Foorumiarkisto

← Painijat

Chris Jericho

"Sarppi" kirjoitti:
Joskus olen miettinyt sitäkin, että olisiko Jerichon motivaatio bisnekseen laskenut.. hänhän on vuoden sisään useissa haastatteluissa ilmoittanut, että on jo saavuttanut kaiken mahdollisen painialalla ja että saattaisi jättää wrestlingin muutaman vuoden sisällä. Voisihan siitä seurata se, että varsinkin RAW:n ottelut vedetään vaan rutiinilla läpi, eikä enää yritetäkään "tehdä vaikutusta johtokuntaan" tms.

Toisaalta taas, kaikki nuokin haastattelut loppuvat siihen, että "tämä on hyvä ala minulle ja jos poikani tahtoisi painijaksi niin ilman muuta sanoisin, että go for it". Otapa siitä selvää.

Eivät nuo mitenkään toisiansa poissulkevia asioita ole. Olen itsekin huomannut että Jericho tuppaa hoitamaan perus Raw-matsit aika rutiinilla nykyään, mutta kyllä hän innostuessaan pystyy yhä vetämään loistavan ottelun.

Jericho tietää mitä on saavuttanut, ja hän on saavuttanut pirun paljon urallaan. Moninkertainen IC- ja tag-mestari, ensimmäinen undisputed-mestari, hänellä ei yksinkertaisesti ole enää mitään todistettavaa. Hän on moneen kertaan uhonnut olevansa koskematon, ja se pitää aika pitkälti paikkansa. Hänellä ei ole ollut kuin oikeastaan kaksi kunnon feudia sen jälkeen kun hän siirtyi Raw:iin (Christian ja Michaels) mutta siitä huolimatta, oli hän face tai heel, hän on ollut yksi rosterin overeimmista painijoista. Tällä hetkellä hänellä on yleisön (niin mark kuin smark) vankkumaton tuki takanaan, mahdollisuus painia hyviä otteluja ( http://oratory.rajah.com/index.php?archive=2487 ) eikä minkäänlaisia paineita firman harteilla kantamisesta tai liiallisesta edustamisesta. Miksi hän ei siis nauttisi olostaan?

Hän ehkä ei ole koskaan ollut WWE:n ykkösnimi mutta myös Hollywood on täynnä näyttelijöitä jotka ovat luoneet uransa sivuosanäyttelijöinä, tehneet itsensä mestarin sillä alalla ja ovat yleisesti tunnustettuja. Näyttää vain siltä että Jericho on tajunnut oman asemansa, hyväksynyt sen ja oppinut nauttimaan siitä. Eikä häntä mielestäni ole koskaan huijattu sillä tavalla että hän ei voisi suositella samaa uraa pojalleen.

Aavistuksen vähemmän kunnianhimoa, hieman enemmän realistisuutta, siinä on Jerichon onnen avaimet.
"Sarppi" kirjoitti:
Ai, ja vielä niistä promoista.. huonompaan suuntaan on kyllä menty, en oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä on ikävää katsoa. ("Hey, I wanna be leid!"... surullista.) Facena on kai hankalampaa olla samalla nokkela ja ilkeä. Mutta antaisitko esimerkin jostain todella hyvästä promosta josta pidit (siis ihan kenen tahansa promosta)? Jäin miettimään tarkoititko ylipäänsä Jerichon esiintymistä vai viimeaikaisia "vitsejä" joista et pitänyt.


No esim. Takerin promoista olen dead man aikana pitänyt. JBL vetää myös loistavasti. En pidä Jerichon puheista yleensäkkään eikä hänen kehätyöskentelynsä juuri miellytä minua.
"Thunder" kirjoitti:
"Sarppi" kirjoitti:
Ai, ja vielä niistä promoista.. huonompaan suuntaan on kyllä menty, en oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä on ikävää katsoa. ("Hey, I wanna be leid!"... surullista.) Facena on kai hankalampaa olla samalla nokkela ja ilkeä. Mutta antaisitko esimerkin jostain todella hyvästä promosta josta pidit (siis ihan kenen tahansa promosta)? Jäin miettimään tarkoititko ylipäänsä Jerichon esiintymistä vai viimeaikaisia "vitsejä" joista et pitänyt.


