Mutta jos nyt Jeff sattumoisin saisi WWE`ltä sopimuksen niin ei se menis Raw´iin tai SD`hen vaa ECW´hen. Sinne ne niitä painijoita tarttee. Vaikka toivoisin että menis SD´hen mutta ECW´hen ne kaikki menee. Eikös Kidmankin sinne menis jos sopimuksen tekis.
Jeff Hardy
"Saphronite" kirjoitti:
Siis Jeffiähän on huhuttu palaavan takaisin WWE:hen kesän lopussa, ja se on todella hyvä juttu... Siis Wrestling(WWE ja TNA mm.) on SHOWPAINIA jossa tarvitaan a. karismaa
b. kuntoa
c. ja sitten vasta painia
esim. The Rock ja Hulk Hogan, kaksi vuosisadan suosituinta painijaa, osasivat ehkä just kymmenen liikettä yhteensä
THE ROCK
Liikkeet: Rock Bottom, People's Elbow, Russian Legsweep,Powerslam,Clothesline ja Running Elbow
Hulk Hogan
Liikkeet:Hulk Drop,Big Boot,Clothesline ja Scoop Slam
Noita liikkeitä ne siis useimmiten käytti joka todistaa Jeffin karisman kunnon ja liikkeitten olevan tarpeeksi hyvät ollakseen valovoimainen tähti
Voi voi nämä ''ne tekee pari iskuu''- ihmiset ovat säälittäviä. Oletko edes nähnyt Rockin matseja, kun et edes spinebusteria mainitsenut?
BTW: Turha luulla minua Rock- faniksi.
Veikkaan että Jeff menee joko SD!n tai ECWhen. Uskon, että jos Jeff ECWhen menee, niin Matt menee kanssa.
Ite uskon Jeff menee Smackdowniin, sillä Smackdownin Tag-Divisioonaan pitää saada eloa. ECW:n voi sulkea pois, koska Jeff ei toimi yksinään. Ja ECW:llä ei ole Tag-mestaruutta, joten mitä hyötyä Hardy Boyzeista on
ECW:lle? Ei mitään.
ECW:lle? Ei mitään.
"Lashley" kirjoitti:
mitä hyötyä Hardy Boyzeista on?
Ei mitään.
Oikein, kerrot totuuden niinkuin se on
lainausta muokattu tarkoituksen mukaiseksi
Voisihan esittää saman kysymyksen eri tavalla: Mitä hyötyä painijoista on? Ei mitään. He tuovat meille viihdettä ja vaarantavat henkensä. Hardy Boyzit ovat alan yksiä parhaista viihdyttäjistä.
"Papi" kirjoitti::chair:
Voisihan esittää saman kysymyksen eri tavalla: Mitä hyötyä painijoista on? Ei mitään. He tuovat meille viihdettä ja vaarantavat henkensä. Hardy Boyzit ovat alan yksiä parhaista viihdyttäjistä.
Onhan niistä silloin hyötyä, ne viihdyttävät.
"OpaMpp" kirjoitti:
Onhan niistä silloin hyötyä, ne viihdyttävät.
Minkä lisäksi elättävät melkoisen joukon ihmisiä viihdyttämisellään
Kaikista eniten toivon Jeff Hardyn paluussa mahdollisen Matt Hardyn tylsän "I Will Not Die" gimmickin loppumisem. Uskomme kyllä Matt, et halua kuolla. No kukapa haluaa...
Kuitenkin Jeff ja Matt aloittaa Hardy Boyzeina
"Unscarred__" kirjoitti:
Kuitenkin Jeff ja Matt aloittaa Hardy Boyzeina
Olen itsekkin vähän tällä kannalla, koska taannoisten huumesekoilujensa takia veikkaan, että Jeff kiinnitetään vahvasti Mattiin, ja tiedä häntä vaikka kunnon vanha Jeff tyyliin vuosi 1999 palaisi takaisin. Aika moni tässä topicissa on kritisoinut Jeffin painitaitoja, ja onhan se totta ettei mies yksin kyllä kummoista matsia saa aikaiseksi, mutta tageissa miehen matsit IMO ovat rautaa.
Kyllähän se hyvä on että se jeff tulee takaisin, mutta onko kenelläkään tietoa että mihin show'hun herra olisi menossa/tulossa?
Kaikki uskovat hänen suuntaavan SmackDowniin Hardy Boyzien kannalta. Tosin, WWEtä ajatellen se voi pilata kaikkien toiveet laittamalla herrat feudiin.
