Foorumiarkisto

← Painijat

Chris Jericho

Jericho on kyllä aivan mahtava osaa olla hauska jopa tuolla hahmolla. Monta kertaa revenny niille selostusjutuille NXT:ssä, ja nyt tämä viimeviikon RAW:ssa ollut Stone Coldin & Jerichon backstage segmentti. :D

Jericho is God!!!
Chris Jericho oli vieraana Lopez Tonightissa 23.3 muistaakseni ja tuon jakson toinen vieras oli David Arquette. Ihan mukavaa menoa:

Osa 1@Youtube

Osa 2@Youtube
kurhela kirjoitti:
Chris Jericho oli vieraana Lopez Tonightissa 23.3 muistaakseni ja tuon jakson toinen vieras oli David Arquette. Ihan mukavaa menoa:

Osa 1@Youtube

Osa 2@Youtube


Ei hitto, että Jericho onkin GOD!!!
Kertonee jotain showpainielämän rankkuudesta, kun mies lähtee lomalle kiertämään maailmaa rockbändin kanssa.
Jack DiBiase kirjoitti:
Kertonee jotain showpainielämän rankkuudesta, kun mies lähtee lomalle kiertämään maailmaa rockbändin kanssa.


Tuo tauko tekee vain hyvää Jericholle. Pääsee vähän vaihtamaan maisemaa tehtyään paluunsa jälkeen nyt ~ kolmisen vuotta yhtä soittoa WWE:n piinaavaa viikkorutiinia. Ikääkin Jericholle tulee ensi kuussa mittariin jo 40v, ja mies pääsee nyt kunnolla myös treenaamaan itsensä kuntoon ja tulee sitten takaisin entistä ehompana :)
The Crash kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:
Kertonee jotain showpainielämän rankkuudesta, kun mies lähtee lomalle kiertämään maailmaa rockbändin kanssa.


Tuo tauko tekee vain hyvää Jericholle. Pääsee vähän vaihtamaan maisemaa tehtyään paluunsa jälkeen nyt ~ kolmisen vuotta yhtä soittoa WWE:n piinaavaa viikkorutiinia. Ikääkin Jericholle tulee ensi kuussa mittariin jo 40v, ja mies pääsee nyt kunnolla myös treenaamaan itsensä kuntoon ja tulee sitten takaisin entistä ehompana :)


Kuntoon as in "lihakset tsekkiin" vai as in "kolotukset veks"?
Darien Fawks kirjoitti:
The Crash kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:
Kertonee jotain showpainielämän rankkuudesta, kun mies lähtee lomalle kiertämään maailmaa rockbändin kanssa.


Tuo tauko tekee vain hyvää Jericholle. Pääsee vähän vaihtamaan maisemaa tehtyään paluunsa jälkeen nyt ~ kolmisen vuotta yhtä soittoa WWE:n piinaavaa viikkorutiinia. Ikääkin Jericholle tulee ensi kuussa mittariin jo 40v, ja mies pääsee nyt kunnolla myös treenaamaan itsensä kuntoon ja tulee sitten takaisin entistä ehompana :)


Kuntoon as in "lihakset tsekkiin" vai as in "kolotukset veks"?


Ymmärsinköhän nyt oikein, mutta tuota ensimmäistä lähinnä tarkoitin. Jericho on aika hyvin välttänyt urallaan nämä pahimmat loukkaantumiset, ja nyt hän pääsee samalla treenaamaan itsensä jälleen timmimpään kuntoon.
Ei kai Jericho ole edes loukkaantunut ikinä? Ainakin Chris kettuili yhdessä jaksossa kuinka hän on särkymätön.
Hmm, no eiköhän jokainen kokeneempi showpainija ole jollakin tavalla joskus loukkaantunut.
Meinasin siis mitenkään vakavammin, että olisi tarvinnut mennä sivuun kuvioista.
ViiZei kirjoitti:
Meinasin siis mitenkään vakavammin, että olisi tarvinnut mennä sivuun kuvioista.


