"Mr. Y2J" kirjoitti: [list]-Minkälainen gimmick Jeffillä on TNA:ssa?
-Onko hän face vai heel?
-Onko kuinka suuressa roolissa TNA:ssa?[/list:u:o7ax2e7j]
-Sama vanha. Paitsi että häntä kutsutaan "The Charismatic Enigma" Jeff Hardyksi.
- Face on
- No aika paini tuossa vähän aikaa sitten upper midcardissa ja main eventissä, mutta nyt jotain pelleilyfeudia Abyssin kanssa. Laskee varmasti kohta samalle tasolle kuin WWE:ssä.
Mr. Y2J2005-02-21 19:28
M
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Mr. Y2J" kirjoitti: [list]-Minkälainen gimmick Jeffillä on TNA:ssa?
-Onko hän face vai heel?
-Onko kuinka suuressa roolissa TNA:ssa?[/list:u:3hm0l3ix]
-Sama vanha. Paitsi että häntä kutsutaan "The Charismatic Enigma" Jeff Hardyksi.
- Face on
- No aika paini tuossa vähän aikaa sitten upper midcardissa ja main eventissä, mutta nyt jotain pelleilyfeudia Abyssin kanssa. Laskee varmasti kohta samalle tasolle kuin WWE:ssä.
Kiitos. Halusin tietää koska en TNA:ta pysty seuraamaan.
Live for the Moment2005-02-21 20:03
L
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Mr. Y2J" kirjoitti: [list]-Minkälainen gimmick Jeffillä on TNA:ssa?
-Onko hän face vai heel?
-Onko kuinka suuressa roolissa TNA:ssa?[/list:u:1w85hd0s]
- No aika paini tuossa vähän aikaa sitten upper midcardissa ja main eventissä, mutta nyt jotain pelleilyfeudia Abyssin kanssa. Laskee varmasti kohta samalle tasolle kuin WWE:ssä.
No kyllä hän on vieläkin saa pushia enemmän kuin laki sallii.
AAO:ssahan hän oli aika tasainen Abyssin kanssa mikä on outoa ja bumbia otti enemmän kuin wwe:ssä.
Kyllä hän on vielä pitkään main eventissä.
Cactus Jack2005-02-21 20:45
C
"Vega" kirjoitti: ^ WWE:ssähän ei yksinkertaisesti ole mitään hyvää. Sen takiahan se on bisneksen suosituin fede.
Jos tuo oli vittuilua, niin varmaan huomasit myöskin tuon "osittain huono roster"-kohdan. En siis tarkoittanut, että WWE:ssä kaikki painijat olisivat surkeita. Tarkoitin, että heistä on osa surkeita. Ja on totta, että WWE on suosituin fede, siitä ei pääse mihinkään. Mutta paini siellä on silti paskempaa, kuin missään muualla (oma mielipide). Täytyy nyt vaan myöntää, että saippuaooppera myy hyvin maailmalla.
Hatebreeder2005-02-21 21:48
H
"Cactus Jack" kirjoitti: Täytyy nyt vaan myöntää, että saippuaooppera myy hyvin maailmalla.
Se on osa painia. Aika harva jaksaa katsoa pelkkää pure-wrestlingiä tuntitolkulla.
Ai niin! minähän seuraan NOAH:ia!
Cactus Jack2005-02-21 22:03
C
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Cactus Jack" kirjoitti: Täytyy nyt vaan myöntää, että saippuaooppera myy hyvin maailmalla.
Se on osa painia. Aika harva jaksaa katsoa pelkkää pure-wrestlingiä tuntitolkulla.
Ai niin! minähän seuraan NOAH:ia!
Se on osa painia, mutta jotakin rajaa siinäkin on. WWE:ssä on tunnuttu unohtavan se paini kokonaan. Ja, ai niin... minäkin katson NOAH:ia
Hatebreeder2005-02-21 23:00
H
Kieltämättä WWE:ssä on jutun mennyt aika pitkälle muuhun kuin painiin. Mutta kyllä sitä silti WWE:ssäkin näkee ihan laatupainia, joka tosin rajoittuu aika paljon Vincen liikerajoituksiin. Mutta jos laatupainista puhutaan, niin WWE ei ole lähelläkään kärkeä.
Evolution's Animal2005-03-19 14:19
E
Tuli tässä katseltua TNA Matseja, ja huomasin että hän ei tee enää Swantomia niin hyvin kuin WWEssä. TNAssa se näyttää pikemmin voltilta. Ei läheskään Swantomilta. Kuka on samaa mieltä?
Velocity2005-03-19 14:53
V
MINÄ.
Se on vain joku pieni ja tuhnu puolivoltti, mikä ei edes riittäisi kirpun haavoittamiseen.
Silti selostajat huutavat: A hUgE SWaNtoN fRoM JeFf!!!)="=
Verratkaa sitä esim. Shawnton bombiin tuolta sivustolta: http://www.angelfire.com/pa5/anizone/ (tuolta WCW ja sieltä se Shawn O' Haire)
Jeff Hardy alkaa olemaan ärsyttävä dollareiden imijä, turhuus, hasbeen ja narkomaani...
