Foorumiarkisto

← Painijat

Jeff Hardy

Topicin aihe Jeff Hardy, ei huumeet.
Jeff Hardy ajautui huumekoukkuun vuosia sitten, eikä hänen tämänpäiväisiä kärähtämisiään pitäisi sen vuoksi katsella niin kovasti kieroon. Mies teki tyhmyyksiä nuoruudessaan, ei vuonna 2009. Valitettavaahan tämä silti oli.
Darien Fawks kirjoitti:
Jeff Hardy ajautui huumekoukkuun vuosia sitten, eikä hänen tämänpäiväisiä kärähtämisiään pitäisi sen vuoksi katsella niin kovasti kieroon. Mies teki tyhmyyksiä nuoruudessaan, ei vuonna 2009. Valitettavaahan tämä silti oli.


Ei pitäisi sanoa vuosia, vaan pikemminkin 1-2 vuottahan siitä on, kun bännättiin 60 päivän pakkolomalle. 2008 taisi olla.

Olisi totaalinen mark-out moment, jos Jeff palaisi WWE:n ja voittaisi RR:n :shock:

..not gonna happen :(
The Hardy Boy kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Jeff Hardy ajautui huumekoukkuun vuosia sitten, eikä hänen tämänpäiväisiä kärähtämisiään pitäisi sen vuoksi katsella niin kovasti kieroon. Mies teki tyhmyyksiä nuoruudessaan, ei vuonna 2009. Valitettavaahan tämä silti oli.


Ei pitäisi sanoa vuosia
, vaan pikemminkin 1-2 vuottahan siitä on, kun bännättiin 60 päivän pakkolomalle. 2008 taisi olla.



Voi jeesus, faktat kuntoon. Kyllä se vuosia on jo siellä ollut.



Wikipedia kirjoitti:
Hardy, however, was released from WWE on April 22, 2003. The reasons given for the release were Hardy's erratic behavior, drug use, refusal to go to rehab, deteriorating ring performance, as well as constant tardiness and no-showing events. Hardy also cites "burn out" and the need for time off as reasons for leaving WWE.
xploiTah kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Jeff Hardy ajautui huumekoukkuun vuosia sitten, eikä hänen tämänpäiväisiä kärähtämisiään pitäisi sen vuoksi katsella niin kovasti kieroon. Mies teki tyhmyyksiä nuoruudessaan, ei vuonna 2009. Valitettavaahan tämä silti oli.


Ei pitäisi sanoa vuosia
, vaan pikemminkin 1-2 vuottahan siitä on, kun bännättiin 60 päivän pakkolomalle. 2008 taisi olla.



Voi jeesus, faktat kuntoon. Kyllä se vuosia on jo siellä ollut.



Wikipedia kirjoitti:
Hardy, however, was released from WWE on April 22, 2003. The reasons given for the release were Hardy's erratic behavior, drug use, refusal to go to rehab, deteriorating ring performance, as well as constant tardiness and no-showing events. Hardy also cites "burn out" and the need for time off as reasons for leaving WWE.


Eikun saatana, meinasin siis tuota nuoruudessaan teki tyhmyyksiään, ei 2009 -lausetta, enkä tuota juttua. Anteeksi, oma mokani.
The Hardy Boy kirjoitti:
Minua ei kiinnosta onko hän spottiapina tai huumeiden käyttäjä, hän oli/on paras High Flyer ikinä.


:lol:

Jeff Hardy ei ikinä ole ollut maailman paras High Flyer, eikä tule olemaankaan. Jeff on keskinkertainen brawleri, joka välillä tekee jos jonkinmoisia loikkia ympäri kehää ja areenaa, mutta hallitsevin tyyli on brawlaus. High Flyerina Jeff ei edes ole uskottava kykyjensä rajallisuuden vuoksi, toisin kuin esimerkiksi Rey Mysterio. Mysterio on niin taitava High Flyer, että hän voi uskottavasti voittaa isojakin tyyppejä nopeutensa ja High Flying kykyjensä ansiosta. Jeffillä ei tätä taitoa ole, joten hän perustaa paininsa normaaliin brawlaukseen. Puhtaana High Flyerina Jeff ei pärjää High Flying kykyjensä rajallisuuden vuoksi.

