Foorumiarkisto

← Painijat

Jeff Hardy

"rotten sound" kirjoitti:
Ja minusta on jonkin verran outoa että ei arvosteta ihmistä joka uhraa koko elämänsä vain sen takia, että yleisö ja kotikatsojat saavat vastinetta rahoilleen, ja jotakin jota muistella.


Kuten Hardyn tapahtumien skippaamiset etukäteen ilmoittamatta?
"TheBraindead" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:
Pistäkääs topiciin jonkun idypainijan huima bumppi. Moni voisi kyllä pystyä samaan kuin Jeff kerran elämässään, mutta entä sitten toistuvasti? Ja minusta on jonkin verran outoa että ei arvosteta ihmistä joka uhraa koko elämänsä vain sen takia, että yleisö ja kotikatsojat saavat vastinetta rahoilleen, ja jotakin jota muistella. Ei olisi välttämättä moni enää kävellyt tuon tai summerslam bumpin jälkeen...


Katso tämä Siinä on aika kiva,sori en löytänyt giffiä. Ricochet on vetänyt noita monia ja tuo taitaa olla hieman vaikeampi kuin 270 asteen tiputtautuminen tikapuilta.

E: Hidas. No mutta voitko vielä vaikkapa tuon Homeless Jimmyn ottaman Assault Driverin jälkeen väittää että Jeff vetää kovempia bumppeja.

Tuo ensimmäinen näytti kieltämättä aika pahalta... No, oletko nähnyt Jeffin Swanton Bombia titantronilta TNA Bound For Glory 2005:sessa? Et kyllä voi väittää että se ei ole mitään, Vaikkakin noihin 2:teen on aika paha verrata.
Olen nähnyt sen Jeffin Swantonin se on kieltämättä aika paha,mutta ei se siittä liikkeestä hienoa tee. Kaiken lisäksi taisi Jeff mennä hiukan yli pöydän ja tuli perseelleen maahan jos nyt ihan oikein muistan.
"TheBraindead" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:
Pistäkääs topiciin jonkun idypainijan huima bumppi. Moni voisi kyllä pystyä samaan kuin Jeff kerran elämässään, mutta entä sitten toistuvasti? Ja minusta on jonkin verran outoa että ei arvosteta ihmistä joka uhraa koko elämänsä vain sen takia, että yleisö ja kotikatsojat saavat vastinetta rahoilleen, ja jotakin jota muistella. Ei olisi välttämättä moni enää kävellyt tuon tai summerslam bumpin jälkeen...


Katso tämä Siinä on aika kiva,sori en löytänyt giffiä. Ricochet on vetänyt noita monia ja tuo taitaa olla hieman vaikeampi kuin 270 asteen tiputtautuminen tikapuilta.


Oli kyl Komia Tupla Moonsault! Mut toi selostajan rääkyminen kyl tuhos tunnelman joten Pistin äänet pois päältä.

Totta on. Komeampiakin spotteja on nähty. Ja Sean O´Haire tekee Sentonin (eikö sen nimi ollut Seanilla Senton Bomb?) mallikkaan näköisesti, mutta en mene sanomaan että J.Hardy sen huonosti tekee. Mutta IC-mestarina häntä en kuitenkaan pitäisi. Saisi hävitä sen jollekkin joka sen ansaitsee, vaikka Carlitolle. Hänellä on painitaidot kohdallaan ja Highrisk- hyppyjäkin tekee.
"rotten sound" kirjoitti:

Ja minusta on jonkin verran outoa että ei arvosteta ihmistä joka uhraa koko elämänsä vain sen takia, että yleisö ja kotikatsojat saavat vastinetta rahoilleen, ja jotakin jota muistella.


Aivan, tuossa on se pointti mikä minua eniten tässä kiistassa surettaa; Jeff ei ole teknisesti parhaimpia painijoita, myönnän ja toiset tykkää äidistä ja toinen tyttärestä niinkuin sanotaan. Ei siinä mitään. Mielipide-erot on sallittuja.Mutta tuo täysi kunnioituksen puute Jeff Hardya kohtaan on jo törkeää. Mies on uhrannut kehonsa ja elämänsä urheiluviihteelle, ihan vain jotta katsojat nauttisivat. Ja sitten tulee näitä kuten Supa: "Juu, ihan helppoa se on ottaa bumppeja ja tehdä Swanton, juu pystyisin itse samaan, mutta kappas vaan kun en itse yritä." *huokaus* Kuka tahansa, joka uhraa noin paljon elämästään jollekin asialle ja kykenee toteuttamaan suurimman unelmansa, ansaitseee kunnioituksen. Myös Jeff Hardy.

Niin, ja Supa, pistäpä kameralle kun teet Swantonin korkeilta tikkailta, kahden pöydän läpi ja kaverisi päälle, vieläpä hyvän näköisesti. Jos kykenet olemaan irvistämättä kivusta, niin silloin olen väärässä.
"meredith" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:

Ja minusta on jonkin verran outoa että ei arvosteta ihmistä joka uhraa koko elämänsä vain sen takia, että yleisö ja kotikatsojat saavat vastinetta rahoilleen, ja jotakin jota muistella.


Aivan, tuossa on se pointti mikä minua eniten tässä kiistassa surettaa; Jeff ei ole teknisesti parhaimpia painijoita, myönnän ja toiset tykkää äidistä ja toinen tyttärestä niinkuin sanotaan. Ei siinä mitään. Mielipide-erot on sallittuja.Mutta tuo täysi kunnioituksen puute Jeff Hardya kohtaan on jo törkeää. Mies on uhrannut kehonsa ja elämänsä urheiluviihteelle, ihan vain jotta katsojat nauttisivat. Ja sitten tulee näitä kuten Supa: "Juu, ihan helppoa se on ottaa bumppeja ja tehdä Swanton, juu pystyisin itse samaan, mutta kappas vaan kun en itse yritä." *huokaus* Kuka tahansa, joka uhraa noin paljon elämästään jollekin asialle ja kykenee toteuttamaan suurimman unelmansa, ansaitseee kunnioituksen. Myös Jeff Hardy.