J.H.girl2005-03-19 15:12
J
Voi IHQ! Tuo alkaa kuulostaa todelliselta nipotukselta. Joo, on se huonontunut, mutta onhan TNA pienempikin fede.
Miksi pitää aina hakea niitä miinus puolia? Tärkeintähän on ihmisten viihdyttäminen. Ei varmasti kukaan paikan päällä katso, meneekö esim. Swantom ihan täydellisesti oikein. Onhan se ikävä asia, ettei Jeff tee yhtä hienosti liikeitään, mutta kukapa nyt jaksaisi koko aikaa katsoa liikeittensä näyttävyyden perään.
Minua suorastaan inhottaa, kuin ihmiseltä pyydetään liikoja, ainaista tarkkuutta ja täydellisyyttä. Eihän me ihmiset mitään koneita olla. Ei hänen tarvitse edes niin paljoa panostaa siihen, koska TNA:lla ei varmasti ole niin paljoa vaatimuksia, mitä WWE:llä oli.
Ihmisille ei näemmä mikään riitä.
Plus tuo huume juttu on jo vanha ja antakaa se jo olla.
(No, siinä oli mun "saarnaukseni" taas tältä osin.)
Velocity2005-03-19 15:29
V
"J.H.girl joka tahtoo fanittaa Jeffiä vaikka helvettiin asti" kirjoitti: Voi IHQ! Tuo alkaa kuulostaa todelliselta nipotukselta. Joo, on se huonontunut, mutta onhan TNA pienempikin fede.
Miksi pitää aina hakea niitä miinus puolia? Tärkeintähän on ihmisten viihdyttäminen. Ei varmasti kukaan paikan päällä katso, meneekö esim. Swantom ihan täydellisesti oikein. Onhan se ikävä asia, ettei Jeff tee yhtä hienosti liikeitään, mutta kukapa nyt jaksaisi koko aikaa katsoa liikeittensä näyttävyyden perään.
Minua suorastaan inhottaa, kuin ihmiseltä pyydetään liikoja, ainaista tarkkuutta ja täydellisyyttä. Eihän me ihmiset mitään koneita olla. Ei hänen tarvitse edes niin paljoa panostaa siihen, koska TNA:lla ei varmasti ole niin paljoa vaatimuksia, mitä WWE:llä oli.
Ihmisille ei näemmä mikään riitä.
Plus tuo huume juttu on jo vanha ja antakaa se jo olla.
Aika outoa: Kaikki superstarit tekevät WWE:ssä tuhnumpia liikkeitä kuin esim. TNA:ssa.
Olisiko Jeff Hardy sitten poikkeus? EI
On vain kohdattava karu totuus: Jeff Hardy on menossa päivä päivältä huonompaa kuntoon, sekä fyysisesti että henkisesti. Jeff Hardy on uransa loppuvuosilla, jos tällainen elämäntapa jatkuu. Huumeet ovat selvästi ottaneet jonkinmoista osaa elämäänsä.
J.H.girl2005-03-19 15:42
J
Sen näkee sitten onko hän loppu suoralla, mutta sen näkee sitten. En odottele sitä päivää innolla, mutta jokaisen painijan kohtalonahan se on.
Muuten, mistä tunnistaa kunnollisen fanin? Mielestani sen tunnistaa siitä, ettei hylkää heti fani kohdettaan, jos jotain pahempaa tapahtuu. Etenkään mini tapauksessa eli face vaihtaa heeliksi, jolloin suurin osa hylkää heti kyseisen fani kohteensa. (Okay, sivuaihe.)
Ei kuitenkaan kaikki voi kaikkia miellyttää, eli pitää jos pitää ja inhoaa jos inhoaa. Minä tiedä puoleni ja enkä voi sille mitään että olen Imagi-Knight.
Silly Cow2005-03-19 17:09
S
Kyllä Jeff Hardylla taitoa löytyy. Ne taidot eivät ehkä riitä psykologiseen painiin jossa pyritään kertomaan tarina mutta viihdyttävään spot festiin kyllä. Suurin vika lienee siinä että yhdessäkään Hardyn ottelussa viimeisen reilun kahden vuoden ajalta häntä ei ole tuntunut kiinnostavan yhtään. Ja se kiinnostuksen puute saa hänen iskunsa tuntumaan voimattomilta, myymisen heikolta ja high spotit ponnettomilta.
Hänellä on ilmeisesti halua painia koska hän TNA:iin tuli, mutta innostusta ei löydy. Hän oli selvästi loppuunpalanut WWE-aikoinaan ja paluu tapahtui ilmeisesti liian nopeasti. Hänessä ei ole jälkeäkään siitä Hardysta joka sai ihmiset syttymään vuonna 2000 ja ainoastaan pieni ripaus siitä joka melkein voitti WWE-mestaruuden Raw:ssa.
