Nyt uhmaan rajoja. Toivon, että moderaattorit säästäisivät tämän topicin roskakorilta ja antaisivat Rey fanien mellastaa täällä.
Eli keskustlekaamme siis Rey Mysteriosta .
Itse en ole Rey fani, vaikka hänen jotkut liikkeensä ovat hienoja, mutta ei sovi vain minulle. Jatkoja ...
Trisu2004-04-28 13:33
T
Toki tällainen asiallisesti aloitettu aihe saa jäädä. Joten antakaa mennä vaan, minä en ainakaan estele.
-MysCen-2004-04-28 13:36
-
No muuta ei voi sanoa, kuin, että minä olen fani, mutta en nyt tiedä mistä keskustelisin. Mellastan sitten myöhemmin
Nasty2004-04-28 13:40
N
No mitäs mieltä olette siitä, tuleeko Reystä vielä mestari?
-MysCen-2004-04-28 13:40
-
"Nasty" kirjoitti: No mitäs mieltä olette siitä, tuleeko Reystä vielä mestari?
KYLLÄ, KYLLÄ !!!
*hyppii tasajalkaa*
älä irbe tyhmii kysele xD
Sarppi2004-04-28 18:01
S
Onhan Rey todistanut olevansa uskottava sekä Tag- että cruisermestarina - en ainakaan näe yhtään syytä miksi vöitä ei hänelle palaisi taas jossain vaiheessa.
Käsittääkseni WWE:kin pitää Mysteriota arvossa, luulisin että mysterio-oheistuotteet myy Austinin krääsän jälkeen toiseksi eniten? Eli mestaruuskaudet vaan piristävät myyntiä näin kylmästi ajatellen...
Ja onhan Rey ollut huippusuosittukin mestarina, ja vetää hyvin ihmisten mielenkiinnon. Juuri se akrobatia vetoaa ihmisiin jotka on vähemmän katsonut painia ja saa heidät uskomaan että pelkästä väkivallasta ei ole kyse.
Cruisereiden vyöt vaihtuvat usein tiuhempaan, eli tuskin kovin kauaa menee ennen kuin Mysterio on taas mestari.
Bushmeister2004-04-28 18:09
B
Rey Mysterio Jr. kusee lucha libren perinteiden päälle, onhan poika hävinnyt jo Mask vs Mask (vai oliko Mask vs Hair tässä tapauksessa?)-matsin ja pitää silti maskiaan yhä. Ainakin Meksikossa saisi tod. näk. aikaan mielenosoituksen jos esiintyisi maskissa, ja ilmankin maskia ei Reystä saisi Meksikossa facea tekemälläkään.
Marwin2004-04-30 20:16
M
"-MysCen-" kirjoitti:
"Nasty" kirjoitti: No mitäs mieltä olette siitä, tuleeko Reystä vielä mestari?
KYLLÄ, KYLLÄ !!!
*hyppii tasajalkaa*
älä irbe tyhmii kysele xD
Reyskalle ja Spikesterille joukkuemestaruus. Tai sitten jommallekummalle cruiserweight mestaruus.
Angelo2004-05-02 14:38
A
Tulee kyllä mestari ja montakin kertaa!
SCSA2004-05-02 18:34
S
paras cruiseri-painija ikinä... mestaruus kuuluu mysteriolle ehdottomasti ja sitte feudi pystyyn spiken kanssa ja loistavaa painia tiedossa!
Verder2004-05-03 12:01
V
"SCSA" kirjoitti: paras cruiseri-painija ikinä... mestaruus kuuluu mysteriolle ehdottomasti ja sitte feudi pystyyn spiken kanssa ja loistavaa painia tiedossa!
Paras cruiserweight ikinä? Jösses...
Vilkku2004-05-03 12:07
V
"Beareri" kirjoitti:
"SCSA" kirjoitti: paras cruiseri-painija ikinä... mestaruus kuuluu mysteriolle ehdottomasti ja sitte feudi pystyyn spiken kanssa ja loistavaa painia tiedossa!
Paras cruiserweight ikinä? Jösses...
Lue: Yksi parhaista face cruisereita tällä hetkellä WWE:ssä.
