Supa yrittää olla vaan semmonen WrestlingAlertin Edge, heelin heel superstar, ja kerää heattiä täällä
Heat ^^^^^^^^
Heat ^^^^^^^^
"Wanhus" kirjoitti:
Supa yrittää olla vaan semmonen WrestlingAlertin Edge, heelin heel superstar, ja kerää heattiä täällä
Jos katsoisit Jeffin uusimpia single-matseja tietäisit kyllä, että hänkin on kehittynyt.
Lainaten jotain John Cena topikin heppua, niin täytyy sanoa että vaikka kuinka vihaisitte Jeff Hardya ja mollaisittekin, hän näyttää olevan alueen puhutuin heppu.
"rotten sound" kirjoitti:
Kohta 20 sivua Jeff:stä. Kun minä aloitin kirjoittamisen näitä oli 9. Jos muuta ei Jeffin inhoajat keksi niin ainakin hän on heppu josta riittää puhuttavaa. Hyvää ja huonoa sellaista.
"finlay" kirjoitti:
Ja mitäs valitettavaa siinä on, että Jeff ei ole enää IC-mestari? IC-mestaruus- ja muut midcard-kuviot ovat aika samanlaisia. Ymmärtäisin, jos Jeff olisi hävinnyt päämestaruuden, mutta miten tämä IC-mestaruuden menettäminen muuttaa Jeffin asemaa ja juonikuvioita jatkossa?
"Wanhus" kirjoitti:
Ei Jeff välttämättä kauaa ole ilman IC mestaruutta. Veikkaan, että Umaga häviää mestaruuden ennen Billionaires vs. Billionaires ottelua...
"Wanhus" kirjoitti:
Ei Jeff välttämättä kauaa ole ilman IC mestaruutta. Veikkaan, että Umaga häviää mestaruuden ennen Billionaires vs. Billionaires ottelua...
"Erkko777" kirjoitti:
Rey Mysterio
"erkko777" kirjoitti:Milloinkas nämä herrat ovat kohtaamassa?
kun toisensa kohtaa IC mestari Umaga ja Rey mysterio
Matsiin tulee nimenomaan jännitystä kun toisensa kohtaa IC mestari Umaga ja Rey mysterio joka ei tällä hetkellä tarvitse mestaruutta ollakseen over.
"finlay" kirjoitti:Matsiin tulee nimenomaan jännitystä kun toisensa kohtaa IC mestari Umaga ja Rey mysterio joka ei tällä hetkellä tarvitse mestaruutta ollakseen over.
Oliko ihan pakko spoilata? Ja jos joku tulee sanomaan, että minä edesautoin Jeffiin liittyvässä spoilaamisessa, niin se spoilattiin jo pari sivua takana päin...
Mutta mitä jännitystä tuohon otteluun muka tulee? Et kai tosissasi usko, että Trump ajelisi hiukset viihteen vuoksi?
"Mr#Kennedy" kirjoitti:
Koska Rotten sound ei näytä vastaavan voisin kääntä kysymyksen ja kysyä. Miksi Jeff Hardyn hahmo ei ole loistava, onnistunut ja kiinnostava?
"wankie" kirjoitti:
Mitä muuta? Miksi Jeff aina muistetaan? Hulk bodyslammasi Andren, Jimmy Snuka hyppäsi häkin katolta, Foley lensi häkkihelvetin päältä... Jeff hyppäsi Swantonit tikapuiden päältä. Kaikki yhtä historiallisia hetkiä vapaapainin rikkaassa lajissa.
"Wanhus" kirjoitti:"finlay" kirjoitti:Matsiin tulee nimenomaan jännitystä kun toisensa kohtaa IC mestari Umaga ja Rey mysterio joka ei tällä hetkellä tarvitse mestaruutta ollakseen over.
Oliko ihan pakko spoilata? Ja jos joku tulee sanomaan, että minä edesautoin Jeffiin liittyvässä spoilaamisessa, niin se spoilattiin jo pari sivua takana päin...
Mutta mitä jännitystä tuohon otteluun muka tulee? Et kai tosissasi usko, että Trump ajelisi hiukset viihteen vuoksi?
Mikäs feikki tä on? Tämä voi olla huhu, mutta ei minkäänlainen spoileri... Jonkinlainen huhu vaan...