Spoiler
Miksi Jeffia mainostetaan RAW:issa jos menisi SD:hen?"Riveni" kirjoitti:Toivottavasti eivät kuvittele, että äijästä olisi mihinkään ilman mattia (jos nyt tämän kanssakaan). Itse olen äärimmäisen kriittinen Jeff Hardya kohtaan, mies on omien sanojensa mukaan menettänyt innostuksensa koko lajiin ja se ei ole hyvä asia, puhumattakaan huumesekoiluista ja fanejen halveksimisesta noshoweilla.Spoiler
Miksi Jeffia mainostetaan RAW:issa jos menisi SD:hen?
Oletko kattonut smackdowneja? Voidaanhan Jeffiä mainostaa esim. RAWissa parempien katsojien toivossa ja siinä tais lukea "Jeff Hardy coming to _WWE_".
"mörkö" kirjoitti:
Oletko kattonut smackdowneja?
En, ehkä siinä se ongelma onkin. SD:tä en ole seurannut hetkeen, sen verran laadutonta on tarjonta sillä puolella ollut. Toivottavasti WWE palauttaisi Jeffin phillyssä, olisi ihana kuunnella sikäläisten fanien reaktiota Hardyn paluuseen
"mörkö" kirjoitti:
Oletko kattonut smackdowneja? Voidaanhan Jeffiä mainostaa esim. RAWissa parempien katsojien toivossa ja siinä tais lukea "Jeff Hardy coming to _WWE_".
WWE tekee järkevästi kun mainostetaan Jeffiä RAW:ssa, koska tämä
saattaisi tuoda lisää katsojia SmackDownille (joka todella tarvitsee
katsojia).
Mutta Jeff tekee comebackin ensi viikon RAWssa, eli sinne meni nämäkin teoriat
WWE.com
Jeff Hardy will be making his triumphant return to RAW next Monday night for the first time since his release in May of 2003. How will the refocused Hardy fare against today’s Superstars of RAW?
Aika pettymys kyllä.
WWE.com
Jeff Hardy will be making his triumphant return to RAW next Monday night for the first time since his release in May of 2003. How will the refocused Hardy fare against today’s Superstars of RAW?
Aika pettymys kyllä.
Ei minusta ole pettymys Samahan se missä Jeff on, kuitenkin menee Raw:n kautta SD!:hen, ensin Matt hankkii jonkun Tag Teamin vihat niskoihinsa ja Jeff siirtyy Raw:sta auttamaan Mutta saisi RAW:kin eloa, kun nykyään pälätetään DX:stä tai UMAGA:sta!
Tykkään katsoa Jeffiä yksinkin kehässä, mutta mieluummin olisin Hardy Boyzeja katsonut. Tosin, toivon että Jeff menee SmackDowniin kohtapuoliin.
McMahons & Umaga vs. DX & yllätysesiintyjä, joka olisi Jeff.
McMahons & Umaga vs. DX & yllätysesiintyjä, joka olisi Jeff.
Joo, yllätyysesiintyjä ilmotettaisiin ensin rawssa seuraavalle viikolla, josta Jeff sitten jäisi huumesekoilujensa takia pois ja veätisi tyylikkään noshown, kuten liian usein.
Vihdoinkin näkyy taas Jeff Hardyn hulluja itsemurhamaisia iskuja
"Iso Puna Masiina" kirjoitti:
Vihdoinkin näkyy taas Jeff Hardyn hulluja itsemurhamaisia iskuja
NIIIMPÄ!!!11!!!!!
Jeff Hardy on kyllä yksi historian parhaista painijoista. Hän pystyy kantamaan vaikka jonkun Abyssiin huippumatseihin. Ehdottomasti Hardy Boyzien parempi puolikas.
Olisivat saaneet laittaa Hardyn mielummin ECW:iin muiden friikkien sekaan.
Mutta kyllä minä ainakin näkisin Jeff:in Mattin kanssa. Olin jo aika varma että Jeff suuntaa SD:hen. Mutta kunhan herra on WWE:ssä.
No ettekös te nyt unohda kokonaan sen mahdollisuuden, että Matt Hardy siirtyy Raw:on?
"Crane" kirjoitti:
No ettekös te nyt unohda kokonaan sen mahdollisuuden, että Matt Hardy siirtyy Raw:on?
Ei...Mutta Smackdown on se joka niitä vetovoimaisia painijoita kaipaa lisää. Jeff ehdottomasti SDiin, yhdistyi Boyzit sitten tai ei. Jos ei Hardyjä haluta yhdistää niin vaikka aluksi feud vastakkain osoittamaan, ettei tule lähitulevaisuudessa tapahtumaan. Jeffistä Heel smackdowniin...hmm...
Noh turhaa spekulointia, sillä ainakin aluksi menee siis Rawhon...
Jeffiähän ei nykypäivinä kiinnosta paini pas*an vertaa on keskittynyt enemmän bändiinsä.Se näkyy kehätyöskentelyssä kauheen laiska ja köntys nykyään sen huomaa heti...
