Foorumiarkisto

← Painijat

The Rock

Huomasin tuossa erään erikoisen asian:
The Rockin isoisä, Peter Maiviamuistuttaa paljon enemmän Rockia kuin tämän isä, Rocky Johnson.
Hassua.
"JVDS" kirjoitti:
Evoluutio on ihmeellistä.

Niinpä.
Mitä ihmeellistä siinä on? Eihän Rockin isä edes ole Samoalainen.
"TheChosen" kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Eihän Rockin isä edes ole Samoalainen.

Eiväthän kaikki samoalaiset nyt toisiaan muistuta. Mutta on tuo nyt hieman erikoista että poika ei muistuta isäänsä pätkääkään, mutta on taas isoisänsä kanssa hyvin samannäköinen. Ainakin minulle tuo on erikoista, en teistä muista tiedä.
En nyt paljoa biologiaa tunne, mutta kai Rockin isoisällä on sit vahvemmat geenit tai jotain, et ne vaan periytyy helpommin. Kyseessä voi olla varmaankin
myös puhdas sattuma.
No jos tutkitaan tarkemmin kaikkia samoalais painijoita niin huomataan, että kaikien silmät on todella pyöretä ja näyttää kuin ne pullistuisivat ulos kuopistaan:D
If You Smeeellalalalyazors, why The Rock is overrated.

Tällä kertaa vedetäänkin aihe tänne blogin sijasta, koska yhtenä tavoitteena on herätellä painikeskusteluja. Taas kerran allekirjoittaneen yleinen mielipide on luvassa, ehkä jo alussa huomasitte ettei se ole niinkään ylistävä.
Tein virheen tuossa painilistassani, kuuntelin kansan mielipidettä. Mitä se sitten sanoi? "The Rock ansaitsee olla korkealla listassa koska kaikki pitävät hänestä." Hah. Hitto mitä paskaa meninkään suoltamaan omaan blogiini. Nyt olisi aika korjata sitä hieman(flipflopping).

Toki, The Rock on vetänyt paljon rahaa, ja on yksi suosituimmista hahmoista WWE:ssä Hoganin, Cenan ja Austinin lisäksi. Kuitenkin, The Rockin laskeminen legendaksi ja yhdeksi kaikkien aikojen parhaaksi on mielestäni yleinen vitsi koko vapaapainin kunniakasta historiaa kohtaan. En ikinä ole itse pitänyt Rockia mitenkään suurena painijana. Eihän miehellä ole mitään muuta kuin karismaa, sekin paistattelee nykyään vain valkokankaalla. Ymmärrän toki jos Rockia kehutaan hyväksi koska miehestä uhkuu hyvin paljon karismaa, mutta ei sellainen riitä.

The Rock on huikean yliarvostettu promottaja. Eihän mies osaa mitään muuta kuin jotain vitsejä, ja miehen promot koostuvat jostain one-linereista, jotka puuduttavat entistä enemmän joka kerta. Toki karismaa miehen promoissa on, mutta asennetta ei pahemmin löydy. Kaikesta pitää aina repiä huumoria, kyllä poppeja pitäisi muutenkin saada kuin laukomalla vitsejä ja kiusaamalla haastattelijaa. Rockin promot koostuvat melkolailla täydellisesti cheap popeista. Hauska ja karismaattinenhan mies on, mutta siinä kaikki. Heelinä miehellä ei ole varaa olla hauska, ainakaan facen kustannuksella, koska popithan siitä repeäisi, joten mites sitten miehen heelaikoina? Tylsiä whoopass promoja, jotka eivät pahemminkaan eroa muiden Main Eventterien promoista. Ei Rock mikään täysin paska ole, mutta huikean yliarvostettu mies mikissä. En itse ole ikinä pitänyt.

Sitten, painitaidot. Niistä se suurin rantti varmaan sitten tuleekin. Tuskin kukaan pystyy Rockia ylistämään painitaitojen suhteen, joten pääasiallinen kiistely taitaa tulla jostain muusta. Katsotaan nyt kuitenkin. The Rock on puhtaasti viihdepuoleinen painija, ja miehen ottelut koostuvatkin, yllätys yllätys, miehen karismasta ja sitä kautta yleisön kosiskelusta. Kaikki muu onkin alle keskitasoa. Painitaidoiltaan mies on hyvin rajallinen. Miehen liikevalikoima on hyvin suppea, eikä oikeastaan koostu muustakuin normiliikkeistä, jonka luultavasti jokainen WWE:läinen pystyy tehdä. Hyvinä esimerkkeinä kaikenmaan Spinebusterit, DDT:t, Samoan Dropit, ja perusbrawlaamisiskut. Liikkeiden suorituskaan ei ole mikään parhaista. Sitten, Rockin myymiseen. Ehkä suurin asia mitä miehessä vihaan. Olen monesti tämän toistanut, Rock on todella surkea myymään. En nyt tarkoita sitä että mies ei myisi liikkeitä, päinvastoin, mies ylimyy ne rankalla kädellä. The Rock on vähintäänkin liian teatraalinen myynnin suhteen.
On tietysti olemassa ihmisiä, jotka myyvät hienosti yli, kuten Flair ja Hennig. Mutta sitten on olemassa meihiä, jotka myyvät hyvinkin rumasti yli, kuten Shawn Michaels ja The Rock. Se on täysin naurettavan näköistä, kaikkine ilmeineen ja lentoineen mitä mies siellä kehässä vetää. Jos jotain, niin se saa vastustajan hyvin naurettavan näköiseksi, ainakin kayfabessa. Rock ei taida ylimyynnin hienoutta, vaan vetää homman lähinnä vitsiksi.
The Rock ei myöskään ole mikään kauhean laatu kantaja, eikä miehellä ole taipumusta päästä hyvään otteluun ilman hyvää ja kantamiskykyistä vastustajaa.

Sinänsä voisi myös syytttää Rockin lyhyttä uraa, koska yleensä jonkun niinkin "mahtavan" oletettaisiin pysymään firmassa tai edes painialalla enemmän kuin seitsemän vuotta. Mutta ei niin ei, mies siirtyi elokuvien pariin, luultavasti rahan perässä. Tietysti itseään suojellen ihan hyvä päätös lopettaa huipulla, joten ei siitä enempää.

Luulisi varmaan että pidän Rockia täydellisenä paskasäkkinä, joka ei osaa mitään, mutta ei sekään ihan totta ole. The Rockin merkitystä vapaapainille on turha kiistää, ja olihan mies suht kova nimi Attituden aikana, mutta kun Attitude loppui, miehestä alkoi tulla entistä turhempi kun painitaidot nousivat enemmän esille. The Rock ei missään nimessä ole täydellisen huono painija, mutta IMO, suuresti yliarvostettu.
Yliarvostettu promottaja, pelkkiä vitsejä, perus painitaidot....tuntuu että puhumme John Cenasta.

Anyway, allekirjoitan tuon kaiken....paitsi myymisen. Ehkä se onkin ylitseampuvaa, mutta minuun se ainakin tehoaa.
The Rockin promojen sisältö on ehkä ollut vähän kyseenalaista etenkin aktiiviuransa lopettamisen jälkeen kun ei tarvitse edes saada mitään tai ketään vaikuttamaan uskottavalta. Mutta Rockin paras ominaisuus onkin siinä, että hän pystyy puhumaan mistä tahansa ja olemaan viihdyttävä. Toki tämä on ihan mielipidekysymys ja ymmärrän niitä, joita tuo häiritsee. Itseäni häiritsee hyvin vähän.

Minä voisin melkein ylistää Rockin painitaitoja. Ei hän sillä perinteisellä tavalla ollut loistava, mutta hän oli aivan loistava painimaan juuri sillä tavalla kun hänen hahmolleen oli sopivinta. Itsehän en mistään liikevalikoiman laajuudesta välitä, koska Rock tietää milloin tehdä ne muutamat ja se taito on tärkeämpi kuin tuhannen liikkeen osaaminen ja käyttäminen. En näe juurikaan vikaa liikkeiden suorituksessa kun en sitä niin tarkasti arvioi ainakaan tekniseltä kantilta, vaikka ehkä joku sharpshooter ei ehkä täydellinen ollut. En pidä myymistä haittana, koska en arvioi myymistä itseään vaan näen sen osana painia ja ottelun tarinaa. Ensimmäisenä tulee mieleen, että Rockin myyminen on hyvin tehokasta ja lisää ottelun draamaa. Ymmärrän kyllä niitäkin, jotka siihen tarttuvat tarkemmin ja joita se ärsyttää.

Siispä minulle jää hyvin vähän kritisoitavaa. Ehkä minulle tyypillinen kritisoinnin kohde voisi olla Rockin teatraalisuus yleensäkin, mutta hän vaan osaa tehdä sen jotenkin siten, että minua ei haittaa ollenkaan. Ja oikeasti en osaa kritisoida painijaa hirveästi siitä, että vaatii toisen painijan kantamaan. Ehkä ei ole niin, että se toinen kantaa Rockia. Esimerkiksi Rock vs. HHH:t olikos ne vuodelta 1998 ovat kovia eikä Rock olisi pystynyt noin koviin matseihin, jos HHH ei olisi ollut niissä niin hyvä. Mutta tulee kyllä mieleen tosi vähän matseja, missä vaikka Triple H olisi selkeästi heikompaa vastustajaa vastaan saanut erityisen hyvän matsin aikaiseksi. HHH kun lähes aina kaipaa myös vastustajan, joka on jollain tavalla häntä kiinnostavampi (tai ainakin itse olen niissä pitänyt kiinnostavampana) tai jännittävämpi kehässä, vaikka ei olisikaan yhtä hyvä rakentamaan matsia. Tämä pätee lähes kaikkiin muihinkin. Tulee oikeasti mieleen vain Ric Flair sellaisena, joka on pystynyt loistaviin matseihin monesti heikompiaan ja tylsempiään vastaan.

