Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Alert Fantasy Draft - the game's afoot

Mähän alan nousta täältä pikkuhiljaa . Taino ei taida Benoitin ja Eddien takia olla mahdollisuuksia. Toivottavasti ne Dudleyt nyt tulisi sitten takas ECW PPV:n jälkeen niin voisi ruveta hyvällä tuurilla nousemaan pisteetkin.
"Razorman" kirjoitti:
Yli kymmenen pistettä eroa Tirkkaan, ei tule mitään. Ainakin Nitro johtaa painijatilastoa toistaiseksi.


Mun painijani ovat kyllä tähän mennessä menestyneet loistavasti... kaikki ovat kuuden parhaan joukossa... sijat 2, 5 ja 6.
Tirkalla näköjään Joe Mercury, Booker T ja Batista. Ei mitenkään hullumpia painijoita, kun kaikki ottaa nykyään niin hyvin pisteitä.

EDIT: Jep, korjasin virheeni, pitäisi ilmeisesti opetella laskemaan..

Off-topic: Onko tuo 'Passeli-ukko' muutes Ahti? Joka on sen toisen joukkueen johtaja?
"Trollhammaren" kirjoitti:
Tirkalla näköjään Joe Mercury, Rosey ja Batista.

Itse asiassa Mercury, Booker T ja Batista. Pisteet eivät korreloi koska Tirkalla oli (erittäin hyvänä) SD-valintana alunperin Hardcore Holly jonka hän sitten vaihtoi Mercuryyn.
Sylvain ei tainnutkaan olla niin hyvä valinta, damn. Bebytoivia painijoita odotellessa...
Raw 30.5
Hurricane & Rosey def. Heartthrobs for the World Tag Team Championship
Shelton Benjamin def. Rob Conway and Sylvain Grenier for the IC Championship
Edge def. Chris Benoit
Muhammad Hassan def. Batista by DQ

Smackdown 2.6
MNM def. Hardcore Holly & Charlie Haas for the WWE Tag Team Championships
Kurt Angle def. Booker T & Sharmell
Heidenreich def. jobber
JBL def. Nunzio
John Cena & Big Show def. Carlito & Matt Morgan

Velocity 4.6
Bashams def. jobbers
Paul London def. Akio and Chavo Guerrero for the Cruiserweight Championship
Orlando Jordan def. Shannon Moore

Heat 5.6
Chris Jericho def. Simon Dean
Tyson Tomko def. jobber
William Regal def. jobber
Lance Storm def. Maven


1. Tirkka 35
2. Razorman 27,5
3. Stinger 18
4. Goner 17
4. Viper 17
6. Thunderstruck 14,5
7. BlasterMaster 12,5
8. Kumiorava 7
9. Risbe 5,5
10. Vega 5
11. Live for the Moment 4,5
12. No way out 3
12. WildT_ing 3
14. Wesnt 2,5
14. Zero 2,5
16. Wankie 2
17. Kenitys 1,5
18. HHH The Game 1
19. Facha 0,5
20. Kameli 0
21. Trisu -2
22. Ares -4,5
22. Jack DiBiase -4,5
24. The Champion -5
25. Genghis Khan -6
26. Hyppynen -7
26. Jack “the Party” Ass -7
28. Sambol -7,5
29. Mosse0 -9
30. Ikuinen pilkunviilaaja -12
Hienoa, nousin kahdeksanneksi.

...Ja Tirkka vipeltää kaukana edellä...
Vaihdan Sylvain Grenierin Christy Hemmeen.
Vaihdan RAW valintani Rob Conwayn
SpoilerJohn Cenaan.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Vaihdan RAW valintani Rob Conwayn
SpoilerJohn Cenaan.


SillyCow käski sanoa sellaisia terveisiä että ei onnistu... ei halunnut spoilata Draftia itseltään.
Perhana, eikö tuo nolla ikinä vaihdu? Samperin Homo-Shannon...

Hiljaa. //Hyppynen
Voisko laittaa vapaiden painijoiden listan tähän väliin?
Raw 6.6
Shelton Benjamin def. Muhammed Hassan & Daivari for the IC Championship
Chris Masters def. Val Venis
The Heartthrobs & Victoria def. Hurricane, Rosey & Christy Hemme by DQ
Chris Benoit def. Gene Snitsky

Smackdown 9.6
Carlito def. Charlie Haas
Booker T def. Kurt Angle
Heidenreich def. jobber

Velocity 11.6
MNM def. Scotty 2 Hotty & Shannon Moore
Danny Basham def. Nunzio
Chavo Guerrero def. Funaki
Orlando Jordan def. Hardcore Holly for the US Championship

Heat ja ONS ovat ECW-kamaa eikä niitä lasketa mukaan pisteytyksiin. Valitan. Tai sitten en.

