Lisään tähän vielä oman mielipiteeni Jeffin hahmosta:
Mielestäni Jeffillä ei ole varsinaista hahmoa, vaan hän on suunnilleen oma itsensä, eli periaatteessa hän vastaa mielestäni "omana itsenään" haastatteluihin. Ja aivan niin, mikkitaidoistahan tässä oli kyse.
abuser2007-03-17 20:22
A
aika hankala sanoa, jos Jeff esiintyy haastatteluissa ja muissa omana itsenän, ettei herralla olisi muka mikkitaitoja. mutta showta on aina mukana.
mielestäni herra esiintyy suurimman osan omana itsenään ja näyttelee tarpeen mukaan. yleensäkkin.
Nodachi2007-04-03 16:23
N
<E>: ...
Nero2007-08-31 15:54
N
Katos Jeffkin on jo 30... Ei muuta kuin hyvää syntymäpäivää vaan, ja toivottavsti edessä on vielä monta painivuotta.
meredith2007-08-31 16:46
M
Hassua miten sen aina toisinaan unohtaa, miten nuori Jeff oikeasti on. Hardyt ovat kuitenkin jo sieltä kokeneimmasta päästä rosterissa, eivätkä mitään tulokkaita. Mutta kaipa tämä johtuu siitä, että Hardyt tulivat niin nuorina WWE:en. Morrison on iältään vain pari vuotta Jeffiä nuorempi, mutta paljon uudempi kasvo kehässä.
Tulkoon Jeffille vuosien mukana lisää yhtä hyviä matseja kuten GAB:issa ja lisää mahdollisuuksia toteuttaa unelmiaan.
Super-RKO!2007-08-31 19:51
S
Eikös Jeff ollut debyytti-iltana alle 20 vuotias?
Nero2007-08-31 20:33
N
"Super-RKO!" kirjoitti: Eikös Jeff ollut debyytti-iltana alle 20 vuotias?
16 vuotias. Matt saattoi olla vielä 19.
abuser2007-09-23 19:13
A
no huh huh. suht nuorena on kehään astunu..
onko muuten kukaan seurannu the hardy showta?
mielestäni aika turha juttu..
meredith2007-09-24 13:00
M
Näin itse Hardy Shown ykköstuotantokauden ja nauroin kippurassa. Jumalauta äijät on hulluja! Olisi kivaa jos tuo päätyisi teeveeseen joskus, koska nyt se on vain netissä ja luottokortittomalle tilanne on mahdoton
nWo-Sting2007-09-24 16:57
N
Jeff otteli muuten debyytti matsina Scott Hallia vastaan. tiedoksi niille jotka eivät tienneet.
abuser2007-09-25 17:33
A
Näin itse Hardy Shown ykköstuotantokauden ja nauroin kippurassa. j******ta äijät on hulluja!
ite oon nähny vaan youtubesta muutamia pätkiä. mutta tosiaa, vois siinä tapauksessa olla aika mielenkiintosta nähä yks kausi ainaki. helepompi sitte sanoa
Mielenkiintoisinta tuossa biisissä ovat sanat. Ne ovat Jeffin omat ja ne on selvästi osoitettu wrestling-faneille. Kannattaa kuunnella, nuo sanoitukset nimittäin ovat älyttömän henkilökohtaiset. Pientä itsetutkiskelua kenties...
kalis2007-11-17 21:03
K
Onko Peroxwhygeniltä tullut jotain levyä?
Coca2007-11-17 21:12
C
"kalis" kirjoitti: Onko Peroxwhygeniltä tullut jotain levyä?
Tietääkseeni ei ja toivon, että levyä ei tulisi koskaan. Toki sinullakin saa olla omat mielipiteesi.
kalis2007-11-17 21:35
K
Ei se mikään suosikkibändini ole, mutta musiikki on jotenkin rauhoittavaa ja ihan hyvän kuuloista.
Tebacka2007-11-17 22:01
T
"kalis" kirjoitti: Ei se mikään suosikkibändini ole, mutta musiikki on jotenkin rauhoittavaa ja ihan hyvän kuuloista.
No onko yllätys sillä mikissä laulaa lempipainijasi.
Mutta Jeff Hardy... itse olen aina vihannut häntä. Okei, ehkä olin aluksi silleen: ''Jee Hardy tekee swantonin tikkailta OMG'' mutta sitten hänen ainaiset pomppimiset ja botchaukset rupesivat enemmänkin naurattamaan ja ärsyttämään.
Ja olkoon vaikka kuinka cool IRL, niin mielipidettäni en muuta = Jeff Hardy sucks.
Flexih2007-11-18 00:01
F
Minusta Jeff on hyvä. Okei, botchaa liikkeitä välillä, mutta silti viihdyttävä. Mikissä ihan ok ja ottelee nykyään hyviä matseja. Sopiva IC mestari.
Coca2007-11-18 09:00
C
Jeff Hardysta on syntynyt paljon erilaisia kommentteja lähi aikoina. Oma perustani on, että Jeff oli ensimmäisiä lempipainijoitani, mutta enää hän ei iske samalla tavalla.
