Foorumiarkisto

← Painijat

Jeff Hardy

Ok, joku realityshow ja wrestlingin promot ovat täysin eri asioita. Jos promot eivät toimi kehässä tai backstagella, niin silloin ei ole hyvä mikissä.

"rotten sound" kirjoitti:
On sanottu, että Shelton on hyvä promoaja, mutta ainoa edes välttävä promo tältä oli ennen wrestlemania 21 Highlight reelissä.

Kuka on sanonut, että Shelton on hyvä promoaja? Näin ei kyllä todellakaan ole. Tosin parissa hyvässä huumorisegmentissä olikin mukana joskus.
Kyllä minä ainakin pidin Jeffin siitä maalaus promosta, jossa Nitro oli mukana. Se oli ihan kiva Harmi että promoaa niin vähän...
"Wanhus" kirjoitti:
Kyllä minä ainakin pidin Jeffin siitä maalaus promosta, jossa Nitro oli mukana. Se oli ihan kiva Harmi että promoaa niin vähän...

Siinä segmentissä Hardy ei kyllä muistaakseni sanonut mitään. Korjatkaa jos olen väärässä. Ja omasta mielestäni segmentti oli hirveä, ei Hardyn takia, vaan koko segmentin idea oli jotain aivan kamalaa...

Edit: Vai sekoitanko sen johonkin muuhun? Itselläni on mielessä se, jossa Hardy maalasi sitä seinää koko show:n ajan.
Eikös Hardy heittänyt maalia Nitron ja Melinan päälle?
Just niin se heitti maalia Nitron & Melinan päälle, jonka jälkeen kun nämä ottelivat vastakkain(tai oliko se sitten Triple Threat se ennen Cyber Sundayta, en ole varma) ja Nitro ja Melina ei antanut lupaa kuvata niinkuin normaalisti.
Täytynee varmaan antaa omakin mielipide asiaan:

1. Jeff Hardy on mielenkiintoinen tapaus joka suhteessa. En tiedä miksi, mutta jotain kiehtovaa hänessä on.

2. Jeff Hardy EI ole hyvä painija

3. Jeff Hardy EI ole mitenkään erityinen spottailija (tai no on WWE:n mittapuulla, muttei muuten)

4. Jeff Hardyn promotaidot eivät ole mitenkään erityisen hyvät tai huonot.

5. Jeff Hardy EI ole ainoa huumeita vetänyt painija.

Jeff Hardy on loppujen lopuksi vain tavallinen hemmo, joka on käytöksestään päätellen jatkuvalla LSD tripillä (nyt ja ollut jo viimeiset viisi vuotta), mutta kaikesta huolimatta pidän Jeff Hardysta ja voin lukea itseni hänen kannattajakseen (vaikka syytä en tosiaankaan tiedä).
Jeff:n inhoajat osaavat varmaan sitten selittää miten Hardy saa yleisön puolelleen, sillä bumpeissaan hän (teidän mielestä) ei ole AJ Styles, mikissä hän ei ole Jericho, kehässä hän ei ole Benoit, eikä koossaan Kane. Miksi yleisö joka tapauksessa pitää Hardysta?
Se on vaan niin että jotkut tykkäävät spottaajista ja jotkut ei.

Markit tykkäävät ainakin, niin myös minä. Yleisö hurraa sen takia, koska siellä on paljon markkeja, jotka aina hurraavat hyviksille.
"rotten sound" kirjoitti:
Jeff:n inhoajat osaavat varmaan sitten selittää miten Hardy saa yleisön puolelleen, sillä bumpeissaan hän (teidän mielestä) ei ole AJ Styles, mikissä hän ei ole Jericho, kehässä hän ei ole Benoit, eikä koossaan Kane. Miksi yleisö joka tapauksessa pitää Hardysta?


Onko esimerkiksi Lashley hyvä mikissä, painimaan tai ylipäänsä karismaattinen? Hänkin saa yleisön puolelleen. Kyvyillä ei välttämättä ole mitään tekoa painijan suosion kanssa.
Välttelit kysymystä hianosti. Jeff on kyennyt luomaan itselleen kiinnostavan hahmon. Sellaisen joka jaksoi kiinnostaa 3 vuoden jälkeenkin. Samaa ei voi sanoa Mattista. Hienoa muuten, että vertaat Jeffiä Lashleyhyn...
"Riveni" kirjoitti:

Onko esimerkiksi Lashley hyvä mikissä, painimaan tai ylipäänsä karismaattinen? Hänkin saa yleisön puolelleen. Kyvyillä ei välttämättä ole mitään tekoa painijan suosion kanssa.
Ei yleisö oikein puolella ollu NWO:ssa
"rotten sound" kirjoitti:
Välttelit kysymystä hianosti. Jeff on kyennyt luomaan itselleen kiinnostavan hahmon. Sellaisen joka jaksoi kiinnostaa 3 vuoden jälkeenkin. Samaa ei voi sanoa Mattista. Hienoa muuten, että vertaat Jeffiä Lashleyhyn...


