Foorumiarkisto

← Painijat

Hulk Hogan

Tämä tyyppi on minusta kyllä ainkamoinen legenda. En kauheasti kyllä ole nähnyt hänen vanhojaan matsejan, muutaman matsin vain. Mutta kun Hogan tuli takaisin WWE:hen, odotin ilolla nähdä Hoganin ekan matsin.. Hoganhan tuli takaisin NWO:n kanssa... Siitä asti kun Hogan tuli takaisin.. ja muuttui vielä Faceksi, olen ollut hänen kova faninsa, mutta nyt hän on taas "kadonnut" jonnekkin.. Onko mies loukkaantunut vai eikö saa sopimusta WWE:n kanssa? Minusta Hulk Hoganin pitäisi tulla takaisin.. Vaikka on jo kyllä aika vanha kehiin... Mutta Kun Hogan tekee Hulkit, olen myyty Minusta Hoganissa ei ole mikään huonoa....

No joo oli taas oikeen mahtava selitys... Toivottavasti joku sai selvää..
mullakin ois ollut painava sana sanottavana hoganista mutta kun ei kuulu näihin laatukeskustelijoihin niin taidanpa jättää hulksterin kommentoimisen väliin....
Hei, jos joskus haluat osallistua 'laatukeskusteluun', niin jostain se pitää aloittaa...
Hogan on legenda numero yksi. Hänet on luotu sellaiseksi, josta kukaan amerikkalainen ei voi olla pitämättä, oli hän sitten heel tai face. Itse pidän enemmän heel-hulkista, mutta kyllä hän muutenkin uppoaa. Parhaimmissa matseissa, mitä olen ikinä nähnyt on aina ollut toisena osapuolena Hollywood Hulk Hogan. (Ehkä menin ylistyspuheessani vähän liian pitkälle.)

Voodoo Child on aika hyvä biisi.
Ihme kun tänne ei oo tullut enempää viestejä. Äijä on legenda jos joku, vaikkei mikään ihmeen hyvä oo ees painii.
"Mankind!" kirjoitti:
Ihme kun tänne ei oo tullut enempää viestejä. Äijä on legenda jos joku, vaikkei mikään ihmeen hyvä oo ees painii.


Millä perusteella ei oo hyvä painiin?
"A.K." kirjoitti:
"Mankind!" kirjoitti:
Ihme kun tänne ei oo tullut enempää viestejä. Äijä on legenda jos joku, vaikkei mikään ihmeen hyvä oo ees painii.


Millä perusteella ei oo hyvä painiin?

...No enemmänkin viihdyttäjä ja showmies.
Mies oli hieman parempi painimaan joskus 20vuotta sitte.
Niin ehkä olikin, mutta jos hän olisi huono painimaan, niin miksi WWE olisi silloin pistänyt hänet menestymään niin hyvin.
Oli se aika legendaarinen tyyppi, ne sisään tulot olivat kerta kaikkiaan niin mahtavia. Kun halli repes ja äijä repi kuteet pois päältään, pahasti jäi hampaankoloon miehen esiintyminen Mr.Americanina. Hän vain jutteli ja aukoi päätään kehässä muttei paininut, ikä alkaa jo painaa.
Mielestäni kanssa legenda numero 1.
Olen hänen vanhoja otteluita nyt jonkun verran nähny ja täytyy sanoa että viihdyttävä mies on. Ei ehkä painillisesti mitään huippulaatua, mutta otteluissa on aina niin paljon tunnelmaa ja kaikkea sellaista. Mr. America juttu meni kyllä perseelleen ja pilattiin koko Hulkki. Kyllä Hogan mielestäni ansaitsisi paremman uran lopetuksen WWE:ssä kuin se tyhmä naamarin nosto.
Ne sisääntulot oli tosiaan mahtavia, oon siitä ihan samaa mieltä. Mutta kyllä se Mr. Americakin ihan hieno "hahmo" oli, vaikka ei se nyt mitenkään "Mr. Red and Yellow":n tasolle päässy.