Jeff on käyttänyt huumeita ja pahin pohja hänellä oli 2003, jolloin hänen ensimmäinen WWE-jaksonsa läheni loppuaan. Aineiden käyttö näkyi hänen kunnossaan ja hän oli vaaraksi kehässään niin itselleen kuin muillekin. Toisella jaksolla Jeff poltti ainoastaan pilveä, mikä ei minun kirjoissani ole niin vakava rike. Valitettavasti näyttää siltä, ettei Jeff ole päässyt eroon vanhoista tavoistaan jäädessään kiinni kipulääkkeiden hallussapidosta.

Muuten, tietääkö kukaan, mikä on Jeffin nykyinen laita? Odottaako hän yhä tuomiotaan, vai pääsikö hän pälkähdästä? Itse en ole ainakaan huomannut, että hänet oltaisiin jo tuomittu/hän olisi vapaa nyt..


Jeff odottaa oikeudenkäyntiä, jossa Jeffillä on kuumat paikat. Jeffillä oli näet hallussaan anabolisia steroideja, pieni määrä kokaiinia ja yli 400 kappaletta erilaisia kipulääkkeitä (muun muassa 262 pilleriä Vicodiniä, mikä on kovan luokan kipulääke ja verrattavissa huumeeseen). Kokaiini ei oikeutta kiinnosta, vaan kipulääkkeiden huomattava määrä: Se nimittäin viittaa siihen, että Hardylla voi olla jotain tekemistä laittomien kipulääkkeiden kauppaamisen kanssa. Tällöin Jeff voi saada tuomion huumekaupasta ja jos tuomio tulee, Jeffin painiura on ohi. Pohjois-Carolina on konservatiivinen osavaltio ja sen huumelaki on hyvin tiukka, joten Jeffiä voi odottaa jopa yli 10 vuoden tuomio jos hänet tuomitaan huumekaupasta. Niin pitkä tuomio lopettaisi uran, mutta lyhyempikin voi sen tehdä. Mikään mainstream-promootio ei palkkaa painijaa, jolla on huumetuomio allaan. Etenkään WWE PG-Eran aikana, sillä on huonoa PR:ää yhtiölle jos yksi firman suurista nimistä on tuomittu huumeiden kauppaamisesta. Esteenä Jeffin paluulle WWE:hen on myös Linda McMahonin pyrkimykset päästä senaattiin Republikaanien riveistä ja Lindan kampanjaa ei haluta häiritä kiusallisilla kysymyksillä Jeffin huumetuomiosta (jos sellainen edes tulee).

Jeffin paluuta emme siis tule näkemään Rumblessa missään nimessä, vaikka olisi erittäin hienoa nähdä Hardy Vs. Punk WrestleManissa.
Merovingi kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Minua ei kiinnosta onko hän spottiapina tai huumeiden käyttäjä, hän oli/on paras High Flyer ikinä.


:lol:

Jeff Hardy ei ikinä ole ollut maailman paras High Flyer, eikä tule olemaankaan. Jeff on keskinkertainen brawleri, joka välillä tekee jos jonkinmoisia loikkia ympäri kehää ja areenaa, mutta hallitsevin tyyli on brawlaus. High Flyerina Jeff ei edes ole uskottava kykyjensä rajallisuuden vuoksi, toisin kuin esimerkiksi Rey Mysterio. Mysterio on niin taitava High Flyer, että hän voi uskottavasti voittaa isojakin tyyppejä nopeutensa ja High Flying kykyjensä ansiosta. Jeffillä ei tätä taitoa ole, joten hän perustaa paininsa normaaliin brawlaukseen. Puhtaana High Flyerina Jeff ei pärjää High Flying kykyjensä rajallisuuden vuoksi.


Kyllä minusta hän osaa niitä high-flying liikkeitä tehdä. Whisper in the Wind, kaikenmoiset voltit kehän ulkopuolelle, Hurricanranat ja sen semmoset. Ok, Rey voittaa Jeffin sata nolla High-Flyerissä, mutta whatever, silti kyseessä on minun mielipide, eikä se siitä muutu.

Huumetuomioon kommentoin sen verran, että Jeff on nykyisin 33 vuotias, ja jos hän nyt saa kymmenen vuoden tuomion, kyllähän hän pystyisi vielä painia 43 vuotiaana, mutta voltteja eikä spotteja enään voisi nähdä.
The Hardy Boy kirjoitti:
Huumetuomioon kommentoin sen verran, että Jeff on nykyisin 33 vuotias, ja jos hän nyt saa kymmenen vuoden tuomion, kyllähän hän pystyisi vielä painia 43 vuotiaana, mutta voltteja eikä spotteja enään voisi nähdä.


