Foorumiarkisto

← Painijat

Hulk Hogan

Viizei kirjoitti:
Hogan= Tylsä brawleri, ei todellakaan hyvä painija. Ei ole edes saanut tunnelmaa nostatettua itsessäni matseissa.

Tämän lauseen spottasin TNA'n omassa topicissa ja jumankauta että kiehahti. Toin aiheen nyt kuitenkin tänne käsiteltäväksi, etteivät muut aiheet luisuisi liiaksi offtopiciksi.

Jos aloitetaan siitä, että haluan kysyä - Miltä ajalta olet Hoganin materiaalia nähnyt? Jos WCW'n tai WWE'n tarjoama bullshit on ollut ainoa viisastelun lähde, josta olet Hulkin taitoja päätellyt, kannattaisi oikeasti suunnata katseesi takaisin kultaiselle 80-luvulle! Tällöin Hogan oli kuumimmillaan ja otteluissa oli joka kerta sitä big time-fiilistä. Kehäpsykologia toimi täysin ja Hulkamania murskaantui pähkinöiksi joka kerta kun Real American-tunnari räjähti käyntiin. Tunnelma oli käsin kosketeltava, eikä Hogankaan tuntunut kehässä niin heikko olemaan, etteikö olisi kyennyt hyvään otteluun. Viimeistään ennen Mega Powersin syntyä mies alkoi olemaan kehässä joka kerta niin liekeissä katsojien huutaessa suoraa huutoa, ettei kukaan brawler ole ikinä kyennyt samaan.

Ja jos ei edes kohtaamiset Savagen ja kumppanien kanssa saa syttymään painillisesti, kannattaa ehdottomasti tutustua Hoganin runiin kauko-idässä, nimittäin Japanissa. Muunmuassa kohtaaminen Stan Hansenin kanssa on yksi parhaita brawleja, jota painimaailma on ikinä tarjonnut. Kyse ei ole siitä, että paini olisi muuttunut liikaa, vaan siitä, ettet osaa olla tarpeeksi avarakatseinen ja kunnioittaa Hulk Hoganin saavutuksia kehässä ja miehen elävää legendaa.
Coca kirjoitti:
Viizei kirjoitti:
Hogan= Tylsä brawleri, ei todellakaan hyvä painija. Ei ole edes saanut tunnelmaa nostatettua itsessäni matseissa.

Tämän lauseen spottasin TNA'n omassa topicissa ja jumankauta että kiehahti. Toin aiheen nyt kuitenkin tänne käsiteltäväksi, etteivät muut aiheet luisuisi liiaksi offtopiciksi.

Jos aloitetaan siitä, että haluan kysyä - Miltä ajalta olet Hoganin materiaalia nähnyt? Jos WCW'n tai WWE'n tarjoama bullshit on ollut ainoa viisastelun lähde, josta olet Hulkin taitoja päätellyt, kannattaisi oikeasti suunnata katseesi takaisin kultaiselle 80-luvulle! Tällöin Hogan oli kuumimmillaan ja otteluissa oli joka kerta sitä big time-fiilistä. Kehäpsykologia toimi täysin ja Hulkamania murskaantui pähkinöiksi joka kerta kun Real American-tunnari räjähti käyntiin. Tunnelma oli käsin kosketeltava, eikä Hogankaan tuntunut kehässä niin heikko olemaan, etteikö olisi kyennyt hyvään otteluun. Viimeistään ennen Mega Powersin syntyä mies alkoi olemaan kehässä joka kerta niin liekeissä katsojien huutaessa suoraa huutoa, ettei kukaan brawler ole ikinä kyennyt samaan.

Ja jos ei edes kohtaamiset Savagen ja kumppanien kanssa saa syttymään painillisesti, kannattaa ehdottomasti tutustua Hoganin runiin kauko-idässä, nimittäin Japanissa. Muunmuassa kohtaaminen Stan Hansenin kanssa on yksi parhaita brawleja, jota painimaailma on ikinä tarjonnut. Kyse ei ole siitä, että paini olisi muuttunut liikaa, vaan siitä, ettet osaa olla tarpeeksi avarakatseinen ja kunnioittaa Hulk Hoganin saavutuksia kehässä ja miehen elävää legendaa.

