Foorumiarkisto

← Painijat

Jeff Hardy

Vaikkakin Hardyt on palannu yhtee nii ketä vastaa ne ottelee? MNM´ää? DX´ää?
"finlay" kirjoitti:
Kyllä WWE:stä mielestäni ainakin London & Kendrick, RVD, Sabu ja Mysterio (tosin ei viimeaikoina) ovat tehneet suunnilleen samanlaisia kuin Hardy.

Edit: Super Crazy teki joskus syksyllä swantonin tapaisin liikken kehästä ulos lattialle, mutta viimeaikoina on ollut vain Heatissä joten...


No joo, mutta noissa tuleae vastaan se, ettei RVD:tä lukuunottamatta yksikään ole hahmona/henkilönä kiinnostava, joten siksi Jeff on suosikkieni joukossa eivätkä muut RVD:tä lukuunottamatta.

"Super-RKO!" kirjoitti:
Vaikkakin Hardyt on palannu yhtee nii ketä vastaa ne ottelee? MNM´ää? DX´ää?


Onhan tuossa ollut hyvää vääntöä ainakin Rated-RKO:n kanssa. Itse tosin toivon että Hardyt pysyisivät soolona, ei teamina. Näkyy Jeff kykenevän olemaan kiinnostava yksinkin.
Onhan tuossa ollut hyvää vääntöä ainakin Rated-RKO:n kanssa. Itse tosin toivon että Hardyt pysyisivät soolona, ei teamina. Näkyy Jeff kykenevän olemaan kiinnostava yksinkin.


Jeff kyllä, mutta entä Matt? Muistat varmaan, että Matt oli yhdessä vaiheessa pelkkänä jobberina Smackdownissa, joten mielummin Hardyt pysyisivät tiiminä ja vaikka vois viedä Rated RKO:lta mestaruudet kenties?
Jeff Hardy:

Todella hyvä mielestäni painimaan. Upeita lennokkaita liikkeitä tällä miehellä. En ole koskaan kuullut mikissä, joten mikkitaidoista ei ole mitään puhuttavaakaan. Jotkut matsit ovat kuitenkin liian lyhyitä ja useimmissa matsissa Hardy ottaa hetkeen nokkiinsa ja kohta hän saa paljon voimaa ja kohta hän onkin jo voittanut. Ihan hyvä mestarivalinta Intercontinental mestaruuteen, vaikka kohta vyön saisi hävitäkin esimerkiksi Johnny Nitrolle. Parempi mahdollisuus olisi, että Matt tulisi Raw'hon tai Jeff menisi itse SmackDowniin ja järjestyisi jälleen kerran Hardy Boyz/Team Xtreme. Jossain vaiheessa voisi voittaa myös World Tag Team/Tag Team vyöt.
^^Trust me, et halua kuulla Jeffia mikissä
Mutta kuten moni muukin, olen ollut Jeffin paluuseen erittäin tyytyväinen, mies on parantanut selvästi kehätyöskentelyään, ja botchit ovat kadonneet lähes olemattomattomiin. Kuitenkin Jeff on edelleenkin esim lyönneissään ja heitoissaan laiska kuin mato, mutta spotteihin hänen ottelunsa perustuvat. Mutta paras paikka Jeffille on tag-team veljensä rinnalla, heidän kemiansa pelaavat hyvin yhteen, WWE:n paras hardcore tag-team. Nitro kun ei saa Jeffia näyttämään kovin hyvänä painija, muutenkin Nitrokin sopisi paljon paremmin tag-team, single-otteluissa molemmat ovat valitettavan tylsiä. Hardy Boyz Single-ura
"JVDS" kirjoitti:
Jeff kyllä, mutta entä Matt? Muistat varmaan, että Matt oli yhdessä vaiheessa pelkkänä jobberina Smackdownissa, joten mielummin Hardyt pysyisivät tiiminä ja vaikka vois viedä Rated RKO:lta mestaruudet kenties?


Sinulla on kyllä pointti tuossa. On kurjaa miten vähälle huomiolle Matt on jäänyt jo jonkin aikaa. Team Xtreme on toki aivan upeaa katsottavaa, koska Hardyjen kemiat todellakin pelaavat hyvin yhteen (ja ilman muuta, jos joku vie mestaruuden Rated-RKO:lta niin mieluummin Hardyz kuin vaikka Cryme Tyme).

Mutta, ajatukseni takana onkin se, että nyt ainakin Jeffillä (ja toivon mukaan pian Mattillakin) on mahdollisuus olla muutakin kuin vain Tag Team legenda. "Vain" ei ole tässä mitenkään halventava minun osaltani, mutta jotkut ihmiset eivät kunnioita Tag Teameja ja tag-mestaruuksia kuten pitäisi. Soolona voi saada enemmän arvostusta.

Edge on tästä hyvä esimerkki; ensin ollaan huippu Tag Teameri, mutta VAIN se, kunnes viimein noustaan soolona main eventiin ja saadaan lopulta kaksikin kappaletta mestaruuksista suurinta. Tämän kuvion haluaisin käyvän myös Jeffille ja Mattille. Toiveajattelua ehkä, mutta aina voi toivoa.

Mielestäni parhaita Tag Teameja ikinä ovat juuri Hardy Boyz ja edesmennyt Edge&Christian duo.
"Angl3" kirjoitti:
^^Trust me, et halua kuulla Jeffia mikissä


Jos kiinnostaa kuulla Jeffin ääntä vähän karjunnan kanssa niin sitten kannattaa katsoa Undertaker vs. Jeff Hardy Ladder match. Paskahan se Jeff mikissä on mutta onhan hän melko taitava painija. Ei hän niin huono ole kuin sanotaan.
Mutta, ajatukseni takana onkin se, että nyt ainakin Jeffillä (ja toivon mukaan pian Mattillakin) on mahdollisuus olla muutakin kuin vain Tag Team legenda. "Vain" ei ole tässä mitenkään halventava minun osaltani, mutta jotkut ihmiset eivät kunnioita Tag Teameja ja tag-mestaruuksia kuten pitäisi. Soolona voi saada enemmän arvostusta.