En tarkoita sinua siinä yläpuolella...
joopa joo.. äijä todellakin on legenda, ansaitsee oman siiven Hall Of Famessa.. Hogan on kova äijä ja kova luu, vaikka ikä häntä jo painaa.. yhden matsin jos saisin Hulksterilta vielä nähdä, toivon että se olisi Hogan-John Cena.. Mutsini on Hogan fani, eikä hän ole painia katsonut sen koomin kun Hogan sai fudut.. mielestäni WWE menettää paljon jos eivät hommaa Hogania takaisin.. kai hänelle nyt käsikirjoittajat löytäisivät jotakin tekemistä.. Brock Lesnarhan "päätti" Hoganin uran, mutta kappas vaan , äijä palasi entistä ehompana.. Yksi matsi, Hulk, vain yksi.. I´m begin u...

Hulkin sisääntulo on todella legenda, yleisö paikan päällä repeää ja osoittaa suosiota ikonille seisaaltaan ja kotosohvilla on sama fiilis..
WWE menettää paljon ellei Hulkster tee comebackeja..
leivotaan Hulkista vielä kerran mestari ja sen jälkeen olisi hyvä jäädä eläkkeelle, eikö totta?
Hyvä sisääntulo, mahtava face/"suuri amerikkalainen", ei kovin hyvä painija ja kuolettava legdrop :
Luulen, että hän on vähän liian vanha siihen säpinään, mitä se tulisi olemaan. Sitäpaitsi hän on nyt juuri hyvämaineinen legenda, eli jos hän tulisi takaisin ja häneltä olisi taidot päässeet jo vähän loppumaan, se saattaisi olla kova kolhu hänen maineelleen. Siksi toivon, että häntä ei enää nähtäisi, ainakaan painimassa. Tietenkin hän voisi tulla mukaan johonkin storylineen, jossa hän ei painisi ollenkaan. Se olisi ihan hyvä juttu.
"A.K." kirjoitti:
Tietenkin hän voisi tulla mukaan johonkin storylineen, jossa hän ei painisi ollenkaan. Se olisi ihan hyvä juttu.

Olisi mielenkiintoista jos Hogan pääsisi vaikka SD:n GM:ksi
Mistä löytyis Hulk Hoganin musiikkikappaleita esim: Real American?.
"FU" kirjoitti:
Mistä löytyis Hulk Hoganin musiikkikappaleita esim: Real American?.

No esim. tuolt jostai: http://4dw.net/wwfhogan/video.html
"niksa 3:16" kirjoitti:
"A.K." kirjoitti:
Tietenkin hän voisi tulla mukaan johonkin storylineen, jossa hän ei painisi ollenkaan. Se olisi ihan hyvä juttu.

Olisi mielenkiintoista jos Hogan pääsisi vaikka SD:n GM:ksi


Tämä olisi kyllä hirvein idea ikinä, Hogan SD'n GM . Hänestä ei saisi tekemälläkään toimivaa GM'ää, kun ei hän painijanakaan viihdyttänyt pätkääkään(I ain't talking about the 80's). Hogan olisi huonompi GM kuin Stephanie ja se on jo saavutus. Mietippä nyt Hogania määrämässä otteluita puku päällä(jonka hän varmaankin ilmoituksen jälkeen repisi pois) ja jauhamassa samaa vanhaa paskaa vitamiineistä ja rukouksista, vieläkö idea on mielestäsi hyvä? Plus Hogania joutuisi vahtaamaan puolet SD'stä ja sehän olisi todella mukavaa, vai mitä?

Hulkamania will live forever but Hulk won't.
"omena" kirjoitti:
"niksa 3:16" kirjoitti:
"A.K." kirjoitti:
Tietenkin hän voisi tulla mukaan johonkin storylineen, jossa hän ei painisi ollenkaan. Se olisi ihan hyvä juttu.

