Vinceltä jos kysytään niin painitaito ei ole tärkeämpi. jos osaat olla tavalla tai toisella viihdyttävä niin pääset mukaan WWE:hen ja mitä pitenpään osaat taidoillasi viihdyttää niin kauan olet mukana WWE:ssä. onhan tämä nähty ennenkin oikeasti taidokkaita potkitaan pihalle ja painitaidottomat jatkavat ohjelmissa. ajatelkaa nyt esim Boogeymania
Jeff Hardy
"nWo-Sting" kirjoitti:
Vinceltä jos kysytään niin painitaito ei ole tärkeämpi. jos osaat olla tavalla tai toisella viihdyttävä niin pääset mukaan WWE:hen ja mitä pitenpään osaat taidoillasi viihdyttää niin kauan olet mukana WWE:ssä. onhan tämä nähty ennenkin oikeasti taidokkaita potkitaan pihalle ja painitaidottomat jatkavat ohjelmissa. ajatelkaa nyt esim Boogeymania
Mitä mie oon ymmärtäny niin Boogeymanin hahmo on niin mielenkiintonen (miun mielestä tosin ei), että siitä pidetään sen vuoksi. Ei yksi painija kerro että loputkin on "huonoja painijoita". Ja tuskimpa WWE ottaa listoilleen ihan surkeita painijoita ottaa.
Ja miun mielipide on että mieluummin mielenkiintoinen hahmo, kuin äärimmäisen hyvät painitaidot. Sehän on urheiluviihdettä, showta, eikä pidä ottaa sitä liian vakavasti. Jos joku haluaa nähdä "puhdasta painia, jossa väännetään oikeaoppisesti" ym., niin alkakoon katsella vaikka kreikkalais-roomalaista painia.
"Koppis" kirjoitti:"nWo-Sting" kirjoitti:
Vinceltä jos kysytään niin painitaito ei ole tärkeämpi. jos osaat olla tavalla tai toisella viihdyttävä niin pääset mukaan WWE:hen ja mitä pitenpään osaat taidoillasi viihdyttää niin kauan olet mukana WWE:ssä. onhan tämä nähty ennenkin oikeasti taidokkaita potkitaan pihalle ja painitaidottomat jatkavat ohjelmissa. ajatelkaa nyt esim Boogeymania
Mitä mie oon ymmärtäny niin Boogeymanin hahmo on niin mielenkiintonen (miun mielestä tosin ei), että siitä pidetään sen vuoksi. Ei yksi painija kerro että loputkin on "huonoja painijoita". Ja tuskimpa WWE ottaa listoilleen ihan surkeita painijoita ottaa.
Ja miun mielipide on että mieluummin mielenkiintoinen hahmo, kuin äärimmäisen hyvät painitaidot. Sehän on urheiluviihdettä, showta, eikä pidä ottaa sitä liian vakavasti. Jos joku haluaa nähdä "puhdasta painia, jossa väännetään oikeaoppisesti" ym., niin alkakoon katsella vaikka kreikkalais-roomalaista painia.
Tulee sellainen tunne että minä olen ainoa kenen mielestä Boogeyman ei ole huono.
Boogeyman huono? Ne painitaidot ovat... no... Pumphandle-slam. Mutta hamona hän on todella kiinnostava.
Boogeyman nimenomaan hoitaa hommansa hyvin. mutta miten kauan yleisö jaksaa katsoa samaa toistamista? . Eli siinä vaiheessa hän saa kenkää jos ei saa uutta gimmickiä tai tehdä heel turnia.
"rotten sound" kirjoitti:
Muutenkin jos joku ei osaa painia kuten Bryan Danielson, vaan loistaa spottien kautta, tarkoittaako se sitä, että hän korvaa vajavaista taitoa pelkillä spoteilla?
Se on hyvä että kaikki eivät ole niinkuin Bryan Danielson sillä,jos näin olisi niin todennäköisesti wrestlingin suosio laskisi,koska jenkkimarkit katselevat mielummin Cenaa ja Batistaa kun Bryan Danielsonia ja vaikkapa Nigel McGuinessia. Spottimiehiä pitää olla,mutta jos ei osaa edes tehdä kunnon spotteja niin ei se ole hyvä. Esimerkiksi Matt Sydal tai Jack Evans ja vieläpä vaikka Ricochet,he ovat loistavia vetämään nopean ja viihdyttävän pienen spotfestin. Jeff Hardy loistaa huonoilla ja löysillä spoteillaan,tylsiä löysiä Swantoneita laddereilta ja sitä rataa. Jack Evans taas hyppii 630 sentoneita vaikka mistä ja se on mielestäni paljon parempaa,Ricochetin Double Moonsaultit laddereilta ovat nannaa ja Matt Sydalin kaikki liikkeet ovat nannaa. Esimerkiksi tämä WSX:n ensimmäinen matsi oli todella loistava muutaman minuutin spotfest. Niinkuin täällä joku sanoikin "Jätettiin kaikki ylimääräinen pois". Niin juuri ottelu oli todella loistava noinkin lyhyeksi. Minuun eivät Jeffin spotit ja volttiyritykset iske yhtään. Todellakin Jeff yrittää korvata vajaavaista taitoaan spoteilla. Hänellä on ollut pari "ihan ok" matsia,mutta en niitä ala sen enempää arvostelemaan. Hänen spottinsa ovat kaiken lisäksi tylsiä ainakin minun mielestä. Jack Evansin spottailut pysyvät aina yhtä hyvinä. Niihin ei kyllästy koskaan vaikka niitä näemmekin joka päivä.
