Foorumiarkisto

← Painijat

Jeff Hardy

"Riveni" kirjoitti:
Ja Hardy ei ole uskottavampi kuin Mysterio. Siinä missä Mysterio käytti lennokkuuttaan oikein hyvin omaski hyödykseen, Hardyllä ei siihen psykologiaa löydy. Hänen lennokkaammat liikkeensä eivät ole läheskään yhtä hyvin ajoitettuja ja harkittuja. Ne eivät tunnu samanlaisilta vahvuuksilta. Mysterio voi voittaa vaikka Tripsun aivan hyvin, mutta Hardy ei voi. Hän ei ole tarpeeksi taitava tai tarpeeksi iso voidakseen voittamaan HHH:n viemättä tämän uskottavuutta. Mysterio taas voi, kunhan ottelu on rakennettu niin, että hän tuo vahvuuksiaan esille. Hardyllä kun taas ei ole mitään muuta vahvuutta kuin se periksiantamattomuus, jos sen sellaiseksi voi laskea.

Itseasiassa Mysterio on muuttunut enemmän tekniseksi, ei-niin flying -tyyliseksi painijaksi sen jälkeen kun pääsi suurempiin kuvioihin mukaan. Ylipäätänsä vauhti on laskenut ja tempo hidastunut sitten 2002 - ja tuolloinkin monet WWE:n asettamat liikerajoitukset söivät näyttävyyttä.

Jeff osaa olla uskottava omalla tavalla. Tottakai mukana on underdog'maista henkeä ja periksi ei anneta - mutta rämäpäisyys, hulluus ja riskinotto tuo lisää uskottavuutta. Riskeerataan oma keho toisen vahingoittamiseen. Onnistuessaan pin-count tai jos käy huonosti, niin toisinpäin.
"Riveni" kirjoitti:
"lhasafi" kirjoitti:
Toisekseen, HHH on niin over että yksi jobi Jeffille ei vie hänen uskottavuuttaan pennin vertaa.


Ehh? Mitä overimpi, sitä enemmän uskottavuutta moinen tappio syö. Kai sen nyt järkikin jo sanoo? Jos tyyppi ei olisi lainkaan over, ketään ei kiinnostaisi, jos tämä häviäisi jollekkulle.

Otetaan nyt järki käteen. HHH on niin over, että yksi jobi sinne tai tänne ei vaikuta mitään. Vaikka HHH jobbaisi jollekin Funakille, niin mitä se todellisuudessa vaikuttaisi? Ei mitään. HHH pysyisi main eventissä ja Funaki jäisi edelleen HEATin vaihtopenkille. (Ja ennenkuin joku smark alkaa vinettää, niin tiedän HHH:n ja Funakin olevan eri brandeissa...)

Toisekseen, Jeff Hardy on aika eri kaliiperin jätkä kuin Shoichi Funaki. Tykkäätpä sinä tai kuka tahansa siitä tai et, niin Jeffistä on kuitenkin rakennettu varsin uskottava haastaja sinne main eventin ovea kolkuttelemaan. Hunter on hävinnyt aiemminkin ja vielä köykäisemmillekin vastustajille eikä se ole hänen tahtiaan juuri haitannut.
Ehh? Mitä overimpi, sitä enemmän uskottavuutta moinen tappio syö. Kai sen nyt järkikin jo sanoo? Jos tyyppi ei olisi lainkaan over, ketään ei kiinnostaisi, jos tämä häviäisi jollekkulle.

Triple H jobbasi Evoluution aikana muistaakseni Shelton Benjaminille joku 3 kertaa peräkkäin ja Jeff on ehkä "vähän" overimpi kuin Shelton Benjamin.
Mutta kyllä jos tuota Jeff / Orton feudia venytetään maniaan asti, niin Hardy siellä sen vie.

Ja en pahana tuota pitäisi. Saataisiin vähän uutta verta tuonne piireihin jotka sitä mestaruutta pyörittelevät toisillaan.

Batista-Edge-Orton-HHH-HBK jne...
Milloin HBK on muka ollut viimeksi mestari? 2002. Tosiaan ihan äsken. Ortonkaan ei ole loppujen lopuksi ollut kovin monesti mestarina, HHH on ollut viimeisen parin vuoden aikana mestarina ilmeisesti vain kerran.