Olisi mielenkiintoista jos Hogan pääsisi vaikka SD:n GM:ksi


Tämä olisi kyllä hirvein idea ikinä, Hogan SD'n GM . Hänestä ei saisi tekemälläkään toimivaa GM'ää, kun ei hän painijanakaan viihdyttänyt pätkääkään(I ain't talking about the 80's). Hogan olisi huonompi GM kuin Stephanie ja se on jo saavutus. Mietippä nyt Hogania määrämässä otteluita puku päällä(jonka hän varmaankin ilmoituksen jälkeen repisi pois) ja jauhamassa samaa vanhaa paskaa vitamiineistä ja rukouksista, vieläkö idea on mielestäsi hyvä? Plus Hogania joutuisi vahtaamaan puolet SD'stä ja sehän olisi todella mukavaa, vai mitä?

Hulkamania will live forever but Hulk won't.



Ehkäpä olisi huono idea Hulkki GM:nä, mutta se että häntä joutuisi katsomaan puolet SD:stä ei olisi niinkään huono idea. Ainakaan jos vertaa nykyiseen jossa JBL on puhumassa miten hän on rikastunut ja on parempi kuin muut.
Ehkäpä olisi huono idea Hulkki GM:nä, mutta se että häntä joutuisi katsomaan puolet SD:stä ei olisi niinkään huono idea. Ainakaan jos vertaa nykyiseen jossa JBL on puhumassa miten hän on rikastunut ja on parempi kuin muut.


Kyllä minä ainakin katson mielummin JBL'ää kuin Hogania. JBL sentään hoitaa hommansa eli on täysi mulkku, joka leuhkii rahoillaan. Hoganista ei saisi enään mitenkään uskottavaa, samat vanhat jutut illasta toiseen. Empä nyt väitä, että JBL mikään uskottavin persoona on, mutta ainakin uskottavempi kuin Hogan.
Onko se muuten totta, että Hulk Hoganille ja Steve Austinille ollaan sopimassa ottelua NWA-TNA:han vai mikä olikaan? (En oo hirveemmin seurannu kyseistä liigaa, niin en oo varma nimestäkään.)

Olisi se kyllä hienompaa, jos Hogan vs. Austin nähtäisi WWE:n Wrestlemaniassa ja se voisi olla Hoganin jäähyväisottelu.
Tuo Hogan vs. Austin oli vain AWAn kikka, jolla he yrittivät saada julkisuutta. WWE kielsi sen aika nopeasti, koska AWA oli käyttänyt nimeä 'Stone Cold' ilman WWEn lupaa.
Musta Hulk Hogan ei kyllä ole hyvä painia, mutta silti tykkään hänestä!!!

Siinä on Legenda muuta ei voi sanoa.
"Kanyon" kirjoitti:
Musta Hulk Hogan


Jaa vai että MUSTA Hulk Hogan?...HeHe
http://www.machoman.com/
Käykää siellä ja kuunnelkaa macho man radioo.
Sivuilla lukee muutenkin selvästi mitä mieltä Randy on Hoganista.
Hmh.. Hulk Hogan, itse en ole pitänyt ikinä hänestä paljoa, tietysti mies on ollut erittäin kunnioitettavan ajan WWE:eessä, mutta mies on tullut vähän egomaiseksi. Minuun nyt ei iske vain hirveästi Mr.America, joka haluaa lisää tv-aikaa, vaikka on siellä jo puolet ohjelma ajasta.
Hogan on painijana kohtalainen ja show miehenä suuhteelisen hyvä, mutta ikä painaa ja eikä mies enään "iske" kuten ennen. Hogan takaisin? Kiitos ei tai ei kiitos.