Näillä näkymin,kohtaa Umagan...Spoiler
Lashley
"Wanhus" kirjoitti:
Miksi Jeffiä pitää verrata Stylesiin? Verrataan Jeffiä vaikka Rikishiin. Rikishi ei ole ikinä hypännyt yläköydeltä, tai muuta sellaista...
(Rikishi oli eka joka tuli mieleen SYM'ssä mä Jeff Hardy kaveri Rikishi, Rikishi tekee Swantonin xD)
"Wanhus" kirjoitti:
Kuka on Slayer? Joku kalju kumminkin Joten mitä samaa niissä on... Molemmat on kaljuja...
"rotten sound" kirjoitti:
Onhan Jeffillä todella paljon luontaista karismaa, eikä hänen edes tarvitse puhua mikkiin näyttääkseen hyvältä.
"Riveni" kirjoitti:
[Se luontainen karisma on sitten varmaan piilossa kun en ole sitä ikinä miehestä löytänyt. Hän ei ole järin uskottava olemukseltaan eikä kovinkaan kummoinen 'näyttelijä'. Karisma ei kuitenkaan rajoitu pelkkiin mikkitaitoihin, kuten mainitsit. Esimerkiksi Benoit ja Batista ovat karismaattisia vaikkeivat mikkiin puhuisikaan. He saavat eleillään ja olemuksellaan tuotua ilmi aivan tarpeeksi asioita. Hardy ei siihen kykene, ellei hänen tarkoituksenaan ole olla löysän oloinen ja epäuskottava friikki.
"meredith" kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kysyn:
1, Montako Jeffin matsia olet nähnyt (arvio) ja miltä vuosilta?
2. Montako backstage-promoa ja miltä vuosilta?
3. Montako dokumenttia, joissta JH esiintyy olet nähnyt?
"meredith" kirjoitti:
1, Montako Jeffin matsia olet nähnyt (arvio) ja miltä vuosilta?
2. Montako backstage-promoa ja miltä vuosilta?
3. Montako dokumenttia, joissa JH esiintyy olet nähnyt?
"meredith" kirjoitti:
1, Montako Jeffin matsia olet nähnyt (arvio) ja miltä vuosilta?
2. Montako backstage-promoa ja miltä vuosilta?
3. Montako dokumenttia, joissa JH esiintyy olet nähnyt?
"Riveni" kirjoitti:
Mistä alottaisi? Ahaa, keksin. Mikä hahmo? Miehellä ei ole mitenkänä merkittävää, tunnistettavaa hahmoa. Hän vain mene kehään, vetää liikkeensä ja lähtee kehästä. Yleisö hurraa, en tiedä miksi. Hahmo luodaan juonikuvioilla, promoilla ja tietenkin myös otteluilla, mutta onko Hardy luonut hahmoaan mitenkään?
"Riveni" kirjoitti:
Ainiin, hienot spotit. Riittävätkö ne hahmon luomiseen? Ovathan ne ihan hienoja, mutta kuten olen jo todennut, ne ovat käyneet tympimään. Itse en ole koskaan spottihuoraamisesta pitänyt enkä tule pitämään, mutta indyspottikoneita liikaa nähtyä Hardyn vedot eivät tunnu miltään.
"Riveni" kirjoitti:
Ja Kenton on paljon vaikuttavampi kuin Swanton, puhtaasti siksi, että Kennedy loikkaa paljon korkeammalle ja on paljon kookkaampi painija. Hardy vetää sentoninsa löysästi ja se vaikuttaa niin tehottomalta.
"Riveni" kirjoitti:
Jos ei ole taitoja, tarvitsee vetävän hahmon. Ja sellaista Hardyllä ei ole. Spotit ja loikat toimivat oman aikansa, mutta kyllä yleisö niihin jossain vaiheessa turtuu. Sitten ei enää hurrata, sitten vain haukotellaan. Ei Jeff mikään kaikkien aikojen huonoin ole, itse asiassa hän ei ole edes huono, vaan keskinkertainen. Muutama huonompi on häntä ylempänä kortissa, mutta siihen on syynä Jeffin karismattomuus. Ja se estää myös kaikki mahdolliset nousut, WWE:ssä ei ilman karismaa korkealle porskutella.
"Riveni" kirjoitti:
Hei, oikeasti? Nyt on perspektiivit vähän hukassa jos vertaat Swantonspottia noihin hetkiin. Se ei ole lähelläkään yhtäkään noista kolmesta. Fani voi ja pitääkin olla, mutta ei nyt itsellensä tarvitse valehtelemaan alkaa...