Tuo siirtyminen elokuviin ja painin jättäminen on vähän sellainen mistä en osaa järkevää mielipidettä muodostaa. Ymmärrän sen, että käyttää hyödyksi kun painissa menestyminen mahdollistaa edistymisen uralla. Ja ymmärrän sen kun ei etenkään näinä aikoina viitsi yhdistää nimeään vähän heikossa maineessa olevaan WWE:hen. Mutta kun paini on mahdollistanut henkilölle noinkin loistavan paikan näyttelijänä ja tehnyt hänestä noinkin rikkaan, on kohteliasta antaa painille enemmän takaisin. En tarkoita, että pitäisi Foleyn tavoin mennä häviämään vuoron perään jokaiselle tulevalle tähdelle, mutta edes jollain tavalla. Niin moni menestynyt veteraani kun parhaillaan tekee työtä lajin hyväksi, vaikka suurin osa kenties tekeekin siksi kun saa siitä rahaa eikä muuta työtä välttämättä olisi. Kaiken kritisoinnin jälkeen myönnän toki, että itsekin siirtyisin tilaisuuden tullen rahan ja muun hyvän perässä elokuviin ja jättäisin painin (ei välttämättä itse painin vaan sen kaiken muun kuten reissaamisen takia).
Heelinä miehellä ei ole varaa olla hauska, ainakaan facen kustannuksella, koska popithan siitä repeäisi, joten mites sitten miehen heelaikoina? Tylsiä whoopass promoja, jotka eivät pahemminkaan eroa muiden Main Eventterien promoista.


Jaa? Entäs ne vuoden 2003 heel-promot? Esim. promo Hoganista ennen No Way Outia olevassa Smackdownissa... "Oh yeah I forgot everybody loves Hulk Hogan" "Listen to this mr.popularity... The Millions! (vastaus minimaalinen)"... Ja lopussa vielä Hulksterin naamalle sylkeminen.

Tai entäs sitten Goldbergia vastaan olleet promot? Rock käytännössä hallitsi koko feudia... No, okei, myönnettäköön, että Rock teki tuossa itsestään jälleen facen puolivahingossa, mutta se lienee enemmän Goldbergin kuin Rockin vika.

Myönnetään, että Rock on melko yksipuolinen promoaja. Ei hän koskaan pystyisi samanlaisiin promosuorituksiin, kuin esimerkiksi Foley, ja toisinaan jatkuvaa uhoamista oli rasittavaa kuunnella.

Mutta mitä sitten muut alan suuret MEt ovat face-promoissaan oikeastaan tuoneet? Hoganin face-promot ovat aina olleet aina sitä samaa Hulkamaniasta ja vitamiineista jauhamista (heel-Hogan oli promojen sisällön puolesta paljon loistavampi, koska hänen ei tarvinnut pitää kiinni yhdestä kaavasta. Vaikka mitä voisi sanoa, niin ihan varmasti on perkeleen vaikea vetää patriootti-gimmickiä)... Entäs Austin? "What? What?" "Give me a hell yeah!"...

Ja mitä kantamiseen tulee... On totta, että tietyllä tasolla Rock ei toimi ilman taidokasta vastustajaa, mutta Rock käytännössä kantoi Goldbergin hyvään otteluun. Mikään klassikko tuo ottelu ei ole, mutta melko hyvä.
The Rock, The Great One, Brahma Bull,The People's Champion...

Itse aloitin wrestlingin aktiivisen seuraamisen 2004 vuonna, ja sen jälkeen Rockyn esiintymiset lasketaan yhden käden sormilla. Jälkeen päin olen tietenkin tutustunut miehen uraan vanhojen matsien kautta.

Suosion takana oli/on uskomaton karisma. Aina haastatteluissa (on/off WWE) hän vaikuttaa rennolta ja hymyilee. Promoja olen katsellut youtubesta pitkin viikkoa ja ovathan ne loistavia. One-linerit uppoavat yleisöön kuin isä äitiin.

Vaikka Rockyn painitaidot eivät olekaan kovin ihmeelliset, niin silti matsit olivat jännittäviä ja yleisö kuumana. Tämä mies osaa ottaa yleisönsä. Otetaan nyt esimerkiksi miehen uran suurin matsi WrestleMania X-8 Hogania vastaan. (löytyy DVD-kokoelmastani). Toronton yleisö kääntyy yberbabyface The Rockia vastaan. Eihän tämän näin pitänyt mennä. Rocky huomaa tilanteen ja vetää koko matsin ajan selkeää heel-roolia. Miehellä oli kehässä aina pelisilmää ja hän tiesi koko ajan mitä yleisö haluaa. Tässä suhteessa KUKAAN (ei Hogan, ei Austin, ei Michaels, ei HHH) pärjää hänelle.

2003-vuoden heel-run oli puhdasta kultaa. Hollywood Rockin takia menin sitten ostamaan No Way Outin, joka sisälsi Rock-Hogan II-matsin. Tuo punkkizin mainitsema promo löytyy DVD:n ekstroista ja onhan se täyttä kultaa. Tämän päivän SD:sta ei löydy edes murto-osaa siitä starpowerista mikä sen promon aikana seisoo kehässä. WrestleManiassa heel-Rock antoikin Stone Coldille parhaan mahdollisen jäähyväismatsin.

Goldbergin kanssa Rock törmäsi samaan ongelmaan mihin HHH, Angle ja muut arvostetut isot nimet ovat törmänneet sen jälkeen. Yleisö arvostaa sinua todella paljon ja hurraa heel-roolista huolimatta. Vastaan tarvitaan todella suuri face, että yleiseltö saadaan "oikea" reaktio. Hogan ja Austin olivat tarpeeksi suosittuja, Goldberg ei.
Mitä mieltä olette, että pitäisikö The Rockin esiintyä RAW'n juhlajaksossa n. viikon päästä? Onhan Rock yksi kaikkien aikojen loistavimpia viihdyttäjiä kehässä ja hän oli tärkeässä roolissa RAW'ssa koko uransa ajan. Sitäpaitsi Rockin paluuta on vahvasti huhuiltukin, mitä olen juttuja seurannut. En hirveästi pety, ellei Rock tekee lyhytaikaista comebackia, mutta toivon ainakin, että hän käväisisi kehässä asti huudattamassa yleisöä.

Jericho ja Rock kehässä promoamassa vielä kerran
"JVDS" kirjoitti:
Mitä mieltä olette, että pitäisikö The Rockin esiintyä RAW'n juhlajaksossa n. viikon päästä? Onhan Rock yksi kaikkien aikojen loistavimpia viihdyttäjiä kehässä ja hän oli tärkeässä roolissa RAW'ssa koko uransa ajan. Sitäpaitsi Rockin paluuta on vahvasti huhuiltukin, mitä olen juttuja seurannut. En hirveästi pety, ellei Rock tekee lyhytaikaista comebackia, mutta toivon ainakin, että hän käväisisi kehässä asti huudattamassa yleisöä.


Ehdottomasti pitäis. The Rock oli sentään suurimpia nimiä Attituden aikana. Itse ainakin petyn hieman, ellei The Rock tule käymään Rawin juhlajaksossa.
"Flexih" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
Mitä mieltä olette, että pitäisikö The Rockin esiintyä RAW'n juhlajaksossa n. viikon päästä? Onhan Rock yksi kaikkien aikojen loistavimpia viihdyttäjiä kehässä ja hän oli tärkeässä roolissa RAW'ssa koko uransa ajan. Sitäpaitsi Rockin paluuta on vahvasti huhuiltukin, mitä olen juttuja seurannut. En hirveästi pety, ellei Rock tekee lyhytaikaista comebackia, mutta toivon ainakin, että hän käväisisi kehässä asti huudattamassa yleisöä.


Ehdottomasti pitäis. The Rock oli sentään suurimpia nimiä Attituden aikana. Itse ainakin petyn hieman, ellei The Rock tule käymään Rawin juhlajaksossa.


Niin, mutta Rockilla on tunnetusti monta rautaa tulessa yhtä aikaa. Eikä hän ole kolmeen vuoteen tehnyt kuin videon välityksellä promon kotisohvaltaan. Eli ei kannata ihmeitä toivoa.
"JVDS" kirjoitti:
"Flexih" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
Mitä mieltä olette, että pitäisikö The Rockin esiintyä RAW'n juhlajaksossa n. viikon päästä? Onhan Rock yksi kaikkien aikojen loistavimpia viihdyttäjiä kehässä ja hän oli tärkeässä roolissa RAW'ssa koko uransa ajan. Sitäpaitsi Rockin paluuta on vahvasti huhuiltukin, mitä olen juttuja seurannut. En hirveästi pety, ellei Rock tekee lyhytaikaista comebackia, mutta toivon ainakin, että hän käväisisi kehässä asti huudattamassa yleisöä.


Ehdottomasti pitäis. The Rock oli sentään suurimpia nimiä Attituden aikana. Itse ainakin petyn hieman, ellei The Rock tule käymään Rawin juhlajaksossa.


Niin, mutta Rockilla on tunnetusti monta rautaa tulessa yhtä aikaa. Eikä hän ole kolmeen vuoteen tehnyt kuin videon välityksellä promon kotisohvaltaan. Eli ei kannata ihmeitä toivoa.


Jep. Onko hän tekemässä jotain leffaakin nyt? Ja eikös The Rockilla ollut viime promo ennen Wrestlemania 23:sta, ja sekin oli vain videon kautta.