Ja syy miksi Hardyn spotit tuntuvat niin onnettomilta johtuu osaksi Tenaysta. Hardy ei tee sen kummempia high spotteja kuin perus X-painijat mutta koska hän painii "ylemmässä cardissa" Tenay tuntee tarvetta hypettää niitä kuin ne olisivat maailmankaikkeuden upeimpia liikkeitä. Ja koska me tiedämme että niin ei ole, se saa muuten ihan hyvät liikkeet tuntumaan ainoastaan avuttomilta.
Supermac2005-03-19 18:48
S
"Velocity" kirjoitti: On vain kohdattava karu totuus: Jeff Hardy on menossa päivä päivältä huonompaa kuntoon, sekä fyysisesti että henkisesti. Jeff Hardy on uransa loppuvuosilla, jos tällainen elämäntapa jatkuu. Huumeet ovat selvästi ottaneet jonkinmoista osaa elämäänsä.
Eh? Aivan päinvastoin. Fyysisesti Jeff on koko ajan mennyt parempaan suuntaan siitä, mitä hän oli alkuaikoina TNA:ssa. Ei hän nyt vielä tietenkään samassa iskussa ole, kun parhaimpina aikoinaan WWE:ssä, mutta kenties tulevaisuudessa. En tiedä, että mitä tuolla henkisellä kunnolla tarkoitit. Pitäisi varmasti tuntea Jeff IRL, että noin voisi sanoa. Huhusivustot eivät muuten aina puhu totta. Ja mitä tarkoitit tuolla "tälläisellä elämäntavalla"? Ja noista huumeista, parempi että en sanoa mitään. Tai no sanon. Miksi kukaan ei kaikkien smarkkien fanittamasta painijasta, Ravenista, puhuattessa sano mitään hänen huumeriippuvaisuudesta? En tiedä, että mikä on hänen suhde nykyään huumeisiin, mutta miehen omien sanojen mukaan, hän oli todella lähellä kuolla huumeisiin. Hän käytti aivan kovia huumeita, eikä pelkästään mitään painkillereita.
Hurricane Helms2005-03-19 20:26
H
Jeff Hardy oli kyllä alkuaikoina se, jota ihailin. Muistan kun sub tv alko sillo 2001 näyttää smackdownia ja katoin sitä alusta asti niin sit joskus veli sano et "kato noi on ne hardyn veljekset taas!" Mä olin ihan lumoissani, koska en ollu nähny koskaan mitää vastaavaa, kun hardyt. Pidin varsinkin Jeffiä ihan ykkösenä aika pitkään. Mutta Sitten Hardy Boyz hajos ja Jeff alko pitää vessapaperia perseessää XD (sil roikku sellanen liina farkuissa) Sit joskus 2003 raw:ta katelessa Chris Jericho vs. Jeff Hardy, huomasin miten paska Jeff oli painii. Sanotaan näin, että kiinnostukseni Jeffiin ei olisin hiipunut jos Hardy Boyz ei olisi hajonnut Sitten sain viellä kuulla että Jeff käyttää huumeita. Ihailu Jeff hardya kohtaan oli nyt vain tyhjä sana. No sitten Jeff tuli TNA:han. No se on ihan kiva, mutta eipä paljoa sekään kiinnosta. Se on Hardy Boyz tai ei mitään!!
M.H.girl2005-03-22 07:15
M
Kyllä minä sen myönnän, että Jeffin painitaidot eivät ole sitä mitä ne olivat silloin Hardy Boyz aikoihin.
Olihan hän ollut poissa paini kuvioista ainaskin vuoden, joten kyllä sinä aikana kunto on vähän rupsahtanut ja muisti. Uskon kuitenkin että Jeff tulee vielä takaisin, mutta ei ehkä pakosti WWE:hen. Onhan hän jo TNA:ssa, mutta luulisin hänen siirtyvän johonkin vielä sieltä.
Toivon että Hardy Boyzzit näkyisivät vielä kerran (edes). Oli se kyllä hienoa katsottavaa.
Minun kiinnostukseni ei ole Jeffiä kohtaan ole hiipunut laisiinkaan näiden vuosien aikana. Olen todellinen Jeff Hardy fani J.H.girlin kanssa , myönnämme sen ja varmasti olette sen myöskin huomanneet.
En jaksa enää jauhaa tota Jeff käytti/käyttää huumeita juttua, antaa muiden puhua siitä jos haluavat.
Tee2005-03-22 08:02
T
Jeff Hardysta puhuttaessa on muistettava, että miehen ulkonäkö teki pojista niin perkeleen overeita WWF:ssä. Tietenkin kiitosta on annettava Russolle, joka omalla pohjatyöllään antoi mahdollisuuden Hardyille, Not Too Coolille, E&C:stä nyt puhumattakaan. Meikäläisen silmissä tag-divisioona oli helkutin overi vuonna 2000, kun oikeille ihmisille annettiin ruutuaikaa. Tietenkin E&C:n sekoilut Foleyn komissaariaikana olivat puhdasta kultaa, ja osoitus siitä, että kyllä sitä mielikuvitusta löytyy jos halutaan löytää.