Juuri tämän vuoksi Coca onkin "next big thing" tällä foorumilla. 8) Komppaan tuota, paitsi kyllä Hogan WWF:ssä ja WCW:ssäkin silloin tällöin ylsi hienoihin suorituksiin. Miehen aliarvostus nettifanien keskuudessa on jotain niin käsittämätöntä tasoa, ettei sanoilla pysty sitä kuvailemaan.
Coca kirjoitti:
Viizei kirjoitti:
Hogan= Tylsä brawleri, ei todellakaan hyvä painija. Ei ole edes saanut tunnelmaa nostatettua itsessäni matseissa.

Tämän lauseen spottasin TNA'n omassa topicissa ja jumankauta että kiehahti. Toin aiheen nyt kuitenkin tänne käsiteltäväksi, etteivät muut aiheet luisuisi liiaksi offtopiciksi.

Jos aloitetaan siitä, että haluan kysyä - Miltä ajalta olet Hoganin materiaalia nähnyt? Jos WCW'n tai WWE'n tarjoama bullshit on ollut ainoa viisastelun lähde, josta olet Hulkin taitoja päätellyt, kannattaisi oikeasti suunnata katseesi takaisin kultaiselle 80-luvulle! Tällöin Hogan oli kuumimmillaan ja otteluissa oli joka kerta sitä big time-fiilistä. Kehäpsykologia toimi täysin ja Hulkamania murskaantui pähkinöiksi joka kerta kun Real American-tunnari räjähti käyntiin. Tunnelma oli käsin kosketeltava, eikä Hogankaan tuntunut kehässä niin heikko olemaan, etteikö olisi kyennyt hyvään otteluun. Viimeistään ennen Mega Powersin syntyä mies alkoi olemaan kehässä joka kerta niin liekeissä katsojien huutaessa suoraa huutoa, ettei kukaan brawler ole ikinä kyennyt samaan.

Ja jos ei edes kohtaamiset Savagen ja kumppanien kanssa saa syttymään painillisesti, kannattaa ehdottomasti tutustua Hoganin runiin kauko-idässä, nimittäin Japanissa. Muunmuassa kohtaaminen Stan Hansenin kanssa on yksi parhaita brawleja, jota painimaailma on ikinä tarjonnut. Kyse ei ole siitä, että paini olisi muuttunut liikaa, vaan siitä, ettet osaa olla tarpeeksi avarakatseinen ja kunnioittaa Hulk Hoganin saavutuksia kehässä ja miehen elävää legendaa.

Jos haluaa oikeasti nähdä hyvää painia Hoganilta niin kannattaa katsoa hänen otteluitaan Japanin ihmemaasta. Ottelu esim. Mutaa vastaan toi esille uusia puolia Hoganista.
Mitä vittua jätkät oikeasti? KUKAAN, EI KUKAAN TÄÄLLÄ kehunut sanallakaan Hogania painijana ennen kuin tämä loikkasi erääseen tiettyyn firmaan. Joku raja nyt tähän silmittömään fanipoika paskanjauhantaan, oikeasti.

Hogan on loistava viihdyttäjä, mutta aikamoinen säkki ollut koko uransa. Ja jopa Khali olisi paininut loistomatseja Hansenin kanssa, joten aika surkea veto...
Riveni kirjoitti:
Mitä v**tua jätkät oikeasti? KUKAAN, EI KUKAAN TÄÄLLÄ kehunut sanallakaan Hogania painijana ennen kuin tämä loikkasi erääseen tiettyyn firmaan. Joku raja nyt tähän silmittömään fanipoika paskanjauhantaan, oikeasti.

Hogan on loistava viihdyttäjä, mutta aikamoinen säkki ollut koko uransa. Ja jopa Khali olisi paininut loistomatseja Hansenin kanssa, joten aika surkea veto...

