Kyllä Rocky/Cena SummerSlamiinkin kelpaa, se kuitenkin on se yhtiön toiseksi suurin ilta vuodessa. Ei mulla WrestleMania-matsiakaan vastaan mitään suoranaisesti ole, mutta siinä tosiaan pitäisi se vuosi jaksaa rimpuilla. Lisäksi jos Rocky tekisi paluunsa Rumblessa, se osoittaisi nämä kaikki "I'm never going away again"-puheet ihan katteettomiksi, kun herra häviäisi heti WrestleManian jälkeen ja seuraavaksi kaveria näkyisi vasta seuraavalla Road to WrestleManialla. Muutenkin tuo koko Rumble-kuvio kuulostaa hiukan liian tavalliselta WrestleMania-feudilta ottaen huomioon kuitenkin Cena/Rockyn kolossaalisuuden.
Cena ei myöskään tule palaamaan kokoaikaiseksi räppäriksi, en ainakaan millään näe tuota. Se oli vaihe miehen uran alkuvaiheessa, mutta siitä on menty aika paljon eteenpäin, miksi turhaan ottaa askeleita taaksepäin.
Cena ei myöskään tule palaamaan kokoaikaiseksi räppäriksi, en ainakaan millään näe tuota. Se oli vaihe miehen uran alkuvaiheessa, mutta siitä on menty aika paljon eteenpäin, miksi turhaan ottaa askeleita taaksepäin.