Kuitenkin Jeff ei koskaan minuun tehnyt minkäänlaista vaikutusta; toki hienoja bumppeja tuli ihasteltua, mutta muuten mies oli pahimman luokan spottiapina. Ei oikein jaksanut katsella illasta iltaan samoja temppuja. Silloin kun ongelmat Hardylla alkoivat, niin oli lähes uskomatota, että Vinnnie antoi mahdollisuuksia mahdollisuuksien perään Hardylle. Jo tikapuumatsi pari vuotta sitten oli uskomaton osoitus Vinnie Macin armollisuudesta tiettyjä yksilöitä kohtaan. Muutenhan kenkä heilahtaa varsin ripeään tahtiin, jos WWE:ssä tulee hölmöiltyä.
Loce2005-03-24 21:23
L
"Hurricane Helms" kirjoitti: Sit joskus 2003 raw:ta katelessa Chris Jericho vs. Jeff Hardy, huomasin miten p**ka Jeff oli painii. Sanotaan näin, että kiinnostukseni J!
Ja noin puhuu Suomen paskin backyaardaaja: The Rambo!
Kosonen2005-03-25 05:37
K
"Loce" kirjoitti:
"Hurricane Helms" kirjoitti: Sit joskus 2003 raw:ta katelessa Chris Jericho vs. Jeff Hardy, huomasin miten p**ka Jeff oli painii. Sanotaan näin, että kiinnostukseni J!
Ja noin puhuu Suomen paskin backyaardaaja: The Rambo!
Loce, sinä olet tyyppi joka ei tajua mistään mitään.
Hopsu2005-03-25 12:03
H
Ei Jeff mikään paras painija ole, mutta hyvä gimmick ja mahtavat bumpit tekevä Jeff Hardystä mielenkiintoisen. Ei Jeff ole koskaan ollut lempipainijani, mutta hienot liikkeet kuten Swanton Bomb ovat tehneet Jeffin huomatuksi ja ehkä hieman ( ) kuuluisaksi kaikkien vähemmänn painia katsovien suosikiksi ja miksei muidenkin. Mielestä Jeffin paras matsi oli TLC 4 Raw'ssa ja Royal Rumblet, joissa Jeff on ollut mukana, ovat olleet mielenkiintoisia.
Jeffin parasta aikaa oli kuitenkin mielestäni Hardy Boyzien "valtakausi", milloin tahansa, missä tahansa, mikään ei ollut Jeffille mahdotonta. Ei minulla ole mitään Jeff'in huumeiden käyttöä vastaan, jokainen tekee niinkuin haluaa, mutta jos WWE'hen hän takaisin mielii, niin kannattaisi harkita huumeiden käytön lopettamista.
Kaiken kaikkiaan Jeff on viihdyttävä tyyppi.
4 Real2005-03-25 20:09
4
Kyllähän Jeffiä kehässä katselee. Mielestäni hän on parhaimmillaan TLC (ja muissa saman tyylisissä)-otteluissa, joissa hän tekee uskomattomia liikkeitä ja ottaa myös bumbia. Jeffin parhaat ajat olivat todellakin Hardy Boyzien aikaan. Vaikka Jeff ei lemppareihini lukeudukaan niin kyllä minä hänen matsejansa ihan mielellläni katson.
Jeffin paras liikke on ehdottomasti Swanton Bomb. Aina kun Jeff kiipeää yläköysille/laddereille niin jo silloin alkaa tuntua, että nyt sitä mennään ja sitten se hyppy ja salamat välkkyvät....Mahtavaa. Esim. Jeffin Swanton TLC 2:ssa, Wrestlemania X-7:ssa oli jotakin todella uskomatonta.
Tee2005-03-29 07:27
T
"Hopsu" kirjoitti: Ei Jeff mikään paras painija ole, mutta hyvä gimmick ja mahtavat bumpit tekevä Jeff Hardystä mielenkiintoisen.
Pöh, Jeffin "pretty boy" -gimmick lähinnä viihdytti yleisön naispuolisia katsojia, kun taas loppuaikojen "angry young man" -gimmick aiheutti tahatonta huvia, kun Jeffkin on varmasti ylittänyt nuo suuremmat tunnekuohut elämässään (ja paskat...). Kuitenkin toivoisin, että jos WWE palkkaisi typerämmän Hardyn takaisin remmiin, niin eikö olisi aika pistää pojalle "rangaistukseksi" Scott Hallin kuuluisaksi tekemä känni-gimmick tahi tässä tapauksessa narkkari-gimmick missä Jeff tulisi kehään täysin kamoissa olevana hörhönä. Silloin nämä hänen voimattomat iskunsakin kuuluisivat nääs tuohon pakettiin.
delay2005-03-29 10:26
D
....tässä tapauksessa narkkari-gimmick missä Jeff tulisi kehään täysin kamoissa olevana hörhönä. Silloin nämä hänen voimattomat iskunsakin kuuluisivat nääs tuohon pakettiin.
Todellakin! Promot joissa mies väistelisi hallusinaatioitaan kehässä, skitsoilisi poliiseja sekä perisi velkojaan voisivat olla silkkaa kultaa, varsinkin kun miehellä taitaa olla vankkaa irl-kokemustakin aiheesta. Sain oikeasti pääsiäisen parhaat naurut.