Tuo kommentti ei koske minua, eihän? Muuten olet kyllä niin väärässä.
Riveni kirjoitti:
Mitä v**tua jätkät oikeasti? KUKAAN, EI KUKAAN TÄÄLLÄ kehunut sanallakaan Hogania painijana ennen kuin tämä loikkasi erääseen tiettyyn firmaan. Joku raja nyt tähän silmittömään fanipoika paskanjauhantaan, oikeasti.

Hogan on loistava viihdyttäjä, mutta aikamoinen säkki ollut koko uransa. Ja jopa Khali olisi paininut loistomatseja Hansenin kanssa, joten aika surkea veto...

Minä olen kyllä aina ollut sitä mieltä että Hogan on painitaidoiltaan aliarvostettu. WCW ja WWE ajat leimaavat liikaa. WWFssä, AWAssa ja Japanissa herra on paininut monia hyviä otteluita joita ei voi kaikkia laittaa täysin paremman vastustajan piikkiin.
What kirjoitti:
Riveni kirjoitti:
Mitä v**tua jätkät oikeasti? KUKAAN, EI KUKAAN TÄÄLLÄ kehunut sanallakaan Hogania painijana ennen kuin tämä loikkasi erääseen tiettyyn firmaan. Joku raja nyt tähän silmittömään fanipoika paskanjauhantaan, oikeasti.

Hogan on loistava viihdyttäjä, mutta aikamoinen säkki ollut koko uransa. Ja jopa Khali olisi paininut loistomatseja Hansenin kanssa, joten aika surkea veto...

Tuo kommentti ei koske minua, eihän? Muuten olet kyllä niin väärässä.


Tuskin kukaan voi kiistää väitettä että Hogan on historian vähäisimmillä painitaidoilla eniten saavuttanut painija jos nyt puhutaan ihan vain taidoista. Psykologian puolella ei toki ole valittamista, ja promot Hogan taitaa loistavasti. Hyvä vihdyttäjä, mutta vähänkin paskempi vastustaja ja matsien taso alkaa laahata lattioita.
Riveni kirjoitti:
What kirjoitti:
Riveni kirjoitti:
Mitä v**tua jätkät oikeasti? KUKAAN, EI KUKAAN TÄÄLLÄ kehunut sanallakaan Hogania painijana ennen kuin tämä loikkasi erääseen tiettyyn firmaan. Joku raja nyt tähän silmittömään fanipoika paskanjauhantaan, oikeasti.

Hogan on loistava viihdyttäjä, mutta aikamoinen säkki ollut koko uransa. Ja jopa Khali olisi paininut loistomatseja Hansenin kanssa, joten aika surkea veto...

Tuo kommentti ei koske minua, eihän? Muuten olet kyllä niin väärässä.


Tuskin kukaan voi kiistää väitettä että Hogan on historian vähäisimmillä painitaidoilla eniten saavuttanut painija jos nyt puhutaan ihan vain taidoista. Psykologian puolella ei toki ole valittamista, ja promot Hogan taitaa loistavasti. Hyvä vihdyttäjä, mutta vähänkin paskempi vastustaja ja matsien taso alkaa laahata lattioita.

Ihan miten vaan, mutta minua Hogan on viihdyttänyt ja voin sanoa fanittaneeni Hulksteria jo vuosien ajan. En tiedä keihin viittasit tuolla kommentilla mutta itse en ole ainakaan aloittanut Hoganin kehumista TNA-sopimuksen myötä, olen kehunut häntä tasaisesti jo paljon ennen kuin moisesta oli mitään tietoa.

Ja by the way, ei nyt tule ketään muutakaan "fanipoikaa" mieleen, jotka olisivat aiemmin haukkuneet Hogania, mutta muuttaneet mielipidettään viime aikoina. Perustele tuo järjetön väitteesi ja lado nimet pöytään.
Riveni kirjoitti:
Mitä v**tua jätkät oikeasti? KUKAAN, EI KUKAAN TÄÄLLÄ kehunut sanallakaan Hogania painijana ennen kuin tämä loikkasi erääseen tiettyyn firmaan.


