Goner, huomauttaisin etteivät Hardyt ole nousseet WWE:hen noin vain suoraan heittämällä Omegasta, ei todella. Kannattaa lukea Exist 2 Inspire- kirja. Ovat nämäkin painijat joutuneet tekemään pirusti töitä uransa eteen.
Jeff Hardy
Okei riveni, et voi näyttää esimerkkejä. Mutta miksi puhut promoamisesti kun sanoin karismattomuudesta. Ne on muuten sitten 2 eri sanaa.
Ja jos saisin vastauksen siihen ekaan kysymykseen. Eli siis miksi yleistät asiat, vaikka väität niitten olevan omia mielipiteitäsi. Ja mitä foorumin tasosta puhutaan. Et sä sitä parasta tasoa ole. Asiallisesti jos vastaisit niin oisit aika kovis. Tosin noi syn nykyiset vastaukset ei oo ihan asiallisesti vastattuja. Suoraan sanoen dissaat toisia.
Ja jos saisin vastauksen siihen ekaan kysymykseen. Eli siis miksi yleistät asiat, vaikka väität niitten olevan omia mielipiteitäsi. Ja mitä foorumin tasosta puhutaan. Et sä sitä parasta tasoa ole. Asiallisesti jos vastaisit niin oisit aika kovis. Tosin noi syn nykyiset vastaukset ei oo ihan asiallisesti vastattuja. Suoraan sanoen dissaat toisia.
"meredith" kirjoitti:
Goner, huomauttaisin etteivät Hardyt ole nousseet WWE:hen noin vain suoraan heittämällä Omegasta, ei todella. Kannattaa lukea Exist 2 Inspire- kirja. Ovat nämäkin painijat joutuneet tekemään pirusti töitä uransa eteen.
Ei toki. Varmasti ovat tehneet sen eteen paljon työtä. Mutta en väittänytkään, että olisivat nousseet. Rankemman kaavan mukaan edennyt esimerkkihenkilönikin oli vasta pienemmässä promootiossa ja hänellä oli suunnilleen sama tie edessä kuin Hardyilla.
Sen verran unohdin äskeisessä postissa sanoa, että en myöskään ymmärrä sitä etenkin ennen tyypillistä botchailun vuoksi haukkumista. Eri asia on, jos vaarantaa toisen terveyden ja turvallisuuden, mutta siihen en nyt puutu. Painin ei käsittääkseni kuulukaan olla balettia tai muuta missä on tarkat koreografiat. Jos paini olisi "oikeata", vastaavia botcheja sattuisi silti. Ero on toki siinä, että oikeasti toisen botch osattaisiin hyödyntää, mutta nykyään matsit ovat niin tarkasti etukäteen suunniteltuja, että usein botchin jälkeen ollaan ihan hukassa kun ei osata enää improvisoida.
Hardyn huumetaustaan en myöskään puutu. En sitä hyväksy, mutta en sen perusteella rupea painijaa haukkumaan. Etenkin kun huumeita käytti hyvin moni painija, joista pidän ja joita arvostan siitä huolimatta. Ja heitä arvostavat myös ne samat fanit, jotka moittivat sen vuoksi Hardya.
"Samu-kamu" kirjoitti:
Ja mitä foorumin tasosta puhutaan. Et sä sitä parasta tasoa ole.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta itse taas väittäisin, että kyllä Riveni melkein sitä on.
"Goner" kirjoitti:
"Samu-kamu" kirjoitti:
Ja mitä foorumin tasosta puhutaan. Et sä sitä parasta tasoa ole.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta itse taas väittäisin, että kyllä Riveni melkein sitä on.
No mulle on ihan eri kuvan antanut noilla disaamisilla ja vittuiluilla.
Niin Riveni, et kovinkaan asiallisesti vastaillut, mutta en ehkä ole tarpeeksi kauan täällä hengaillut voidakseni sanoa forumin yleisestä tasosta.
Mietinpähän vain, että minkä ikäinen itse olet, kun sinulla on varaa sanoa että muut vaikuttavat siuta nuoremmilta. Itse maailmaa useita vuosia enemmän nähneenä paikan synttäritilastoista päätellen, uskaltaisin kuitenkin väittää, ettei sinulla ole juurikaan enempää ikää foorumin keskivertokäyttäjiin verrattuna.
Nyt en tarkoita sinua, mutta olen nähnyt täällä 13- ja 14- vuotiaiden viestivän paljon kypsemmin kuin moni 16 vuotias.
Ja mitäköhän Jeff Hardy otteluita Goner on nähnyt, koska suurin osa niistä matseista jotka mie oon nähnyt herran ottelevan, jopa tava matsit ovat olleet hyviä. Mutta toisaalta, mikä on miusta hyvä ottelu, ei välttämättä ole kaikista muista hyvä. Tykkään enemmän highflyereistä ja kevyistä painijoista, kuin isoista jyrääjistä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ei henkilökohtaisesti mitään siuta vastaan Goner, perustelet fiksusti, vaikket ole herran fani, etkä pelkästään hauku.
Mietinpähän vain, että minkä ikäinen itse olet, kun sinulla on varaa sanoa että muut vaikuttavat siuta nuoremmilta. Itse maailmaa useita vuosia enemmän nähneenä paikan synttäritilastoista päätellen, uskaltaisin kuitenkin väittää, ettei sinulla ole juurikaan enempää ikää foorumin keskivertokäyttäjiin verrattuna.
