Eiköhän Hulk - kuten miljoona kertaa olen hokenut - vielä esiintymistä tee, uskallan jopa vielä uskoa Wrestlemania matsiinkin... Aktiivirosteriin äijä nyt ei välttämättä palaa, mutta uskon, että jahka saa kaikki oikeusjutut sun muut pois niin tulee esiintymään välillä WWEssä ihan taloudellisista syistä, vaikka kyllähän hän varmasti gladiatorsienkin juontamisesta kiitettäviä shekkejä kuittaa. Silti, ei Hulk ole vielä wrestlingin kanssa done...
Joo, ikuisuusaihe off.
Ei jaksanut odotella yöhön, joten vilkaisin tuon youtuben videon. Haha, aika hauskaa settiä. Ja Conanin parralle ynnä kirjoittajien lakon tuelle
What2008-01-10 17:30
W
Cena vs. Hogan olisi aika must see. The original american hero vs. new millennium american hero. Kummankaan ei välttämättä edes heeliksi kääntyä.
punkkiz2008-01-10 17:51
P
Hulk itse väläytteli parissakin haastattelussa, että ottelu Cenan kanssa olisi hyvinkin mahdollinen, sillä Cena olisi itsekin halukas tuohon otteluun. Ainakin hän oli Hoganin omien sanojen mukaan 05 backstagella joskus Cena&HBK&Hogan vs Christian&Jericho&Tomko matsin jälkeen oli jutellut Hoganin kanssa ja Hulk oli tälle väläyttänyt että otetaan matsi, ja Cena oli innostunut aikas paljon.
Sitäpaitsi, itse olen tullut enemmän ja enemmän Cenan kannattajaksi, vaikka siitä ei tykättäisikään ajatuksena, äijä on nykypäivän WWE ja hänen paikkaansa ei kukaan ihan hetkeen ole kaappaamassa.
Hulksterillahan tuo aika kuitenkin käy hiljalleen vähiin, ikää kun tulee kesällä jo 55... Ja keinolonkka. Uskon kuitenkin, että miehessä on vielä pari isoa matsia jäljellä - Tarkalleen ajatellen, miehen tulisi tämän vuoden Wrestlemaniassa otella, sitten pitää pari kk taukoa, osallistua johonkin pieneen PPV'hen ja vaikka SummerSlammiin, taukoa, joku esiintyminen ja lopulta Wrestlemania 25 vs Cena.
What2008-01-10 18:01
W
Cena vs. Hogan@WM > The Rock vs. Hogan@WM
SOS2008-01-10 18:46
S
"What" kirjoitti: Cena vs. Hogan@WM > The Rock vs. Hogan@WM
Lopeta tuo ainainen kirjotusvirheiden tekeminen...
Jack DiBiase2008-01-10 18:56
J
Hiljaa tyyppi. What on tuossa täysin oikeassa. Jos Rock-Hogan olisi tapahtunut kaksi-kolme vuotta aikaisemmin se olisi ollut huomattavasti kovempi juttu. Vaikka tykkäsinkin heidän matsista todella paljon, täytyy muistaa, että Rock oli tuossa vaiheessa jo jättämässä painikehiä eikä enää ollut bisneksen huipulla. Cena taas on kantanut koko firmaa lähes kuten Hogan 20 vuotta aikaisemmin ja on saavutuksillaan jo paljon korkeammalla kuin Rocky koskaan. Cena-Hogan olisi todellinen unelmaottelu urheiluviihteen ystäville, sillä mitään painin riemuvoittoahan siitä ei tulisi. Jos Cena ei ensi vuonna ole Manian aikaan tittelikuvioissa (aika epätodennäköistä), ja Hogan pystyisi edes jotenkin liikkumaan (myös aika epätodennäköistä), matsi voitaisiin järjestää.
punkkiz2008-01-10 19:04
P
Kyllä Hogan liikkui paremmin kuin aikoihin taannoin RAW'ssa kun hakkasi Khalia. Ei kyllä tosiaankaan voi kokonaisvaltaista arviota noin pienestä pätkästä sanoa, enkä aiokaan, tilanne voi täysipitkässä ottelussa tietty olla eri, mutta yleisesti ottaenkin mies on jotenkin näyttänyt pirteämmältä kuin esimerkiksi palatessaa n silloin Wrestlemaniassa vuonna 05.
Anyway, dreaming... Jos Hogan vs Cena tapahtuu niin hypin kattoon, jos ei, niin kyllä se Hulkkis silti vielä jotakuta vastaan ottelee, missä ja milloin onkin sitten eri asia. Eipä silti muissa otteluissa, kuin tuollaisessa todellisessa soihdun ojentamis-ottelussa olisi merkitystä. Rock vs Hogan oli minustakin upea ottelu, mutta meni vähän harakoille kun Rocky häipyi.
Jack DiBiase2008-01-10 19:16
J
"punkkiz" kirjoitti: Kyllä Hogan liikkui paremmin kuin aikoihin taannoin RAW'ssa kun hakkasi Khalia.
Jep, ajattelin kyllä ihan samoin kun katselin tuota. Heitinkin tuon puoliksi vitsinä. Tosin, en silti usko, että Hogan oikeasti olisi missään matsikunnossa, mutta kunnon innokkeen vuoksi hän voisi vielä lähteä mukaan.
Piti muuten sanoa, että tuo on unelmamatsi ainoastaan mikäli Hogan suostuu kaatumaan. Muussa tapauksessa en halua nähdä ottelua. Luulen kuitenkin, että Cena on niitä harvoja ja ainoita, joille Hulkki suostuisi tekemään työn.
What2008-01-10 20:46
W
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Piti muuten sanoa, että tuo on unelmamatsi ainoastaan mikäli Hogan suostuu kaatumaan. Muussa tapauksessa en halua nähdä ottelua. Luulen kuitenkin, että Cena on niitä harvoja ja ainoita, joille Hulkki suostuisi tekemään työn.