Yes, you.

Tosin tämä oli lähinnä Cocalle suunnattu.
Tuossa kerron muunmuassa selkästi mielipidettäni jo vuonna 2008, joten tuskin firman vaihtaminen tähän mielipiteeseeni vaikuttaa. Heti kun tutustuin mieheen pintaa syvemmältä (joka on ehdottomasti pakollinen teko jokaiselle painifanille jo ensimmäisinä katseluvuosinaan), mielipiteeni ja kunnioitukseni Hulkia kohtaan kasvoivat huikeasti. Vaikkei hän mikään painijumala ole, osaa tämä kirjaimellinen ikoni viihdyttää silti ihmisiä oikein. Ja tuskin kukaan voi väittää, että Hogan ei olisi vaikuttanut painin kulkuun? Mies on sentään lajin tunnetuin nimi, eikä suotta. Hän sentään kantoi roolin kunniakkaasti läpi ja nyt kun on itse jo liian vanha nousemaan täyspäiväisesti kehään, Hulk tuo uutta muutosten ja ratingsien kasvun aikaa TNA'n faneille.

WWE, Whatcha gonna do, when Hulkamania and TNA runs wild on you?!
Coca kirjoitti:
WWE, Whatcha gonna do, when Hulkamania and TNA runs wild on you?!


Ostavat konkurssikypsän TNA:n parin vuoden päästä? :wink:

Hogan oli kyllä todella kovaa kamaa Impactissa, varmasti yksi vuoden 2010 parhaista hetkistä. Kehäotteet vain tulevat olemaan täyttä sontaa, Hogan on liian ikäloppu ja rikki päästäkseen lähellekkään parhaita vuosiaan.
Coca kirjoitti:
Tuossa kerron muunmuassa selkästi mielipidettäni jo vuonna 2008, joten tuskin firman vaihtaminen tähän mielipiteeseeni vaikuttaa. Heti kun tutustuin mieheen pintaa syvemmältä (joka on ehdottomasti pakollinen teko jokaiselle painifanille jo ensimmäisinä katseluvuosinaan), mielipiteeni ja kunnioitukseni Hulkia kohtaan kasvoivat huikeasti. Vaikkei hän mikään painijumala ole, osaa tämä kirjaimellinen ikoni viihdyttää silti ihmisiä oikein. Ja tuskin kukaan voi väittää, että Hogan ei olisi vaikuttanut painin kulkuun? Mies on sentään lajin tunnetuin nimi, eikä suotta. Hän sentään kantoi roolin kunniakkaasti läpi ja nyt kun on itse jo liian vanha nousemaan täyspäiväisesti kehään, Hulk tuo uutta muutosten ja ratingsien kasvun aikaa TNA'n faneille.

WWE, Whatcha gonna do, when Hulkamania and TNA runs wild on you?!

Täytyy kyllä myöntää että nyt pitää poistua tästä faniporukasta. Ultimate Warrior muutti painia kuten myös Triple H. Samalla he ovat viihdyttäneet miljoonia. Näitä kahta saa kuitenkin haukkua niin paljon kuin sielu sietää. Warrior on ne toki ansainnutkin sillä hän ei osaa pania senkään vertaa kuin Hogan. Mutta Tripsun haukkumista en ymmärrä. Tai siis jos Hogan ja jotain.