Nyt en tarkoita sinua, mutta olen nähnyt täällä 13- ja 14- vuotiaiden viestivän paljon kypsemmin kuin moni 16 vuotias.
Ja mitäköhän Jeff Hardy otteluita Goner on nähnyt, koska suurin osa niistä matseista jotka mie oon nähnyt herran ottelevan, jopa tava matsit ovat olleet hyviä. Mutta toisaalta, mikä on miusta hyvä ottelu, ei välttämättä ole kaikista muista hyvä. Tykkään enemmän highflyereistä ja kevyistä painijoista, kuin isoista jyrääjistä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ei henkilökohtaisesti mitään siuta vastaan Goner, perustelet fiksusti, vaikket ole herran fani, etkä pelkästään hauku.
"Samu-kamu" kirjoitti:
No mulle on ihan eri kuvan antanut noilla disaamisilla ja vittuiluilla.
En nyt sitä vittuiluksi luokittelisi, ei tässä kumminkaan henkilökohtaiseksi mennä. Kumminkin kaverin argumenteissa on perää, vaikkakin jotkut omasta mielestä aika kaukaa haettu - mutta sehä riippuu mistä roikkuu. Näen suurempana vittuiluna sen, että porukka postaa kolmen rivin raapustuksia - joissa ei juurikaan ole mitään perää ja niiden ns. kiistelyarvo on aivan pohjatasoa. "Jeff on homopaskanarkkari" tai toisinpäin "Jeff on paras, iha sama mitä sanotte.".
Riveni nimenomaan on boardin laatua, koska hänellä on selvä oma kanta, ja hän osaa ne perustella hyvin. Hyvin perustellut vastakkaiset mielipiteet nimenomaan saavat kiintoisaa keskustelua aikaan. Tämä topic on muodustunut jo sellaiseksi vakioksi minkä menen lukemaan aina ensimmäisen kun WA:han loggaan. Ei siinä mitään, mukava lukea eri näkökantoja erikoisesta hemmosta.
Ja kun nyt jotkut valittavat että Hardy on tylsä ja mitäänsanomaton, niin kummasti hänestä on kuitenkin keskusteltu. Ja Samu-Kamulle vielä, että omia mielipiteitä saa ja pitää olla, Riveni ei tee mitään väärin tuodessaan oman mielipiteensä esiin.
"hamalainen" kirjoitti:
Ja kun nyt jotkut valittavat että Hardy on tylsä ja mitäänsanomaton, niin kummasti hänestä on kuitenkin keskusteltu. Ja Samu-Kamulle vielä, että omia mielipiteitä saa ja pitää olla, Riveni ei tee mitään väärin tuodessaan oman mielipiteensä esiin.
No en oo sanonukkaan että on väärää olla oma mielipide. On mullakin omat mielipiteet. Mutta riveni kun tuntuu haukkuvan meitä Jeff faneja.
E: ja teemmekö me sitten jotain väärää kun tuomme mielipiteemme esiin?
"Samu-kamu" kirjoitti:
E: ja teemmekö me sitten jotain väärää kun tuomme mielipiteemme esiin?
Onko kukaan väittänyt sellaista?
"hamalainen" kirjoitti:"Samu-kamu" kirjoitti:
E: ja teemmekö me sitten jotain väärää kun tuomme mielipiteemme esiin?
Onko kukaan väittänyt sellaista?
Ei mutta siltä se tuntuu kun haukutaan jeff faneja .esim. "ei ne osaa keskustella"
Ja mistäköhän se johtuu? Vähän väliä tulee posteja joissa lukee "Hahaa loppuko niiltä perustelut?!" Vaikkakin omat perustelut ovat olleet enemmän tai vähemmän hukassa. En nyt tarkoita tätä kellekkään tietylle henkilölle, mutta tähänkin topikkiin on tullut parin sivun verran täyttä spämmiä joissa on ollut lähinnä "Jeff on paska. Piste. tätsit." tai "Jeff on mun mielestä paras! Älkää kommentoiko, tää on vain mun mielipide!!11 " tyyppisiä postauksia. On tässä toki ihan laadukastakin keskustelua ollut, ja edelleenkään kenenkään ei tarvitse ottaa nokkiinsa tuosta edellämainitsemastani asiasta.
Oma mielipiteeni Jeffistä on, että hän ei ole millään tapaa ihmeellinen. Ei hirveän hyvä, muttei huonokaan. Onhan hän paluunsa jälkeen parantanut otteitaan kehässä, mutta on silti minulle vain yksi tusinapainija. Tiedän monen monta parempaa, mutta myös helvetin monta huonompaa. Teknisesti Jeff on aika tuubaa, spottailijana keskiverto. Joka tapauksessa Jeff on aina mukava lisä kaiken maailman TLC/Ladder otteluihin.
Oma mielipiteeni Jeffistä on, että hän ei ole millään tapaa ihmeellinen. Ei hirveän hyvä, muttei huonokaan. Onhan hän paluunsa jälkeen parantanut otteitaan kehässä, mutta on silti minulle vain yksi tusinapainija. Tiedän monen monta parempaa, mutta myös helvetin monta huonompaa. Teknisesti Jeff on aika tuubaa, spottailijana keskiverto. Joka tapauksessa Jeff on aina mukava lisä kaiken maailman TLC/Ladder otteluihin.
