"Risbe" kirjoitti: Joten joudut nyt vaan sietämään Benjaminia, joka toivottavasti hommaa sinulle paljon miinuksia .
Olen täysin samaa mieltä. Jouduin sentään itsekin tyytymään Bookeriin joka on toisinaan yllättänyt mutta kerännyt kyllä miinuksiakin kohtalaisesti... sitäpaitsi Benjaminin miinukset koituvat tässä tapauksessa minun edukseni.
EDIT: Korjasin pari kummallista kirjoitusvirhettä...
SC on kyllä oikeassa siinä että tuo oli ihan onnistunut valinta ottaen huomioon miten huonolla sijalla pääsin valitsemaan bonuskierroksella. Olin tuolloin kyllä todella yllättynyt että Booker ei ollut vielä mennyt, mutta ei se mitään. Hyvä näin...
Silly Cow2005-07-11 12:51
S
"Tirkka" kirjoitti: Jouduin sentään itsekin tyytymään Bookeriin joka on toisinaan yllättänyt muta kerännyt kyllä miinuksiakin kohtalaiseksi
Fun fact: painijoista jotka eivät ole pitäneet hallussaan mestaruutta tämän kisan aikana eniten pisteitä on Kanella (9), toiseksi eniten Booker T:lla (8,5). Kokonaistilastossa Booker T on 11. sijalla, mikä ei ole paha tulos ottaen huomioon että Tirkka pääsi valitsemaan vasta 25. sijalla.
Jack 'The Party' Ass2005-07-13 11:49
J
Onko Orton tehnyt vieläkään debyytti matsiansa SD:ssä?
4 Real2005-07-13 18:40
4
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti: Onko Orton tehnyt vieläkään debyytti matsiansa SD:ssä?
Ei ole vielä.
Silly Cow2005-07-13 19:09
S
Poistuneiden painijoiden kohdalla tilanne on tällä hetkellä seuraavanlainen:
Mosse0:n on vaihdettava bonuskierroksen Akio johonkuhun muuhun.
Zeron on vaihdettava Billy Kidman SD-painijaan
Gonerin on vaihdettava D-Von Dudley SD-painijaan
Jack DiBiasen on vaihdettava Matt Morgan SD-painijaan
Kamelin on vaihdettava bonuskierroksen Shannon Moore johonkuhun muuhun.
Vapaana olevat painijat ovat tällä hetkellä:
Ric Flair (Raw)
Doug Basham (SD)
sekä tukku bonuskierroksen valintoja.
Kyllä, huomaan että kaikki ei täsmää. Yksi vapaana oleva SD-painija ja kolme henkilöä joiden pitäisi valita SD:stä itselleen uusi painija. Joten sääntöjä muokataan hieman, SD-valinnalla saa ottaa Raw-painijan, tässä tapauksessa itse asiassa pitää. Yksi jää vieläkin ilman painijaa mutta odotellaan debytoijia ja pelätään uusia potkuja.
Koska se ei pisteisiin vaikuttaisi millään tavalla, annan aikaa valinnoille tämän viikon loppuun. Sen jälkeen arvon/määrään painijat. Uskokaa minua, bonuskierroksella löytyy sen verran hyviä kohteita että ette todellakaan halua minun tekevän valintaa puolestani.
tik tok
Rowdy2005-07-13 19:20
R
Jaahas, nyt täytyy tehdä semmoinen taktinen päätös että vaihdan Christy Hemmen Ric Flairiin. Hemme kun tuntuu vain keskittyvän tuohon Diva Searchin juontamiseen, ja ei sillä paljon pisteita tuo. Tosin ei tuo Flairkaan, mutta onpahan ainakin nätimpi lista ja painii äijä satunnaisesti. Eli Christy Hemme on nyt vapaa.
EDIT: Tuohan tämä myös uutta potkua RAW'n katsomiseen, ei tässä aina pisteiden perässä olla.
Kameli2005-07-14 16:51
K
Bonuskierrokseni valinta on Doug Basham
EDIT: En nyt siis jaksanut katsoa ketään hyvää. Joku vapaa vaan.
Goner2005-07-15 18:00
G
Koska D-Von lensi pihalle ja uutta SD-painijaa pitäisi valita tilalle, niin valintani on Road Warrior Animal. Peli on jo hävitty, joten ei ole niin väliä, vaikka hän ei pisteitä paljoakaan toisi.