-MysCen-2004-05-03 13:06
-
"Vilkku" kirjoitti:
"Beareri" kirjoitti:
"SCSA" kirjoitti: paras cruiseri-painija ikinä... mestaruus kuuluu mysteriolle ehdottomasti ja sitte feudi pystyyn spiken kanssa ja loistavaa painia tiedossa!
Paras cruiserweight ikinä? Jösses...
Lue: Yksi parhaista face cruisereita tällä hetkellä WWE:ssä.
Ei kun se on PARAS cruiseri... tai no ei vain cruiseri ... se on kaikkien aikojen paras koko WWE:ssä
Lariat2004-05-03 13:20
L
Älä edes unelmoi että Rey Misterio Jr. olisi Tajiria parempi.
Tee2004-05-03 16:27
T
"Impact Player" kirjoitti: Älä edes unelmoi että Rey Misterio Jr. olisi Tajiria parempi.
I agree. Hyvällä pushauksella Tajirista saataisiin mainio Intercontinental mestari. Saataisiiin varmasti myös hauskoja backstage segementtejä Tajirin ja Ortonin välillä. Olisi myös hyvin mielenkiintoista nähdä Tajiri Intercontinental mestarina, mutta se vaatisi jo järjen menetystä Vinnie Macilta.
-MysCen-2004-05-04 13:05
-
"Impact Player" kirjoitti: Älä edes unelmoi että Rey Misterio Jr. olisi Tajiria parempi.
Ei tartte unelmoida, se ON parempi kuin Tajiri.
Ares2004-05-04 13:13
A
Rey on ehkä parempi high flyer kuin Tajiri, mutta se ei tee hänestä vielä parempaa kokonaisuutta. Reyn ongelma on, että häntä ei oikein voi käyttää aidoissa storylineissä, koska hän ei juuri koskaan puhu ja kun puhuu, hän ei kuulosta oikein vakuuttavalta...
Mitenkäs Bush onnistui olemaan mainitsematta yhtään indypainijaa, joka olisi Reyta parempi? Heitä varmasti on monia.
Bush, eikö tuo maski homma mene niin, että Rey ei saa maskin hävittyään käyttää enää samaa maskia, mutta voi käyttää toista... Saatan hyvinkin olla väärässä, Lucha ei oikein kuulu erikoisalueisiini... Jucaza?
-MysCen-2004-05-04 13:15
-
"Ares" kirjoitti: Rey on ehkä parempi high flyer kuin Tajiri, mutta se ei tee hänestä vielä parempaa kokonaisuutta. Reyn ongelma on, että häntä ei oikein voi käyttää aidoissa storylineissä, koska hän ei juuri koskaan puhu ja kun puhuu, hän ei kuulosta oikein vakuuttavalta...
Mitenkäs Bush onnistui olemaan mainitsematta yhtään indypainijaa, joka olisi Reyta parempi? Heitä varmasti on monia.
Bush, eikö tuo maski homma mene niin, että Rey ei saa maskin hävittyään käyttää enää samaa maskia, mutta voi käyttää toista... Saatan hyvinkin olla väärässä, Lucha ei oikein kuulu erikoisalueisiini... Jucaza?
Puhuuko Tajiri paljon?
Ei mun mielestä. Ja kyllä Rey oli vakuuttava viimeks kun sitä haastateltiin, mun mielestä ainakin. Tiedä sitten teidän mielipiteistänne...
Mutta minun mielipiteeni ... okei, en jankuta
Tee2004-05-04 13:23
T
"Ares" kirjoitti: Rey on ehkä parempi high flyer kuin Tajiri, mutta se ei tee hänestä vielä parempaa kokonaisuutta. Reyn ongelma on, että häntä ei oikein voi käyttää aidoissa storylineissä, koska hän ei juuri koskaan puhu ja kun puhuu, hän ei kuulosta oikein vakuuttavalta...
I agree. Rey näyttää teinipojalta, ja kuulostaa sellaiselta. Toisaalta Reylle voisi hankkia managerin, joka hoitaisi sen supliikkipuolen. Sinäänsä harmi, että Reyn ura on polkenut paikoillaan vuoden 2002 lopusta saakka, koska mies voisi aivan hyvin kilpailla USA-vyöstä. Varmasti nostaisi herran fanitavaran myyntiä mukavasti, jos pientä pushia Reylle suotaisiin.