En tiedä, olenko lapsellisen hyväuskoinen, mutta en usko Hoganilla olevan mitään ongelmaa jobbaamisen kanssa. Hulkkihan tuli takaisin 2002, käytännössä vain jobbaamaan uusille tähdille. Se kuukauden mittainen title-run hänellä toki oli, mutta Hulk jobbasi ainakin näille: The Rock, Kurt Angle,(vieläpä puhtaasti luovutuksella) Triple H (Raw'ssa tai SD:ssa), Brock Lesnar ja Undertaker. En ole tähän päivään mennessä kuullut järkevää syytä miksi Hulkin olisi pitänyt jobata Michaelsille 2005? Siksikö, että HBK on vähän nuorempi? Oikeasti Michaels ei mitään pushia tarvinnut, mies oli jo siihen mennessä legenda-statuksensa ansainnut. 2006 Summerslamissa Orton olisi kyllä tarvinnut voittoa, mutta tietääkseni Randy itse kusi tämän homman homoilemalla backstagella. Ainakin niihin aikoihin sellaista huhua oli liikkeellä.
Vaikka hänen ajatuksenkulku saattaa ollakin hieman poikkeava, niin kyllä Hulk itsekin tietää oman asemansa ja kykynsä. Olen satavarma, ettei Hulkilla ole mitään Cenalle jobbaamista vastaan.
Wankie2008-01-11 04:59
W
"What" kirjoitti: En tiedä, olenko lapsellisen hyväuskoinen, mutta en usko Hoganilla olevan mitään ongelmaa jobbaamisen kanssa. Hulkkihan tuli takaisin 2002, käytännössä vain jobbaamaan uusille tähdille. Se kuukauden mittainen title-run hänellä toki oli, mutta Hulk jobbasi ainakin näille: The Rock, Kurt Angle,(vieläpä puhtaasti luovutuksella) Triple H (Raw'ssa tai SD:ssa), Brock Lesnar ja Undertaker.
Okei, kaveri tuli jobbaamaan isoille - jo tunnetuille nimille. Ainoastaan Brock oli heistä selvästi nuori kaveri, mutta Hulkin jobbaaminen ei mitenkään hänen uraansa nostanut - ja koko jobbaaminen oli tarpeeton, sillä kaveri peittosi yllämainituista nimistä jokaisen paitsi HHH:n myöhemmin. Jobbaamisella tarkoitetaan (uusien) nimien nostamista ylöspäin... se että has-been tulee häviämään jo suurille tähdille ei enään siihen kategoriaan uppoa. Aikoinaan Flair jobbasi aidosti RAW:ssa tuoreille naamoille... se jos jokin oli esimerkillistä.
HBK:n selättäminen oli aivan se ja sama. HBK ei tuolloin kaivannut pushia, muttei Hulkaan ansainnut voittaa. Parempikin ratkaisu olisi varmasti ollut olemassa. Ja mitä nyt Cenaan tulee, niin okei... varmasti olisi ihan katsottava matsi. En kumminkaan usko, että kyseinen matsi saisi samanlaista hypeä tai reaktiota yleisöltä kuin Rock vs. Hulk. Mitä ilmeisemmin matsista vedettäisiin jonkin sortin Warrior-Hulk -tyylinen revanssi joka varmasti uppoisi moneen katsojaan, mutta yleisesti face-face kohtaamiset jäävät varsin vaisuiksi. Matsi kyllä myisi, muttei myisi minua.
What2008-01-11 09:48
W
Wankie on kyllä ihan oikeassa. Pointti, jonka halusin tuoda esille on, että Hogan on hävinnyt suurille nimille. En ymmärrä miksi Hulkille annetaan hirveästi heattia, kun esim. Austin IMO on tässä asiassa enemmän mulkvisti. Käytännössä kaikki megastarat Cenaa lukuun ottamatta, minkä vuoksi olenkin Cenaa päivä päivältä alkanut enemmän fanittaa.
En kumminkaan usko, että kyseinen matsi saisi samanlaista hypeä tai reaktiota yleisöltä kuin Rock vs. Hulk. Mitä ilmeisemmin matsista vedettäisiin jonkin sortin Warrior-Hulk -tyylinen revanssi joka varmasti uppoisi moneen katsojaan, mutta yleisesti face-face kohtaamiset jäävät varsin vaisuiksi. Matsi kyllä myisi, muttei myisi minua.
Tästä sitten olen eri mieltä. Kuten Jack aiemmin jo sanoi, Rocky oli 2002 jo lähdössä WWE:stä (kuvasi skorpionikuningasta jne...) Cena taas on hemmetin lojaali E:lle, jossain haastattelussa sanoikin, että rakastaa lajia liiaksi tehdäkseen "Therockit". Nyt kun Cena on pakkolomalla, niin hän tulee takaisin suositumpana kuin koskaan. Cena on WWE:lle nyt sama kuin SCSA oli vuosituhannen alussa. Jos Monday Night Wars olisi käynnissä nyt, niin kyllähän se Cena olisi, jonka avulla toinen yhtiö koitettaisiin kumota. Sitä paitsi Cena ownaa Rockin kaikessa, paitsi promoissa.
Darien Fawks2008-01-11 09:51
D
"Wankie" kirjoitti: mutta yleisesti face-face kohtaamiset jäävät varsin vaisuiksi. Matsi kyllä myisi, muttei myisi minua.
Face-kohtaamisethan nimenomaan eivät jää vaisuiksi. Cena ja Michaels, Michaels ja Hogan, Undertaker ja Batista... Onhan näitä!