Edge on tästä hyvä esimerkki; ensin ollaan huippu Tag Teameri, mutta VAIN se, kunnes viimein noustaan soolona main eventiin ja saadaan lopulta kaksikin kappaletta mestaruuksista suurinta. Tämän kuvion haluaisin käyvän myös Jeffille ja Mattille. Toiveajattelua ehkä, mutta aina voi toivoa.


Hyvä kun selvensit, koska ensimmäisestä viestistäsi en saanut tolkkua. Jeff ja Matt todella ansaitsisivat mainetta myös muuallakin kuin Tag Team -puolella, tai onhan Jeff IC -mestari ja molemmat vanhoja Hardcore -tykkejä WWE:ssä, mutta kuitenkin.

On kuitenkin aika pieni todennäköisyys, että tämä tapahtuisi, esim. jos ajatellaan Jeff'iä WWE -mestarina. Otit esimerkin Edgesta, joka on hyvä esimerkki. Edge oli voittanut 11 Tag Team -mestaruutta ennen kuin hän sai WWE -mestaruuden. Edge voitti myös vuonna 2001 King Of The Ringin, joten aika kauan hänelläkin kesti kavuta "maineeseen ja mammonaan" WWE:ssä.

WWE näyttää ottavan takaisin vanhoja tiimejä, kuten BoD, Hardy Boyz ja huhuttu La Resistance, joten pidän äärimmäisen pienenä sitä todennäköisyyttä, että Jeff tai Matt pääsisivät näyttämään todellisia kykyjään WWE:ssä. Tähän mennessä on nähty vasta pieni määrä Hardyjen osaamisesta.
11 Tag Team -mestaruutta


Eikö se ollut 10 enne WWE mestaruutta, 11. oli se Rated RKO?
"Wanhus" kirjoitti:
11 Tag Team -mestaruutta


Eikö se ollut 10 enne WWE mestaruutta, 11. oli se Rated RKO?


10 World Tag Team -mestaruutta ja yksi WWE Tag Team -mestaruus ennen ja Randy Ortonin kanssa hankkima mestaruus oli 12 Tag Team -mestaruus Edgelle.
Miksi Jeff pitelee aina selkäänsä? Jos siihen oikeasti koskisi niin pahasti niin tuskin ottelisi ollenkaan.
"Lisuliini" kirjoitti:
Miksi Jeff pitelee aina selkäänsä? Jos siihen oikeasti koskisi niin pahasti niin tuskin ottelisi ollenkaan.


Saattaahan se "vähän" oikeastikin kirpaista jos tippuu selkä edellä kumollaan oleville metallitikkaille... Mutta urheiluviihdettähän tuo on, monet reaktiot on tarkoituksella liioiteltuja.
Tottakai se sattuu, mutta varsinkin sisääntulon aikana ja kehässä ennen ottelua pitelee selkäänsä. Täytyy näyttää, että minun tyylini painia on vaarallinen jottei lapset kokeile kotona vai?
"Lisuliini" kirjoitti:
Tottakai se sattuu, mutta varsinkin sisääntulon aikana ja kehässä ennen ottelua pitelee selkäänsä. Täytyy näyttää, että minun tyylini painia on vaarallinen jottei lapset kokeile kotona vai?


Niin tai jos hänellä on jonkinlaisia OIKEITA vammoja vuosien takaisista sekoiluista kyllähän tuollaiset käyvät selän päälle pakostakin.
Niin tai jos hänellä on jonkinlaisia OIKEITA vammoja vuosien takaisista sekoiluista kyllähän tuollaiset käyvät selän päälle pakostakin.


Alkaahan niitä vammoja olemaan kellä tahansa, kun vuosia painii. Hyvä esimerkki on Ric Flair, jonka olisi pitänyt lopettaa uransa jo viitisen vuotta sitten ainakin. Mutta siellä se haluaa vaan pyöriä 20 vuotta nuorempien jätkien kanssa selkä paskana ja sille ei edes saa tehdä kunnolla liikkeitä tai Flair ei enää nousis ylös...
"HHH The Game" kirjoitti:
"Lisuliini" kirjoitti:
Tottakai se sattuu, mutta varsinkin sisääntulon aikana ja kehässä ennen ottelua pitelee selkäänsä. Täytyy näyttää, että minun tyylini painia on vaarallinen jottei lapset kokeile kotona vai?


Niin tai jos hänellä on jonkinlaisia OIKEITA vammoja vuosien takaisista sekoiluista kyllähän tuollaiset käyvät selän päälle pakostakin.


Nimenomaan. Olen nähnyt äijän ottavan sellaisia bumppeja, että ihme että pystyssä enää pysyy. Kaikki ne TLC- ja ladder-matsit... ei voi kun nostaa hattua.
"JVDS" kirjoitti:

Mutta siellä se haluaa vaan pyöriä 20 vuotta nuorempien jätkien kanssa selkä paskana ja sille ei edes saa tehdä kunnolla liikkeitä tai Flair ei enää nousis ylös...