Eikös se juuri mennyt sivuun kuvioista Ortonin Puntin seurauksena? :P

Vakavasti ottaen en ainakaan näin nopealla googlauksella löytänyt mitään sen sortin vakavampaa loukkaantumista, joka Jericholle olisi sattunut. Jotain pientä nyt kaikilla on varmasti ollut, kuten jokin aika sitten Jericholta taisi mennä hammas jne.
Käsi on murtunut. Harjoitteli Shooting Star Pressiä ja siinä meni. Onnistui kuitenkin hoitamaan kyseisenä iltana olleen matsin. Tämä kuitenkin tapahtui joskus 90-luvun alussa enkä tähän hätään muista kuinka kauan oli sivussa.
Tässä Jerichon dokkaria lataillessa tulikin mieleen, että missä mies nykyään menee? Sen verran vähän olen WWE:tä ja huhusivustoja jaksanut seurata, että ainoa tietoni on se, että kayfabessa Jericho on saikulla Ortonin Puntin seurauksena. Onko Jericho nyt kenties viettämässä sitä ansaitsemaansa huilitaukoa, vai onko hän loukkaantunut vai mitä?

Toiveena olisi tietysti, että Jericho pitäisi nyt kunnon tauon, treenaisi itsensä kuntoon ja palaisi joskus (mahdollisesti facena) parempana kuin pitkään aikaan. On nimittäin yksi suurimmista syistä miksi vieläkin jaksan silloin tällöin WWE:tä ylipäätään seurata.
What kirjoitti:
Tässä Jerichon dokkaria lataillessa tulikin mieleen, että missä mies nykyään menee? Sen verran vähän olen WWE:tä ja huhusivustoja jaksanut seurata, että ainoa tietoni on se, että kayfabessa Jericho on saikulla Ortonin Puntin seurauksena. Onko Jericho nyt kenties viettämässä sitä ansaitsemaansa huilitaukoa, vai onko hän loukkaantunut vai mitä?

Toiveena olisi tietysti, että Jericho pitäisi nyt kunnon tauon, treenaisi itsensä kuntoon ja palaisi joskus (mahdollisesti facena) parempana kuin pitkään aikaan. On nimittäin yksi suurimmista syistä miksi vieläkin jaksan silloin tällöin WWE:tä ylipäätään seurata.


Fozzyn kanssa kiertueella tiemmä.
Jers1 kirjoitti:
What kirjoitti:
Tässä Jerichon dokkaria lataillessa tulikin mieleen, että missä mies nykyään menee? Sen verran vähän olen WWE:tä ja huhusivustoja jaksanut seurata, että ainoa tietoni on se, että kayfabessa Jericho on saikulla Ortonin Puntin seurauksena. Onko Jericho nyt kenties viettämässä sitä ansaitsemaansa huilitaukoa, vai onko hän loukkaantunut vai mitä?

Toiveena olisi tietysti, että Jericho pitäisi nyt kunnon tauon, treenaisi itsensä kuntoon ja palaisi joskus (mahdollisesti facena) parempana kuin pitkään aikaan. On nimittäin yksi suurimmista syistä miksi vieläkin jaksan silloin tällöin WWE:tä ylipäätään seurata.


Fozzyn kanssa kiertueella tiemmä.


Onkohan yhäkin? No voihan se hyvinkin olla. Loppukesästäkös se jäi tauolle? Niin ja eiikös Jericho ole myös hieman väläytellyt lopettavansa uransa? Eli ei taida varmaa olla, että mies ylipäätään palaa kehiin.
Darien Fawks kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:
What kirjoitti:
Tässä Jerichon dokkaria lataillessa tulikin mieleen, että missä mies nykyään menee? Sen verran vähän olen WWE:tä ja huhusivustoja jaksanut seurata, että ainoa tietoni on se, että kayfabessa Jericho on saikulla Ortonin Puntin seurauksena. Onko Jericho nyt kenties viettämässä sitä ansaitsemaansa huilitaukoa, vai onko hän loukkaantunut vai mitä?