No, on niitä mestareita sinänsä ollut kyllä viime vuosina aika vähän. Siltikään HBK ei kuulu heihin.
"Tirkka" kirjoitti:
Milloin HBK on muka ollut viimeksi mestari? 2002. Tosiaan ihan äsken. Ortonkaan ei ole loppujen lopuksi ollut kovin monesti mestarina, HHH on ollut viimeisen parin vuoden aikana mestarina ilmeisesti vain kerran.

No, on niitä mestareita sinänsä ollut kyllä viime vuosina aika vähän. Siltikään HBK ei kuulu heihin.

Kolmen viimeisen vuoden aikana WWE:n mestaruutta on pitänyt hallussaan viisi eri painijaa, ja niistäkin Triple H piti mestaruutta ainoastaan pienen hetken Cyber Sundayn aikana.

World Heavyweight Championship on ollut seitsemällä eri painijalla, ja yksikään heistä ei ole ollut Triple H, joten yllättävän kauan HHH on pyörinyt ilman mestaruutta, jos tuota pientä hetkeä ei lasketa.

Ja HBK oli mestarina edellisen kerran vuonna 2002.
Korjatakseni itseäni, tarkoitin siis noita ... no miksi niitä nyt sanotaan... kuitenkin tuota porukkaa joka noita main eventtejä pyörittelee ristiinrastiin...
"The Knob" kirjoitti:
Korjatakseni itseäni, tarkoitin siis noita ... no miksi niitä nyt sanotaan... kuitenkin tuota porukkaa joka noita main eventtejä pyörittelee ristiinrastiin...

Main eventer...
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"The Knob" kirjoitti:
Korjatakseni itseäni, tarkoitin siis noita ... no miksi niitä nyt sanotaan... kuitenkin tuota porukkaa joka noita main eventtejä pyörittelee ristiinrastiin...

Main eventer...


Niin

Ei ihan ole nuo termit hallussa

Mutta kiva lisähän sinne oisi saada uusi naama. Nyt kun sellaiseen on mahdollisuus.

Eikös Kennedyä yritetty jotenkin nostattaa tuonne. Mutta Kennedy taitaa olla nyt enemmän "Midcard" (onko oikea termi?)


Nyt kun nuo MAIN EVENTit pyörii

Batista-Undertaker-Tripsu-HBK-Mysterio-RKO-Edge akselilla...

unohtuiko joku?
Onneksi olkoon Riveni. Sinä voitit.
http://img380.imageshack.us/img380/8653/hahahadw9.jpg

Olen pahoillani, en vain kyennyt vastustamaan kiusausta tälläkertaa

Vitsit sikseen, sillä tämä tapaus sattui kyllä sinänsä huonoon aikaan, että mies oli selvästi kohentanut otteitaan itse kehässä. Eihän se toki muita puutteita paikkaa, mutta otteluiden viihdyttävyys oli nousussa.

Ja niille, jotka joskus taannoin tässä topikissa minulle kirosivat, ettei Jeffin huumeidenkäytöstä ole todisteita ja että se on vaan spekulointia: HAH HAH!
Eipä tulla taas pitkän aikaan Jeff Hardyn odotukset ylittäviä TV-matseja Raw'ssa näkemään. Alkuvuoden aikana Jeffi kerta toisensa jälkeen varasti Raw'ssa show'n otteluissaan Umagaa, Michaelsia ja kahteen kertaan Jerichoa vastaan.

Mutta jokaisella pilvellä on hopeareunus. Ehkä WWE nyt alkaa toden teolla pushaamaan Hardyn veljessarjan parempaa painosta ja antaa Mattille viimeistään Backlashissa sen kauan kaivatun ja ah, niin ansaitun US-vyön.
No, hyvä vain että kärähti nyt, ettei sitten MITBin voittaneena kärähtänyt juuri paria päivää ennen mestaruusmatsia.
"What" kirjoitti:
Mutta jokaisella pilvellä on hopeareunus. Ehkä WWE nyt alkaa toden teolla pushaamaan Hardyn veljessarjan parempaa painosta ja antaa Mattille viimeistään Backlashissa sen kauan kaivatun ja ah, niin ansaitun US-vyön.


Ai WWE pushaisi Mattia siksi, koska hänen veljensä kärähti toistamiseen kielletyistä aineista?
"Darien Fawks" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Mutta jokaisella pilvellä on hopeareunus. Ehkä WWE nyt alkaa toden teolla pushaamaan Hardyn veljessarjan parempaa painosta ja antaa Mattille viimeistään Backlashissa sen kauan kaivatun ja ah, niin ansaitun US-vyön.