No esim. Takerin promoista olen dead man aikana pitänyt. JBL vetää myös loistavasti. En pidä Jerichon puheista yleensäkkään eikä hänen kehätyöskentelynsä juuri miellytä minua.


Kyllähän ne Takerin promot ihan mukavia on "You Gonna Rest In Peace" ja sitä rataa.
"Captain Charisma" kirjoitti:
"Thunder" kirjoitti:
"Sarppi" kirjoitti:
Ai, ja vielä niistä promoista.. huonompaan suuntaan on kyllä menty, en oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä on ikävää katsoa. ("Hey, I wanna be leid!"... surullista.) Facena on kai hankalampaa olla samalla nokkela ja ilkeä. Mutta antaisitko esimerkin jostain todella hyvästä promosta josta pidit (siis ihan kenen tahansa promosta)? Jäin miettimään tarkoititko ylipäänsä Jerichon esiintymistä vai viimeaikaisia "vitsejä" joista et pitänyt.


No esim. Takerin promoista olen dead man aikana pitänyt. JBL vetää myös loistavasti. En pidä Jerichon puheista yleensäkkään eikä hänen kehätyöskentelynsä juuri miellytä minua.


Kyllähän ne Takerin promot ihan mukavia on "You Gonna Rest In Peace" ja sitä rataa.


Todellakin ovat hyviä. Onnittelen! Tulee joka kerta hyvä fiilis, kun kuulen Takerin sanovan: "Rest...In...Peace...!!"
Catchphrasen sanominen ei ole promo.
Jericho on raw, yksi raw:n tärkeimmistä painijoista. Y2J on joka vuosi mukana mestaruusotteluissa, joko WHWC tai IC. Jerichon Highlight Reel tuo sopivasti vaihtelua perinteisiin juonikuviohin, sillä kaikki Jerichon vihamiehet tulevat sinne kuokkimaan ja aina syntyy tappelu Milloin on viimeksi nähty Highlight Reel, jossa vain juttellaan mukavia...?
RAW IS JERICHO! Joo, Y2J Jericho on, niin kuin on jo todettu, WWE :n yksi parhaimmista painijoista. Hän omaa hyvät mikkitaidot, ja samalla hyvät painitaidot. Hän osaa tehdä ilmavia liikkeitä, lukituksia, ja muutenkin osaa painia todella hyvin. WHC tai IC-mestaruus on hänelle sopiva mestaruus, odottaisin hänelle kyllä WHC mestaruutta, mutta ei vielä, Batistalle 2,5kk mestaruuskausi ja sitten vaikka Jerichon vuoro? Se on tosin kyllä haittakysymys, milloin Edge käyttää WHC-ottelun mahdollisuutensa, mutta Jericho kuuluu mestaruuskastiin.
Spoilaa mahdollisesti Summerslamia.

"Alertin huhut" kirjoitti:
Chris Jericho tulee mitä todennäköisimmin pitämään lomaa WWE:stä SummerSlamin jälkeen kiertääkseen yhtyeensä Fozzyn kanssa. Jericho ei tiettävästi ole vielä allekirjoittanut syksyllä päättyvään sopimukseensa jatkoa, ja jotkut arvelevatkin hänen lähtevän WWE:stä lopullisesti.


No niin, nyt näyttää Cenan voitto Slamissa melkein varmalta. WWE luultavasti varautuu siihen, että Jericholle ei saada uutta sopimusta ja näin puristaa hänestä viimeiset mehut irti. (vaikkakin se ei ole mahdollista...) Pahoin pelkään, että Jerichoa ei enää Slamin jälkeen WWE:ssä nähdä...
"prowrestling.com" kirjoitti:
Chris Jericho Clears Up Rumors Regarding His Future In WWE
Date Added: July 28, 2005
Story By: Ryan Cain
The following is from WWE.com:

Chris Jericho wants to set the record straight.