Kyllä vähän sellaista olen itsekin ymmärtänyt, että Hogan suojelee statustaan aika visusti. Voi tosin olla, että hänen on kannattanut suojellakin. Myisikö Hogan nykyään yhtä hyvin, jos hän olisi vaikka hävinnyt sekä Michaelsille että Ortonille. Kai ne jenkit pitävät Undertakerin kaltaisista hyviksistä, jotka eivät koskaan (lue: äärimmäisen harvoin) häviä puhtaasti. Mitä Cenaan tulee, niin eikös Hoganin jo ajat sitten huhuiltu olevan valmis jobbaamaan nimenomaan Cenalle?
Kyllä noiden kahden legendan kohtaaminen olisi siisti nähdä. Ehkä toivoisin aluksi voittoa Hoganille, koska Cenan voitto olisi minusta jo melko selkeää. No joo, Cenalle Hoganin päänahka, kiitos!
punkkiz2008-01-11 10:41
P
Oikeasti Michaels ei mitään pushia tarvinnut, mies oli jo siihen mennessä legenda-statuksensa ansainnut.
Michaelsin ja Hoganinhan piti ensin vetää kaksi ottelua, jossa toisessa Shawn olisi vetänyt voiton, Michaelshan promosikin SummerSlammin jälkeen vielä Hulkista pariinkin otteeseen.
Miksi tuo matsi sitten ei toteutunut, siitä on parikin versiota. Toisen mukaan Hogan ei halunnut työskennellä Michaelsin kanssa enää tuon 'Slam matsin ylimyynti-shown takia, toisen version mukaan taas Hulk ei halunnut vain jobata. Mene ja tiedä, molemmat voivat hyvinkin pitää paikkansa.
2006 Summerslamissa Orton olisi kyllä tarvinnut voittoa, mutta tietääkseni Randy itse kusi tämän homman homoilemalla backstagella. Ainakin niihin aikoihin sellaista huhua oli liikkeellä.
Pyh ja pah, Orton on ollut Undertaker-feudinsa jälkeen muutenkin niin kaamea paskaa että hyvä vaan ettei "tappanut Hulkamanian legendaa".
Okei, kaveri tuli jobbaamaan isoille - jo tunnetuille nimille.
Ja minä kun kuvittelin, että Wankie oli sitä ihmisluokkaa, joka saa kiksejä nähdessään Hoganin hakkaamassa Ankle Lockissa mattoa, ja vielä tajuavat, etteivät näe vain tuhmaa päiväunta...
En ymmärrä miksi Hulkille annetaan hirveästi heattia, kun esim.
Hey, kysehän on Hulk Hoganista... Miljoonia ja miljoonia painijoita haudanneesta äijästä joka... Hetkinen, kuinkas ei tule mieleen yhtään Hulksterin hautaamaa painijaa? Ainakin 1980-luvun World Wrestling Federationassa päinvastoin hänen kanssaan työskennelleistä painijoista tuli staroja - Randy Save ja Roddy Piper nyt esimerkiksi. Ja WCW-kuviot nyt oli sekavaa ja sairasta aikaa painimaailmassa muutenkin... Eipä silti tule tuoltakaan ajalta mieleen kuin FingerPoke of Doom, jossa siinäkään varsinaisesti ketään haudattu.
esim. Austin IMO on tässä asiassa enemmän mulkvisti.
2002 Austin oli isoin backstagella homoilija WWEssä... No-showasi tapahtumia ja ei suostunut - toisin kuin nyt Hulk - työskentelemään Lesnarin kanssa ottelua.
Mitä Cenaan tulee, niin eikös Hoganin jo ajat sitten huhuiltu olevan valmis jobbaamaan nimenomaan Cenalle?
Jep, Hogan on ilmaissut selvästi diggaavansa Cenasta ja väläytellyt säännöllisin väliajoin tuota matsia...
What2008-01-11 11:41
W
punkkiz kirjoitti kyllä asiaa. Ainoa mistä olen eri mieltä on tuo Ortonin hahmon "turhuus". Välillä hän oli kyllä tylsä, mutta 2007 oli hänelle kaikista tagmatsi tappioista huolimatta hyvä. Tänä päivänä hän on "ihan hyvä" mestari. Ei Cenan veroinen, mutta ajaa asiansa. Itsellekään ei tule mieleen ketään, jonka Hogan olisi "haudannut". Siinä onkin se suurin epäkohta: miksi Hulkkia syytetään nuorempien talenttien hautaamisesta, koska hän ei sitä todellakaan ole tehnyt? HHH onnistui elokuisen comebackinsa jälkeen hautaamaan Carliton ja Umagan sinne lower midcardin/midcardin harmaaseen massaan. Mutta nyt tämä menee off-topiciksi, joten lopetan tähän.
Jack DiBiase2008-01-11 12:25
J
"Wankie" kirjoitti: Okei, kaveri tuli jobbaamaan isoille - jo tunnetuille nimille. Ainoastaan Brock oli heistä selvästi nuori kaveri, mutta Hulkin jobbaaminen ei mitenkään hänen uraansa nostanut - ja koko jobbaaminen oli tarpeeton, sillä kaveri peittosi yllämainituista nimistä jokaisen paitsi HHH:n myöhemmin. Jobbaamisella tarkoitetaan (uusien) nimien nostamista ylöspäin... se että has-been tulee häviämään jo suurille tähdille ei enään siihen kategoriaan uppoa
Tajuan kyllä pointtisi, mutta Lesnarin kohdalla olen eri mieltä. Helposti sitä aina jälkeenpäin ajattelee painijoita suurempina kuin he oikeasti tiettynä aikakautena olivat, sillä vanhoja tapahtumia katsoessa ihmismieli antaa mielikuvia myös sitä hetkeä seuranneista teoista. Okei, olihan Brock ehtinyt yhden jos toisen isohkon superstaran päänahan jo nappaamaan, mutta siltikin hän oli vielä todella vihreä tulokas, joka oli ollut päärosterissa vain muutaman kuukauden, kun tuo Hogan-matsi tapahtui.