Come on, The Rock.

Jep. Onko hän tekemässä jotain leffaakin nyt? Ja eikös The Rockilla ollut viime promo ennen Wrestlemania 23:sta, ja sekin oli vain videon kautta.


Mitähän muuta Rock tekisi kuin hirveällä tahdilla hyppelisi elokuvasta toiseen? Ilmeisesti nyt on valmistumassa Get Smart -elokuva, jossa Rock näyttelee jotakin agenttia. Juu, ennen WM 23:sta Rock promosi videon välityksellä Lashleyn ja Umagan ottelusta. Mark-out tuli kyllä.
Mitkähän olisivat kuviot tätä nykyä JOS The Rock ei olisi lähtenyt WWE:sta? Olisikohan mies vielä samalla tavalla huipulla vai olisko kenties jo uusi sukupolvi vyön perässä? Itse uskoisin, että Rock olisi edelleen suuri nimi ja ME matseissa taatusti lähes joka kerta.
"hamalainen" kirjoitti:
Mitkähän olisivat kuviot tätä nykyä JOS The Rock ei olisi lähtenyt WWE:sta? Olisikohan mies vielä samalla tavalla huipulla vai olisko kenties jo uusi sukupolvi vyön perässä? Itse uskoisin, että Rock olisi edelleen suuri nimi ja ME matseissa taatusti lähes joka kerta.


Mitä luultavammin hän olisi mestaruuden perässä samalla tavalla kuin Batista viime aikoina
"Super-RKO!" kirjoitti:
"hamalainen" kirjoitti:
Mitkähän olisivat kuviot tätä nykyä JOS The Rock ei olisi lähtenyt WWE:sta? Olisikohan mies vielä samalla tavalla huipulla vai olisko kenties jo uusi sukupolvi vyön perässä? Itse uskoisin, että Rock olisi edelleen suuri nimi ja ME matseissa taatusti lähes joka kerta.


Mitä luultavammin hän olisi mestaruuden perässä samalla tavalla kuin Batista viime aikoina


Niin, mitä jos Rock olisi vielä WWE:ssä? Hän ei ehtisi ainakaan tekemään niin paljoa elokuvia, mutta tuskin Rock vähempään tyytyisikään kuin ME -statukseen moninkertaisena mestarina. Ja ellei saisi haluamaansa, niin lähtisi WWE:stä, kuten Steve Austin aikoinaan, kun ei pitänyt siitä, mihin hänen hahmoaan oltiin viemässä.

Ja WWE:n tuntien Rock 'n' Sock olisi tehnyt paluunsa, kuten DX reilu vuosi sitten jne.
"Kratos" kirjoitti:
Huomasin tuossa erään erikoisen asian:
The Rockin isoisä, Peter Maiviamuistuttaa paljon enemmän Rockia kuin tämän isä, Rocky Johnson.
Hassua.


Rockin isoisä on sen isä!!!! heh kunnon seiskalööppi
Uusien huhujen mukaan Rock ei sitten ole näyttäytymässäkään RAW'n juhlalähetyksessä. Kuten aikaisemmin totesin, niin en ole kovin pettynyt, koska kaikkihan me tiedämme Rockin valinneen elokuva-alan kolmisen vuotta sitten. Ei häntä kiinnosta jotkut Vincen orgasmilataukset tässäkään kohtaa. Tottakai Rock haluaa uskotella kaikille olevansa yhä painipiireissäkin mukana, mutta nämä Dwayne "The Rock" Johnson -hypetykset alkavat olla jo liikaa. Alkaisi käyttää nyt pelkäästään omaa nimeään vain. Rock oli loistava koko melko lyhyen uransa aikana, ja ehkä näemme häneltä vielä jonkun promon joskus.

Ellei. Toisaalta kaikki voi olla vain WWE:n omakeksimää puhetta, jotta smarkitkin saisivat kerran edes yllättyä. Kaikkihan on mahdollista.
"JVDS" kirjoitti:
Uusien huhujen mukaan Rock ei sitten ole näyttäytymässäkään RAW'n juhlalähetyksessä. Kuten aikaisemmin totesin, niin en ole kovin pettynyt, koska kaikkihan me tiedämme Rockin valinneen elokuva-alan kolmisen vuotta sitten. Ei häntä kiinnosta jotkut Vincen orgasmilataukset tässäkään kohtaa. Tottakai Rock haluaa uskotella kaikille olevansa yhä painipiireissäkin mukana, mutta nämä Dwayne "The Rock" Johnson -hypetykset alkavat olla jo liikaa. Alkaisi käyttää nyt pelkäästään omaa nimeään vain. Rock oli loistava koko melko lyhyen uransa aikana, ja ehkä näemme häneltä vielä jonkun promon joskus.

Ellei. Toisaalta kaikki voi olla vain WWE:n omakeksimää puhetta, jotta smarkitkin saisivat kerran edes yllättyä. Kaikkihan on mahdollista.


"The Rock" nimike on pudotettu jo hänen uusimmista elokuvistaan pois...

JVDS on tietämätön
"Egomaniac" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
Uusien huhujen mukaan Rock ei sitten ole näyttäytymässäkään RAW'n juhlalähetyksessä. Kuten aikaisemmin totesin, niin en ole kovin pettynyt, koska kaikkihan me tiedämme Rockin valinneen elokuva-alan kolmisen vuotta sitten. Ei häntä kiinnosta jotkut Vincen orgasmilataukset tässäkään kohtaa. Tottakai Rock haluaa uskotella kaikille olevansa yhä painipiireissäkin mukana, mutta nämä Dwayne "The Rock" Johnson -hypetykset alkavat olla jo liikaa. Alkaisi käyttää nyt pelkäästään omaa nimeään vain. Rock oli loistava koko melko lyhyen uransa aikana, ja ehkä näemme häneltä vielä jonkun promon joskus.

Ellei. Toisaalta kaikki voi olla vain WWE:n omakeksimää puhetta, jotta smarkitkin saisivat kerran edes yllättyä. Kaikkihan on mahdollista.


"The Rock" nimike on pudotettu jo hänen uusimmista elokuvistaan pois...

JVDS on tietämätön


Aijaa? Katsoin juuri, että hänen seuraavassa elokuvassaan (Get Smart), joka ilmestyy ensi kesänä, on "The Rock" -nimike vielä mukana. Mutta hyvä vain, jos tuo jää vähitellen pois.
"JVDS" kirjoitti:
"Egomaniac" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
Uusien huhujen mukaan Rock ei sitten ole näyttäytymässäkään RAW'n juhlalähetyksessä. Kuten aikaisemmin totesin, niin en ole kovin pettynyt, koska kaikkihan me tiedämme Rockin valinneen elokuva-alan kolmisen vuotta sitten. Ei häntä kiinnosta jotkut Vincen orgasmilataukset tässäkään kohtaa. Tottakai Rock haluaa uskotella kaikille olevansa yhä painipiireissäkin mukana, mutta nämä Dwayne "The Rock" Johnson -hypetykset alkavat olla jo liikaa. Alkaisi käyttää nyt pelkäästään omaa nimeään vain. Rock oli loistava koko melko lyhyen uransa aikana, ja ehkä näemme häneltä vielä jonkun promon joskus.

Ellei. Toisaalta kaikki voi olla vain WWE:n omakeksimää puhetta, jotta smarkitkin saisivat kerran edes yllättyä. Kaikkihan on mahdollista.


"The Rock" nimike on pudotettu jo hänen uusimmista elokuvistaan pois...

JVDS on tietämätön


Aijaa? Katsoin juuri, että hänen seuraavassa elokuvassaan (Get Smart), joka ilmestyy ensi kesänä, on "The Rock" -nimike vielä mukana. Mutta hyvä vain, jos tuo jää vähitellen pois.


En näe tällä The Rock- nimikkeen pois jättämisellä mitään erityistä tehtävää. Mies on elokuva-alalla ja pysyy siellä. Hän tietää, että painifanit rakastavat häntä ja haluaisivat takaisin, mutta fanien huomiota hän saa myös tekemällä leffoja. Elokuvilla myös ansaitsee paremmin.

JVDS, onko pakko kommentoida joka topiciin? Nimen näkeminen aiheuttaa jo minulle suuria kärsimyksiä.
Cena kertoo, kuten asiat ovat:

Lähde: weforums.com
The Sun has a new interview with John Cena. He had a lot to say regarding Dwayne "The Rock" Johnson, noting that Johnson always wanted to be an actor and that he set the precedent of using professional wrestling as a stepping stone. Cena said, "...And Rock is one of those guy who gave the 'I've wanted to do this all my life' speech, but in actuality he wanted to be an actor. Now trust me, that is totally fine with me. It's OK. But just don't say one thing and do another. Because our fans are extremely loyal and when you do that it pisses me off." Cena also added, "All of us work so hard to make the show as good as it can be. So it's hard when people give the impression of 'this is the greatest gig in the world' and then jump ship to make movies. Now I have every interviewer in the world asking me when I'm leaving to make movies." A closing remark on the subject: "And the answer is I'm never doing that, because I love wrestling more than I do movies." "It's guys like that who set the precedent of using wrestling as a stepping stone to do films. But there's no controversy to any of that—as Rock is a successful actor and that's what he has always wanted to be." Cena also talks about filming his latest movie, the WWE-produced "12 Rounds" flick, Flair's induction speech, the card at Judgment Day, and more. Cena speaks positively on John Morrison. "I’m actually quite interested in seeing The Miz and John Morrison in a high profile PPV match against Kane and CM Punk. I've never really been a fan of Morrison, but I always thought he had a lot of potential. I hope he understands the opportunity he’s getting and steps up to the plate."