Inkfish2005-05-20 23:45
I
Jeff Hardyn mikkitaidot ovat ihan hyvät, ja hänen painitaitonsakin loistavat taidollaan. Jeff Hardy osaa kyllä pai nia, ja välillä vetää Hardcore matsejakin, ja ottaa niissä hyviä bumbeja. WWE 'ssä Hardy iski minuun silti jotenkin enemmän, mitä nyt TNA :ssa, mutta sulavasti hän TNA :ssakin painii.
Hardy Boyzit olisi oikeastaan ihan kiva nähdä taas yhdessä, ja toisaalta ei. Hardy Boyzien kulta-aika meni jo, ja Hardylle voisi keksiä jotain muuta tekemistä TNA :han, jos hän sinne tulee.
Jeff on ihan ok painija, mikkitaidot ovat hyvät, ja hän on tarpeeksi ilmava painija. En kyllä tiedä yhtään paljoko Jeffillä on ikää, mutta luulisin että ei paljoa, ja häntä vielä WWE 'ssäkin jossain vaihteessa nähtäisiin.
myrkkymara2005-05-21 00:13
M
"Trollhammaren" kirjoitti: Jeff Hardy osaa kyllä pai nia, ja välillä vetää Hardcore matsejakin, ja ottaa niissä hyviä bumbeja.
Se on Bumppeja! Niin sitä se on vaan. Bumphan sopii paremmin suuhunkin eikö? Kyllä sitä vp.comissa oppii.
Chazzy2006-04-25 12:05
C
Itse pidän Jeff:stä todella paljon. Mutta parannettavaa löytyy esim. Mies ei osaa painia (Toisin kuin veljensä) mutta hyviä matseja olen mieheltä nähnyt. Muutamia niistä ovat: T.L.C 2 ja, Ladder match Undertakeria vastaan. Voisihan Jeff tietysti paluun tehdä Smackdowniin koska siellä tarvitaan vahvistuksia.
Minun mielestäni Jeffin gimmick on hyvä. Nykyinen TNA tyyli saa näyttämään hänet jotenkin vanhalta. WWE tyyli ja, sisääntulo oli parempi.
Kameli2006-04-25 13:22
K
"Riku Maxima" kirjoitti: Muutamia niistä ovat: T.L.C 2 ja, Ladder match Undertakeria vastaan. Voisihan Jeff tietysti paluun tehdä Smackdowniin koska siellä tarvitaan vahvistuksia.
1. Muita ei taida paljoa löytyäkkään...
Sekä 2. Jeff olisi kaikkea muuta kuin vahvistus
Velocity2006-04-25 16:21
V
"Kameli" kirjoitti:
"Riku Maxima" kirjoitti: Muutamia niistä ovat: T.L.C 2 ja, Ladder match Undertakeria vastaan. Voisihan Jeff tietysti paluun tehdä Smackdowniin koska siellä tarvitaan vahvistuksia.
1. Muita ei taida paljoa löytyäkkään...
Sekä 2. Jeff olisi kaikkea muuta kuin vahvistus
Nyky-Jeffistä en tiedä, mutta hänhän oli varmaan top 5 suosituimmissa RAW-painijoissa vuonna 2002.
Boogeyman2006-04-26 08:51
B
"Velocity" kirjoitti:
"Kameli" kirjoitti:
"Riku Maxima" kirjoitti: Muutamia niistä ovat: T.L.C 2 ja, Ladder match Undertakeria vastaan. Voisihan Jeff tietysti paluun tehdä Smackdowniin koska siellä tarvitaan vahvistuksia.
1. Muita ei taida paljoa löytyäkkään...
Sekä 2. Jeff olisi kaikkea muuta kuin vahvistus
Nyky-Jeffistä en tiedä, mutta hänhän oli varmaan top 5 suosituimmissa RAW-painijoissa vuonna 2002.
... Ja siitä on neljä vuotta. En osaa sanoa Hardysta oikein mitään, paitsi että TNA:n tyyli ei oikein sovi Hardylle, eli se on periaatteessa oikein,ettei Hardya enää TNA:ssa nähdä.
Saphronite2006-05-30 18:48
S
Siis Jeffiähän on huhuttu palaavan takaisin WWE:hen kesän lopussa, ja se on todella hyvä juttu... Siis Wrestling(WWE ja TNA mm.) on SHOWPAINIA jossa tarvitaan a. karismaa
b. kuntoa
c. ja sitten vasta painia
esim. The Rock ja Hulk Hogan, kaksi vuosisadan suosituinta painijaa, osasivat ehkä just kymmenen liikettä yhteensä
THE ROCK
Liikkeet: Rock Bottom, People's Elbow, Russian Legsweep,Powerslam,Clothesline ja Running Elbow
Hulk Hogan
Liikkeet:Hulk Drop,Big Boot,Clothesline ja Scoop Slam
Noita liikkeitä ne siis useimmiten käytti joka todistaa Jeffin karisman kunnon ja liikkeitten olevan tarpeeksi hyvät ollakseen valovoimainen tähti
Riveni2006-05-30 19:19
R
"Saphronite" kirjoitti:
Noita liikkeitä ne siis useimmiten käytti joka todistaa Jeffin karisman kunnon ja liikkeitten olevan tarpeeksi hyvät ollakseen valovoimainen tähti
Jeffin KARISMAN? Minkä ihmeen karisman? Miehellä on vähemmän karismaa kuin Triple H:n vasaralla. Mikä kunto? Sekö, jonka huumeet ja sekoilut ovat vieneet? Valovoimainen tähti? Pilvivoimainen ehkä...