Toiveena olisi tietysti, että Jericho pitäisi nyt kunnon tauon, treenaisi itsensä kuntoon ja palaisi joskus (mahdollisesti facena) parempana kuin pitkään aikaan. On nimittäin yksi suurimmista syistä miksi vieläkin jaksan silloin tällöin WWE:tä ylipäätään seurata.


Fozzyn kanssa kiertueella tiemmä.


Onkohan yhäkin? No voihan se hyvinkin olla. Loppukesästäkös se jäi tauolle? Niin ja eiikös Jericho ole myös hieman väläytellyt lopettavansa uransa? Eli ei taida varmaa olla, että mies ylipäätään palaa kehiin.

Näyttäisi olevan kiertueen viimeinen keikka tammikuussa. Viimeisen ja toiseksi viimeisen keikan välissä tosin on näköjään kuukauden verran taukoa. Tiedä sitten käykö välillä painimassa ja käykö heittämässä sen viimeisen keikan sitten vapaapäivänä. Vai viettääkö ihan lomaa sen ajan.
The Rocker kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:


Fozzyn kanssa kiertueella tiemmä.


Onkohan yhäkin? No voihan se hyvinkin olla. Loppukesästäkös se jäi tauolle? Niin ja eiikös Jericho ole myös hieman väläytellyt lopettavansa uransa? Eli ei taida varmaa olla, että mies ylipäätään palaa kehiin.

Näyttäisi olevan kiertueen viimeinen keikka tammikuussa. Viimeisen ja toiseksi viimeisen keikan välissä tosin on näköjään kuukauden verran taukoa. Tiedä sitten käykö välillä painimassa ja käykö heittämässä sen viimeisen keikan sitten vapaapäivänä. Vai viettääkö ihan lomaa sen ajan.


30.1.2011 WWE Royal Rumble. :wink:
Merovingi kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:


Onkohan yhäkin? No voihan se hyvinkin olla. Loppukesästäkös se jäi tauolle? Niin ja eiikös Jericho ole myös hieman väläytellyt lopettavansa uransa? Eli ei taida varmaa olla, että mies ylipäätään palaa kehiin.

Näyttäisi olevan kiertueen viimeinen keikka tammikuussa. Viimeisen ja toiseksi viimeisen keikan välissä tosin on näköjään kuukauden verran taukoa. Tiedä sitten käykö välillä painimassa ja käykö heittämässä sen viimeisen keikan sitten vapaapäivänä. Vai viettääkö ihan lomaa sen ajan.


30.1.2011 WWE Royal Rumble. :wink:


Samaa olen itsekin väläytelly mielessäni, joskin useimmiten allekirjoittaneet pohdinnat ovat sen verran epätarkkoja olleet, että katsoo nyt :) Onneksi aina on hyvä miettiä, että "mitä jos kuitenkin". Jos Y2J nyt sitten olisi se one very big name, joka tulee kääntymään enne Maniaa. Olisihan tämä kuin täydellinen kopio tästä vuodesta, mutta jos herra poimisi ansaitun voittonsa Rumblesta, kääntyisi samalla faceksi ja sitä kautta aloittaisi vielä viimeisen runinsa.
Y2J -gimmick takaisin -naamana tai heelinä. Olisi kyllä niin kultaa. Tänä vuonna on kyllä vaikea lähteä veikkailemaan Rumble voittajaa. Viime vuodet ovat menneet tasaisesti isoille nimille, josko sitten tänä vuonna olisi jo jonku keskeneräisen vuoro. Morrisonia voisi taas veikkailla, mutta eiköhän Orton kuitenkin sen vie :banger:


Pliis, tehkää jo joku taitava ihminen Royal Rumble ja WrestleMania topicit tai alan spämmäämään spekulaatioita jokaiseen muuhun topicciin :evil:
ViiZei kirjoitti:
Y2J -gimmick takaisin -naamana tai heelinä. Olisi kyllä niin kultaa.