1. Tirkka 37
2. Razorman 31,5
3. Goner 20
4. Stinger 19
5. Thunderstruck 17,5
6. Viper 15,5
7. BlasterMaster 13,5
8. Live for the Moment 5,5
9. WildT_ing 5
10. Kumiorava 4,5
10. Risbe 4,5
12. Vega 4
13. Zero 3,5
14. No way out 3
15. Wesnt 2,5
16. HHH The Game 2
16. Wankie 2
18. Kenitys 1,5
19. Facha 0
20. Kameli -1
21. Ares -2,5
22. Trisu -3
23. Genghis Khan -4,5
23. Jack DiBiase -4,5
25. The Champion -5
26. Sambol -6,5
27. Jack “the Party” Ass -8
28. Hyppynen -9
29. Mosse0 -10
30. Ikuinen pilkunviilaaja -14


Vapaana olevat painijat:

Akio
Dawn Marie
Doug Basham
Simon Dean
Stacy Keibler
Sylvan Grenier
Tajiri
Tyson Tomko
Vaihdan Ric Flairin Tajiriin
Hmm.. Kovaa menee, koko ajan pysyn tossa niukasti plussan puolella vähän keskikohdan alapuolella :( Saisivat nyt jollekin kolmesta painijastani (Mysterio, Show ja Antonio) antaa pushia :P

Btw. eikös mulla pitäis olla nyt 2 pistettä, kun viime kierroksen jälkeen oli 1,5 pistettä ja nyt Heartthorbist voittivat diskauksella ja kumpikaan muu mun painijoista ei otellut? Nojuu aika sama, mutta ajattelin vain huomauttaa.
"Kenitys" kirjoitti:
Btw. eikös mulla pitäis olla nyt 2 pistettä, kun viime kierroksen jälkeen oli 1,5 pistettä ja nyt Heartthorbist voittivat diskauksella ja kumpikaan muu mun painijoista ei otellut? Nojuu aika sama, mutta ajattelin vain huomauttaa.

True dat. Älyttömän fantastisessa ja monimutkaisessa excel-taulukossani pisteesi ovat oikein, en vain sitten jostain syystä huomannut muuttaa sitä uusimpaan päivitykseen. Noh, periaatteessa kaikki on kunnossa ja ensi kerralla ne näkyvät oikein.
Hienoa vaihdan Molly Hollyn Tyson Tomkoon täytyy toivoa että mies Napsii voittoja Heatissa
Katso tajusit sen vihdoin. Molly Holly on ollut pois WWE :stä viimeiset 4 kuukautta..
4 Kuukautta? Ei edes puolia tuosta.
"Tirkka" kirjoitti:
4 Kuukautta? Ei edes puolia tuosta.


Eikös se ollut joskus helmikuussa kun hän potkut sai? Tai sitten muistan vaan väärin.

EDIT: Eli Tirkka oli melkein oikeassa, ja muistin väärin.
OWW kertoo sen näin:
April 12, 2005: Molly Holly is let go from the WWE after requesting to be released from her WWE contract..

Eli kaksi päivää päälle kaksi kuukautta.
Katso tajusit sen vihdoin. Molly Holly on ollut pois WWE :stä viimeiset 4 kuukautta..


harmi vaan kun en sattunut tietämään ketä on vapaana, Mutta nyt on sitten tämäkin erehdys korjattu
Raw 13.6
Muhammed Hassan def. Shelton Benjamin for the IC championship by DQ
Chris Jericho & John Cena def. Christian & Tyson Tomko
Viscera def. Maven
Kane def. Sylvain Grenier

Smackdown 16.6
Chris Benoit def. Doug Basham
Eddie Guerrero def. Paul London
Big Show def. Matt Morgan by DQ
Orlando Jordan def. Hardcore Holly for the US championship
JBL def. Undertaker

Velocity 18.6
MNM def. jobbers
Rene Dupree def. Mark Jindrak
Juventud def. Funaki
Super Crazy & Psicosis def. Billy Kidman & Akio