Kyse onkin siitä, ettei kukaan ottaisi Jeffiä 10 vuoden huumetuomion jälkeen ainakaan isompiin promotioihin.
ViiZei kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Huumetuomioon kommentoin sen verran, että Jeff on nykyisin 33 vuotias, ja jos hän nyt saa kymmenen vuoden tuomion, kyllähän hän pystyisi vielä painia 43 vuotiaana, mutta voltteja eikä spotteja enään voisi nähdä.


Kyse onkin siitä, ettei kukaan ottaisi Jeffiä 10 vuoden huumetuomion jälkeen ainakaan isompiin promotioihin.


Öö, miksei? Ottihan WWE ja TNAkin hänet, kun Jeff kärysi huumeista 2003.
Merovingihan sen tuossa jo sanoin. Olisi erittäin huonoa mainosta promootiolle, jos siellä olisi mies joka on istunut 10v huumeiden välittämisestä.
En voi vastustaa kiusausta... :lol:

The Hardy Boy kirjoitti:
hän oli/on paras High Flyer ikinä.


Ok, Rey voittaa Jeffin sata nolla High-Flyerissä


silti kyseessä on minun mielipide, eikä se siitä muutu.


Öö, eikös se tuossa juuri muuttunut?!
Juri78 kirjoitti:
En voi vastustaa kiusausta... :lol:

The Hardy Boy kirjoitti:
hän oli/on paras High Flyer ikinä.


Ok, Rey voittaa Jeffin sata nolla High-Flyerissä


silti kyseessä on minun mielipide, eikä se siitä muutu.


Öö, eikös se tuossa juuri muuttunut?!


#-o

No siis, kirjoitin sen juuri oli/on, koska olin yhä epävarma, oliko hän paras HF ikinä. Selvä, hän on hyvä, muttei todellakaan paras. Oletko nyt tyyytyväinen?
Mistico on paras. 8)

TNAwrestlingnews kirjoitti:
The following is a new tweet from the official Twitter page of Jeff Hardy:

"Hell yeah Gonna roll with my boy @TheShannonBrand to FLA to put in a good word & check out tha show."

Jeff Hardy will be backstage at the show but he is NOT expected to return to the company. You can bet Hogan and others will make an offer though. It should also be noted that WWE wants Jeff back to work a WrestleMania 26 match against CM Punk so we'll see.


:roll:
ViiZei kirjoitti:
Merovingihan sen tuossa jo sanoin. Olisi erittäin huonoa mainosta promootiolle, jos siellä olisi mies joka on istunut 10v huumeiden välittämisestä.

Onhan siellä nytkin jo mies, joka on saanut lähes kahdenkymmenen vuoden tuomion aseellisista ryöstöistä ja kidnappauksista. Aika harvassa ovat olleet kommentit siitä, että hän olisi huonoa mainosta promootiolle.
Supermac kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:
Merovingihan sen tuossa jo sanoin. Olisi erittäin huonoa mainosta promootiolle, jos siellä olisi mies joka on istunut 10v huumeiden välittämisestä.

Onhan siellä nytkin jo mies, joka on saanut lähes kahdenkymmenen vuoden tuomion aseellisista ryöstöistä ja kidnappauksista. Aika harvassa ovat olleet kommentit siitä, että hän olisi huonoa mainosta promootiolle.


Kukas tämä on :shock:

EDIT: Aijoo, MVP.
Supermac kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:
Merovingihan sen tuossa jo sanoin. Olisi erittäin huonoa mainosta promootiolle, jos siellä olisi mies joka on istunut 10v huumeiden välittämisestä.

Onhan siellä nytkin jo mies, joka on saanut lähes kahdenkymmenen vuoden tuomion aseellisista ryöstöistä ja kidnappauksista. Aika harvassa ovat olleet kommentit siitä, että hän olisi huonoa mainosta promootiolle.


Niin. MVP on "Inspirational story", mutta mies joka on tehnyt pahaa lähinnä itselleen, olisi huonoa mainosta. Näin ne välillä menee.
Ja jos Hardy istuu linnassa 10 vuotta, on riski olemassa riski että hän alkaa taas vetää aineita ja tuhoaa sillä kehonsa ja uransa. Tietysti vielä pitäisi säilyä kunnossa vankilassa ja vaikka ulos päästyäänkin Hardy olisi kunnossa, niin ikää olisi jo 43 vuotta jolloin ei enää mitään voltteja paljoa heiteltäisi. Niillähän Hardy on yleisön suosioon noussut sympaattisen olomuotonsa lisäksi.