Niin, ja Supa, pistäpä kameralle kun teet Swantonin korkeilta tikkailta, kahden pöydän läpi ja kaverisi päälle, vieläpä hyvän näköisesti. Jos kykenet olemaan irvistämättä kivusta, niin silloin olen väärässä.
Taidetaan olla samaa mieltä meredith... Äläkä unohda mitä diving speareja hän on ottanut vastaan roikkuessaan mestaruusvyössä kiinni.
"Supa" kirjoitti:
Hah..Mitä h**vetin arvostettavaa siinä on?? Oletko ikinä kuullut Rob Van Dam:ista?, Mick Foleysta, Sabusta tai Shane McMahonista? Jeff on ihansamanlainen tusina spottari kuten hekin, vetää huikean spotin aina välillä. Ei tuo ole mikään arvostamisen arvoinen temppu.
Totta, moni muu WWE:läinen ei ryhtyisi kaatumaan Laddereilta 180 astetta, koska heidän ei tarvitse. Heillä on tarpeeksi taitoa mikä Jeffiltä puuttuu. Jeff ei pärjää single ottelussa, hän ei ilman laddereita tai pöytiä ole lainkaan viihdyttävä. En arvosta spottiapinoita.


Tuo tusinaspottari sana saa ikävän kaiun minulla, voitko tosissasi väittää esim. Foleyta tai Van Damia tusinaspottariksi? Ja se että väität että Jeff ei kykene hyvään matsiin ilman rekvisiittaa, Oletko kenties katsonut miestä vähään aikaan?? Mielestäni hän on kehittänyt kehätyöskentelyään vain entistä parempaan suuntaan. Itse en nauti mistään 30 min. Submission säädöistä, vaan jos saan valita spottailun ja subbarin väliltä, spotti show ottaa voiton. Mielipiteitä tietysti on monia, mutta niin on myös painijoita. Ja voin sanoa 99,9% varmuudella, että vaatii ihan helvetisti munaa tehdä esim. Shane tyylisiä loikkia korkeista paikoista.

Olen huomannut yhden ärsyttävän piirteen joissain tyypeissä: Ensiksi ollaan kauheita Nick Mondo faneja, ja yht'äkkiä aletaan fanittaa Bryan Danielsoneja ym. "hyviä" painijoita. En minä sillä, että Danielson ei olisi hyvä, mutta tuollainen kaikki-jeff-fanit-on-ihan-noobeja-koska-mä-en-pidä-siitä-ja-vaan-mä-tiedän-kuka-on-paras tyyliset tyypit voisivat pitää suunsa kiinni ja mennä kaappiin piiloon. Mutta nyt tähän loppuun voin vielä todeta sen, että arvostan suuresti niin spotti kuin tekniikkapainijoita.
"hamalainen" kirjoitti:
"Supa" kirjoitti:
Hah..Mitä h**vetin arvostettavaa siinä on?? Oletko ikinä kuullut Rob Van Dam:ista?, Mick Foleysta, Sabusta tai Shane McMahonista? Jeff on ihansamanlainen tusina spottari kuten hekin, vetää huikean spotin aina välillä. Ei tuo ole mikään arvostamisen arvoinen temppu.
Totta, moni muu WWE:läinen ei ryhtyisi kaatumaan Laddereilta 180 astetta, koska heidän ei tarvitse. Heillä on tarpeeksi taitoa mikä Jeffiltä puuttuu. Jeff ei pärjää single ottelussa, hän ei ilman laddereita tai pöytiä ole lainkaan viihdyttävä. En arvosta spottiapinoita.


Tuo tusinaspottari sana saa ikävän kaiun minulla, voitko tosissasi väittää esim. Foleyta tai Van Damia tusinaspottariksi? Ja se että väität että Jeff ei kykene hyvään matsiin ilman rekvisiittaa, Oletko kenties katsonut miestä vähään aikaan?? Mielestäni hän on kehittänyt kehätyöskentelyään vain entistä parempaan suuntaan. Itse en nauti mistään 30 min. Submission säädöistä, vaan jos saan valita spottailun ja subbarin väliltä, spotti show ottaa voiton. Mielipiteitä tietysti on monia, mutta niin on myös painijoita. Ja voin sanoa 99,9% varmuudella, että vaatii ihan helvetisti munaa tehdä esim. Shane tyylisiä loikkia korkeista paikoista.

Olen huomannut yhden ärsyttävän piirteen joissain tyypeissä: Ensiksi ollaan kauheita Nick Mondo faneja, ja yht'äkkiä aletaan fanittaa Bryan Danielsoneja ym. "hyviä" painijoita. En minä sillä, että Danielson ei olisi hyvä, mutta tuollainen kaikki-jeff-fanit-on-ihan-noobeja-koska-mä-en-pidä-siitä-ja-vaan-mä-tiedän-kuka-on-paras tyyliset tyypit voisivat pitää suunsa kiinni ja mennä kaappiin piiloon. Mutta nyt tähän loppuun voin vielä todeta sen, että arvostan suuresti niin spotti kuin tekniikkapainijoita.
Exactly. Ei tainnut supa tietää että puu ja betoni ovat kovia aineita. (?)
Braindead: On mahdollista,että Jeff on ottanut vaikutteita the Great Sasulta swantonin muokkaukseen, mutta nimen hän on keksinyt itse. Ja ilmeisesti, kuten Super-RKO sanoo, Sean O'Haire käyttää nimen omaan Senton Bombia. Ainakin nimen: Swanton bomb Jeff on keksinyt ihan itse. Swantonin ja Sentonin ero: Sentonissa hypätään kädet sivuille suorina, Swantonissa kädet kyljillä, Sentonissa käännös tulee paljon aiemmin kuin Swantonissa. Mutta mitäpä sitä pilkkua viilaamaan, molemmat liikkeet ovat mielestäni hienoja!
Olet siis sitä mieltä, että kuka tahansa voisi tippua tikkailta 270 astetta, ja finlay vielä lisäsi siihen, että siihen tarvitaan vain rohkeutta. Noh, kyllähän miekin voisin hypätä viiden metrin tikkailta voltilla, en pelkää korkeita paikkoja, enkä kipua, mutta niin tyhmä en ole että temppua kokeilisin, en halua esim, päätyä pyörätuoliin loppuiäkseni. Ja monia muitakin onnettomuuksia voisi miun keholle sattua jos yrittäisin. Lisäys: Painijat on ammattilaisia jotka tietää miten tulla alas, kuka tahansa ei siis voi tehdä kaikkea.