Risbe2005-07-15 23:40
R
Korjatkaa jos minulta on mennyt ohi, mutta koen Frankie Kazarianin olevan vapaa vaihtaessani Smackdown painijan häneen.
Silly Cow2005-07-16 18:13
S
Raw 11.7
Chris Masters def. Tajiri
Shelton Benjamin def. Carlito for the IC championship by countout
Kurt Angle def. jobber
Kane def. Edge by DQ
Smackdown 14.7
Mexicools def. Paul London, Scotty 2 Hotty & Funaki
Eddie Guerrero def. Hardcore Holly
Christian def. Booker T
Batista def. Orlando Jordan
Velocity 16.7
Frankie Kazarian def. Nunzio
Simon Dean def. jobber
Chris Benoit def. William Regal
Heat 17.7
Viscera, Rosey & Hurricane def. The Heartthrobs & Tyson Tomko
Rob Conway def. jobber
Rene Dupree def. Val Venis
1. Tirkka 45,5
2. Razorman 30
3. Goner 27
4. Stinger 26
5. Viper 21
6. Thunderstruck 20,5
7. BlasterMaster 13
8. Wankie 11
9. No way out 10,5
10. Kumiorava 8,5
11. Kameli 8
11. Risbe 8
13. Wesnt 6,5
13. Zero 6,5
15. Vega 4
16. Live for the Moment 3,5
17. HHH The Game 2
17. The Champion 2
19. Ares 1
19. WildT_ing 1
21. Jack DiBiase 0
21. Kenitys 0
23. Genghis Khan -1
24. Sambol -3,5
25. Trisu -4
26. Facha -4,5
27. Hyppynen -10
27. Jack “the Party” Ass -10
29. Ikuinen pilkunviilaaja -14
30. Mosse0 -15
Risbe on oikeassa, Kazarian oli valittavissa ja hän on täten Risben joukkueessa. Ikävä kyllä tämä ei helpota vähäistä SD-painijoiden määrää sillä olin vahingossa antanut hänen vaihtaa Jindrak Keibleriin, vaikka vaihto olisi jo silloin pitänyt tehdä SD-painijaan. Noh, lopputulos on sama ja väliaikainen tyräys on korjattu.
Tietysti olisin toivonut että joku kipeästi SD-painijan tarpeessa ollut olisi napannut Kazarianin mutta elämä on.
Olisin lisännyt Kazarianin valittavien listaan mutta eipä se enää kannata. Mutta Melinan voin lisätä, dig that? Vapaana olevien painijoiden lista on siis seuraavanlainen:
Mosse0, Zero ja Jack DiBiase eivät vielä ole tehneet uutta valintaansa. tik tok.
Risbe2005-07-16 18:35
R
Jep. Mutta minähän voin auttaa varsinkin itseäni ja ehkä muitakin vapauttamalla Daivarin Smackdownin palvelukseen ja palkkaamalla Raw painijaksi nyt sitten sen Stacyn. Right?
Silly Cow2005-07-16 18:44
S
"Risbe" kirjoitti: Jep. Mutta minähän voin auttaa varsinkin itseäni ja ehkä muitakin vapauttamalla Daivarin Smackdownin palvelukseen ja palkkaamalla Raw painijaksi nyt sitten sen Stacyn. Right?
Fungerar.
Silly Cow2005-07-18 18:44
S
Time's up.
Zero saa Doug Bashamin, Jack DiBiase Daivarin (näillä ei sinänsä ole niin suurta merkitystä, voivat vaihtaa Melinaan mikäli tuntevat tarvetta) mutta Mosse0:n kohtaloksi koitui arvonnan kautta Nunzio. Ei mikään paras bonuskierrosvalinta, mutta minä varoitin.
Proceed.
EDIT: Mossella näköjään jo oli Nunzio SD-valintana, joten hänelle tuli listalla seuraavana oleva, eli Psicosis. Aavistuksen parempi, sanottakoon.