Hardya tuskin edes muistettaisiin mark-kansan keskuudessa, sillä 10 vuoden aikana fanikantakin ehtii muuttua. Miksi palkata 43-vuotias painija, jolla on huumetuomio ja jota peruskatsoja ei edes muista? Pelkkää huonoa mainosta promootiolle ilman mitään hyötyä.

Se, että osaa tehdä High Flying -liikkeitä, ei tee kenestäkään maailman parasta High Flyeria. Pitää erottua joukosta, osata ajoittaa liikkeet oikein ja olla hyvin nopea. Kehänopeudessa ja taidossa Jeff häviää Reylle helposti.

Jeff ei kyllä ole käyttänyt Hurricanranoja uransa aikana paljoa. Pääasiassa Jeffin High Flying -liikkeet ovat olleet Planchoja, Leg Droppeja, Swantoneita ja Diving Moonassaulteja.

EDIT:

MVP teki rötöksensä 16 vuoden ikäisenä, joten ne voidaan pistää nuoruuden hölmöilyjen piikkiin, mutta Hardy teki viimeisimpänsä 32-vuotiaana ja sitä ei nuoruuden piikkiin voi laittaa. Jeff oli vielä rikoksensa aikaan vasta lähtenyt WWE:stä, missä oli ollut monen lapsen suoranainen idoli ja yritti toimia jonkinlaisena mallikuvana, että huumeista voi päästä eroon. MVP ei ole toiminut näin kaksinaismoralistisesti, vaan on osoittanut katumusta teoistaan.
Oikaistakoon nyt se, että ei ole mitään syytä epäillä Jeffin diilanneen huumeita, mutta joissakin Amöriikan osavaltioissa on sellainen fiksu lainsäädäntö että jos huumeiden määrä ylittää jonkun tietyn mittarin, epäillään (ja tuomitaan) automaattisesti diilaamisesta. Justice!

Itsellenihän on aivan sama mitä kamaa Jeff vetelee, vaikka parempi olisi toki pysyä siinä vaarattomassa pilvessä opiaattien sijaan. Jos ihminen elää normaalia elämää vahingoittamatta muita on aivan helvetin sama missä aineissa pyörii päivät pitkät, sen ei pitäisi kuulua kenellekään.

Ja kyllä, narkkareita ei ole syntynyt vahingossa vuosikymmeniin. Jokainen narkkari on sellaiseksi itse tietoisesti päätynyt, tosin narkkarihan olet vasta sitten kun olet koukussa. Jos käytät vain viihekäyttöön, olet... jotain muuta. :)

MVP taas on loistavaa markkinointia WWE:lle. Hän on se kaveri joka kiertää kouluja sanomassa "Say no to crime!" ja kertomassa, ettei rikos kannata. Hänkin on muuttunut mies ja katuu tekojaan ja muuta blaablaata jolla saadaan kukkahatuilta hyväksyviä myhäilyjä. Jeff taas... kuvitelkaa tyyppi kasvomaaleissa, typerien rannerättiensä kanssa puhumassa huumeita vastaan... HA HA HA!
Riveni kirjoitti:


MVP taas on loistavaa markkinointia WWE:lle. Hän on se kaveri joka kiertää kouluja sanomassa "Say no to crime!" ja kertomassa, ettei rikos kannata. Hänkin on muuttunut mies ja katuu tekojaan ja muuta blaablaata jolla saadaan kukkahatuilta hyväksyviä myhäilyjä. Jeff taas... kuvitelkaa tyyppi kasvomaaleissa, typerien rannerättiensä kanssa puhumassa huumeita vastaan... HA HA HA!


Aivan. MVP näyttää fyysisesti hyväkuntoiselta, hyvältä puvussa ja on muutenkin asiallinen - Siis menestyvän ihmisen näköinen, jolla menee hyvin elämässään.

Jeff taas velton olemuksensa ja puketumisensa takia näyttää suoranaiselta hampuusilta, joka toimii lähinnä varoittavana esimerkkinä.

MVP = Hyvää PR:ää

Jeff Hardy = Huonoa PR:ää
Miten ihmeessä saatte sen MVP:n Jeff Hardy -topikkiin :roll:

Kuitenkin, hän on niin monta kertaa laittanut kehonsa koetukselle, että siitä heruu rispektiä. Ei tottakai siitä heru, kun napsii huumeita, mutta myös sanoin, että se on hänellä ONGELMANA!
The Hardy Boy kirjoitti:

Ei tottakai siitä heru, kun napsii huumeita, mutta myös sanoin, että se on hänellä ONGELMANA!