Ai WWE pushaisi Mattia siksi, koska hänen veljensä kärähti toistamiseen kielletyistä aineista?


Ei tietenkään. Ja jos oikein muistan, Matt ei ole koskaan vetänyt (tai jäänyt kiinni ainakaan vielä) aineita, joten en ymmärrä miksi häntä ei pitäisi pushata. Ja IMO, Matt on paljon parempi painija kuin Jeff, joten USA-mestaruus hänelle. Ja mulla on periaatteessa aivan sama, palaako Jeff Hardy enää WWE:hen, potkut saa kuitenkin seuraavan 1-2 vuoden sisällä.
Tässä JR:n blogista:

Comments From Jim Ross

"It saddens and greatly disappoints me that Jeff Hardy will be absent from the WWE for the next month or so.

Nonetheless, I am happy that Jeff isn’t suffering from a serious injury as has plagued so many wrestlers recently. The WWE could have certainly utilized Jeff’s services during these challenging times and no one can dispute the fact that Jeff’s individual popularity wasn’t building toward an all time high if it wasn’t already there.

Everyone is human and as the old saying goes “to err is human” but the timing of these unfortunate circumstances are extremely untimely.

The “good news” if one chooses to look for some positive in this situation is that Jeff will be back in time, as I understand it, and he will have an opportunity to still make a big impact in the WWE and then move continuously in a positive direction in his career and finally live his dream of becoming the superstar he was meant to be."


JR:llä on kyllä hyvä pointti: to err is human, virheiden tekeminen on inhimillistä. Ei huumeiden käyttäminen ole viisasta koskaan, joten ei paluu niiden pariin ole harkittu päätös. – Hmm, huumeet ottavan vallan, mutta en antaudu, koska minulla on pushi menossa! Ei se ihan noin mene.

EDIT: Taisikin olla viime vuodelta tuo uutinen.
"meredith" kirjoitti:
En viitsi kiistellä näkemyseroista, mutta laskinpa huvikseni montako kunkin supertähden tuotetta oli kuvastossa. Lasken tuotteksi minkä tahansa, jossa supertähti on selvästi esillä. Mukana siis kaikki paitsi DVD:t.

WWEuroshop Autumn 2007:

Jeff Hardy: 6 tuotetta ja laskin ulos kaikki pelkät "Hardyz"-tuotteet, niiden kanssa olisi 11

John Cena: 9 tuotetta

Rey Mysterio: 5 tuotetta

Edge: 4 tuotetta

Undertaker: 4 tuotetta

Triple H: 3 tuotetta, joista yksi on DX tuote.

Jaa-a...ei ihme, että lehti tuntui olevan täynnä Hardyja... Opiskeltuani tuotesuunnittelua nyt jo jonkin aikaa, voin sanoa, ettei ilman kysyntää valmisteta yhtään mitään. Se ei vain olisi kannattavaa. 'nuff said.


Ja vertailun vuoksi tähän Spring 2008


John Cena: 8 tuotetta
Rey Mysterio: 6 tuotetta
Undertaker: 5 tuotetta
Triple H: 2 tuotetta
Jeff Hardy: 1 tuote (Hardyzien kanssa 4)
Edge: DUD (0 tuotetta)

Ja tämä suuri vertailu kertoo mitä? Ei niin yhtään mitään muuta kuin että "thats the way the cookie crumbles".
Jeff Hardy.. hmm, mitä tuosta miehestä nyt voinkaan sanoa?
Nooh..
Jeff ei ole painia parhaimmasta päästä todellakaan, mutta minäkin olen sillä kannalla että hänen hyppynsä ovat ihan hienon näköisiä mutta siihen ne plussa pisteet jääkin.
Taiteellisuus ja entinen huumeiden käyttö kyllä näkyy Jefissä vielä tänäkin päivänä. Maalaaminen ja tuo hiusten värjääminen kyllä näytää onnistuvan Jefiltä paremmin kuin painiminen.
Värikäs pukeutuminen sekä se hiusten jatkuva värikirjo luo kyllä jätkälle paljon persoonallisuutta, mutta siinä se sitten taas onkin. En ole kuulut Jefin puhuvan ikinä kehässä olessaan joten mikkitaitoihin en voi sanoa mitään.
Matin olen kuuluut puhuvan, nähnyt painivan ja tulin siihen lopputulokseen että Matt ottaa kyllä ammattinsa tosissaan ja tekee sen eteen töitä, mutta kun verrataan Matin veljeen on kaikki taas toisin päin, aivan kuin kaikki olisi Jefille vain huvia?
"Cristaa" kirjoitti:
En ole kuulut Jefin puhuvan ikinä kehässä olessaan joten mikkitaitoihin en voi sanoa mitään.