Hardy on painitaidoissa ihan suht hyvää tavaraa. Hän osaa ja oikeasti osaa teknistäkin painia hiukan. (Katsokaa Jeff Hardy vs. RVD ladder match alku) Spotit pilaavat hiukan kokonaisuutta. Niitä tulee nimittäin tuhan paljon. Turhia spotteja hän vetelee aika paljon, sillä itse en ainakaan jaksa nähdä missään Backlashin single ottelussa kummempaa spottia. Wrestle Maniaan tällainen kuitenkin sopii todella hyvin. Tunnelma on siellä korkeammalla ja odotukset myös.
Jeff on supistanut taitojaan huomattavasti debyytti ajoiltaan, jolloin hän käytti muitakin kuin lennokkaita liikkeitä ja todellakin iski. Nykyisin hän näyttää Mule Kickin, Wisper In Da Windin, kulmauksessa suoritettavan drop kickin, Arm Lockeja, Twist Of Faten ja Swantonin + muutama juoksusta tehtävää ''clotheslineä''. Nämä liikkeet on nähty turhan monta kertaa ja itse ainakin kaipaan uudistusta. Jeffin single matsit ovat suorastaan tylsiä. Pääasiassa Jeffin single otteluiden kulku menee jotakuinkin näin: Jeff hakkaa vastustajaansa, Vastustaja ottaa yliotteen, ottelun lopussa Jeff suorittaa tutun liikesarjansa ja ottelu on ohi.
Tag otteluissa, Fatal 4 Wayssa, Triple Treathissa ja muissa monin otteluissa puolestaan Jeffiä on hyvin viihdyttävä katsoa. Hän ei nimittäin voi suorittaa uskottavasti liikesarjaansa. Tämän takia ottelun laatu paranee Jeffin kohdalla huomattavasti ja voittokaan ei enää harmita.
Lyhennelmä: Suurimmaksi osaksi Jeff on hyvin tylsä, mutta poikkeuksiakin on. Nimittäin usean miehen ottelut.
abuser2007-11-22 15:16
A
Olen aika paljolti samaa mieltä, että Jeff vetää joka matsissaan perus samat liikkeensä, ja ottelun lopputulos on yleensä suhteellisen ennalta-arvattava. Ja toki kuten edellisessä tuli esiin, poikkeuksia on. Mutta ehkä omalla tavallaan Hardy Boyzien team matsit on jännittävimpiä. Toki niissäki on aina jotain samaa, mutta kaikista parhaimmat matsit ehkä ikinä, minun mielestä, on Hardy Boyzien ladder matsit. Jumankauta, niissä on sitä jotain!
Velocity2007-11-22 18:03
V
"abuser" kirjoitti: Olen aika paljolti samaa mieltä, että Jeff vetää joka matsissaan perus samat liikkeensä, ja ottelun lopputulos on yleensä suhteellisen ennalta-arvattava. Ja toki kuten edellisessä tuli esiin, poikkeuksia on. Mutta ehkä omalla tavallaan Hardy Boyzien team matsit on jännittävimpiä. Toki niissäki on aina jotain samaa, mutta kaikista parhaimmat matsit ehkä ikinä, minun mielestä, on Hardy Boyzien ladder matsit. Jumankauta, niissä on sitä jotain!
Hardyt TLC:issä ovat kyllä jotain.
Tänään katsoin RAW:ta (en loppuun ehtinyt kun tuli menoa enkä enää tänään voi jatkaa kokeiden takia) ja kyllä Jeff oli ihan vaikuttava. Sisälläni on pieni Hardy Boyz-mark, ja se varmasti auttaa asiaan.
Oli aika virkistävää katsoa Rawia välillä. Voisi sitä taas alkaa seuraamaan, varsinkin kun Y2J on kuvioissa..
hamalainen2007-11-22 18:18
H
Olenko ainoa kenen mielestä Jeff on parantunut paljonkin kehässä? Hän on ollut IMO viihdyttävimpiä kavereita koko rosterissa, vielä kun saisi jonkun hyvän IC feudin niin olisin erittäin tyytyväinen. Aina olen Jeffistä pitänyt, mutta etenkin comebackinsa jälkeen hän on ollut mielestäni parempi kuin koskaan.
Velocity2007-11-22 18:24
V
"hamalainen" kirjoitti: Olenko ainoa kenen mielestä Jeff on parantunut paljonkin kehässä? Hän on ollut IMO viihdyttävimpiä kavereita koko rosterissa, vielä kun saisi jonkun hyvän IC feudin niin olisin erittäin tyytyväinen. Aina olen Jeffistä pitänyt, mutta etenkin comebackinsa jälkeen hän on ollut mielestäni parempi kuin koskaan.
TNA-ajoista jätkä on ainakin kohentunut ihan saamaristi. Nykyään mies tuntuu yrittävän täysillä myös painia, eikä vain kerran kuussa hypätä titantronin päältä palavaan pöytäkasaan.
Paljon parempi näin.