Tuohon juttuun iski silmäni. Matt Hardy on omasta mielestä paljon taitavampi ja karistaattisempi kuin Jeff. Matt osaa myös promota. Ei ehkä spottiapina mutta aivan sama.
"rotten sound" kirjoitti:
Välttelit kysymystä hianosti. Jeff on kyennyt luomaan itselleen kiinnostavan hahmon. Sellaisen joka jaksoi kiinnostaa 3 vuoden jälkeenkin. Samaa ei voi sanoa Mattista. Hienoa muuten, että vertaat Jeffiä Lashleyhyn...


En verrannut mitään. Annoin vain esimerkin siitä, että TAIDOT ja SUOSIO eivät ole yksi ja sama asia mainstream painissa. Joskus on, joskus ei. Jeffin tapauksessa näin ei todellakaan ole. Ja mitä niin mielenkiintoista Jeffin hahmossa on, jos saan udella?
"Riveni" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:
Välttelit kysymystä hianosti. Jeff on kyennyt luomaan itselleen kiinnostavan hahmon. Sellaisen joka jaksoi kiinnostaa 3 vuoden jälkeenkin. Samaa ei voi sanoa Mattista. Hienoa muuten, että vertaat Jeffiä Lashleyhyn...


En verrannut mitään. Annoin vain esimerkin siitä, että TAIDOT ja SUOSIO eivät ole yksi ja sama asia mainstream painissa. Joskus on, joskus ei. Jeffin tapauksessa näin ei todellakaan ole. Ja mitä niin mielenkiintoista Jeffin hahmossa on, jos saan udella?

Hahmosta en tiedä, mutta itse pidän Jeffin hienoista tempauksista kehässä. On aina mukava katsella kun Jeff ottelee TLC-matseissa ja sen tapaisissa. Painissa hän ei välttämättä ole hirveän hyvä, mutta viihdyttävyydessä kyllä. Taidat kuulu siihen ryhmään, joka katsoo vapaapainia pelkästään painin takia. Itse tykkään myös "peruspainista", mutta pidän myös muunlaisesta painista. Kuten esim. juuri Hardcore-painista.
"Zero" kirjoitti:
"Riveni" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:
Välttelit kysymystä hianosti. Jeff on kyennyt luomaan itselleen kiinnostavan hahmon. Sellaisen joka jaksoi kiinnostaa 3 vuoden jälkeenkin. Samaa ei voi sanoa Mattista. Hienoa muuten, että vertaat Jeffiä Lashleyhyn...


En verrannut mitään. Annoin vain esimerkin siitä, että TAIDOT ja SUOSIO eivät ole yksi ja sama asia mainstream painissa. Joskus on, joskus ei. Jeffin tapauksessa näin ei todellakaan ole. Ja mitä niin mielenkiintoista Jeffin hahmossa on, jos saan udella?

Hahmosta en tiedä, mutta itse pidän Jeffin hienoista tempauksista kehässä.

Valitettavasti nämä tempaukset tuppaavat jäädä niiden tempausten ulkopuolelle, joita hän on harjoittanut kehän ulkopuolella.
Hänen huumesotkunsa nyt ei kuulu varsinaisesti enää asiaan, mutta esim. hänen FanZonessa hän vastaa kysymyksiin erittäin kohteliaasti. Vaikuttaa loppujen lopuksi ihan fiksulta kaverilta. Sitäpaitsi Jeff jos kuka rakastaa lajia todella paljon.
"rotten sound" kirjoitti:
Hänen huumesotkunsa nyt ei kuulu varsinaisesti enää asiaan, mutta esim. hänen FanZonessa hän vastaa kysymyksiin erittäin kohteliaasti. Vaikuttaa loppujen lopuksi ihan fiksulta kaverilta. Sitäpaitsi Jeff jos kuka rakastaa lajia todella paljon.


Jeps, ja tuosta huumehommasta vineäville: Hardy ei varmastikkaan ole ensimmäinen eikä viimeinen painija joka on huumeita saattanut kokeilla. Ja turha tuosta hänen "sekaisin" olevasta olemuksesta kehässä yms kannattaa lähteä narkiksi haukkumaan. Hänen hahmonsa imagoon kenties kuuluu olla sekaisin oleva rämäpää tjsp. Hardyä muutenkin WWE:n tasolla vaikea verrata keneenkään, koska hänen tyylinsä poikkeaa niin paljon muista. Matt Hardyyn nyt voi ehkä verrata vielä. Mielestäni ihan ääliömäistä verrata Jeffin viihdyttävyyttä vaikkapa 300lbs+ painijaan, jotka ovat erilaisia kuin musta ja valkoinen. Minut Jeff ainakin onnistuu viihdyttämään olemuksellaan ja painillaan ja se riittää minulle.
Thanks.
"PowerSlave" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:
Hänen huumesotkunsa nyt ei kuulu varsinaisesti enää asiaan, mutta esim. hänen FanZonessa hän vastaa kysymyksiin erittäin kohteliaasti. Vaikuttaa loppujen lopuksi ihan fiksulta kaverilta. Sitäpaitsi Jeff jos kuka rakastaa lajia todella paljon.