Heat 19.6
Val Venis def. Simon Dean
Tajiri def. Kid Kash
Hurricane & Rosey def. The Heartthrobs for the World Tag Team championships

1. Tirkka 38
2. Razorman 35
3. Goner 23,5
4. Thunderstruck 21,5
5. Stinger 19
6. Viper 17,5
7. BlasterMaster 13,5
8. Kumiorava 7,5
9. WildT_ing 6
10. Live for the Moment 5,5
11. No way out 5
12. Vega 4,5
13. Risbe 3,5
14. HHH The Game 3
15. Wankie 2,5
15. Wesnt 2,5
15. Zero 2,5
18. Kenitys 1,5
19. Kameli 0
20. Ares -1,5
21. Facha -2
21. Trisu -2
23. Genghis Khan -3,5
24. Jack DiBiase -4
25. Sambol -4,5
25. The Champion -4,5
27. Jack “the Party” Ass -8
28. Hyppynen -9
29. Mosse0 -10
30. Ikuinen pilkunviilaaja -12

Juventud, Psicosis ja Super Crazy on lisätty valittavien listalle Smackdownin puolelle.
Vaihdan Bashamin pojan Super Crazyyn.
Vaihdan Charlie Haasin Psicosisiin
Millä hemmetin matematiikalla Razorman on saanut viime viikolla 3,5 pistettä? Tuo diskaustappio ei ole mikään "mestaruuden puolustus hylkäyksellä" kun Benjamin kerran hävisi ottelunsa.
Vaihdan Heidenreichin Juventudiin.
Pääsekö tähän mukaan.. vai onko tämä joku lukittu??
Raw 20.6
Carlito def. Shelton Benjamin for the IC championship
Viscera def. Simon Dean
John Cena def. Muhammed Hassan for the WWE championship
Batista def. Kurt Angle by DQ
Triple H & Kurt Angle def. Batista & Shawn Michaels

Smackdown 23.6
Joey Mercury def. Heidenreich
Chavo Guerrero def. Paul London by DQ for the Cruiserweight championship
Muhammed Hassan def. Big Show
Rey Mysterio def. Eddie Guerrero

Velocity 25.6
Booker T def. Billy Kidman
Rene Dupree def. jobber
Chris Benoit def. jobber
Orlando Jordan def. Nunzio

Heat 26.6
Rosey & Hurricane def. The Heartthrobs for the World Tag Team championships

Vengeance
Carlito def. Shelton Benjamin for the IC championship
Victoria def. Christy Hemme
Kane def. Edge
Shawn Michaels def. Kurt Angle
John Cena def. Chris Jericho and Christian for the WWE championship
Batista def. Triple H for the World Heavyweight championship


1. Tirkka 43,5
2. Razorman 28
3. Goner 25,5
4. Stinger 24,5
5. Thunderstruck 21,5
6. Viper 19
7. BlasterMaster 14
8. Kumiorava 10,5
8. Wankie 10,5
10. No way out 9
11. Kameli 7
11. Risbe 7
13. Live for the Moment 6,5
14. WildT_ing 5
15. Wesnt 4,5
16. Zero 3,5
17. Vega 2
17. HHH The Game 2
19. The Champion 1,5
20. Kenitys 0,5
21. Ares 0
22. Facha -2
22. Genghis Khan -2
22. Trisu -2
25. Jack DiBiase -3
26. Sambol -4,5
27. Jack “the Party” Ass -9
28. Hyppynen -10
29. Ikuinen pilkunviilaaja -12
30. Mosse0 -13

Razorman oli jo hönkimässä Tirkan niskaan mutta kiitos Benjaminin katastrofaalisen viikon, Tirkka venäytti piste-eron suhteellisen kolossaaliseksi.

Ja kyllä, kilpailu on suljettu. Ilmoittautumisia otettiin vastaan alkuvuodesta, myöhästyit siis hieman.
Voi damn, Mosse pääsi ohi. Toivottavasti tuo Psicosis takaa minulle jumbosijan jatkossa, toisaalta se saattoi olla ratkaiseva virhe, koska Haas on kerännyt aika mukavasti miinuksia.
On kyllä aika säälittävää että tuolla on vieläkin kaksi joilla menee minua huonommin...
Juuri kun olin hitaasti ja varmasti peittoamassa Tirkan niin tulee Carlito ja pilaa kaiken. Edge nyt on vielä MitB, joten eiköhän hän Cenan jossain vaiheessa piekse. Toivotaan.