Vaikka Brockin nousu supertähtiluokkaan olikin räjähdysmäinen, oli se silti tarkasti rakennettu palapeli, jossa mikään ei tapahtunut sattumanvaraisesti. Koska tämä on Hogan-topic, en viitsi Lesnarin uraa niin tarkasti lähteä ruotimaan, mutta joka tapauksessa ensin Brock debytoi laittamalla jobbereita ("HC-divisioona") palasiksi ja sen jälkeen pari ansioitunutta midcarderia Hardy Boyzin muodossa. Sitten oltiinkin jo lähes ME:n porteilla kun Brock voitti RVD:n King of the Ringissa, minkä jälkeen hänet siirrettiin Smackdowniin. Mutta vaikka hän olikin jo saavuttanut jo paljon, tarvitsi hän vieläkin enemmän uskottavuutta, jotta pystyisi haastamaan Rockin Kiistattomasta mestaruudesta.
Mikä olisikaan monsteriheelille parempi tapa saada uskottavuutta, kuin voittaa koko bisneksen historian suurin babyface, joka kaiken lisäksi oli Rockin kaveri. Ja Brock ei ainoastaan voittanut Hogania, vaan hän tuhosi hänet lähes ennennäkemättömästi, mikä nosti hänet viimein varsinaiseen supertähtiluokkaan. Ennen tuota matsia Brockia ei voinut vielä "jo suureksi tähdeksi" sanoa, eikä Hoganiakaan voinut has-beeniksi luokitella, sillä hän oli juuri ollut Kiistaton mestari. Sillä ketä Brock kaatoi myöhemmin ei ole mitään merkitystä minkään kanssa, mutta Hogan-voitto oli hänen uransa ehdoton 'defining moment'.
punkkiz2008-01-12 12:09
P
No joo, noinhan se Lesnarin kohdalla on. Hoganin voitettuaanhan Lesnarista oikeasti vasta stara tuli, vaikka suinkaan hänen uransa ei sen voiton varaan rakentunut. Rockia hän ei kuitenkaan olisi voinut uskottavasti SummerSlamissa voittaa ilman Hoganin voittamista - Anteeksi tuhoamisti.
Ja mitä nyt vielä pitää kommentoida vähän noita jobbaamisia... Flairin hahmo ja olemus on kuitenkin kaikella tapaa melko erilainen kuin Hoganin, ja se mahdollistaa hyvin paljolti tuon kaltaisen toiminnan. Kun taas Hogan jobbaa nuorille kolleille, niin sen pitää olla hyvän taistelun ja tarinan takana, kyseessähän on sentään Hulk Hogan, The Icon, The Man, The Myth... Flair taas on kieroin pelaaja. Pientä eroa hahmoissa, eh.
Jack DiBiase2008-01-12 14:01
J
"punkkiz" kirjoitti: Hulk Hogan, The Icon, The Man, The Myth... Flair taas on kieroin pelaaja. Pientä eroa hahmoissa, eh.
Sori vaan, mutta painibisneksessa on vain yksi The Man, ja se on nimenomaan Flair. Muuten olet kyllä täysin oikeassa. Hoganin ja Flairin jobbaustahtia ei voi verrata keskenään johtuen juuri herrojen erilaisista hahmoista ja hahmojen historiasta.
punkkiz2008-01-12 17:26
P
Sinänsä oma mieltymys, mitä The Manilla tarkoittaa, mutta tällä en viitannut ihan siihen, vaan käytin vaan niitä nimityksiä, jolla WWE on tykännyt markkinoida Hogania 2000-luvulla.
Ja missään nimessä en siis tarkoittanut astua "Flairin varpaille", Flair on The Man ja Hogan on Ikoni, molemmat miehet ovat kuitenkin itse omat paikkansa ottaneet, vaikka toiset väittävätkin Hulkamaniaa Vincen luomaksi tuotteeksi. No, okei, onhan se sitä, mutta tuskinpa kovin monesta olisi ollut samaan kuin Hulk Hoganista.
Wankie2008-01-12 20:31
W
Okei, jos totta puhutaan niin toki minullekkin tulee mieleen Brockin alkuajoista eniten se kun hän puristi Hoganin mehut pihalle - ja vielä SmackDown!:ssa - mutta, varmasti, olisi päässyt samaan asemaan ilman Hogania. Tämä toi hemmetisti heattia Brockille, mutta olisi saman bad-ass leiman saanut peittoamalla muita isoja tähtiä. Mutta antaa tämän olla, jatketaan Hoganilla.
"punkkiz" kirjoitti: Ja mitä nyt vielä pitää kommentoida vähän noita jobbaamisia... Flairin hahmo ja olemus on kuitenkin kaikella tapaa melko erilainen kuin Hoganin, ja se mahdollistaa hyvin paljolti tuon kaltaisen toiminnan. Kun taas Hogan jobbaa nuorille kolleille, niin sen pitää olla hyvän taistelun ja tarinan takana, kyseessähän on sentään Hulk Hogan, The Icon, The Man, The Myth... Flair taas on kieroin pelaaja. Pientä eroa hahmoissa, eh.
Totta, mutta ikuiset kyyniset smarkpaskat osaavat itkeä. Ero ei juurikaan ollut hahmoissa vaan siinä, että tuolloin Flairin aktiivinen ura oli ns. breikillä - kunnes taas jatkoi ylöspäin Evoluution avulla. Mutta totta sekin on, että Hogan vaatii hieman suuremman tähden nykyisellä statuksella - sillä hänen sarjakuvamainen hahmo vaatii sen.