Jeff haastaa Undertakerin

Niin, ja kun sanoit, että Jeff on maalaamisessa hyvä, niin oletko koskaan muka nähnyt Jeffin maalaavan? Vai oletko vain huomannut sen seikan SvR -08 Loading screeneistä?
Niin, ja kun sanoit, että Jeff on maalaamisessa hyvä, niin oletko koskaan muka nähnyt Jeffin maalaavan?

En ole Jeffin koskaan nähnyt maalaavan, mutta Jefin maalauksia olen kyllä nähnyt.
"Cristaa" kirjoitti:
Niin, ja kun sanoit, että Jeff on maalaamisessa hyvä, niin oletko koskaan muka nähnyt Jeffin maalaavan?

En ole Jeffin koskaan nähnyt maalaavan, mutta Jefin maalauksia olen kyllä nähnyt.

Ok. Käsitin väärin, sorry.
Eipä mittään
"Markka" kirjoitti:
"Cristaa" kirjoitti:
Niin, ja kun sanoit, että Jeff on maalaamisessa hyvä, niin oletko koskaan muka nähnyt Jeffin maalaavan?

En ole Jeffin koskaan nähnyt maalaavan, mutta Jefin maalauksia olen kyllä nähnyt.

Ok. Käsitin väärin, sorry.

http://youtube.com/watch?v=P07uK-QPFKA

En ole kuulut Jefin puhuvan ikinä kehässä olessaan joten mikkitaitoihin en voi sanoa mitään.

http://youtube.com/watch?v=ho374EZx-uA
Nyt on kyllä pakko tulla kertomaan pari faktaa teille WrestlingAlertin jätkille. Tulin puhumaan WWE'n eniten vihaamastani painijasta, Jeffrey Nero Hardysta. Mies on yksinkertaisesti tylsä kasa paskaa nuoratun neliön sisällä ja mikkityöskentely aiheuttaa myötähäpeää. Karisman lukumäärä pyörii nollan alapuolella ja mies ei pysty viihdyttäviin otteluisiin ilman aseita tai huippuvastustajia vastaan. Ennen kyllä pidin miestä ihan ok -tasolla, mutta kelkka on kääntynyt. Sangollinen oksennusta pelkän pärstän näkemisen takia, ja kilo ripulia kun hän on maailmanmestari. Lisäksi tämä säälittävä eikö tehdä vaiko tehdä -sopimuspelleily pistää ärsyttämään. Toivottavasti WWE ei pääse yhteisymmärrykseen hänen kanssaan ja painuu hautautumaan vaikka TNA'han. Ei tulisi ikävä, se kyllä nostaisi WWE'n osakkeita silmissäni. Siellä voisi varmaan myös vetää niitä Pohjois-Carolinan metsien sieniä, kun tuollaisella paskapromootiolla ei ole varaa menettää ''supertähteä''.
^ Liian angstinen postaus vastattavaksi...
"Sandz" kirjoitti:
Nyt on kyllä pakko tulla kertomaan pari faktaa teille WrestlingAlertin jätkille. Tulin puhumaan WWE'n eniten vihaamastani painijasta, Jeffrey Nero Hardysta. Mies on yksinkertaisesti tylsä kasa paskaa nuoratun neliön sisällä ja mikkityöskentely aiheuttaa myötähäpeää. Karisman lukumäärä pyörii nollan alapuolella ja mies ei pysty viihdyttäviin otteluisiin ilman aseita tai huippuvastustajia vastaan. Ennen kyllä pidin miestä ihan ok -tasolla, mutta kelkka on kääntynyt. Sangollinen oksennusta pelkän pärstän näkemisen takia, ja kilo ripulia kun hän on maailmanmestari. Lisäksi tämä säälittävä eikö tehdä vaiko tehdä -sopimuspelleily pistää ärsyttämään. Toivottavasti WWE ei pääse yhteisymmärrykseen hänen kanssaan ja painuu hautautumaan vaikka TNA'han. Ei tulisi ikävä, se kyllä nostaisi WWE'n osakkeita silmissäni. Siellä voisi varmaan myös vetää niitä Pohjois-Carolinan metsien sieniä, kun tuollaisella paskapromootiolla ei ole varaa menettää ''supertähteä''


ASIAA!!!!
Jeff Hardy on supertähti ja Sandz on a-hole. Win-Win.
Ai.