Bush, eikö tuo maski homma mene niin, että Rey ei saa maskin hävittyään käyttää enää samaa maskia, mutta voi käyttää toista... Saatan hyvinkin olla väärässä, Lucha ei oikein kuulu erikoisalueisiini... Jucaza?
Samaa minäkin olen aprikoinut, mutta itse arvelen, että kerran jos maskin menettää, niin sitä ei saisi enään pitää. Mutta vastatkaa te kaupallisen moskan suodattajat.
Reyda2004-05-04 14:27
R
Mielestäni Rey on hyvä painija ja osaa hyvin hommansa.
Se on vain mielipiteeni.
Anonymous2004-05-04 14:37
A
Minä en osaa tähän muuta sanoa kuin että kuten varmaan kaikki tietävät Reyllä ei ollut maskia WCW'ssä hävittyään Lugerille ja Nashille Konnanin kanssa, mutta kun tämä tuli WWE'hen Vince pakotti hänet käyttämään maskia. Itse Luulen että sen jälkeen ei enää saa käyttää mitään maskia kun sen on hävinnyt.
"Bushmeister" kirjoitti: Rey Mysterio Jr. kusee lucha libren perinteiden päälle, onhan poika hävinnyt jo Mask vs Mask (vai oliko Mask vs Hair tässä tapauksessa?)-matsin ja pitää silti maskiaan yhä. Ainakin Meksikossa saisi tod. näk. aikaan mielenosoituksen jos esiintyisi maskissa, ja ilmankin maskia ei Reystä saisi Meksikossa facea tekemälläkään.
WWE'han oli juuri Mexicossa, esiintyikö Rey Misterio Jr. siellä? Rey Misterio Jr'han oli juuri kipeä kuulemma. Oliko hän oikeasti kipeä vai halusiko hän välttää Mexicolaisten reaktion? Jos hän oli siellä painimassa perun epäilykseni.
SCSA2004-05-04 16:49
S
Rey näyttää teinipojalta ja kuulostaa sellaiselta? gimme a break... ai niin unohdin kokonaan että sä oot vahvempi, nopeampi ja viihdyttävämpi kuin mysterio, sori oikeesti! ja miten niin rey "pelkää" meksikolaisten reaktiota? sehän on sielläpäin yksi suosituimmista painijoista yhdessä eddien kans! no anyway, uskotelkaa itellenne että "japanilainen kikkeli" eiku sirkkeli on parempi!!!
forMANKIND2004-05-04 17:00
F
Rey näyttää teinipojalta ja kuulostaa sellaiselta? gimme a break... ai niin unohdin kokonaan että sä oot vahvempi, nopeampi ja viihdyttävämpi kuin mysterio, sori oikeesti! ja miten niin rey "pelkää" meksikolaisten reaktiota? sehän on sielläpäin yksi suosituimmista painijoista yhdessä eddien kans! no anyway, uskotelkaa itellenne että "japanilainen kikkeli" eiku sirkkeli on parempi!!!
Tämän takia pelkään kurkata Laatukeskustelu-osioon, kun olet näköjään alueen viimeisin postaaja.
Ares2004-05-04 17:10
A
Jury is still out on that one. Korjasin jo pahimmat kirjoitusvirheet, mutta poistaminen on vielä harkinnan alla... ei se nyt niin hirveä ole...
Tee2004-05-04 18:46
T
"SCSA" kirjoitti: Rey näyttää teinipojalta ja kuulostaa sellaiselta? gimme a break... ai niin unohdin kokonaan että sä oot vahvempi, nopeampi ja viihdyttävämpi kuin mysterio, sori oikeesti! ja miten niin rey "pelkää" meksikolaisten reaktiota? sehän on sielläpäin yksi suosituimmista painijoista yhdessä eddien kans! no anyway, uskotelkaa itellenne että "japanilainen kikkeli" eiku sirkkeli on parempi!!!
Muista yksi sääntö, että eliitille eli tässä tapauksessa minulle ei ryppyillä, koska minähän olen aina oikeassa.
SCSA, kerropa minulle seuraavaa: Mikä tekee Rey Mysteriosta paremman, kuin Tajirista, joka osaa myös painia eikä leikkiä spottiapinaa kuten eräs R:llä alkava supertähti. Kyllä Reykin osaa painia (Eddie vs Rey at Halloween Havoc), mutta Tajiri tekee sen monipuolisemmin. Myönnettäköön, että Tajirissa on myös sitä omituista karismaa, joka tekee hänen kommeluksistaan hauskoja, ja Reyllä tätä taitoa ei valitettavasti ole.