Jeps, ja tuosta huumehommasta vineäville: Hardy ei varmastikkaan ole ensimmäinen eikä viimeinen painija joka on huumeita saattanut kokeilla. Ja turha tuosta hänen "sekaisin" olevasta olemuksesta kehässä yms kannattaa lähteä narkiksi haukkumaan. Hänen hahmonsa imagoon kenties kuuluu olla sekaisin oleva rämäpää tjsp. Hardyä muutenkin WWE:n tasolla vaikea verrata keneenkään, koska hänen tyylinsä poikkeaa niin paljon muista. Matt Hardyyn nyt voi ehkä verrata vielä. Mielestäni ihan ääliömäistä verrata Jeffin viihdyttävyyttä vaikkapa 300lbs+ painijaan, jotka ovat erilaisia kuin musta ja valkoinen. Minut Jeff ainakin onnistuu viihdyttämään olemuksellaan ja painillaan ja se riittää minulle.
Thanks.

Aivan. Jeff tuskin on viimeinen painija, joka on käyttänyt huumeita. Mielestäni se on jokaisen oma ratkaisu eikä kiinnosta minua lainkaan. Jos mies kerran on viihdyttävä kehässä, niin sillä ei ole mitään väliä. Tosin kyllä minäkin antaisin potkut painijalle, joka huumeita käyttää. Toivottavasti Jeff lopettaisi nämä sekoilut ja alkaisi panostamaan paini puoleensa 100%:sti. Kuten tuossa jo mainittiinkin, niin Jeff on showpainijana ihan omaa luokkaansa, joka osaa todella viihdyttää katsojia. Juuri hän oli aluperin syy miksi aloin showpainia seuraamaan. Myöhemmin kyllä opin pitämään myös "peruspainista", mutta silti hänen kaltaiset tyypit tekevät WWE:stä maailman parhaimpia promootioista.
Aivan. Sääli vain, että he joille tekniikkapaini on tärkein osa-alue ei ole samaa mieltä. Minullekin Hardy Boyz oli yksi näistä syistä miksi aloin seuraamaan painia. Sitten sain tietää Benoitista, Kurtista sun muista ja aloin heti pitämään lukkopainista, mutta se ei ole lajille kaikki kaikessa.
Nyt Jeff saisi mielestäni IC-mestaruuden menetettyänn siirtyä SmackDowniin. En keksi mitään käyttöä enään Raw'ssa...
Niinpä. Jeffin ja Nitron feudissa on käyty jo kaikki Jeffille ominaiset ottelumuodot. SmackDown!:iin vain Mattin kanssa voittamaan WWE Tag Team-mestaruus. Melko hauskaa muuten, että London ja Kendrick ovat pitäneet kyseisiä vöitä jo Judgment Daysta asti...
"rotten sound" kirjoitti:
Niinpä. Jeffin ja Nitron feudissa on käyty jo kaikki Jeffille ominaiset ottelumuodot. SmackDown!:iin vain Mattin kanssa voittamaan WWE Tag Team-mestaruus. Melko hauskaa muuten, että London ja Kendrick ovat pitäneet kyseisiä vöitä jo Judgment Daysta asti...

Hardy Boyz olisi todella hyvä lisä SmackDownin Tag Team kuvioihin. Hardy Boyz vs. London&Kendrick Ladder-matsissa voisi olla todella hieno ottelu. Molemmat joukkueet ovat samantyylisiä ja luullakseni veisivät matsin hienosti läpi.
Nyt Jeff saisi mielestäni IC-mestaruuden menetettyänn siirtyä SmackDowniin. En keksi mitään käyttöä enään Raw'ssa...

Taas sitä ollaan spoilaamassa! Minuahan tämä ei häiritse, koska olin jo Raw:n nähnyt, mutta uskoisin, että joku epäonninen, ei-spoilereita-lukeva menettää jotakin...

Sääli vain, että he joille tekniikkapaini on tärkein osa-alue ei ole samaa mieltä.

Minulle ei tekniikkapaini ole lähellekään tärkein osa-alue, mutta Jeff ei oikeasti ole hyvä painija (ihan minkä tyylinen painija tahansa sitten olikaan). Ja minä en häntä mahdollisista/todennäköisistä huumekäytöstä tuomitse, koska sillä ei ole mitään merkitystä hänen kehätyöskentelyyn. Itse en ole nähnyt häntä painimassa aineiden vaikutuksen alaisena. Ja ei Jeff mielestäni huonokaan ole painimaan. Pidän häntä kohtalaisena. Hänen kehätyöskentelynsä tuntuu jotenkin epävarmalta. Liikkeet hän suorittaa ihan tarpeeksi hyvin, siitä ei tule miinusta. Mutta jokin tuossa ajoituksessa on vikana. En edes osaa sanoa mikä siinä häiritsee, mutta jokin siinä on pielessä. Hänen ottelunsa tuntuvat olevan pelkkää yksittäisten liikkeiden suorittamista. Taaskaan en osaa sanoa, että millä lailla ne ovat yksittäisten liikkeiden suorittamista. Tag-matseissa tätä en juurikaan huomaa, joten pidän häntä jopa hyvänä tag-painijana. Mutta ei-hardcore-single otteluissa hän ei ole hyvä. Kyllä hän satunnaisesti saattaa saada hyvän single-ottelun aikaan, mutta yleensä ne ovat mielestäni vain keskinkertaisia. Enkä sano, että hänestä ei saisi pitää, (minäkin pidän Mastersistä) mutta ei pidä sekoittaa markittamista ja painitaitoa toisiinsa. Myöntäkää, että Jeff on vain kohtalainen!
Mikäs nyt on, puhuin SD!n tapahtumista, pistin spoiler tagit, valitit että "Se on jo televisioitu, siitä voi puhua jo vapaasti", mutta sitten Rawin spoilerit ilman tageja "Taas sitä ollaan spoilaamassa...!"