Jeff Hardy on noob ja Captain Charisma on mukamas supersankari. Win-Win. Failed.
"Sandz" kirjoitti:
Ai.

Jeff Hardy on noob ja Captain Charisma on mukamas supersankari. Win-Win. Failed.


Captain Charisma oli suurempi kuin Aquaman, kysy vaikka Eugenelta. Mutta oikeasti kauheaa angstia. Miksi Hardyn edes täytyisi kyetä hyviin matseihin muiden kuin huippupainijoiden kanssa? Parempi olla sitten pushaamatta niitä huonoja painijoita ME:hen. Kuitenkin jokainen joka ei ole kuuro/sokea näkee miten suosittu Hardy on ja silloin kannattaisi ajatella vähän ennen kuin näppäilee yhtään mitään julkiselle keskustelufoorumille.
"Captain Charisma" kirjoitti:
"Sandz" kirjoitti:
Ai.

Jeff Hardy on noob ja Captain Charisma on mukamas supersankari. Win-Win. Failed.


Captain Charisma oli suurempi kuin Aquaman, kysy vaikka Eugenelta. Mutta oikeasti kauheaa angstia. Miksi Hardyn edes täytyisi kyetä hyviin matseihin muiden kuin huippupainijoiden kanssa? Parempi olla sitten pushaamatta niitä huonoja painijoita ME:hen. Kuitenkin jokainen joka ei ole kuuro/sokea näkee miten suosittu Hardy on ja silloin kannattaisi ajatella vähän ennen kuin näppäilee yhtään mitään julkiselle keskustelufoorumille.


Kyllähän minä ajattelin ihan selkeästi mitä lähetin. Kerroin vain julkisen mielipiteeni Jeff Hardysta joka ei taida olla lakikirjojen vastaista. Joo, kirjoitin tuon viestin kyllä aika angstina, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että tuota mieltä olen oikeasti Jeff Hardysta. Olen vain tavallinen wnb-smark Porista, joka nauttii hyvästä painista, eikä surkeista narkkareista. And that's the bottom line, 'couse Sandz said so! No joo...
Wannabe-smark... Eikö wnb-smarkkailu ole vähän niinkuin vanha juttu? Sandz, hyväksy se. Olet ihan perseestä.
"Phenomenon" kirjoitti:
Wannabe-smark... Eikö wnb-smarkkailu ole vähän niinkuin vanha juttu? Sandz, hyväksy se. Olet ihan perseestä.

Keskittyisit sinäkin joskus keskustelemiseen, etkä aina tuohon heel_status_virtuaalipippelin_ kasvattamiseen. Ei tuota jaksa kukaan kuunnella..
"ViiZei" kirjoitti:
"Phenomenon" kirjoitti:
Wannabe-smark... Eikö wnb-smarkkailu ole vähän niinkuin vanha juttu? Sandz, hyväksy se. Olet ihan perseestä.

Keskittyisit sinäkin joskus keskustelemiseen, etkä aina tuohon heel_status_virtuaalipippelin_ kasvattamiseen. Ei tuota jaksa kukaan kuunnella..


No antaa hänen yrittää olla jotain, eihän se minua pahemmin kiinnosta. Ja btw, en ole perseestä vaan pimpistä.

*Hihihih.*

Joo, lopetan tämän ennen kuin menetän kirjoitusoikeudet. Kts gg.
Hoitakaa henkilökohtaisuudet roskiksen puolella ja pitäkää homma täällä asiallisena.

PS. Huomautan tästä asiallisesti vain kerran.