Itse olen 100% Cenan kannalla tässä asiassa. Cena>Dwayne Johnson.
Erittäin mielenkiintoinen teksti... Cena puhuu asiaa. My time is now biisi muuten soi MM-kisoissakin.
Asiaa ja asiaa, mutta silti: The Rock > Cena. Cena saa lässyttää minkä kerkiää, mutta minkäs teet jos saat leffoja tekemällä enemmän rahaa ja pienemmällä rasituksella.

Kyllä Rock on varmasti lajia rakastanut, mutta pitää sitä tulevaisuuttakin ajatella. Rock on tehnyt niin paljon WWE:n hyväksi, että ei hänen tarvitse painia enään. Hieno mies ja edelleen yksi parhaista mitä olen itse nähnyt WWE:n kehissä.

Cena ei ole vielä lähelläkään Rockia.
ihan turhaa minusta John Cena päätään aukoo. Ei mies todellakaan mikään legenda ole, mitä noista puheista voisi hänen oikeasti luulevan. Tommoisia asioita laukomalla vahvistuu entistä enemmän ero: The Rock > John Cena.

Hei c'moon, tottakai The Rock sanoo tuommoisia asioita jossain painitapahtumassa/painiin liittyvässä jutussa, koska mies varmasti arvostaa WWE:tä saamastaan tilaisuudesta. Ilman WWE:tä The Rock ei olisi mitään. The Rock ei ole kuitenkaan WWE:lle mitään velkaa, ja minusta hän lähti hyvään aikaan pois. Nyt mies on suhteellisen over. Aika kultaa muistot. Emmekä todennäköisesti näe enää ikinä The Rockia kehässä, ja vaikka niin kovasti olenkin The Rock-fani, niin se on vain hyvä asia, että mies pysyy poissa WWE:stä.

Helppo se on John Cenan laukoa tuommoisia, itse mies ei ole edes ollut vielä niin kauan WWE:ssä kuin The Rock oli, eikä John Cena ole saanut samanlaista mahdollisuutta elokuvateollisuudelta kuin The Rock sai. Jos Cena sen joskus saa (mitä epäilen), niin en ihmettelisi yhtään, vaikka Cena lähtisi myös WWE:stä.
ihan turhaa minusta John Cena päätään aukoo. Ei mies todellakaan mikään legenda ole, mitä noista puheista voisi hänen oikeasti luulevan. Tommoisia asioita laukomalla vahvistuu entistä enemmän ero: The Rock > John Cena.

Mitä, mitä, mitä!? Cena ei auo päätään, vaan kertoo kuten asiat ovat. Huhujen mukaan ainakin puolet pukukopista, ja suuri osa faneista on samaa mieltä. Ja mikä tuo legenda perustelusi on? Pitääkö olla seitsemän mestaruutta tilillä, että saa sanoa mitään? Cena tulee nousemaan (ellei sitä jo ole tehnyt) The Rockin ohi kaikkien aikojen parhaat listalla, koska hän on lojaali lajia kohtaan, toisin kuin Mr. The Rock is Dead Dwayne Johnson.

The Rock ei ole kuitenkaan WWE:lle mitään velkaa, ja minusta hän lähti hyvään aikaan pois.

WWE:llä on vannoutuneimmat fanit mitä maailmasta löytyy ja me EMME unohda. Siis minkä takia Dwayne ei voi käydä kahdesti vuodessa nostamassa kulmakarvojaan ja huutamassa mikkiin "Finallya.?" Minäpä kerron.... koska mies HÄPEÄÄ taustaansa. Aivan, hän haluaa unohtaa koko painiuransa, koska se on "pellepainia", ja eihän kukaan pellepainija voi olla uskottava näyttelijä.

Jos Cena sen joskus saa (mitä epäilen), niin en ihmettelisi yhtään, vaikka Cena lähtisi myös WWE:stä.

Ja taas mentiin metsään. Cenahan on nimen omaan sanonut joka helevetin haastattelussa, ettei koskaan tule tekemään "therockeja". Hänen rakkautensa on nuorattu neliö. Minä uskon häntä.


Joopa joo, naurettavaa tämä Rockin/Johnsonin jatkuva solvaaminen. Jätkä oli osana painibisnestä aivan helkutin kauan ja en ihmettele yhtään, että hän tahtoo kokeilla jotain muuta. Ja jos Dwaynen intohimo pellepainia kohtaan katosi, mitä järkeä olisi jatkaa? Itse arvostan sitä, että hän tekee todellakin mitä tahtoo, eikä jatka vastahakoisesti jotain, minkä on jo jättänyt taaksensa, vain sen vuoksi, että jotkut johncenat ja nettismarkit itkevät hänen olevan epälojaali 'meitä' kohtaan.
"Nodachi" kirjoitti:
Jätkä oli osana painibisnestä aivan helkutin kauan

1995 - 2004... 9 vuotta. Itse en näe tuota "helkutin suurena aikana". Kauan ehkä, muttei helkutin kauan.

Minusta What sekä Cena vähän ylireagoivat, kuten myös me muutkin. Annetaan Cenan "aukoa suutaan" ja Johnsonin tehdä niitä elokuviaan. Keitäs me heitä olemme kieltämään ja torumaan?
"Nodachi" kirjoitti:
:lol:

Joopa joo, naurettavaa tämä Rockin/Johnsonin jatkuva solvaaminen. Jätkä oli osana painibisnestä aivan helkutin kauan ja en ihmettele yhtään, että hän tahtoo kokeilla jotain muuta. Ja jos Dwaynen intohimo pellepainia kohtaan katosi, mitä järkeä olisi jatkaa? Itse arvostan sitä, että hän tekee todellakin mitä tahtoo, eikä jatka vastahakoisesti jotain, minkä on jo jättänyt taaksensa, vain sen vuoksi, että jotkut johncenat ja nettismarkit itkevät hänen olevan epälojaali 'meitä' kohtaan.

Ehkä olen ahdasmielinen ajattelussani, mutta minusta on todella nuivaa, ettei Johnson halua edes muistella painiuraansa ja ainoa tapa saada hänet viideksi minuutiksi WWE-ohjelmistoon on heittää epäansaitsemattomia nimiä Hall Of Fameen. Jos saisin sodassa valita taisteluparini John Cenan ja Dwayne Johnsonin väliltä, niin ratkaisu olisi kovin helppo.
"Wormmaster" kirjoitti:
"Nodachi" kirjoitti:
Jätkä oli osana painibisnestä aivan helkutin kauan

1995 - 2004... 9 vuotta. Itse en näe tuota "helkutin suurena aikana". Kauan ehkä, muttei helkutin kauan.

+ hänen koko lapsuus, koska kuten tiedämme, oli hänen isänsä ja isoisänsäkin painijoita - tosin eihän hän silloin varsinaisesti siinä painibisneksessä osallisena ollut, mutta nuoruudesta saakka se oli osana hänen elämäänsä. Ja kyllä yhdeksänkin vuotta 'käsikirjoitettua tappelua', näin karkeasti sanottuna, on mielestäni jo hyvin paljon.

"What" kirjoitti:
Ehkä olen ahdasmielinen ajattelussani, mutta minusta on todella nuivaa, ettei Johnson halua edes muistella painiuraansa ja ainoa tapa saada hänet viideksi minuutiksi WWE-ohjelmistoon on heittää epäansaitsemattomia nimiä Hall Of Fameen. Jos saisin sodassa valita taisteluparini John Cenan ja Dwayne Johnsonin väliltä, niin ratkaisu olisi kovin helppo.

En minä usko, että Johnson on painitaustaansa kokonaan jättänyt taaksensa, vaikkei enää WWE:ssä esiinnykään kuin ~kerran vuodessa. Jos hän ei tahdo itseään ns. myytävän elokuvissa paininimellään, kertoo se vain siitä, ettei hän tahdo ratsastaa enää elokuvamaailmassa pelkän painimaineensa avulla, vaan tahtoo kehittää itsestään ihan vakavasti otettavan näyttelijän. Ja mitä tuohon HoF-kohtaan tulee, niin WWE:n Hall of Fame nyt on melkoinen vitsi, joten Peter Maivian ja Rocky Johnsonin nimittäminen vain ja ainoastaan siitä syystä, että Dwayne saataisiin esiintymään faneille, ei ole mielestäni millään tavalla 'häpeällistä', tai mitään muutakaan miksi olen kuullut sitä nimitettävän. Ja kuten jo aiemmin sanoin, miksi Johnsonin täytyisi tehdä vastentahtoisia esiintymisiä WWE:ssä? Isänsä ja isoisänsä nimittäminen Hall of Fameen oli varmasti suuri kunnia, joten saamme olla kiitollisia, että hän edes veti tutut Rock-rutiininsa pelkkien puheiden lisäksi.

EDIT:
"What" kirjoitti:
Voisitko Kenitys moderaattorina vaihtaa tämän tredin nimeksi "Dwayne Johnson", koska mies on itsekin sanonut, että "The Rock is dead"

:---D
9 vuotta on kyllä aika armollisesti laskettu ajaksi Rockille aktiiviuraa. Eiköhän samantien katsota, että tyyppi oli vielä viime vuonnakin mukana painibisneksessä, kun kuitenkin kerran esiintyi Raw'ssa (videopätkän välityksellä tosin)? Niin ja esiintyihän Johnson jo tänäkin vuonna yhdessä WWE:n tuottamassa ohjelmassa, joten kyllähän hän on vieläkin mukana painibisneksessä! Mutta jos nyt ihan rehellisesti lasketaan, minkä aikaa Rock oli mukana AKTIIVISESTI painibisneksessä, niin ehkä ajaksi saadaan juuri ja juuri kuutisen vuotta. Se ei kyllä mielestäni ole kovin paljon. Joo, toki hänen isänsä ja isoisänsä olivat mukana painissa myös, joten kyllähän paini oli hänen nuoruudessaankin "osa elämää", mutta jos puhutaan aktiivisesti painibisneksessä mukanaolosta, niin siinä Cena alkaa olla jo samassa lukemissa Rockin kanssa.. Ellei jopa pidemmällä, jos Cenan debyyttivuodeksi otetaan 2000-2001, kun Rockillekin se laskettiin '95:ksi.