Jeff Hardy on ihan katsottava, ainakin WWE'ssä on parhaimpia spottailijoita, botchailu on vähentynyt paluun jälkeen, mutta botchailee silti aika paljon vielä, tyyppi liikkuu myös kehässä kuin joku sekava idiootti, painitaidoiltaan ei ole mikään kaksinen, mutta Jeffin ottelut jaksaa katsoa, koska niissä on vauhtia ja hienoja liikkeitä. Mieluummin katson Jeffiä kehässä kun Mattia, vaikka Matt onkin paljon parempi painijana kun Jeff, mutta minusta Matt ei paljon tee mitään high flying liikkeitä ja muita, "riski" hyppyjä.
Eli minua ei haittaa onko Jeff WWE'ssä vai ei, kunhan ei pääse minnekkään päämestaruus kuvioihin. Ja muutenkin, toivottavasti Hardy Boyz tiimi pysyy kasassa, ja ehkä jonain päivänä voisivat voittaa tag mestaruuden.
Eli minua ei haittaa onko Jeff WWE'ssä vai ei, kunhan ei pääse minnekkään päämestaruus kuvioihin. Ja muutenkin, toivottavasti Hardy Boyz tiimi pysyy kasassa, ja ehkä jonain päivänä voisivat voittaa tag mestaruuden.
"rappEr" kirjoitti:
Jeff Hardy on ihan katsottava, ainakin WWE'ssä on parhaimpia spottailijoita, botchailu on vähentynyt paluun jälkeen, mutta botchailee silti aika paljon vielä, tyyppi liikkuu myös kehässä kuin joku sekava idiootti, painitaidoiltaan ei ole mikään kaksinen, mutta Jeffin ottelut jaksaa katsoa, koska niissä on vauhtia ja hienoja liikkeitä. Mieluummin katson Jeffiä kehässä kun Mattia, vaikka Matt onkin paljon parempi painijana kun Jeff, mutta minusta Matt ei paljon tee mitään high flying liikkeitä ja muita, "riski" hyppyjä.
Eli minua ei haittaa onko Jeff WWE'ssä vai ei, kunhan ei pääse minnekkään päämestaruus kuvioihin. Ja muutenkin, toivottavasti Hardy Boyz tiimi pysyy kasassa, ja ehkä jonain päivänä voisivat voittaa tag mestaruuden.
Kyllä mäki katsoisin mielelläni Jeffia kuin Mattia. Mattilla ei ole kunnon roolia singlenä, mutta joukkueena hän on mielestäni mahtava. Jeff taas on kiintoisa singlessä jos ei katso painitaitoja, joita ei tarvitse joka kerta katsoa naama kiinni ruudussa. Kyllä painija on viihdyttävä ilman painitaitojakin. Voisinpa jopa sanoa että Khalikin on nykyään kiinnostava. Ihan oikeasti.
Ei helvetti jätkät. Olette saaneet yli 10 sivua paskaluettavaa koko alkuvuoden aikana .
"Super-RKO!" kirjoitti:
Kyllä mäki katsoisin mielelläni Jeffia kuin Mattia. Mattilla ei ole kunnon roolia singlenä, mutta joukkueena hän on mielestäni mahtava. Jeff taas on kiintoisa singlessä jos ei katso painitaitoja, joita ei tarvitse joka kerta katsoa naama kiinni ruudussa. Kyllä painija on viihdyttävä ilman painitaitojakin.
Ei Jeff missään nimessä painitaidoton ole, vaikka onkin Matt onkin ehkä hieman teknisempi liikkeissään kuin Jeff. Jeff spottaa ja vetää liittää kuperkeikka-twistejä hyvinkin simppeleihin liikkeihin - kun Matt taas pysyy maassa ja mitä spottaamisen suhteen tulee, niin harvoin. Mitä nyt taas tulee singles puoleen tulee, niin kyllä pistäisin pelimerkit Mattin puolelle. Jeff toimii vain facena, kun Matt toimii heelinä ja facena. Hyvänä esimerkkinä Matt /w Shannon, sehä oli varsin toimiva ratkaisu. Ja suurin syy miksi Matt on parempi omillaan kuin Jeff... noh, ensinnäkin hänellä on se vakaampi hahmo ja toiseksi, Matt on se parempi veljenpuolisko mitä nyt mikkityöskentelyyn ja promoomiseen tulee.
Vähän nyt ehkä menee ohi alkuperäisen aiheen, mutta kiilaa ainakin vierestä.
Miun mielestä kiistan molemmat osapuolet ovat kyllä osanneet perustella omia kantojaan hyvin. Eivät ehkä joka viestissä, mutta usein. Ja molemmat osapuolet ovat myöskin tarttuneet pikkuserikkoihin, ja harhautuneet sivupoluille. Tämä ihan vain yleisenä huomiona.
Mutta takaisin Jeffiin..
Sen perusteella, mitä olen nähnyt Jeffin promoavan, ja olevan mikissä, hänestä tulisi hyvä heeli, ei välttämättä Edgen veroista, mutta kovin moni muutenkaan pääsee kipuamaan hänen asettamansa riman yli. En kuitenkaan usko että WWE kirjoittaa Jeffistä heeliä, koska hän on niin suosittu facena. Veljensä Matt on kenties parempi painija, mutta teknisempi, mie pidän enemmän higflyereistä. Asiasta kolmanteen: Minä vuonna oli tuo kyseinen Shannon Moore vs Matt Feudi? Kiinnostaisi ihan siitäkin syystä, kun en ole nähnyt Shannonin vielä painivan kovinkaan monesti, ja hahmona hän on kiinnostava.