Vittu Riveni handlaa tän paremmin kuin minä. Hän hoitakoon asian.
Entäpä jos Riveni vaikka myönnät olleesi väärässä?
Totta kai aika ajaa jokaisen painijan yli jossakin kohtaa, mutta ai niitä nostalgian ja eeppisyyden vahvoja tunteita, kun Hulk astuu kehään kenties viimeisen kerran. Ei sitä ennenkään ole paljoa tarvittu, että legenda nostaa shown pystyyn lähestulkoon pelkällä läsnäolollaan ja Hulkin nimi on kuitenkin niin vahvasti myyvä tuote, että vähintään katsojien reaktiot nostavat mahdollisen kohtaamisen tulevan vastustajansa kanssa muistettavimpien otteluiden joukkoon. Hoganin ja muun nWo'n paluu on vain niin suuri asia, että se tulee myymään TNA'n jopa WWE'n rinnalle.
What kirjoitti:
Entäpä jos Riveni vaikka myönnät olleesi väärässä?


http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4649

What kirjoitti:
Itse annan ääneni Hulk Hoganille, koska hän nosti wrestlingin maailmankartalle. Hogan ei tehnyt tätä tietenkään yksin, mutta oli hiton iso osa sitä operaatiota. Sitä paitsi Hoganilla on takanaan 30-vuotinen painiura ja hän on kaikkien aikojen paras VIIHDYTTÄJÄ. Ei painija, vaan viihdyttäjä. Hoganin liikearsenaali on aina ollut suppea, mutta tämän hän on korvannut uskomattomalla karismallaan ja lihaksillaan.


Ensimmäisessä(?) postauksesasi alertiin toteat itsekkin että hän on uskomattoman karismaattinen (ja lihaksikas) muttei mikään loistava painijana. (Arvaappa mitä löytyy meikäläisen ensimmäisestä viestistä? Valitusta siitä kuinka Eurosport ei näyttänyt TNA:ta tarpeeksi säännöllisesti. :wink: )

Edelleenkin tässä on ainakin omalta osaltani puhuttu vain painitaitojen ylihypettämisestä. Viizeikin puhui preesensissä eikä perfektistä, eli eritoten puhuttiin nykyajasta eikä miehen parhaista päivistä jotka eivät nekään kovin kummoisia olleet - painillisesti.
Riveni kirjoitti:
What kirjoitti:
Entäpä jos Riveni vaikka myönnät olleesi väärässä?


http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4649

What kirjoitti:
Itse annan ääneni Hulk Hoganille, koska hän nosti wrestlingin maailmankartalle. Hogan ei tehnyt tätä tietenkään yksin, mutta oli hiton iso osa sitä operaatiota. Sitä paitsi Hoganilla on takanaan 30-vuotinen painiura ja hän on kaikkien aikojen paras VIIHDYTTÄJÄ. Ei painija, vaan viihdyttäjä. Hoganin liikearsenaali on aina ollut suppea, mutta tämän hän on korvannut uskomattomalla karismallaan ja lihaksillaan.


Ensimmäisessä(?) postauksesasi alertiin toteat itsekkin että hän on uskomattoman karismaattinen (ja lihaksikas) muttei mikään loistava painijana. (Arvaappa mitä löytyy meikäläisen ensimmäisestä viestistä? Valitusta siitä kuinka Eurosport ei näyttänyt TNA:ta tarpeeksi säännöllisesti. :wink: )

Edelleenkin tässä on ainakin omalta osaltani puhuttu vain painitaitojen ylihypettämisestä. Viizeikin puhui preesensissä eikä perfektistä, eli eritoten puhuttiin nykyajasta eikä miehen parhaista päivistä jotka eivät nekään kovin kummoisia olleet - painillisesti.

Tuossa myönnän, että Hogan ei ole kaikkien aikojen paras painija ja samaa mieltä toki olen edelleen. Ei hän painitaidoiltaan mikään kurtangle ole, mutta silti suurin osa porukasta tuntuu luulevan ettei Hogan osaa mitään muuta kuin Big Bootin ja Leg Dropin, joka on täyttä paskaa. Hogan on painitaidoiltaan (kuten myös yleisesti ottaen) nettifanien keskuudessa rikollisen aliarvostettu kaveri.