Ongelmat ovat tehty ratkottavaksi ei sen vuoksi, että niitä käytettäisiin tekosyinä.
randomdude kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:

Ei tottakai siitä heru, kun napsii huumeita, mutta myös sanoin, että se on hänellä ONGELMANA!

Ongelmat ovat tehty ratkottavaksi ei sen vuoksi, että niitä käytettäisiin tekosyinä.


Hienoa vain, kun hän on riippuvainen niistä ja hänet pitäisi pakottaa sinne vieroitukseen.
Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta Jeffille tarjottiin WWE'n puolelta vieroistusta, josta Hardy kieltäytyi.
Tiedä sitten onko painimaailmassa PR:llä niin suurta väliä. Ja jos Jeff tulee putkasta 10 vuoden kuluttua, niin todennäköisesti tuossa ajassa vapautuu huumeidenkirosta ja toimii taas hyvänä katuvaisena kaverina, kuten MVP:kin tällä hetkellä ja Jeff Hardy silloin aiemmin. Se on sitten toinen juttu, onko Jeffistä enää 10 vuoden kuluttua kehään...
Merovingi kirjoitti:
Riveni kirjoitti:


MVP taas on loistavaa markkinointia WWE:lle. Hän on se kaveri joka kiertää kouluja sanomassa "Say no to crime!" ja kertomassa, ettei rikos kannata. Hänkin on muuttunut mies ja katuu tekojaan ja muuta blaablaata jolla saadaan kukkahatuilta hyväksyviä myhäilyjä. Jeff taas... kuvitelkaa tyyppi kasvomaaleissa, typerien rannerättiensä kanssa puhumassa huumeita vastaan... HA HA HA!


Aivan. MVP näyttää fyysisesti hyväkuntoiselta, hyvältä puvussa ja on muutenkin asiallinen - Siis menestyvän ihmisen näköinen, jolla menee hyvin elämässään.

Jeff taas velton olemuksensa ja puketumisensa takia näyttää suoranaiselta hampuusilta, joka toimii lähinnä varoittavana esimerkkinä.

MVP = Hyvää PR:ää

Jeff Hardy = Huonoa PR:ää

En teistä tiedä mutta minusta esim. CM Punk ei näytä siltä että hän ei käyttäisi aineita. Punk itse asiassa oli se josta sitä epäilisi koska hän pukeutuu sillä tavalla että voisi kuvitella äijän viettävän kaiken vapaaaikansa jossain huumeluolassa/baarissa. Tai siis minusta tatuoitu pitkätukkainen henkilö vaikuttaa aika vahvasti narkilta. Mutta kuten me kaikki tiedämme niin hän ei aineisiin koske.

Niin ja tämä:
Merovingi kirjoitti:
Etenkään WWE PG-Eran aikana, sillä on huonoa PR:ää yhtiölle jos yksi firman suurista nimistä on tuomittu huumeiden kauppaamisesta. Esteenä Jeffin paluulle WWE:hen on myös Linda McMahonin pyrkimykset päästä senaattiin Republikaanien riveistä ja Lindan kampanjaa ei haluta häiritä kiusallisilla kysymyksillä Jeffin huumetuomiosta (jos sellainen edes tulee).

Oletat siis että Linda McMahon pyrkii kymmenen vuoden kuluttua yhä senaattiin? Ja että kymmenen vuoden kuluttua WWE:ssä on yhä PG-Era meneillään? Aika moni asia muuttuu kymmenessä vuodessa. Ja tuohon Jeffin palkkaamiseen voi sanoa sen verran että sitä voidaan kiusallisessa tilanteessa selitellä vaikka sillä että tekemällä niin voidaan estä hänen syrjäytymisensä mahdollisuus ja sosiaalipummiksi ajautuminen.
The Rocker kirjoitti:

Merovingi kirjoitti:
Etenkään WWE PG-Eran aikana, sillä on huonoa PR:ää yhtiölle jos yksi firman suurista nimistä on tuomittu huumeiden kauppaamisesta. Esteenä Jeffin paluulle WWE:hen on myös Linda McMahonin pyrkimykset päästä senaattiin Republikaanien riveistä ja Lindan kampanjaa ei haluta häiritä kiusallisilla kysymyksillä Jeffin huumetuomiosta (jos sellainen edes tulee).