Tavoite on pysyä ainakin kakkossijalla.
"Anoppilassa" käyntini sattui nähtävästi aka hyvään saumaan kun lähtöni jälkeen (joka oli siis tiistaina) etumatkani tässä on revennyt rutkasti... WWE:n draftikin näyttää olevan tässä suhteessa edukseni tms.
Onkos pistelaskussa käynyt jokin moka, kun viime pisteissäkin minulla oli
- 4,5 pistettä, ja nytkin edelleen vaikka Benoit voitti Velocityssä, vai eikö Velocity matseja laskettu , en nyt muista...

EDIT: OK, sori en muistanut sitä matsia...
"Sambol" kirjoitti:
Onkos pistelaskussa käynyt jokin moka, kun viime pisteissäkin minulla oli
- 4,5 pistettä, ja nytkin edelleen vaikka Benoit voitti Velocityssä...

...ja Guerrero hävisi Smackdownissa.


Tylsä viikko tällä kertaa. Vähän otteluita ja tynkä b-showt. Ei siis paljoa muutoksia.

Raw 27.6
Big Show def. Gene Snitsky
Kurt Angle def. Ric Flair
John Cena, Shawn Michaels & Hulk Hogan def. Chris Jericho, Christian & Tyson Tomko

Smackdown 30.6
Paul London vs. Chavo Guerrero a draw via no contest
Melina def. Michelle McCool
JBL def. Christian, Chris Benoit, Booker T, Muhammad Hassan and Undertaker

Heat 3.7
Val Venis def. Maven

1. Tirkka 42,5
2. Razorman 28
3. Goner 26,5
4. Stinger 24,5
5. Thunderstruck 21,5
6. Viper 19
7. BlasterMaster 13
8. Kumiorava 10,5
9. Wankie 9,5
10. Kameli 8
10. No way out 8
12. Risbe 7
13. Live for the Moment 6,5
14. Wesnt 5,5
15. Zero 4,5
16. Vega 4
17. WildT_ing 3
18. HHH The Game 2

19. Kenitys 1,5
19. The Champion 1,5
21. Ares -1
21. Genghis Khan -1
23. Trisu -2
24. Facha -3
25. Jack DiBiase -3
26. Sambol -5,5
27. Jack “the Party” Ass -9
28. Hyppynen -10
29. Ikuinen pilkunviilaaja -12
30. Mosse0 -14
Potkuja on jaeltu jälleen oikein urakalla. Lisää päänvaivaa minulle ja osallistujille. Damned.

Risbe menetti Mark Jindrakin ja valitsee uuden raw-painijan.

Live for the Moment menetti Mavenin ja valitsee uuden raw-painijan.

Hyppynen menetti Shannon "f'n" Mooren ja valitsee uuden SD-painijan.

Kameli menetti myös Shannon Mooren ja valitsee uuden painijan jommasta kummasta rosterista (bonuskierros)

Mosse0 menetti Akion ja valitsee uuden painijan jommasta kummasta rosterista (bonuskierros)

Zero menetti Billy Kidmanin ja valitsee uuden SD-painijan.

Wankie menetti Spike Dudleyn ja valitsee uuden SD-painijan.


Vapaana olevat painijat:
Danny Basham (Raw)
Doug Basham (SD)
Heidenreich (SD)
Simon Dean (SD)
Stacy Keibler (Raw)
Sylvan Grenier (SD)
Tajiri (Raw)

Bonuskierroksen vapaita painijoita en jaksa lähteä listaamaan, varatut painijat löytyvät ensimmäiseltä sivulta. Aikaa viikko, sen jälkeen nimeän painijat itse. Elämä on.
Danny Bashamin pushiin ei luoteta. Valitsen varmanpäälle Stacyn!
Mwah, HEIDENRAPE!
Lisää poispotkittuja:

Bubba Ray Dudley
D-Von Dudley
Charlie Haas
Matt Morgan

En jaksa enää edes luetella kenellä oli kukakin ja mistä saa valita. First come, first served.
"Silly Cow" kirjoitti:
Hyppynen menetti Shannon "f'n" Mooren


kuva

NOOOOOOOOOO

ja valitsee uuden SD-painijan.


