"What" kirjoitti:
Oletteko unohtaneet, että wrestling on urheiluVIIHDETTÄ. Viihdyttävyydessä harva pärjää Jeffille, Piste. End of conversation.
No tästä en kyllä ole täysin samaa mieltä. Kyllähän se Jeff on ihan ok, jopa ihan hyvä nykytasolla, mutta että harva muka pärjää hänelle viihdyttävyydessä? Pyh.
Jo pelkästään RAW:sta löytyy esimerkiksi Shawn Michaels, Triple H (joka kylläkin menettää jatkuvasti mielenkiintoisuuttaan, juuri näiden naurettavien 'äijä'-juttujen takia (ks. uusimman RAW:n titantronin paskominen)), Ken Kennedy, JBL ja Randy Orton, puhumattakaan Chris Jerichosta. Smackdownista ja ECW:stä en edes vaivaudu listaamaan Jeffiä viihdyttävempiä painijoita.
Sen myönnän, että Hardysta ollaan saatu tehtyä bookkauksen myötä huomattavasti mielenkiintoisempi kuin ennen, ja kyllä hän ihan hyviä otteluita painiikin - tosin yleensä hän tarvitsee todella hyvän painijan vastaansa, jotta matsista kehkeytyy 'edes' ***:n tähden matsi. Yleisesti ottaen Jeff Hardy on ihan ok kehässä, ei erityisen hyvä, muttei erityisen huonokaan - vähän sama juttu MVP:llä, joka kylläkin on selvästi parempi kokonaisuus karisman ja viihdyttävyyden ansiosta.
Vaikken Jeffistä erityisemmin pidäkään, on hän silti ihan virkistävä uudistus RAW:n suht tasapaksuun main event -sceneen (tuolla tarkoitan lähinnä sitä, että siellä ovat pyörineet samat jannut jo vuodesta toiseen). Toivon kuitenkin ettei hänestä tule ihan vakiokasvoa mestaruuskahinoissa, sillä hänessä ei ole
sitä.
Sen, jota jotkut voisivat kutsua EWR-termein 'Superstar lookiksi', puuttumisesta huolimatta hänen bashaus ala JVDS on aivan naurettavaa.
Pitää tähän loppuun vielä lisätä, että kyllä Jeff Hardysta on varmaankin tulossa uusi Cena, siinä mielessä että massan mielipiteet muuttuvat hänestä alituiseen - ensin hän on loistava, seuraavaksi hän onkin aivan p*rseestä, jonka jälkeen porukat alkavatkin kutsua häntä taas todella hyväksi joka osa-alueella.
<EDIT> Erm, olisi sittenkin pitänyt postata tämä Jeff Hardy -topikkiin. Voisiko good ol' Jacko siirtää tämän?
sure. olin varmaan juuri katkaissut topikin sillä aikaa kun kirjoittelit viestiä///J