PS2: Olette kaikki ihan vitun naurettavia.
Silloin kun Hardya alettiin nostaa main eventiin, suurin osa piti sitä positiivisena asiana, että saadaan vaihtelua niiden 4-6:n ikuisen main eventerien rintamaan. Toki olihan jo silloin nämä Hardy-haterit, mutta yleisesti ottaen sitä pidettiin positiivisena vaihteluna. Ja sitä se olikin, kaiken lisäksi Jeff oli tyyliltään täysin erilainen kuin nämä brawlerit, jotka sitä osiota vahvasti hallitsevat. Nyt Hardy on ollut jo verrattain pitkään puhdas main eventer, ja samalla hänen heikkoutensa ovat tulleet yhä selkeämmin esille: rajalliset promotaidot ja tietty yksipuolisuus kehässä, ei hallitse kehäpsykologiaa. Niinpä onkin luonnollista, että osa painifaneista on kyllästynyt häneen ja pitää epäreiluna, että monet taitavemmat kaverit jäävät hänen varjoonsa. Itsekin olen yksi näistä. Jeff saa kuitenkin sellaisen konnektion yleisöön, että taitaa John Cena olla ainoa, jolla on jotain sanomista tähän. Eli hyvinkin todennäköisesti Jeff tulee pysymään main eventterinä niin kauan kunnes päättää lähteä/tyrii taas.
Bobby Lashley-syndrooma, anyone.
"What" kirjoitti:
Niinpä onkin luonnollista, että osa painifaneista on kyllästynyt häneen ja pitää epäreiluna, että monet taitavemmat kaverit jäävät hänen varjoonsa. Itsekin olen yksi näistä.

Tuo selitys pätee todella moneen Main Eventeriin, ainakin Suomen vapaapaini-sivustoilla.

Hyvänä esimerkkinä voidaan pitää, kuinka aikoinaan puhuttiin, että Eddie Guerrero ja Chris Benoit on nostettava Main Eventiin välittömästi. Sitten, kun tapahtuma kävi toteen WrestleMania XX:n aikoihin, niin ei heistä kuitenkaan sen enempää puhuttu jälkeen päin. Tosin hyvinä painijoina monet heitä pitivät.

Tämän jälkeen alettiin odottamaan kuitenkin Randy Ortonin nousua huipulle. Muutama kuukausi vierähti ja häneen kuitenkin kyllästyttiin. Heel-turn tosin nosti miehen kiinnostavuutta hieman takasin sivustoilla.

Nuo kaksi ovat hyviä esimerkkejä vuodelta 2004, mutta onhan näitä vaikka kuinka paljon. Esimerkiksi John Cena ja osittain CM Punk ovat myös hyviä esimerkkejä viime vuosilta. Ja nyt nykyisistä kaiketi myös Jeff Hardy.

On näitä varmasti aikaisemminkin ollut, mutta silloin ei ole ollut internetiä.
"rotten sound" kirjoitti:
"Riveni" kirjoitti:

Persoonasta on paha sanoa mitään kun ei tiedä, paitsi tietenkin sen, että mies oli(luultavasti on yhä) täysi narkkari.
Et siis ota selvää asioista ennekuin tulet tänne sanomaan "luultavasti" joka on vain hatara oletus. Ja minä kun luulin, että ajattelet ennenkuin kirjoitat.


"meredith" kirjoitti:
oletko sinä ollut Jeff Hardyn asunnossa? Jos et, niin miten voit väittää, että hän on käyttänyt huumeita? En toki sulje huumeiden mahdollisuutta pois, mutta koska missään ei ole varmaa tietoa asiasta, niin minun silmissäni ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan.


Jeeaah, oli aivan pakko kaivaa tämä esille. Siis pakottava, miltei narkkarinomainen riippuvuuden aiheuttama tarve!

Itseasiassa kuvittelin, että Jeff olisi ennemminkin pilvipoikia, mutta olikin näemmä opiaatteihin päin, mikä on not-good jopa allekirjoittaneen kirjoissa.
Jep, tais WWE lykätä Jeffin DVD:n julkaisua hetkeksi. Ei tainnut olla isoille herroille mieleen tuo Jeffin viimeisin tempaus.

Itelläki oli käsitys että pilivi maistuu vaa taitaa maistua vähä tujummatki aineet..
Itse olen Jeff Hardyn fani jo vuodesta 2006 :) Haukutte häntä narkkariksi koska hän käyttää huumeita ja spottiapinaksi koska hän tekee spotteja? Selvä, hän käyttää huumeita, mutta onko teille koskaan tullut mieleen, että hänellä on huumeONGELMA? Vai luulitteko, että hän ottaa huumeita huvikseen? Luonnollisesti Jeff kieltäytyi vieroituksesta, koska luulee huumeiden auttavan häntä. Mutta oletteko jo unohtaneet ne kaikki hemmetin hienot spotit? Kaikki Swanton Bombit pöytien läpi, Whisper in the Windit häkin päältä ja se RAW:issa hemmetin korkealta oleva Swanton Bomb? Minua ei kiinnosta onko hän spottiapina tai huumeiden käyttäjä, hän oli/on paras High Flyer ikinä.