Ja vielä Jeffistä: Miun mielestä hänen ei tarvitse puhua paljoa mikkiin koska on karismaattinen ihan vain sanomatta mitään. Hän erottuu joukosta jo ulkoisilla puitteillaan.
Ajatelkaapas tällaista tilannetta: WWE,n painijoita seisoo rivissä, ette tiedä etukäteen millaisia he ovat painijoina tai hahmoina. Pitäkää kuva mielessänne. Jos ei lasketa niitä jotka todennäköisesti fyysisen kokonsa puolesta erottuvat joukosta, kuka/ ketkä heistä pistävät eniten silmään?
Itse huomaisin ensimmäisten joukossa: Mysterion, King Bookerin ja Jeff Hardyn. Sitten on tietysti Boogeyman, (ällö matomies..) ;P ja muutama muu. Kaikki eivät sellaisenaan pistä silmään. Mielestäni Jeff Hardy on persoonana huomattava, piti hänestä tai ei. Jo se että olemme saaneet näin monta sivua hänestä aikaan, kertoo että hän pistää silmään.
Mutta takaisin Jeffiin..
Sen perusteella, mitä olen nähnyt Jeffin promoavan, ja olevan mikissä, hänestä tulisi hyvä heeli, ei välttämättä Edgen veroista, mutta kovin moni muutenkaan pääsee kipuamaan hänen asettamansa riman yli. En kuitenkaan usko että WWE kirjoittaa Jeffistä heeliä, koska hän on niin suosittu facena. Veljensä Matt on kenties parempi painija, mutta teknisempi, mie pidän enemmän higflyereistä. Asiasta kolmanteen: Minä vuonna oli tuo kyseinen Shannon Moore vs Matt Feudi? Kiinnostaisi ihan siitäkin syystä, kun en ole nähnyt Shannonin vielä painivan kovinkaan monesti, ja hahmona hän on kiinnostava.
Ja vielä Jeffistä: Miun mielestä hänen ei tarvitse puhua paljoa mikkiin koska on karismaattinen ihan vain sanomatta mitään. Hän erottuu joukosta jo ulkoisilla puitteillaan.
Ajatelkaapas tällaista tilannetta: WWE,n painijoita seisoo rivissä, ette tiedä etukäteen millaisia he ovat painijoina tai hahmoina. Pitäkää kuva mielessänne. Jos ei lasketa niitä jotka todennäköisesti fyysisen kokonsa puolesta erottuvat joukosta, kuka/ ketkä heistä pistävät eniten silmään?
Itse huomaisin ensimmäisten joukossa: Mysterion, King Bookerin ja Jeff Hardyn. Sitten on tietysti Boogeyman, (ällö matomies..) ;P ja muutama muu. Kaikki eivät sellaisenaan pistä silmään. Mielestäni Jeff Hardy on persoonana huomattava, piti hänestä tai ei. Jo se että olemme saaneet näin monta sivua hänestä aikaan, kertoo että hän pistää silmään.
"Maiden" kirjoitti:Miten niin paskaa? Ihan täyttä asiaa puolin ja toisin. Ite puolestas heität väliin jotain turhaa paskaspämmiä.
Ei h****tti jätkät. Olette saaneet yli 10 sivua paskaluettavaa koko alkuvuoden aikana .
Ja omaa näkökantaa Jeffistä tarkennan vielä että en pidä häntä best wrestler in the world 4evah, enkä paskanakaan. Pidän Jeffiä hyvänä ottelijana, tekee hyvin tietyt perusliikkeensä ja swanton bomb on mielästäni kaunis finisher.(lue: minun mielipiteeni, ei yleistä tietoa.) Pidän myös hänen tavastaan erottua massasta. Jeff kykenee parhaillaan tosi nautinnollisiinkin otteluihin. Hänen kehätyöskentelynsä ja olemuksensa saa minut viihdytettyä, ja se taitaa olla homman pointtikin?
"PowerSlave" kirjoitti:"Maiden" kirjoitti:Miten niin paskaa? Ihan täyttä asiaa puolin ja toisin. Ite puolestas heität väliin jotain turhaa paskaspämmiä.
Ei h****tti jätkät. Olette saaneet yli 10 sivua paskaluettavaa koko alkuvuoden aikana .
Ja omaa näkökantaa Jeffistä tarkennan vielä että en pidä häntä best wrestler in the world 4evah, enkä paskanakaan. Pidän Jeffiä hyvänä ottelijana, tekee hyvin tietyt perusliikkeensä ja swanton bomb on mielästäni kaunis finisher.(lue: minun mielipiteeni, ei yleistä tietoa.) Pidän myös hänen tavastaan erottua massasta. Jeff kykenee parhaillaan tosi nautinnollisiinkin otteluihin. Hänen kehätyöskentelynsä ja olemuksensa saa minut viihdytettyä, ja se taitaa olla homman pointtikin?
Ei tämä olekkaan paskaluettavaa. Sanoin vaan muuten vaan niin. Periaatteessa tämä on ollut huvittavaa lukea .
