Hmph...Nyt kun kerran aloitin niin taistelen loppuun asti.. Mistä alottaa.
Mutta tuo täysi kunnioituksen puute Jeff Hardya kohtaan on jo törkeää. Mies on uhrannut kehonsa ja elämänsä urheiluviihteelle, ihan vain jotta katsojat nauttisivat.
Uhrannut elämänsä? Hah, mies missaili TNA:ssakin showeja tuon tuosta, ja en ihmettele jos taas ratkeaa siihen. Toki, arvostan kaikkia painijoita heidän tekemistään uhrauksista, mutta Jeff ei ansaitse sen enempää kuin kukaan muukan sen tason spottiapina. Minä kunnioitan painitaitoa enemmän kuin välineurheilua.
Kuka tahansa, joka uhraa noin paljon elämästään jollekin asialle ja kykenee toteuttamaan suurimman unelmansa, ansaitseee kunnioituksen. Myös Jeff Hardy.
Joopa joo..Enköhän selittänyt tuossa ylempänä kaiken tähän liittyvän.
Niin, ja Supa, pistäpä kameralle kun teet Swantonin korkeilta tikkailta, kahden pöydän läpi ja kaverisi päälle, vieläpä hyvän näköisesti. Jos kykenet olemaan irvistämättä kivusta, niin silloin olen väärässä.
WrestleMania X7, Jeffin Swanton oli jopa hänen tasollaan huono. Hän vain kaatui eteenpäin. Joten eipä sillä hienoudella aina tarvitse olla väliä. Toiseksi, ei minun tarvitse, en ole tyhmä. En saa siitä palkkaa, ja jos väität että Jeff ei ivistä kivusta ladder bumpin jälkeen, niin hanki silmälasit. Vaikka puolivoltin osaankin tehdä, ei minun sitä todistaa tarvitse.
Taidetaan olla samaa mieltä meredith... Äläkä unohda mitä diving speareja hän on ottanut vastaan roikkuessaan mestaruusvyössä kiinni.
Ihan kuin Jeff olisi ainut joka joskus olisi ladder matseissa bumppia ottanut..
Tuo tusinaspottari sana saa ikävän kaiun minulla, voitko tosissasi väittää esim. Foleyta tai Van Damia tusinaspottariksi?
Auts..Muotoilin itse lauseeni väärin. tai no..Sanoin tyhmästi, takoitus oli sanoa siitä että Jeff on tusinaspottari
toisin kuin he.
Ja se että väität että Jeff ei kykene hyvään matsiin ilman rekvisiittaa, Oletko kenties katsonut miestä vähään aikaan?? Mielestäni hän on kehittänyt kehätyöskentelyään vain entistä parempaan suuntaan.
Väitän, mies pitää kantaa hyviin otteluihin. Miehen paras ottelu paluun jälkeen on ollut Ladder ottelu Nitroa vastaan. Tosin se nyt on mielipidekysymys, ja tämä on minun mielipiteeni.
Mielipideasioita submission vs. spottipaini
Hmph..
Toivottavasti ei tuolla loppuesimerkillä tarkoittanut minua, hamalainen. Sillä en ainakaan Indyjä ole pahemmin seurannut, vaan voin vanhan ECW:n ja WWE:n perusteella todistaa väitteeni.
Exactly. Ei tainnut supa tietää että puu ja betoni ovat kovia aineita. (?)
Miten tämä liittyi mihinkään? Tietysti on, mutta onhan muutkin kuin Jeff pöytä ja betonitemppuja tehneet.
Supa ei siis uskalla kokeilla temppua ilman palkkiota, eikä edes omia kavereitaan halua pöydälle laittaa. Huomautus vain, että Jeff on tehnyt Swantonin omalla veljelleen Mattille.
Älä nyt ala syytellä..Tietysti teen sen rahasta...Tai jos kustannat painikoulutukseni niin ehkä sitten näin. Ja sinulle pieni huomautus.
Hyvä painija ei tarvitse extreme spotteja sytyttääkseen yleisön (Kuten Jeff).
Vaan he käyttävät taitojaan.