PS. Kannattaa purkaa agressionsa potkunyrkkeilyyn. Se ainakin keventää minun ärsyyntynyttä mieltä.
Anonymous2004-05-04 19:01
A
"SCSA" kirjoitti: ja miten niin rey "pelkää" meksikolaisten reaktiota? sehän on sielläpäin yksi suosituimmista painijoista yhdessä eddien kans! no anyway, uskotelkaa itellenne että "japanilainen kikkeli" eiku sirkkeli on parempi!!!
Rey Mysterio Jr. kusee lucha libren perinteiden päälle, onhan poika hävinnyt jo Mask vs Mask (vai oliko Mask vs Hair tässä tapauksessa?)-matsin ja pitää silti maskiaan yhä. Ainakin Meksikossa saisi tod. näk. aikaan mielenosoituksen jos esiintyisi maskissa, ja ilmankin maskia ei Reystä saisi Meksikossa facea tekemälläkään.
Siinä sinulle selitys, jonka olisit saanut selville katsomalla hieman ylös.
Bushmeister2004-05-05 15:55
B
"Ares" kirjoitti: Mitenkäs Bush onnistui olemaan mainitsematta yhtään indypainijaa, joka olisi Reyta parempi? Heitä varmasti on monia.
Bush, eikö tuo maski homma mene niin, että Rey ei saa maskin hävittyään käyttää enää samaa maskia, mutta voi käyttää toista... Saatan hyvinkin olla väärässä, Lucha ei oikein kuulu erikoisalueisiini... Jucaza?
Ares, jos olisin listannut tähän vaikka kymmenenkin kaveria, jotka omasta mielestäni ovat parempia kuin Rey Mysterio Jr, miten se olisi auttanut keskustelua? Tietysti, jos haluatte mielipiteeni, voin sen toki antaa. Se ei vain ollut ajankohtainen tuon viestin aikana.
Mitä tulee tähän maskihommaan... Jos maski Meksikossa lähtee, sen on parasta lähteä pysyvästi, tai turpaan tulee. Tälle ovat uskollisia olleet mm. Juventud Guerrera ja Psicosis (tai Psychosis, tai Psichosis) jotka ovat menettäneet maskinsa Jenkkilässä ja ovat jättäneet sen käytön sen jälkeen väliin. Maskin menettäminen luchassa (varsinkin vanhemmille painijoille) on sama kuin se, että Ric Flair menettäisi oikeudet Nature Boy-gimmickiinsä ja hänen pitäisi vaihtaa kaikki manööverinsä yms. tavara.
Mysteriohan siis hävisi maskinsa WCW:ssä 21.2.1999 tagatessaan Konnanin kanssa matsissa The Outsidersejä vastaan.
Anonymous2004-05-05 16:03
A
"Bushmeister" kirjoitti:
Mysteriohan siis hävisi maskinsa WCW:ssä 21.2.1999 tagatessaan Konnanin kanssa matsissa The Outsidersejä vastaan.
Pilkunnussintaa, Lex Lugeria ja Kevin Nashia vastaan. Scott Hall ei ollut ottelussa mukana.
Ares2004-05-05 16:16
A
Muistan kyllä nähneeni Reyn joskus WCWssä ilman maskia, käyttäen hattua, joka peitti silmät aika mukavasti... Ainakaan jenkkien latinot (jotka ovat kuitenkin peräisin Meksikosta) eivät näytä panevan pahakseen maskia... eri asia sitten miten traditionalistit suhtautuvat.
... ja on muuten turhaa syyttää Vincea maskin käytöstä, koska Rey käytti sitä WCW:n ja WWE:n välisenä aikana ainakin UPWssä.
Tee2004-05-05 18:27
T
"Bushmeister" kirjoitti:
Mitä tulee tähän maskihommaan... Jos maski Meksikossa lähtee, sen on parasta lähteä pysyvästi, tai turpaan tulee. Tälle ovat uskollisia olleet mm. Juventud Guerrera ja Psicosis (tai Psychosis, tai Psichosis) jotka ovat menettäneet maskinsa Jenkkilässä ja ovat jättäneet sen käytön sen jälkeen väliin. Maskin menettäminen luchassa (varsinkin vanhemmille painijoille) on sama kuin se, että Ric Flair menettäisi oikeudet Nature Boy-gimmickiinsä ja hänen pitäisi vaihtaa kaikki manööverinsä yms. tavara.