Kolmanneksi, Bukkakemania ei ollut Vincen luoma - mutta tuskin siitä samanlaista olisi tullut ellei Vince olisi sitä sopivaksi hiounut.
punkkiz2008-01-12 21:08
P
Niin, tätä juuri hain Vincen luomisessa takaa, mutta jäi jotenkin kesken tuo aiempi postaus. Kyllähän jo sekin, ettei sama temppu toiminut Warriorin kanssa siinä mittakaavassa, kuin se toimi Hoganin kanssa, kertoo siitä, että Hulkamania ja Hulkster itse eivät olleet vain Vincen luomuksia, vaan myös siinä äijässä oli sitä jotain, ja huomaahan sen jo katsellessa Hoganin AWA-päiviä... Miehen piti olla iso paha heel, mutta kummasti tuli hurrauksia, johtuen Rocky kolmosesta saadusta kuuluisuudesta. Karismaattinen mies, ei siitä mihinkään pääse. Vincen nerokkuus bussiness maailmassa kuitenkin antoi sen kimmokkeen, miksi Hulkista ja Federationista ylipäätänsä tuli, Hoganin johdolla, se lafka mikä se tänäpäivänä on. Oheiskrääsää, mielikuvituksellisempia hahmoja, sisääntulomusiikkeja... Ja sitten Wrestlemania.
Wankie2008-01-13 01:00
W
Sitä nyt on mahdoton sanoa, olisiko joku muu voinut samaa roolia kantaa. Varmasti löytyy 70-80 -luvulta suuria staroja - jotka olisivat voineet saman tempun tehdä. En tiedä mikä Hulkin oma mielipide sarjakuvamaiseen supersankariin oli - mutta ymmärrän että bisneksen kannalta Hulkin piti olla kick-punch-slam -tyylinen kaveri joka oli hyvin verrattavissa 'Hulk Hogan's Rock N' Roll Wrestling' hahmoon. Itse olisin nähnyt mm. Magnum TA:ssa paljon enemmän kuin Hulksterissa, mutta auto-onnettomuus tappoi miehen uran.
Sinäänsä jos alkaa taas Warrioria miettimään, niin miehessä ei ollut mitään muuta kuin gimmick joka puri nuorisoon. Lihaksikas kaveri, joka oli hyvin Hulkmainen - mutta siitä vaan puuttui se jokin. Suuremmassa mittakaavassa gimmick ei ollut lähellekkään samaa tasoa, sillä all-american hero on aina ykkönen. Moni muukin asia vaivasi. Mikissä kaverista ei saanut mitään selvää ja painillisesti varsin heikkoa tasoa. Hogan taas pidätteli rinkiosaamista, koska hänen gimmick ei sitä sallinut. Kaiken lisäksi Warrior oli helvetin epävarma kehässä ja tietty täysmulkku backstagella.
Mutta yleisesti olen sitä mieltä, että vapaapainin suosio alueellisesta toiminnasta maailmanlaajuiseksi bisnekseksi olisi onnistunut myös ilman Hulksteria. Toinen asia on se, että kuinka nopeasti ja missä mittakaavassa.
Goner2008-01-15 04:34
G
"Wankie" kirjoitti: Sitä nyt on mahdoton sanoa, olisiko joku muu voinut samaa roolia kantaa. Varmasti löytyy 70-80 -luvulta suuria staroja - jotka olisivat voineet saman tempun tehdä. En tiedä mikä Hulkin oma mielipide sarjakuvamaiseen supersankariin oli - mutta ymmärrän että bisneksen kannalta Hulkin piti olla kick-punch-slam -tyylinen kaveri joka oli hyvin verrattavissa 'Hulk Hogan's Rock N' Roll Wrestling' hahmoon. Itse olisin nähnyt mm. Magnum TA:ssa paljon enemmän kuin Hulksterissa, mutta auto-onnettomuus tappoi miehen uran.
Mutta yleisesti olen sitä mieltä, että vapaapainin suosio alueellisesta toiminnasta maailmanlaajuiseksi bisnekseksi olisi onnistunut myös ilman Hulksteria. Toinen asia on se, että kuinka nopeasti ja missä mittakaavassa.
Tuosta olen ihan samaa mieltä.
En yritäkään arvailla olisiko joku toinen voinut olla kuin Hogan tai niin suosittu, mutta hyviä vaihtoehtoja löytyi. Hyviä nuoria tähtiä kun löytyi muistakin promootioista, vaikka mukana kuvioissa olikin vielä paljon näitä Dick Murdoch -mallisia toki erittäin hyviä konkareita, jotka eivät kuitenkaan lasten ja uudenlaisen fanisukupolven ihanteiksi niin hyvin sopineet. Juuri Magnum TA saattaa olla paras esimerkki ja onhan noita esim. David Von Erich, Kerry Von Erich, Gino Hernandez ja Terry Taylor, jotka kaikki olisivat sopineet melkein kaikenlaisten fanien suosikeiksi. Tietysti David VE ja Gino kuolivat, ja kun Taylor vihdoin ehti WWF:ään, hänestä tehtiin pelle. Taisipa Ted DiBiasekin olla vielä melko nuori tuolloin ja facena oli hänkin hyvä. Lisäksi kun jotkut tag teamit kuten Road Warriors ja Rock 'n' Roll Express olivat ihan main event -kelpoisia suosioltaan, en näe mitään syytä miksi Hogan olisi ollut pakollinen maanlaajuisen menestyksen saavuttamiseksi. Maailmanlaajuista menestystä Hoganin aikana pidän ehkä vähän liioiteltuna, koska vaikka hänet varmasti tunnettiin laajasti, muissa suurimmissa ja perinteisimmissä painimaissa kuten Japanissa, Meksikossa ja Englannissa oli 80-luvulla omat Hogania suuremmat mainstream-tähtensä. Varmasti Hoganin suosio silloin auttoi tultaessa nykyiseen tilaan, mutta uskon, että tekniikan kehityksen myötä kaikki olisi tapahtunut ilman Hoganiakin ennemmin tai myöhemmin.