Supa ei siis uskalla kokeilla temppua ilman palkkiota, eikä edes omia kavereitaan halua pöydälle laittaa. Huomautus vain, että Jeff on tehnyt Swantonin omalla veljelleen Mattille.

Kiitokset muuten Edge 1. lle ja Braindeadille, myönnän, että pari noista linkeistä oli hienoja, ja samaa mieltä että selostaja siinä toisessa oli hiukan hmm äänekäs.
Mutta vähentävätkö nuo liikkeet Jeffin liikkeiden hienoutta? Eivät minun mielestäni. Kaikkia hienoja bumppeja ja niiden tekijöitä pitäisi arvostaa omina itsenään. Ja kuten Meredith sanoi aiemmin: Toiset tykkäävät äidistä, toiset tyttäretä.
"hamalainen" kirjoitti:

Olen huomannut yhden ärsyttävän piirteen joissain tyypeissä: Ensiksi ollaan kauheita Nick Mondo faneja, ja yht'äkkiä aletaan fanittaa Bryan Danielsoneja ym. "hyviä" painijoita. En minä sillä, että Danielson ei olisi hyvä,


Pidin ja pidän edelleen "sick" Nick Mondosta vaikka en olekkaan niin UV:n ystävä. Hän osaa kyllä painiakin eikä tarvitse mielestäni aseita. Veti IWA-MS:ssäkin kelpo matsin Messiahia vastaan. Pidän kyllä Bryan Danielsonistakin...
"TheBraindead" kirjoitti:
"hamalainen" kirjoitti:

Olen huomannut yhden ärsyttävän piirteen joissain tyypeissä: Ensiksi ollaan kauheita Nick Mondo faneja, ja yht'äkkiä aletaan fanittaa Bryan Danielsoneja ym. "hyviä" painijoita. En minä sillä, että Danielson ei olisi hyvä,


Pidin ja pidän edelleen "sick" Nick Mondosta vaikka en olekkaan niin UV:n ystävä. Hän osaa kyllä painiakin eikä tarvitse mielestäni aseita. Veti IWA-MS:ssäkin kelpo matsin Messiahia vastaan. Pidän kyllä Bryan Danielsonistakin...


Mutta kuten mainitsinkin vielä tuon perään, että sen jälkeen he alkavat haukkua juuri Jeffiä ym. "surkeita" painijoita.
Hmph...Nyt kun kerran aloitin niin taistelen loppuun asti.. Mistä alottaa.

Mutta tuo täysi kunnioituksen puute Jeff Hardya kohtaan on jo törkeää. Mies on uhrannut kehonsa ja elämänsä urheiluviihteelle, ihan vain jotta katsojat nauttisivat.

Uhrannut elämänsä? Hah, mies missaili TNA:ssakin showeja tuon tuosta, ja en ihmettele jos taas ratkeaa siihen. Toki, arvostan kaikkia painijoita heidän tekemistään uhrauksista, mutta Jeff ei ansaitse sen enempää kuin kukaan muukan sen tason spottiapina. Minä kunnioitan painitaitoa enemmän kuin välineurheilua.

Kuka tahansa, joka uhraa noin paljon elämästään jollekin asialle ja kykenee toteuttamaan suurimman unelmansa, ansaitseee kunnioituksen. Myös Jeff Hardy.
Joopa joo..Enköhän selittänyt tuossa ylempänä kaiken tähän liittyvän.


Niin, ja Supa, pistäpä kameralle kun teet Swantonin korkeilta tikkailta, kahden pöydän läpi ja kaverisi päälle, vieläpä hyvän näköisesti. Jos kykenet olemaan irvistämättä kivusta, niin silloin olen väärässä.

WrestleMania X7, Jeffin Swanton oli jopa hänen tasollaan huono. Hän vain kaatui eteenpäin. Joten eipä sillä hienoudella aina tarvitse olla väliä. Toiseksi, ei minun tarvitse, en ole tyhmä. En saa siitä palkkaa, ja jos väität että Jeff ei ivistä kivusta ladder bumpin jälkeen, niin hanki silmälasit. Vaikka puolivoltin osaankin tehdä, ei minun sitä todistaa tarvitse.

Taidetaan olla samaa mieltä meredith... Äläkä unohda mitä diving speareja hän on ottanut vastaan roikkuessaan mestaruusvyössä kiinni.

Ihan kuin Jeff olisi ainut joka joskus olisi ladder matseissa bumppia ottanut..

Tuo tusinaspottari sana saa ikävän kaiun minulla, voitko tosissasi väittää esim. Foleyta tai Van Damia tusinaspottariksi?

Auts..Muotoilin itse lauseeni väärin. tai no..Sanoin tyhmästi, takoitus oli sanoa siitä että Jeff on tusinaspottari toisin kuin he.