Tee miäs oli siis taas oikeassa. Tiesin että Meksikossa suhtaudutaan fanaattisesti painiin, mutta tämä on jo hieman... tai jätänpä sanomatta. Tavallaan se on hienoa, että tämä laji herättää tunteita moneen suuntaan, mutta itse kuulun siihe koulukuntaan, joka ei live-tapahtumissa hieveästi riehu ellei minun henkilökohtaisia suosikkeja tule esiin.
Sanottakoon, että meksikolaispainijoista henkilökohtainen suosikkini on Juventud Guerrera, jos nyt jotain sattui kiinnostamaan.
Bushmeister2004-05-05 19:00
B
"Tee" kirjoitti: Tee miäs oli siis taas oikeassa. Tiesin että Meksikossa suhtaudutaan fanaattisesti painiin, mutta tämä on jo hieman... tai jätänpä sanomatta. Tavallaan se on hienoa, että tämä laji herättää tunteita moneen suuntaan, mutta itse kuulun siihe koulukuntaan, joka ei live-tapahtumissa hieveästi riehu ellei minun henkilökohtaisia suosikkeja tule esiin.
Sanottakoon, että meksikolaispainijoista henkilökohtainen suosikkini on Juventud Guerrera, jos nyt jotain sattui kiinnostamaan.
Ja minun on Abismo Negro, mutta ei sitä tainnut kukaan kysyäkkään.
Ja Tee, mitä tulee fanaattiseen suhtautumiseen... Meksikolaiset ovat järjestäneet jonkin suuren 6 vs 6-eliminaatioluchahirvityksen jälkeen aidon MELLAKAN areenalla, jota rauhoittamaan tarvittiin poliiseja vaikka millä mitalla, taisi rakennuskin syttyä tuleen.... Vain koska rudot eli heelit voittivat
Tee2004-05-05 19:09
T
"Bushmeister" kirjoitti:
Ja minun on Abismo Negro, mutta ei sitä tainnut kukaan kysyäkkään.
Ja Tee, mitä tulee fanaattiseen suhtautumiseen... Meksikolaiset ovat järjestäneet jonkin suuren 6 vs 6-eliminaatioluchahirvityksen jälkeen aidon MELLAKAN areenalla, jota rauhoittamaan tarvittiin poliiseja vaikka millä mitalla, taisi rakennuskin syttyä tuleen.... Vain koska rudot eli heelit voittivat
Luojan kiitos, että meille suomalaisille riittää ainoastaan jääkiekko-ottelun jälkeen tappelu paikallisella nakkikioskilla. Olisikin metkaa mennä katsomaan oikeata meksikolaista painia, ja vielä kokea se yleisön "heat". Voisi suomipojalla tulla pissi housuun. Pianhan minä pääsen seuraamaan Nipponin poikien painishow'ta suoraan Tokion sykkeestä.
Muuten Bush, tiedätkö mitään erikoisuuksia japanilaisesta painikulttuurista etten ihan jalkoihin joutuisi.
The King of Harts2004-05-05 19:50
T
"Bushmeister" kirjoitti: Ja Tee, mitä tulee fanaattiseen suhtautumiseen... Meksikolaiset ovat järjestäneet jonkin suuren 6 vs 6-eliminaatioluchahirvityksen jälkeen aidon MELLAKAN areenalla, jota rauhoittamaan tarvittiin poliiseja vaikka millä mitalla, taisi rakennuskin syttyä tuleen.... Vain koska rudot eli heelit voittivat
Uskotaanko Meksikossa vieläkin että paini on 'totta'?