Flexih2007-11-22 18:54
F
"Velocity" kirjoitti:
"hamalainen" kirjoitti: Olenko ainoa kenen mielestä Jeff on parantunut paljonkin kehässä? Hän on ollut IMO viihdyttävimpiä kavereita koko rosterissa, vielä kun saisi jonkun hyvän IC feudin niin olisin erittäin tyytyväinen. Aina olen Jeffistä pitänyt, mutta etenkin comebackinsa jälkeen hän on ollut mielestäni parempi kuin koskaan.
TNA-ajoista jätkä on ainakin kohentunut ihan saamaristi. Nykyään mies tuntuu yrittävän täysillä myös painia, eikä vain kerran kuussa hypätä titantronin päältä palavaan pöytäkasaan.
Paljon parempi näin.
Niin.
On Jeff todellakin kehittynyt paljon. Jeff jaksaa viihdyttää paljon, ja tekee hienoja liikkeitä.
Coca2007-11-22 19:31
C
Niin.
On Jeff todellakin kehittynyt paljon. Jeff jaksaa viihdyttää paljon, ja tekee hienoja liikkeitä.
Mutta tämä ei muuta tosiasiaa Jeffin kokonaisuudesta. Hän on toki parantanut otteitaan, mutta WWF ajoilla mies oli paljon teknisempi ja mukavampaa katsottavaa. Ikää ei voi syyttää, sillä mieshän on vielä elämän paremmalla puolella ja vasta 30 vuotta. Mies on nyt parhaassa paini-iässä joten ikää ei voi syyttää otteiden huononemiseen 2000-luvun alusta. Jottei minusta saisi kuvaa, että vihaan Jeffiä, laitan hänestä myös positiivisiakin puolia.
Jeff ottaa riskin tehdä spotin tarvittaessa. WWE on vähentänyt spottien määrää huomattavasti. Tämä on hyvä. Oikein hyvä. Jeff ei nykyisin voi siis turvautua johonkin täysin päättömään loikkaan tikkaiden päältä tai titantronilta. En voi väittää vastaa, että BFG'ssa nähty spot Jeffin osalta olisi ollut surkea. Sehän oli täysin mullistava ja näin pois päin. En ole ikinä nähnyt tuon kaltaista spottia. Spoteissa on sekin puoli, että ajattelee itsensä hyppääjän paikalle. Kuvittele olevasi 10 metrin korkeudessa ja sinun pitää hypätä sieltä selällesi jonkun päälle. Uskon, että kuset tulisi housuun ja jäisi spotti tekemättä. Jeff kuitenkin vaarantaa oman terveytensä meidän vuoksemme. Hardyn asemassa olisi aika kurjaa jos tietäisi ettei viihdytä tuommoisilla yliluonnollisilla luonnon uhmauksilla.
Jeff osaa todella näyttäviä liikkeitä. Hänen turnbuckle drop kick on näyttävä kuten myös Whisper in Da Wind. Tag otteluihin on myös kiva nähdä tunnelmallinen Twist of Fate ja perään Swanton Bomb.
Jeff alkanut parantaa otteitaan. Hän on laajentanut hiukan liikearsenaaliaan ja mitä nyt lähetyksissä näytetään haastatteluita yms. karisma on kasvanut ehkä hiukan. Lähes kokonaan karismaton mies on silti.
Hardylta voi katsoa vanhoja otteluita, jotka ovat viihdyttäviä. Toisin kuin nykyisin.
Ristiriitaiset ovat omatkin mielipiteet Jeffistä
Tebacka2007-11-22 19:33
T
Ja jos Jeff jossain ottelutyypissä loistaa niin se on Ladder. Ottelu Undertakeria vastaan Ladder-matsissa oli melkein neljän tähden (kyllä, niinkin hyvä) arvoinen vaikka lopputuloksen tiesi etukäteen. Jeff käytti runsaasti tikkaita ja se todellakin paransi ottelun laatua eikä tyydytty siihen että heti kiivetään tikkaille ja lennetään 10 pöydän läpi yms.
Undertaker repisi miltei kenestä tahansa hyvän ottelun, joten oliko se niinkään ihme. Mutta mutta, asia, josta olen jo humauttanut muutamaan otteeseen täälläkin, Hardyllä on nyt se miljoonan dollarin paikka. Hän on tällähetkellä RAW:n #4 face ja kolkuttelee sinne maineventin oville. Nyt Hardy tarvitsee muistettavan juonikuvion, ottelun, promon tai muun asian, joka nostaisi ja pitäisi hänet nykyisellä paikallaan. Ottelu se tuskin tulee olemaan ja Hardyn kyvyttömyys mikissä tulee estämään huippupromot. Jäljelle jää siis huippujuonikuvio.
Ja mikä olisikaan hänen kannaltaan kovempi, kuin Triple H vs Jeff Hardy? Tripsu heeliksi, pettää Hardyn ja siitä feudia eteenpäin. Tämä voisi toimia loistavasti, mutta ei tule tapahtumaan. Hunter ei ikimaailmassa jobbaisi Hardylle ja näyttää siltä, että mies pysyy myös facena ja kohtaa Ortonin maniassa. Mitä muuta Hardylle voitaisiin keksiä?