Joten, turha vinetys pois...
"Wanhus" kirjoitti:
Mikäs nyt on, puhuin SD!n tapahtumista, pistin spoiler tagit, valitit että "Se on jo televisioitu, siitä voi puhua jo vapaasti", mutta sitten Rawin spoilerit ilman tageja "Taas sitä ollaan spoilaamassa...!"

Joten, turha vinetys pois...

Olisit huomioinut mille alueelle olit kirjoittamassa. Ja en valittanut turhasta spoilertagien käytöstä, vaan huomautin, että spoilasit siitä huolimatta, vaikka käytit tagejä. Rey on ollut poissa monta kuukautta, ja yhtäkkiä hänen topiikkiinsa on ilmestynyt viesti, jossa lukee jotain tämän kaltaista, "spoilaa SD:tä". Eikö ole itsestäänselvää, että kyseinen viesti liittyy Reyn paluuseen?

Sitten tämä Hardy viesti. Se olisi ollut ihan ok, jos olisit käyttänyt spoilertageja. Tiedän, että Raw tuli jo telkkarista, mutta minulla ja varmasti muillakin on tapana selailla foorumin painijat-aluetta, olettaen, että siellä ei paljasteta aivan tuoreimpia tapahtumia.

Yksi asia mitä jotkut harrastavat (et välttämättä sinä) on se, että PPV:n jälkeisen Raw:n tapahtumia mennään kirjoittelemaan PPV-topiikkiin, kun ne pitäisi kirjoittaa Raw-topiikkiin, tai kenties tulevaan PPV-topiikkiin, jos sellainen on olemassa. Jos itselläni PPV:n katsominen venyy tiistaille tai vaikkapa loppuviikolle, niin tulee oikeastaan aina vilkaistua PPV-topiikkiin kirjoitetut viestit ennen Raw:n katsomista. Ja kyllä niitä kommentteja Raw:sta edelliseen PPV-topiikkiin voi laittaa, mutta siinä tapauksessa pitäisi käyttää spoilertageja. Tiedän, että tämä ei taida lukea säännöissä, mutta järkevänä henkilönä ei mene kirjoittamaan PPV:n jälkeisistä ohjelmista (Raw, ECW, SD) edelliseen PPV:iin ilman spoilertageja. Kiitos ja kuulemiin...
Kaikki dissaa koko ajan Jeff Hardya. Hän on fanien suosikki ja hänestä pidetään eikö se riitä? mielestäni matsi paranee huomattavasti kun yleisö on mukana. Ja näin on aina Jeff Hardyn matseista. En sano että hän on paras kaikista mutta se riittä että hän osaa asiansa ja on hyvä roolissaan.
"Mr#Kennedy" kirjoitti:
Kaikki dissaa koko ajan Jeff Hardya. Hän on fanien suosikki ja hänestä pidetään eikö se riitä? mielestäni matsi paranee huomattavasti kun yleisö on mukana. Ja näin on aina Jeff Hardyn matseista. En sano että hän on paras kaikista mutta se riittä että hän osaa asiansa ja on hyvä roolissaan.

Niimpä, itse katson paljon mielummin matsia jossa ollaan mukana, vaikka tyypit eivät osaisi painiakkaan. Onhan se nyt paljon innokaampaa katsoa sellaisti kuuin matsia jossa 2 huippu painijaa, jossa katsojat nukkuun.
Itse en laske vapaa"painia" kauheasti painiksi. Mikä siinä edes on painia? Jotkut kämäset pari liikettä, ei muuta.
"Samu-kamu" kirjoitti:
"Mr#Kennedy" kirjoitti:
Kaikki dissaa koko ajan Jeff Hardya. Hän on fanien suosikki ja hänestä pidetään eikö se riitä? mielestäni matsi paranee huomattavasti kun yleisö on mukana. Ja näin on aina Jeff Hardyn matseista. En sano että hän on paras kaikista mutta se riittä että hän osaa asiansa ja on hyvä roolissaan.

Niimpä, itse katson paljon mielummin matsia jossa ollaan mukana, vaikka tyypit eivät osaisi painiakkaan. Onhan se nyt paljon innokaampaa katsoa sellaisti kuuin matsia jossa 2 huippu painijaa, jossa katsojat nukkuun.
Itse en laske vapaa"painia" kauheasti painiksi. Mikä siinä edes on painia? Jotkut kämäset pari liikettä, ei muuta.