Silly Cow2005-07-26 20:35
S
Raw 18.7
Shelton Benjamin def. Carlito for the Intercontinental championship by DQ
Kurt Angle def. Matt Striker
Edge def. Kane
John Cena def. Gene Snitsky
Smackdown 21.7
Rey Mysterio def. Super Crazy by DQ
Animal & Heidenreich def. jobbers
Chris Benoit def. Eddie Guerrero by countout
Booker T def. Simon Dean
Velocity 24.7
MNM def. jobbers
Frankie Kazarian def. Scotty 2 Hotty
the bWo def. jobbers
Christian def. Funaki
Heat 25.7
Paul London def. Nunzio for the Cruiserweight championship
Great American Bash
Animal & Heidenreich def. MNM for the WWE Tag Team championships
Booker T def. Christian
Orlando Jordan def. Chris Benoit for the US championship
Undertaker def. Muhammed Hassan
Mexicools def. bWo
Rey Mysterio def. Eddie Guerrero
Melina def. Torrie Wilson
JBL def. Batista for the World Heavyweight championship by DQ
1. Tirkka 49,5
2. Goner 35,5
3. Stinger 30,5
4. Razorman 28,5
5. Thunderstruck 25,5
6. Viper 25
7. Wankie 18,5
8. BlasterMaster 16
9. Risbe 12
10. No way out 9,5
11. Kameli 8,5
11. Live for the Moment 8,5
13. Kumiorava 7,5
14. Zero 6,5
15. HHH The Game 5
15. Vega 5
17. Wesnt 4,5
18. WildT_ing 4
19. Kenitys 2,5
19. The Champion 2,5
21. Facha 2
22. Ares -0,5
23. Jack DiBiase 0
24. Genghis Khan -3,5
25. Trisu -4
26. Sambol -7,5
27. Ikuinen pilkunviilaaja -11
27. Jack “the Party” Ass -11
29. Hyppynen -13
29. Mosse0 -13
Wau! Kiitos Booker T:n ja Batistan Tirkka säilytti runsaan etumatkansa mutta melkein jo ikuisena kakkosena pidetty Razorman romahti yhtäaikaa MNM:n kanssa jopa neljänneksi. Ilmeisesti Gonerin valinta oli hyvinkin onnistunut. Muutenkin muutosta oli runsaasti, Wankie, Facha ja Stinger mm. paransivat osakkeitaan huomattavasti. Tästä on mielenkiintoista jatkaa.
EDIT: Ja jatketaan sitten saman tien. Raw katsottu enkä ehdi enää katsoa SD:a joten laitetaan sitten pisteet spoilereiden mukaan.
Raw 25.7
Eugene def. Kurt Angle
Viscera & midget def. Antonio & midget
Gene Snitsky & Chris Masters def. Shelton Benjamin
Edge def. Kane
Carlito def. John Cena
Smackdown 28.7
Chris Benoit & Booker T def. Orlando Jordan & Christian
Animal & Heidenreich def. jobbers
Melina def. Torrie Wilson
JBL def. Undertaker
Velocity 30.7
Frankie Kazarian def. Funaki
Paul London def. Nunzio
MNM def. jobbers
Hardcore Holly def. Simon Dean
Heat 31.7
Rob Conway def. Rosey
CM Punk def. jobber
Rene Dupree def. Hurricane
Johnny Swinger def. jobber
1. Tirkka 51,5
2. Goner 34,5
3. Stinger 30,5
4. Razorman 29,5
5. Thunderstruck 26,5
6. Viper 22
7. Wankie 20,5
8. BlasterMaster 18
9. Risbe 13
10. Live for the Moment 10,5
11. No way out 9,5
12. Kameli 7,5
13. Zero 7,5
14. Kumiorava 5,5
15. HHH The Game 5
16. Vega 4
17. The Champion 3,5
18. Wesnt 3,5
19. WildT_ing 3
20. Jack DiBiase 2
21. Kenitys 1,5
22. Facha 1
23. Ares 0,5
24. Trisu -2
25. Genghis Khan -3,5
26. Sambol -6,5
27. Ikuinen pilkunviilaaja -11
27. Jack “the Party” Ass -11
29. Hyppynen -13
30. Mosse0 -14
Tämä on sitten viimeinen päivitys pariin viikkoon, Kreikassa kun ei hirveämmin jaksa pisteitä laskea. Teen sitten hyperpäivityksen kunhan palaan takaisin elokuun puolissavälin.