On tietenkin vielä se villikortti, jota olen odottanut kauhulla koko Hardyn mainstream uran. Heelturn. Silloin punnitaan miehen todelliset taidot. Pakko kyllä myöntää, että heel-Hardy olisi mielenkiintoista katsottavaa. Mutta Hardystä ei ole heeliksi. Nimittäin face ja heelpainin välillä on omat eronsa. Heelien ei pitäisi käyttää omg-liikkeitä tai tehdä rajuja spotteja, heidän pitäisi olla täsmällisiä liikkeissään eikä ikinä yrittää mitään turhaa. Esimerkiksi legendaarinen Jushin Liger pudotti miltei kaikki highflying-liikkeet pois arsenaalistaan ollessaan heel ja se toimi loistavasti. Jos heel saa poppeja, silloin painija on epäonnistunut. Ja ilman spotteja Hardy ei olisi mitään. Eli Heel-hardy on yhtä suuri mahdottomuus kuin Tripsun hänelle jobbaaminenkin.
Toisaalta, never say never in wrestling.
Tulipa sekava viesti.
Koppis2007-11-22 22:34
K
"Riveni" kirjoitti: On tietenkin vielä se villikortti, jota olen odottanut kauhulla koko Hardyn mainstream uran. Heelturn. Silloin punnitaan miehen todelliset taidot. Pakko kyllä myöntää, että heel-Hardy olisi mielenkiintoista katsottavaa. Mutta Hardystä ei ole heeliksi. Nimittäin face ja heelpainin välillä on omat eronsa. Heelien ei pitäisi käyttää omg-liikkeitä tai tehdä rajuja spotteja, heidän pitäisi olla täsmällisiä liikkeissään eikä ikinä yrittää mitään turhaa. Esimerkiksi legendaarinen Jushin Liger pudotti miltei kaikki highflying-liikkeet pois arsenaalistaan ollessaan heel ja se toimi loistavasti. Jos heel saa poppeja, silloin painija on epäonnistunut. Ja ilman spotteja Hardy ei olisi mitään. Eli Heel-hardy on yhtä suuri mahdottomuus kuin Tripsun hänelle jobbaaminenkin.
Toisaalta, never say never in wrestling.
Tulipa sekava viesti.
Minustakin olisi erittäin mukavaa ja mielenkiintoista nähdä Jeff Heelinä, mutta en usko että tulevat tekemään sellaista turnia. Suurin syy tähän on yleisö. Siellä olisi aina muutama, jotka hurraavat. Uskon kyllä, että Jeff vetäisi Heel gimmickin hyvin. Olen nähnyt muutaman matsin takavuosilta, jossa Jeffille tehtiin Heel yritelmää. Se oli vakuuttavaa työtä. Tuolla karismalla, ja tyylillä hänestä tulisi varsin vakuuttava Heel. Tämä on tietenkin oma mielipiteeni, enkä epäile hetkeäkään etteikö löytyisi porukkaa joka on eri mieltä kanssani. Mutta uskon, että viime aikaisten matsien perusteella pahimpienkin arvostelijoiden on myönnettävä jonkinlaista crediittiä Jeffille. Hän on vetänyt hyviä matseja, ja hän osaa myysä hyvin. Kehäpsykologia toimii. (Jälleen oma mielipiteeni, tosin uskon että tämä saa kannatusta.) Ja myöskin minun mielestäni Jeff vetää hyviä promoja, ja hänen pitäisi saada enemmän mikkiaikaa.
Mutta jännityksellä jään odottelemaan mitä tuleman pitää. Joka tapauksessa Jeff on nyt kolkuttelemassa Main Eventin ovia, kuten aiemmin mainittiin.
lhasafi2007-11-23 10:58
L
Jeffin suurin ongelma on se seura, jossa hän on. Ehkä olen liiankin pessimistinen, mutta niin kauan, kun hän pysyy HHH:n kaverina, hän tulee aina jäämään kakkoseksi. Hunter vaan yksinkertaisesti on isompi stara. Jos Jeffistä todella halutaan maineventeri, niin hän tarvitsee ISON voiton. En ole varma, riittäisikö Ortonin tai Y2J:n peittoaminen. Siihen tod.näk. tarvitaisiin joko HBK tai HHH - ja varsinkin tuohon viimeksimainittuun voi sanoa, että fat f**king chance of that. Ei, en usko että Hunter suostuu jobbaamaan Jeffille.
Varsinkaan, kun Jeffistä ei todennäköisesti koskaan tule HHH:n tasoista supertähteä. Ihan vaan siksi, että hänestä ei irtoa kunnollista promoa kirveelläkään. Pelkkä painitaito ei riitä - ainakaan, ellei sitä ole huomattavasti enemmän kuin hänellä on. Myönnetään, Jeff ei enää ole pelkästään "kaksi pulloa hiusväriä ja swan dive", kuten häntä vielä joskus luonnehdittiin - mutta onko hänellä tarjota mitään muuta merkittävää kuin ne holy shit-spotit. Propsit niistä, mutta ei niillä rakenneta supertähden uraa - varsinkin, kun hän ei voi jatkaa niitä loputtomiin.