Miksei Flairille saisi tehdä kunnolla? Onhan hän niitä vastaan ottanut.
Jos et pidä Flairista WWE ottelujen perusteella niin kannattaa katsoa Ric Flair vs. Ricky Steamboat trilogia.
"JVDS" kirjoitti:

Hyvä esimerkki on Ric Flair, jonka olisi pitänyt lopettaa uransa jo viitisen vuotta sitten ainakin. Mutta siellä se haluaa vaan pyöriä 20 vuotta nuorempien jätkien kanssa selkä paskana ja sille ei edes saa tehdä kunnolla liikkeitä tai Flair ei enää nousis ylös...


Mielestäni Flairin matsit ovat erittäin tylsiä, ja kyllä sen huomaa että monet painijta käsittelevät "Nature Boyta" varovasti.
Yllätyin tosin melkoisesti kun Kenny heitti Flairin turnbucklen päältä selkä edellä alas NYR:ssa.
Mutta Flair voisi jo lopettaa, ja ehkä silloin tällöin tulla tekemään jotain vierailuja jotta hänen fanit saisivat "WOOOO!" -huudon pakollisen vuosimäärän täyteen...
Flair kyllä ottaa vähintään joka toisessa matsissa suplexin tai backdropin lattialle.
"finlay" kirjoitti:
Flair kyllä ottaa vähintään joka toisessa matsissa suplexin tai backdropin lattialle.


Ottaa Flair nyt vähän joitain liikkeitä vastaan, mutta kyllä sen huomaa, että muut painijat vähän varovat Flairia.
"JVDS" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti:
Flair kyllä ottaa vähintään joka toisessa matsissa suplexin tai backdropin lattialle.


Ottaa Flair nyt vähän joitain liikkeitä vastaan, mutta kyllä sen huomaa, että muut painijat vähän varovat Flairia.


Toki osa saattaa varoa Flairia,mutta nykyään Flair otteleekin Openerina jotain Spirit Squadin Kennyä vastaan...
Heh... Aiheena Jeff Hardy ja kaikki puhuu Flairista. Mun mielestä Jeff on Hardyistä parempi. Se on yks lempi painijoistani ja niitähän löytyy muitakin niitä lempipainijoita... Jeff kyllä on ihan alkupäässä.
Jeffin single matsit välillä käyvät tylsiksi, koska tekee vain nämä perus liikkeensä. Toki Jeff on vetänyt hyviä single matseja mutta esim tlc ja ladder matseissa hän on elementissään. Ensinmäinen matsi, jonka Jeffiltä näin taisi olla vuoden 2000 WM jossa ottelivat Dudleyt, E&C ja Hardyt (korjatkaa, jos olen väärässä). Nähtyäni matsin minusta tuli heti Jeff fani.
Ne hypyt ja bumpit mitkä Jeff teki tai otti saivat minut fanittamaan Jeffiä.
"Wiper" kirjoitti:
Jeffin single matsit välillä käyvät tylsiksi, koska tekee vain nämä perus liikkeensä.


Kaikki painijat WWE:ssä käyttävät perus liikearsenaaliaan? Ainakin näin nopeasti mietittynä.

Jeff Hardy

Hyvin viihdyttävä painija, tuo sopivasti eloa lisää perus kankeaan brawlaukseen, jota WWE suosii turhankin paljon. Jeff sopii hyvin tagteam & Intercontinental vöiden perään, sopii hyvin tuohon "rivipainijan" rooliin, vaikka onkin erikoinen painija. Isompien vöiden perään en häntä laittaisi. Jeffin sekä Mattynkin ongelma on että kumpikaan ei oikein 1 on 1 ottelussa näytä niin hyvälle kuin tagteam ottelussa.
Tuo on kyllä typerää että smarkit eivät arvosta jeffiä, edes sen takia millaista bumppia hän on ottanut... Tai kertokaa vaan jos joku Yber Dragon (valitan näppäimistöni ei tue sitä oikeaa kirjainta) jpwpgcsctaaa:sta tekee pahempia. Itse olen pitänyt jeffistä jo vuodesta 2002, ja Jeff ei osaa painia? Ei hän olisi 90-luvun puolivälissä pärjännyt jollei osaisi peruspainia. Vaikka eihän hänen paininsa maailman parasta ole. Ja kun jeffin asuakin jo arvostellaan täällä niin luulen että hän vain haluaa erottua joukosta. Vai onko jonkun montel vontavious porterin asu sitten hienompi? Ja jeff on päässyt jo irti siitä huumekoukusta. Jos teidän idolinne joka alkaa käyttämään huumeita alatteko inhoamaan häntä?
"rotten sound" kirjoitti:
Tuo on kyllä typerää että smarkit eivät arvosta jeffiä, edes sen takia millaista bumppia hän on ottanut... Tai kertokaa vaan jos joku Yber Dragon (valitan näppäimistöni ei tue sitä oikeaa kirjainta) jpwpgcsctaaa:sta tekee pahempia. Itse olen pitänyt jeffistä jo vuodesta 2002, ja Jeff ei osaa painia? Ei hän olisi 90-luvun puolivälissä pärjännyt jollei osaisi peruspainia. Vaikka eihän hänen paininsa maailman parasta ole. Ja kun jeffin asuakin jo arvostellaan täällä niin luulen että hän vain haluaa erottua joukosta. Vai onko jonkun montel vontavious porterin asu sitten hienompi? Ja jeff on päässyt jo irti siitä huumekoukusta. Jos teidän idolinne joka alkaa käyttämään huumeita alatteko inhoamaan häntä?