"TheBraindead" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:
Muutenkin jos joku ei osaa painia kuten Bryan Danielson, vaan loistaa spottien kautta, tarkoittaako se sitä, että hän korvaa vajavaista taitoa pelkillä spoteilla?
Se on hyvä että kaikki eivät ole niinkuin Bryan Danielson sillä,jos näin olisi niin todennäköisesti wrestlingin suosio laskisi,koska jenkkimarkit katselevat mielummin Cenaa ja Batistaa kun Bryan Danielsonia ja vaikkapa Nigel McGuinessia. Spottimiehiä pitää olla,mutta jos ei osaa edes tehdä kunnon spotteja niin ei se ole hyvä. Esimerkiksi Matt Sydal tai Jack Evans ja vieläpä vaikka Ricochet,he ovat loistavia vetämään nopean ja viihdyttävän pienen spotfestin. Jeff Hardy loistaa huonoilla ja löysillä spoteillaan,tylsiä löysiä Swantoneita laddereilta ja sitä rataa. Jack Evans taas hyppii 630 sentoneita vaikka mistä ja se on mielestäni paljon parempaa,Ricochetin Double Moonsaultit laddereilta ovat nannaa ja Matt Sydalin kaikki liikkeet ovat nannaa. Esimerkiksi tämä WSX:n ensimmäinen matsi oli todella loistava muutaman minuutin spotfest. Niinkuin täällä joku sanoikin "Jätettiin kaikki ylimääräinen pois". Niin juuri ottelu oli todella loistava noinkin lyhyeksi. Minuun eivät Jeffin spotit ja volttiyritykset iske yhtään. Todellakin Jeff yrittää korvata vajaavaista taitoaan spoteilla. Hänellä on ollut pari "ihan ok" matsia,mutta en niitä ala sen enempää arvostelemaan. Hänen spottinsa ovat kaiken lisäksi tylsiä ainakin minun mielestä. Jack Evansin spottailut pysyvät aina yhtä hyvinä. Niihin ei kyllästy koskaan vaikka niitä näemmekin joka päivä.
Ja kyse ei edelleenkään ole sittä miten Jeff tekee, vaan siitä mitä tekee. Ja sinun mielestäsi pitää olla hyvä tekniikkapainija, ja jos ei olekaan hyvä tekniikkapainija, niin pitää olla maailman paras bumppiapina. Ja ei ne hardyn Swanton Bomb:it ole niin helppoja kuin näyttävät. Hardy on kehittänyt kehätyöskentelyään loistavasti, Samoin ajoitustaan. Ja ne Hardyn Swantonit kuuluu olla "löysiä" etenkin korkealta tehtynä, koska näin siihen saadaan näyttävyyttä. Hienon bumpin ei tarvitse olla 450 corkscrew duoble moonsault. Ja koska Jeff ei teekään näitä kaikkia bumppeja "täydellisesti" niin kuin pitäisi, häntä ei pidä kunnioittaa? Tuo masterprojokaasiassa-logiikkanne on
EDIT: Tästä lähin toistan mielipuolisissa lauseissani sanaa: "Ja" etc etc.
"rotten sound" kirjoitti:"TheBraindead" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:
Muutenkin jos joku ei osaa painia kuten Bryan Danielson, vaan loistaa spottien kautta, tarkoittaako se sitä, että hän korvaa vajavaista taitoa pelkillä spoteilla?
Se on hyvä että kaikki eivät ole niinkuin Bryan Danielson sillä,jos näin olisi niin todennäköisesti wrestlingin suosio laskisi,koska jenkkimarkit katselevat mielummin Cenaa ja Batistaa kun Bryan Danielsonia ja vaikkapa Nigel McGuinessia. Spottimiehiä pitää olla,mutta jos ei osaa edes tehdä kunnon spotteja niin ei se ole hyvä. Esimerkiksi Matt Sydal tai Jack Evans ja vieläpä vaikka Ricochet,he ovat loistavia vetämään nopean ja viihdyttävän pienen spotfestin. Jeff Hardy loistaa huonoilla ja löysillä spoteillaan,tylsiä löysiä Swantoneita laddereilta ja sitä rataa. Jack Evans taas hyppii 630 sentoneita vaikka mistä ja se on mielestäni paljon parempaa,Ricochetin Double Moonsaultit laddereilta ovat nannaa ja Matt Sydalin kaikki liikkeet ovat nannaa. Esimerkiksi tämä WSX:n ensimmäinen matsi oli todella loistava muutaman minuutin spotfest. Niinkuin täällä joku sanoikin "Jätettiin kaikki ylimääräinen pois". Niin juuri ottelu oli todella loistava noinkin lyhyeksi. Minuun eivät Jeffin spotit ja volttiyritykset iske yhtään. Todellakin Jeff yrittää korvata vajaavaista taitoaan spoteilla. Hänellä on ollut pari "ihan ok" matsia,mutta en niitä ala sen enempää arvostelemaan. Hänen spottinsa ovat kaiken lisäksi tylsiä ainakin minun mielestä. Jack Evansin spottailut pysyvät aina yhtä hyvinä. Niihin ei kyllästy koskaan vaikka niitä näemmekin joka päivä.