Muuten, tietääkö kukaan, mikä on Jeffin nykyinen laita? Odottaako hän yhä tuomiotaan, vai pääsikö hän pälkähdästä? Itse en ole ainakaan huomannut, että hänet oltaisiin jo tuomittu/hän olisi vapaa nyt..
The Hardy Boy kirjoitti:
Itse olen Jeff Hardyn fani jo vuodesta 2006 :) Haukutte häntä narkkariksi koska hän käyttää huumeita ja spottiapinaksi koska hän tekee spotteja? Selvä, hän käyttää huumeita, mutta onko teille koskaan tullut mieleen, että hänellä on huumeONGELMA? Vai luulitteko, että hän ottaa huumeita huvikseen? Luonnollisesti Jeff kieltäytyi vieroituksesta, koska luulee huumeiden auttavan häntä. Mutta oletteko jo unohtaneet ne kaikki hemmetin hienot spotit? Kaikki Swanton Bombit pöytien läpi, Whisper in the Windit häkin päältä ja se RAW:issa hemmetin korkealta oleva Swanton Bomb? Minua ei kiinnosta onko hän spottiapina tai huumeiden käyttäjä, hän oli/on paras High Flyer ikinä.

Muuten, tietääkö kukaan, mikä on Jeffin nykyinen laita? Odottaako hän yhä tuomiotaan, vai pääsikö hän pälkähdästä? Itse en ole ainakaan huomannut, että hänet oltaisiin jo tuomittu/hän olisi vapaa nyt..


"Junkie or junky may also refer to:

* A person with a drug addiction, most often referring to users of opiates."


Enkä välttämättä sanoisi Jeff Hardya spottiapinaksi. Sitä sanaa käytetään muutenkin aivan liikaa ja väärissä tapauksissa. Miehelle ei ole vielä tullut tuomiota, mutta ei, ei hän ole pälkähästä päässyt. Olisikohan oikeudenkäynti tässä kuussa, ei voi muistaa kuin ei niin paljon edes kiinnosta.
Captain Charisma kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Itse olen Jeff Hardyn fani jo vuodesta 2006 :) Haukutte häntä narkkariksi koska hän käyttää huumeita ja spottiapinaksi koska hän tekee spotteja? Selvä, hän käyttää huumeita, mutta onko teille koskaan tullut mieleen, että hänellä on huumeONGELMA? Vai luulitteko, että hän ottaa huumeita huvikseen? Luonnollisesti Jeff kieltäytyi vieroituksesta, koska luulee huumeiden auttavan häntä. Mutta oletteko jo unohtaneet ne kaikki hemmetin hienot spotit? Kaikki Swanton Bombit pöytien läpi, Whisper in the Windit häkin päältä ja se RAW:issa hemmetin korkealta oleva Swanton Bomb? Minua ei kiinnosta onko hän spottiapina tai huumeiden käyttäjä, hän oli/on paras High Flyer ikinä.

Muuten, tietääkö kukaan, mikä on Jeffin nykyinen laita? Odottaako hän yhä tuomiotaan, vai pääsikö hän pälkähdästä? Itse en ole ainakaan huomannut, että hänet oltaisiin jo tuomittu/hän olisi vapaa nyt..


"Junkie or junky may also refer to:

* A person with a drug addiction, most often referring to users of opiates."


Mitäs tämä lainaus nyt oli tarkoittavinaan?
Darien Fawks kirjoitti:
Captain Charisma kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Itse olen Jeff Hardyn fani jo vuodesta 2006 :) Haukutte häntä narkkariksi koska hän käyttää huumeita ja spottiapinaksi koska hän tekee spotteja? Selvä, hän käyttää huumeita, mutta onko teille koskaan tullut mieleen, että hänellä on huumeONGELMA? Vai luulitteko, että hän ottaa huumeita huvikseen? Luonnollisesti Jeff kieltäytyi vieroituksesta, koska luulee huumeiden auttavan häntä. Mutta oletteko jo unohtaneet ne kaikki hemmetin hienot spotit? Kaikki Swanton Bombit pöytien läpi, Whisper in the Windit häkin päältä ja se RAW:issa hemmetin korkealta oleva Swanton Bomb? Minua ei kiinnosta onko hän spottiapina tai huumeiden käyttäjä, hän oli/on paras High Flyer ikinä.