Lisään Eugenen, CM Punkin ja Johnny Swingerin valittavien listalle Raw:n puolelle. Vapaana olevien lista on siis seuraavanlainen:
Christy Hemme (Raw)
CM Punk (Raw)
Eugene (Raw)
Johnny Swinger (Raw)
Melina (SD)
Poissaoloni aikana vaihdot pätevät automaagisesti, mikäli vaihto on laillinen päivitän pisteet siitä päivästä kun vaihto on tehty. Mikäli seuraavan kahden viikon aikana tulee lisää uusia tulokkaita jotka tekevät tv-debyyttinsä saatte yrittää ottaa heidät myös ilman eri ilmoitusta (koska sellaista ei tule), tarkistan niidenkin vaihtojen laillisuuden palattuani.
Mikäli haluatte Johnny Swingerin, varautukaa siihen että voin kaikesta huolimatta hylätä vaihdon. Hän voitti squash-matsin Heatissa, mikä todennäköisesti tarkoittaa että häntä nähdään enemmänkin. En kuitenkaan pysty saamaan mahdollisuutta tarkistaa miten hänet on ottelussa esitetty, mikäli hänestä ei kuulu mitään parin seuraavan viikon aikana, saatan päättää että hän ei ole vielä osa rosteria. Lisäsin hänet kuitenkin koska en pysty tekemään asian hyväksi mitään lähitulevaisuudessa eikä olisi reilua evätä vaihto-oikeutta vain koska en ole paikalla määrämässä että hän on laillinen valinta.
Hamatti2005-07-27 14:49
H
Vaihdan Val Venisin CM Punkiin. (onhan tämä ihan laillista?)
Risbe2005-07-27 15:24
R
Ensiviikolla Eugene tulee ottamaan turpaan, mutta pelkään, että joku muu veisi hänet joten täytyy vaihtaa Stacy jo nyt häneen. Kyllä se pitkänpäällä sitten kannattaa. Stacy ---> Eugene!
Jack 'The Party' Ass2005-07-28 17:53
J
Miksei Orton ja HHH eivät tee mitään. Ja minä niin kuin uskoin kumpaankin
Genghis Khan2005-07-28 19:17
G
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti: Miksei Orton ja HHH eivät tee mitään. Ja minä niin kuin uskoin kumpaankin
Parempi sekin etteivät tee kuin, että tekisivät ja ottaisivat jatkuvasti pataan... köhköheddiekököh
No way out2005-07-29 19:16
N
sori sori luin viestin huolimattomasti ei mitään.
Stinger2005-08-02 14:07
S
Vaihda Kanen Hardyyn mikäli mahdollista, jos ei niin.... en voi asialle mitään.
Jack 'The Party' Ass2005-08-13 10:49
J
Öö.. Mitä nyt tapahuu? Ei ole pitkään aikaan tullut mitään.
Ares2005-08-13 11:23
A
No eipä kai, kun Cow on jossain kaukana poissa (Kosilla). Hiukan tarkkaavaisuutta ja kärsivällisyyttä.
No way out2005-09-03 17:23
N
eikös se oo tullu sieltä jo?
Risbe2005-09-03 17:29
R
Kazardian vaihtuu nyt Paul Birchall:iin
Razorman2005-09-03 17:35
R
On kyllä sellainen kutina, että jossain vaiheessa MNM voittaa vyöt takaisin, mutta otetaan se riski. Eli vaihdan SD:n valintani Nitron Ken Kennedyyn. Kaiken järjen mukaan tämähän on mahdollista.
Tirkka2005-09-03 20:26
T
Turha vaihtaa kun ei tiedä edes onko SillyCow hengissäkään... alkaa huolestuttaa oikeasti kun miehestä ei ole kuulunut aikapäiviin mitään... joku Vaasassa vaikuttava (itsehän siitä kärsimyksestä jo pääsinkin) voisi käydä tarkistamassa sikäläisestä Sittarista näkyykö sitä ollenkaan... jos näkyy niin ainakin hän on hengissä.