Minusta taas Raw kaipaisi uusia (tai vanhoja) vetovoimaisia tähtiä. SD:ssa on asiat tällä hetkellä hyvin. Uusia kasvoja on Lashley, Kennedy, Finlay ja yleisöä vetävät friikit Khali ja Boogeyman. Lisäksi on jokseenkin pätevät ME-miehet, varsinkin kun Benoit tulee takaisin, milloin tuleekaan.
Rawssa taasen asiat on hyvin ME tasolla, mutta siitä alaspäin on lähes tyhjää. No IC-titlen parissa askartelee kolme kelpo painijaa, mutta eihän se riitä mihinkään. Eli kyllä Jeff ihan perustellusti Raw:n rivistöön kelpaa, ja miksei myös myöhemmin Matt.
Rawssa taasen asiat on hyvin ME tasolla, mutta siitä alaspäin on lähes tyhjää. No IC-titlen parissa askartelee kolme kelpo painijaa, mutta eihän se riitä mihinkään. Eli kyllä Jeff ihan perustellusti Raw:n rivistöön kelpaa, ja miksei myös myöhemmin Matt.
Spoiler
Jeff tekee paluunsa ensi maanantain raw:ssa...jos ketään kiinnostaa niin tässä olisi videoHUOM!!!!!! video sisältää spoilerin(en saanut laitettua sitä spoileriksi) http://www.wwe.com/content/media/video/tvshows/raw/200608/081406hardy
Mattin siirtyminen RAW:hon on juonellisesti melko heikko temppu WWE:ltä sillä mieshän lensi RAW:sta Edgeä vastaan käydyssä "Loser Leaves RAW"-matsissa, joka juonsi juurensa Lita-Edge-Matt kolmiodraamaan.
Täytyy myös muistaa, että tollaset promot eivät välttämättä pidä paikkaansa ennenkuin asia on virallistettu. Ymmärrän toki, että yleensä pitävät. Mutta ehkä kyseessä on jokin pelkkä vierailupromo hakemaan katsojia SD:hen? En kyllä oikein näe järkeä viedä Jeffiä jo muutenkin täytettyyn RAW:hon joka nauttii paikastaan auringossa, kun samalla SD kuihtuu olemattomiin.
Jokin porsaanreikä näissä on jummassakummassa ylläolevassa jutussa odotettavissa sikäli, jos Hardy Boyzit palaa samaan brandiin.
Täytyy myös muistaa, että tollaset promot eivät välttämättä pidä paikkaansa ennenkuin asia on virallistettu. Ymmärrän toki, että yleensä pitävät. Mutta ehkä kyseessä on jokin pelkkä vierailupromo hakemaan katsojia SD:hen? En kyllä oikein näe järkeä viedä Jeffiä jo muutenkin täytettyyn RAW:hon joka nauttii paikastaan auringossa, kun samalla SD kuihtuu olemattomiin.
Jokin porsaanreikä näissä on jummassakummassa ylläolevassa jutussa odotettavissa sikäli, jos Hardy Boyzit palaa samaan brandiin.
Jeff Hardy on hyvä painija. Ottaa riskejä ja tekee hienoja liikkeitä. Yksi minun suosikki painijoita.
"kanefan" kirjoitti:Nyt taidat kyllä puhua enneminkin siitä, kuka ottelee Hardya vastaan...
Ottaa riskejä
Onko Jeffillä muuten sama entrance? En oo nähny vielä Raweja missä mies ois mukana..Millon muuten Subilta tulee se rawi missä herra paluunsa teki?
"the-welmu" kirjoitti:
Millon muuten Subilta tulee se rawi missä herra paluunsa teki?
15.9
On ihan sama entrance. Heiluu samalla tavalla mitä ennenkin, ja biisi on sama.
Onko sitä Jeffin bändiä edes enää?? Kuuntelin sitä joskus pari biisiä eikä se kovin kummoista minusta ollut.
"kalis" kirjoitti:
Onko sitä Jeffin bändiä edes enää?? Kuuntelin sitä joskus pari biisiä eikä se kovin kummoista minusta ollut.
Millaista musiikkia he muuten soittivat? Koskaan en ole edes bändin nimeä kuullut.
Jeff on ehkä eka painijasuosikkini..sillon kun jeff oli smackdownissa niin serkku ja minä katottiin aina kun se veti swantoneita ja TOF:eja. kun smäkkäri oli tullu niin trampalle vaan kokeileen sattuuko se
Millaista musiikkia he muuten soittivat? Koskaan en ole edes bändin nimeä kuullut.
Bändin nimi oli/on Peroxwhygen ja musiikki jonkinmoista hiphoppia. Jeff mutisee jotain ja joku heittää rumpusettii taustalla.