Minäkin voisin tarkentaa omaa näkökulmaani Jeff Hardyyn. En ole sokea miehen heikkouksille kehässä, kaikkea muuta. Olen ensimmäisenä myöntämässä ettei Jeff ole maailman paras painija, koska teknisesti Jeff ei todellakaan ole parhaimmistoa. Mutta mutta...Jeff on silti suosikkilistallani ja vielä korkealla. Tämä johtuu siitä, että Jeff Hardyn yleinen viihdyttävyys ja ennen kaikkea persoona painavat vaakakupissani enemmän kuin pelkkä tekninen kyvykkyys. Olen nähnyt monta (yli 60) Hardyn matsia ja yhdeksän kertaa kymmenestä olen myyty. Tietenkään kaikki matsit eivät ole yhtä hyviä (no kenellä olisi?), mutta useimmiten JH tekee minuun vaikutuksen.
Kuten PowerSlave sanoikin omasta puolestaan, minutkin Jeff Hardy onnistuu viihdyttämään ja pitämään kiinnostuneena matsista. Se on muuten paljon se. Minun keskittymiskykyni kun on nykyään noin kultakalan luokkaa. Olkoon syyni Jeff Hardysta pitämiseen vaikka kuinka markkimaisia ja asiantuntemusta vailla, niin mitä sitten? Eikö tärkeintä ole nauttia tästä mahtavasta urheiluviihteestä? Minä ainakin nautin.
Kuten PowerSlave sanoikin omasta puolestaan, minutkin Jeff Hardy onnistuu viihdyttämään ja pitämään kiinnostuneena matsista. Se on muuten paljon se. Minun keskittymiskykyni kun on nykyään noin kultakalan luokkaa. Olkoon syyni Jeff Hardysta pitämiseen vaikka kuinka markkimaisia ja asiantuntemusta vailla, niin mitä sitten? Eikö tärkeintä ole nauttia tästä mahtavasta urheiluviihteestä? Minä ainakin nautin.
"Koppis" kirjoitti:
Sen perusteella, mitä olen nähnyt Jeffin promoavan, ja olevan mikissä, hänestä tulisi hyvä heeli, ei välttämättä Edgen veroista, mutta kovin moni muutenkaan pääsee kipuamaan hänen asettamansa riman yli.
Onko Edge joku heelin multihuipennus? Vertauskuvat kohdalleen. Helv.
"Koppis" kirjoitti:
Minä vuonna oli tuo kyseinen Shannon Moore vs Matt Feudi? Kiinnostaisi ihan siitäkin syystä, kun en ole nähnyt Shannonin vielä painivan kovinkaan monesti, ja hahmona hän on kiinnostava.
Ei Shannon vs. Matt vaan Shannon /w (with) Matt, eli Shannon toimi Mattin sidekickinä. Silloin kun Mattitude jylläsi SD!:n kevytdivaria, niin siinä oli sitä kunnon heel-heattia. Myöhemmin tuohon stableen lisättin vielä Crash joka toimi taas Shannonin sidekickinä, elikkäs Moore-on'ina. Stable ja angle syntyi samoina aikoina kun Jeff sai nämä ensimmäiset potkut möyhästymisien takia. Veljekset erottettiin toisistaan ja nähtiin kuinka he pärjäävät omillaan... tässä Matt veti pidemmän korren.
Mutta ylipäätänsä Jeffin fanittamisessa ei ole mitään noloa. Jotenkin tulee sellainen kuva kaikista faneista. Kaikilla foorumin käyttäjillä on omat paheensa. Tehkää thread Lex Lugerin huonoudesta, niin hyökkään samantien päälle. Sama juttu Bad News Brownin ja Virginin suhteen.
Jeff meni ja pamautti sitten itsensä Money in the Bankiin. Hyvä hyvä. Saapahan nähdä ketkä kaikki sinne päätyvät. Minä tiedän jo kuusi kahdeksasta. Joka tapauksessa, hyvä matsi todennäköisesti tulossa. Tietenkin toivoisin Jeffin voittoa, mutta jos realistisina pysytään niin tuskin näin käy. No, niin kauan kuin joku neljästä mukana olevasta suosikistani voittaa, olen tyytyväinen
Onneks Jeff sai uuden WWE sopimuksen, Jeff sai kyllä mielestäni WWE:ssä paljon enemmän kunniaa kuin TNA:ssa. Ja Hardy Boyz on taas vauhdissa!
Heh, heeliyden multihuipentuma. Ei varmaankaan wankie, mutta mielestäni, verrattuna WWE.n nykyisiin heeleihin, hän on mielestäni parhaimmistoa, vetää roolinsa hyvin.
Ahaa, Shannon Mooren ja Mattin Välillä ei siis ollut Feudia. Kiitokset tiedosta! Shannon Mooren otteluita olisi kyllä kiva nähdä enemmänkin. On kuulemma äijän kuva nykyisin Smackin sivustolla, jospa hän tulee smackiin?
Ja vielä tuuletukset Jeffille: *tuulettaa*
Pääsee Money in the bank otteluun! Wheee! Ei se ihan huono voi olla jos sinne pääsee!? ;P
Kukahahn mahtaa olla kahdeksas ottelija? Tiiän jo seittemän
Ahaa, Shannon Mooren ja Mattin Välillä ei siis ollut Feudia. Kiitokset tiedosta! Shannon Mooren otteluita olisi kyllä kiva nähdä enemmänkin. On kuulemma äijän kuva nykyisin Smackin sivustolla, jospa hän tulee smackiin?