Ja tosiaan toiset ennakoivat painimaailman muutokset ennen kuin Hoganista kukaan oli kuullutkaan. Kun esim. WCCW ja GCW olivat suosittuja ihan alueensa ulkopuolellakin hyvän näkyvyyden vuoksi ennen kuin Hogan edes oli WWF:ssä, olisivat vaikkapa ne voineet ehkä vallata maailman ennen WWF:ää, jos olisi uskallusta ollut. En halua vähätellä Hoganin roolia, mutta hänen uransa huippu sattui asettumaan aikaan, jolloin muutokset olivat väistämättömiä.
JDub2008-01-15 12:21
J
Enpä ihmettelesi, vaikka Hogan tekisi itsemurhan lähiaikoina, jos ei saa perhettään takaisin kasaan. R.I.P. Terry Bollea.
What2008-01-15 12:32
W
"JDub" kirjoitti: Enpä ihmettelesi, vaikka Hogan tekisi itsemurhan lähiaikoina, jos ei saa perhettään takaisin kasaan. R.I.P. Terry Bollea.
Hulk Hogan ei kuole koskaan, sillä hän on "Immortal"
EDIT: Sitä paitsi Hulkamaanikot ovat ainoa perhe, mitä hän tarvitsee
Wankie2008-01-15 18:55
W
"Goner" kirjoitti: En halua vähätellä Hoganin roolia, mutta hänen uransa huippu sattui asettumaan aikaan, jolloin muutokset olivat väistämättömiä.
Ylipäätänsä on mahdotonta alkaa veikkaamaan tai pähkäilemään, että olisiko se onnistunut ilman Hulksteria... mutta sen voi sanoa, että se ei olisi onnistunut ilman Vinceä. Itse olen samaa mieltä siinä, että sattui kaveri vaan oikeaan saumaan ja oli varsin pätevä tehtävässään, firman keulahahmona. Homman piti onnistua laakista, ei ollut varaa epäonnistua - eikä epäonnnistuttu. Jälkeenpäin on aina tyhmää päteä, mutta olen kyllä varsin vakuuttunut siitä - että joku muu(kin) olisi voinut tehdä saman tempun.
Ja se peruskäsitys mikä ihmisillä on, että maailma vallattiin samantien Hulksterin avulla on täyttä bullshittiä. Tämä on joku hulkamaanikkojen hypettämä lause. Enkä tätä osoita kenellekkään henkilökohtaisesti, vaan yleisesti puhuen. Ensiksi vallattiin tosiaan Amerikka ja se maailman valloitus alkoi vasta 90 -luvun alkupuolella - milloin Hulkster oli vielä keulakuvana, mutta itse olisin siinä vaiheessa vaihtanut keulakuvan hieman nuorempaan nimeen. Sen sijaan että vanha pieuru tiputtaa jalkaa ja samaa "tuokaa pahis peitottavaksi 'Maniaan" -kaavaa jatketaan vuodesta toiseen. Hulkster toimi täydellisenä keulakuvana kun Amerikkoja vallattiin, mutta maailman valloitukseen oltaisuun voitu hankkia vielä tunnetumpi (= maailmalla tunnettu) kaveri.
Merovingi2008-05-27 11:27
M
"mtv3.fi" kirjoitti: Maailmankuulun showpainijan Hulk Hoganin perheessä on sattunut ja tapahtunut ratin takana viimeisen vuoden sisään.
Katkeraa eroa Linda-vaimostaan puiva Hulk Hogan huristeli sunnuntaina Brooke-tyttärensä kyydissä floridalaisella tiellä, kun kaksikko joutui yllättäen nokkakolariin.
Hoganeiden edessä ajanut kuski menetti autonsa hallinnan kaistaa vaihtaessaan. Poliisiraportin mukaan Brooke Hoganin ohjastama auto törmäsi edellä ajaneeseen ja sinkoutui puolestaan päin tietä reunustanutta betoniseinämää.
Floridan liikennepoliisi vahvisti viihdesivusto TMZ:lle, ettei Brooke Hogania syytetä tapahtuneesta, sillä silminnäkijälausuntojen mukaan edellä ajaneen auton kuljettaja ajoi selkeästi ylinopeutta.
Jotta asia tulisi uutisoitua asianmukaisesti, Brooke päivitti koneelle päästyään omat MySpace-sivunsa, joille postaaman blogikirjoituksen mukaan hän on kiitollinen siitä, ettei mitään pahempaa tapahtunut.
Brooke Hogan kirjoitti myös kiittävänsä "henkensä säilymisestä" viime alkusyksystä kolaroinutta veljeään Nickiä sekä tämän ystävää John Grazianoa – joka on edelleen koomassa kolarin jäljiltä.
Vai että vankilaan... Jotenkin tuntuu että Hulkin vaimo on vaan kostomielessä tuonkin tehnyt. On muuten ihme uskomuksia Hesarin nettilukijoilla, kun keskustelua seuraa.
Vai että vankilaan... Jotenkin tuntuu että Hulkin vaimo on vaan kostomielessä tuonkin tehnyt. On muuten ihme uskomuksia Hesarin nettilukijoilla, kun keskustelua seuraa.
Vähän tosiaan haiskahtaa kostoaikeelta. Vaimo kyllästy ja päätti viedä tuhkatki pesästä. Vince tulee ja maksaa miehen vapaaks ja nähdään Hoganin paluu part paljon.
punkkiz2009-09-14 14:13
P
Viime aikoina olen lukenut mm. wrestlingINC.comista ja muilta vastaavilta sivustoilta Hulk Hoganin tulevasta Australian painikiertueesta... En itse asiassa ole ollenkaan yllättynyt, että kiertue pidetään Australiassa. Hulksterhan ei ole Ausseissa koskaan käynt painimassa ja näin.
