Viizei kirjoitti:
Hogan= Tylsä brawleri, ei todellakaan hyvä painija. Ei ole edes saanut tunnelmaa nostatettua itsessäni matseissa.
Tämän lauseen spottasin TNA'n omassa topicissa ja jumankauta että kiehahti. Toin aiheen nyt kuitenkin tänne käsiteltäväksi, etteivät muut aiheet luisuisi liiaksi offtopiciksi.
Jos aloitetaan siitä, että haluan kysyä - Miltä ajalta olet Hoganin materiaalia nähnyt? Jos WCW'n tai WWE'n tarjoama bullshit on ollut ainoa viisastelun lähde, josta olet Hulkin taitoja päätellyt, kannattaisi oikeasti suunnata katseesi takaisin kultaiselle 80-luvulle! Tällöin Hogan oli kuumimmillaan ja otteluissa oli joka kerta sitä big time-fiilistä. Kehäpsykologia toimi täysin ja Hulkamania murskaantui pähkinöiksi joka kerta kun Real American-tunnari räjähti käyntiin. Tunnelma oli käsin kosketeltava, eikä Hogankaan tuntunut kehässä niin heikko olemaan, etteikö olisi kyennyt hyvään otteluun. Viimeistään ennen Mega Powersin syntyä mies alkoi olemaan kehässä joka kerta niin liekeissä katsojien huutaessa suoraa huutoa, ettei kukaan brawler ole ikinä kyennyt samaan.
Ja jos ei edes kohtaamiset Savagen ja kumppanien kanssa saa syttymään painillisesti, kannattaa ehdottomasti tutustua Hoganin runiin kauko-idässä, nimittäin Japanissa. Muunmuassa kohtaaminen Stan Hansenin kanssa on yksi parhaita brawleja, jota painimaailma on ikinä tarjonnut. Kyse ei ole siitä, että paini olisi muuttunut liikaa, vaan siitä, ettet osaa olla tarpeeksi avarakatseinen ja kunnioittaa Hulk Hoganin saavutuksia kehässä ja miehen elävää legendaa.