Kyllähän tuollaisia samanlaisia mellakoita oli sillon joskus Kayfabe ajoilla Ameriikan mantereellakin... Ainakin kun oli Bruno Sammartinon matsi kyseessä, Brunohan oli puoliksi Italialainen, ja Italiaanothan ovat tunnetusti aika kuuma veristä kansaa. Kerrankin kun Freddie Blassie kävi voittamassa Sammartinon, Sammartinon 'kotona' Madison Square Gardenissa, niin sen matsin jälkeen Blassie kävi todella lähellä kuolemaa... Oli nimittäin jo yhdellä Italiaanolla pistooli kädessä, mutta onneksi Bruno oli paikalla, ja pelasti Blassien hengen. Mutta eipä tuo melkein murhatuksi joutuminen ainakaan ollut mikään uusi juttu 'Classy' Freddie Blassille.
Bushmeister2004-05-06 06:43
B
"The Perfect One" kirjoitti:
"Bushmeister" kirjoitti: Ja Tee, mitä tulee fanaattiseen suhtautumiseen... Meksikolaiset ovat järjestäneet jonkin suuren 6 vs 6-eliminaatioluchahirvityksen jälkeen aidon MELLAKAN areenalla, jota rauhoittamaan tarvittiin poliiseja vaikka millä mitalla, taisi rakennuskin syttyä tuleen.... Vain koska rudot eli heelit voittivat
Uskotaanko Meksikossa vieläkin että paini on 'totta'?
Siellä painiin vain yleisö eläytyy paljon vahvemmin, pitivät he painia oikeana tai ei. Periaatteessa lucha libreen kuuluu se, että yleisö sitten todellakin unohtaa että kyseessä on näyttelyä ja uppoutuu siihen, että se on ihan rehellinen laji.
Ja Tee, Japanin erikoisuuksia... Öh... No varaudu ainakin siihen, että isoissa federaatioissa ei heeleistä ja faceista ota pirukaan selvää, niitä kun ei suurimmaksi osaksi ole. Isommissa federaatioissa saat varautua myös aika-ajoin mitä erikoisempiin täytematseihin, alkaen shootfighteistä ja päättyen 60-vuotiaiden matsin kautta paikallisiin indykummallisuuksiin.
Tämä siis tietysti vain sillä ehdolla että menet jotain AJPW:tä/NJPW:tä/NOAH:ia/Zero-Onea katsomaan, pienemmissä fedeissä meno on hieman amerikkalaisempaa siinä mielessä että heelien ja facejen ero on tärkeämpi. Ja mitä tulee taputuksiin/hurrauksiin, seuraa muuta yleisöä niin etköhän pääse rytmistä kiinni. Voit toki kerätä outoja katseita huutelemalla suomeksi.
Mamacita2004-05-09 05:41
M
Tää ny ei liity mitenkää Mysterioon, mut mä nauroin vatsani kipeex ku huomasin, et Jacqueline on uus Cruiserweight mestari voitettuaan sen Chavo Guerrerolta!!! Mut ny vois sanoo jotai Mysteriosta.... Totta kai Rey on lahjakas painija vaik onkin tällä hetkel WWE:n pienin. Rey oli hyvä Cruiserweight mestari, mut ny sitä titteliä pitää WWE:n Diva Jacqueline...
WHW-champion2004-05-09 08:44
W
Eh heh,kylläpä nauroin kun sain tietää että Jacqueline on uusi CW-mestari.Tämä meni jo vähän liian pitkälle näissä comeback-pusheissakin...Mutta kyllä Vincellä on pakko joku idea tästä olla,PAKKO...
Ja mitä Rey Mysterioon tulee...Minusta hänen ottelut näyttävät aina samalta,oli vastassa Big Show tai Jamie Noble.
Ares2004-05-09 09:19
A
Ei Vince, vaan Steph. Viime viikolla Chavo antoi haasteen koko maailmalle, mutta se koski vain painijoita, joita vastaan hän ei ollut aiemmin paininut. Matt Cappotellin piti tehdä debyyttinsä, mutta kas kummaa... hän loukkaantui ja matsissa HC Hollya vastaan... Taitaa olla aika tyytyväinen... joka tapauksessa, rosterista ei löytynyt muita, joita vastaan hän voisi otella, joten Jacqueline sai viimein mahdollisuutensa otella miehiä vastaan WWEssä... jota hän on pitkään kuulemma kerjännyt.
Kumiorava2004-05-09 11:47
K
Siihen Tajiri asiaan vielä, että onko kaveri oikeasti niin huono englannissa, kuin siinä yhdessä jaksossa, jossa hän meni Colen ja Tazzin kaveriksi selostamaan?