Oletat siis että Linda McMahon pyrkii kymmenen vuoden kuluttua yhä senaattiin? Ja että kymmenen vuoden kuluttua WWE:ssä on yhä PG-Era meneillään? Aika moni asia muuttuu kymmenessä vuodessa. Ja tuohon Jeffin palkkaamiseen voi sanoa sen verran että sitä voidaan kiusallisessa tilanteessa selitellä vaikka sillä että tekemällä niin voidaan estä hänen syrjäytymisensä mahdollisuus ja sosiaalipummiksi ajautuminen.


Et ehkä ottanut huomioon sitä, että Linda voi olla kymmenen vuoden kuluttua vieläkin senaatissa. Tai jopa korkeammalla.

PG-Erasta emme tiedä, mutta epäilisin että silloin olemme uudestaan Attitude-eran aikakaudella. Miksi? No siksi, että silloin ne tämän hetken PG-painifanit ovat 20-vuotiaita, veren- ja seksinhimoisia nuoria miehiä. Silloin pitää tarjota sitä, mitä katsojat haluavat. Tämä on toki ristiriidassa aikasemman väitteeni kanssa, mutta ei tämäkään väitteeni välttämättä toteudu.

Suurin vastalause Jeffin palkkaamista kymmenen vuoden kuluttua on hänen ikänsä, mahdollinen kuntonsa ja tuomion vakavuus. Ei kannata palkata 43-vuotiasta kehäraakkia, joka ei ole kunnossa.
Merovingi kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:

Merovingi kirjoitti:
Etenkään WWE PG-Eran aikana, sillä on huonoa PR:ää yhtiölle jos yksi firman suurista nimistä on tuomittu huumeiden kauppaamisesta. Esteenä Jeffin paluulle WWE:hen on myös Linda McMahonin pyrkimykset päästä senaattiin Republikaanien riveistä ja Lindan kampanjaa ei haluta häiritä kiusallisilla kysymyksillä Jeffin huumetuomiosta (jos sellainen edes tulee).


Oletat siis että Linda McMahon pyrkii kymmenen vuoden kuluttua yhä senaattiin? Ja että kymmenen vuoden kuluttua WWE:ssä on yhä PG-Era meneillään? Aika moni asia muuttuu kymmenessä vuodessa. Ja tuohon Jeffin palkkaamiseen voi sanoa sen verran että sitä voidaan kiusallisessa tilanteessa selitellä vaikka sillä että tekemällä niin voidaan estä hänen syrjäytymisensä mahdollisuus ja sosiaalipummiksi ajautuminen.


Et ehkä ottanut huomioon sitä, että Linda voi olla kymmenen vuoden kuluttua vieläkin senaatissa. Tai jopa korkeammalla.


Et ehkä itse ota huomioon sitä, että jos Linda McMahon on ollut kymmenen vuotta senaatissa, niin entisen — jo tuomionsa kärsineen — huumeidenkäyttäjän palkkaaminen tuskin kovin suuri kolaus on hänen maineelleen.
Darien Fawks kirjoitti:
Merovingi kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:



Oletat siis että Linda McMahon pyrkii kymmenen vuoden kuluttua yhä senaattiin? Ja että kymmenen vuoden kuluttua WWE:ssä on yhä PG-Era meneillään? Aika moni asia muuttuu kymmenessä vuodessa. Ja tuohon Jeffin palkkaamiseen voi sanoa sen verran että sitä voidaan kiusallisessa tilanteessa selitellä vaikka sillä että tekemällä niin voidaan estä hänen syrjäytymisensä mahdollisuus ja sosiaalipummiksi ajautuminen.


Et ehkä ottanut huomioon sitä, että Linda voi olla kymmenen vuoden kuluttua vieläkin senaatissa. Tai jopa korkeammalla.


Et ehkä itse ota huomioon sitä, että jos Linda McMahon on ollut kymmenen vuotta senaatissa, niin entisen — jo tuomionsa kärsineen — huumeidenkäyttäjän palkkaaminen tuskin kovin suuri kolaus on hänen maineelleen.

Niin. Sehän on vain hyvää PR:ää että uskaltaa ottaa linnakundin töihin ja täten estäen tätä muuttumasta kadulla asuvaksi narkomaaniksi.
Hyvä pointti The Rockerilta. Kyllä poliitikkojen tulee ottaa huomioon myös ne vähempiosaiset.
Myönnän. Se olisi hyvää PR:ää, joten Hardyn palkkaaminen edes johonkin suojatyöhön olisi mahdollista. Painimaan tuskin silloin kykenee, vaikka tuomiota ei tulisikaan. Kärsii jo nyt levottomista jaloista ynnä muista vaivoista.
Käyttäkää jumalauta niitä spoilereita tämän kaltaisissa topiceissa!
Coca kirjoitti:
Käyttäkää j******ta niitä spoilereita tämän kaltaisissa topiceissa!