Hogan on keskitasosta vähän alapuolella luokassani. :L
Omat mielipiteeni Hoganista ovat hyvin ristiriitaiset. Ensinnäkään en pidä lainkaan ihmisistä jotka ovat millään tapaa ylimielisiä, ja Hogan käsittääkseni tällainen ihminen on. Eikös Hoganin ja WWE:n edellinenkin sopimus kaatunut siihen, että hän olisi halunnut SmackDownista Mr. America shown ja tolkuttomasti lisää tv-aikaa. Minusta Hoganin "all heil to Hulkamania"-linja on naurettava.
Toisaalta taas nautin miehen promoista. Ne ovat tietenkin aika paljon itseään toistavia "revitään paita ja huudatetaan yleisöä"-liirumlaarumia, mutta omalla tavallaan uskomattoman viihdyttäviä. Kehässä taas tyyli on todella itseään toistavaa "nyrkiniskut eivät tehoa, olen voittamaton, murmurmur, osoitan sormella ja sitten vedän maailman jytyimmän legdropin"-sontaa, mutta oikean vastustajan kanssa välillä jopa katsottavia.
Miehen gimmick on myös hyvä. Mr. America oli mielestäni myös ihan kivaa vaihtelua vaikka foorumin väki jostain syystä ei tästä tuntunut pitävänkään. Onhan se hauska kuulla jotain niinkin typerää kuin "I am NOT Hulk Hogan, brother". Gimmickille tuli vaan vähän nolo loppu niinkin pitkälti rakennetun feudin jälkeen, mutta minkäs sille tekee jos pissi on noussut päähän.
Hoganille voisi antaa kuitenkin ehkä sen viimeisen matsin. SmackDownissa on nyt vapaata tilaa ja siellä olisi tarvetta ainakin pariksi kuukaudeksi hyvien promojen vetäjälle. Tämä kuitenkin olisi syytä tehdä mahdollisimman pian sillä Wrestlemania XXX:ään en miestä toivoisi. Mitä nopeammin tyylikäs uran lopetus saadaan pois alta, niin sen parempi. Hogan vs Vince I Quit-match olisi minusta hyvä vaikka ei mikään suuri tekniikkamatsi tulisikaan olemaan.
"Iron Giant" kirjoitti:
Eikös Hoganin ja WWE:n edellinenkin sopimus kaatunut siihen, että hän olisi halunnut SmackDownista Mr. America shown ja tolkuttomasti lisää tv-aikaa. Minusta Hoganin "all heil to Hulkamania"-linja on naurettava.

Kyllä kaatui. Hogan halusi lisää tv-aikaa, vaikka kaikki SD:t pyörivät Mr. America hahmon ympärillä. Hogan on egoisti.
"Iron Giant" kirjoitti:
Toisaalta taas nautin miehen promoista. Ne ovat tietenkin aika paljon itseään toistavia "revitään paita ja huudatetaan yleisöä"-liirumlaarumia, mutta omalla tavallaan uskomattoman viihdyttäviä.

Minä en ole koskaan nauttinut Hoganin "What'cha gonna do brother" promoista. Mutta mielipide kullakin.
"Iron Giant" kirjoitti:
Kehässä taas tyyli on todella itseään toistavaa "nyrkiniskut eivät tehoa, olen voittamaton, murmurmur, osoitan sormella ja sitten vedän maailman jytyimmän legdropin"-sontaa, mutta oikean vastustajan kanssa välillä jopa katsottavia.

Pitää aivan paikkaansa. Jos tämän foorumin moderaattori Teen sanoma siitä, että Hoganin "Olen voittamaton" tyyli tuhosi Vaderin uran, niin huh-huh. Hogan ei myynyt edes vuoden '91 Survivor Seriesissä Tombstoneakaan.
"Iron Giant" kirjoitti:
Mr. America oli mielestäni myös ihan kivaa vaihtelua vaikka foorumin väki jostain syystä ei tästä tuntunut pitävänkään. Onhan se hauska kuulla jotain niinkin typerää kuin "I am NOT Hulk Hogan, brother". Gimmickille tuli vaan vähän nolo loppu niinkin pitkälti rakennetun feudin jälkeen, mutta minkäs sille tekee jos pissi on noussut päähän.