EDIT: Ja oonko Hoganin TNA-sopimuksen jälkeen väittänyt yht'äkkiä että Hogan olisikin maailman paras painija?
Kyllä te tällä hetkellä palvotte Hogania, mutta sitten kun TNA:n ME on täynnä vanhoja seniilejä muinaisjäänteitä niin mielipide saatta ehkä muuttua.
randomdude kirjoitti:
Kyllä te tällä hetkellä palvotte Hogania, mutta sitten kun TNA:n ME on täynnä vanhoja seniilejä muinaisjäänteitä niin mielipide saatta ehkä muuttua.

En ole palvonut enkä tule palvomaan. Hogan = TNA:n tuho. Tuhoaa juuri mainitsemiesi seniilien muinaisjäänteiden ME:hen noston takia.
Panu5 kirjoitti:
randomdude kirjoitti:
Kyllä te tällä hetkellä palvotte Hogania, mutta sitten kun TNA:n ME on täynnä vanhoja seniilejä muinaisjäänteitä niin mielipide saatta ehkä muuttua.

En ole palvonut enkä tule palvomaan. Hogan = TNA:n tuho. Tuhoaa juuri mainitsemiesi seniilien muinaisjäänteiden ME:hen noston takia.

No tuo oli lähinnä näille TNA-fanboylle, joiden mielestä Hulk vitun Hogan nostaa TNA:n aivan uudelle tasolle jättäen kaikki WWE:t ja muut pikkufirmat taakseen.
randomdude kirjoitti:
Panu5 kirjoitti:
randomdude kirjoitti:
Kyllä te tällä hetkellä palvotte Hogania, mutta sitten kun TNA:n ME on täynnä vanhoja seniilejä muinaisjäänteitä niin mielipide saatta ehkä muuttua.

En ole palvonut enkä tule palvomaan. Hogan = TNA:n tuho. Tuhoaa juuri mainitsemiesi seniilien muinaisjäänteiden ME:hen noston takia.

No tuo oli lähinnä näille TNA-fanboylle, joiden mielestä Hulk v***n Hogan nostaa TNA:n aivan uudelle tasolle jättäen kaikki WWE:t ja muut pikkufirmat taakseen.

Jep, mutta toinkin tuossa lähinnä oman kantani esille samalla mukaillen sinun kommentiasi. :)
No tuo oli lähinnä näille TNA-fanboylle, joiden mielestä Hulk v***n Hogan nostaa TNA:n aivan uudelle tasolle jättäen kaikki WWE:t ja muut pikkufirmat taakseen.

Jos uskoo siihen, että koko painihistorian maineeltaan suurin ja legendaarisin painija kykenee pelkän nimensä avulla nostamaan katsojaluvut huomattavasti korkeammaksi, ei tee meistä yhtään sen enempää miehen palvojia kuin aiemminkaan. Kukaan ei ole suoranaisesti ylistänyt hänen kehätaitojaan tai kaverisuhteitaan liiallisuuksiin, vaan itse olen ainakin koko helvetin ajan tiennyt, että ei TNA'ta välttämättä vanhoilla parroilla nosteta painimaailman ykköseksi, vaan nimenomaisen starpowerin! Eikä muunmuassa Dixie ole niin tyhmä, etteikö tajuaisi jossain kohtaa lopettaa uusien WCW-aikaisten miesten palkkaamista. Kyllä sielläkin sitä bisnesvaivua löytyy, mutta teidän ylimielisten nettismarkien on opittava ajattelemaan asioita avarammin.
Palataan astialle vuoden päästä ja jos silloin TNA vetää parempia ratingseja kuin WWE niin syön sanani ja menen itseeni.
kuva
Kuten kuvasta näkyy, on Hogan iskenyt uutta mustetta selkäänsä. Eikä kyllä voi moittia, tuo sana on kuitenkin kuvastanut Hogania jo vuosikymmenten ajan.
En tykkää. En ihmeemmin Hogania vihaa, muttei vaan nappaa. Jotenkin vaan tuntuu erikoiselta nähdä Hoganilla tatuointi, vähän kuin Flair nakuttaisi rintaansa "Wooooooo!". Tatska sinänsä on ihan hieno, mutta ei vaan nappaa :?