Ja vielä tuuletukset Jeffille: *tuulettaa*
Pääsee Money in the bank otteluun! Wheee! Ei se ihan huono voi olla jos sinne pääsee!? ;P
Kukahahn mahtaa olla kahdeksas ottelija? Tiiän jo seittemän
Pääsee Money in the bank otteluun! Wheee! Ei se ihan huono voi olla jos sinne pääsee!? ;PMielestäni Jeff oli hyvä valinta ja ehdottomasti parempi, että menevät molemmat sinne (Matt myös). Mutta miten niin ei voi olla huono, jos pääse MITB:iin mukaan. Pääsihän Lashleykin sinne mukaan ja mielestäni hän on aika helvetin huono...
Jeffiä on turha odottaa voittamaan MITB:iä, mutta ainakin hän elävöittää muuten tylsän matsin.
"rotten sound" kirjoitti:Joo, hän hoitaa homman kotiin täysin yksin. Kenelläkään muulla (Punkilla ja Edgellä) ei ole minkäänlaista osuutta asiaan...
Jeffiä on turha odottaa voittamaan MITB:iä, mutta ainakin hän elävöittää muuten tylsän matsin.
Tarkoitan, että kyllä hänellä siinä rooli on, mutta niin on myös esimerkiksi Punkilla ja Edgellä.
Noo lähinnä juuri he Hardy mukaanlukien. Ainakaan ottelusta ei tule liian ennalta-arvattava koska juuri he ovat tässä mukana.
Niimpä, hyvä kun molemmat Hardyt pääsivät MITB- otteluun mukaan. Ja muutenkin mukana näyttäisi olevan melko monipuolinen porukka. Odottelen siis melko hyvää ottelua. Ellei WWE onnistu sössimään koko juttua.
Juu ei se varmaan ole mikään edellytys että kaikki, jotka pääsevät MITB- otteluun ovat hyviä, mie kato innostuin siinä voitonhuumassa.
Mitä Lashleyhyn tulee, mielestäni hän on hahmona tylsä, painitaidoista en sano mitään, koska en ole mielestäni nähnyt hänen painivan tarpeeksi, varsinkaan kun äijä on nyt ECW.ssä. Mutta kuten olen aiemminkin sanonut, tykkään ylipäänsä enemmän kevyistä painijoista, enkä niinkään isoista mörssäreistä, joten jos Lashleyn hahmosta ei tehdä kiinnostavampaa, en todennäköisesti tykästy häneen paljoakaan.
Toivotaan että tulee hyviä matseja WrestlaManiaan! Varmasti MITB on ainakin mielenkiintosempaa kattoa kuin hair vs. hair Umagan ja sen toisen möllin välillä...
Juu ei se varmaan ole mikään edellytys että kaikki, jotka pääsevät MITB- otteluun ovat hyviä, mie kato innostuin siinä voitonhuumassa.
Mitä Lashleyhyn tulee, mielestäni hän on hahmona tylsä, painitaidoista en sano mitään, koska en ole mielestäni nähnyt hänen painivan tarpeeksi, varsinkaan kun äijä on nyt ECW.ssä. Mutta kuten olen aiemminkin sanonut, tykkään ylipäänsä enemmän kevyistä painijoista, enkä niinkään isoista mörssäreistä, joten jos Lashleyn hahmosta ei tehdä kiinnostavampaa, en todennäköisesti tykästy häneen paljoakaan.
Toivotaan että tulee hyviä matseja WrestlaManiaan! Varmasti MITB on ainakin mielenkiintosempaa kattoa kuin hair vs. hair Umagan ja sen toisen möllin välillä...
"rotten sound" kirjoitti:Tuosta ottelusta ei nyt tylsää saa vaikka Lashleykin mukana on ollut.
Jeffiä on turha odottaa voittamaan MITB:iä, mutta ainakin hän elävöittää muuten tylsän matsin.
Jeff toki on hyvä lisä otteluun, mutta voita hän ei.
Ehkäpä nähdään teidän mielestänne "Hurjin, vaikein ja hienoin bump" ikinä, eli Swanton laddereiltakin.
"Supa" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:Tuosta ottelusta ei nyt tylsää saa vaikka Lashleykin mukana on ollut.
Jeffiä on turha odottaa voittamaan MITB:iä, mutta ainakin hän elävöittää muuten tylsän matsin.
Jeff toki on hyvä lisä otteluun, mutta voita hän ei.
Ehkäpä nähdään teidän mielestänne "Hurjin, vaikein ja hienoin bump" ikinä, eli Swanton laddereiltakin.
Kyllähän Swanton Bomb on tuota kaikkea...
Enpä näe tikkailta edespäin kaatumisessa mitään niin hirveän hurjaa, hienoa ja varsinkaan vaikeaa. Jeff tekee pari swantonspottia jonkun muun korjatessa voiton, mikäs siinä.
Suht. kevyiltä tikapuilta lähemmäs 100-kiloisen miehen on hankala hypätä, kuin varpusen oksalta ikään. Se selittää "kaatumisen". Nämä ovat myös suht. korkeat. Joten olosuhteet eivät ole samat kuin köydeltä hypättäessä.