Koppis2007-11-23 18:22
K
Promoihin toki vaikuttaa se, paljonko saa mikkiaikaa, jos sinulle annetaan aikaa minuutti, kaksi tai jopa viisi, niin erot voivat olla huikeat. Mutta Jeffin promotaitoja on tässä topiikissa ruodittu joho ihan tarpeeksi, niihin en tällä kertaa aio puuttua.
Itsekään en usko, että HHH alkaisi jobbaamaan Jeffille, tai ylipäänsä kenellekään. Olisihan tuo hienoa nähdä Jeff Main Eventissä pysyvästi, ja kirkkaimman mestaruusvyön kanssa, mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan..
Coca2007-11-23 20:04
C
"Koppis" kirjoitti: Promoihin toki vaikuttaa se, paljonko saa mikkiaikaa, jos sinulle annetaan aikaa minuutti, kaksi tai jopa viisi, niin erot voivat olla huikeat. Mutta Jeffin promotaitoja on tässä topiikissa ruodittu joho ihan tarpeeksi, niihin en tällä kertaa aio puuttua.
Itsekään en usko, että HHH alkaisi jobbaamaan Jeffille, tai ylipäänsä kenellekään. Olisihan tuo hienoa nähdä Jeff Main Eventissä pysyvästi, ja kirkkaimman mestaruusvyön kanssa, mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan..
Hetken huumaa sanon minä. Jeffiä ei kovin kauaa jaksaisi katsella isoimmissa piireissä ja vieläpä kirkkaimpana tähtenä taivaalla. Upper Midcardissa mies saa olla ja pysyä. Main Eventin kannalta olisi piristävää tuoda uusi kasvo ylemmäs, mutta tuskin Jeffistä olisi siihen. Kenet hänelle laitettaisiin vastaan? Triple H'ko? Tuskimpa. Jos Hardy oikeasti laitettaisiin Tripleä vastaan hänen pushinsa loppuisi todella lyhyeen HHH'n kiellettyä ajatus jobbaamisesta Jeffille.
abuser2007-11-26 22:05
A
Sanoisin jopa että olisi suhteellisen omituista nähdä Jeff tappelemassa nimeonomaan siitä kirkkaimmasta vyöstä. Kyllä Jeff kuullu tuolle tasolle, missä on tälläkin hetkellä. (Meinaan siis IC mestaruutta jne..)
JVDS2007-11-27 07:20
J
"abuser" kirjoitti: Sanoisin jopa että olisi suhteellisen omituista nähdä Jeff tappelemassa nimeonomaan siitä kirkkaimmasta vyöstä. Kyllä Jeff kuullu tuolle tasolle, missä on tälläkin hetkellä. (Meinaan siis IC mestaruutta jne..)
Jep. Ei hänessä ole mitään, miksi hänet pitäisi nostaa ME:hen. Matt sinne ennemmin pitäisi nostaa.
Nero2007-11-27 13:50
N
"JVDS" kirjoitti:
"abuser" kirjoitti: Sanoisin jopa että olisi suhteellisen omituista nähdä Jeff tappelemassa nimeonomaan siitä kirkkaimmasta vyöstä. Kyllä Jeff kuullu tuolle tasolle, missä on tälläkin hetkellä. (Meinaan siis IC mestaruutta jne..)
Jep. Ei hänessä ole mitään, miksi hänet pitäisi nostaa ME:hen. Matt sinne ennemmin pitäisi nostaa.
Enpä sanoisi. Kumpikaan ei sovi oikein millekkään muulle tasolle kuin sille ikiomalleen.
SOS2007-11-27 15:46
S
Olen sitä mieltä, että feudi on ennalta-arvattava hieman. HHH ei varmasti mene häviämään Jeffille. Hyvä näin, koska se olisi todella epäuskottava voitto, enkä todellakaan pysty Jeffin voittavan GAMEA! Itse toivon, että HHH voittaa oikein kunnolla ja lähtee taas sinne minne kuuluukin, mestaruuskahinoihin. Siellä Triple H on aina ollut parhaimmillaan, ja näin se tulee aina olemaankin.
Hautsi_2007-11-27 16:03
H
Jos HHH lähtee mestaruuskahinoihin... tai no toivottavasti ei lähde ainakaan vähään aikaan. Mieluusti heelturn (aika epätodennäköistä), jonka jälkeen hyvä feudi esimerkiksi CM Punkin tms. kanssa, josta Punkille pushia. Sen jälkeen Tripsu yllättäen ilmoittaakin lopettavansa uransa, ja CM Punk nouseekin mestaruuskuvioihin HHH'n puolesta.
No okei toiveajattelua.. Ei vain jostain syystä tuo Triple H jaksa enää kiinnostaa. Toki heelturn parantaisi häntä huomattavasti, sillä facena hän on tuhottoman tylsä.
Mutta niinpä niin.. aiheena Jeff Hardy. Oikeastaan toivoisin Jeffin voittoa Armageddonissa. Hän on kieltämättä parantanut otteita, mutten nostaisi häntä silti mestaruuskuvioihin ainakaan Raw'n puolella. Smackdownissa on tilaa...