Amen to that, brother
"rotten sound" kirjoitti:
Tuo on kyllä typerää että smarkit eivät arvosta jeffiä, edes sen takia millaista bumppia hän on ottanut... Tai kertokaa vaan jos joku Yber Dragon (valitan näppäimistöni ei tue sitä oikeaa kirjainta) jpwpgcsctaaa:sta tekee pahempia.
Et oikeasti voi väittää että Jeffiä pitäisi arvostaa koska hän on parissa PPV:ssä vetänyt puolivoltin tikkailta pöydän tjms. päälle? Jeff on spottiapina, eikä mies edes ole mikään kauhean hurja bump mies...Jos verrataan siihen että vaikkapa vanhassa ECW:ssä Rob Van Dam ja muut vetelivät kahta kovempia spotteja ja bumppeja harva se ilta.
Ja hyvin helppo on haukkua jotain indy tähtiä joiden ei edes tarvitse tehdä tälläisiä ladder bumppeja saadakseen yleisön suosion. Hän korvaa sen taidolla, joka Jeff Hardylta puuttuu. Jeff yrittääkin korvata olemattoman painitaidon Spoteilla.

ja Jeff ei osaa painia? Ei hän olisi 90-luvun puolivälissä pärjännyt jollei osaisi peruspainia. Vaikka eihän hänen paininsa maailman parasta ole.
Ei, Jeff Hardy ei osaa painia, ei yhtään..Peruspainia osaa jokainen WWEläinen, mutta se sisältääkin myymisen, brawlaamisen ja bumpin ottamisen. Toki Jeff osaa hypätä kulmasta puolivoltteja, mutta siihen se suurimmalta osaa sitten jääkin, Single matsissa Jeffiä ei kukaan jaksa katsoa, ja sen takia, kuten aikaisemminkin jo sanoin, Jeff on hyvä vain TLC ja Ladder otteluissa.


Ja jeff on päässyt jo irti siitä huumekoukusta. Jos teidän idolinne joka alkaa käyttämään huumeita alatteko inhoamaan häntä?

Hei, tuskin kukaan alkoi Jeffiä huumeiden takia vihaamaan. Ottihan se monia päähän kun Jeff jättää huumehöyryissään tapahtumia väliin, mutta siihen Jeff vihaan liittyy muitakin tärkeitä pointteja.
noo tottahan tuokin loppujen lopuksi on. mutta annettaisiinko jeffin tehdä esim. suht. vaarallista liikettä jawbreakeria huumehöyryissä?
Katsottuani monen monta häkki, TLC, tikas ja tavallista matsia joissa on Hardy Boyz tai pelkkä Jeff, on pakko sanoa että kunnioitan tyyppiä suuresti. Ei kuulu suosikkipainijoihini hahmona, mutta pidän kyllä. Ei ehkä teknisesti lahjakkain, mutta tarvitseeko ollakkaan? Miksi kaikki painijat pitäisi istuttaa samaan muottiin? Kaikkien ei tarttee olla isoja kolosseja, tai teknisiä tyyppejä.

Ja vielä tuohon huumejuttuun, sitähän ei ole kukaan missään vahvistettu, ei edes Jeff itse ole koskaan tietääkseni myöntänyt asiaa.
ei edes Jeff itse ole koskaan tietääkseni myöntänyt asiaa.

Tuskin kukaan muukaan itse ensimmäisenä menisi myöntämään, jos aineita käyttäisi.
Kyllä hän on huumeita joskus käyttänyt. Ja ne puolivoltit tikkailta ovat yllättävän vaikeita, etenkin koska se "voltti" Swanton Bombissa tapahtuu aivan viime sekunnilla. Tee tämä sitten pöydän läpi . Minuun on aina iskenyt enemmän nuo spotti apinat esim. Shane McMahon, Jeff Hardy, Mankind jne. Kyllä MINÄ heitä mieluummin katson kuin teknisiä taitajia.
"DeadManWalking" kirjoitti:
ei edes Jeff itse ole koskaan tietääkseni myöntänyt asiaa.

Tuskin kukaan muukaan itse ensimmäisenä menisi myöntämään, jos aineita käyttäisi.


Itse asiassa Jeff on myöntänyt joskus kokeilleensa huumeita, mutta tuo koko "potkut WWE:stä" -sotku saattoi olla enemmän motivaation puutetta ja loppuunpalamista.

Oli asia miten oli, on joka tapauksessa kuitenkin ilo nähdä Jeff nyt hyvässä iskussa. Kuten Koppis jo totesikin, miksi kaikkien painijoiden pitäisi olla samasta muotista tehtyjä?
Aivan. Huomaa kyllä että tavalliseen jenkkiyleisöön iskee enemmän juuri esim. Jeff Hardy kuin Shelton Benjamin Tai Charlie Haas jotka ovat taitavia tekniikkapaijijoita.
"rotten sound" kirjoitti:
Aivan. Huomaa kyllä että tavalliseen jenkkiyleisöön iskee enemmän juuri esim. Jeff Hardy kuin Shelton Benjamin Tai Charlie Haas jotka ovat taitavia tekniikkapaijijoita.