Hyppynen2005-09-04 08:47
H
onko SillyCow hengissäkään... alkaa huolestuttaa oikeasti kun miehestä ei ole kuulunut aikapäiviin mitään... joku Vaasassa vaikuttava (itsehän siitä kärsimyksestä jo pääsinkin) voisi käydä tarkistamassa sikäläisestä Sittarista
Ei taas tätä
Tirkka2005-09-04 10:42
T
"Hyppynen" kirjoitti:
onko SillyCow hengissäkään... alkaa huolestuttaa oikeasti kun miehestä ei ole kuulunut aikapäiviin mitään... joku Vaasassa vaikuttava (itsehän siitä kärsimyksestä jo pääsinkin) voisi käydä tarkistamassa sikäläisestä Sittarista
Ei taas tätä
Niinpä...
Hyppynen2005-09-05 14:42
H
Viimeksi se yksi kusipää nimeltä Vainio itse asiassa sanoi tavanneensa Lehmän siellä.
- "Hei jätkä, mites se MPW"
- "Joo öö, mä aion kyllä hoitaa sen mut en oo muistanu"
Saletisti sekaisin?
JDub2005-09-05 15:55
J
Eiköhän kyseessä ole vain kyllästyminen ja muut IRL-kiireet, joiden takia tällaiset viritelmät ah niin useasti kaatuvat ennen aikojaan. On tullut oltua mukana monessa vastaavassa ja nähtyä näitä hyytyneitä projekteja niin paljon, että olen ennemmin yllättynyt, jos joku näistä menee joskus finaaliin asti. Se vaatii aikaa, työtä ja omistautumista. Kolme asiaa, joista tavallisesti ainakin yksi jää uupumaan. Propsit kuitenkin niille urhoollisille, jotka hoitavat homman niin kuin sovittu.
Rowdy2005-09-27 18:35
R
Noh, nyt kun Hassan sitten on lähtenyt WWE:stä niin voin kai ottaa hänen tilalleen Ken Kennedyn.
Risbe2005-09-27 18:40
R
Razorman otti jo Kennedyn.
Eugenesta ei ole enää mihinkään. Tein virheen vaihtaessani ja nyt korjaan tilannetta pyrkien ainakin hieman vähentämään miinuksia ottaen Ashleyn.
Tirkka2005-09-27 18:46
T
Olisi kyllä suhteellisen mainiota jos joku kertoisi tässä vaiheessa, kenellä on mitäkin painijoita varattuna ja ketä on vapaana. Olen pudonnut melko täydellisesti kärryiltä muiden kuin sen suhteen mitä itselläni on.
Aaaaanyways... jos se on mahdollista niin voisin tehtä taktisen; vaihtaisin Raw-valintani Batistasta Lance Cadeen ja jotta Batista ei menisi pois alta niin samalla hengenvedolla vaihdan myös SD-valintani Joey Mercurystä Batistaan. Jolloin valintani olisivat siis:
SD: Batista & Raw: Cade.
Kukaan ei ainakaan ole Cadea vielä ottanut...
EDIT: Jos siis tuo vaihdos ei onnistu niin en vaihda mitään; Batistasta ei luovuta.
Goner2005-09-27 18:51
G
Raw'n Shelton Benjaminin tilalle vaihdan Trevor Murdochin.
Rowdy2005-09-27 18:55
R
"Risbe" kirjoitti: Razorman otti jo Kennedyn.
Se ei vaikuta tähän tilanteeseen, koska Hassan oli minun bonusvalintani ja nyt Kennedy on bonusvalintani. Razorman otti Kennedyn ihan tavalliseksi vaihdettavaksi painjaksi. Bonusvalintaahan ei siis voi vaihtaa, muuta kun juuri tässä tapauksessa että bonusvalinta lähtee firmasta.
Kenitys2005-09-27 19:03
K
Jaah. Antonio taisi lähteä uudestaan treenattavaksi, niin otetaanpa vapailla markkinoilla oleva (?) Shelton Benjamin, joka toivottavasti jobbaisi edes vähän vähemmän kuine edelliset Raw-valintani (Dean, Antonio)..
The Blasterpiece2005-09-28 12:20
T
Bonuskierroksen valintaa ei saa vaihtaa. Koskaan. Mistään syystä.
Tämä on vähän hankala sääntö jos bonusvalinta potkaistu helvettiin tai lopettanut. Vai vissiin voi vaihtaa jos lähtee lätkimään? Vaihdan bonusvalintani Chris Jerichon tuohon Trevor Murdochiin.