Minun suurin toivomukseni on: Ei Hardya WWE:hen. Koskaan. Mies ei osaa muuta kuin älyttömän typerän swantonin, joka on yksi epäuskottavimmista liikkeistä. Puhumattakaan miehen sekoiluista ja nowshoweista, jotka ovat käytännössä sama kuin sylkisi faneja päin kasvoja. En arvosta miestä tippaakaan enään ja toivon, että jää pyörimään TNA-Indy akselille loppu-urakseen.
Chazzy2006-05-31 12:36
C
Kiinnostais vaan tietää et miks haukutte Jeffiä kun on käyttäny huumeita?
Onhan Eddie Guerrero (RIP) Käyttäny huumeita joten miksette kirjota 6:tta sivuu, Eddiestä ja hauku sitä!!!
Hyppypotku2006-05-31 12:59
H
"Riku Maxima" kirjoitti: Kiinnostais vaan tietää et miks haukutte Jeffiä kun on käyttäny huumeita?
Onhan Eddie Guerrero (RIP) Käyttäny huumeita joten miksette kirjota 6:tta sivuu, Eddiestä ja hauku sitä!!!
Ehkä siksi, että Eddie oikesti osasi kehässä jotain. Ja eikös Eddien tapauksessa ollut ainakin osittain kyse kipulääkkeiden väärinkäytöstä?
EDIT: Tiedä sitten aineiden osuutta tuohon no-showailuun, mutta jostain muistan lukeneeni herran menettäneen kiinnostuksensa painiin.
jaba242006-05-31 13:03
J
"Riku Maxima" kirjoitti: Kiinnostais vaan tietää et miks haukutte Jeffiä kun on käyttäny huumeita?
Onhan Eddie Guerrero (RIP) Käyttäny huumeita joten miksette kirjota 6:tta sivuu, Eddiestä ja hauku sitä!!!
Erona on myös että eddie pääsi eroon aineista ja käytti mahdollisuuden nousta huipulle kun taas Hardy taitaa käyttää aineita vieläkin kun välillä on jäänyt esiintymiset väliin.
punkkiz2006-05-31 15:11
P
Ehkä siksi, että Eddie oikesti osasi kehässä jotain. Ja eikös Eddien tapauksessa ollut ainakin osittain kyse kipulääkkeiden väärinkäytöstä?
Mistä lähtien hyvä kehätyöskentely on muuttanut narkkaria sen paremmaksi?
Ei, tämä posti ei ole hyökkäys Eddietä vastaan, vaan lähinnä arvojen vääristymistä.
Saphronite2006-06-02 06:54
S
"Riveni" kirjoitti:
"Saphronite" kirjoitti:
Noita liikkeitä ne siis useimmiten käytti joka todistaa Jeffin karisman kunnon ja liikkeitten olevan tarpeeksi hyvät ollakseen valovoimainen tähti
Jeffin KARISMAN? Minkä ihmeen karisman? Miehellä on vähemmän karismaa kuin Triple H:n vasaralla. Mikä kunto? Sekö, jonka huumeet ja sekoilut ovat vieneet? Valovoimainen tähti? Pilvivoimainen ehkä...
Minun suurin toivomukseni on: Ei Hardya WWE:hen. Koskaan. Mies ei osaa muuta kuin älyttömän typerän swantonin, joka on yksi epäuskottavimmista liikkeistä. Puhumattakaan miehen sekoiluista ja nowshoweista, jotka ovat käytännössä sama kuin sylkisi faneja päin kasvoja. En arvosta miestä tippaakaan enään ja toivon, että jää pyörimään TNA-Indy akselille loppu-urakseen.
Et oo kattonu Hardya mikissä? Ja HHH:n leka on "karismaattinen" HHH:n kannalta, miten monta kertaa et oo muka kuullu jee tai buu huutoja ku HHH nosta lekan mukaan leikkiin... Ja karismalla en tarkota mitään The Rock mikkitaitoja vaan kokonaisuutta, on Jeff hyvä mikissäkin, mutta se kokonaisuus on tärkein. Jos on painija nimeltään Pelle, ja se on ihan teh-new-rock mikissä ja tulee sisään umtsi-umtsi-umtsi ja kävelee kehään ihan jobberisti, nii ei yleisö siitä syty, karismaa täytyy olla myös matsin aikana ja sisääntulossa!