Ehkä iskeekin,mutta se on totta että Jeff Hardy on paljon huonompi tai sanoisinko aivan perkeleesti huonompi kun vaikka Shelton Benjamin joka ansaitsisi saada kunnolla pushia ja jokin mestaruus hänelle. Mutta ei niin ei,ensiksi raiskataan hänet jollakin typerällä gimmickillä ja sitten hänet laitetaan jobbaamaan Jeffin kaltaisille spotti apinoille jotka eivät osaa painia sitten yhtään. Tottahan se on että jenkki markit pitävät Jeffistä enemmän kun "tylsistä" tekniikkapainijoista. Miten kävi Charlie Haasillekkin nyt kun hän tuli takaisin WWE:hen? Hän jobbaa pari kertaa jollekkin random hepulle,sitten hänestä tehdään typerällä tavalla Heel ja hänestä tulee Visceran kanssa tag-team. Latasin muuten tässä yksi päivä matsin Bryan Danielson vs. John Cena,koska halusin nähdä ottelun lopputuloksen.
Spoiler Kyllä,John Cena,silloinen jobber voittaa toisen jobberin.
Todella typerää minun mielestäni ainakin. Miksi helvetissä Jeffille muutenkin piti antaa IC vyö. Yhtä hyvin sen olisi voinut antaa vaikkapa Carlitolle tai Johnny Nitrolle.
Mark out? Ja supalle vielä: Arvostan kaikkia joka tekee saman kuin Jeff aikoinaan. Niin pitäisi teidänkin, sillä aivan kaikki ei ryhtyisi samaan. Ja Arvostan kyllä lahjakkaita painijoita kuten juuri Haas ja Benjamin mutta painisivat indyissä koska siellä heitä arvostettaisiin enemmän. Kummaltakin puuttuu promoamistaito joka on pitkälti tärkeä WWE:ssä. No, Eihän jeff:kään osaa tehdä kunnollista promoa. Ja moni muu painija olisi jo loukkaantunut Jeffin spoteissa. Kestävä on hänen ruumiinsakin kun vertaa esim. Kevin Nashiin, vaikka aina huono esimerkki olikin. Jeffin kaveritkin ovat kuulemma kehuneet Jeffiä oikeasti mukavaksi tyypiksi. Ja kuten sanottua miksi kaikki painijat pitäisi tehdä samasta muotista? Tässä vielä se sinun nii-in helppo puolivoltti jota ei pidä arvostaa ja jonka jokainen pystyy tekemään rikkomatta jok'ikistä luutaan:http://img211.imageshack.us/img211/1562/swantonbombatwrestlemaniax77ba.gif

ei gifejä viesteihin kiitos.///J-edit
WWE´ssä on monta painitaitoista painijaa jotka ovat jääneet Lowcardiin. Val Venis esimerkiksi. Hän on loistava painija. Ainakin silloin kun vielä oli IC-mestari. Toinen Esimerkki on Haas. Toinen mahtava tekniikko painija joka ensin voittaa Sheltonin paluumatsissa. Sitten hän jobbaa kaikille. Pieksee Lilianin. Tekee Visceran kanssa joukkueen (no jee!) ja sitten hän yhdistyy Sheltonin kanssa ja silti häviää Single Matsit. Siis Hei. Miks taitavat painijan jätetään huomioimatta. Jos olette nähneet Backlash 2004 Heat matsia jossa siis Venis vs. Matt Hardy matsi oli, niin se oli Aivan loistava ja viihdyttävä matsi. Venis pystyy vaikka mihin jos hänelle vaan annetaan mahdollisuus.

Kestävä on hänen ruumiinsakin kun vertaa esim. Kevin Nashiin


Oli kyllä TOSI huono esimerkki. Ihme kun et Khalia verrannut. Mut pakko sanoa totta on. Hardy (siis Jeff) vetää hienoja Spotteja kyllä, mutta painitaidot eivät ole mitään. Mutta kyllä hän hyvä viihdyttäjä on. Pysykööt painijana kun ei laulajana pärjää
"rotten sound" kirjoitti:
Ja moni muu painija olisi jo loukkaantunut Jeffin spoteissa. Kestävä on hänen ruumiinsakin kun vertaa esim. Kevin Nashiin, vaikka aina huono esimerkki olikin. Jeffin kaveritkin ovat kuulemma kehuneet Jeffiä oikeasti mukavaksi tyypiksi. Ja kuten sanottua miksi kaikki painijat pitäisi tehdä samasta muotista? Tässä vielä se sinun nii-in helppo puolivoltti jota ei pidä arvostaa ja jonka jokainen pystyy tekemään rikkomatta jok'ikistä luutaan:


Moni painija on kyllä saanut kärsiä Jeffin botchauksista. Tottakai hänen kaverit sitä hauskaksi kehuvat,mutta minkälainen hän on muitten mielestä? Ja tottahan tuo on että kaikkia painijoita ei pidä tehdä muotista,mutta Jeff on mielestäni huono esimerkki painijasta jota ei ole tehty muotista. Sitten vielä tuosta Swantonista sen verran, että moni muu tekee tuon Swantonin paljon hienommin kuin Jeff. Tiedän,että hän tekee sen viime hetkellä,mutta esimerkiksi Kevin Steen ja Sean 'O Haire tekevät sen paljon hienommin kuin Jeff.
WWE´ssä on monta painitaitoista painijaa jotka ovat jääneet Lowcardiin. Val Venis esimerkiksi. Hän on loistava painija. Ainakin silloin kun vielä oli IC-mestari.


Jep kieltämättä on kyllä loistava painija kun hän saa vain tilaisuuden, esim: hänen heat matsinsa AJ stylesiä vastaan oli helvetin hyvä.
Miksi Val Venis ei ole sitten huipulla vaikka taidot riittäisi, syy lienee se koska Veniksen Gimmick on ainakin jo minulle käynyt hieman tylsäksi.

Jooh onhan tuo Jeff Hardy kova mies kun tekee sellaisia hyppyjä minun selkäni olisi varmaan jo paskana muutaman swanton bombin jälkeen.
Juuri sopiva mies IC kuvioihin.

Arvostan kaikkia joka tekee saman kuin Jeff aikoinaan. Niin pitäisi teidänkin, sillä aivan kaikki ei ryhtyisi samaan.