JVDS2007-11-28 11:42
J
Päätinpä tänne laitaa, että kuinka moni teistä todellakin haluaisi Jeffin ME:hen? Itse en meinaan tahtoisi häntä sinne kuin korkeintaan jobbaamaan esim. Chris Jericholle. Jeff ei ole ikinä vakuuttanut eikä tule koskaan vakuuttamaankaan minua kuin ehkä TLC/Ladder -otteluissa veljensä Matt'n kanssa.
Sad but true
SOS2007-11-28 12:00
S
"JVDS" kirjoitti: Päätinpä tänne laitaa, että kuinka moni teistä todellakin haluaisi Jeffin ME:hen? Itse en meinaan tahtoisi häntä sinne kuin korkeintaan jobbaamaan esim. Chris Jericholle. Jeff ei ole ikinä vakuuttanut eikä tule koskaan vakuuttamaankaan minua kuin ehkä TLC/Ladder -otteluissa veljensä Matt'n kanssa.
Sad but true
JVDS puhuu täyttä asiaa. Jeff ei ole koskaan tehnyt mitään erikoista paitsi ni sekopäiset spotit Ladder/TLC-otteluissa. En muista nähneeni Jeffiltä yhtään erinomaista ottelua. Jeff voi mennä vaikka Elimination Chamberiin vetämään niitä Swantoneita kammion päältä, mutta muuten en jaksa Jeffiä katsella...
JVDS2007-11-28 12:32
J
"Heavy The Game" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti: Päätinpä tänne laitaa, että kuinka moni teistä todellakin haluaisi Jeffin ME:hen? Itse en meinaan tahtoisi häntä sinne kuin korkeintaan jobbaamaan esim. Chris Jericholle. Jeff ei ole ikinä vakuuttanut eikä tule koskaan vakuuttamaankaan minua kuin ehkä TLC/Ladder -otteluissa veljensä Matt'n kanssa.
Sad but true
JVDS puhuu täyttä asiaa. Jeff ei ole koskaan tehnyt mitään erikoista paitsi ni sekopäiset spotit Ladder/TLC-otteluissa. En muista nähneeni Jeffiltä yhtään erinomaista ottelua. Jeff voi mennä vaikka Elimination Chamberiin vetämään niitä Swantoneita kammion päältä, mutta muuten en jaksa Jeffiä katsella...
Toki Jeff ei enää ole pelkkä spottailija kuin vielä muutamia vuosi sitten, mutta hän ei vakuuta silti minua kehässä varsinkaan Single -otteluissa. Promoaminen on iso miinus myös.
meredith2007-11-28 12:40
M
En ehkä ihan vielä nostaisi minäkään Jeffiä ME:n (vaikka olenkin hyvin jäävi sanomaan), mutta tulevaisuudessa tällä menolla kyllä. Jeff on tehnyt ihan mallikelpoisia promoja viime aikoina, vaikkei mikään Y2J olekaan. Hepulta on irronnut ihan näppäriä singles-matseja myös, joten kenties jo 2008 ME voisi olla täysin realistista. Lisää vain hyviä matseja, mikkiaikaa ja mahdollisuus kehittymiseen niin miksei.
Toisekseen, raha on se mikä ratkaisee. Piti Jeffistä eli ei, niin pakko se on myöntää, että heppu tuo rahaa WWE:lle melkoisen paljon. Jo poppien määrä kavaltaa tämän. Ja jos WWE/Tripsu tulee siihen tulokseen, että Jeffin paikka on ME:ssä vaikka juuri fanituotteiden myynnin takia, niin hei, en valita. Mieluummin minä Hardya siellä katson kuin montaa muuta ME:n tällä hetkellä pyrkivää.
jaba242007-11-28 13:00
J
"meredith" kirjoitti: Toisekseen, raha on se mikä ratkaisee. Piti Jeffistä eli ei, niin pakko se on myöntää, että heppu tuo rahaa WWE:lle melkoisen paljon. Jo poppien määrä kavaltaa tämän.
Poppien määrä ei kyllä vielä ratkaise sitä tuoko rahaa vai ei. Jos katsotaan WWE shop:n myydyimpiä tuotteita ei sieltä löydy Jeffin fani kamaa. Lisäsi en jaksa uskoa että Jeff olisi tällä hetkellä ihmisille se suurin syy tulla katsomaan Raw:ta, kun sieltä löytyy kuitenkin useita isompia tähtiä.
Täytyy kuitenkin todeta, että vaikken Jeffin paluun aikana juurikaan hänestä innostunut näkisin hänet nyt mielellään ylempänäkin cardissa. Tuskin hänestä koskaan tullaan WWE isointa tähteä tekemään, mutta muutama isompi feudi olisi ihan kiva nähdä.
meredith2007-11-28 13:15
M
Enpä kyllä suurimmaksi syyksi RAW:n katsomiselle Hardya sanonutkaan...
Ehkei Jeff ole se kaikista myyvin supertähti, mutta tietenkin Hardy-tuotteet käyvät kaupaksi! Elleivät kävisi, miksi Jeff olisi menossa matsiin Tripsua vastaan? Miksi hänen olisi sallittu selättää Umaga Survivor Seriesissä? Miksi muuten tuotteita tulee koko ajan lisää enemmän ja enemmän? Äskettäin kotiini tulleessa WWEuroshopin mainoksessa ei muuta paljoa ollutkaan kuin Hardyja (siis liioitellusti sanottuna, ennen kuin joku alkaa whinettää että oli siellä muutakin). Money, money, money, uskokaa pois.
jaba242007-11-28 14:03
J
"meredith" kirjoitti: Enpä kyllä suurimmaksi syyksi RAW:n katsomiselle Hardya sanonutkaan...