Mr. America oli surkea gimmick kaikkine valheenpaljastustesteineen, jonka Hogan läpäisee vain juomalla lasin vettä. Mutta mielipide kullakin.
"Iron Giant" kirjoitti:
Hogan vs Vince I Quit-match olisi minusta hyvä vaikka ei mikään suuri tekniikkamatsi tulisikaan olemaan.

Niin heillä oli jo tämä Street Fight ottelu Wrestlemaniassa, mutta sekin menetti merkityksensä tämän Mr. America sekoilun myötä.
Hogan on tulossa takaisin siis, jos oikein käisitn, vai vilahtaako hän vain ruudussa?
Hogan muuten katseli Big Shown ja John Cenan matsia.
Mistä tuo tieto on peräisin? Off the Recordissa Vince sanoi, että sijoitus, joka Hoganiin pitäisi pistää ei ole enää sen arvoinen, että häntä tuotaisiin takaisin. Hän toki mainitsi myös, että pienet esiintymiset eivät ole poissuljettuja. Tämä todennäköisesti tarkoittaa Hall of Fame -seremoniaa joskus viiden vuoden päästä.
Yäk, mikä viesti tuli kirjoitettua
Toivottavasti Hogan ei tule takaisin. Hän oli niin tylsä painija kuin olla voisi mutta ei tylsä kuin mark Henry. Paitsi että hoganin mikki puheet ovat ihan hyviä, jos hän tulee takaisin toivottavasti ei painimaan.
Sanokoon kuka tahansa anoo, minulla on sellainen tunne, että Hulkster tulee vielä takaisin... se ei ehkä tapahdu nyt, eikä kuukauden päästä eikä edes talvella, mutta se tapahtuu vielä.
Jonain päivänä, kesken Big Shown matsin alkaa kuulumaan hoganin musa ja hogan tulee amerikan lippua heilutellen takaisin. Jonain päivänä.
"punkster" kirjoitti:
Sanokoon kuka tahansa anoo, minulla on sellainen tunne, että Hulkster tulee vielä takaisin... se ei ehkä tapahdu nyt, eikä kuukauden päästä eikä edes talvella, mutta se tapahtuu vielä.
Jonain päivänä, kesken Big Shown matsin alkaa kuulumaan hoganin musa ja hogan tulee amerikan lippua heilutellen takaisin. Jonain päivänä.

Ja tekee Body Slamin Big Show'lle herättääkseen WM3 muiston eloon.
En tahtoisi enää yhtäkään ottelua Hoganille. Hän on vanha ja loppuun kulutettu. Muuten onko Hoganilla vielä sopimusta NWA-TNA:han?
"fight names of hell" kirjoitti:
kyllä hulk on hyvä (vaik oli heel wcw:ssä)


Mitähän sillä sitten mahdollisesti on väliä, jos Hulksteri oli Heel WCW:ssä?
Ja yleensäkkin, miksi Hulkster on hyvä?
"Bronze" kirjoitti:
"fight names of hell" kirjoitti:
kyllä hulk on hyvä (vaik oli heel wcw:ssä)


Mitähän sillä sitten mahdollisesti on väliä, jos Hulksteri oli Heel WCW:ssä?
Ja yleensäkkin, miksi Hulkster on hyvä?

fight names of hellin mielestä vain facet ovat hyviä.
Jos pidätte Hoganista, pidittekö hänestä enemmän tyyliin Hulkmania, vai nWo?

Itseni mielestä Hoganin ainoa oikea tyyli on Hulkmania, en oikein tiedä miksi, mutta vain on. "mr.america" vain iskee ja kovaa. Minulle ko. mies vaan on legenda.