Nimenomaan! :evil:
Coca kirjoitti:
Käyttäkää j******ta niitä spoilereita tämän kaltaisissa topiceissa!


Itse olen ymmärtänyt, että spoileri-tageja pitää käyttää, jos esimerkiksi Sunnuntaina on joku PPV ja tietää etukäteen ketkä voittavat ja haluaa ilmoittaa sen ---> spoileri-tagit käyttöön.

Vai olenko ymmärtänyt väärin, vaikka ohjelma käytiin jo, pitäisi käyttää tageja?
The Hardy Boy kirjoitti:
Coca kirjoitti:
Käyttäkää j******ta niitä spoilereita tämän kaltaisissa topiceissa!


Itse olen ymmärtänyt, että spoileri-tageja pitää käyttää, jos esimerkiksi Sunnuntaina on joku PPV ja tietää etukäteen ketkä voittavat ja haluaa ilmoittaa sen ---> spoileri-tagit käyttöön.

Vai olenko ymmärtänyt väärin, vaikka ohjelma käytiin jo, pitäisi käyttää tageja?

Silti voi olla monia, jotka eivät ole vielä nähneet kyseistä ohjelmaa. Nämä ihmiset eivät mitä luultavammin halua tietää tapahtumia ennen kuin näkevät ne itse.
Static kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Coca kirjoitti:
Käyttäkää j******ta niitä spoilereita tämän kaltaisissa topiceissa!


Itse olen ymmärtänyt, että spoileri-tageja pitää käyttää, jos esimerkiksi Sunnuntaina on joku PPV ja tietää etukäteen ketkä voittavat ja haluaa ilmoittaa sen ---> spoileri-tagit käyttöön.

Vai olenko ymmärtänyt väärin, vaikka ohjelma käytiin jo, pitäisi käyttää tageja?

Silti voi olla monia, jotka eivät ole vielä nähneet kyseistä ohjelmaa. Nämä ihmiset eivät mitä luultavammin halua tietää tapahtumia ennen kuin näkevät ne itse.


Jaajaa, my bad. Laitanpa nyt tuohon spoilerit, ettei ala kukaan muu vikisemään.. :lol:

Kunpa Jeff tulisi vetämään CM Punkkia turpaan [-o<
Ei helvetti Hardy Boy, oletko yhtään lukenut mitä olen tuonne sääntöihin kirjoittanut: http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6043


ÄLKÄÄ POSTATKO TUOLLAISIA VIESTEJÄ OLLENKAAN, MISSA EI OLE MUUTA SISÄLTÖÄ KUIN ILMOITTAA JOSTAIN JUONIKUVIOSPOILERISTA!!!
http://www.pwnewsnow.com/news.php?subaction=showfull&id=1262660124&archive=&start_from=&ucat=6

SpoilerFormer WWE star Jeff Hardy returned to TNA Wrestling Monday night during the company's special live Impact broadcast.

Now, Mike Johnson of PWInsider reports that Hardy has signed a contract with the WWE rivals.

The length and terms of the deal were not disclosed.

Hardy is still facing drug charges in North Carolina following a police raid on his home in September.
SpoilerMitä järkeä TNA:n on solmia Hardyn kanssa sopimusta, ennen kuin mahdollinen tuomio on selvillä? Tehkää siinä 3v sopimus ja Jeff voi sitten pitää vaikka talk-show'ta sellistänsä käsin :lol:
Mithä vithua? Taas Hardy Boy spoilas???
Mikä idiootti...
Tuohan oli periaatteessa jo uutinen, mutta voisin silti laittaa omat kommenttini spoilertageihin "varmuuden vuoksi"
Darien Fawks kirjoitti:
Mithä vithua? Taas Hardy Boy spoilas???


"Painijaa koskevat uutiset niihin koskeviin topiceihin." - Joku homo
Nyt sitten tämmöistä:


F4WOnline.com is reporting that prior to him leaving WWE, Jeff Hardy told management that he would return to the company after his hiatus. It was believed at the time that Jeff was leaving WWE temporarily, not permanently, and the two sides had a verbal agreement that Hardy would return to WWE when he was ready to make a return. However, that was apparently not the case as Hardy obviously debuted with TNA this past Monday night and has reportedly signed a short term deal with them. Needless to say, many WWE officials were very shocked to see Hardy appear on Impact this week.
Jäbä kirjoitti:
Nyt sitten tämmöistä:


F4WOnline.com is reporting that prior to him leaving WWE, Jeff Hardy told management that he would return to the company after his hiatus. It was believed at the time that Jeff was leaving WWE temporarily, not permanently, and the two sides had a verbal agreement that Hardy would return to WWE when he was ready to make a return. However, that was apparently not the case as Hardy obviously debuted with TNA this past Monday night and has reportedly signed a short term deal with them. Needless to say, many WWE officials were very shocked to see Hardy appear on Impact this week.