Oletkos hieman WWE-vaikutteinen? Ja ehkä hitusen mark....
Luo vilaus vaikkapa ROH:iin niin opit arvostamaan painia otteluissa.
RoH on loistavaa painia. Selvästi parempi kun WWE. Mutta WWE etu on näkyvyys ja show. Kyllä RoH olisi kaikkien ykkösohjelma jos kaikki osaisivat painia loistavasti ja olisi WWE:n näkyvyys, raha, yms.
Ja onhan WWE suuri ja mahtava koska markkeja on huomattavan paljon.
"Velocity" kirjoitti:
"Samu-kamu" kirjoitti:
"Mr#Kennedy" kirjoitti:
Kaikki dissaa koko ajan Jeff Hardya. Hän on fanien suosikki ja hänestä pidetään eikö se riitä? mielestäni matsi paranee huomattavasti kun yleisö on mukana. Ja näin on aina Jeff Hardyn matseista. En sano että hän on paras kaikista mutta se riittä että hän osaa asiansa ja on hyvä roolissaan.

Niimpä, itse katson paljon mielummin matsia jossa ollaan mukana, vaikka tyypit eivät osaisi painiakkaan. Onhan se nyt paljon innokaampaa katsoa sellaisti kuuin matsia jossa 2 huippu painijaa, jossa katsojat nukkuun.
Itse en laske vapaa"painia" kauheasti painiksi. Mikä siinä edes on painia? Jotkut kämäset pari liikettä, ei muuta.

Oletkos hieman WWE-vaikutteinen? Ja ehkä hitusen mark....
Luo vilaus vaikkapa ROH:iin niin opit arvostamaan painia otteluissa.

Okei ehkä olen, mutta eikö niissä otteluissa enemmän "vaurioiteta" toisia kuten painita. Kun näytät kolme vapaapainiottelun jossa on enemmän painimista kuin "hakkaamista". Voin myöntää olevani väärässä, että vapaapainin tärkein tarkoitus on painiminen. Ei tyypit niitä matseja kattoisi jos niissä vain painittaisi. Vaurioittaminen on nykyihmisten (minä mukaan lukien) hauskaa katsottavaa. Kuinka moni edes katsoo vapaapainia painin takia, ei sen huvittavuuden takia.

siis painihan on tälläistä:http://www.youtube.com/watch?v=IJgiKN_tYNY
Ei wwessä eikä muissa painipromootioissa paljon painia nähdä. ps. ne 3 esimerkkiä.
Minustakaan ottelun ei tarvitse loistaa tekniikalla ollakseen hyvä. Ja Jeffhän on oman tyylinsä nero. Ja jos DeadManWalkingin pitää vielä itkeä Jeff:n huumeista, niin eikös hän loppukesällä yrittänyt päästä eroon ongelmastaan? Pääasia on, että yrittää, mutta se onko Jeff päässyt niistä lopullisesti eroon onkin jo eri asia... Jeff on parantanut kehätyöskentelyään huomattavasti, enkä itse ole havainnut enää paljon botcheja. Ja onhan Jeffilläkin karismaa vaikka ei itse captain charisma olekaan.
Ja ehkä hitusen mark....

Itseasiassa markiksi leimaaminen on yksi surkeimmista herjoista koskaan, sillä ns. markit nauttivat vapaapainin seuraamisesta 50% enemmän kuin näsäviisaat smarkit.
"Wankie" kirjoitti:
Ja ehkä hitusen mark....

Itseasiassa markiksi leimaaminen on yksi surkeimmista herjoista koskaan, sillä ns. markit nauttivat vapaapainin seuraamisesta 50% enemmän kuin näsäviisaat smarkit.


Niinpä, mutta eikös vanhan ajatelman mukaan haukkuminen ole vain kateutta? Niinpä, jäimme kaikki kiinni!
"Velocity" kirjoitti:
"Wankie" kirjoitti:
Ja ehkä hitusen mark....

Itseasiassa markiksi leimaaminen on yksi surkeimmista herjoista koskaan, sillä ns. markit nauttivat vapaapainin seuraamisesta 50% enemmän kuin näsäviisaat smarkit.


Niinpä, mutta eikös vanhan ajatelman mukaan haukkuminen ole vain kateutta? Niinpä, jäimme kaikki kiinni!

Onpas muuten todella surkea ajatelma. Spam.
Ovat tainneet TheBraindead ja Supa jo luovuttaa.
"rotten sound" kirjoitti:
Ovat tainneet TheBraindead ja Supa jo luovuttaa.


Emme ole (ainakaan minä en) mutta kun ei ole mitään puhuttavaa.
"rotten sound" kirjoitti:
Ovat tainneet TheBraindead ja Supa jo luovuttaa.


Minä odotan yhä vastausta siihen, kuinka Jeffin hahmo on mielestäsi niin loistava ja onnistunut ja kiinnostava, sekä miten se ilmenee :)
"rotten sound" kirjoitti:
Ovat tainneet TheBraindead ja Supa jo luovuttaa.
Lopetin, koska argumenttinne kävivät säälittäviksi ja koska sain paljon heattia kiistelystäni..Voin kyllä jatkaakin, ei vain huvita koska teillä ei enää ole perusteluita.
"Riveni" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:
Ovat tainneet TheBraindead ja Supa jo luovuttaa.


Minä odotan yhä vastausta siihen, kuinka Jeffin hahmo on mielestäsi niin loistava ja onnistunut ja kiinnostava, sekä miten se ilmenee
Koska Rotten sound ei näytä vastaavan voisin kääntä kysymyksen ja kysyä. Miksi Jeff Hardyn hahmo ei ole loistava, onnistunut ja kiinnostava?