Ja sinun mielestäsi pitää olla hyvä tekniikkapainija, ja jos ei olekaan hyvä tekniikkapainija, niin pitää olla maailman paras bumppiapina. Ja ei ne hardyn Swanton Bomb:it ole niin helppoja kuin näyttävät. Hardy on kehittänyt kehätyöskentelyään loistavasti, Samoin ajoitustaan. Ja ne Hardyn Swantonit kuuluu olla "löysiä" etenkin korkealta tehtynä, koska näin siihen saadaan näyttävyyttä.
Ei todellakaan tarvi olla maailman paras spottiapina,mutta kun Jeff ei kuulu edes sellasiin "ok" spottiapinoihin. Ehkä ne Hardyn Swantonit eivät ole niin helppoja kuin ne näyttävät,mutta se taas ei tee niistä hienoja. Hän tekee ne liiankin löysästi. Muuten tuosta kehätyöskentelystä sen verran että se on kehittynyt kylläkin,mutta ei ne Hardyn matsit silti pistä kiinnostamaan. Minun mielestäni Matt on muutenkin Hardy Boyzeista se paljon parempi puoli,sanokoot muut mitä lystäävät. Tuo on kyllä typerää että "ne pitää olla löysiä että niihin saadaan näyttävyyttä". Sitä näyttävyyttä saadaan kyllä muullakin tavalla kun kaatumalla köysiltä tai tikkailta tai mistä tahansa muualta. Esimerkiksi The Great Sasuke sai näyttävyyttä siihen hyppäämällä kunnolla eikä kaatumalla. Tiedän,joku keksii sanoa että Jeff sai ideansa Swanton Bombiin Sasukelta. Niin hän saikin,mutta hän ei onnistunut siinä muulla tavalla kuin tekemällä tämän taiton samanlailla. Sasuke hyppäsi korkeammalle ja teki sen kovempaa ja näyttävämmän näköisesti.
"TheBraindead" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:"TheBraindead" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:
Muutenkin jos joku ei osaa painia kuten Bryan Danielson, vaan loistaa spottien kautta, tarkoittaako se sitä, että hän korvaa vajavaista taitoa pelkillä spoteilla?
Se on hyvä että kaikki eivät ole niinkuin Bryan Danielson sillä,jos näin olisi niin todennäköisesti wrestlingin suosio laskisi,koska jenkkimarkit katselevat mielummin Cenaa ja Batistaa kun Bryan Danielsonia ja vaikkapa Nigel McGuinessia. Spottimiehiä pitää olla,mutta jos ei osaa edes tehdä kunnon spotteja niin ei se ole hyvä. Esimerkiksi Matt Sydal tai Jack Evans ja vieläpä vaikka Ricochet,he ovat loistavia vetämään nopean ja viihdyttävän pienen spotfestin. Jeff Hardy loistaa huonoilla ja löysillä spoteillaan,tylsiä löysiä Swantoneita laddereilta ja sitä rataa. Jack Evans taas hyppii 630 sentoneita vaikka mistä ja se on mielestäni paljon parempaa,Ricochetin Double Moonsaultit laddereilta ovat nannaa ja Matt Sydalin kaikki liikkeet ovat nannaa. Esimerkiksi tämä WSX:n ensimmäinen matsi oli todella loistava muutaman minuutin spotfest. Niinkuin täällä joku sanoikin "Jätettiin kaikki ylimääräinen pois". Niin juuri ottelu oli todella loistava noinkin lyhyeksi. Minuun eivät Jeffin spotit ja volttiyritykset iske yhtään. Todellakin Jeff yrittää korvata vajaavaista taitoaan spoteilla. Hänellä on ollut pari "ihan ok" matsia,mutta en niitä ala sen enempää arvostelemaan. Hänen spottinsa ovat kaiken lisäksi tylsiä ainakin minun mielestä. Jack Evansin spottailut pysyvät aina yhtä hyvinä. Niihin ei kyllästy koskaan vaikka niitä näemmekin joka päivä.
Ja sinun mielestäsi pitää olla hyvä tekniikkapainija, ja jos ei olekaan hyvä tekniikkapainija, niin pitää olla maailman paras bumppiapina. Ja ei ne hardyn Swanton Bomb:it ole niin helppoja kuin näyttävät. Hardy on kehittänyt kehätyöskentelyään loistavasti, Samoin ajoitustaan. Ja ne Hardyn Swantonit kuuluu olla "löysiä" etenkin korkealta tehtynä, koska näin siihen saadaan näyttävyyttä.
Ei todellakaan tarvi olla maailman paras spottiapina,mutta kun Jeff ei kuulu edes sellasiin "ok" spottiapinoihin. Ehkä ne Hardyn Swantonit eivät ole niin helppoja kuin ne näyttävät,mutta se taas ei tee niistä hienoja. Hän tekee ne liiankin löysästi. Muuten tuosta kehätyöskentelystä sen verran että se on kehittynyt kylläkin,mutta ei ne Hardyn matsit silti pistä kiinnostamaan. Minun mielestäni Matt on muutenkin Hardy Boyzeista se paljon parempi puoli,sanokoot muut mitä lystäävät. Tuo on kyllä typerää että "ne pitää olla löysiä että niihin saadaan näyttävyyttä". Sitä näyttävyyttä saadaan kyllä muullakin tavalla kun kaatumalla köysiltä tai tikkailta tai mistä tahansa muualta. Esimerkiksi The Great Sasuke sai näyttävyyttä siihen hyppäämällä kunnolla eikä kaatumalla. Tiedän,joku keksii sanoa että Jeff sai ideansa Swanton Bombiin Sasukelta. Niin hän saikin,mutta hän ei onnistunut siinä muulla tavalla kuin tekemällä tämän taiton samanlailla. Sasuke hyppäsi korkeammalle ja teki sen kovempaa ja näyttävämmän näköisesti.