EDIT: Ja Jeff taistelee huumeita vastaan, ei siitä voi vaan niinku *shalazam* toipuu... Kukaan ei voi olla huumeriippuvuudessa kontrollissa prkl ja sitä Jeff nyt yrittää....Eli päästä pois huumeista... Ja jos sanot et vitsi jeff on huono ku se käyttää huumeit nii oot kyll aika n00b
Hyppypotku2006-06-02 12:41
H
Oletko muuten ajatellut, että Hardy voisi olla huono ihan noin muuten, eikä huumeilla olisikaan asiaan mitään osuutta?
Riveni2006-06-02 13:53
R
"Saphronite" kirjoitti:
Et oo kattonu Hardya mikissä? Ja HHH:n leka on "karismaattinen" HHH:n kannalta, miten monta kertaa et oo muka kuullu jee tai buu huutoja ku HHH nosta lekan mukaan leikkiin... Ja karismalla en tarkota mitään The Rock mikkitaitoja vaan kokonaisuutta, on Jeff hyvä mikissäkin, mutta se kokonaisuus on tärkein. Jos on painija nimeltään Pelle, ja se on ihan teh-new-rock mikissä ja tulee sisään umtsi-umtsi-umtsi ja kävelee kehään ihan jobberisti, nii ei yleisö siitä syty, karismaa täytyy olla myös matsin aikana ja sisääntulossa!
Ja Hardyn nykyinen sekoilu-kehäänraahaatuminen on mielestäsi karismaattinen sisääntulo? Ei todellakaan. Ja Jeff kehässä on tylsää katsottavaa, kehäkarismaakaan ei löydy kovinkaan paljoa, liikkeet ovat tylsiä ja niitä on liian vähän.
EDIT: Ja Jeff taistelee huumeita vastaan, ei siitä voi vaan niinku *shalazam* toipuu... Kukaan ei voi olla huumeriippuvuudessa kontrollissa prkl ja sitä Jeff nyt yrittää....Eli päästä pois huumeista... Ja jos sanot et vitsi jeff on huono ku se käyttää huumeit nii oot kyll aika n00b
Näh, sanon että Jeff Hardy on huono koska hän on alkujaankin ollut huono. Olen aina ihmetellyt koko Team Exrtremen suosiota, porukasta löytyi suunnilleen vain pisaran verran karismaa ja mikkitaitoja. Ehkäpä nämä muutamat spotit houkuttivat sellaista wrestlingkansaa, jotka eivät näitä spotteja muualla (ECW) olleet nähneet.
Eipä kuitenkin, ihminen saa pitää kenestä painijasta haluaa, mutta Jeff Hardyn väittäminen karismaattiseksi on jo pyhäinhäväistys
abuser2006-06-09 17:41
A
Kyllä Jeff Hardy on aina ja ikuisesti se paras. Hardcore on aina ollu mulle se ns. mielenkiinnon kohde ja Jeff aina vaan parantaa sitä
On muuten huhuttu että Jeff on tulossa SD:hen kesän lopussa, mutta luin sen wikipediasta joten ei ole kovin luotettava
Beamen2006-06-26 20:34
B
Minun mielipiteen Jeffistä on seuraavanlaiset:
WWE:ssä 1999-2001 mies oli mukana useissa hyvissä tag team otteluissa ja ne kaikki parhaat olivat jotain erikoismatseja esim. tag team turmoil, ladder ,tlc ym. eikä niiden matsien hyvyys johtunut jeffistä, vaan kyllähän hännen tekemät muutamat spotit per. matsi toi lisää viihdyttävyyttä, mutta esim. Christian teki samanalaisia sptteja ja paljon muutakin (niin ja Christianilla on oikeesti mikkitaitoja,painitaitoja ja karismaata).
TNA:ssa ollut pari hyvää ottelua, eikä nekään maata mullistavia sentään ollut (taitaa olla vaan Jarrettia ja Abysstä vastaan) liikkeet on paljon hitaampia mitä oli ennen, ja yksinkertaisesti jos ei ole hyvää kantajaa matsit on p****ja.Mies on selvästi menettänyt intohimonsa lajia kohtaan ja vielä mikkitaidot, mitä hänellä ei ole koskaan ollutkaan.
Jeff Hardy's fan2006-06-26 21:38
J
"Susi" kirjoitti: Jeff ehdottomasti takaisin! ehkei mikään hyvä painia, eikä jeff crapple holdeja tarvitse. Kunhan pysyy vain ilmassa (if you know what i mean) minä pidän.
What goes up, must come down.
Kyllä, kyllä hänet takaisin haluaisin. Painitaidoista en nyt sano mitään, mutta WWE:n high flyer tilanne ei näy Suomessa, eli jos Jeff palaisi, häntä voisi jopa näkyäkin TV:ssä vai?
Ja tietääkseni niiden matsien perusteella Jeff ei mikään painiliikkeiden tekijä koskaan ole ollut, turpiin ottanut, saanut kauheat chantit ja noussu tehny jonkun pikku heitoin ja swantonin, tai yksinkertaisesti hävinnyt ottelun.
Silti haluaisin hänet takaisin.