Juuri kun Jericho sai rakennettua itsestään uskottavan painijan? :lol:
Phenomenon kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:
Y2J -gimmick takaisin -naamana tai heelinä. Olisi kyllä niin kultaa.


Juuri kun Jericho sai rakennettua itsestään uskottavan painijan? :lol:

Kyllä.
Phenomenon kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:
Y2J -gimmick takaisin -naamana tai heelinä. Olisi kyllä niin kultaa.


Juuri kun Jericho sai rakennettua itsestään uskottavan painijan? :lol:

Itse en ehkä kaipaa Y2J-gimmickiä takaisin sellaisenaan, mutta kyllähän tuo kylmä jäämies-Jericho on alkanut tylsähköksi käydä. Eli jonkinlaista gimmickin muutosta kyllä toivoisin, enkä pistäisi pahakseni jos siinä olisi jotain nykyisestä ja jotain vanhasta hyvästä Y2J-hahmosta.
Ainakin hiustyyli vanhasta tai edes semi-vanhasta (2nd coming) hahmosta.
Mies takasin voittamaan Rumble numerolla 30 ja vielä facena. Ehdottomasti ansainnut saada tuonkin saavutuksen tililleen, ja ainakin on laadukas matsi tiedossa Manian ME:ksi.
takaovi kirjoitti:
Mies takasin voittamaan Rumble numerolla 30 ja vielä facena. Ehdottomasti ansainnut saada tuonkin saavutuksen tililleen, ja ainakin on laadukas matsi tiedossa Manian ME:ksi.


Komppaan tätä. :)
takaovi kirjoitti:
Mies takasin voittamaan Rumble numerolla 30 ja vielä facena. Ehdottomasti ansainnut saada tuonkin saavutuksen tililleen, ja ainakin on laadukas matsi tiedossa Manian ME:ksi.

Kelpaisi kyllä, vaikka tuo olisikin täysi kopio Edgen tämänvuotisesta tempusta.
Eikö ois mahtavaa, jos Jericho tulisi Rumbleen numerolla 1? Ite ainakin markkaisin hulluna ja jännittäisin, että voittaako se nyt vai ei. Eihä se suure nimen aina tarvi viime hetkellä tulla kehään.
What kirjoitti:
takaovi kirjoitti:
Mies takasin voittamaan Rumble numerolla 30 ja vielä facena. Ehdottomasti ansainnut saada tuonkin saavutuksen tililleen, ja ainakin on laadukas matsi tiedossa Manian ME:ksi.

Kelpaisi kyllä, vaikka tuo olisikin täysi kopio Edgen tämänvuotisesta tempusta.

Eikös Batista tullut tämän vuoden Rumblessa viimeisenä? Cena tuli sitten 2008 viimeisenä, joten siitä se olisi kylläkin kopio.
Itse voisin jopa kuvitella että tätä Anonyymi GeeÄmmää pitkitetään Jerichon paluuseen asti, jotta Jeri pääsee paljastamaan tämän pirun, joka yritti tehdä miehen elämästä hankalaa.
DeadManWalking kirjoitti:
What kirjoitti:
takaovi kirjoitti:
Mies takasin voittamaan Rumble numerolla 30 ja vielä facena. Ehdottomasti ansainnut saada tuonkin saavutuksen tililleen, ja ainakin on laadukas matsi tiedossa Manian ME:ksi.

Kelpaisi kyllä, vaikka tuo olisikin täysi kopio Edgen tämänvuotisesta tempusta.

Eikös Batista tullut tämän vuoden Rumblessa viimeisenä? Cena tuli sitten 2008 viimeisenä, joten siitä se olisi kylläkin kopio.