Annat kyllä hieman ymmärtää, Että pitäisi olla se paras spottiapina kun kerrot Jack Evansista. "Ne vetää double moonsaulteja mistä vaan". Etenkin tikapulta tehtynä Swanton Bomb on mielestä näyttävämpi löysästi tehtynä, Koska puolivoltissa on refleksi, että painut kasaan. Matt on painillisesti se parempi osapuoli, mutta Jeff on se viihdyttävämpi. Vai ovatko tekniikkapainijat mielestäsi "viihdytävämpiä?
Pistää kyllä vähän miettimään että millaisia Jeff Hardy Matseja Braindead on nähnyt, koska kaikki mitkä mie oon nähnyt, ovat loistavia, ja hirmu viihdyttäviä. Jos Katsoo kahta teknistä vääntäjää kehässä, joiden hahmot eivät ole kiinnostavia, on ainakin miun katsominen aika vaisua, ja ei jaksa kiinnostaa niin paljoa. Kun on mielenkiintoinen matsi, on itsekkin mukana siinä. Ja jos Mattista puhutaan, niin painijana hän voi olla parempi, mutta olen rottensoundin kanssa samaa mieltä siitä että Jeff on viihdyttävämpi. Painihahmona Matt ei juuri miuta ainakaan säväytä. Yksityishenkilönä sitten eri juttu, olen nähnyt dokkareita, haastatteluja ja jopa Matt Hardy shown ihan tässä parin päivän sisällä. Suosittelen Braindeadillekkin!
Ja vielä tuosta swantonista, miun mielestä Jeffin tekemä swanton tikkailta, on paljon näyttävämpi, kuin joku double moonsault tikkailta. Tosin en mene vannomaan, että miulla on samanlainen kuva päässäni siitä, mitä tarkoittaa "löysä hyppy". Se on kato vaikka näkis ihmisen ja selittäis kasvotusten, ni silti jonkun kuvailema esim. punainen talo saattaa näyttää toisen silmissä erilaiselta. Tai kolaripaikalla riippuen missä kulmassa on tapahtumaan, näkee eri asioita. Jokohan miulta karkas ajatus? Ootteko vielä kärryillä?
Ja vielä tuosta swantonista, miun mielestä Jeffin tekemä swanton tikkailta, on paljon näyttävämpi, kuin joku double moonsault tikkailta. Tosin en mene vannomaan, että miulla on samanlainen kuva päässäni siitä, mitä tarkoittaa "löysä hyppy". Se on kato vaikka näkis ihmisen ja selittäis kasvotusten, ni silti jonkun kuvailema esim. punainen talo saattaa näyttää toisen silmissä erilaiselta. Tai kolaripaikalla riippuen missä kulmassa on tapahtumaan, näkee eri asioita. Jokohan miulta karkas ajatus? Ootteko vielä kärryillä?
No en ala nyt jatkamaan tuota quote pyramidia. Elikkä jos se on kuulostanut siltä niin olen sanonut sen huonosti tai typerästi sillä se että sanon "Jack Evans vetelee Double Moonsaulteja mistä vaan" Se ei todellakaan tarkoita sitä että minun mielestäni kaikkien pitäisi olla loisto spottiapinoita. Annoin vain esimerkin hyvästä spottiapinasta. Jeffin tekemä Swanton sattuu yksinkertaisesti olemaan typerä,löysä jne. Koppikselle tiedoksi että olen nähnyt Jeff Hardylta vaikka kuinka monia matseja ainakin 30 matsia. Sillä ennen mark-aikoina hän oli kova. Kaikki TLC:t on tullut katsottua,niissä hän loistaa todellakin,mutta ei herra pysty vetämään hyvää singleä vaikka vastustajana olisi esimerkiksi Blitzkrieg joka on normi spottiapina.
"TheBraindead" kirjoitti:Ja hyvänä esimerkkinä käy myös eilisen RAW:n tylsin ottelu, Ric Flair vs. Jeff Hardy. Edes Ric ei saanut Jeffistä mitään keskivertoa parempaa irti.
Kaikki TLC:t on tullut katsottua,niissä hän loistaa todellakin,mutta ei herra pysty vetämään hyvää singleä vaikka vastustajana olisi esimerkiksi Blitzkrieg joka on normi spottiapina.
"rotten sound" kirjoitti:
Matt on painillisesti se parempi osapuoli, mutta Jeff on se viihdyttävämpi. Vai ovatko tekniikkapainijat mielestäsi "viihdytävämpiä?
Sori tuplat. No siis sehän riippuu täysin painijasta. Bryan Danielson ja Samoa Joe ovat todellakin viihdyttävämpiä,hyviä promottajia ja karismaa on. Matt ei ehkäpä ole viihdyttävämpi,mutta hänen painitaitonsa ovat todellakin paremmat kuin Jeffin. Hardy Boyzissa Jeff tosin pääsee vetämään Mattin kanssa jopa hyviä otteluita.