Swanton laddereilta on melko rohkeaa ja myös varmasti melko vaikeaa, mutta et voi silti tosissasi väittää että se olisi "Hurjin, vaikein ja hienoin bump" ikinä. (toivon että se oli sarkasmia..).
Mutta joo, ihan hyvä että kummatkin Hardyt saatiin MitB:iin, saa nähdä jos vaikka näkisimme sen "hurjan vaikean, maailman hienoimman bumpin ikinä", eli Swantonin tikapuilta. Olisihan siinä sellainen nostalginen fiilis... Kumpikaan Hardy ei todellakaan tule voittamaan, joka on hyvä asia. He voivat vetää ihan siistejä spotteja, ja näin saada matsista ehkä jopa astetta muistettavemman.
Mutta joo, ihan hyvä että kummatkin Hardyt saatiin MitB:iin, saa nähdä jos vaikka näkisimme sen "hurjan vaikean, maailman hienoimman bumpin ikinä", eli Swantonin tikapuilta. Olisihan siinä sellainen nostalginen fiilis... Kumpikaan Hardy ei todellakaan tule voittamaan, joka on hyvä asia. He voivat vetää ihan siistejä spotteja, ja näin saada matsista ehkä jopa astetta muistettavemman.
No tottakai näemme. Ja varmaan näemme myös Matt Hardyn Leg Dropin ja ehkä näemme Jeff Hardyn roikkumassa salkusta ja Edgen iskiessä Spearin häneen.
Onko muuten Swantonia koskaan tullut tikkailta ilman, että siinä käytettäisiin pöytää? Tarkoitan, että vastaanottava osapuoli ei makaisi pöydällä?
"finlay" kirjoitti:
Onko muuten Swantonia koskaan tullut tikkailta ilman, että siinä käytettäisiin pöytää? Tarkoitan, että vastaanottava osapuoli ei makaisi pöydällä?
Kyllä on ollut.
"rotten sound" kirjoitti:
Suht. kevyiltä tikapuilta lähemmäs 100-kiloisen miehen on hankala hypätä, kuin varpusen oksalta ikään. Se selittää "kaatumisen". Nämä ovat myös suht. korkeat. Joten olosuhteet eivät ole samat kuin köydeltä hypättäessä.
Muttakun Jeff tuntuu köysiltäkin lähinnä kaatuvan vastustajan päälle Swantonissa, uskoisin että niiltä tikkailtakin saisi ponnistettua ihan tarpeeksi että se saataisin näyttämään komealta.
"Final" kirjoitti:
Muttakun Jeff tuntuu köysiltäkin lähinnä kaatuvan vastustajan päälle Swantonissa, uskoisin että niiltä tikkailtakin saisi ponnistettua ihan tarpeeksi että se saataisin näyttämään komealta.
Pitää kumminkin ottaa huomioon, että Swanton ei ole Senton - eikä tarkoituksena ole tehdä ilmavaa lentoa vaan sukeltaa kuin joutsen. Muutenkin Swanton on vaikeampi ja paljon riskialttiimpi liike.
"Final" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:
Suht. kevyiltä tikapuilta lähemmäs 100-kiloisen miehen on hankala hypätä, kuin varpusen oksalta ikään. Se selittää "kaatumisen". Nämä ovat myös suht. korkeat. Joten olosuhteet eivät ole samat kuin köydeltä hypättäessä.
Muttakun Jeff tuntuu köysiltäkin lähinnä kaatuvan vastustajan päälle Swantonissa, uskoisin että niiltä tikkailtakin saisi ponnistettua ihan tarpeeksi että se saataisin näyttämään komealta.
Tikkailta on todella vaikea saada ponnistusvoimaa, ilman että ne keikahtavat puoli metriä taaksepäin. Ja sehän ei swantonin idea olekaan, kuten Wankie jo mainitsikin.
Se näyttää silti niin.. Tyhmältä :F Mies vain kaatuu eteenpäin vastustajan päälle, saaden aina vähintään sen nearfallin. (Okei, on niitä epäuskottavampiakin finishereitä mutta kumminkin.) En näe Swantonia vaikeampana liikkeenä kuin Senton, mutta riskialttiimpi se saattaakin olla. (Käännös ilmassa täytyy tehdä nopeammin kuin Sentonissa, joten jos tässä löysäilee turhia on paikat vaarassa.) Siinä vähän off-topickia Swantonista, toivottavasti Jumala (taikka ylläpito) armahtaa. ;>
En ota kantaa Swantonin vaikeusasteeseen muihin liikkeisiin verrattuna, mutta vaarallisempi kuin Senton se todellakin on. Juuri myöhäisen kääntymisen takia.
Minun silmääni Swanton miellyttää. Se on vain niin sulavan ja kauniin näköinen liike, ettei paremmasta väliä. Ja kuten on mainittu aiemmin, Swanton on nimenomaan sukellus, ei lento.
Edit: Niin ja mielestäni Swanton on parhaimman näköinen kulmasta kehään tehtynä, ei tikkailta alas.
Minun silmääni Swanton miellyttää. Se on vain niin sulavan ja kauniin näköinen liike, ettei paremmasta väliä. Ja kuten on mainittu aiemmin, Swanton on nimenomaan sukellus, ei lento.