Hah..Mitä helvetin arvostettavaa siinä on?? Oletko ikinä kuullut Rob Van Dam:ista?, Mick Foleysta, Sabusta tai Shane McMahonista? Jeff on ihansamanlainen tusina spottari kuten hekin, vetää huikean spotin aina välillä. Ei tuo ole mikään arvostamisen arvoinen temppu.
Totta, moni muu WWE:läinen ei ryhtyisi kaatumaan Laddereilta 180 astetta, koska heidän ei tarvitse. Heillä on tarpeeksi taitoa mikä Jeffiltä puuttuu. Jeff ei pärjää single ottelussa, hän ei ilman laddereita tai pöytiä ole lainkaan viihdyttävä. En arvosta spottiapinoita.

Kummaltakin puuttuu promoamistaito joka on pitkälti tärkeä WWE:ssä. No, Eihän jeff:kään osaa tehdä kunnollista promoa.

Oletko ikinä kuullut Jeffiä mikissä? Aivan kauheaa, ja niin itsekin sanot. Shelton on paljon parempi promoaja kuin Hardy. En ymmärrä pointtiasi.

. Ja moni muu painija olisi jo loukkaantunut Jeffin spoteissa.Kestävä on hänen ruumiinsakin kun vertaa esim. Kevin Nashiin, vaikka aina huono esimerkki olikin.

Joopa joo..Mieshän onkin vetänyt huikeasti mahdollisia uranlopettavia spotteja, kuten kahdesta metristä miehen päälle hyppääminen. Vetoan taas vaikkapa Mick Foleyhyn tai Shane McMahoniin, jotka ovat vetäneet oikeasti erittäin vaarallisia spotteja..Jopa Vince McMahon on tehnyt saman kuin Jeff Hardy, hypännyt tikkailta pöydän läpi (vs. Hogan Wm 19). Nash oli muutenkin erittäin huono esimerkki..mistä sitä tiedät jos Nash kykenisikin tuohon, et vain ikinä ole nähnyt sitä.

Ja kuten sanottua miksi kaikki painijat pitäisi tehdä samasta muotista?
No tuota en ikinä ole väittänytkään, joten jätän kommentoimatta.

"rotten sound" kirjoitti:
Tässä vielä se sinun nii-in helppo puolivoltti jota ei pidä arvostaa ja jonka jokainen pystyy tekemään rikkomatta jok'ikistä luutaan:kuva

Niin..En näe tuossa mitään ihmeellistä, varsinkin kun Jeff tekee tuon vain pari kertaa vuodessa Laddereilta pöydän tjms. läpi..Ei tuo ole temppu eikä mikään..Ja sitä paitsi, luiden rikkoutuminen on vain vastustajasta kiinni..jos hän pysyy paikallaan eikä hyppääjä epäonnistu..Tuskin luita hajoaa
Kevin Steen ja Sean O'Haire tekevät Swantonin paremmin kuin Jeff? Tiesitkö Braindead, että Swanton Bomb on Jeffin itsensä muokkaama muunnos Senton Bombista? Eikö luulisi hänen siis tekevän sen parhaiten?

"Supa" kirjoitti:


Kummaltakin puuttuu promoamistaito joka on pitkälti tärkeä WWE:ssä. No, Eihän jeff:kään osaa tehdä kunnollista promoa.

Oletko ikinä kuullut Jeffiä mikissä? Aivan kauheaa, ja niin itsekin sanot. Shelton on paljon parempi promoaja kuin Hardy. En ymmärrä pointtiasi.

. Ja moni muu painija olisi jo loukkaantunut Jeffin spoteissa.Kestävä on hänen ruumiinsakin kun vertaa esim. Kevin Nashiin, vaikka aina huono esimerkki olikin.

Joopa joo..Mieshän onkin vetänyt huikeasti mahdollisia uranlopettavia spotteja, kuten kahdesta metristä miehen päälle hyppääminen. Vetoan taas vaikkapa Mick Foleyhyn tai Shane McMahoniin, jotka ovat vetäneet oikeasti erittäin vaarallisia spotteja..Jopa Vince McMahon on tehnyt saman kuin Jeff Hardy, hypännyt tikkailta pöydän läpi (vs. Hogan Wm 19). Nash oli muutenkin erittäin huono esimerkki..mistä sitä tiedät jos Nash kykenisikin tuohon, et vain ikinä ole nähnyt sitä.

Ja kuten sanottua miksi kaikki painijat pitäisi tehdä samasta muotista?
No tuota en ikinä ole väittänytkään, joten jätän kommentoimatta.

"rotten sound" kirjoitti:
Tässä vielä se sinun nii-in helppo puolivoltti jota ei pidä arvostaa ja jonka jokainen pystyy tekemään rikkomatta jok'ikistä luutaan:kuva

Niin..En näe tuossa mitään ihmeellistä, varsinkin kun Jeff tekee tuon vain pari kertaa vuodessa Laddereilta pöydän tjms. läpi..Ei tuo ole temppu eikä mikään..Ja sitä paitsi, luiden rikkoutuminen on vain vastustajasta kiinni..jos hän pysyy paikallaan eikä hyppääjä epäonnistu..Tuskin luita hajoaa



Onko kukaan nähnyt maaliepisodia viime syksyltä, kun Jeff heitti maalia Nitron ja Melinan päälle? Siinä episodissa Jeff ainakin minusta kuulosti hyvältä mikissä.

Supalle: Rivien välistä kommenteistasi ainakin minä olen lukenut että juuri haluat kaikkien painijoiden olevan samasta muotista.