Cena ei kuitenkaan kääntynyt nollakasi faceksi tehdessään ko. returnin, joten ei tuo ihan kopio olisi. Ja Edge tosiaan oli numero 29, mutta toisaalta 29, 30, ei noilla niin suurta eroa ole.
Tosin kyllähän sitä numeroa 30. aina odottaa jännityksellä tosin kuin numeroa 29.
Tulipas katsottua miehen uusin DVD Breaking the code: behind the walls of chris jericho. Suuren suurena Y2J fanina tämä oli totta kai loistelias katsaus miehen urasta. Sai minut arvostamaan häntä entistä enemmän. Kiistatta yksi aikamme merkittävämpiä showpainijoita.

Royal Rumble lähestyy kovaa tahtia ja taas olisi tarjolla paikkoja auringossa. Olisiki paikka Jerichon kolmannen tulemisen? Olisiko aika antaa miehen uralle se yksi merkittävä merkkipaalu, joka sieltä puuttuu? Kyllä olisi, sanon minä. Jos tuolta DVD:ltä voi mitään johtopäätöksiä tehdä, niin mies tuskin tulee naamaksi kääntymään. Mutta oli rooli mikä tahansa, on Chris Jericho aina mahtavin.
takaovi kirjoitti:
Tulipas katsottua miehen uusin DVD Breaking the code: behind the walls of chris jericho. Suuren suurena Y2J fanina tämä oli totta kai loistelias katsaus miehen urasta. Sai minut arvostamaan häntä entistä enemmän. Kiistatta yksi aikamme merkittävämpiä showpainijoita.

Royal Rumble lähestyy kovaa tahtia ja taas olisi tarjolla paikkoja auringossa. Olisiki paikka Jerichon kolmannen tulemisen? Olisiko aika antaa miehen uralle se yksi merkittävä merkkipaalu, joka sieltä puuttuu? Kyllä olisi, sanon minä. Jos tuolta DVD:ltä voi mitään johtopäätöksiä tehdä, niin mies tuskin tulee naamaksi kääntymään. Mutta oli rooli mikä tahansa, on Chris Jericho aina mahtavin.


Kruunais Jerichon uran. Mitä hänellä olisi enää saavuttamatta? King of the Ring -turnauksen voitto vissiin, mutta eipä juuri muuta. Mies on ensimmäinen Undisteputed mestari, vaikka kuten mies itse sanoin, tarvitsi tyyliin 6 jätkää, että voitti sen. Eli itse toivoisin Jerichon voittoa, vaikka nyt ei tunnukkaan olevan mitään kovin valmista kuviota hänelle, mutta ei kyllä Edgelläkään ollut viime vuonna. Tai no, jos Orton voittaa Rumblessa, saadaan heidän kahden ympärilleen rakennettua feudi tuon punt kickin ympärille.
MR.Off Topic kirjoitti:
takaovi kirjoitti:
Tulipas katsottua miehen uusin DVD Breaking the code: behind the walls of chris jericho. Suuren suurena Y2J fanina tämä oli totta kai loistelias katsaus miehen urasta. Sai minut arvostamaan häntä entistä enemmän. Kiistatta yksi aikamme merkittävämpiä showpainijoita.

Royal Rumble lähestyy kovaa tahtia ja taas olisi tarjolla paikkoja auringossa. Olisiki paikka Jerichon kolmannen tulemisen? Olisiko aika antaa miehen uralle se yksi merkittävä merkkipaalu, joka sieltä puuttuu? Kyllä olisi, sanon minä. Jos tuolta DVD:ltä voi mitään johtopäätöksiä tehdä, niin mies tuskin tulee naamaksi kääntymään. Mutta oli rooli mikä tahansa, on Chris Jericho aina mahtavin.