Ja WWE:n paras cruiser on PAUL MOTHAF'N LONDON! (tai sitten Kenzo Suzuki vie paikan...) 'nuff said!
Ares2004-05-09 11:53
A
Tajirin englanti ei ole oikeasti aivan niin huonoa. Hän käytti siinä näennäistä kielimuuria välttääkseen kysymyksiä... En tiedä kuinka hyvää Tajirin englanti oikeasti on, mutta hän hallitsee muitakin kieliä, joten voisi olettaa, että tosiasiassa englantikin sujuu ihan ok.
-MysCen-2004-05-09 16:17
-
En halua olla töykeä tai häiritä arvon ihmisten keskustelua.
Mutta mun mielestä tuo Tajiri - keskustelu ei nyt kuulunut tänne ...
Tämä on kuitenkin Rey Mysterio - topic.
Okei, en halua huutoja, luikin nyt taas jatkoajalle.
Palaillaan... xD
Heffer/mapa2004-05-09 17:11
H
Noh, ei sille mitään voi, kun off-topic mestarit Ares, Bush, Tee etc.. valtaavat topicin niin mitään ei ole tehtävissä. Ja tottakai minuakin kiinnostaa heidän keskustelunsa, vaikkeivat ne liittyisivät siihen keskustelunaiheeseen, mutta kyllä jo nuo kirjanpehmuskansi jutut menivät vähän over. Jatkoja.
Tee2004-05-09 17:27
T
Reystä sen verran, että mielestäni hän jopa paini Dean Malenkoa vastaan Great American Bash 96:sessa. Tähän mennessä olen pitänyt kyseistä ottelua ainoastaan Malenkon tyylinäytteenä mitä painimiseen tulee, mutta kun katsoin kyseisen ottelun noin kymmenen kerran, niin jostain kumman syystä huomasin Reyn painivan eikä leikkimässä spottiapinaa peräti pienen maagisen hetken verran. Sitten katsoin välittömästi katsoin Eddien ja Reyn välisen ottelun, ja järkytyin. Huomasin eräässä kohdassa Reyn peräti olevan parempi kehässä, kuin ikisuosikkini Eddien. Nämä maagiset hetket ovat järkyttäneet valtavasti henkistä tasapainoani, koska Rey ei olekaan pelkkä spottiapina Sabun tapaan, vaan oikeasti taitava.
Milloinkahan totean jonkun Terry Funkin ottelun huonoksi?
Wankie2004-05-09 17:44
W
"Tee" kirjoitti: Milloinkahan totean jonkun Terry Funkin ottelun huonoksi?
Easy, etsi hieman Pro Pain Prowrestlingin (3PW) main-eventtejä viime vuodelta, niin tajuat miksi Funkin pitäisi harkita eläkkeelle jäämistä (as in, eläkkeelle jäämistä painista, ei painimaailasta... missän nimessä). Suosittelen esimerkiksi "loistavaa" Terry Funk vs. Jerry Lawler matsia '03 lokakuusta. Oh yeah, kuka ei rakastaisi botch -painia? Myös Funk vs. Henning oli uskomatonta tuubaa, mutta kyseessä oli yksi Henningin viimeisimpiä matseja, joten 'respectit' siitä.
Ares2004-05-09 17:52
A
Tämä on taas toki off-topicia, mutta menkööt... Funk voisi olla erittäin hyvä Austinin seriffiroolissa. Funk ei samanlainen egomaanikko, mutta hänellä on myös tiettyä auraa, joka kertoo, että häntä kannattaa kuunnella. Hän voi myös tarpeen tullen ottaa bumppia... ja Amarillossakin hän oli kuulemma toiminut hyvin.
Semi on-topic: Tee, Eddien heikohko painiminen johtunee siitä, että hänellä on tällä hetkellä useita lievähköjä vaivoja, jotka eivät vielä estä häntä painimasta, mutta rajoittavat hänen liikkumistaan. Väittäisin, että mattopaini onnistuu Eddieltä paremmin kuin Reyltä, jos molemmat ovat oikeasti kunnossa.