Ja rivien välistä myös luen että tikkailta hyppäminen voltilla ei ole temppu eikä mikään, ja sen voi tehdä kuka tahansa. Ole hyvä Supa, ja hanki itsellessi viiden metrin tikkaat ja hyppää sieltä voltilla pöydän läpi, sittempähän voisit kertoa miten helppoa se on.
"Koppis" kirjoitti:
Kevin Steen ja Sean O'Haire tekevät Swantonin paremmin kuin Jeff? Tiesitkö Braindead, että Swanton Bomb on Jeffin itsensä muokkaama muunnos Senton Bombista? Eikö luulisi hänen siis tekevän sen parhaiten?


1. Se ei ole Jeffin oma muunnos vaan pöllitty suoraan The Great Sasukelta joka sen teki aikoinaan paljon paremmin. Kyllä Kevin ja Sean tekevät sen paremmin kuin Jeff. Jos se on Jeffin finisher niin meinaako se sitä että hän tekee sen itse parhaiten? Ei todellakaan ja muutenkin niinkuin Supa sanoi että kuka tahansa pystyy tipahtamaan 270 astetta tikapuilta alas.
Minusta vaikuttaa, että Supaa häiritsee se, että te sanotte Jeffiä hyväksi painijaksi spottien takia. Nimenomaan spotit eivät tee hyvää painijaa. Spotit tekevät "spottiapinan" Mielestäni hyvänä esimerkkinä Hardya voi verrata AJ Stylesiin. Molemmat tekevät samanlaisia spotteja (Hardy ehkä vaarallisempia) (AJ ehkä hienompia), mutta AJ pystyy erinomaiseen single matsiin. Hardy taas täysin parhaimmillaan hyvään singleen. Ja kyllä Hardy on mielestäni hyvä tag team painija, mutta singlena vain kohtalainen.
Vaikka Jeff ei ole painitaidoiltaan se paras, hänen spottinsa ovat silti mainiot. Vaikket supa pidä spottiapinoista niin silti on paha mennä sanomaan, että tikkailta puolivoltti ei ole temppu eikä mikään. Hommaa ne tikkaat ja hyppää se voltti sieltä ja kuvaa se meille, mutta ei me sinulle sairaala kuluja makseta(jos ja kun ne tulee). Minä ja Koppis ja varmaan moni muukin haluaa nähdy Supan puolivoltin. Sitten voit kertoa että oliko se niin helppoa.

Vuoden ensimmäinen kiista on alkanut jo nyt???
Periaatteessa kuka tahansa pystyy hypätä tikkailta puolivoltin. Kyse on uskalluksesta. Sitten toisaalta kuka tahansa uskaltaa yrittää painia huippuottelun, harva vain pystyy siihen.
"finlay" kirjoitti:
Periaatteessa kuka tahansa pystyy hypätä tikkailta puolivoltin. Kyse on uskalluksesta. Sitten toisaalta kuka tahansa uskaltaa yrittää painia huippuottelun, harva vain pystyy siihen.


Totta moni pystyy hypätä ja aika moni uskaltaakin ainakin näistä spottiapinoista. Jeff Hardy,Sabu,Jack Evans, Shane McMahon jnejne. Riippuu täysin painijasta kuka pystyy ottelemaan huippuottelun ja kuka pystyy kantamaan toisen huippuotteluun. Esimerkiksi Samoa Joe tai Bryan Danielson pystyvät ottelemaan todellisia huippuotteluita ja pystyvät kantamaan aika monen hyvään otteluun. Tiedän tämä meni taas näihin indyihin,mutta pystyyhän vaikkapa Shawn Michaels kantamaan jonku "einiin" hyvän painijan kohtuullisen otteluun.
Finlay ilmoitti näkökantani tyhjentävästi, joten minun ei koppiksen ja Cool2:n viestiä tarvitse kommentoida muutenkuin sanomalla yhden lauseen :

Minä ja Koppis ja varmaan moni muukin haluaa nähdy Supan puolivoltin. Sitten voit kertoa että oliko se niin helppoa..

Tämä ei vaadi minkäänlaista taitoa..Jos maksatte minulle saman palkan mitä Jeff saa per show..Niin hyvä on, ja anna minulle ystäväsi joka pöydälle suostuu.
"Koppis" kirjoitti:
Kevin Steen ja Sean O'Haire tekevät Swantonin paremmin kuin Jeff? Tiesitkö Braindead, että Swanton Bomb on Jeffin itsensä muokkaama muunnos Senton Bombista? Eikö luulisi hänen siis tekevän sen parhaiten?

"Supa" kirjoitti:


Kummaltakin puuttuu promoamistaito joka on pitkälti tärkeä WWE:ssä. No, Eihän jeff:kään osaa tehdä kunnollista promoa.

Oletko ikinä kuullut Jeffiä mikissä? Aivan kauheaa, ja niin itsekin sanot. Shelton on paljon parempi promoaja kuin Hardy. En ymmärrä pointtiasi.

. Ja moni muu painija olisi jo loukkaantunut Jeffin spoteissa.Kestävä on hänen ruumiinsakin kun vertaa esim. Kevin Nashiin, vaikka aina huono esimerkki olikin.

Joopa joo..Mieshän onkin vetänyt huikeasti mahdollisia uranlopettavia spotteja, kuten kahdesta metristä miehen päälle hyppääminen. Vetoan taas vaikkapa Mick Foleyhyn tai Shane McMahoniin, jotka ovat vetäneet oikeasti erittäin vaarallisia spotteja..Jopa Vince McMahon on tehnyt saman kuin Jeff Hardy, hypännyt tikkailta pöydän läpi (vs. Hogan Wm 19). Nash oli muutenkin erittäin huono esimerkki..mistä sitä tiedät jos Nash kykenisikin tuohon, et vain ikinä ole nähnyt sitä.