Kruunais Jerichon uran. Mitä hänellä olisi enää saavuttamatta? King of the Ring -turnauksen voitto vissiin, mutta eipä juuri muuta. Mies on ensimmäinen Undisteputed mestari, vaikka kuten mies itse sanoin, tarvitsi tyyliin 6 jätkää, että voitti sen. Eli itse toivoisin Jerichon voittoa, vaikka nyt ei tunnukkaan olevan mitään kovin valmista kuviota hänelle, mutta ei kyllä Edgelläkään ollut viime vuonna. Tai no, jos Orton voittaa Rumblessa, saadaan heidän kahden ympärilleen rakennettua feudi tuon punt kickin ympärille.


Olihan Edgellä viime vuonna valmis kuvio jo Jerichon kanssa, joka oli haukkunut miestä tämän loukkaannuttua promoissaan. Ei nyt mikään luovuuden riemuvoitto, mutta olipahan jotain. Ja Jerichohan vannoi voittavansa Rumblen, mutta juuri Edge hänet eliminoi.

Jericho vs Orton voisi olla jopa ihan mielenkiintoinen. Ortonilla on potentiaalia vaikka millaisiin matseihin. Ja Y2J ei tunnetusti huonoja matseja paini. Ja jäihän miesten feudi viimeksi kesken JBL:n vammailujen vuoksi.

Ja King of the Ring -turnaus nyt ei taida olla enää missään arvossa.
takaovi kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
takaovi kirjoitti:
^^


^


Olihan Edgellä viime vuonna valmis kuvio jo Jerichon kanssa, joka oli haukkunut miestä tämän loukkaannuttua promoissaan. Ei nyt mikään luovuuden riemuvoitto, mutta olipahan jotain. Ja Jerichohan vannoi voittavansa Rumblen, mutta juuri Edge hänet eliminoi.

Jericho vs Orton voisi olla jopa ihan mielenkiintoinen. Ortonilla on potentiaalia vaikka millaisiin matseihin. Ja Y2J ei tunnetusti huonoja matseja paini. Ja jäihän miesten feudi viimeksi kesken JBL:n vammailujen vuoksi.

Ja King of the Ring -turnaus nyt ei taida olla enää missään arvossa.


Aattelin vähän lyhentää noita quoteja, mutta otetaan nyt tää viimeisin. Niin no olihan Edgellä kuvio Jerichon kanssa, mutta Rumblen aikoihin Jericho ei oikeastaan edes ollut mestaruuden kanssa tekemisissä. Edgelle kuvio syntyi oikeastaan vasta EC:ssä, kun Jericho sen mestaruuden meni sitten voittamaan. Nyt voidaanki jo sitten pelätä kuinka HHH voittaa Rumblen ja Sheamus EC:n tai toisinpäin. Toivottavasti noin ei käy.

Jericho vs. Orton luultavasti toimisi, koska Orton aivan tajuttoman suuri naama nyt ja Jericholla riittäisi promoissan valitettavaa ja koston aihetta Ortonin teoista. Hyvin maholliseltahan tuo kuvio alkaa kuulosttaa, kun sitä enemmän miettii, mutta kysymys taitaa olla pikemmin siitä haluaako Jericho palata?
Löytyykö täältä keltään minkäänlaista varmaa tietoa Jerichon sopimustilanteesta WWE:n kanssa ja/tai kiinnostuksesta tällä hetkellä painia kohtaan? Netissä nimittäin liikkuu jos jonkinlaisia huhuja, enkä oikein tiedä mihin niistä uskoisi. :? Oma toiveeni on, että Jericho palaisi Rumblessa...
What kirjoitti:
Löytyykö täältä keltään minkäänlaista varmaa tietoa Jerichon sopimustilanteesta WWE:n kanssa ja/tai kiinnostuksesta tällä hetkellä painia kohtaan? Netissä nimittäin liikkuu jos jonkinlaisia huhuja, enkä oikein tiedä mihin niistä uskoisi. :? Oma toiveeni on, että Jericho palaisi Rumblessa...