Kun Hulk Hogan kuului nWo:hon, se teki Hoganista jotenkin puuromaisen. Esim. Rekalla ajaminen päin Rockia tuntui pahalta.
Kun Hogan pääsi Rockin ansiosta eroon nWo:ta ja palasi lopulta Hulkmania tyyliinsä, oli todellinen Hogan palannut.

Parhaat matsit, mitä olen Hoganilta nähnyt:

Hulk Hogan vs Andre The Giant

Hulk Hogan vs The Undertaker (survivol series 91)

Hulk Hogan vs The Rock (Wrestlemania X8)

Hulk Hogan&The Rock vs nWo (Kane sekaantui matsiin, aivan mahtavaa!)

Kane,Hulk Hogan&The Rock vs nWo (mahtava matsi, siinä oli trio, mikä teki vaikutuksen)


....lisäksi joitain muita, joita en nyt jaksa luetella.
Yksi suurista Legendoista mitä on koskaan nähty. Pitäis saada takas WWE:hen mutta on kyllä liian vanha
Valitettavasti Hulksteri on jo liian vanha ja raihnainen WWE:hen, mitä liikkeiden myymiseen tulee. Big Bootit vvnousevat enään polven korkeudelle, eikä muutenkaan olisi hyvä tuhota SD!:n koko rosteria osoittamalla yleisölle, että koko sakin voi niputtaa yksi vanha egomaaninen pieru.Camp-arvoa Hulksterilla kyllä vieläkin on, miehellä on loppujen lopuksi vain harvoja liikkeitä, jotka eivät näyttäisihuvittavilta. Vaa'assa painaa kuitenkin se, että kauanko sitä jaksaisi; ikuisuuden kestäviä ilmakitara-sisääntuloja, yleisön huudatusta ja puoli jaksoa ksäittäviä mikkisessioita. Ja todellakin olisi ikävää, että koko SD! alkaisi pyörimään tämän miehen ympärillä. En kehtaa edes epäillä, että mies RAW:hon menisi, koko lafka kaatuisi.
Kysymys:
Lesnaria vastaan, kun Hulk laukaisi väripanoksenkin otsaan, mies lepäsi Brockin harteilla ja näytti siltä miltä kuuluikin - vanhalta ja raihnaiselta mieheltä, joka on saanut kunnolla turpiin. Kuinka Hulksteri on suostunut tällaiseen jobbaukseen? vai räjähtikö miehen bodattu sydän kesken?
yök
Hulk Hogan on legenda sehän on nyt faktaa.

Minä tiesin Hoganin jo pienenä, mutta se voi johtua Nintendon videopelistä missä hän oli kannessa. En kyllä silloin tajunut mitä siinä pelissä piti tehdä, kunhan hakkaisi nappeja niin pitkälle selvisi.

En tiedä kaipaanko Hogania takaisin, vaikka hän on legenda. Hän kuitenkin on ollut oman ajan parrasvaloissa, joten on hyvä että uudet kasvot pääsevät loistamaan ja luomaan uraa.

Mutta olisihan se tavallaan kiva nähdä Hulk nykyään.

Mutta mahtaako sitä tapahtua? Ei miehen osto sillä tavalla olisi kovin järkevä sijoitus koska mies on sen verran vanha kuitenkin.

Tiedä häntä. Mutta en itse usko että Hogan kuitenkaan tulee enää WWE:n kuvioihin.
Hoganilla on nyt uusi sopimus, mutta ei WWE:n kanssa vaan: NWA-TNA:n! Hän ei ole kuitenkaan paininut vielä yhtään matsia, mutta hogan itse lupasi jossain haastattelussa, että palaa kehään 2005 alussa. NWA-TNA:haan näköjään. koska Vince ei tällä hetkellä ole kovinkaan halukas ottamaan häntä takaisin, mutta Hogan kuitenkin hänenkin mukaansa tullaan vielä näkemään WWE:sä.
"punkster" kirjoitti:
Hoganilla on nyt uusi sopimus, mutta ei WWE:n kanssa vaan: NWA-TNA:n! Hän ei ole kuitenkaan paininut vielä yhtään matsia, mutta hogan itse lupasi jossain haastattelussa, että palaa kehään 2005 alussa. NWA-TNA:haan näköjään. koska Vince ei tällä hetkellä ole kovinkaan halukas ottamaan häntä takaisin, mutta Hogan kuitenkin hänenkin mukaansa tullaan vielä näkemään WWE:sä.