Edit: Niin ja mielestäni Swanton on parhaimman näköinen kulmasta kehään tehtynä, ei tikkailta alas.
"Final" kirjoitti:
En näe Swantonia vaikeampana liikkeenä kuin Senton, mutta riskialttiimpi se saattaakin olla.
Jedivoimani aistivat pientä ristiriitaa? Mitä vaikeampi liike, sitä enemmän riskiä sen suorittamisessa. Tyhjä arpa, pahoittelen.
Uskottavuuden kannalta on aivan turha alkaa miettimään liikkeiden tehoja, etenkään kun puhutaan high flying / cruiserkavereista. Tottakai näin realistisesti ajatellen kaikki maailman pommit, piledriverit sun muut voimakkaat liikkeet - joissa vastustaja pamautetaan maton pintaan voimalla näyttävät uskottavilta. Vielä kun mennään WWE:n ulkopuolelle, missä näkee sitäkin enemmän voltteja ja kierteitä liikkeissä - niin maalaisjärjellä ajatteleminen ei toimi. Jos tämä on ongelma, niin suosittelen lämpimästi piriä ennen kehäkellon soimista.
"Wankie" kirjoitti:
Jedivoimani aistivat pientä ristiriitaa? Mitä vaikeampi liike, sitä enemmän riskiä sen suorittamisessa. Tyhjä arpa, pahoittelen..
Meh, mitäs minä olen eilen ottanut. Sillä en näe kumpaakaan liikettä vaikeana. Senton on puolivoltti, kun taas Swanton.. Öh, tiputtautuminen selälleen puolivoltin lailla, Sentonissa hypätään, Swantonissa ei. Kummatkin laskisin helpoksi. Swanton on kumminkin riskialttiimpi, koska siinä ollaan vähemmän aikaa ilmassa.
Mjöö, Realistisuutta on turha painista hakea, vaikka itse siihen alunperin vetosinkin. Perun sanani siitä, mutta on se Swanton silti mielestäni idioottimainen liike, omaan silmään olisi paljon parempi jos Jeff ensin ponnistaisi korkealle ja muuten suorittaisi liikkeen samallalailla. (Odotetaan viimeiseen asti ennen kääntymistä.) Riskialtis, mutta näyttävä.
"Final" kirjoitti:
Perun sanani siitä, mutta on se Swanton silti mielestäni idioottimainen liike, omaan silmään olisi paljon parempi jos Jeff ensin ponnistaisi korkealle ja muuten suorittaisi liikkeen samallalailla. (Odotetaan viimeiseen asti ennen kääntymistä.) Riskialtis, mutta näyttävä.
Itseasiassa aikoinaan indyissä Jeff sen pari kertaa on tehnyt näinkin. Se oli ihan hiano niinkin, mutta kyllä tämä "toinen" tyyli on hienompi usko pois.
Tässä nytten teille sitä jeffiä mikissä:
http://www.wwe.com/content/media/video/specialty_clips/3199666/3295648/2007/200702/4262288/022607hardyexclusive
http://www.wwe.com/content/media/video/specialty_clips/3199666/royal_rumble/hardyspostinterview
Ei miltään kauhean hienolta kuullut. Mutta oli se ihan ok:ta. Ekan kerran kuulin jeffin mikissä jos ei ladder matsia ut:ta vastaan lasketa.
http://www.wwe.com/content/media/video/specialty_clips/3199666/3295648/2007/200702/4262288/022607hardyexclusive
http://www.wwe.com/content/media/video/specialty_clips/3199666/royal_rumble/hardyspostinterview
Ei miltään kauhean hienolta kuullut. Mutta oli se ihan ok:ta. Ekan kerran kuulin jeffin mikissä jos ei ladder matsia ut:ta vastaan lasketa.
"Samu-kamu" kirjoitti:
Tässä nytten teille sitä jeffiä mikissä:
http://www.wwe.com/content/media/video/specialty_clips/3199666/3295648/2007/200702/4262288/022607hardyexclusive
http://www.wwe.com/content/media/video/specialty_clips/3199666/royal_rumble/hardyspostinterview
Oho! En uskonut,että Hardy olisi noinkin "hyvä" mikissä. Eihän tuo nyt mitään niin hyvää ollut,mutta kyllä tuo Hardylta oli hyvää. Viimeksi kun näin hänet mikissä niin taisi olla UT:tä vastaan ladder matsin jälkeen ja se ei ollut erityisen hyvää ja onhan mies kehittynyt mikissä näköjään ja kyllä,täytyy myöntää sekin,että kehätyöskentely on parantunut jopa todella paljon. Olen yllättynyt,mutta positiivisesti.
Aivan. Kuten näet voi se Jeffkin olla mikissä.
Päätin jättää tähän vastaamatta, koska fanipoikien kanssa on turha jankata, mutta avaampa sanaisen arkkuni. Näin yleisesti haastattelutilanteita en laskisi promoiksi. Käytännössä noihin kysymyksiin Jeff kykeni vastaamaan omana itsenään, ei hahmonaan. Muutenkin kysymyksiin vastailu on paljon helpompaa kuin kunnon painipromon vääntäminen kehässä tai backstagella. Eli ei tuo nyt mitäään Jeffin mikkitaidoista vakuuta.
Eihän promojen vetämisestä tässä olla puhuttukaan. ainoastaan Jeffin perusmikkitaidoista