Mitä tulee sitten muuten Johnsonin esiintymisiin ja tämän lähtemiseen, niin ymmärrän kyllä Rockin valinnan täysin, ja niin varmasti ymmärtävät monet muutkin. Sanoihan Cenakin tuossa haastattelussaan, että ymmärtää kyllä tämän valinnan, mutta ei vain pitänyt siitä, että Rock sanoo toista ja tekee toista. Muttajoo, en minäkään kannata, että Rockin pitäisi jotain satunnaisia esiintymisiä WWE:ssä tehdä, jos häntä ei oikeasti kiinnosta yhtään showpainiala, mikä on sinänsä taas aika surullista. Se on kuitenkin eri asia kuin se, että jos Rock oikeasti häpee wrestlingtaustaansa, mitä on kyllä välillä ollut havaittavissa. Itse en kuitenkaan lähde kritisoimaan Johnsonin lähtöä ja wrestlingin taaksejättämistä, jokaisen pitää saada tehdä siitä mitä eniten haluaa (varsinkin jos siihen aukeaa mahdollisuus) ja jos se Rockille on hollywoodissa mukana olono, niin olkoon sitten niin. Mielellään minä vielä nykypäivänäkin näkisin Rockia edes välillä esiintymässä WWE:n lähetyksissä, mutta tuskinpa tätä tulee enää tapahtumaan ellei lisää Rockin sukulaisia nimetä HOF:iin.
Voisitko Kenitys moderaattorina vaihtaa tämän tredin nimeksi "Dwayne Johnson", koska mies on itsekin sanonut, että "The Rock is dead"
Nodachi nyt tuossa sanoi jo ihan hyvin minun mielestäni, mutta haluaisin kyllä tosiaan viitata siihen Rockin lapsuuteen. Miehen isä ja isoisä olivat painijoita, joten mies todennäköisesti ei heitä kauheasti nähnyt tai sitten he ainakin varmasti jotenkin vaikuttivat mieheen sillä tavalla, että mies on nyt sellainen kuin on. Tuskin sitä oikeasti ketään tykkäisi muksuna, jos isä ja isoisä olisivat suhteellisen paljon poissa kotoa. Tietysti on myös poikkeuksia, mutta The Rockiin tuo vaikutus taitaa olla jokaisen havaittavissa.

Vaikka mies nyt paini sen 6-9 vuotta, niin minusta on aivan turhaa sanoa, etteikö The Rock yhtään olisi hommasta pitänyt. Tottakai näytteleminen kiinnostaa varmasti miestä paljon enemmän, mutta ei se WWE-aika nyt oikeasti niin kamalaa miehelle varmaankaan ollut. Suhteellisen kauan kuitenkin mies pääsi viettämään aikaansa juuri Main Eventissä, yleisön rakastamana tai vihaamana. En usko tietenkään siihen, että mikäli The Rock oikeasti olisi jäänyt johonkin midcardiin, että mies näinkään kauaa olisi WWE:ssä ollut. Mutta enpä tiedä.

Minä taas ymmärrän aivan täysin nuo The Rockin kommentit, kuten jo tuossa aikaisemmin sanoin. Ja jos tosiaan The Rock vielä sattuu lukemaan noita John Cenan lausahduksia, ei ole mikään ihme, ettei miestä WWE:ssä enää nähtäisi. Kuka nyt haluaisi tulla esiintymään työpaikalla, jossa sitten ilmeisesti lähes kukaan ei pitäisi sinusta? Ja mistä se John Cena oikeasti voi tietää, miltä The Rockista tuntui vaikka vuonna 1999? Ei mistään. John voisi oikeasti olla vain hiljaa ja keskittyä siihen omaan työhönsä. Ei ihmekään ettei mies kerää facena kaikkien fanien poppeja.

The Rock oli ja tulee lähes varmasti aina olemaan paras viihdyttäjä WWE:ssä. Aina kun mies vain tuli kehään ja aloitti sen "IF YAA SMELL..."- huudon, niin minä menin pähkinöiksi. The Rock oikeasti antoi meille todella paljon, emmekö voisi antaa The Rockin nyt tehdä jotain itsensäkin vuoksi, laukoi mies mediassa sitten mitä kommentteja tahansa?
"What" kirjoitti:
Voisitko Kenitys moderaattorina vaihtaa tämän tredin nimeksi "Dwayne Johnson", koska mies on itsekin sanonut, että "The Rock is dead"

I'm still waiting.

Mitä enemmän asiaa mietin, sitä enemmän tulen siihen lopputulokseen, että Supa oli oikeassa tiivistäessään asian sanoin: Rock oli yliteatraalinen kehäapina. Nimittäin sitä hän nimen omaan oli. Räikeintä oli miehen naurettava ylimyyminen, joka vitun iskun jälkeen piti naama vääntää Jim Carreymaiseen asentoon ja hypätä kauhealla voltilla kenttään. Toki Johnsonilla on resumessaan hienoja otteluita, mutta keitä vastaan ne tulivat? Austinia (joka on jumala) Hogania, parhaimmillaan ollutta Triple H:ta ja hyvä hardcoremättö Foleyn kanssa. En sano että kuka tahansa olisi samaan pystynyt, mutta hyviä vastapareja hänellä oli.

En ole koskaan kuullut niin paljon tekopyhyyttä minuutissa kuin Johnsonin taannoisessa Hall of Fame-puheessa. "I love this business." Ja niin edelleen. Rakastaa pisnestä yli kaiken, mutta ei voi silti käydä RAW:n 15-vuotisjuhlashow'ssa näyttäytymässä? Vasta-argumenttina tulee varmaankin, että "sillä on tiukka kuvausaikataulu". Enpä usko, että se niin tiukka on, ettei vuodessa yhtä tai kahta vapaapäivää olisi. Sitä paitsi miehen leffaura on Scorpion Kingin ja Walking Tallin jälkeen ollut pelkkää paskaa. Olemattoman rispektini miestä kohtaan vei miinuksen puolelle hänen reaktio, kun kysyttiin vastausta John Cenan haasteeseen: Eli ylimielistä naurua ja kuittaus "he's funny" päälle. Eli itselleni jäi sellainen kuva, että Johnson halveksui Cenan tyhmyyttä edes ajatella moista, eikä halua pienintäkään muistoa siitä, että on joskus pellepainija ollut. Joo, ehkä asenteeni moiseen moskaan kuin pellepaini on lapsellisen intohimoinen. Mutta silti miehet kuten Kurt Angle, Triple H, Bret Hart, John Cena ja muut jotka rakastavat tätä taiteen muotoa, pitävät sen elossa.

Bottom line: The Rock oli muutaman vuoden komediapläjäys painibisneksessä. Mukava sidekick Austinille ja pari ihan kivaa matsia, mutta siinä kaikki. Millekään "kaikkien aikojen parhaat" listalle hänellä ei ole mitään asiaa, ja joskus ihmetyttää tämä miehen järjetön yliarvostus. Mielipiteeni olen sanonut.
"What" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Voisitko Kenitys moderaattorina vaihtaa tämän tredin nimeksi "Dwayne Johnson", koska mies on itsekin sanonut, että "The Rock is dead"

I'm still waiting.

Jäänyt näköjään joskus aikoinaan huomaamatta. Dwayne Johnsoniksi aiheen nimeä ei muuteta senkään takia, että osa varmasti laudalla kävijöistä ei tiedä Rockin oikeaa (ja nykyisin mediassakin käytettävää nimeä), joten se hankaloittaisi keskustelua hyypiöstä. Kyse ei ole nyt kuitenkaan sitä, mitä mieltä Mr. Johnson on hahmonsa kuolemasta vaan siitä, millä nimellä hänet parhaiten pellepainifoorumeilla tunnetaan. Dwayne "The Rock" Johnson on kuitenkin aiheen nimenä kelvollinen, koska Dwayne Johnsoniksi miestä nykyään tosiaan kaikkialla kutsutaan, ja toisaalta siitä selviää edelleen, kenestä on kyse.

Muuhun viestiin en kommentoi muuta (nyt väsyneenä ainakaan) kuin että kyllä taas miestä lokaan vedetään hienosti. Joo, mies jätti lajin, mutta edelleenkin minusta on tärkeintä se että tekee sitä oikeasti, mistä tykkää. Ei mitään järkeä pyöriä wrestlingympyröissä jos se ei oikeasti kiinnosta. Osa muu käytöksestä ja paskanpuhumisesta onkin kyllä sitten turhaa, enkä niitä mitenkään puolustele. Mitä tulee taas Rockin aktiiviuraan, niin mieshän oli tajuttoman viihdyttävä painiessaan kuin promoillessaankin, vaikka voihan siitäkin (varsinkin katkerana) ollaa montaa mieltä. Itse olen kuitenkin aina herran esiintymisistä pitänyt.
Ei tietenkään The rock paini enää kun näyttelemällä tienaa jokaisesta leffasta kymmenkertaisesti sen mitä painimalla tienaisi. Painiessaan hän samalla myös asettaisi itsensä alttiiksi loukkaantumisille ja ennenaikaiselle kuolemalle. Kuka täysjärkinen tekisi niin? Miksi? Senkö takia että joku painifani (tässä tapauksessa What) on katkera hänen lopetettuaan painimisen? Hänen faninsa voivat katsella hänen leffojaan ihan yhtä hyvin kuin hänen painimatsejaan joten ei voi sanoa että hän ainakaan fanejaan olisi pettänyt millään tavalla.

