WWE.com has removed all mention of Jeff Hardy and Eric Bischoff from their website, following from the removal of all mention of Hulk Hogan from things like the opening clip montage before their programming.
The focal points of the last 2 WWE DVD releases have now been cut off from the company.
Näin :|
Koshceck2010-01-12 17:57
K
Mahtavaa.... Jeff who? 8) Kattelinkin jokunen aika sitten jo, että Hardya ei ollut WWE Alumnissa. Tää on sitä Russon mainitsemaa McMahonin lapsellisuutta ja oli täysin odotettavissa.
ViiZei2010-01-12 18:14
V
En vaan ymmärrä tätä jauhamista mitä nykyään kuulee.. Miksi Vincen pitäisi mainostaa TNA'n painijoita millään lailla? Bisnes on bisnestä, ja harvemmin Pokemonissakaan mainostetaan Digimonia. Get real.
Bilyeu2010-01-12 18:19
B
Ja sitäpaitsi kyllä miehet mestaruushistoriassa ja muussa on, mutta rahaa heillä ei kannata tällä hetkellä tehdä.
Captain Charisma2010-01-12 18:21
C
Kyllä Jeff vielä löytyy wwe.comin title history osiosta ja se on ainoa mikä merkitsee. Miksi siellä muuta mainintaa miehestä enää pitäisikään olla? Siinä vaiheessa menee lapselliseksi jos mies poistettaisiin title historiasta ja täten vääristettäisiin tapahtumien kulkua.
ViiZei2010-01-12 18:28
V
Tuskin poistetaan, sieltä kuitenkin löytyy Foleyn ja Benoitinkin kaltaisia nimiä ja jälkimmäinen nyt ainakin olisi jo poistettu, jos WWE totuutta olisi muuttamassa.
xploiTah2010-01-12 20:57
X
Etusivulle vaan WWE.com:iin mainos että osta TNA-tähti Jeff Hardyn tarina DVD ja Bluerayna 8)
Darien Fawks2010-01-12 22:22
D
Kyllä Jeff tosiaan varmasti WWE:hen takaisin otetaan mielellään, mikäli hän vain sinne haluaa. Sen verran hyvä rahasampo hän on painilafkalle kuin painilafkalle. Kyseessä siis tuskin on mitään henkilökohtaista, vaan toista firmaa ei vain haluta mainostaa. Kuten sanottu, ei Digimonissakaan mainosteta Pokemonia (vai miten se meni).
The Rocker2010-01-13 14:35
T
ViiZei kirjoitti: Tuskin poistetaan, sieltä kuitenkin löytyy Foleyn ja Benoitinkin kaltaisia nimiä ja jälkimmäinen nyt ainakin olisi jo poistettu, jos WWE totuutta olisi muuttamassa.
ViiZei kirjoitti: Tuskin poistetaan, sieltä kuitenkin löytyy Foleyn ja Benoitinkin kaltaisia nimiä ja jälkimmäinen nyt ainakin olisi jo poistettu, jos WWE totuutta olisi muuttamassa.
Benoithan sieltä puutuu :P No.. Toivottavasti WWE ala poistamaan kaikkia entisten painijoiden (Jotka siirtyvät TNA:han) Rumble voittoja ja Mestaruuksia.
Itse en usko, että he poistaisivat Hardyn nimeä minkään mestaruuden historialta :P
Jers12010-01-13 14:49
J
vendicta kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:
ViiZei kirjoitti: Tuskin poistetaan, sieltä kuitenkin löytyy Foleyn ja Benoitinkin kaltaisia nimiä ja jälkimmäinen nyt ainakin olisi jo poistettu, jos WWE totuutta olisi muuttamassa.
Benoithan sieltä puutuu :P No.. Toivottavasti WWE ala poistamaan kaikkia entisten painijoiden (Jotka siirtyvät TNA:han) Rumble voittoja ja Mestaruuksia.
Itse en usko, että he poistaisivat Hardyn nimeä minkään mestaruuden historialta :P
Benoithan tappoi perheensä ja itsensä, siksi hänet on sieltä poistettu...
The Hardy Boy2010-01-18 19:27
T
The Real Reason Why Jeff Hardy Went To TNA Wrestling
Jeff Hardy was telling people that he joined TNA due to the company's easier schedule, since they made a deal where he wasn't going to have to work any house shows. AAA made a similar offer to him, but that would entail flying to Mexico, and they never made a firm money offer.