Hogan ei tule painimaan TNA:ssa, tuon 'sopimuksen' hän teki kiusatakseen Vinceä. Tiukkana bisnesmiehenä Vince ei moisista häkeltynyt ja paskat välitti Hoganista.

Way to go Vince!
Hogan nyt on kuitenkin itse sanonut aloittavansa painimisen jossain 2005 ja uskon tähän hartaasti.
Ja uskoisin, että hogan pääsisi WWE:hen paljon paremmni takaisin, jos käyttäisi toisia keinoja, kuin nuo, mitä hän nyt käyttää. Ja kerropaps jotain vakaata todistetta, että hogan ei tulisi painimaan TNA:sa? Miksi ei tulisi?
"punkster" kirjoitti:

Ja uskoisin, että hogan pääsisi WWE:hen paljon paremmni takaisin, jos käyttäisi toisia keinoja, kuin nuo, mitä hän nyt käyttää. Ja kerropaps jotain vakaata todistetta, että hogan ei tulisi painimaan TNA:sa? Miksi ei tulisi?


Hogan on bisnesmies, totta kai hän tuollaisia keinoja. Mikä olisi parempi tapa osoittaa oma arvo, kuin näpäyttää entistä pomoa sillä että näyttää että kelpaa 'kilpailijoillekin'(jos TNA'ta nyt vakavaksi kilpailijaksi voi laskea).
Ja en tarkoittanut ettei hän ikinä tulisi painimaan TNA'ssa, mutta aika epätodennäköiseltä se vaikuttaa ja uskon että sinäkin pystyt sen myöntämään Hogan-fanittajana.
Kyllä Hogan varmasti vielä jonkinmoisen esiintymisen WWE:ssä tekee, helvetti hänen on pakko tehdä. Viime kevään lähtö oli jotain muuta kuin lopetus jonka Hoganin tasoinen megastara ansaitsi.
Vaikka en herrasta painijana pidä, myönnän että hän on lajin suurin hahmo.
Hulk Hogan auto-onnettomuudessa

Miamilainen TV-kanavan WSVN raportoi "Hollywood" Hulk Hoganin ja hänen perheensä auto-onnettomuutesta. Limusiinin sivuun oli osunut isku kertoo paikallinen WSVN-kanava. Onnettomuus tapahtui American Airlines Arenan edessä. Hulk Hogan oli sanonut auto-onnetomuuden jälkeen “We’re ok, brother". Hoganille ja hänen perheelleen ei tapahtunut kuinkaan.
Olisi kiva jos kertositte mistä voi lukea hulk houganin historiasta
"mconi" kirjoitti:
Olisi kiva jos kertositte mistä voi lukea hulk houganin historiasta


Hyvä vaihtoehto on kirjoittaa googleen, vaikkapa Hulk Hogan. Muista ei Hulk Hougan.
Itse en ole ikinä Hoganista pitänyt...
Hyvin samanlaisia ajatuksia, kuin kirjoituksen aloittajalla...jotenkin tulee sääli tuota miestä kohtaan, kun katsoo sen kuvaa http://4dw.net/wwfhogan/home.html sivulta...itsekkin haluaisin nähdä jotain Hulkin matseja, mutta epäilen, että eivät ole kovin häävejä...Hulk on varmaan liian vanha jo ottelemaan.