"Supa" kirjoitti:
Ja hyvänä esimerkkinä käy myös eilisen RAW:n tylsin ottelu, Ric Flair vs. Jeff Hardy. Edes Ric ei saanut Jeffistä mitään keskivertoa parempaa irti.
Juuri tätä meinaammekin. Edes Ric Flair ei saa Jeffiä vastaan hyvää ottelua yksin aikaan. Jeffin pushaus oli muutenkin WWE:hen saavuttua liiallista. Hänhän sai melkein heti IC vyön. Randy Ortoni jobbasi parissa minuutissa Jeffille.
Bryan Danielson ja Samoa Joe ovat todellakin viihdyttävämpiä,hyviä promottajia ja karismaa on.
Danielson muka karismaattinen ja viihdyttävä. Pah! Kyllä hän erinomainen painitaidoiltaan on, mutta mitään muuta hyvää hänessä ei sitten olekaan.
Lisäksi minua ärsyttää tämä Danielsonin ja Joen hehkutus samassa lausessa. Se on nimittäin aikamoinen klisee.
"finlay" kirjoitti:Bryan Danielson ja Samoa Joe ovat todellakin viihdyttävämpiä,hyviä promottajia ja karismaa on.
Danielson muka karismaattinen ja viihdyttävä. Pah! Kyllä hän erinomainen painitaidoiltaan on, mutta mitään muuta hyvää hänessä ei sitten olekaan.
Lisäksi minua ärsyttää tämä Danielsonin ja Joen hehkutus samassa lausessa. Se on nimittäin aikamoinen klisee.
Se on sinun mielipiteesi,mutta väärässä siinä olet IMO. Ei se ollut mikään erikoinen hehkutus vaan vertaus siihen,että eikö tekniikkapainija voisi olla viihdyttävä. No sanokaamme sitten vaikkapa Kurt Angle. Et voi väittää etteikö hän olisi karismaattinen tai viihdyttävä.
"TheBraindead" kirjoitti:Ettet sekoittasi alkuperäistä Blizkriegiä Jack Evansin esitämään?
mutta ei herra pysty vetämään hyvää singleä vaikka vastustajana olisi esimerkiksi Blitzkrieg joka on normi spottiapina.
Muutenkin mikä "normi spottiapina"? Ensinnäkin tuo nimityksesi on erittäin typerä ja vielä lisäykseksi mainittakoon että Blizkrieg on äärimmäisen tekniikaalinen painija.(ainakin aluperäinen)
"TheBraindead" kirjoitti:"finlay" kirjoitti:Bryan Danielson ja Samoa Joe ovat todellakin viihdyttävämpiä,hyviä promottajia ja karismaa on.
Danielson muka karismaattinen ja viihdyttävä. Pah! Kyllä hän erinomainen painitaidoiltaan on, mutta mitään muuta hyvää hänessä ei sitten olekaan.
Lisäksi minua ärsyttää tämä Danielsonin ja Joen hehkutus samassa lausessa. Se on nimittäin aikamoinen klisee.
Se on sinun mielipiteesi,mutta väärässä siinä olet IMO. Ei se ollut mikään erikoinen hehkutus vaan vertaus siihen,että eikö tekniikkapainija voisi olla viihdyttävä. No sanokaamme sitten vaikkapa Kurt Angle. Et voi väittää etteikö hän olisi karismaattinen tai viihdyttävä.
No heti tuli parempi esimerkki. Ja kyllä minä Joeta pidän viihdyttävänä ja karismaattisena. Siis juu vertaushan tuo oli, mutta näihin kahteen vertaaminen jokaisessa yhteydessä on äsryttävää. Paljon mieluummin olisin nähnyt jonkun "ei niin yleisen" nimen. Jos halutaan sanoa, että tekniikkapainija voi olla viihdyttävä, niin esimerkiksi joku Regalin tapainen aliarvostettu nimi, josta ei paljon puhuta, olisi ollut parempi vertaus, kuin Joe, Danielson tai jopa Angle.
"deluxe" kirjoitti:"TheBraindead" kirjoitti:Ettet sekoittasi alkuperäistä Blizkriegiä Jack Evansin esitämään?
mutta ei herra pysty vetämään hyvää singleä vaikka vastustajana olisi esimerkiksi Blitzkrieg joka on normi spottiapina.
Muutenkin mikä "normi spottiapina"? Ensinnäkin tuo nimityksesi on erittäin typerä ja vielä lisäykseksi mainittakoon että Blizkrieg on äärimmäisen tekniikaalinen painija.(ainakin aluperäinen)
No oikeastaan pidän Blitzkriegistä ja alkuperäistä tarkoitan. Tuo normi spottiapina oli todellakin huono nimitys ja typerä sellainen. Blitzkrieg kyllä taitoi teknisenkin.
"finlay" kirjoitti:
Paljon mieluummin olisin nähnyt jonkun "ei niin yleisen" nimen. Jos halutaan sanoa, että tekniikkapainija voi olla viihdyttävä, niin esimerkiksi joku Regalin tapainen aliarvostettu nimi, josta ei paljon puhuta, olisi ollut parempi vertaus, kuin Joe, Danielson tai jopa Angle.