On-topic: Mitenköhän Reyn pushi jatkuu (Suomen ajassa) hän on kai poissa hetken, mutta paluun jälkeen kiinnostaa kyllä, että onnistuuko kirjoitustiimi keksimään hänelle jotain. Jonkin aikaa sitten kiersi huhu, että hänelle ei oltu keksitty mitään. WTF? SmackDown!in heikon rosterin suosituimpia painijoita, ja hänelle ei keksitä mitään? Muutama henkilö pitäisi passittaa kortistoon ja palkata uutta työvoimaa tilalle.
Ehkäpä hänen pitkään uumoiltu raskaansarjan pushinsa alkaa vihdoin... olisi se ainakin parempi kuin JBL.
Tee2004-05-09 18:18
T
"Ares" kirjoitti: Tämä on taas toki off-topicia, mutta menkööt... Funk voisi olla erittäin hyvä Austinin seriffiroolissa. Funk ei samanlainen egomaanikko, mutta hänellä on myös tiettyä auraa, joka kertoo, että häntä kannattaa kuunnella. Hän voi myös tarpeen tullen ottaa bumppia... ja Amarillossakin hän oli kuulemma toiminut hyvin.
Jeah, voisi toimia mainiosti erityisesti jos Funk olisi kunnon heel mitä hän todella osaa esittää (Flair-Funk feudi). Antaisille hyviksille keppiä oikein kunnolla, ja antaisi heeleille kunnon porkkanaa, että laki pääsisi toteutumaan oikein kunnolla.
"Ares" kirjoitti: Ehkäpä hänen pitkään uumoiltu raskaansarjan pushinsa alkaa vihdoin... olisi se ainakin parempi kuin JBL.
Rey ei sitä pushia mitenkään saa tällä menolla; Jacqueline CW-mestarina, Bradshaw heilumassana hulluna finanssinerona. En ihmettelisi ollenkaan, jos Rey pudotettaisiin Velocity helvettiin jobbaamaan Rikishille joka ikinen viikko. Minusta tuntuu, että Heyman on heitetty huitsin nevadaan käsikirjoitustiimistä ettei vaan hyviä ideoita tulisi...
Bushmeister2004-05-09 18:58
B
"Tee" kirjoitti: Nämä maagiset hetket ovat järkyttäneet valtavasti henkistä tasapainoani, koska Rey ei olekaan pelkkä spottiapina Sabun tapaan, vaan oikeasti taitava
Rey ei ole spottiapina Sabun hengessä. True, Rey lisää liikkeisiinsä pari extrapyörähdystä sinne tänne, mutta on hänen otteluissaan sentään tietynlainen kulku toisin kuin Sabun "kumpi-lentää-kovempaa-pöydästä-läpi-lyhyemmässä-ajassa"-matsit ECW:ssä tai hänen nykyaikansa "kumpi-käyttää-'hardcore'-mainettaan-paremmin-hyväksi-ja-ei-tee-mitään"-otteluissaan.
Kanyon2004-05-12 12:37
K
"Mapache" kirjoitti:
Itse en ole Rey fani, vaikka hänen jotkut liikkeensä ovat hienoja, mutta ei sovi vain minulle. ...
Mä oon tos samaa mielt must sil on siistei liikkeit mut jotenkin sen liikkeet on kulutettu loppuun
-MysCen-2004-05-12 16:12
-
"Kanyon" kirjoitti:
"Mapache" kirjoitti:
Itse en ole Rey fani, vaikka hänen jotkut liikkeensä ovat hienoja, mutta ei sovi vain minulle. ...
Mä oon tos samaa mielt must sil on siistei liikkeit mut jotenkin sen liikkeet on kulutettu loppuun
Kulutettu loppuun?
Unnamed2004-05-13 09:11
U
Ok cruiseri, paras niistä...
Cruiserit vain saavat harvemmin mahdollisuuksia isoihin vöihin ja muutenkin, esimerkkinä vaikkapa Brock Lesnar vs Mysterio; matsi oli hyvä vaikka ison kokoeron olisi luullut olevan isokin etu Lesnarille.
Kävikin niin, että Mysterio weivasi Lesnaria aika hyvin vaikka eihän Lesnarkaan huono ollut... Enemmän tällaisia!
Mr. Monday Night2004-05-13 10:03
M
Minä tykkään Mysteriosta. Kaverin temput on ihan komeita, ja Meksikon ja ECW:n matsit mahtavia. Lucha-tyyli sopii Mysteriolle, ja tekniikkapaini luonnistuu ihan mukiinmenevästi.