Muuta en tiedä, enkä tätäkään varmaksi, mutta ilman sopimusta se nyt kai sitten on. Sehän loppui syksyllä, ja uudesta ei ole tullut tietoa. En tosin mitenkään mahdottoman aktiivisesti ole noita huhuja ja uutisia seurannut. Varmasti maailman luotettavin lähde TEW-scenu laskee hänet vapaaksi agentiksi. :lol:
Jäbä kirjoitti:
What kirjoitti:
Löytyykö täältä keltään minkäänlaista varmaa tietoa Jerichon sopimustilanteesta WWE:n kanssa ja/tai kiinnostuksesta tällä hetkellä painia kohtaan? Netissä nimittäin liikkuu jos jonkinlaisia huhuja, enkä oikein tiedä mihin niistä uskoisi. :? Oma toiveeni on, että Jericho palaisi Rumblessa...


Muuta en tiedä, enkä tätäkään varmaksi, mutta ilman sopimusta se nyt kai sitten on. Sehän loppui syksyllä, ja uudesta ei ole tullut tietoa. En tosin mitenkään mahdottoman aktiivisesti ole noita huhuja ja uutisia seurannut. Varmasti maailman luotettavin lähde TEW-scenu laskee hänet vapaaksi agentiksi. :lol:


Wikipedian mukaan on ilmoitettu että Jericho tekee paluun Wrestlemania 27:n aikoihin. Jos tuohon on luottamista, Jericho on ainakin minun silmissä varteenotettava ehdokas Rumblen voittajaksi.
ECW Original kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:
What kirjoitti:
Löytyykö täältä keltään minkäänlaista varmaa tietoa Jerichon sopimustilanteesta WWE:n kanssa ja/tai kiinnostuksesta tällä hetkellä painia kohtaan? Netissä nimittäin liikkuu jos jonkinlaisia huhuja, enkä oikein tiedä mihin niistä uskoisi. :? Oma toiveeni on, että Jericho palaisi Rumblessa...


Muuta en tiedä, enkä tätäkään varmaksi, mutta ilman sopimusta se nyt kai sitten on. Sehän loppui syksyllä, ja uudesta ei ole tullut tietoa. En tosin mitenkään mahdottoman aktiivisesti ole noita huhuja ja uutisia seurannut. Varmasti maailman luotettavin lähde TEW-scenu laskee hänet vapaaksi agentiksi. :lol:


Wikipedian mukaan on ilmoitettu että Jericho tekee paluun Wrestlemania 27:n aikoihin. Jos tuohon on luottamista, Jericho on ainakin minun silmissä varteenotettava ehdokas Rumblen voittajaksi.


Osaisitko perustella, miksi Jericho kannattaisi laittaa voittamaan Rumble?
Darien Fawks kirjoitti:

Osaisitko perustella, miksi Jericho kannattaisi laittaa voittamaan Rumble?


Kirjoitin siitä Royal Rumble-aiheeseen.
Toivottavasti nyt ei jäädä ilman Jerichoa Maniassa :(

Onko minkäänlaisia päivityksiä miehen suunnitelmista tullut?
SEScoops.com: 7.2.11