William Regal on yksi omista suosikeistani totta puhuen. Hän on WWE:ssä aivan liian aliarvostettu. Hänelle pitäisi mielestäni antaa kunnon push.
Saatana kun on tullut hirveä kiistely Hardysta.
"Maiden" kirjoitti:
s****na kun on tullut hirveä kiistely Hardysta.
Ainahan niitä kiistelyjä on ja pitääkin olla.
"finlay" kirjoitti:
Danielson muka karismaattinen ja viihdyttävä. Pah! Kyllä hän erinomainen painitaidoiltaan on, mutta mitään muuta hyvää hänessä ei sitten olekaan.
Itseasiassa näin minäkin luulin ennen miehen mestaruuskautta ROHissa. Mies oikeasti osaa promottaa ihan hyvin, ja on vielä viihdyttäväkin. Varmaankin siksi, että hän saa sanoa oikeastaan mitä haluaa siihen mikkiin. RVD veti myös hyvän promon sillä tavalla One Night Standissa, mutta se onkin ainoa muistettava promo RVD:lta. Jos Danielson laitettaisiin puhumaan mikkiin WWE:ssä, niin en usko että erottuisi keskivertopromottajasta. Karismaa ei kyllä meidän "haamulta" löydy paljoa.
Ja takaisin aiheeseen.
Hardyn kanssa minulla on ollut vähän erilaisia vaiheita. Vuosia sitten tykkäsin, sitten välillä vihasin, kun alkoi ote "vähän" lipsumaan ja TNAn run oli aika surkea. Nyt kun hän tuli takaisin WWE:hen, arvelin että mikään ei ole muuttunut. Olin väärässä, mies vetää nyt oikeasti ihan hyviä otteluita, eikä sekoile kehässä. Promottajaksi hänestä ei ole, mutta toimii varsin hyvin yleisön huudattajana.
"C2W" kirjoitti:
Hardyn kanssa minulla on ollut vähän erilaisia vaiheita. Vuosia sitten tykkäsin, sitten välillä vihasin, kun alkoi ote "vähän" lipsumaan ja TNAn run oli aika surkea. Nyt kun hän tuli takaisin WWE:hen, arvelin että mikään ei ole muuttunut. Olin väärässä, mies vetää nyt oikeasti ihan hyviä otteluita, eikä sekoile kehässä. Promottajaksi hänestä ei ole, mutta toimii varsin hyvin yleisön huudattajana.
Minä olen huomannut tuon saman. Jeffillä näyttää taas olevan hauskaa kehässä, miten asian pitää toki ollakin. Ellei paini maistu, niin se kyllä vaikuttaa esiintymiseen, kuten tuolloin ennen välirikkoa WWE:hen.
Niin, ja herrajumala yleisön reaktioita Hardyyn! Yleisöhän menee ihan sekaisin heti kun Hardyn tunnarin alkutahdit alkavat soida. Se hurrauksen määrä on aikamoinen. Jos yleisö tykkää noin paljon, niin hyvä. Enpähän ole ainoa
Ainoa mikä surettaa tässä Hardyjen tilanteessa on se, miten vähälle huomiolle Matt on jäänyt. Se on todellinen vääryys.
Jehvistä vielä sen verran, että mielestäni WWE comebackin jälkeen mies on otellut viihdyttäviä otteluita, ehkäpä Jeff sai uutta intoa painiin koska IMO Jeff oli jotenkin löysä TNA:ssa. Itselläkin on mielipiteet Hardyä kohtaan vaihdelleet vuosien varrella, kuten joku tuossa aikaisemmin mainitsikin, mutta nyt Jeff on noussut uudelleen ehdottomasti suosikki painijoihini Raw:n puolelta. Swantonkin näyttää paljon kauniimmalta kun se tehdään normaalilta kehäkulmaukselta, eikä jostain titantronin päältä. Hardyn "lievä" spottailu (lievä verrattuna johonkin UV liigaan) miellyttää minua ainakin enemmän kuin jonkun random indypellen 4x moonsault palavaan kompostiin. Muutenkin hardyn kehä taitoja huono lähteä haukkumaan jos ei saa kiinnostavaa matsia jonkun ikälopun kanssa, joka ei ole ollut hyvässä painikunnossa vuosiin.
Jeff on erinomainen persoona koska jakaa paljon mielipiteitä, sellaisista onkin kiva kun saa jotain puhuttua muutakin kuin joo tekee ihan hienoja lukkoja.
Jeff on erinomainen persoona koska jakaa paljon mielipiteitä, sellaisista onkin kiva kun saa jotain puhuttua muutakin kuin joo tekee ihan hienoja lukkoja.
"PowerSlave" kirjoitti:Onhan moni saanutkin..Ei Jeff tosin.
Muutenkin hardyn kehä taitoja huono lähteä haukkumaan jos ei saa kiinnostavaa matsia jonkun ikälopun kanssa, joka ei ole ollut hyvässä painikunnossa vuosiin.
"Supa" kirjoitti:"PowerSlave" kirjoitti:Onhan moni saanutkin..Ei Jeff tosin.
Muutenkin hardyn kehä taitoja huono lähteä haukkumaan jos ei saa kiinnostavaa matsia jonkun ikälopun kanssa, joka ei ole ollut hyvässä painikunnossa vuosiin.
Kuten?
