisaampi voisi selittää miten Hogan alunperin päätyi Japaniin painimaan?

Ennen Rocky III:sta Hogan oli varsin pieni tekijä painimaailmassa ja meni nousevan auringon maahaan hakemaan kokemusta ja muutenkin vauhtia uralleen. Japanin painibisnes oli silloin 80-luvun muutenkin varmaan kovemmassa huudossa kuin jenkkilän, joten siellä sai tahkottua paljon rahaa. Siihen aikaan lähes kaikki suuremmatkin nimet kävivät Japanissa.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Joku viisaampi voisi selittää miten Hogan alunperin päätyi Japaniin painimaan?

Ennen Rocky III:sta Hogan oli varsin pieni tekijä painimaailmassa ja meni nousevan auringon maahaan hakemaan kokemusta ja muutenkin vauhtia uralleen. Japanin painibisnes oli silloin 80-luvun muutenkin varmaan kovemmassa huudossa kuin jenkkilän, joten siellä sai tahkottua paljon rahaa. Siihen aikaan lähes kaikki suuremmatkin nimet kävivät Japanissa.


Sinällään hienoa, että Hogan ei unohtanut Japanin fanejaan, kun hänestä tuli maailmantähti WWF:ssä. Onko muistikuvani väärä, vai kävikö Hulksteri Japanissa painimassa jokunen vuosi sitten? Tai tässä 2000-luvun puolella kuitenkin?
"What" kirjoitti:
Sinällään hienoa, että Hogan ei unohtanut Japanin fanejaan, kun hänestä tuli maailmantähti WWF:ssä. Onko muistikuvani väärä, vai kävikö Hulksteri Japanissa painimassa jokunen vuosi sitten? Tai tässä 2000-luvun puolella kuitenkin?

Kyllähän se käväisi pari vuotta sitten New Japanissa nappaamassa paycheckit taskuun. No voisi kai sitä kutsua fanien muistamiseksikin. Tuolloinhan oli myös paljon huhuja Hoganin liittymisestä TNA:han ja silloinhan Jarrett kävikin "viemässä TNA:n Hoganin luokse, jos Hogan ei tule TNA:n luokse". Mitäänhän tuosta ei sitten seurannut kun Hogan palasikin Vincen leipiin.
TNA on silti aika hyvin käyttänyt tuota klippiä, jossa Jarrett rikkoo kitaran Hoganin päähän...

Jokunen TNA kyllä pyörikin Hogan-Jarrettin ympärillä, mutta loppujen lopuksi kaikki päättyi tylyyn ilmoitukseen: "Hulk Hogan has injured his knee"... Hogan ei siis esiintynyt itse TNA'ssa kertaakaan, mutta Jimmy Hart kävi pelottelemassa Jarrettia ja oli muutenkin shown kuuma peruna.
Hogan oli tuossa maanantaina Conan O'Brienissa, huomenna näkyy subilta tuo episodi. Muistakaa katsella, itse ainakin odotan nyt innolla miehen kommentteja. Luultavasti aika paljon chatataan American Gladiatorseista, mutta eiköhän tuossa riitä sijaa myös perheen vaikeuksille ja wrestlingille.
"punkkiz" kirjoitti:
Hogan oli tuossa maanantaina Conan O'Brienissa, huomenna näkyy subilta tuo episodi. Muistakaa katsella, itse ainakin odotan nyt innolla miehen kommentteja. Luultavasti aika paljon chatataan American Gladiatorseista, mutta eiköhän tuossa riitä sijaa myös perheen vaikeuksille ja wrestlingille.


Ei ole televisiota itsellä ollenkaan, joten jos joku noheva löytää netistä tämän pätkän, niin voisi linkittää tännekin. Tuubista en ainakaan vielä löytänyt.
"What" kirjoitti:
Ei ole televisiota itsellä ollenkaan, joten jos joku noheva löytää netistä tämän pätkän, niin voisi linkittää tännekin. Tuubista en ainakaan vielä löytänyt.


Tässähän tämä http://www.youtube.com/watch?v=cFyU0Xoh49Q.
"Smark" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Ei ole televisiota itsellä ollenkaan, joten jos joku noheva löytää netistä tämän pätkän, niin voisi linkittää tännekin. Tuubista en ainakaan vielä löytänyt.


Tässähän tämä http://www.youtube.com/watch?v=cFyU0Xoh49Q.


WTF Conanilla on kunnon merimiesparta. Kiitos linkistä.

Kyllä Hulkki on edelleen kova showmies. Posetukset ja kaikki veti. Hauska haastattelu, mutta se kysymys milloin hän palaa painimaan jäi tekemättä.
"What" kirjoitti:
Conanilla on kunnon merimiesparta. Kiitos linkistä.

Tukee kirjoittajien lakkoa... saapi nähdä kuinka pitkäksi vielä kasvaa.

Hoganin paluu. Ei siinä enään mitään iloa ole. Turha edes toivoa aktiivista palaamista painikehiiin - ainoastaan pienet visiitit ovat mahdollisia, muttei niissäkään mitään intoa enään ole. Enkä puhu omasta puolesta, enkä fanien puolesta vaan yleisestä vaikutuksesta. Se on aivan se ja sama - tuleeko All-American Hero vetämään firman pahista pataan kerran-kaksi vuodessa vai ei.