Those affiliated with WWE were in constant contact with Hardy the day following his TNA debut in hope that he would change his mind and return to the company . However, it should be noted that WWE's pursuit of Hardy came even after news broke that he was being indicted on drug charges from his arrest last September (felony possession of cocaine, felony drug trafficking of opium, two counts of felony possession with intent to redistribute a Schedule III drug, maintaining a dwelling for drug use and/or distribution and misdemeanor possession of drug paraphernalia).
WWE's apparent interest in overlooking the PR backlash that bringing Hardy back would entail is being seen by some as an indication that the company is not completely viewing TNA as irrelevant.
It should be noted that neither Jeff Hardy or Shannon Moore were backstage at the last TNA iMPACT! taping and were not at Genesis last night either.
Lähteenä toimii TNAwrestlingnews ja The Wrestling Observer Newsletter.
Bilyeu2010-01-22 07:44
B
Wrestling Inc. kirjoitti: There are conflicting reports coming in on Jeff Hardy's status with TNA. Sources in the company are saying that Hardy has signed a contract with the company while friends of Hardy have said that he told them he has absolutely not signed a deal. The fact Hardy hasn't appeared with TNA since January 4th would indicate that he hasn't signed or committed to any dates.
In related Jeff Hardy news, he was said to be upset at the recent segments on WWE's SmackDown! where CM Punk used his name in promos to get himself over when Hardy is not even in WWE anymore to 'defend' himself. One person close to Hardy said that one of the reasons he decided to appear on January 4th was just to prove a point to WWE. Word is that friends of Hardy are telling him that at the end of the day, Jeff in TNA is a bad move because he comes across as a much bigger star with WWE.
Despite Hardy's legal problems and his appearances for TNA, WWE still wants him back down the road simply because he's a huge draw for them.
I'm also told that many people in TNA believe he's going to do some 'hard time' and TNA is holding off on using him right now until his legal issues are resolved.
The Hardy Boy2010-01-22 11:20
T
Niin, kukas se sanoikaan, ettei WWE halua Hardya takaisin?
Shanghai Kid2010-01-22 11:23
S
"In related Jeff Hardy news, he was said to be upset at the recent segments on WWE's SmackDown! where CM Punk used his name in promos to get himself over when Hardy is not even in WWE anymore to 'defend' himself."
Eli TNA saa vapaasti mainita Vincen nimen mutta WWE ei saa mainita edellisten tähtiensä nimiä?
Captain Charisma2010-01-22 12:46
C
Shanghai Kid kirjoitti: "In related Jeff Hardy news, he was said to be upset at the recent segments on WWE's SmackDown! where CM Punk used his name in promos to get himself over when Hardy is not even in WWE anymore to 'defend' himself."
Eli TNA saa vapaasti mainita Vincen nimen mutta WWE ei saa mainita edellisten tähtiensä nimiä?
Huh?
Eikö Hardy saa olla loukkaantunut jos häntä haukutaan WWE:n lähetyksissä narkkariksi ja ties miksi, ilman että se kuuluu juonikuvioon jossa hän on osallisena? Kukkuu! Valoja vittu päälle nyt.
Shanghai Kid2010-01-22 12:54
S
Captain Charisma kirjoitti:
Shanghai Kid kirjoitti: "In related Jeff Hardy news, he was said to be upset at the recent segments on WWE's SmackDown! where CM Punk used his name in promos to get himself over when Hardy is not even in WWE anymore to 'defend' himself."
Eli TNA saa vapaasti mainita Vincen nimen mutta WWE ei saa mainita edellisten tähtiensä nimiä?
Huh?
Eikö Hardy saa olla loukkaantunut jos häntä haukutaan WWE:n lähetyksissä narkkariksi ja ties miksi, ilman että se kuuluu juonikuvioon jossa hän on osallisena? Kukkuu! Valoja v***u päälle nyt.
No niinnojuu... Tietenkin. #-o En sen kummemmin miettinyt asiaa, mutta tottahan tuo on.
Nojoo... Mielestäni hänen pitäisi päästä pois huumekuvioista, startata uusi elämä jonkun kivan tytön kanssa ja kosia häntä auringonlaskussa. Nojoo, tuo tuskin koskaan tapahtuu, mutta toivoisin niin.
Nojoo... Mielestäni hänen pitäisi päästä pois huumekuvioista, startata uusi elämä jonkun kivan tytön kanssa ja kosia häntä auringonlaskussa. Nojoo, tuo tuskin koskaan tapahtuu, mutta toivoisin niin.
Jos Jeff Hardy ei pääse eroon huumeista hän voi päätyä listalle jolta löytyy sellaisia nimiä kuin Owen Hart, Eddie Guerrero, Curt Hennig, Umaga, Road Warrior Hawk ja Brian Pillman.