Ja se että väität että Jeff ei kykene hyvään matsiin ilman rekvisiittaa, Oletko kenties katsonut miestä vähään aikaan?? Mielestäni hän on kehittänyt kehätyöskentelyään vain entistä parempaan suuntaan.

Väitän, mies pitää kantaa hyviin otteluihin. Miehen paras ottelu paluun jälkeen on ollut Ladder ottelu Nitroa vastaan. Tosin se nyt on mielipidekysymys, ja tämä on minun mielipiteeni.

Mielipideasioita submission vs. spottipaini

Hmph..

Toivottavasti ei tuolla loppuesimerkillä tarkoittanut minua, hamalainen. Sillä en ainakaan Indyjä ole pahemmin seurannut, vaan voin vanhan ECW:n ja WWE:n perusteella todistaa väitteeni.

Exactly. Ei tainnut supa tietää että puu ja betoni ovat kovia aineita. (?)
Miten tämä liittyi mihinkään? Tietysti on, mutta onhan muutkin kuin Jeff pöytä ja betonitemppuja tehneet.


Supa ei siis uskalla kokeilla temppua ilman palkkiota, eikä edes omia kavereitaan halua pöydälle laittaa. Huomautus vain, että Jeff on tehnyt Swantonin omalla veljelleen Mattille.
Älä nyt ala syytellä..Tietysti teen sen rahasta...Tai jos kustannat painikoulutukseni niin ehkä sitten näin. Ja sinulle pieni huomautus.
Hyvä painija ei tarvitse extreme spotteja sytyttääkseen yleisön (Kuten Jeff).
Vaan he käyttävät taitojaan.
Tässä puhutaankin nyt Jeffin pöytä bumpeista eikä muiden painijoiden. Ja koska useat katsojat eivät ota painia niin tosissaan, he katsovat sitä viihteen vuoksi. Juuri tämän takia tekniikkapaini ei iske niin paljon tavalliseen kansalaiseen kuin Jeffin bumpit. Ja jos olet nähnyt hänen swantonejaan steel cagen päältä, niin kerros kuka tekee niin korkealta swanton bombin yhtä tasaisesti.
"rotten sound" kirjoitti:
Tässä puhutaankin nyt Jeffin pöytä bumpeista eikä muiden painijoiden.
Mutta väität että Jeff on pahin Daredevil koko painimaailmassa..Kyseenalaistan tuon vahvasti vetoamalla parempiin spottareihin.

Ja jos olet nähnyt hänen swantonejaan steel cagen päältä, niin kerros kuka tekee niin korkealta swanton bombin yhtä tasaisesti.

Kukaan muu ei tee hallittuja puolivoltteja steel cagen päältä. Mutta esimerkiksi Kurt Angle on hypännyt Moonsaultin häkin päältä, Benoit on hypännyt headbutin häkin päältä, Vince on tippunut häkin seinältä pöydän läpi, Foley on tippunut kahdesti, tuplasti korkeammalta, Shawn on hypännyt monesti paljon korkeammalta, Eddie on vetänyt Frog splashin häkin katolta, siinä oli muutama..Ja vasta WWE:stä, joku Braindead tai joku muu voisi vielä luetella pahempia häkki sportteja indypuolelta.
"Supa" kirjoitti:
Ja vasta WWE:stä, joku Braindead tai joku muu voisi vielä luetella pahempia häkki sportteja indypuolelta.


Ekana tuli mieleen Evansin tuplamoonsault häkin päältä kehän ulkopuolelle. ;o Jatkakaa.
CZW:ssä M-Dogg 20:nen hyppy kun hän kiipesi tolppaa pitkin ihan vitun korkealle. Ja sitten Splash sieltä pöydän päälle mutta sekään ei hajonnut.
Ette ole ottanut huomioon sitä tosiseikkaa, että oli painija kuinka lahjakas tahansa hän ei välttämättä halua sytyttää yleisöä sillä PAINILLA, vaan on henkilöitä jotka haluavat tehdä sen spoteilla. En nyt tarkoita ketään tiettyä henkilöä. Painitaidot ovat erilaiset mutta niin ovat muös ajatusmaailmat.
Miun mielestä rottensound ei tarkoittanut Jeffin olevan painimaailman daredevil.

Ja kuten jo aiemmin sanoin, kaikkia painijoita pitäisi kunnioittaa yksilöinä, eikä vertailla liikaa toisiinsa. Toki toiset ovat teknisesti lahjakkaampia kuin toiset, mutta kuten tästäkin jo aiemmin sanoin: Miksi kaikkien pitäisi olla teknisiä painijoita. Highflyerit, kuten Jeff, käyttävät erilaisia painiliikkeitä kuin tekniset tyypit. Jeff ei ole edes suosikkihahmojani, ja silti pompin täällä kommentoimassa, sen luulisi kertovan jotain miun asenteesta painijoihin. Miusta on ainakin viihdyttävää katsoa, kun ihmisiä pomppii alas korkealta ja kovaa.



"Supa" kirjoitti:


Supa ei siis uskalla kokeilla temppua ilman palkkiota, eikä edes omia kavereitaan halua pöydälle laittaa. Huomautus vain, että Jeff on tehnyt Swantonin omalla veljelleen Mattille.
Älä nyt ala syytellä..Tietysti teen sen rahasta...Tai jos kustannat painikoulutukseni niin ehkä sitten näin. Ja sinulle pieni huomautus.
Hyvä painija ei tarvitse extreme spotteja sytyttääkseen yleisön (Kuten Jeff).
Vaan he käyttävät taitojaan.