Haluaisin vain kuulla, vaikka olenkin puolueellinen tässä tilanteessa
"Supa" kirjoitti:
"rotten sound" kirjoitti:
Ovat tainneet TheBraindead ja Supa jo luovuttaa.
Lopetin, koska argumenttinne kävivät säälittäviksi ja koska sain paljon heattia kiistelystäni..Voin kyllä jatkaakin, ei vain huvita koska teillä ei enää ole perusteluita.


Miten niin ei ole perusteluita? Koko ajanhan niitä on tässä yritetty teille Jeff vihaajille vääntää. Ihan varmasti yhtä hyvin me Jeffin puolustajat olemme perustelleet väittämänne kuin tekin. Ja omaa kantaani selvennän vielä siten, että en ole koskaan sanonut, enkä tulee varmaan sanomaankaan, että Jeff olisi maailman parhain painija tai viihdyttäjä, olen sen sijaan koittanut paikata perättömiä syytteitä Jeffistä ihmisenä ja ottelijana. Kukaan ei varmastikkaan vaadi että jonkun on pakko pitää jostain, ei tarvitsekkaan. Se tuo lisää mielenkiintoa keskusteluihin jos on monia näkökantoja asiaan, eikä pelkästään 4 sanaisia ylistys/haukkumis lauseita.

Mihis btw M.H girl ja J.H girl ovat hävinneet Hardyjen oikeuksia puolustamasta :0
Aivan niin Riveni ja muut, monta sivuahan tässä olemme me Jeffistä pitäjät perustelleet miksi pidämme hänestä.
Samaa mieltä PowerSlaven kanssa että kaikkien ei ole pakko pitää kaikista, ja väittelyihin tulee uutta näkökulmaa kun ihmiset eivät ole samaa mieltä keskenään. Ja myös jos perustelevat useammalla kuin parilla sanalla.

Näin tänään muutaman A.J. Stylesin ottelun. Mielipiteeni hänestä: taitava painija, ja kenties monipuolisempi kuin Jeff, mutta hahmona melkoisen tylsä verrattuna Jeffiin. Ja vaikka A.J. Styles on monipuolisempi highflyer, se ei tee Jeffistä huonoa highflyeriä.
Kun Jeff astuu sisään, tunnarinsa alettua, hän sähköistää ilman kummasti, ja pääsee itsekkin paremmin virittäytymään matsiin. Kun A.J. astui tänään esiin (huom. useammin kuin kerran) vaikutelma ei ollut yhtä mukaansatempaava.
"Supa" kirjoitti:
Lopetin, koska argumenttinne kävivät säälittäviksi ja koska sain paljon heattia kiistelystäni..Voin kyllä jatkaakin, ei vain huvita koska teillä ei enää ole perusteluita.


Vai ei perusteluita, just just. Minä olen omani jo moneen kertaan sanonut, mutta jos on päässyt unohtumaan niin 'alertin blogistani löytyy piiitkä perustelu miksi pidän Jeffistä. Mitäpä tyhjentävään tekstiin mitään lisäämään?
Näin tänään muutaman A.J. Stylesin ottelun. Mielipiteeni hänestä: taitava painija, ja kenties monipuolisempi kuin Jeff, mutta hahmona melkoisen tylsä verrattuna Jeffiin. Ja vaikka A.J. Styles on monipuolisempi highflyer, se ei tee Jeffistä huonoa highflyeriä.
Kun Jeff astuu sisään, tunnarinsa alettua, hän sähköistää ilman kummasti, ja pääsee itsekkin paremmin virittäytymään matsiin. Kun A.J. astui tänään esiin (huom. useammin kuin kerran) vaikutelma ei ollut yhtä mukaansatempaava.

Ihan hyvät perustelut, mutta muutaman (jopa 30:nen) ottelun nähneenä ei pysty ottemaan varmaa kantaa painijan/hahmon mielenkiintoon tai taitoihin. Eikä se oikeastaan ole täysin otteluiden määrästä kiinni, vaan siitä kuinka kauan kyseistä henkilöä on seurannut. Esimerkiksi jos katsoo vaikka yhden viikon aikana 30 ottelua joltakin painijalta, niin mielikuva hänestä ei kehity läheskään yhtä selväksi, kuin 30 ottelua muutamassa kuukaudessa. Enkä nyt tarkoita sitä, että monta vuotta seurattuasi pitäisit AJ:tä yhtään sen parempana kuin pienellä katsomismäärällä, mutta oli ihan pakko mainita tämä, koska itse en aluiksi pitänyt AJ:tä mitenkään erikoisena, mutta pidemmän ajan kuluessa aloin pitämään kyseisestä herrasta todella paljon.
Imekää perärööriä pillillä, kiitos.

Oikeasti kinaaminen mielipideasioista on ensinnäkin aivan rektaalista. Jokainen tykkää tietystä henkilöstä, syystä tai toisesta. Koko threadin argumentit ovat pirun heikkoja. Huumeiden käyttäminen ei tee painijasta huonoa ja jokaikinen painija botchaa - oli sitten Flair tai Bret. Pelkästään tuosta syystä minun täytyy puolustaa, omaa kultaa ja ikuista hypersuosikkiani / alushousujen kostuttajaa.