Muuten, tietääkö kukaan, mikä on Jeffin nykyinen laita? Odottaako hän yhä tuomiotaan, vai pääsikö hän pälkähdästä? Itse en ole ainakaan huomannut, että hänet oltaisiin jo tuomittu/hän olisi vapaa nyt..


"Junkie or junky may also refer to:

* A person with a drug addiction, most often referring to users of opiates."


Mitäs tämä lainaus nyt oli tarkoittavinaan?


Jos henkilö on riippuvainen huumeista/hänellä on huumeONGELMA, on hän junky eli narkkari. Ja kyllä, myös Jeff Hardy on joskus ihan huvikseen niitä huumeita vetänyt. Hyihyi. CM Punk rulz
No mutta narkkari on epäkunnioittava nimitys ihmisestä, joka yrittää päästää irti huumeista. Humaanina ihmisenä on hyvä ottaa huomioon, että kyseessä on huumeongelma, josta on vaikea päästä irti. Ei se tee ihmisestä pahaa, jos on ongelmia, eihän?

Toki kaikilla asioilla on kaksi puolta. Jos ystävälläsi tai perheenjäsenelläsi on alkoholiongelma, kutsutko sinä häntä juopoksi? Sairaushan se alkoholismikin on.

Voisin siis tulkita The Hardy Boyn tekstin siten, että hän ei halua tuomita ihmistä vain siksi, että hän on aikanaan hölmöillyt ja jäänyt kiinni huumausaineisiin.
En ole missään väittänyt että Jeff Hardy olisi paha ihminen, vaikka onkin narkkari. Menes nyt moraalinvartijaksi jonnekkin muualle.
Darien Fawks kirjoitti:
No mutta narkkari on epäkunnioittava nimitys ihmisestä, joka yrittää päästää irti huumeista. Humaanina ihmisenä on hyvä ottaa huomioon, että kyseessä on huumeongelma, josta on vaikea päästä irti. Ei se tee ihmisestä pahaa, jos on ongelmia, eihän?

Toki kaikilla asioilla on kaksi puolta. Jos ystävälläsi tai perheenjäsenelläsi on alkoholiongelma, kutsutko sinä häntä juopoksi? Sairaushan se alkoholismikin on.

Voisin siis tulkita The Hardy Boyn tekstin siten, että hän ei halua tuomita ihmistä vain siksi, että hän on aikanaan hölmöillyt ja jäänyt kiinni huumausaineisiin.

Life isn't all about sunshines and rainbows. It's a very cruel and nasty place and it will beat you down to your knees if you let it.

Jeff antoi maailman löydä hänet polvilleen.
Kiinnostaisi vain nähdä teidät huumausainekoukussa. Että olisitteko sitten sen parempia.
Darien Fawks kirjoitti:
Kiinnostaisi vain nähdä teidät huumausainekoukussa. Että olisitteko sitten sen parempia.

Ei siihen vahingossa ajauduta.
What kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Kiinnostaisi vain nähdä teidät huumausainekoukussa. Että olisitteko sitten sen parempia.

Ei siihen vahingossa ajauduta.


Eikö? Tahallaanko sitten?
Darien Fawks kirjoitti:
What kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Kiinnostaisi vain nähdä teidät huumausainekoukussa. Että olisitteko sitten sen parempia.

Ei siihen vahingossa ajauduta.


Eikö? Tahallaanko sitten?

Kukkahattuilu karkaa nyt käsittämättömiin sfääreihin. En usko, että kukaan ilkeä huumediileri on pakottanut Jeffiä polttelemaan sitä jointtia saatikka sitten että Jeff on tietämättään käyttänyt opiaatteja. Halusit hyväksyä sen tai et, kyllä Jeff on ihan itse tuon riippuvuutensa hankkinut. Sen enempää en halua moralisoida, mutta tuo teoria, jossa Jeff on uhri, on kyllä käsittämätöntä paskaa. Mitä seuraavaksi? Ibrahim Shkupolli oli perinpohjin hyvä mies, joka vain ajautui tekoihinsa surun ja murheen murtamana ja suomalaisten tulisi kokoontua muistelemaan tämän hienon miehen hienoa elämää?