Jeff:n inhoajille näyttää olevan tärkeää painitaidot. Jos todella pitää olla niin hyvää tekniikkapainijaa, katsokaa vaikka olympiapainia.
Ric Flair painii 'ikäloppunakin' paremmin kuin moni muu koko lafkassa, etenkin Hardy. Itseeni Hardy ei ole koskaan iskenyt eikä iske vieläkään. Mies on yliarvostettu ja keskinkertainen likimain jokaisella painin osa-alueella. Mies ei osaa promottaa, ei painia teknisesti, ei olla vuorovaikutuksessa yleisöön ja vastustajaan, ei kantaa huonompia hyviin otteluihin, ei brawlata ja spottaillakkin vain keskinkertaiesti. Hmm, nyt kun tarkemmin ajattelee, niin keskinkertainen taisi olla liiallista kehua Jeffille, sanotaan sittenkin että huono. Pointti on kuitenkin se, että kaikista tärkein ominaisuus, kehäpsykologia, on miehellä lähes mitätöntä.
Persoonasta on paha sanoa mitään kun ei tiedä, paitsi tietenkin sen, että mies oli(luultavasti on yhä) täysi narkkari.
Persoonasta on paha sanoa mitään kun ei tiedä, paitsi tietenkin sen, että mies oli(luultavasti on yhä) täysi narkkari.
"rotten sound" kirjoitti:Minkälainen on "kunnon show"?
Ja Jeff:n inhoajille näyttää olevan tärkeämpää hyvät painitaidot, kuin kunnon show. Jos todella pitää olla niin hyvää tekniikkapainijaa, katsokaa vaikka olympiapainia. Tämä on showpainija ja jos pitää olla Bryan Danielsonin tasoista überprota, niin etsikää TekniikkaPaini-foorumi.
Ja eikös tämä ole lähinnä painifoorumiksi meinattu, ja tekniikkapaini on yksi osa vapaapainia?
"Riveni" kirjoitti:
Persoonasta on paha sanoa mitään kun ei tiedä, paitsi tietenkin sen, että mies oli(luultavasti on yhä) täysi narkkari.
Ja lähdetään huhupohjalta sanomaan vaikka että Vince on käyttänyt aineita 10 vuotta.
"pastor" kirjoitti:
Ja eikös tämä ole lähinnä painifoorumiksi meinattu, ja tekniikkapaini on yksi osa vapaapainia?
Toki on yksi osa-alue, mutta ei todellakaan se ainoa. Pointtihan on tässä kun Jeffiä lähdetään vertaamaan näihin tekniikan ihmelapsiin, eikä kukaan ole tietääkseni sanonut edes että Jeff olisi oiva tekniikkapainija, niin jos se tekniikka vääntö on ylitse muiden niin katsokaa hyvät ihmiset sitten vaikka oikeaa painia.
Riveni hoiti kaiken mistä olemme tässä kiistelleet, minun on siis turha enää sanoa mitään muuta paitsi. ..
Ahahaaaaa..Hittolainen, sain tuosta päivän naurut. Kuules, kun vapaapaini syntyi, se oli tekniikka painia. Sinun showpainisi yleistyi vasta television mukana tulossa. Showpaini on vain eri sana vapaapainille, tai Pro Wrestlingille.
Jokainen painija on niin vapaa- kuin showpainijakin.
"rotten sound" kirjoitti:
Tämä on showpainija ja jos pitää olla Bryan Danielsonin tasoista überprota, niin etsikää TekniikkaPaini-foorumi.
Ahahaaaaa..Hittolainen, sain tuosta päivän naurut. Kuules, kun vapaapaini syntyi, se oli tekniikka painia. Sinun showpainisi yleistyi vasta television mukana tulossa. Showpaini on vain eri sana vapaapainille, tai Pro Wrestlingille.
Jokainen painija on niin vapaa- kuin showpainijakin.
"Riveni" kirjoitti:Et siis ota selvää asioista ennekuin tulet tänne sanomaan "luultavasti" joka on vain hatara oletus. Ja minä kun luulin, että ajattelet ennenkuin kirjoitat.
Ric Flair painii 'ikäloppunakin' paremmin kuin moni muu koko lafkassa, etenkin Hardy. Itseeni Hardy ei ole koskaan iskenyt eikä iske vieläkään. Mies on yliarvostettu ja keskinkertainen likimain jokaisella painin osa-alueella. Mies ei osaa promottaa, ei painia teknisesti, ei olla vuorovaikutuksessa yleisöön ja vastustajaan, ei kantaa huonompia hyviin otteluihin, ei brawlata ja spottaillakkin vain keskinkertaiesti. Hmm, nyt kun tarkemmin ajattelee, niin keskinkertainen taisi olla liiallista kehua Jeffille, sanotaan sittenkin että huono. Pointti on kuitenkin se, että kaikista tärkein ominaisuus, kehäpsykologia, on miehellä lähes mitätöntä.
Persoonasta on paha sanoa mitään kun ei tiedä, paitsi tietenkin sen, että mies oli(luultavasti on yhä) täysi narkkari.
"Supa" kirjoitti:
Showpaini on vain eri sana vapaapainille, tai Pro Wrestlingille.
Jokainen painija on niin vapaa- kuin showpainijakin.