Tarkoitin että Hardy ei ole suurin syy ihmisille maksaa lipun hintaa ja tulla katsomaan. Kyllä ne on muut tähdet suurimmaksi osaksi jotka ihmisiä vatää sisään ja tuo rahaa sitä kautta.
"meredith" kirjoitti: Ehkei Jeff ole se kaikista myyvin supertähti, mutta tietenkin Hardy-tuotteet käyvät kaupaksi! Elleivät kävisi, miksi Jeff olisi menossa matsiin Tripsua vastaan? Miksi hänen olisi sallittu selättää Umaga Survivor Seriesissä? Miksi muuten tuotteita tulee koko ajan lisää enemmän ja enemmän? Äskettäin kotiini tulleessa WWEuroshopin mainoksessa ei muuta paljoa ollutkaan kuin Hardyja (siis liioitellusti sanottuna, ennen kuin joku alkaa whinettää että oli siellä muutakin). Money, money, money, uskokaa pois.
En nyt halunnut mitenkään vähätellä Jeffin suosiota ja olen alkanut pitää itsekin hänestä enemmän, mutta totuus on ettei hän ainakaan vielä vaikuta tuovan erityisen paljoa rahaa. Kun itse katsoin WWE shopin uusia tuotteita ei Hardylla mitenkään erityisen paljon niitä ollut. Muutenkin tuotteet uusiutuu kovalla tahdilla ja monella muulla painijalla uutta fani tavaraa tulee yhtä lailla. Ja se että hän tulee ottelemaan Triplen kanssa ei tarkoita että hän olisi välttämättä myyvimpiä painijoita. Kyllä Triple painii muidenkin kuin paljon myyvien painijoiden kanssa. Esimerkiksi viimeisimmät ppv single matsit on ollut Carlitoa, Umagaa ja Bookeria vastaan. Mitä tulee euroshopin mainokseen niin en itse muista ainakaan että Jeff nyt mitenkään isossa osassa siinä olisi ollut
Riveni2007-11-28 14:21
R
Onneksi se ei ole raha joka ratkaisee. WWEkin tietää, että Jeff on hyvä juuri tuolla paikallaan. Viimeisin, mitä he haluavat, on mokata noiden tuotteiden myynti nostamalla Hardy näkyvämmäksi, jolloin hänen promotaidottomuutensa räjähtää näkyville. Hardyllä ei ole minkäänlaisia promotaitoja, juuri viime RAW:ssa se taas nähtiin. Hardytä vain välittyy sellainen viesti, ettei hän ikinä tarkoita mitään mitä sanoo. Puheessa ei ole tunnetta. Ja WWE:n yläkortissa ei olla ilman promotaitoja tai vähintään karismaa. Tietenkin muutama poikkeus on promotaitojen osalta, mutta jokaiselta kyllä sitä karismaa löytyy. E-eh, Jeff + ME = fail. Ja WWE tietää sen (toivottavasti) myös.
meredith2007-11-28 14:29
M
En viitsi kiistellä näkemyseroista, mutta laskinpa huvikseni montako kunkin supertähden tuotetta oli kuvastossa. Lasken tuotteksi minkä tahansa, jossa supertähti on selvästi esillä. Mukana siis kaikki paitsi DVD:t.
WWEuroshop Autumn 2007:
Jeff Hardy: 6 tuotetta ja laskin ulos kaikki pelkät "Hardyz"-tuotteet, niiden kanssa olisi 11
John Cena: 9 tuotetta
Rey Mysterio: 5 tuotetta
Edge: 4 tuotetta
Undertaker: 4 tuotetta
Triple H: 3 tuotetta, joista yksi on DX tuote.
Jaa-a...ei ihme, että lehti tuntui olevan täynnä Hardyja... Opiskeltuani tuotesuunnittelua nyt jo jonkin aikaa, voin sanoa, ettei ilman kysyntää valmisteta yhtään mitään. Se ei vain olisi kannattavaa. 'nuff said.
abuser2007-12-15 10:46
A
Nyt on kyllä sellanen kutina että Jeffin Armageddonin matsista tulee kaikkea muuta kuin perus kaavion mukaan menevä matsi.
meredith2007-12-15 11:00
M
Minä en uskalla toivoa mitään, kun vastustajana on Triple H. Kuitenkin toivon, että matsista tulisi hyvä. Ei, toivon että siitä tulisi mahtava. Haluan siitä sellaisen matsin, joka nostaa Jeffin overiutta entisestään ja joka tekisi hänestä uskottavan haastajan. HHH ei taas ei tätä overimpi voi olla kuin jo on, eikä menettäisi mitään vaikka häviäisikin. Mutta Tripsu on aina Tripsu.