Extremespotteja en kommentoi, koska minunkin korvaani spottiapina saa ikävän kaiun. Painikoulutuksen? Eli tarvitset kuitenkin painikoulutuksen ennenkuin kokeilet swantonia? Mie vain toistan siun omia sanoja ja kysyn tarkennuksia, ei tarvii vetää niistä hernettä nenään. Yritetään sentään puhua asiasta suhteellisen asiallisesti. Tai päädytäänkö loppulauseeseen, että ollaan asiasta eri mieltä ja sillä hyvä?


Ainiin, ja miun mielestä viimeisimpiä hyviä Jeff matseja on tuon aiemmin mainitun tikasmatsin lisäksi Nitron ja Jeffin häkkimatsi New years revolutions 2007. Onko joku nähnyt sen?
"rotten sound" kirjoitti:
Ette ole ottanut huomioon sitä tosiseikkaa, että oli painija kuinka lahjakas tahansa hän ei välttämättä halua sytyttää yleisöä sillä PAINILLA, vaan on henkilöitä jotka haluavat tehdä sen spoteilla. En nyt tarkoita ketään tiettyä henkilöä. Painitaidot ovat erilaiset mutta niin ovat muös ajatusmaailmat.
Teoria tuokin..Hataralla pohjalla vain. Kuka ihme ei esittelisi painitaitojaan, vaan hyppisi tikkailta loukaten itseään parin kuukauden välein? Ei kukaan, edes vanha narkkari tai painkillereiden ottaja.
Ihmisen ajatusmaailma pyrkii lievimpään tapaan, hyvin useissa tapauksissa. Ei kukaan täysjärkinen loukkaannuta itseään, jos vaihtoehtoja yleisön puolelle saamiseen löytyy helpompiakin.

Painikoulutuksen? Eli tarvitset kuitenkin painikoulutuksen ennenkuin kokeilet swantonia? Mie vain toistan siun omia sanoja ja kysyn tarkennuksia, ei tarvii vetää niistä hernettä nenään. Yritetään sentään puhua asiasta suhteellisen asiallisesti. Tai päädytäänkö loppulauseeseen, että ollaan asiasta eri mieltä ja sillä hyvä?
Tarvitsen painikoulutksen, en puolivoltin tekemiseen, vaan oikeaoppiseen turvalliseen alastuloon. Minä en yleensä kyllä lopeta kiistelyjä takaoven kautta, mutta tietysti sinä saat niin tehdä.


Ainiin, ja miun mielestä viimeisimpiä hyviä Jeff matseja on tuon aiemmin mainitun tikasmatsin lisäksi Nitron ja Jeffin häkkimatsi New years revolutions 2007. Onko joku nähnyt sen?
Pah..Odotin miehiltä paljon enemmän..Kerran kun tämä ei ollut normaali single. Ottelussa oli muutama highspot, mutta brawlaamiseksi se sen jälkeen jää.
"Supa" kirjoitti:


Painikoulutuksen? Eli tarvitset kuitenkin painikoulutuksen ennenkuin kokeilet swantonia? Mie vain toistan siun omia sanoja ja kysyn tarkennuksia, ei tarvii vetää niistä hernettä nenään. Yritetään sentään puhua asiasta suhteellisen asiallisesti. Tai päädytäänkö loppulauseeseen, että ollaan asiasta eri mieltä ja sillä hyvä?
Tarvitsen painikoulutksen, en puolivoltin tekemiseen, vaan oikeaoppiseen turvalliseen alastuloon. Minä en yleensä kyllä lopeta kiistelyjä takaoven kautta, mutta tietysti sinä saat niin tehdä.


Ainiin, ja miun mielestä viimeisimpiä hyviä Jeff matseja on tuon aiemmin mainitun tikasmatsin lisäksi Nitron ja Jeffin häkkimatsi New years revolutions 2007. Onko joku nähnyt sen?
Pah..Odotin miehiltä paljon enemmän..Kerran kun tämä ei ollut normaali single. Ottelussa oli muutama highspot, mutta brawlaamiseksi se sen jälkeen jää.


En maininnutkaan voltintekemisestä mitään. Siun tekemistä volteista en sano mitään, koska en ole nähnyt. Jos haluat jatkaa samasta aiheesta, niin: Bring it on! Mie oon valmis! ^^

Ensimmäinen argumenttini: kuudentoista vuoden ikäsi erottuu hyvin tuossa taustalla, kun näet kaiken niin mustavalkoisesti. Ei sillä että kaikki 16 vuotiaat olisivat samasta puusta veistettyjä.
Toinen argumentti: Jos joku haluaa sovitella, häntä ei kannata sylkeä naamaan.
Kolmas argumentti: Kuten olen sanonut pari kertaa aiemmin, kaikki eivät voi pitää kaikista, eivät siis kaikista matseistakaan. Ja mie sentään pidän jollain kieroutuneella tavalla Nitron hahmosta, vaikka hän käyttääkin vaaleanpunaista.

*virnistää itsekseen ajatukselle Nitrossa pinkeissä karvaisissa kengissään*
"Koppis" kirjoitti:


En maininnutkaan voltintekemisestä mitään. Siun tekemistä volteista en sano mitään, koska en ole nähnyt. Jos haluat jatkaa samasta aiheesta, niin: Bring it on! Mie oon valmis! ^^
"Bring it On"..Kiistelyhän on vain mukavaa, ja minä ainakin pidän kiinni mielipiteestäni.

Ensimmäinen argumenttini: kuudentoista vuoden ikäsi erottuu hyvin tuossa taustalla, kun näet kaiken niin mustavalkoisesti. Ei sillä että kaikki 16 vuotiaat olisivat samasta puusta veistettyjä.

Krhm...15 vuottapa olen. Voi olla että olen hieman mustavalkokatseinen, mutta voisitko perustella tuota väitettä omasta näkökulmastasi?

Toinen argumentti: Jos joku haluaa sovitella, häntä ei kannata sylkeä naamaan.
Pah..kuten jo sanoin, kiistely on vain hauskaa.