Hulk Hogan painikiertueestahan oli jo jokusia vuosia sitten huhuja, mutta nyt se on ihan todellisuutta. Tälläistä löytyy aiheesta: http://www.liveguide.com.au/Tours/64256 ... ttle_Begin
Marraskuussa siis näyttäisi alkavan, ja ilmeisesti aika hyvin rahaa käytettään kiertueeseen.
What2009-09-14 14:20
W
"punkkiz" kirjoitti: Viime aikoina olen lukenut mm. wrestlingINC.comista ja muilta vastaavilta sivustoilta Hulk Hoganin tulevasta Australian painikiertueesta... En itse asiassa ole ollenkaan yllättynyt, että kiertue pidetään Australiassa. Hulksterhan ei ole Ausseissa koskaan käynt painimassa ja näin.
Hulk Hogan painikiertueestahan oli jo jokusia vuosia sitten huhuja, mutta nyt se on ihan todellisuutta. Tälläistä löytyy aiheesta: http://www.liveguide.com.au/Tours/64256 ... ttle_Begin
Marraskuussa siis näyttäisi alkavan, ja ilmeisesti aika hyvin rahaa käytettään kiertueeseen.
Onpa mukava kerrankin lukea hyvä uutinen Hulksterista. Viimeiset vuodet eivät varmasti ole olleet helppoja miehelle. Toivottavasti tämä nyt saa hänet takaisin "jaloilleen", ja ehkäpä jonain päivänä häntä vielä WWE-TV:ssä nähtäisiin.
Mutta, mutta, lueskelin nyt huhuja taas lisää aiheesta ja Flair olisi "läheisen lähteen mukaan" suostunut mukaan kiertueelle, eli ottelisi nyt ensimmäisen matsinsa reiluun vuoteen. Ja sitten huhuiltiin mm. Rikishia, Orlando Jordania ja Gangrelia mukaan. Goldbergillekin ilmeisesti tarjottu paikkaa, mutta ei ole tulossa.
Saapa nähdä, mitä saavat aikaiseksi. Pahin skenaario on kyllä jos Brutus Beefcake, Honky Tonk Man ja Koko B Ware lyöttäytyvät mukaan ja täyttävät koko fucking cardin..
Merovingi2009-09-16 19:39
M
"punkkiz" kirjoitti:
Saapa nähdä, mitä saavat aikaiseksi. Pahin skenaario on kyllä jos Brutus Beefcake, Honky Tonk Man ja Koko B Ware lyöttäytyvät mukaan ja täyttävät koko fucking cardin..
Älä unohda Nasty Boyseja. No he tuskin kehään edes pääsevät nykyisellä kunnollaan.
Aika kova kiertue nimien perusteella, joten varmasti huomiota kerää.
punkkiz2009-09-16 19:56
P
En menisi vannomaan, vasta viime vuoden lopussahan nuo ottelivat David ja Reid Flairia vastaan. Sinänsä en yllättyisi vaikka tätä matsia syötettäisiin Hogan tourilla uudelleen.
No, itsehän tosin koitan toivoa, että järkevää kamaa saataisiin aikaiseksi. Ainakin toivon että Bischoff hoitaa bookkauspuolen enemmän kuin starat itse.
punkkiz2009-10-01 16:49
P
Kiertueen omat sivut http://www.hulkamania.com.au/ ovat laajentuneet aika tavalla. Siellä on nyt videoita ja tourille osallistuvien painijoiden bioaja. Ric Flair, Umaga, Eugene, Ken Kennedy mm. ovat saaneet biot sivuille.
Mitään cardia en löytänyt yhteenkään tapahtumaan. Toivottavasti tulevat ilmoittamaan niitä. Hoganhan ottelee Flairia vastaan kiertuella.
Tuli sinänsä aika outo fiilis kun rupesi kelailemaan Hogania ja Flairia ottelemassa päotteluja vuonna 2009, kun ainakin toinen näistä meni jopa virallisesti eläkkeelle....
Kova painitarjonta Australiassa marraskuussa kyllä. WWE, TNA ja Hulkamania tour. Huh huh.
Wankie2009-10-02 07:19
W
Hogan-Flair pitäisi nykypäivänäkin olla ikuinen painimyytti. Ei heitä saa pistää samaan aikaan kehään, sillä mitä myöhemmäksi tätä kokoajan lykätään, sitä enemmän matsin taso teknisesti laskee. WWE kusi homman täysin, WCW:n lypsääminen kusi bookkaamiseen... ja nyt sitten heitetään kolmanneksi pyöräksi pienibudjettinen tour - jonka bookkauksesta vastaa Pissoff? Suolaa silmille.
Muutenkin koko "Hulk n' Pals" kokoonpano Sagsin, Knobbsin, Gangrelin, Beefcaken... sun muiden aikansa nähneiden paskanaamojen kanssa pilaa koko show'n ja jättää tuoreet oikeat talentit varjoon.
Hulk Hogan on päivän sana Suomessa ja Yhdysvalloissa yhtäaikaa. Toisaalta, mikäs maa se olikaan Euroopan Yhdysvaltalaisin.
EDIT: Jaa, kulttuurisivut... EDIT 2: No nyt on taas molemmissa uutisissa.
Bilyeu2009-11-22 08:27
B
"Wrestling Inc." kirjoitti: *Nick Dinsmore & The Pimpfather defeated The Rock of Love.
*Brutus Beefcake defeated Heidenreich.
*Spartan 300 defeated Shannon Moore.
*Lacey Von Erich won a bikini contest.