Ei varmasti tarvitse mainita mistä listasta puhun koska mainitsemani nimet kertovat sen.
Nojoo... Mielestäni hänen pitäisi päästä pois huumekuvioista, startata uusi elämä jonkun kivan tytön kanssa ja kosia häntä auringonlaskussa. Nojoo, tuo tuskin koskaan tapahtuu, mutta toivoisin niin.
Jos Jeff Hardy ei pääse eroon huumeista hän voi päätyä listalle jolta löytyy sellaisia nimiä kuin Owen Hart, Eddie Guerrero, Curt Hennig, Umaga, Road Warrior Hawk ja Brian Pillman.
Ei varmasti tarvitse mainita mistä listasta puhun koska mainitsemani nimet kertovat sen.
Mitä Owen tekee tuolla listalla? Louie Spicolli, Mike Awesome, Test, Davey Smith tai vaikka joku Von Ericheistä olisi sopinut listalle paremmin.
ViiZei2010-02-07 22:47
V
Miten tuo lista muutenkaan liittyy koko viestiin? Se oli vain Hardyboylle isku takaisin hänen vastaavanlaisestaan turhasta viestistä joka koski HBK'ta.
SkullCrushingFinale2010-08-15 10:08
S
Hiukan eloa tähänkin puuhun...
Eli kattelin tossa äsken My Life, My Rulesin loppuun. Muuten jäi oikeen hyvä maku, mutta ihmetytti, ettei kokoelman viimesen matsin (Loser Leaves Town Steel Cage Match) loppuun saatu Jeffin farewell-puhetta. Eihän tuo kestänyt kuin sen 2-3 minuuttia. Ykköslevyllä kun oli tämä muistaakseni reilun tunnin pituinen ei-matsi-pätkä, jossa ylipäätään kerrattiin Hardyen paria viime vuotta, oli kyllä joitain pätkiä, muttei muistaakseni koko puhetta.
What2010-12-13 04:44
W
Jeff Hardy on kyllä kummallinen tapaus. Hyvään matsiin hän tarvitsee itseään paremman vastustajan, mikissä hän on parhaimmillaan keskinkertainen, mutta silti tulee aina kieli pitkällä odotettua miehen osuuksia Impactissa. Ainoa syy minkä tähän keksin on, että Hardyssa on "sitä jotain." Sitä abstraktia, lähes selittämätöntä tavaraa jota myös karismaksi kutsutaan. Kuka olisi oikeasti uskonut vuosituhannen alkupuolella että Hardysta tulisi valtava tähti? Harva, mutta niin siinä vaan kävi.
Hardylle täytyy antaa vielä tunnustusta siitä, että häntä ei WWE-aikoinaan "valittu" seuraavaksi suureksi nimeksi kuten John Cenaa tai Randy Ortonia, vaan hänet oli suorastaan pakko nostaa main eventiin koska äijä konnektoi yleisön kanssa paremmin kuin kukaan muu.
Jos joku keksii Hardyn menestykseen muunkin syyn kuin tuon lähes hulkhoganmaisen karisman, niin mielelläni sen selityksen kuulisin.
The Rocker2010-12-13 11:01
T
What kirjoitti: Jeff Hardy on kyllä kummallinen tapaus. Hyvään matsiin hän tarvitsee itseään paremman vastustajan, mikissä hän on parhaimmillaan keskinkertainen, mutta silti tulee aina kieli pitkällä odotettua miehen osuuksia Impactissa. Ainoa syy minkä tähän keksin on, että Hardyssa on "sitä jotain." Sitä abstraktia, lähes selittämätöntä tavaraa jota myös karismaksi kutsutaan. Kuka olisi oikeasti uskonut vuosituhannen alkupuolella että Hardysta tulisi valtava tähti? Harva, mutta niin siinä vaan kävi.
Hardylle täytyy antaa vielä tunnustusta siitä, että häntä ei WWE-aikoinaan "valittu" seuraavaksi suureksi nimeksi kuten John Cenaa tai Randy Ortonia, vaan hänet oli suorastaan pakko nostaa main eventiin koska äijä konnektoi yleisön kanssa paremmin kuin kukaan muu.
Jos joku keksii Hardyn menestykseen muunkin syyn kuin tuon lähes hulkhoganmaisen karisman, niin mielelläni sen selityksen kuulisin.