"kalis" kirjoitti:
musiikki jonkinmoista hiphoppia. Jeff mutisee jotain ja joku heittää rumpusettii taustalla.
No en tuota pari "biisiä" joskus taannoin kuunnelleena oikein hip-hopiksi tituleeraisi. Lähinnä se kuulostaa joltain epämääräiseltä örinältä, mitä minä ja pari kaveria saisimme aikaan haisteltuamme pari tuntia maalipurkkien höyryjä.
No joo, mutta Jeffin "puolustukseksi", hän ei ole toistaiseksi ollut ollenkaan niin huono mitä ensin alkuun veikkailin.
Missä Peroxwhygen:iä voi kuunnella?
http://www.myspace.com/peroxwhygenrocks
täällä minä sitä aina käyn kuuntelemassa, muita osoitteita en tiedä
täällä minä sitä aina käyn kuuntelemassa, muita osoitteita en tiedä
Hmm, merkillistä kyllä, olen huomannut vaivihkaa tykästyneeni Jeff Hardyyn. Painitaitoihin en ota kantaa, mutta jotenkin J on vain veljeään kiinnostavampi. Toivotaan että äijä pysyy erossa aineista ja että motivaatio säilyy. Ainakin tällä hetkellä on Intercontinental taskussa ja hyvin menee. Saa nähdä miten käy New Year's Revolutionissa...
"meredith" kirjoitti:
Hmm, merkillistä kyllä, olen huomannut vaivihkaa tykästyneeni Jeff Hardyyn. Painitaitoihin en ota kantaa, mutta jotenkin J on vain veljeään kiinnostavampi.
Johtuisikohan siitä, että Jeff on "värikkäämpi"?
"TheChosen" kirjoitti:"meredith" kirjoitti:
Hmm, merkillistä kyllä, olen huomannut vaivihkaa tykästyneeni Jeff Hardyyn. Painitaitoihin en ota kantaa, mutta jotenkin J on vain veljeään kiinnostavampi. quote]
Johtuisikohan siitä, että Jeff on "värikkäämpi"?
Voi hyvinkin olla. Tosiasia kun on, että olkoon painija miten hyvä tahansa, muttei lainkaan kiinnostava hahmona/henkilönä niin ei se minulta huomiota saa. Jeffiä nyt ei voi olla huomaamatta, kuka muu tekee yhtä hulluja liikkeitä? Esimerkiksi mielestäni Cena on valtavan tylsä, samoin kuin Matt Hardy.
"meredith" kirjoitti:
Jeffiä nyt ei voi olla huomaamatta, kuka muu tekee yhtä hulluja liikkeitä? Hardy.
En tiedä puhutko nyt WWE:stä vai yleensä,mutta indyissä esimerkiksi Jack Evans hyppii vaikka mitä Double Moonsaulteja häkin päältä. On miljoona muutakin painijaa jotka tekevät samanlaisia tai jopa pahempia Spotteja tai ottavat kovempaa Bumpia. Ei siinä mitään sinäänsä sillä WWE:ssä nämä Jeffin hypyt/spotit ovat olleet todella kovia.
"TheBraindead" kirjoitti:"meredith" kirjoitti:
Jeffiä nyt ei voi olla huomaamatta, kuka muu tekee yhtä hulluja liikkeitä? Hardy.
En tiedä puhutko nyt WWE:stä vai yleensä,mutta indyissä esimerkiksi Jack Evans hyppii vaikka mitä Double Moonsaulteja häkin päältä. On miljoona muutakin painijaa jotka tekevät samanlaisia tai jopa pahempia Spotteja tai ottavat kovempaa Bumpia. Ei siinä mitään sinäänsä sillä WWE:ssä nämä Jeffin hypyt/spotit ovat olleet todella kovia.
Juu, puhun nimenomaan WWE:stä, koska ei ole tullut muuta katsottua.
Kyllä WWE:stä mielestäni ainakin London & Kendrick, RVD, Sabu ja Mysterio (tosin ei viimeaikoina) ovat tehneet suunnilleen samanlaisia kuin Hardy.
Edit: Super Crazy teki joskus syksyllä swantonin tapaisin liikken kehästä ulos lattialle, mutta viimeaikoina on ollut vain Heatissä joten...
Edit: Super Crazy teki joskus syksyllä swantonin tapaisin liikken kehästä ulos lattialle, mutta viimeaikoina on ollut vain Heatissä joten...
Määki oon jotenki tykästyny Jefiin enemmän ku Matiin (samoin ku meredith) ku on jotenki silleen oma laatuisempi, värikkäämpi jne. Hirveen pikkuvelimäinen tolle Matille. Ku kattoo niiden ilmeitä kattoessaan toisiaan.
Hardy boyz on jo palannut... Mikäli nyt oikein tuon sinun viestisi tulkitsin.