*Ken Anderson defeated Sean Morley (Val Venis).
*Brian Christopher & 'Kishi defeated The former Umaga and Orlando Jordan.
*In their respective returns to the ring, Hulk Hogan pinned Ric Flair. Both men bled. Most of the locker room watched the main event. Flair pulled an object out but Lacey Von Erich ran down, distracting the referee. Hogan got the foreign object and used it on Flair and covered him for the pin.
Notes: They announced the show would be released on DVD and would also air as a special on ONE HD here...They aired some promos on a Titantron like screen to build up the matches...The arena was about half full. A fun atmosphere...Eric Bischoff was there.
Whatc'ha gonna do when half arena runs wild on you, brother?!
punkkiz2009-11-24 19:58
P
Olen nähnyt tuosta tapahtumasta muutaman huonolaatuisen videoklipin youtubessa, tämän päivän tapahtumasta en ole löytänyt vielä mitään. Kuten arvata saattaa, mitään painin loistoa ei nähty. Yleisö kuitenkin vaikutti aika kuumalta. Molemmat miehet veti kyllä hyvät promot ennen ottelua.
Hogan heitti polvituen helvettiin tuossa main eventissä. Eipä kyllä mitään kovin kummoista koko matsissa tapahtunutkaan. Paitsi molempien miehien bleidaaminen. Leg Dropiahan ei nähty, vaan Hogan voitti lyötyään nyrkkiraudalla Flairia. Luulenpa kuitenkin, että viimeisessä showsa leg drop nähdään.
What2009-12-08 03:56
W
The Hogan-Rogan Connection=RATINGS! :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=FORhbCSSjT8
Hogan näyttää tuossa yllättävän hyväkuntoiselta ja nuoruuden intoa puhkuvalta kaverilta. Mielenkiinnolla kyllä odottelen tammikuun neljättä ja kuukausia siitä eteenpäin.
Hautsi_2009-12-08 07:21
H
Ärsyttää kun koko ajan pitää hokea 'brotheria'. Tuli eilen katsottua MTV:ltä, enkä tiedä miksi, Hogan knows bestiä ja 'brotherit' siellä kaikuivat. Joo eiköhän kaikki ymmärrällä vähemmälläkin toistolla, että Hogan osaa sanoa 'brother' :roll: Brother.
What2009-12-11 21:03
W
Hallitseeko Hulk Hogan kehäpsykologian? Veikkaanpa, että suurin osa vastaa tähän jyrkästi EI! Mutta miksi Hoganin matseissa yleisö reagoi jokaiseen nyrkiniskuun ja hengenvetoon voimakkaammin kuin muiden matseissa? Onko se aina vaan sattumaa? Mikä selittää tämän, jos Hogan ei osaa painia, eikä tajua mistään mitään? Viikset?
Wormmaster2009-12-11 22:24
W
Mitähän helvettiä What? Itse taas nimenomaan uskallan väittää, että suurin osa tämän foorumin väestöstä allekirjoittaa mielipiteesi täysin. Hulk Hogan on jumala mitä tulee yleisön käsittelyyn ja kehäpsykologiaan.
What2009-12-11 22:28
W
Wormmaster kirjoitti: Mitähän h****ttiä What? Itse taas nimenomaan uskallan väittää, että suurin osa tämän foorumin väestöstä allekirjoittaa mielipiteesi täysin. Hulk Hogan on jumala mitä tulee yleisön käsittelyyn ja kehäpsykologiaan.
Onkohan näin? Yleensä noissa keskusteluissa nousee vaan Flairin ja Michaelsin nimet esille. Esim. tuossa kuumana käyneessä "kehäpsykologia ja viiden tähden matsi"-keskustelussa kukaan ei maininnutkaan Hogania. Sen sijaan Flairia ja Michaelsia kyllä kehuttiin maasta taivaaseen.
Itse olen sitä mieltä, että Hogan on paras kehäpsykologi ikinä. :hulk:
Bilyeu2009-12-12 09:40
B
What kirjoitti: Esim. tuossa kuumana käyneessä "kehäpsykologia ja viiden tähden matsi"-keskustelussa kukaan ei maininnutkaan Hogania. Sen sijaan Flairia ja Michaelsia kyllä kehuttiin maasta taivaaseen.
Johtunee varmaan siitä, että Hulk Hoganin painitaidot ovat paljon huonommat verrattuna Shawn Michaelsiin ja Ric Flairiin.
The Rocker2009-12-12 16:28
T
Kyllähän Hogan painia osaa. Hän vain ei oikeastaan koskaan jaksanut yrittää. Paitsi muutamissa otteluissa aina silloin tällöin. Mutta joo kehäpsykologian hän hallitsi. Ei samalla tavalla kuin Flair tai Michaels mutta hallussa se kuitenkin oli.
Wormmaster2009-12-12 17:18
W
Mm, etenkin joitain Hoganin Japanissa käytyjä otteluita katsellessa näkee ihan hyvää teknistäkin osaamista. Jenkeissä Hogan ei vain tarvinnut kuin persoonansa ja yleisen olemuksensa ollakseen suosittu.
Hyvä haastattelu, kannattaa lukea näin 4.1.2010 aaton kuluksi.
Mielenkiintoinen tuo haastattelun eka sivu ainakin. Kieltämättä tämä TNA:n maanantaiesitys on aiheuttanut suuria asioita WWE:ssäkin. Kilpailu on aina hyvästä, oli kyse sitten ruuan hinnasta ja laadusta tai painista. Kuluttaja voittaa aina.
Jos TNA:sta nousee edes jollain tasolla uskottava haastaja, niin tokihan WWE:n ohjelmat parantuvat samaa tahtia. Elämme mielenkiintoisia aikoja. Voisin itsekin seuraavan TNA:n katsastaa...