Kolmas argumentti: Kuten olen sanonut pari kertaa aiemmin, kaikki eivät voi pitää kaikista, eivät siis kaikista matseistakaan. Ja mie sentään pidän jollain kieroutuneella tavalla Nitron hahmosta, vaikka hän käyttääkin vaaleanpunaista.
Totta, mutta mielipiteitäkin voi edustaa.
On olemassa myös ihmisiä jotka todella tykkäävät tehdä näitä puolivoltteja ja muutenkin hulluja hyppyjä. Omasta mielestäni high-flying liikkeet ovat hienompia kuin side deathlockit sun muut. Jeff ja monet muut pyrkivät loistamaan näiden kautta, eikä paikkailemaan niin surkeita painitaitojaan niillä. Ja tuolla aikaisemmin mainittiin, että Jeff nousi WWF:ään itseoppineena. Mites luulette että tämä on mahdollista?
En ole mikään Hardy fanaatikko, mutta ihmettelen vaan että WWE:ssä on paljon huonompiakin painijoita kuin Jeff, mutta silti hänestä jaksetaan repiä irti noin paljon kritiikkiä.
Hei oikeasti kyllä se on huomattu että teitä ei kiinosta muu kun tälläinen meininki:kuva
"rotten sound" kirjoitti:
Jeff ja monet muut pyrkivät loistamaan näiden kautta, eikä paikkailemaan niin surkeita painitaitojaan niillä.

Koska he eivät pysty loistamaan painitaidoillaan. He spottailevat, ja sitä kautta korjaavat ainakin vähän painitaidon puutetta.

Ja tuolla aikaisemmin mainittiin, että Jeff nousi WWF:ään itseoppineena. Mites luulette että tämä on mahdollista?

En ihmettele..Jeffillä oli kuitenkin jo aika vankka painikokemus ennen WWE uraa, OMEGAssa. Jossa hän sai kehittyä paljon lahjakkaamman veljensä seurassa.
"deluxe" kirjoitti:
En ole mikään Hardy fanaatikko, mutta ihmettelen vaan että WWE:ssä on paljon huonompiakin painijoita kuin Jeff, mutta silti hänestä jaksetaan repiä irti noin paljon kritiikkiä.
Hei oikeasti kyllä se on huomattu että teitä ei kiinosta muu kun tälläinen meininki:kuva

Repesin tolle täydellisesti Huomattu muuten on, että supa osaa yleistää hianosti
"Supa" kirjoitti:
"Koppis" kirjoitti:


En maininnutkaan voltintekemisestä mitään. Siun tekemistä volteista en sano mitään, koska en ole nähnyt. Jos haluat jatkaa samasta aiheesta, niin: Bring it on! Mie oon valmis! ^^
"Bring it On"..Kiistelyhän on vain mukavaa, ja minä ainakin pidän kiinni mielipiteestäni.

Ensimmäinen argumenttini: kuudentoista vuoden ikäsi erottuu hyvin tuossa taustalla, kun näet kaiken niin mustavalkoisesti. Ei sillä että kaikki 16 vuotiaat olisivat samasta puusta veistettyjä.

Krhm...15 vuottapa olen. Voi olla että olen hieman mustavalkokatseinen, mutta voisitko perustella tuota väitettä omasta näkökulmastasi?

Toinen argumentti: Jos joku haluaa sovitella, häntä ei kannata sylkeä naamaan.
Pah..kuten jo sanoin, kiistely on vain hauskaa.

Kolmas argumentti: Kuten olen sanonut pari kertaa aiemmin, kaikki eivät voi pitää kaikista, eivät siis kaikista matseistakaan. Ja mie sentään pidän jollain kieroutuneella tavalla Nitron hahmosta, vaikka hän käyttääkin vaaleanpunaista.
Totta, mutta mielipiteitäkin voi edustaa.


Tarkotatko, että miun pitäisi perustella miksi ajattelet mielestäni mustavalkoisesti, vai että miksi ikäsi näkyy läpi?
Vain 15? Sitä suuremmalla syyllä.

Kiistely on kyllä joskus hauskaa, jopa virkistävää, riippuen aiheesta, argumenteista ja siitä onko aikaa, esim. tässä tapauksessa istuskella tietokoneella.

Kyllä mielipiteitä voi edustaa, muttei pitäisi haukkua inhokkejaan, varsinkaan painin suhteen. Paitsi tietysti, jos osaa esittää kantansa asiallisesti/ hyvin perusteltuna, kritiikkiä, eikä pelkästään: Nokunsevaan on paskaa. Enkä tarkoita että sie olisit sanonut noin. Toisaalta, etpä ole Jeffiä säästellyt. Pystytkö sanomaan jotakin hyvää herrasta,tai hänen painitaidoistaan? Mie pystyn sanomaan jotakin hyvää kaikista henkilöistä/ hahmoista joita inhoan, jopa ei- painijoista.
"rotten sound" kirjoitti:
"deluxe" kirjoitti:
En ole mikään Hardy fanaatikko, mutta ihmettelen vaan että WWE:ssä on paljon huonompiakin painijoita kuin Jeff, mutta silti hänestä jaksetaan repiä irti noin paljon kritiikkiä.
Hei oikeasti kyllä se on huomattu että teitä ei kiinosta muu kun tälläinen meininki:kuva

Repesin tolle täydellisesti




Loisto kuva. Repesin totaalisesti. XD
"Koppis" kirjoitti:
etpä ole Jeffiä säästellyt. Pystytkö sanomaan jotakin hyvää herrasta,tai hänen painitaidoistaan? Mie pystyn sanomaan jotakin hyvää kaikista henkilöistä/ hahmoista joita inhoan, jopa ei- painijoista.
Tietysti pystyn. Kyllä minä silti tykkään Jeffin ei single otteluista. On niitä spotteja ihan mukava katsoa tietysti.Mies taitaa kuitenkin TLC/Ladder matsit mahtavasti.
*mykistys*