Ja kuten sanottua miksi kaikki painijat pitäisi tehdä samasta muotista?
No tuota en ikinä ole väittänytkään, joten jätän kommentoimatta.

"rotten sound" kirjoitti:
Tässä vielä se sinun nii-in helppo puolivoltti jota ei pidä arvostaa ja jonka jokainen pystyy tekemään rikkomatta jok'ikistä luutaan:kuva

Niin..En näe tuossa mitään ihmeellistä, varsinkin kun Jeff tekee tuon vain pari kertaa vuodessa Laddereilta pöydän tjms. läpi..Ei tuo ole temppu eikä mikään..Ja sitä paitsi, luiden rikkoutuminen on vain vastustajasta kiinni..jos hän pysyy paikallaan eikä hyppääjä epäonnistu..Tuskin luita hajoaa



Onko kukaan nähnyt maaliepisodia viime syksyltä, kun Jeff heitti maalia Nitron ja Melinan päälle? Siinä episodissa Jeff ainakin minusta kuulosti hyvältä mikissä.

Supalle: Rivien välistä kommenteistasi ainakin minä olen lukenut että juuri haluat kaikkien painijoiden olevan samasta muotista.

Ja rivien välistä myös luen että tikkailta hyppäminen voltilla ei ole temppu eikä mikään, ja sen voi tehdä kuka tahansa. Ole hyvä Supa, ja hanki itsellessi viiden metrin tikkaat ja hyppää sieltä voltilla pöydän läpi, sittempähän voisit kertoa miten helppoa se on.
Täysin samaa mieltä. Katsopas vielä Jeffin niskaa tuossa kun hän tulee alas. Ja koska vain vähän ennen tuota spottia, Jeff oli tehnyt melkein samanlaisen häntä ei pidä kunnioittaa? Aivan te kunnioitatte vain painijoita jotka ovat teknillisesti lahjakkaimpia maailmassa. Pistäkääs topiciin jonkun idypainijan huima bumppi. Moni voisi kyllä pystyä samaan kuin Jeff kerran elämässään, mutta entä sitten toistuvasti? Ja minusta on jonkin verran outoa että ei arvosteta ihmistä joka uhraa koko elämänsä vain sen takia, että yleisö ja kotikatsojat saavat vastinetta rahoilleen, ja jotakin jota muistella. Ei olisi välttämättä moni enää kävellyt tuon tai summerslam bumpin jälkeen...
Jonkun indypainijan huima bumppi? Tässä vaikkapa Jack Evansin putoaminen häkin päältä:
http://www.youtube.com/watch?v=SISSQWDmrAQ

Ja tuo ei ole lähelläkään niitä kaikkein sairaimpia bumppeja, joita voi myös etsiä youtubesta.

EDIT: Ja tässä yhden kuuluisan HC -painijan Nick Mondon sekä Homeless Jimmyn bump:
http://www.youtube.com/watch?v=zYAMmfeF4HI
"rotten sound" kirjoitti:
Aivan te kunnioitatte vain painijoita jotka ovat teknillisesti lahjakkaimpia maailmassa.

Ei helvetti kun et millään usko..Kaikki yrittävät sinulle kertoa että tusinaspottarissa ei ole mitään kunnioittamisen arvoista, ainakaan minun mielestäni. Se on täysin mielipiteestä kiinni.

Pistäkääs topiciin jonkun idypainijan huima bumppi.

Vedotaanko Mankind vs. Undertaker otteluun King Of The Ringissä? Hell In a Cell? Pystyykö pikku apinasi tuollaiseen? Ei pysty. Jopa ECW:ssä ja TNA:ssakin on samanlaisia temppuja kuin jeff tekee.

Moni voisi kyllä pystyä samaan kuin Jeff kerran elämässään, mutta entä sitten toistuvasti? Ja minusta on jonkin verran outoa että ei arvosteta ihmistä joka uhraa koko elämänsä vain sen takia, että yleisö ja kotikatsojat saavat vastinetta rahoilleen, ja jotakin jota muistella. Ei olisi välttämättä moni enää kävellyt tuon tai summerslam bumpin jälkeen...

Hah...Jeff on saanut painikoulutuksen, hän osaa ottaa vastaan bumppia kuin muutkin, Jeff vain osaa laskeutua oikealle ruumiinosalleen kuten muutkin, joten tuskin tuo nyt ketään puolivolttia ja bumpin osaajaa halvaannuttaa. Vetoan taas tuohon Mankind vs. the Undertaker otteluun..Siinä oli kaksi bumppia, jota WWE:n historiassa pidetään hurjimpina, siitä ei kukaan uskonut Foleyn nousevan..Eikä Jeff edes saanut merkittäviä vammoja yhdestäkään noista hypyistä, Rob Van Damkin pystyy samaan, ja Sabu.
"rotten sound" kirjoitti:
Pistäkääs topiciin jonkun idypainijan huima bumppi. Moni voisi kyllä pystyä samaan kuin Jeff kerran elämässään, mutta entä sitten toistuvasti? Ja minusta on jonkin verran outoa että ei arvosteta ihmistä joka uhraa koko elämänsä vain sen takia, että yleisö ja kotikatsojat saavat vastinetta rahoilleen, ja jotakin jota muistella. Ei olisi välttämättä moni enää kävellyt tuon tai summerslam bumpin jälkeen...


Katso tämä Siinä on aika kiva,sori en löytänyt giffiä. Ricochet on vetänyt noita monia ja tuo taitaa olla hieman vaikeampi kuin 270 asteen tiputtautuminen tikapuilta.

E: Hidas. No mutta voitko vielä vaikkapa tuon Homeless Jimmyn ottaman Assault Driverin jälkeen väittää että Jeff vetää kovempia bumppeja.