Mikä tekee Jeff Hardystä niin hyvän painijan?

Mistä edes pitäisi aloittaa. Noh, aloitetaan vaikka itse painitaidoista. Oikeasti. Jos nyt alkaa miettimään niitä selvästi heikompia painijoita - niin kyllä niitä on. Puhutaan yleisesti tai sitten saman painityylin edustajista. Hänet tunnetaan aikamoisena flyerina, kiitos signature liikkeiden - mutta kaverilla on myös teknisiä liikkeitä näiden ilmavien high-flying -manuuvereiden ohella. Neckbreakereja, face lockeja, sleepperejä. Aika harva cruiseri (vaikken Herra Hardya edes cruiseriksi laske) käyttää samankaltaista liikevarastoja. Yleensäkkin hänen kaltaiset kaverit keskittyvät planchoihin, somersaultteihin ja niiden yhdistelmiin. Ei siis mikään turha kaveri, sillä ensinnäkin kokoisekseen hän liikkuu hyvin ja liikkeitä löytyy mongolipataljoonan verran. Ja pitää myös antaa krediittejä pelisilmästä ja sopeutumisesta tag-työskentelyyn. Mutta, nykypäivänäkään painitaidot eivät merkitse juurikaan mitään WWE:ssä. Raha on rahaa ja jos painija ei myy, häntä ei tarvita ja tilalle hankitaan uusi räkänenä. Jeff nimenomaan myy. Katsokaa nyt tuota häryä fanikantaa. Pelkästään tämä thread on saanut enemmän huomiota kuin mikään muu thread. Tunnetusti "Even bad press is good press.". Vaikka vihaatte Jeffiä yli kaiken, hän vetää huomiota, huomio tuo julkisuutta ja julkisuus lisää myyntiä. Mutta jotta painija niin sanotusti myy, hänen pitää erottua joukosta.

Juurikin tässä Jeff on erinomainen. Jeff on hyvin artistinen kaveri. Mielikuvitus lentää ja ideoita syntyy korikaupalla. Jeff oikeasti erottuu joukosta vaatteilla, maalauksilla ja kokonaisella tyylillä. Speedojen pitäminen 'rasslinbisneksessä ei toimi, sillä 70 -luvun jälkeen huomattiin että tarvitaan väriä ja persoonia bisnekseen. Tästä saamme kiittää Billy Grahamia. Tottakai perinteisen painijan pitää myös promota... mutta c'mon, sehän ei sopisi yhtään Jeffin gimmickiin. Hän on symppis, teiniarmeijan rakas ja kalsarijuoppojen idoli. Ei se haittaa ollenkaan, ei Bretkään alkuaikoina mikkiin juuri puhunut - mutta silti oli loistava... sama Benoit'n kanssa. Jos oikeasti olette sitä mieltä - että Jeffin hahmo ei toimi, niin gahjeesus. Jos itse vetäisin verkkopaidan päälle, silkkihousut jalkaan ja tukan rusetille - niin voi sitä revan määrä. Kyseessä ei ole mikään gimmickein multihuipennus - mutta sillä ei ole väliä, sillä se toimii ja se myy. Jos gimmickit olisivat taidetta, Jeff edustaisi pelkistettyä surrealismia.

Fcuk! Ja vielä sanotte ettei Jeffin hahmo ole kiinnostava? Kiinnostavuus ja uteliaisuus kävelevät käsi kädessä. Kun ensimmäisen kerran näin Jeffin, hän erottui joukosta - niin vaatteidensa kuin painityylinsä puolesta. Tästä syystä oli pakko googlata hänestä lisää tietoa ja whoa, vaikka mitä hienoa löytyikin. Hahmo on vieläkin pirun toimiva, vaikka se ei ole mikään yliampuva avaruuskirurgi. Voisi sanoa että Conwayn hahmo on onnistunut, mutta mielummin seuraisin maalin kuivumista tai pakastimen sulamista.

Mitä muuta? No voi kyynel, vetääkö Jeff vieläkin maria? Ensinnäkin, ei varmasti enään - tai muuten monoa tulee alta aikayksikön. Sama juttu kuin armeijassa, jos kerran jää kiinni - niin sitten saa kusta kerran päivässä kuppiin... ja tuosta kyllä Herra Ylitohtori pitää huolen. Toiseksi, newsflash! Ruoho on maailman yleisin päihde. Pelkästää Suomessa joka viides on elämänsä aikana polttanut rauhanruohoa. Voitte vain miettiä kuinka suuri tuo luku on a) Amerikassa ja b) kuinka pirun montaa miljoona ihmistä se oikeasti tarkoittaa. Edes alkoholi ja tupakka yhdistettynä eivät riitä ruohon yleisyytteen. Tekeekö kaljan juominen painijasta alkoholistin? Ei. Tekeekö voitonsikarin imaisu painijasta tervakeuhkon? Ei. Tekeekö ruohon polttaminen painijasta narkomaanin? Ei todellakaan. Hän jäi kerran siitä kiinni (ehkä toisenkin)... ja järjetön älämölö. Voi helevetti. Miksi samalla tavalla ei kohdella hormoonin käyttäjiä? Näitä Jeff ei käytä, mutta onko teillä mitään käryä kuinka moni painija on jäänyt kiinni hormoonien käytöstä nykypäivänäkin? Kumpi on vaarallisempaa; mömmöt joiden vaikutusta elimistöön ei voi tietää vai oloa helpottava rakkaudenrulla? Niin, miettikään. Sama asia kuin vertaisi tupakka ja liikalihavuutta. Ainoa asia mikä peittoaa tupakan kuolemansyissä on liikalihavuus. Pitäisikö meidänkin murista naapurille, että pelkästään sun näkeminen voi vaarantaa mun lapsien terveyttä? Tai pitäisikö liikalihaville tehdä baareihin oma osio, etteivät runsaat ruokatottumukset tartu? Mainpoint: Jeff + huumeet = narkomaani. Väärin, Yokozuna + Big Mac = Pumppu pettää 34 vuotiaana.