His response to the rumors that his return to the WWE is imminent after his recent comments to Fanhouse, his reaction to those that may believe that he’s the mastermind behind WWE’s 2.21.11, & why he will not spoil the surprise if/when he does return to the WWE: “What I said was misquoted. It’s not like I’m 90% ready to return to the WWE, or that it’s 90% done. There’s a contract that’s on the table and that has been on the table since September. It’s not done because it’s not signed, but because there’s other things going on. I could be returning tomorrow, I could be returning two or three years from now. I don’t know. People are asking when I’m coming back, and like anything else, if I was coming back and if I was the 2.21.11 guy, I wouldn’t tell anybody. All these things that are talked about have been talked about and are in the works, but as far as when they are going to happen, only I know, and I won’t say it until it happens, because it ruins the surprise.”
Chris Jericho kirjoitti:
On being contacted for WrestleMania this year:
'The original plan was for me to come back in January and then other things came up and other things were going on. There was no rush for me to come back I realized because the one good thing about me is that you can't teach experience and I have 20-years of experience worldwide so I can come in whenever I want and still be - like when I left I think it was the best work of my career over the past three years and I left at the top of that still so I can still come back and make an impact at anytime. Then when these other things started happening and then The Rock came back, Triple H came back, The Undertaker, Booker T. and all these other guys are coming back, I don't need to come back right now because if I was there who cares? The Rock is back, it doesn't matter who else is on the show and then Triple H and The Undertaker are working together, so that's going to eclipse everything else. It goes to show that those guys have been around just as long as I have, been gone longer than I have and come back and made a huge impact so I can wait in the weeds and pick and choose my time and that's the beauty of it, I can call Vince and say this is when I want to come back or talk to him about it but there were discussions about it, absolutely, but ultimately they just didn't transpire'.


Jericho kertoo, että alkuperäinen suunnitelma oli, että hän palaisi tammikuussa, mutta sitten tuli muita juttuja ja jotkut eivät onnistuneet. Kun Rock palasi, Undertaker ja Triple H palasivat, niin ei ole mitään järkeä hänen palata. Ketä kiinnostaisi? Jericho sanoo, että palaa milloin haluaa, hän on aina valmis. Silloin kun hetki on oikea, hän keskustelee Vincen kanssa ja tulee takaisin.
Toisaalta kyllä todella järkevää ajattelua. Se on ihan totta, että RAW:ssa on tällä hetkellä tota star poweria sen verran paljon, että vaikea siellä on enää päästä loistamaan. Parempi säästää paluuta johonki parempaan saumaan, kun saadaan siitä eeppisyydestä kaikki irti 8)

Ja selvästi on vuosien hyvä työkin kantanut hedelmää, kun paikka on puhelinsoiton päässä. Toivottavasti tajuaa Vincekin pistää miehen takaisin vyökahinoihin.
Minua ainakin kiinnostaisi nähdä Jerichon "3rd coming" Wrestlemaniaan mennessä sitten, kun tämä suurin kohu Rockin, Triple H:n ja Undertakerin ympärillä on laantunut.

Jericho nyt ei koskaan ole ollut varsinaisesti mikään firman ykköstähti, ja olisin mielelläni nähnyt hänen paluunsa tammikuussa Royal Rumblessa, mutta Y2J täydentäisi WWE:n mahtavan star power -annoksen nyt, kun Michaels nimetään HOF:iin ja Christian ja Booker T ym. saatiin takaisin.

Pääasia kuitenkin, että hänen paluunsa ylipäänsä tulee tapahtumaan jossain vaiheessa ja päämestaruuskuvioihin mukaan ehdottomasti! :)
Cha Cha Chaa

Jerichohan on varsinainen parkettien partaveitsi :)
Ravenwood kirjoitti:
Cha Cha Chaa

Jerichohan on varsinainen parkettien partaveitsi :)


Onko tässä maailmassa mitään missä Jericho ei ole hyvä!?
Nickeldeon kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Cha Cha Chaa

Jerichohan on varsinainen parkettien partaveitsi :)


Onko tässä maailmassa mitään missä Jericho ei ole hyvä!?


Huonous?
Darien Fawks kirjoitti:
Nickeldeon kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Cha Cha Chaa

Jerichohan on varsinainen parkettien partaveitsi :)


Onko tässä maailmassa mitään missä Jericho ei ole hyvä!?


Huonous?


Got that right!!
Nickeldeon kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Cha Cha Chaa

Jerichohan on varsinainen parkettien partaveitsi :)


Onko tässä maailmassa mitään missä Jericho ei ole hyvä!?


Miettinyt ihan samaa :D Tulis nyt takas painikehiinkin viihdyttämään.