Jeff Hardy's fan2006-06-26 21:44
J
"Saphronite" kirjoitti:
THE ROCK
Liikkeet: Rock Bottom, People's Elbow, Russian Legsweep,Powerslam,Clothesline ja Running Elbow
The Rock pystyy tekemään useamman liikkeen kuin unissasi kuvittelet, mutta tiedätkös WWE on käsikirjoitettua? Kenties käsikirjoittajat kirjoittavat enimmäkseen vain kyseisiä liikkeitä? Unohdit mukaan tietenkin jokaisen osaaman Superplexin. Tuosta puuttuu kaiken lisäksi Samoan Drop, joten oles hiljaa.
Beamen2006-06-26 21:51
B
"Jeff Hardy's fan" kirjoitti: WWE:n high flyer tilanne ei näy Suomessa, eli jos Jeff palaisi, häntä voisi jopa näkyäkin TV:ssä vai?
No jos oot ihan tarkkaavaisesti seurannut, niin useimmissa jaksoissa sitä on main even:tissä Mysterion kautta ja itse en tiedä miten niitä subtv:llä näytetään, mutta ihan ok lyhyitä matseja on näíden Super Crazy:n,Kendricki:n ym. ansiosta tullut.Eikä Jeff menisi cruiserweigh:tiin ihan varmasti, ja vamraan vaan pistettäis heat:iin jobbaamaan Simon Dean:inlle ja vastaaville (en sitten tota viimisimpää juttua tosissani sanonut ei häntä nyt ihan niin huonosti käytettäs)
Mahti Ankka2006-06-26 22:50
M
"Jeff Hardy's fan" kirjoitti:
"Saphronite" kirjoitti:
THE ROCK
Liikkeet: Rock Bottom, People's Elbow, Russian Legsweep,Powerslam,Clothesline ja Running Elbow
The Rock pystyy tekemään useamman liikkeen kuin unissasi kuvittelet, mutta tiedätkös WWE on käsikirjoitettua? Kenties käsikirjoittajat kirjoittavat enimmäkseen vain kyseisiä liikkeitä? Unohdit mukaan tietenkin jokaisen osaaman Superplexin. Tuosta puuttuu kaiken lisäksi Samoan Drop, joten oles hiljaa.
Ei ne käsikirjoittajat aivan noin tarkkaan niitä matseja kirjoita. Onhan Rockilla toki useampiakin liikkeitä, mutta kyllä matsi koostuu suurimmalta osin painijoiden välisestä vuorovaikutuksesta. Tärkeät kohdat ovat toki kirjoitettuja, mutta painijat luovat itse suurimman osan matsista. Siinä erottuu hyvät ja huonot painijat, kuka osaa, kuka ei. Rock kyllä on loistava viihdyttäjä kehässä, ei siitä ole epäilystä.
abuser2006-07-17 20:59
A
Asiasta toiseen..
Kuten jo aikasemmin tuonne kirjoitin että Jeff saattaa tulla tosiaan SD:hen, ja Hardy Boyz olisi taas koossa, mutta jos Team Xtreme yhdistettäisiin taas mutta Litan korvaisi Ashley, mitä mieltä olette asiasta?
Omasta puolesta voisin hermostua aika kovastikkin, koska Team Xtreme on jo kerran hajonnut ja sitä ei voi enää koota.
Wormmaster2006-07-17 22:57
W
"abuser" kirjoitti:
Omasta puolesta voisin hermostua aika kovastikkin, koska Team Xtreme on jo kerran hajonnut ja sitä ei voi enää koota.
No niinhän DX:lle tehtiin myös, enkä ole nähnyt sinun valittavan.
abuser2006-07-18 09:57
A
No niinhän DX:lle tehtiin myös, enkä ole nähnyt sinun valittavan.
No joo, olet oikeassa. Vaan DX:n toivoinki tavallaan yhdistyvän uudestaan. Mielestäni Team Xtreme tässä tilanteessa eri asia, sillä eihän Chynaakaan ole kukaan korvaamassa.
Ja kysyinkin nyt mielipidettä Team Xtremesta.
Miccelsson2006-07-28 20:03
M
Jeff Hardy kyllä uskaltaa hypätä vaikka kuusta. Swanton Bomb ei kyllä hirveän kekseliäs ole. kuka vaan osaa hypätä voltin niin, että vain pää osuu myyjään. Matt Hardy ei ole yhtään sen taitavampi, kuin Jeff.
Mostal02006-07-28 20:22
M
"Miccelsson" kirjoitti: Jeff Hardy kyllä uskaltaa hypätä vaikka kuusta. Swanton Bomb ei kyllä hirveän kekseliäs ole. kuka vaan osaa hypätä voltin niin, että vain pää osuu myyjään. Matt Hardy ei ole yhtään sen taitavampi, kuin Jeff.
Huoh, kyllä on.
DeadManWalking2006-07-28 20:28
D
Todellakin on... Matt on kuitenkin perusvarma+ tason painija, vähintään.
Ja tuskin botchaa jokaista liikettään, ja paini huumehöyryissään....