Sie oot vyörytelly tässä Jeff topiikissa kritiikki lumipalloa, ja miun korvaan on ainakin kuulostanut ihan toiselta mitä edellinen kommenttisi antoi ymmärtää.
Mistä moinen suunnanmuutos?
Tuossa kyllä annoit supa ymmrtää että et pidä mistään kyseisessä herrassa.
"Koppis" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:
"deluxe" kirjoitti:
En ole mikään Hardy fanaatikko, mutta ihmettelen vaan että WWE:ssä on paljon huonompiakin painijoita kuin Jeff, mutta silti hänestä jaksetaan repiä irti noin paljon kritiikkiä.
Hei oikeasti kyllä se on huomattu että teitä ei kiinosta muu kun tälläinen meininki:kuva

Repesin tolle täydellisesti




Loisto kuva. Repesin totaalisesti. XD


Mistä tahasta giffistä tai clipistä saa tuollaisen tekemällä ja miten tuo liittyi aiheeseen?
Ei ehkä mitenkään... Etkö huumoria ymmärrä?
"TheBraindead" kirjoitti:
miten tuo liittyi aiheeseen?
Enemmän kuin arvaatkaan.
"TheBraindead" kirjoitti:

Mistä tahasta giffistä tai clipistä saa tuollaisen tekemällä ja miten tuo liittyi aiheeseen?


Tuo todellakin liittyi aiheeseen, tarvitsee vain käyttää hieman päätään ja sarkasmintajua.
Taisin nyt vasta itsekin tajuta tämän idean...
Hyvä rotten sound.
*taputtaa päähän*
"rotten sound" kirjoitti:
Ei ehkä mitenkään... Etkö huumoria ymmärrä?

Ymmärrän,ymmärrän.
"Koppis" kirjoitti:
*mykistys*

Sie oot vyörytelly tässä Jeff topiikissa kritiikki lumipalloa, ja miun korvaan on ainakin kuulostanut ihan toiselta mitä edellinen kommenttisi antoi ymmärtää.
Mistä moinen suunnanmuutos?
Niin..olen useaan otteeseen väittänyt että miehelle ei ole painitaitoa, ja hän ei osaa muuta kuin spottailla aina vähän välein, senkin keskinkertaisesti. Jeff ei ole paras missään. Ja kritiikkini on siis mennyt sillä linjalla.
Siun kannattaisi lisätä lauseeseen: Miun mielestä Jeff ei ole paras missään, koska uskon että Jeff fanien mielestä hän tekee jotkut asiat paremmin kuin kukaan muu. Tämä nyt on taas pilkunviilausta, mutta sitä vaan että vaikket itse pidä herran painitaidoista, niin se ei tarkoita että kaikki muut olisivat samaa mieltä.

Ja sitten vielä, jos hän on mielestäsi keskinkertaisuus, niin miksi "hänen spottejaan on mukava katsoa." Ja "taitaa Ladder/TLC matsit mahtavasti."
Miten keskinkertaisuudesta voi muka kirjoittaa tälläista? Etkai vain ole puhunut ristiin itsesi kanssa? Kannattaa ainakin itsekseen miettiä että mitä mieltä olet herrasta. Miuta ainakin ihmetyttää nämä ristiriitaisilta kuulostavat mielipiteesi.
"Koppis" kirjoitti:

Ja sitten vielä, jos hän on mielestäsi keskinkertaisuus, niin miksi "hänen spottejaan on mukava katsoa." Ja "taitaa Ladder/TLC matsit mahtavasti."
Kaikenlaista spottailua on mukava katsoa vaikka se keskinkertaista olisikin. Ja Jeff ei loista single matseissa, mutta TLC/ladder ottelut taitaa...Mutta ei siinä siltikään ole paras.
Mielestäni, Jeff osaa vähän jotain, mutta missään hän ei yllä Top-5 listalleni.
Hän on keskiverto spottiapina ja reilusti yliarvostettu..
"Supa" kirjoitti:
"Koppis" kirjoitti:

Ja sitten vielä, jos hän on mielestäsi keskinkertaisuus, niin miksi "hänen spottejaan on mukava katsoa." Ja "taitaa Ladder/TLC matsit mahtavasti."
Kaikenlaista spottailua on mukava katsoa vaikka se keskinkertaista olisikin. Ja Jeff ei loista single matseissa, mutta TLC/ladder ottelut taitaa...Mutta ei siinä siltikään ole paras.
Mielestäni, Jeff osaa vähän jotain, mutta missään hän ei yllä Top-5 listalleni.
Hän on keskiverto spottiapina ja reilusti yliarvostettu..


Jeff kykenee Ladder/TLC otteluissa ihan kelpo spotteihin,mutta ei yllä millään vaikkapa Jack Evansin tasolle joka on kunnon spottiapinahyppypapu. Jeff on otellut kyllä IWA;ssa pari kohtuullista matsia Super Crazya vastaan,mutta Jeff on todellakin yliarvostettu ja spottiapina.
Siun kannattaisi lisätä lauseeseen: Miun mielestä Jeff ei ole paras missään, koska uskon että Jeff fanien mielestä hän tekee jotkut asiat paremmin kuin kukaan muu.


Tämä on todella säälittävää itseltäni tulla tässä vaiheessa sekaantumaan, mutta tuo on kyllä uskomattoman huono peruste. Kyllä varmasti esimerkiksi Batistafanit pitävät Batistaa parhaana joissain asioissa...
Supa: Jos tykkäät spottailuista ylipäänsä, niin miksi aikaisemmissa kommenteissasi spottiapina saa negatiiviselta kuulostavan soinnun?