With various outside sources reporting that Jericho has yet to sign a contract extension with WWE, the former undisputed champion made sure to contact WWE.com and denounce those reports.

“I signed an extension on Monday in Cleveland at Gund Arena,” Jericho said. “I’ve been working with WWE for six years and I’m not going anywhere.”

Jericho, who didn’t want to disclose specifics regarding the contract, signed a short-term extension this week and said a longer extension is likely still in the works. Jericho still has big plans for his band Fozzy, but doesn’t expect his musical career to interfere with his job as a wrestler.

“Fozzy isn’t a factor at all,” Jericho said. “Things with the band are going great and WWE has been really positive with Fozzy. We have some great opportunities overseas with the band, but none of that is going to hinder my time with WWE.”

“I’m still an employee of WWE,” Jericho said. “My contract had expired but I’m back and looking toward the future.”

Tämmöinen löytyi tuolta Prowrestling.comista. Ja mikä parasta sinne se on otettu WWE.comista. Tosin tarkistaessani asian en löytänyt viimeisiä kolmea palstaa, mutta tarpeeksi että selviää ettei Jericho ole menossa mihinkään. Mutta kyllä tässä ihan pelästyä ehti. Toivottavasti Mahon huomaa nyt Jerichon kyvyt uudestaan uusimmissa Raweissa ja jossei nyt vyötä anna niin ei ainakaan palauta sille U-midcard jopperi paikalle.
Ihmeellinen tapa WWE:llä nykyään uutisoida kaikkea tälläistä tapahtunutta. Kuka olisi uskonut, että kengää saaneet painijat saavat kommentoida tapahtunutta, saati sitä, että Janette on byte thississä tai sitä, että Lesnar on palaamassa, mikä tosin on kuitenkin juonikuviota. Pyrkiikö WWE siihen, että me saamme kaiken tarvittavan heidän sivuiltaan? Ennen tämmöisistä aisioista oltiin vaan hiljaa ja sopimukset kyhättiin salaa, Lesnarit palasivat yllätyksenä eikä potkituilla ollut sanavaltaa. Mihinköhän tämä johtaa?
Kannattaa huomata, että Jericho vain pelaa hyvää peliä neuvotellessaan uutta sopimusta. Kaikki puheet mahdollisesta lopettamisesta WWEssä toimivat erittäin hyvin, kun muistetaan, että TNAlla on nyt tiedossa oma TV-show, joten Jerichon kaltainen tähti olisi sille erittäin arvokas. Koska TNAssa koko ei ole (ainakaan vielä) yhtä merkittävä tekijä kuin WWEssä, Jericho voisi olla TNAlle huomattavasti arvokkaampi kuin WWElle.

Toisaalta, on hyvin mahdollista, että WWE heitti Jericholle SSlamin main eventin pitääkseen hänet firmassa. Sillä ottelulla tienaa kuitenkin ihan mukavasti. Puhutaan todennäköisesti kuusinumeroisista luvuista.

Samalla kuitenkin WWE pushaa selvästi Hogan/HBK -matsia main eventiksi, jolloin Jericho jää jalkoihin. Lisäksi Cenalle tekee hyvää otella hyvää workeria vastaan, kuten Jericho. Cena toivottavasti oppii siinä sivussa jotain. Valitettavasti vain WWE jostain syystä tunkee ainakin dark matcheihin muita heelejä kuin Jerichon, joten Jerichoon ei luoteta tälläkään hetkellä ykkösheelinä ja appearances are evertyhing, erityisesti painissa.

Toivottavasti Jericho saa itsensä motivoitua ottelua varten ja WWE saa itseään niskasta kiinni sen verran, että se antaa matsille riittävästi aikaa, eikä tuhlaa sitä kaikkea Hogan/HBKlle.

EDIT: Sen verran vielä, että WWE.com yrittää vain viedä asiakkaita dirt sheeteiltä, joita se ei ole koskaan mitenkään rakastanut (nuijia kun ovat).
Onkohan uusia huhuja? missähän mies menee ja onko tulossa takaisin?
Tiettävästi jatkaa intohimonsa parissa. Hyvä niin, Fozzy on melko hyvä yhtye
Mutta on kuitenkin mahdollista, että Chris Jericho palaa?
"Daoz" kirjoitti:
Mutta on kuitenkin mahdollista, että Chris Jericho palaa?


Ehkä sen jälkeen, kun on levyt ja kiertueet ohi yms. uskon, että hän palaa.
"Daoz" kirjoitti:
Mutta on kuitenkin mahdollista, että Chris Jericho palaa?


Tietenkin mahdollista. Itse en ainakaan hame hampaissa odottele.
"Hyrkanos" kirjoitti:
"Daoz" kirjoitti:
Mutta on kuitenkin mahdollista, että Chris Jericho palaa?


Tietenkin mahdollista. Itse en ainakaan hame hampaissa odottele.


Miksi?
Jerichon kaltaisia kavereitahan nyt Smackdowniin eniten tarvittaisiin. Ja Jericho on aivan loistava painija; hyvät promotaidot, hyvät painitaidot... osaa kaiken esimerkillisesti. Toivon että hän palaisi pian. Tosin hän viettää hyvin ansaittua lomaa/lepoa ja hommailee bändinsä kanssa ympäri paikkoja. Jericho on kaikkea mitä tarvitaan Smackdowniin tällä hetkellä. Ja olen aikas suuri fanikin, joten Bring it on.
Ei hänellä varmasti mitään kiirettä ole lopettaa muusikon uraansa. Hän tienaisi WWEssä itsensä jatkuvalla rankaisulla ehkä puolisen miljoonaa vuodessa. Hän tienaa saman muusikkona yhdellä hyvin myyvällä levyllä ja siihen vielä muita tuloja vaikka kuinka paljon päälle erilaisista tekijänoikeusmaksuista ja keikkailusta.

Jos hän haluaa vielä sen adrenaliinifiksin, niin hän voi palata jossain vaiheessa paria matsia varten ja tienata noveltyna saman minkä hän tienaisi muuten koko vuoden työllä painijana.

Painiminen ei ole oikea tapa rikastua.
"Velocity" kirjoitti:
Miksi?


koska

Ei hänellä varmasti mitään kiirettä ole lopettaa muusikon uraansa.


Pitemmän päälle hame hampaissa alkaa ärsyttämään
Onko Jerichon paluusta vieläkään mitään tietoa? Hän voisi tulla takaisin nyt kesällä, toivottavasti tuleekin.
Jericho on nykyään "mieletön rokkitähti" joten voipi olla ettei palaja ollenkaan.
"Hyrkanos" kirjoitti:
Jericho on nykyään "mieletön rokkitähti" joten voipi olla ettei palaja ollenkaan.

Plus elokuva- ja broadway-tähti...

(Yes, ymmärsin kyllä että se on parodia Broadwaystä ja esitetään Torontossa.)
Mikä parasta. E-Entertainment roskaohjelmia vakiokommentaattori
"Hyrkanos" kirjoitti:
Mikä parasta. E-Entertainment roskaohjelmia vakiokommentaattori


Siis mitä vittua? Minäkin näin Jerichon tänään E Entertainmentissa heittämässä huonoa läppää Paris Hiltonista....ja alla lukee "Chris Jericho - WWE wrestler". Okei, mistä lähtien se että on töissä WWE:llä painijana on antanut pätevyydet arvostella yhtään kenenkään tyylitajua..
"wesnt" kirjoitti:
Okei, mistä lähtien se että on töissä WWE:llä painijana on antanut pätevyydet arvostella yhtään kenenkään tyylitajua..


Eipä siinä koskaan ole ollut kyse asemasta, vaan siitä omasta tyylitajusta.

Olen melko hyvin taivuteltavissa, sillä näin vähän kehuja Jerichosta jossain, ja tulin siihen ulokseen, että hän olisi ollut paras mestariehdokas sitten Kurt Anglen. Jericho on ns. mediaviisas, onhan hän myynyt itsensä E-entertainmentiinkin
Jerichohan on teoriassa onnistunut tuote, joka pystyy hoitamaan hommaa kuin hommaa. Elokuvat, radio, bändi jne. Häntä voisi kutsua monilahjakkuudeksi. Hän ainakin vaikuttaa keskivertojenkkiä paljon älykkäämmältä. Hän olisi ollut täydellinen edustamaan WWE:tä mediassa ja ehkä jopa muuttamaan joidenkin ihmisten käsityksiä painista.

En kuitenkaan jaksa uskoa, että mies olisi palaamassa painiin. Teki jo tarpeeksi rahaa ja paini on ollut laskusuhdanteessa jo aikapäivät. Jokainen joka pääsee nousemaan ylemmäs jättää laivan.
Hän ainakin vaikuttaa keskivertojenkkiä paljon älykkäämmältä.

Johtuu luultavasti siitä, että hän on kanadalainen....

Mutta, oikeasti, Jerichon älyllä, karismalla ja muulla taidolla voisi ainakin kuvitella, että hän pystyisi tekemään montaa hommaa.
"DeadManWalking" kirjoitti:
Johtuu luultavasti siitä, että hän on kanadalainen....


Kanadassa keskivertojenkin tasoiset tyypit asuu hoitokodeissa
No mitäs tässä sanoisi? No, Jericho on ollut aina lempipainijoitani, ja on vielä nykyäänkin, mutta kun Jerichoa ei ole painikehässä kokonaiseen vuoteen näkynyt "potkujen"(Siis Fozzyn keikkojen takia) niin taso on pudonnut huomattavasti. Jerichon vanhoja matseja katsellessa näin hienoja liikkeitä, ja Lionsault köysistä on kivukkaan näköinen, mutta todella tehokas(menee joskus ohi)

Onko kenelläkään tietoa, että milloin Jericho palaa takaisin kehiin, vai palaako enää ollenkaan?
"Robert" kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa, että milloin Jericho palaa takaisin kehiin, vai palaako enää ollenkaan?


Lueppas edellinen sivu tästä topicista, sieltä löytyy.
Damn, huomasinpa tuossa että Jericho on leikannut lettinsä pois.
kuva
------
Kiitos offtopicista, joka epäonnistui yritetyssä hauskuudessa.

Jerichon paluu olisi kyllä aika nannaa. Toivomukseni olisi että paluu tapahtuu RAWssa. Ajatelkaa mahdollisuuksia.

Jericho vs. Kennedy <3
Jericho vs. Triple H
Jericho vs. Orton

Tai sitten ECW. Feudit Benoitin ja Punkin kanssa olisivat oikein mahtavia. <3

SmackDownissa olisikin vain Edge.
Haluaisin todella että Chris Jericho tulisi takaisin. Tuskin hän enää Rawiin mahtuu kun siellä on niin monta main eventeriä. SmackDowniin vaan, ja siellä feudi Edgen kanssa mestaruudesta.

Tuo Jerichon hiusten leikkaaminen on muutes harvinaisen wanha juttu.

<E> Kyllä minä sen tajusin, sanoin vaan.
------
Jericho osaa kyllä painia ja karismaa löytyy vaikka muille jakaa. Mikissäkin hän osaa asiansa, ja jotenkin hänestä tulee minulle mieleen Edge. Olisi kyllä vuoden mark-out, jos Jericho palaisi WWE:hen. Vielä Edgestä puheen ollen, niin Edge vs Jericho -juonikuvio olisi mannaa. RAW'n puolella sitten löytyis HHH, Orton, Cena (?). ECW:ssä Benoit nyt ainaskin ja on niitä varmasti muitakin. Oli muuten täyttä shittiä katsoa Jerichon vuoden 2005 otteluita, kun hän oli juonikuviossa Cenaa vastaan. Jericho jobbas Cenalle kerta toisensa jälkeen. Näkyi oikein selvästi, kuinka parempi painija Jericho oli. Nyt Cenakin on kehittynyt noista ajoista, ja haluaisin nähdä Jericho vs Cena -feudin tästä syystä uudelleen, jos sitä Cenaa siis tarvitsee pitää all the f'n time WWE -mestaruuskuvioissa mukana.
Näin unta, että Chris Jericho teki paluun ja suoraan feudiin Chris Mastersin kanssa.

Ja syy oli se, että oli jyrännyt Mastersin metwurstivoileivät kehän laidalta matalaksi puuttuessaan jonkun muun matsin kulkuun.
"JDub" kirjoitti:
Näin unta, että Chris Jericho teki paluun ja suoraan feudiin Chris Mastersin kanssa.

Ja syy oli se, että oli jyrännyt Mastersin metwurstivoileivät kehän laidalta matalaksi puuttuessaan jonkun muun matsin kulkuun.


Uniin ei ole luottamista Itsekin toivon Jerichon paluuta enemmän kuin mitään. Ymmärrän kyllä hyvin, jos hän ei viitsi tulla takaisin. Kiitos Vincen. Mutta, että Mastersia vastaan? Tuskinpa, mutta jos Jericho menisi Smackdowniin? Edge vs Jericho
Aivan, syyttäkäämme kaikesta Vinceä! Jerichon musa, tv mikälie-uralla ei ole mitään merkitystä!
Vinceä on oikeus syyttää. Jericho on nimittäin itse sanonut, että haluaisi palata joskus WWE:hen, mutta miehen mieltä muuttaa Vincen kuolema -angle, eikä Jericho halua vähään aikaan palata sinne, koska ei halua olla missään tekemisissä tuollaisen kanssa.
"Supa" kirjoitti:
Vinceä on oikeus syyttää. Jericho on nimittäin itse sanonut, että haluaisi palata joskus WWE:hen, mutta miehen mieltä muuttaa Vincen kuolema -angle, eikä Jericho halua vähään aikaan palata sinne, koska ei halua olla missään tekemisissä tuollaisen kanssa.


Tätä itsekin tarkoitin. Vai onko tämä taas niitä kuuluisia tekosyitä? Vaikea sanoa, mutta kun nyt tuo kuolemahomma on lopetettu, niin olen alkanut jälleen toivomaan Jerichon paluuta.
Ai jai, olisihan Jerichon paluu nannaa. Silloin vain pitäisi ehdottomasti laittaa Jericho kunnon tittelikuvioihin ja feudeihin, ei jobbaamaan Cenalle tai Lashleylle. Feudi Edgen kanssa olisi aivan mahtavaa. Minulle tulisi vaan suuria vaikeuksia päättää kumpaa kannattaa, koska kummatkin löytyvät peräti top 5- painijoistani Tunnetustihan olen kykenemätön buuamaan suosikeilleni, vaikka he olisivatkin heelejä.

Ou jee, Batista mäkeen main eventistä Edgen kimpusta ja tilalle Jericho. Lopputulos: mainioita matseja, huippupromoja ja kunnon viihdettä.

Tiedä sitten onko realistista toivoa miehen paluuta, mutta toivossa on hyvä elää.
Ehdottomasti. Y2J on ehkä paras mikkimies, vaikkakin Rock tulee ihan perässä. Ja olisihan se nannaa jos Jericho tulisi takaisin, mutta feudi Cenaa vastaan WWE-mestaruudesta ollaan jo nähty joten heittäisin miehen Smackdowniin tai ECW´hen, koska he tarvitsevat kunnon Main-Eventerin. Mutta toivon mukaan eivät heti, jos mies edes palaa, pistä häntä päämestaruuden kimppuun. Ensin vähän pushia vaikka tuolla Masters- feudilla, sitten vielä vaikka seuraava feudi Batistan kanssa, jonka jälkeen Jericho haastaisi Edgen raskaansarjan mestaruuteen.
Ei Jerichon tarvisi missään pohjamudissa rämpiä. Ne ajat ovat jo olleet ja menneet. Jericho on ME -painija ja that's it. ECW ja Smackdown todellakin tarvitsisivat häntä enemmän kuin RAW. Jos tuo Edge vs Y2J -feudi joskus vielä nähdään, niin itse en viitsisi olla kummankaan puolella niin erityisemmin. Molemmat ovat lempipainijoitani, ja nauttisin loistavasta viihteestä kaikin puolin.
En usko Jerichon paluuseen, mutta jos hän kerta palaisi, niin haluaisin ehdottomasti nähdä hänet Cenaa vastaan. Miettikäähän nyt, Jericho veti Cenan kanssa todella hyvän ottelun toissavuoden Summerslamissä. Cena ei tuohon aikaan osannut juuri mitään ja on sittemmin kehittynyt hyväksi painijaksi. Jericho vs. Cena olisi takuuvarmasti parempi kuin Jericho vs. Edge ja mahdollisesti myöskin "vuoden WWE-ottelu".

Toivossa on hyvä elää...
Paskat tuohon Jerichon paluuseen mitkään Vincen storylinet liity. Chris sanoi jo vuosia sitten vielä aktiiviuransa aikana, että haluaa lopettaa ajoissa, jotta pystyisi leikkimään lastensa kanssa, eikä hänen tarvitsisi kävellä kepeillä loppuelämäänsä. Vaikka haluaisinkin hänen tekevän paluun, kunnioitan enemmän sitä, että lopetuspäätös pysyy ja mies seisoo sanojensa takana. Kaiken kaikkiaan Jerichon ura showpainijana on yksi malliesimerkki, mitä tulee sekä kehän sisäpuolen, että ulkopuolen tapahtumiin, joten miksi turhaan pilata sitä. Toisaalta Jericho on edelleen melko nuori painijaksi ja edelleen huippukunnossa, joten hänellä voisi edelleen olla bensaa tankissa.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Paskat tuohon Jerichon paluuseen mitkään Vincen storylinet liity. Chris sanoi jo vuosia sitten vielä aktiiviuransa aikana, että haluaa lopettaa ajoissa, jotta pystyisi leikkimään lastensa kanssa, eikä hänen tarvitsisi kävellä kepeillä loppuelämäänsä.


Eli tuo oli sittenkin vain tekosyy? Vähän kun Rock myös sanoo, ettei koskaan tule jättämään WWE:tä, ja tekee promon kerran parissa vuodessa. Kunnioitan kyllä Jerichon päätöstä, jos noin on sanonut. On hyvä, että osaa lopettaa ajoissa.

Tästähän sain vain uutta virtaa toivoa Jerichon paluuta, jos ei kerran tuo Vincen kuolemahössötys ole vaikuttanut Myös tuo Jericho vs Cena -feudi kävisi minulle, mitä joku oli ehdottanut. Cena on kehittynyt vuosien varrella ihan ok painijaksi. Kunhan Jericho ei vain jobbailisi Cenalle Onko Jericho muuten paininut paljonkin WWE -aikojensa jälkeen?
Kokonaisen haastattelun löydät alla olevasta linkistä.
http://weblogs.baltimoresun.com/sports/ ... cho_1.html


Q: There has been a lot of speculation about when you will return to wrestling and whether it will be with WWE or TNA. Can you give us any clue as to when you might be coming back and which company you are leaning toward?