Mään, vitut tästä. Ei mulla ole enää mitään syytä jatkaa, isken hanskat tiskiin.
"Hyppynen" kirjoitti:
Mään, vitut tästä. Ei mulla ole enää mitään syytä jatkaa, isken hanskat tiskiin.


Aikaa viikko, sen jälkeen nimeän painijat itse.


Sääli vain että niin kauan kun minä lasken sinulle pisteitä, se ei onnistu. Tämä peli alkoi 30 pelaajalla ja piru vie se myös loppuu 30 pelaajalla. Vaikka jotkut sitten joutuisivatkin kentälle vajaalla miehistöllä hetkeksi.
otetaan danny
Noh, jos on pakko... yritetään yhä pyrkiä mahdollisimman matalalle. Dean.
Tajiri mulle. (Bonuskierros)
"Kameli" kirjoitti:
Tajiri mulle. (Bonuskierros)


Et oo ottamassa, se on jo mulla
Raw 4.7.
Kane & Big Show def. Edge & Snitsky
Viscera def. The Heartthrobs by DQ
Rene Dupree def. Val Venis
Shawn Michaels & Hulk Hogan def. Kurt Angle & Carlito

Smackdown 30.6.
Chris Benoit def. Booker T
Blue Meanie def. JBL
MNM def. Eddie Guerrero & Rey Mysterio for the WWE Tag Team championship
Undertaker def. Daivari
Batista def. Christian

1. Tirkka 45,5
2. Razorman 30
3. Goner 26,5
4. Stinger 25,5
5. Thunderstruck 21
6. Viper 19
7. BlasterMaster 13
8. No way out 10
9. Kumiorava 9,5
10. Wankie 8,5
11. Kameli 8
12. Risbe 7
13. Wesnt 6,5
14. Zero 5,5
15. Live for the Moment 4,5
16. Vega 4
17. HHH The Game 2
17. WildT_ing 2
19. Kenitys 1
20. Ares 0
21. The Champion -0,5
22. Genghis Khan -2
22. Jack DiBiase -2
24. Facha -3,5
25. Trisu -4
26. Sambol -5,5
27. Jack “the Party” Ass -9
28. Hyppynen -11
29. Ikuinen pilkunviilaaja -13
30. Mosse0 -14
Otan vaikka sitten Sylvan Grenierin, Bubba-Rayn tilalle, joka oli bonus-valintani.

EDIT: ok, siispä harkitsen vielä tuota valintaani.

EDIT2: eikun otan sittenkin tuon Sylvan Grenierin, koska huomasin tuolta ensimmäiseltä sivulta, että Guerrerohan mulla oli bonus-valinta eikä Bubba-Ray, eli uudeksi SD! painijakseni valitsen Grenierin.
Oletin että asia olisi ollut sen verran itsestäänselvä ettei sitä olisi tarvinnut erikseen mainita mutta koska näin ei ole, annan palaa:

Listatut vapaat painijat ovat ainoastaan rosterikohtaisista valinnoista. Bonuskierrokselta vapaita painijoita oli sen verran paljon että en jaksanut lähteä heitä listaamaan, varsinkaan kun normaalisti heidän vaihtonsa ei ole mahdollista jolloin en ollut tehnyt heistä minkäänlaista listausta etukäteen.

Niden, jotka vaihtavat bonuskierroksen valintaansa, ei tarvitse tyytyä Tajirin tai Sylvain Grenierin tasoisiin painijoihin, valinnanvaraa on enemmänkin. Tutkikaa ensimmäisellä sivulla olevaa listaa josta näkee ketkä on jo varattu bonuskierroksella. Kaikki muut ovat vapaata riistaa.
Voisin koittaa vaihtaa bonuskierroksen valintani Benjaminin Christianiin. Shelton on tuskin saamassa ihan lähiaikoina uutta title-runia, joten toivotaan Christianin pushia SD:ssä.

EDIT: Oh shit.
Säästetäämpä Cow :ltä vaiva, joka olisi kyllä joka tapauksessa säästynyt jos Razorman olisi lukenut edellisen viestin kunnolla. Eli: Bonus kieroksen valintaa ei saa vaihtaa. Erotusten takia sai poikkeussäännöllä valita uuden painijan ettei jää kokonaan ilman. Joten joudut nyt vaan sietämään Benjaminia, joka toivottavasti hommaa sinulle paljon miinuksia .