The Rockin yliarvostus-väitteitä taas en mitenkään käsitä. Kukaan tuskin koskaan on väittänyt häntä taitavimmaksi painijaksi koskaan, en ainakaan itse muista kuulleeni tai lukeneeni moista tähän mennessä. Viihdyttävimmäksi painijaksi ikinä häntä on sanottu ja tämä ei välttämättä olekaan mitenkään kaukana totuudesta, riippuen katsojan mieltymyksestä. Ja olihan hän sinänsä lyhyehkön painijanuransa aikana mukana melko monessa legendaarisessa ottelussa, siitä ei varmaan myöskään voida olla eri mieltä. Sillä ei ole mitään väliä oliko niiden legendaarisuus Rockin, vastustajan, käsikirjoittajien vai jonkun muun ansiota, hän oli mukana legendaarisissa otteluissa ja teki niissä varmasti oman osansa yleisöä viihdyttääkseen.

En tiedä mitä mieltä muut foorumin käyttäjät ovat Rockin elokuvaurasta, mutta ainakin ne elokuvat joita häneltä olen nähnyt (äkkiä laskien muistaakseni neljä kappaletta) ovat olleet oikein viihdyttäviä kaikki ja Rockin näyttelijäntaidot ovat olleet oikein kelvolliset niihin rooleihin Oscariahan hän ei tule varmaan saamaan ikinä mutta eipä se ole varmasti tavoitteenakaan. Kestävämpää viihdettä ne elokuvat kuitenkin ovat pidemmän päälle kuin painimatsit ja sikäli sekin työ ansaitsee minulta hänen suuuntaansa täyden arvostuksen. Hänen egostaan en osaa sanoa mitään kun en ole häntä tavannut mutta enpä välttämättä nettifoorumien "raportteja" pitäisi luotettavimpana lähteenä sille millainen hänen asenteensa faneja, yleisöä tai muita painijoita tai näyttelijöitä kohtaan on.
"Tirkka" kirjoitti:
Ei tietenkään The rock paini enää kun näyttelemällä tienaa jokaisesta leffasta kymmenkertaisesti sen mitä painimalla tienaisi. Painiessaan hän samalla myös asettaisi itsensä alttiiksi loukkaantumisille ja ennenaikaiselle kuolemalle. Kuka täysjärkinen tekisi niin? Miksi?

Kuka: John Cena esimerkiksi. Käsittääkseni myös Triple H:lla olisi ollut mahdollisuus loikata leffabisnekseen täyspäiväisesti. Mainitaan nyt samalla vaikkapa Chris Jericho, joka olisi taatusti tienannut varsin hyvin rockmuusikkona, mutta silti tuli takaisin. Miksi? Koska heille painiminen on oikeasti intohimo, ja tärkeysjärjestyksessä edellä. Onko puheeni sitten tekopyhää, paatoksellista saivartelua? Ehkäpä niin, mutta minulla on tämä turmiollinen asenne, jossa pellepaini=maailman vakavin asia.

"Tirkka" kirjoitti:
The Rockin yliarvostus-väitteitä taas en mitenkään käsitä.

The Rock=promot. Vaikka miestä en pidäkään juuri minään, oli hän yksi kaikkien aikojen parhaista standup-koomikoista. Lisäksi hänen huippuvuotensa sattuivat attitude-eralle, aikakaudelle jolloin puhtailla painitaidoilla ei ollut paljon merkitystä, vaan homma perustui 100% viihteeseen. Ja viihdyttäjänä Rock toimi.

"Tirkka" kirjoitti:
Hänen faninsa voivat katsella hänen leffojaan ihan yhtä hyvin kuin hänen painimatsejaan joten ei voi sanoa että hän ainakaan fanejaan olisi pettänyt millään tavalla.

Nyt en tajua. Ei se hahmo siellä valkokankaalla ole painikehistä tuttu People's Champion The Rock, vaan milloin mitäkin. Ei hän siellä viittaa itseensä kolmannessa persoonassa, eikä nostele kulmakarvaansa. Tietysti jos fanittaa Dwayne Johnsonia, eikä The Rockia niin olet aivan oikeassa, mutta suurimmalla osalla The Rockin faneista asia ei ole näin.

"Tirkka" kirjoitti:
Kestävämpää viihdettä ne elokuvat kuitenkin ovat pidemmän päälle kuin painimatsit ja sikäli sekin työ ansaitsee minulta hänen suuuntaansa täyden arvostuksen.

Ei minulle. Siis totta kai nämä elokuvahistorian merkkiteokset kuten Kummisetä-elokuvat ja muut kestävät ikuisesti, mutta joku Skorpionikuninkaan kaltainen perusleffa? Katsonko mieluummin uudelleen vaikkapa Bret Hartin ja Steve Austinin yli 12 vuotta vanhan ottelun kuin seitsemän vuotta vanhan Skorpionikuningas-leffan? Totta hitossa. Kummasta saan paremman fiiliksen? Ei kysymystäkään. Mutta juu, tämä nyt on turhaa kun itse olen showpainifani ja elokuvilla sitten on omat faninsa.
"What" kirjoitti:
Kuka: John Cena esimerkiksi. Käsittääkseni myös Triple H:lla olisi ollut mahdollisuus loikata leffabisnekseen täyspäiväisesti. Mainitaan nyt samalla vaikkapa Chris Jericho, joka olisi taatusti tienannut varsin hyvin rockmuusikkona, mutta silti tuli takaisin. Miksi? Koska heille painiminen on oikeasti intohimo, ja tärkeysjärjestyksessä edellä. Onko puheeni sitten tekopyhää, paatoksellista saivartelua? Ehkäpä niin, mutta minulla on tämä turmiollinen asenne, jossa pellepaini=maailman vakavin asia.


John Cenan elokuvathan ovat olleet molemmat (vai onko niitä enemmän kuin kaksi?) WWE:n tuottamia. Ei siis voi sanoa että hän elokuviaan tehdessään olisi hypännyt niinkään paljoa sivuun elokuvabisneksestä. Enkä kyllä hetkeäkään usko että hänestä olisi näyttelijäksi yhtään, kun ei hän ole onnistunut vakuuttamaan minua painijanakaan. Triple H:n kyvyt voisivat riittääkin elokuvantekoon ainakin toimintarooleissa, mutta hänet pitää painin parissa perhesiteet. En usko että hänen uskollisuutensa WWE:tä kohtaan painaisi yhtään jos hän ei olisi naimisissa Stephanien kanssa, varsinkaan jos hänelle tarjottaisiin 15 miljoonaa dollaria elokuvalta minkä Rock tienasi ainakin elokuvauransa alkuaikoina.

Jos painiminen on intohimo niin tokihan sitä sitten haluaa tehdä, ei siinä sinänsä mitään. Itse en kuitenkaan ymmärrä asennettasi jonka mukaan The Rockilla olisi faneja kohtaan velvollisuus painia niin kauan kuin paikat vähänkään kestävät. Rock on muistaakseni haastatteluissa useampaankin otteeseen sanonut haluavansa pysyä terveenä ja elää kauan joka ei ole vaikuttanut viime vuosien aikana kovinkaan itsestäänselvältä painijoiden keskuudessa, varsinkaan WWE:ssä.

"What" kirjoitti:
The Rock=promot. Vaikka miestä en pidäkään juuri minään, oli hän yksi kaikkien aikojen parhaista standup-koomikoista. Lisäksi hänen huippuvuotensa sattuivat attitude-eralle, aikakaudelle jolloin puhtailla painitaidoilla ei ollut paljon merkitystä, vaan homma perustui 100% viihteeseen. Ja viihdyttäjänä Rock toimi.


Rock ei minun mielestäni ole kyllä todellakaan pelkästään promot. Hänen suurin avunsa on toki se että hänellä on valtavasti karismaa ja hän osaa kertoa vitsejä mutta hän osasi myös painimatseissaan tuoda yleisölle sen kaipaamaa Suurta Draamaa jota kovinkaan moni muu ei oikein osaa hänen ja Shawn Michaelsin ohella. Etkä sinä nyt ihan oikeasti voi väittää Rockin olevan oikeasti huono painija? Tuskin sinä hänen painibisneksestä poistumistaan niin paljoa kiroaisitkaan.

"What" kirjoitti:
Nyt en tajua. Ei se hahmo siellä valkokankaalla ole painikehistä tuttu People's Champion The Rock, vaan milloin mitäkin. Ei hän siellä viittaa itseensä kolmannessa persoonassa, eikä nostele kulmakarvaansa. Tietysti jos fanittaa Dwayne Johnsonia, eikä The Rockia niin olet aivan oikeassa, mutta suurimmalla osalla The Rockin faneista asia ei ole näin.