Braindead: En tiedä kuka tämä spottiapina pupu on josta mainitsit, mutta todennäköisesti hän ei ole Smackissa eikä Rawissa?
Mie en oo juurikaan nähnyt muiden konseptien otteluita.

Jeff, ei miunkaan listalla yllä top- viitoseen, mutta pidän hänestä silti. Kattokaas miulle vapaapainin kattomisessa tärkeintä ei ole painitaidot vaan hyvin tehty ja esitetty hahmo, sekä hyvin myydyt ottelut, jos tiedätte mitä tarkoitan?. Tosin en väitä että Jeff huono painija olisi. Kohta en enää ymmärrä miksi heilun täällä Jeff puolella, kun miun pitäisi mennä enemmän käymään omien suosikkieni sivuilla. Vai tuutteko sinne haukkumaan miun suosikit?


"finlay" kirjoitti:
Siun kannattaisi lisätä lauseeseen: Miun mielestä Jeff ei ole paras missään, koska uskon että Jeff fanien mielestä hän tekee jotkut asiat paremmin kuin kukaan muu.


Tämä on todella säälittävää itseltäni tulla tässä vaiheessa sekaantumaan, mutta tuo on kyllä uskomattoman huono peruste. Kyllä varmasti esimerkiksi Batistafanit pitävät Batistaa parhaana joissain asioissa...


Kyllä, sekaantumisesi tässä vaiheessa on hiukka myöhäistä, muttakun tänne pölähdit niin samapa tuo, kommentoin samalla siullekkin. Ymmärrän kantasi, ja olen osittain samaa mieltä, mutta et ehkä ole ymmärtänyt pointtiani tuossa edellisessä kommentissani. Ja se taisi olla huonosti muotoiltu, koska joudun tarkentamaan sitä Pointti on se, että kaikki saavat miun puolesta pitää kenestä haluavat, mutta ei silti tarvitse hakkua muiden suosikkeja siksi että "he ovat mielestäni huonoja painijoita". Toisaalta, jos osaa perustella kantansa hyvin, voi esittää rakentavaa kritiikkiä.

Ja jos jatkan tätä Jeff sivustolla pyörimistä vielä kauan, miulta sekoaa pää ja unohdan miksi alunperin tulin tänne, enkä osaa enää perustella pointtejani. *virnistää väsyneesti, ja puistelee päätään*
"Koppis" kirjoitti:

Braindead: En tiedä kuka tämä spottiapina pupu on josta mainitsit, mutta todennäköisesti hän ei ole Smackissa eikä Rawissa?
Mie en oo juurikaan nähnyt muiden konseptien otteluita.


Ei ole SD:ssä tai Rawissa,painii nykyään ROH:issa ja vissiin Dragon-Gatessa ja tietysti WSX:ssä.
"TheBraindead" kirjoitti:
"Koppis" kirjoitti:

Braindead: En tiedä kuka tämä spottiapina pupu on josta mainitsit, mutta todennäköisesti hän ei ole Smackissa eikä Rawissa?
Mie en oo juurikaan nähnyt muiden konseptien otteluita.


Ei ole SD:ssä tai Rawissa,painii nykyään ROH:issa ja vissiin Dragon-Gatessa ja tietysti WSX:ssä.


Juu, niin arvelinkin. Jack Evanshan tuo kyseinen herra taisi olla nimeltään?
"deluxe" kirjoitti:
meininki:kuva


LOL ! Kiitos pelastit surullisen päiväni!
"Koppis" kirjoitti:
"TheBraindead" kirjoitti:
"Koppis" kirjoitti:

Braindead: En tiedä kuka tämä spottiapina pupu on josta mainitsit, mutta todennäköisesti hän ei ole Smackissa eikä Rawissa?
Mie en oo juurikaan nähnyt muiden konseptien otteluita.


Ei ole SD:ssä tai Rawissa,painii nykyään ROH:issa ja vissiin Dragon-Gatessa ja tietysti WSX:ssä.


Juu, niin arvelinkin. Jack Evanshan tuo kyseinen herra taisi olla nimeltään?


Jeps,Jack Evans on herra nimeltään niinkuin tuossa jo sanoinkin.
Tämän verran Swantonista:

"My Swanton Bomb was inspired by the Japanese wrestler, the Great Sasuke. I was so impressed with the gracefulness of his Senton Somersault. I'd wonder, What makes it look so pretty? I started watching the tapes in slo-mo and I saw how he would arch his back and hold his head up as he jumped of the top. I started practising it on the trampoline and that's where it came from.
I remember when I told Kevin Kelly about changing the name from Senton to Swanton.
I just want to put a little twist on it, I told him.
I don't know, he said. That sounds kind of weak.
Now everybody calls it the Swanton. The word has fully entered into wrestling terminology."

(Lainaus Jeffiltä kirjasta The Hardy Boyz- Exist 2 Inspire)
Ja koko ajanhan on ollut kyse siitä mitä Hardy tekee, eikä miten tekee.
Onhan se hienoa jos osaa painia hyvin, mutta loppujen lopuksi sillä ei tässä bisnekesessä ole osaa eikä arpaa. Muutenkin jos joku ei osaa painia kuten Bryan Danielson, vaan loistaa spottien kautta, tarkoittaako se sitä, että hän korvaa vajavaista taitoa pelkillä spoteilla? "hän tekee vain bumppeja, joten hän ei ole maailman paras painija kuten pitäisi". Ja ECW:n tahti oli paaaljon hitaampi ja ottelumäärät pienempiä, heidän oli jokseenkin helpompi tehdä näitä spotteja. Ja aikas monesti Raw Is War:issa Jeff lensi monta kertaa parin pöydän läpi perätysten Dudley Boyz:in toimesta.