"Mahti Ankka" kirjoitti:
Saanen muistuttaa ihmisiä tässä välissä siitä, että karismalla ja mikkitaidoilla on hyvin vähän yhteistä. Promottaessa voi käyttää karismaa apuna, mutta ollakseen karismaattinen ei tarvitse osata promota.
"Wankie" kirjoitti:
Ai joo, anteeksi. Oikeastaan tuo swantonspotti oli hienompi ja merkittävämpi kuin yksikään noista aiemmista mainituista - koska siinä lennettiin pöydän läpi. Hulk ei bodyslammannut Andrea pöydän läpi eikä Snuka ei hypännyt korkeaa splashia pöydän läpi. Vain Foley pystyi tähän, mutta hänkin lensi vain yhden pöydän läpi, siksipä tuo on ehkä hienoin ja tärkein spotti koskaan WWWF/WWF/WWE:n historiassa. Kaiken lisäksi se oli suurin markkinointikikka pöytäteollisuuttaa vastaan. Ilman Jeffiä, tuoleilla ja hyllyillä ei olisi enään yhtään myyntiä Amerikan mantereella.
Karismattomuus? Tuo on jo hyvin kaukaa haettu. Toki se voi olla henkilökohtainen mielipide, mutta katso nyt tuota hiton fanikantaa. Se on nimeomaan karisman pohjalta rakennettu. Hän ei promoa ja vaikuttaa hyvin sisäänpäin suuntautuneelta - mutta silti faneja löytyy? Miksi? Wau, kai siinä pitää olla jotain sellaista jota ei pysty treenata vaan on syntyperäinen taito; karisma.
"rotten sound" kirjoitti:
Kummasti vain yleisö on aina jaksanut hurrata vaikka Jeffillä ei mielestäsi Riveni, karismaa olekaan. Ovatko kaikki ne tuhannet katsojat väärässä ja sinä oikeassa? Rooli on jollakin tapaa salaperäinen. Juuri siksi koska hän ei promoa hänestä innostuu ottamaan selvää lisää. Ei voi sanoa, että hänellä olisi enemmän karismaa kuin esim. Jericholla, mutta hän on onnistunut käyttämään taitavasti kaiken sen mitä hänellä on.
"Mahti Ankka" kirjoitti:
Saanen muistuttaa ihmisiä tässä välissä siitä, että karismalla ja mikkitaidoilla on hyvin vähän yhteistä. Promottaessa voi käyttää karismaa apuna, mutta ollakseen karismaattinen ei tarvitse osata promota.
"meredith" kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kysyn:
1, Montako Jeffin matsia olet nähnyt (arvio) ja miltä vuosilta?
2. Montako backstage-promoa ja miltä vuosilta?
3. Montako dokumenttia, joissa JH esiintyy olet nähnyt?
"meredith" kirjoitti:
Hmm, mitähän nämä Jeff Hardyn mollaajat luulevat viesteillään saavuttavansa? Meinaan vaan, että kovin aggressiivisia viestejä tuntuvat laittavan...
"Newe" kirjoitti:
Tuota ihmisillä on omat mielipiteensä asioista ja sillä siisti. Minkä takia pitää "mollata" toisen mielipiteen omaavaa kirjoittajaa. En itsekkään ymmärrä miksi joku väittää Jeffiä tylsäksi, mutta se on jokaisen oma mielipide.
"rotten sound" kirjoitti:
Hauskaa Riveni, että otat ECW:n vieläkin esimerkiksi. Oletko nähnyt ECW:n viimeisten päivien loukkaantuneina olleiden painijoiden listoja? Jeff ei ole lähes koskaan loukkaantunut omissa bumpeissaan kovin pahasti.
"Riveni" kirjoitti:
Älyhoi. Unohdetaan ihan suosiolla tämä keskustelu nyt ja kokeillaan vaikka kolmen vuoden kuluttua uudelleen, kun teille on tullut enemmän ikää ja ymmärrystä siihen, mitä keskustelulla haetaan. Tämä touhu meni jo aivan naurettavaksi ja turhantärkeäksi itkemiseksi, jossa vain muutamat (ie. Wankie) vaivautuivat oikeasti edes yrittämään keskustelua ja perustella omia näkökantojaan, muiden vain itkiessä ja inistessä.