Ei tietenkään se hahmo valkokankaalla ole The Rock omassa persoonassaan. Sehän elokuvien tarkoituskin on. Mutta kyllähän nyt jokainen fani ymmärtää sen olevan sama Dwayne Johnson joka siellä painikehässäkin pyöri ja kykenee fanittamaan ja viihtymään hänen suorituksestaan ihan yhtä paljon kuin painimatsissakin. Itse kyllä väittäisin että suurin osa Rockin faneista osaa arvostaa häntä yhtä suuresti näyttelijänäkin kuin mitä painijana. Tottakai kaipaan itsekin häntä painikehässä nostamassa kulmakarvaa, kertomassa hauskoja juttuja ja painimassa dramaattisia otteluita, mutta ymmärrän hänen päätöksensä tehdä elokuvia täydellisesti kun otetaan huomioon näyttelijän suurempi palkka ja se miten turvatonta painijoiden elämä on viime vuosina ollut ja liian aikaisia kuolemia on ollut paljon. Se lienee vaikuttanut hänen päätökseensä olla painimatta todella paljon.


"What" kirjoitti:
Ei minulle. Siis totta kai nämä elokuvahistorian merkkiteokset kuten Kummisetä-elokuvat ja muut kestävät ikuisesti, mutta joku Skorpionikuninkaan kaltainen perusleffa? Katsonko mieluummin uudelleen vaikkapa Bret Hartin ja Steve Austinin yli 12 vuotta vanhan ottelun kuin seitsemän vuotta vanhan Skorpionikuningas-leffan? Totta hitossa. Kummasta saan paremman fiiliksen? Ei kysymystäkään. Mutta juu, tämä nyt on turhaa kun itse olen showpainifani ja elokuvilla sitten on omat faninsa.


Itse kyllä katson vuosien tauon jälkeen mieluummin elokuvan kuin painimatsin. Tosin olen aina ollutkin elokuvafriikki joka vaikuttaa varmasti mielipiteeseeni ratkaisevasti. Ja kyllä minä väitän että jos Rock tekee hyviä leffoja ne voivat elää ikuisesti paljon todennäköisemmin kuin mikään yksittäinen painimatsi. Ja kyllähän meillä on kuitenkin ne Rockin vanhat matsitkin nautittavana niitä hetkiä varten kun se paini maittaa elokuvia enemmän.

Tähän väliin en muuten malta olla puffaamatta Rockin The Rundown-leffaa. En tieedä oletko sinä katsonut sitä, mutta suosittelen sen katsomista silti jokaiselle joka sitä ei vielä ole nähnyt.
"Kenitys" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Voisitko Kenitys moderaattorina vaihtaa tämän tredin nimeksi "Dwayne Johnson", koska mies on itsekin sanonut, että "The Rock is dead"

I'm still waiting.

Jäänyt näköjään joskus aikoinaan huomaamatta. Dwayne Johnsoniksi aiheen nimeä ei muuteta senkään takia, että osa varmasti laudalla kävijöistä ei tiedä Rockin oikeaa (ja nykyisin mediassakin käytettävää nimeä), joten se hankaloittaisi keskustelua hyypiöstä. Kyse ei ole nyt kuitenkaan sitä, mitä mieltä Mr. Johnson on hahmonsa kuolemasta vaan siitä, millä nimellä hänet parhaiten pellepainifoorumeilla tunnetaan. Dwayne "The Rock" Johnson on kuitenkin aiheen nimenä kelvollinen, koska Dwayne Johnsoniksi miestä nykyään tosiaan kaikkialla kutsutaan, ja toisaalta siitä selviää edelleen, kenestä on kyse.

Mitä paskaa? Ei tämä ole mikään keskustelualue ihmisistä vaan painijoista. The Rock nykyisellään ehkä on kuollut, mutta "Dwayne Johnson" ei koskaan ollut mikään painija, The Rock oli. Pitäisikö ketju Eddie Guerrerosta poistaa kokonaan koska mies on kuollut?

*Vaihtaa ketjun nimen takaisin "The Rockiksi"*
"What" kirjoitti:
Mitä enemmän asiaa mietin, sitä enemmän tulen siihen lopputulokseen, että Supa oli oikeassa tiivistäessään asian sanoin: Rock oli yliteatraalinen kehäapina. Nimittäin sitä hän nimen omaan oli. Räikeintä oli miehen naurettava ylimyyminen, joka v***n iskun jälkeen piti naama vääntää Jim Carreymaiseen asentoon ja hypätä kauhealla voltilla kenttään. Toki Johnsonilla on resumessaan hienoja otteluita, mutta keitä vastaan ne tulivat? Austinia (joka on jumala) Hogania, parhaimmillaan ollutta Triple H:ta ja hyvä hardcoremättö Foleyn kanssa. En sano että kuka tahansa olisi samaan pystynyt, mutta hyviä vastapareja hänellä oli.

En ole koskaan kuullut niin paljon tekopyhyyttä minuutissa kuin Johnsonin taannoisessa Hall of Fame-puheessa. "I love this business." Ja niin edelleen. Rakastaa pisnestä yli kaiken, mutta ei voi silti käydä RAW:n 15-vuotisjuhlashow'ssa näyttäytymässä? Vasta-argumenttina tulee varmaankin, että "sillä on tiukka kuvausaikataulu". Enpä usko, että se niin tiukka on, ettei vuodessa yhtä tai kahta vapaapäivää olisi. Sitä paitsi miehen leffaura on Scorpion Kingin ja Walking Tallin jälkeen ollut pelkkää paskaa. Olemattoman rispektini miestä kohtaan vei miinuksen puolelle hänen reaktio, kun kysyttiin vastausta John Cenan haasteeseen: Eli ylimielistä naurua ja kuittaus "he's funny" päälle. Eli itselleni jäi sellainen kuva, että Johnson halveksui Cenan tyhmyyttä edes ajatella moista, eikä halua pienintäkään muistoa siitä, että on joskus pellepainija ollut. Joo, ehkä asenteeni moiseen moskaan kuin pellepaini on lapsellisen intohimoinen. Mutta silti miehet kuten Kurt Angle, Triple H, Bret Hart, John Cena ja muut jotka rakastavat tätä taiteen muotoa, pitävät sen elossa.

Bottom line: The Rock oli muutaman vuoden komediapläjäys painibisneksessä. Mukava sidekick Austinille ja pari ihan kivaa matsia, mutta siinä kaikki. Millekään "kaikkien aikojen parhaat" listalle hänellä ei ole mitään asiaa, ja joskus ihmetyttää tämä miehen järjetön yliarvostus. Mielipiteeni olen sanonut.

En voi olla kommentoimatta, kun näin tälläistä kommenttia The Rockista. Alkuun täytyy sanoa, että The Rock on ollut lempipainijani vapaapainissa siitä lähtien, kun sitä rupesin vuonna 2001 seuraamaan. Tiedän, että Rock ei tuon jälkeen enää kovin kauaa paininut, mutta silti hänestä on jäänyt mieleen ainoastaan positiivisia asioita.

Ensiksi tuli mieleen tuosta räikeästä ylimyymisestä se, että ei The Rock aivan joka iskua sentään ylimyynyt, joten olet tässä liioitellut kommenttiasi sen takia, koska et henkilökohtaisesti pidä Rockista.

Toisekseen väität, että The Rockin painijana oli kuraa ja hänen otteluistaan teki loistavia se, että hän paini muun muassa Stone Cold Steve Austinia, Hulk Hogania ja Triple H:ta vastaan. Taitaa olla muuten ensimmäisiä kertoja, kun joku sanoo Hulk Hoganin kantaneen jonkun toisen painijan hyvään otteluun nykypäivinä. Noh, itse olen tästä erimieltä, koska jokaiseen hyvään henkilökohtaiseen otteluun tarvitaan aina kaksi tekijää, joissa toisena on ollut tällä kertaa Dwayne "The Rock" Johnson.

Sitten tähän tekopyhyyteen. Mielestäsi The Rockin puheet voivat olla tekopyhiä, mutta sitten on myös ylistämäsi Kurt Anglenkin puheet. Ensiksi noustaan huipulle World Wrestling Entertainment'ssa Vince McMahonin suojissa, mutta sitten, kun ollaan huipulla, niin siirrytään pienempään firmaan ja haukutaan internettiä myöten entinen työnantaja.

"What" kirjoitti:
The Rock=promot. Vaikka miestä en pidäkään juuri minään, oli hän yksi kaikkien aikojen parhaista standup-koomikoista. Lisäksi hänen huippuvuotensa sattuivat attitude-eralle, aikakaudelle jolloin puhtailla painitaidoilla ei ollut paljon merkitystä, vaan homma perustui 100% viihteeseen. Ja viihdyttäjänä Rock toimi.

Katso uudelleen esimerkiksi joku Stone Cold Steeve Austin vs. The Rock -ottelu.

Sitten vielä loppuun vähän The Rockin elokuvaurasta, joka ei sekään ole ollut mitenkään huono, ainakaan rahan valossa.
"Wikipedia" kirjoitti:
Johnson was featured in the 2007 Guinness Book of World Records for having the highest salary as an actor in his first starring role, receiving $5.5 million.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Mitä paskaa? Ei tämä ole mikään keskustelualue ihmisistä vaan painijoista. The Rock nykyisellään ehkä on kuollut, mutta "Dwayne Johnson" ei koskaan ollut mikään painija, The Rock oli. Pitäisikö ketju Eddie Guerrerosta poistaa kokonaan koska mies on kuollut?