Mitä muuta? Miksi Jeff aina muistetaan? Hulk bodyslammasi Andren, Jimmy Snuka hyppäsi häkin katolta, Foley lensi häkkihelvetin päältä... Jeff hyppäsi Swantonit tikapuiden päältä. Kaikki yhtä historiallisia hetkiä vapaapainin rikkaassa lajissa.

kuva

Voisinpa taas alkaa kiistellä jopa Wankienkin viestistä, mutta tuskin hän sitä haluaa, ja varmasti alkaisi haukkua minua mikäties rektaaliseksi. Tottahan se on että kaikki tuo on mielipideasiaa.
Hyvä Wankie, enpä olisi itse paremmin osannut selittää viehtymystäni Jeff Hardyyn Tuossa tuli käytännössä kaikki.
"finlay" kirjoitti:
Ihan hyvät perustelut, mutta muutaman (jopa 30:nen) ottelun nähneenä ei pysty ottemaan varmaa kantaa painijan/hahmon mielenkiintoon tai taitoihin. Eikä se oikeastaan ole täysin otteluiden määrästä kiinni, vaan siitä kuinka kauan kyseistä henkilöä on seurannut. Esimerkiksi jos katsoo vaikka yhden viikon aikana 30 ottelua joltakin painijalta, niin mielikuva hänestä ei kehity läheskään yhtä selväksi, kuin 30 ottelua muutamassa kuukaudessa. Enkä nyt tarkoita sitä, että monta vuotta seurattuasi pitäisit AJ:tä yhtään sen parempana kuin pienellä katsomismäärällä, mutta oli ihan pakko mainita tämä, koska itse en aluiksi pitänyt AJ:tä mitenkään erikoisena, mutta pidemmän ajan kuluessa aloin pitämään kyseisestä herrasta todella paljon.


Totta, hyvä pointti. Onhan se mahdollista että tykästyisin A.J.n hahmoon jos katsoisin hänen otteluitaan pidemmän ajan kuluessa. Tällä hetkellä en tosin usko sitä. Painijana A.J. tosin on juuri sitä tyyppiä, josta mie pidän. Teki ihan hienoja dropkickejä, ja muutenkin notkea kaveri. Silti ei pääse edes miun power 25 listalle, koska ei ole tällä hetkellä kiinnostava hahmo. ;P
Jos järjestelisin oman listani painitaitojen mukaan se saattaisi olla hiukka erilainen, mutta asetan kiinnostavan hahmon korkeammalle kuin painitaidot. Tosin uskallan veikata ettei miun listalla ole mitään ihan toivottomia tapauksia. Vai mitä olet mieltä Meredith?

Hyvä Wankie, sanoit aika tyhjentävästi kaiken, mitäpä tuohon enää lisäämään. *hekottelee Wankien hervottomalle tyylille* Siun tekstiä ei ainakaan ole tylsää lukea. *kiittää ja kumartaa*

Mitäs nyt Supa? Eikö ole enää hienoja perusteltuja kommentteja tulossa? Vai tuliko jo liian paha vastus?
"Koppis" kirjoitti:


Mitäs nyt Supa? Eikö ole enää hienoja perusteltuja kommentteja tulossa? Vai tuliko jo liian paha vastus?
Hah..Ei ikinä, voisin kyllä alkaa inttää vastaan, mutta tulosta ei siltikään syntyisi. Kuten jo täsmensin viestissäni hieman ylempänä.
"Koppis" kirjoitti:
Jos järjestelisin oman listani painitaitojen mukaan se saattaisi olla hiukka erilainen, mutta asetan kiinnostavan hahmon korkeammalle kuin painitaidot. Tosin uskallan veikata ettei miun listalla ole mitään ihan toivottomia tapauksia. Vai mitä olet mieltä Meredith?


Hmm, noh en ole samaa mieltä kaikkien suosikkiesi erinomaisuudesta, mutta ei yksikään niistä ihan täysi pelle ole.
*hekottaa*
Ettei ihan täysi pelle kukaan? XD
No hyvä niin. Pitää ehkä jossain välissä päivittää top 10, siun iloksi eräs herra hilleri tippuu alemmas ja sitten eräs herra extreme mahdollisesti nousee ylemmäs..

Niin Supa, mielipide- eroistahan tässä on kaik alusta asti kiistelty. Toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta.