Foorumiarkisto

← Painijat

Chris Jericho

Niin homoja nämä edeltävät kommentit, niin homoja.

B-luokan julkkiksia pääsee nykyään Amerikan Tanssii tähtien kanssa ohjelmaan. :|
Jerichon ongelma nimenomaan on se että hän on..... hyvä
Phenomenon kirjoitti:
Niin homoja nämä edeltävät kommentit, niin homoja.

B-luokan julkkiksia pääsee nykyään Amerikan Tanssii tähtien kanssa ohjelmaan. :|


Pheno varmaan laukeaisi lahkeeseensa kun näkisi Warrior Warriorin, Scott Steinerin tai Buff Bagwellin kyseisessä ohjelmassa. Harmi vain että ketään ei kiinnosta Ö-luokan paskasäkkijulkkikset.
Kratos kirjoitti:
Phenomenon kirjoitti:
Niin homoja nämä edeltävät kommentit, niin homoja.

B-luokan julkkiksia pääsee nykyään Amerikan Tanssii tähtien kanssa ohjelmaan. :|


Pheno varmaan laukeaisi lahkeeseensa kun näkisi Warrior Warriorin, Scott Steinerin tai Buff Bagwellin kyseisessä ohjelmassa. Harmi vain että ketään ei kiinnosta Ö-luokan paskasäkkijulkkikset.


Varmasti jotakuta kiinnostaisi.
Darien Fawks kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
Phenomenon kirjoitti:
Niin homoja nämä edeltävät kommentit, niin homoja.

B-luokan julkkiksia pääsee nykyään Amerikan Tanssii tähtien kanssa ohjelmaan. :|


Pheno varmaan laukeaisi lahkeeseensa kun näkisi Warrior Warriorin, Scott Steinerin tai Buff Bagwellin kyseisessä ohjelmassa. Harmi vain että ketään ei kiinnosta Ö-luokan paskasäkkijulkkikset.


Varmasti jotakuta kiinnostaisi.

Phenoa ainakin.