*Vaihtaa ketjun nimen takaisin "The Rockiksi"*
Ihan sama. Aiheessa kuitenkin keskustellaan myös miehen toimista painiuran jälkeen, eikä se minusta ole väärin. Yhtälailla ollaan monissa aiheissa keskusteltu painijoiden leffaurista sun muusta tekemisistä painikehän ulkopuolella (kuten Shamrockin MMA-taipaleesta ja sen mainitsemasi Eddien kuoleman feikkiydestä) jne. Rockin tapauksessa siis tuota keskusteltavaa painiuran jälkeisestä ajasta löytyy enemmän, ja häntä ei vaan nykyisin tunneta enää The Rockina vaan nimenomaan Dwayne Johnsonina, ja siksi minusta ainakin tuo ilmaisu, jota miehestä usein mediassakin on tunnuttu käyttävän (Dwayne "The Rock" Johnson) oli kaikkein kätevin. Mutta kuten sanoin: ihan sama, koska minähän tässä kuitenkin olen väärässä vaikka periaatteessa ajoin samaa asiaa kuin sinäkin. En yritä jatkossa olla turhan nokkela =)
"What" kirjoitti:
Kuka: John Cena esimerkiksi. Käsittääkseni myös Triple H:lla olisi ollut mahdollisuus loikata leffabisnekseen täyspäiväisesti. Mainitaan nyt samalla vaikkapa Chris Jericho, joka olisi taatusti tienannut varsin hyvin rockmuusikkona, mutta silti tuli takaisin. Miksi? Koska heille painiminen on oikeasti intohimo, ja tärkeysjärjestyksessä edellä. Onko puheeni sitten tekopyhää, paatoksellista saivartelua? Ehkäpä niin, mutta minulla on tämä turmiollinen asenne, jossa pellepaini=maailman vakavin asia.

Cena on tehnyt pari flopannutta pikkuelokuvaa WWE:n kautta, Triple H:n elokuvaura nyt menisi heittämällä samaan vitsiluokkaan Hoganin ja Piperin kanssa (vaikka They Live hieno leffa onkin) ja Fozzyn levymyynnit ovat verrattavissa Lauri Tähkään. Se nyt on vähän niin kuin karu totuus, että kuka tahansa kroppaansa 300 päivää vuodessa raiskaava vaihtaisi tämän leppoisampiin hommiin viisitoistakertaisella palkalla jos siihen mahdollisuus tulisi vaikka miten rakastaisi lajia. Enkä yhtään epäile, etteikö Rock rakastaisi, eikä hänen sitä kyllä minulle tarvitse enää erikseen osoittaa siirtelemällä kuvausaikatauluja. Ja totta puhuen kyllä minäkin mieluummin jäisin historiankirjoihin vakavasti otettavana näyttelijänä kuin pellepainijana vaikka lajista suuresti pidänkin.

Rockin painiurasta tarpeelliset asiat onkin jo kommentoitu, hieno mies ja varmasti kova painimaan sekä puhumaan.
En ollut laisinkaan yllättynyt Alertin avatessani, että tänne oli tullut iso määrä Dwayne "The Rock" Johnsonia puolustavia viestejä. Se on kyllä myönnettävä, että The Rock ja sittemmin Dwayne Johnson on yksi kiistanalaisimmista painijoista koskaan. Mielipiteet ovat vahvoja huolimatta siitä oletko hänen puolellaan vai häntä vastaan. Bilueyn viestiin on pakko kommentoida, en koskaan väittänytkään Hoganin "kantaneen" Rockya hyvään matsiin, itse asiassa olen asiasta kanssasi täysin samaa mieltä, ja vihaan yli kaiken tuota "kantaa"-termiä.

"Bilyeu" kirjoitti:
Sitten tähän tekopyhyyteen. Mielestäsi The Rockin puheet voivat olla tekopyhiä, mutta sitten on myös ylistämäsi Kurt Anglenkin puheet. Ensiksi noustaan huipulle World Wrestling Entertainment'ssa Vince McMahonin suojissa, mutta sitten, kun ollaan huipulla, niin siirrytään pienempään firmaan ja haukutaan internettiä myöten entinen työnantaja.

Okei, tämä oli ihan eri juttu. Rock jätti WWE:n puhtaasti siksi, että pääsi toteuttamaan OIKEAA intohimoaan ja nostamaan suurempaa palkkashekkiä vähemmällä vaivalla. Anglen WWE-ero oli dramaattisempi ja siitä on liikkeellä vaikka minkälaista huhua. Pääsyitä Anglen eroamiselle olivat kaksi asiaa. 1.) Angle pyysi siirtoa kevennetylle aikataululle, tyyliin Undertaker tai Michaels, koska mies oli täysin rikki. Vince ei tähän suostunut, vaan Kurtin oli pakko jatkaa täyspäiväisenä painijana house showeja myöten. 2.) Vince ei päästänyt Kurtia vieroitukseen, vaikka Angle sitä lääkeriippuvuutensa aikana oli pyytänyt. Kovan luokan main eventterin lähtö olisi tehnyt liian ison kolauksen WWE:n maineeseen. Tämä on Anglen puoli tarinasta, ja mikäli se on puoliksikaan totta, ymmärrän Anglen päätöksen lähteä.

Toki Angle laukoi ajattelemattomia kommentteja lähtönsä jälkeen Vincestä, Shawnista, Hunterista ja muista. Kommentteja, joita hän on sittemmin katunut ja uusimmissa shoot-haastatteluissa Kurt on puhunut näistä kolmesta herrasta varsin positiiviseen sävyyn. Ei näitä kahta tapausta voi verrata: Rock lähti rahan ja maineen perässä, Angle lähti sen vuoksi, koska häntä ei kuunneltu ja hänet pakotettiin esiintymään ilta toisensa jälkeen loukkaantuneena. Mutta se Anglesta.

Palataan tuohon Rockyn kiistanalaisuuteen. Siinä(kin) mielessä The Rock ja John Cena ovat kuin kaksi marjaa, joten näiden vastakkainasettelu on hyvinkin luonnollista. Rocky ei koskaan ollut firman ykkösmies siinä määrin kuin Cena on nyt, mutta kyllä hän "up there" oli. Pointtina koko viestissä se, että Rocky&Cena ovat ehkä kaksi kiistanalaisinta painijaa koskaan. Rakastat tai vihaat.
"What" kirjoitti:
2.) Vince ei päästänyt Kurtia vieroitukseen, vaikka Angle sitä lääkeriippuvuutensa aikana oli pyytänyt. Kovan luokan main eventterin lähtö olisi tehnyt liian ison kolauksen WWE:n maineeseen. Tämä on Anglen puoli tarinasta, ja mikäli se on puoliksikaan totta, ymmärrän Anglen päätöksen lähteä.

Tästä olen eri mieltä, koska...

"The Miami Herald" kirjoitti:
''WWE let Kurt Angle out of his contract because he refused to go to rehab,'' a WWE spokesman told the Inquirer.

...ja...
"The Philadelphia Inquirer" kirjoitti:
"After Angle left, WWE claimed he was released because of his erratic behavior," says James Caldwell, editor of the wrestling Web site PWTorch.com by e-mail.


"What" kirjoitti:
Kommentteja, joita hän on sittemmin katunut ja uusimmissa shoot-haastatteluissa Kurt on puhunut näistä kolmesta herrasta varsin positiiviseen sävyyn.

Mikäs haastattelu on kyseessä?

"What" kirjoitti:
Pointtina koko viestissä se, että Rocky&Cena ovat ehkä kaksi kiistanalaisinta painijaa koskaan. Rakastat tai vihaat.

Jokseenkin totta joka sana.
The Rock.. The Great One, The Peoples Champ.

Ainakun mietitään sanaparia: "Show" ja "Paini", ensimmäisenä tulee mieleen dramaattinen, huumoria sisältävä jopa traaginen, "ammattipaini". "Show" on tärkeä osa WWEtä, ja koko Showpainibisnestä. Ilman "Showta" ei olisi WWEtä. Olisi vapaaottelua, joka olisi käsikirjoitettu. Joten jos, haluaisit olla hyvä showpainija, sinun kuuluisi olla: A. Hyvä näyttelemään, ja olla karismaattinen. B. Omata edes jonkunmoiset painitaidot.

Nyt palataan aiheeseen The Rock, Dwayne Johnson. On ehkä koko showpaini- bisnes, kärjistettynä yhteen mieheen. The Rock on kaikkea mitä menestyvältä showpainijalta voi odottaa. The Rock on karismaattinen, komea, yleisön suosikki, osaa jotenkuten painia. Mitä muuta voisi toivoa?
Ei mitään, koska vaikka kuinka valittaisitte että, Rock ei osaa painia ja hänen promonsa ovat pelkkiä one linereita. Hän myy, ennyt siis tarkoita liikkeiden myymistä, vaan että, The Rock on kaupallisesti EHKÄ WWEn yksi tuottoisimmista rahanlähteistä. Tai ainakin oli, koska John Cena nykyään niittaa rahaa eniten Merchandiseista, DXn ohella. Ja mitä siihen tulee että, miksi Rock lopetti painimisen vaikka se kaikkia vitutti. Kuten jo aikaisemmin ollaan vastaukseksi todettu elokuvaura, painaa se silti kaikkien mieltä, minun myös. Mutta voin vaikka pistää pääni pantiksi että, jonain päivänä, The Rock painii vielä kehässä. En tiedä missä, milloin, mutta asiasta olen aivan varma.

Tuossa nyt pakattuna yhteen nippuun mielipiteeni The Rockista, ja muuta jorinaa. Dwayne Johnson, Wrestlingalert, Im out.
Kiila55 kirjoitti:
"Show" on tärkeä osa WWEtä, ja koko Showpainibisnestä. Ilman "Showta" ei olisi WWEtä.

Nyt kyllä meni Big Show'n ylistäminen vähän överiksi.
Wankie kirjoitti:
Kiila55 kirjoitti:
"Show" on tärkeä osa WWEtä, ja koko Showpainibisnestä. Ilman "Showta" ei olisi WWEtä.

Nyt kyllä meni Big Show'n ylistäminen vähän överiksi.


Arvasin että, joku sanoo noin :D.