Jeff Hardy on mielenkiintoinen seurattava tavalliselle fanille. WWE:ssä hieman omalaatuinen tapaus ja "äärimmäisyyksiin" meneminen otteluissaan, olematta kuitenkaan erittäin atleettinen tapaus. Toisin sanottuna on kiva katsoa kun herra putoaa miltei päälleen. Äijä olisi ollut oikein hyvä lisä Jackassiin. Samanlainen noin periaatteessa. TNA:ssa taas... no iso entinen WWE tähti joka on heel ensimmäistä kertaa sitten... öö... 90-luvun? Pakkohan sen on edes jotain etäisesti kiinnostaa. Mutta en kyllä hyvällä tahdollakaan puhuisi hulkhoganmaisesta karismasta. Herra nousi ME:hen naamana johon hänestä ei heelinä olisi. Syy löytyy siitä että herraa on kiva kannustaa. Ikäänkuin Mikey Whipreckiä. Turpaan tulee ja taitojen ei pitäisi riittää, mutta silti vaan herra pärjää. Synnynnäinen babyface johon naiset voivat ihastua ja lapset ihailla. Miehet taas haluavat nähdä kuinka äijä hyppää kehän ulkopuolella olevan pöydän läpi missaten kohteensa ja häviten täten täpärästi mestaruusottelunsa.
Siinä syy Hardyn kiinnostavuuteen kuten sen pystyn näkemään.
Sliditanko2010-12-13 12:07
S
Kaiken tämän Hardy-karismapuheen jälkeen taidan istahtaa nurkkaan, hukuttautua suruun ja tuuditan itseni aamuiseen uneen katsomalla miljoonatta kertaa Hardy vs. Lesnar - spektaakkelin Backlashista 2002, jossa aina yhtä piristävää on nähdä kuinka tämä nykyään reilusti vielä fyysisempiin matseihin ja niissä pärjäämiseen kayfabessa kykenevä, "täpärästi häviävä", nykyään jopa nähtävästi täpärästi voittava jamppa ottaa kauniisti lukua ja tuomari keskeyttää matsin. Missä olet vuosi 2002?
Pakko antaa toki tunnustusta Hardylle, että on monien tekojen ja jopa mittavien henkilökohtaisten virheittenkin jälkeen saanut pitää kiinni korkeasta asemastaan ja on kyennyt nousemaan nokkimisjärjestyksessä nykyiseen sijantiinsa. Mutta meikäläinen näkee hänessä edelleen ainoastaan sen saman vanhan Hardyn, jota ennen pyöriteltiin kehässä 100-0. Anteeksi, Jeffrey.
Eikä se karisma nyt oikeesti ole niin Hogan. ;)
SkullCrushingFinale2010-12-13 15:12
S
The Rocker kirjoitti: Synnynnäinen babyface johon naiset voivat ihastua ja lapset ihailla. Miehet taas haluavat nähdä kuinka äijä hyppää kehän ulkopuolella olevan pöydän läpi missaten kohteensa ja häviten täten täpärästi mestaruusottelunsa.
+1 :D
takaovi2011-03-14 14:36
T
Mahtoko olla eilen miehen viimeinen esiintyminen "isoilla areenoilla". Täysin pellit kiinni tulee kehään asti ja tekee pellen niin itsestään kuin koko yhtiöstä. Stingin reaktio ja lopputoteamus kertoi kaiken. Mahtoko käydä jossai kohdassa mielessä josko olis nyt Takerin kanssa feudaamassa kuin kattella tommosen idiootin touhuja. No ei varmaan käynyt mutta olisi voinut :roll:
Varmaan kivensisässä nähdään seuraavan kerran.
enska2011-03-14 14:46
E
TNA:n tuntien miehestä kruunataan uusi TNA:n-mestari torstain Impactissa.
Nickeldeon2011-03-14 14:52
N
Voihan se olla mahdollista että Jeff pitää vankilareissuaan todenäköisenä, joten ei häntä olisi voinut vähempää kiinnostaa mitä tekee. Olihan se kyllä melkoisen naurettava temppu mieheltä.
Merovingi2011-03-14 15:21
M
enska kirjoitti: TNA:n tuntien miehestä kruunataan uusi TNA:n-mestari torstain Impactissa.
Kyllä se jotain kertoo TNA:sta, että tuota voi pitää vakavasti otettavana vaihtoehtona.
Phenomenon2011-03-14 15:33
P
Merovingi kirjoitti:
enska kirjoitti: TNA:n tuntien miehestä kruunataan uusi TNA:n-mestari torstain Impactissa.
Kyllä se jotain kertoo TNA:sta, että tuota voi pitää vakavasti otettavana vaihtoehtona.