A: I haven’t really even come that close to getting into specifics of when or where. It’s funny because I hear those rumors all the time. I’m usually the last one to know. People will come up to me and say, “Hey, I heard you’re going here,” and I’m like, “Wow, I didn’t know that. I wish I could help you with that one.” I like both of those companies. I like Ring of Honor as well. I have my favorites in all three of those groups and it’s fun to watch all three of them because, first and foremost, I’m a wrestling fan. That’s why I wanted to be a wrestler in the first place and that’s why I think I did as well as I did, because I always enjoyed the product and tried to put myself in the fans’ shoes and ask, “If I was in this crowd what would I want to see?” And then I tried to deliver that. I really have no time frame or anything like that. But now I’m lurking in the shadows, so watch out – you never know.

Q: How do you feel about TNA dropping your name a few times on their show? Apparently, Bill Goldberg and Brock Lesnar weren’t too happy about it when their names were mentioned.

A: I don’t know why they wouldn’t be happy about it unless they’re taking themselves way too seriously. For me, I think it’s great. It keeps your name out there, and who am I to complain if my name has enough value to be used as a teaser for something?. I mean, they wouldn’t use Funaki’s name or Big Bully Busick. I’m smart enough to know that if things like that are going on – rumors on the Web and dropping of my name on TNA shows – that just means that people want to see me come back. I find it a real compliment that whenever I do signings, people ask, “When are you going to come back?” Or they say, “Wrestling hasn’t been the same since you left” or “wrestling needs you.” That’s a lot better than saying, “Man, wrestling’s a lot better now that you’re not around.”

Q: When you do come back, do you want to work a full schedule again or do you want to be a guy who kind of comes and goes and makes special appearances?

A: No, that’s not me. I’m “go hard or go home.” When I left, I never said I was retiring. I just said I needed a break and I said when the time was right and I could come back better than ever, I would. When I come back, it’s to come back and make a difference and to play the game. I don’t really think guys coming in for special appearances and leaving really helps. If you come in for one show every two or three months, it’s a good nostalgia thing, but you really can’t make any forward progress. You might as well just come out and wave at the crowd like an ex-president at a parade and then disappear. If I come back, it’s to do what I do best and become one of the biggest names in wrestling again.
"JVDS" kirjoitti:
Onko Jericho muuten paininut paljonkin WWE -aikojensa jälkeen?

Ei ole paininut lainkaan, mutta on tehnyt esiintymisiä eri promootioiden tapahtumissa. Hän viimeinen matsinsa oli Cenaa vastaan painittu ottelu, minkä jälkeen Jericho "erotettiin".

BTW tähän vielä suora lainaus mieheltä itseltään WWE Unscripted kirjasta, joka ilmestyi 2003.

"I don't plan to be wrestling when I'm 40 years old; I don't want to be wrestling when I'm 40 years old. Hopefully my body will forgive me so I don't have to walk with a cane when I'm 40 years old."
- Chris Jericho mentioned in an interview with the Baltimore Sun that he will in fact return to wrestling but he didn’t mention where or when. He also goes on to mention that unlike Bill Goldberg and Brock Lesnar, he is very happy when TNA mentions his name on broadcasts. When he does make his return, he will be working a full-time schedule and will probably take on doing some comedy.


No, siinä se tuli.
A: No, that’s not me. I’m “go hard or go home.” When I left, I never said I was retiring. I just said I needed a break and I said when the time was right and I could come back better than ever, I would. When I come back, it’s to come back and make a difference and to play the game. I don’t really think guys coming in for special appearances and leaving really helps. If you come in for one show every two or three months, it’s a good nostalgia thing, but you really can’t make any forward progress. You might as well just come out and wave at the crowd like an ex-president at a parade and then disappear. If I come back, it’s to do what I do best and become one of the biggest names in wrestling again.


Eli, jos Jericho palaa, niin hän palaa sitten vakituisesti, ettei tee mitään kerran vuodessa esiintymisiä. Jos oikein ymmärsin. Tuo olisi kyllä loistava juttu. Arvostan painijoissa juuri tuota piirrettä. Ei silti nostalgian herättämisessä mitään vikaa ole, mutta Jericho on sen verran nuori, että voisi hyvinkin palata vielä painin pariin.