Mielestäni jos matsi on tarpeeksi hyvä, ei sen lopputuloksella pitäisi olla väliä. Jos kaikki menee putkeen, niin häviö ei tiputa Jeffiä ulos main eventin porttien kolkuttelusta. Jos kaikki menee putkeen, niin Triple H saa vielä hieman lisää suosiota ja Hardy vakiintuisi main event tasolle. Olisipahan muutakin mielenkiintoista main eventissä kuin Jericho. Toisekseen, mikään ei virkistä enemmän kuin vaihtelu, eikä Jeffiä olla main eventissä vielä kunnolla nähty.
Jeff Hardysta voidaan olla montaa mieltä, mutta minulle viime kuukaudet ovat olleet aivan mahtavia. Uskon, että myös jenkkimarkit ovat yhtä innoissaan. Ja jenkkimarkkien raha pitää painijat tapetilla.
SOS2007-12-15 12:04
S
"meredith" kirjoitti: Minä en uskalla toivoa mitään, kun vastustajana on Triple H. Kuitenkin toivon, että matsista tulisi hyvä. Ei, toivon että siitä tulisi mahtava. Haluan siitä sellaisen matsin, joka nostaa Jeffin overiutta entisestään ja joka tekisi hänestä uskottavan haastajan. HHH ei taas ei tätä overimpi voi olla kuin jo on, eikä menettäisi mitään vaikka häviäisikin. Mutta Tripsu on aina Tripsu.
Mielestäni jos matsi on tarpeeksi hyvä, ei sen lopputuloksella pitäisi olla väliä. Jos kaikki menee putkeen, niin häviö ei tiputa Jeffiä ulos main eventin porttien kolkuttelusta. Jos kaikki menee putkeen, niin Triple H saa vielä hieman lisää suosiota ja Hardy vakiintuisi main event tasolle. Olisipahan muutakin mielenkiintoista main eventissä kuin Jericho. Toisekseen, mikään ei virkistä enemmän kuin vaihtelu, eikä Jeffiä olla main eventissä vielä kunnolla nähty.
Jeff Hardysta voidaan olla montaa mieltä, mutta minulle viime kuukaudet ovat olleet aivan mahtavia. Uskon, että myös jenkkimarkit ovat yhtä innoissaan. Ja jenkkimarkkien raha pitää painijat tapetilla.
Minustakin alkaa tuntua, että Jeff voisi viedä tämän ottelun, mutta KUSETUKSELLA ja TEKEMÄLLÄ HEEL TURNIN! WWE on vihjaillut HHH:n turnilla, mutta nyt olisi mahdollisuus yllättää Jeffin Heel Turnilla. Kyllä se Tripsu sinne ME:hen saadaan aivan varmasti muilla tekniikoilla, kuin voittamalla joku Jeff Hardy. HHH on sen verran over, että minunpuolestani voisi nyt hävitä hieman, ja sitten vaikka nousta No Way Outissa voittajaksi, ja pääsisi 'Maniaan, viemällä vihdoinkin vyön mukanaan.
What2007-12-15 14:52
W
Minustakin alkaa tuntua, että Jeff voisi viedä tämän ottelun, mutta KUSETUKSELLA ja TEKEMÄLLÄ HEEL TURNIN! WWE on vihjaillut HHH:n turnilla, mutta nyt olisi mahdollisuus yllättää Jeffin Heel Turnilla. Kyllä se Tripsu sinne ME:hen saadaan aivan varmasti muilla tekniikoilla, kuin voittamalla joku Jeff Hardy. HHH on sen verran over, että minunpuolestani voisi nyt hävitä hieman, ja sitten vaikka nousta No Way Outissa voittajaksi, ja pääsisi 'Maniaan, viemällä vihdoinkin vyön mukanaan
Ei kiitos. Jeff ei vaan toimisi heelinä, koska hänen paininsa perustuu näihin komeisiin high-flying liikkeisiin, joita yleisö rakastaa. Voitteko kuvitella buuausta Whisper in The Windille? Raw'ssa nyt riittää näitä potentiaalisia hyviä/ loistavia heelejä kääntyessään: HHH,HBK, Jericho, (Lashley) Mitä Armageddonin matsiin tulee, niin tässä ennustus:
Alkupuolen Triple Haitch ownaa 6-0 ja näyttää Jeffille, ettei tämä millään voi pärjätä. Hoo tekee kuitenkin jonkun virheen, josta Jeffi saa momentumin päälle ja luo useita near falleja. Tripsu alkaa käydä tässä vaiheessa kuumana...(pitäsköhään muuttaa tuota lauserakennetta...ääh, olkoon) ja Jeff jatkaa rullaamistaan. Ottelun lopussa tuomari ottaa bumppia ja Kolmois Hoo käy lekansa Hän sitten täräyttää turhautuneena Jeffiä kalloon, mutta tuomari näkee tämän ja diskaa Hopla-Hoon! Voittaja Jeff Hardy! Tämän jälkeen Peli jatkaa beatdownia ja tuomarikin saa maistaa lekasta
En millään jaksa uskoa, että Nerokas Salamurhaaja häviäisi Jeffille puhtaasti Swantonin jälkeen... ei tule tapahtumaan ainakaan Armageddonissa.