Todella fiksua toimintaa Hardylta polttaa sillat WWE:hen tuolla tempauksellaan, mutta omapahan on ongelmansa.
Jäbä kirjoitti:
Nyt sitten tämmöistä:


F4WOnline.com is reporting that prior to him leaving WWE, Jeff Hardy told management that he would return to the company after his hiatus. It was believed at the time that Jeff was leaving WWE temporarily, not permanently, and the two sides had a verbal agreement that Hardy would return to WWE when he was ready to make a return. However, that was apparently not the case as Hardy obviously debuted with TNA this past Monday night and has reportedly signed a short term deal with them. Needless to say, many WWE officials were very shocked to see Hardy appear on Impact this week.


Wikipediassakin sanottiin, että hänellä on 4 vuotta sopimusta jäljellä. En ottanut vakavasti, mutta nyt kun sanottiin niin :shock:

Taitaa Hardy joutua taas pulaan, koska WWE:n sopimus kieltää painimasta TNA:ssa.
The Hardy Boy kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:
Nyt sitten tämmöistä:


F4WOnline.com is reporting that prior to him leaving WWE, Jeff Hardy told management that he would return to the company after his hiatus. It was believed at the time that Jeff was leaving WWE temporarily, not permanently, and the two sides had a verbal agreement that Hardy would return to WWE when he was ready to make a return. However, that was apparently not the case as Hardy obviously debuted with TNA this past Monday night and has reportedly signed a short term deal with them. Needless to say, many WWE officials were very shocked to see Hardy appear on Impact this week.


Wikipediassakin sanottiin, että hänellä on 4 vuotta sopimusta jäljellä. En ottanut vakavasti, mutta nyt kun sanottiin niin :shock:

Taitaa Hardy joutua taas pulaan, koska WWE:n sopimus kieltää painimasta TNA:ssa.

Wikipediahan on kaikista luotettavin lähde, eikös? Periaatteessa miehen lähtiessä elokuun lopulla ei miehellä ollut mitään velvoitteita työskennellä WWE:lle, joten tuskin mitään sanktioita tulee.
Panu5 kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:
Nyt sitten tämmöistä:



Wikipediassakin sanottiin, että hänellä on 4 vuotta sopimusta jäljellä. En ottanut vakavasti, mutta nyt kun sanottiin niin :shock:

Taitaa Hardy joutua taas pulaan, koska WWE:n sopimus kieltää painimasta TNA:ssa.

Wikipediahan on kaikista luotettavin lähde, eikös? Periaatteessa miehen lähtiessä elokuun lopulla ei miehellä ollut mitään velvoitteita työskennellä WWE:lle, joten tuskin mitään sanktioita tulee.


En uskonut, koska tuonne aina laitettiin ''jeff palaa wwehen tänä vuonna'' tekstejä ja en jaksanut uskoa tuota, mutta nähtävästi se olikin totta. Ja jos lukasit artikkelia, Jeff lähti vain tilapäisesti ja olisi tehnyt paluun ennemmin tai myöhemmin, mutta TNA:n meno järkytti WWE:läsiiä.
Ei Hardy mitään siltoja polttanut. Mies on sen verran kova stara, että jos hän haluaa takaisin WWE:hen, niin ei Vince rahasammosta kieltäydy. Bisnes on bisnestä ja isoimmilla starboilla on mahdollisuus tehdä mitä itse haluavat.
Onkos Hardy muuten ensimmäinen painija joka on tehnyt 2 runia WWE:ssä ja 2 TNA:ssa (jos tuo nyt oikeasti on pitempiaikainen sopimus siis...)?
Mikko Alatalo kirjoitti:
Onkos Hardy muuten ensimmäinen painija joka on tehnyt 2 runia WWE:ssä ja 2 TNA:ssa (jos tuo nyt oikeasti on pitempiaikainen sopimus siis...)?

Ei, esimerkiksi Scott Hall on tehnyt saman aikaisemmin.