Puhut paskaa. No mutta silti, tämä on elinikäinen taistelu tekniikka ja spottipaini fanittajien välillä kummatkaan eivät pidä toisen painityylistä. Totta on että kun paini syntyi niin se oli teknistä, mutta ajat ovat muuttuneet ja toiset nyt tykkäävät spottailusta toiset submission ja kolmas luchapainista, siitä on lähes turhaa kiistellä.
"hamalainen" kirjoitti:No höh. Milläköhän perusteella? Mitä eroa muka on nykyajan vapaapainilla ja showpainilla?
Puhut paskaa..
"Supa" kirjoitti:Anteeksi suurmestari, että en ole yhtä viksu kuin sinä. Totta, vapaapaini syntyi tekniikkapainin pohjalta. Mutta elämme jo 2000-lukua, Ja sinä tuolla showpaini käsitykselläsi olet jämähtänyt 80-luvulle.
Riveni hoiti kaiken mistä olemme tässä kiistelleet, minun on siis turha enää sanoa mitään muuta paitsi. ..
"rotten sound" kirjoitti:
Tämä on showpainija ja jos pitää olla Bryan Danielsonin tasoista überprota, niin etsikää TekniikkaPaini-foorumi.
Ahahaaaaa..Hittolainen, sain tuosta päivän naurut. Kuules, kun vapaapaini syntyi, se oli tekniikka painia. Sinun showpainisi yleistyi vasta television mukana tulossa. Showpaini on vain eri sana vapaapainille, tai Pro Wrestlingille.
Jokainen painija on niin vapaa- kuin showpainijakin.
"Supa" kirjoitti:"hamalainen" kirjoitti:No höh. Milläköhän perusteella? Mitä eroa muka on nykyajan vapaapainilla ja showpainilla?
Puhut paskaa..
Vapaapainiksi minä lasken sen olympialaisissakin harjoitettavan vapaapainin, mutta showpaini on erikseen.
"rotten sound" kirjoitti:
Et siis ota selvää asioista ennekuin tulet tänne sanomaan "luultavasti" joka on vain hatara oletus. Ja minä kun luulin, että ajattelet ennenkuin kirjoitat.
Kerran narkkari, aina narkkari. Mutta mitä sinä ajattelit kirjoittaessasi flame-viestin? Jännää, ettet ottanut kantaa mihinkään muuhun kirjoittamaani, vaan vain tuohon yhteen päästäksesi flamettamaan, mm? Tuskin se on mikään salaisuus, että Hardy on ollut narkkari. Mutta tällähetkellä emme asiasta tiedä. Meillä on siis kaksi vaihtoehtoa, joista jompikumpi on totta. Joko Hardy on yhä narkkari tai sitten ei ole. Eli käytännössä me emme voi kiistää kumpaakaan väitettä ennen kuin joku varma taho asian varmistaa, mm? Näin paljon tuli ajateltua ennen tuon kirjoittamista.
"PowerSlave" kirjoitti:Niin, ei olekaaan, mutta useat ovat sanoneet Jeffin matseja viihdyttäviksi, mutta ihmisillä on varmasti erilaisia käsityksiä viihdyttävästä ottelusta, joten siitä lienee turha kinastella.
Toki on yksi osa-alue, mutta ei todellakaan se ainoa. Pointtihan on tässä kun Jeffiä lähdetään vertaamaan näihin tekniikan ihmelapsiin, eikä kukaan ole tietääkseni sanonut edes että Jeff olisi oiva tekniikkapainija, niin jos se tekniikka vääntö on ylitse muiden niin katsokaa hyvät ihmiset sitten vaikka oikeaa painia.
Ja rotten sound, et viittis selvittää mulle seuraavaan V7 (tai mitä nyt ikinä onkaan, en ole kiinnostunut hevosurheilusta juurikaan.) lähtöön sen voittaja hevosen nimen? Kun mulla ei tunnu ikinä arvauksien menevän oikeaan, kun veikkaan Ukko Pekkaa. :/ Että oisko mahollista selvittää se ennen seuraavaa lähtöä?
"rotten sound" kirjoitti:Hah, lievä sarkasmi <3
Anteeksi suurmestari, että en ole yhtä viksu kuin sinä.
Ja sinä tuolla showpaini käsitykselläsi olet jämähtänyt 80-luvulle.Jahas..Ehkäpä olenkin, mitä sitten? Kuinka paljon se nyt on kahdessa vuosikymmenessä muuttunut? Meillä on vieläkin gimmickit, entrancet, enemmän karismaa kuin taitoa, yms. Ei se käsitys niin eroavainen ole 2000-luvullakaan.
Olen silti kuullut monien ihmisten puhuvan nykyään vapaapainista, kuin showpainista.
Vapaapainiksi minä lasken sen olympialaisissakin harjoitettavan vapaapainin, mutta showpaini on erikseen.
Pro Wrestling on Showpainityyppistä vapaapainia, jos nyt täydellisen mielipiteeni haluat.
"Riveni" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:
Et siis ota selvää asioista ennekuin tulet tänne sanomaan "luultavasti" joka on vain hatara oletus. Ja minä kun luulin, että ajattelet ennenkuin kirjoitat.
Kerran narkkari, aina narkkari. Mutta mitä sinä ajattelit kirjoittaessasi flame-viestin? Jännää, ettet ottanut kantaa mihinkään muuhun kirjoittamaani, vaan vain tuohon yhteen päästäksesi flamettamaan, mm? Tuskin se on mikään salaisuus, että Hardy on ollut narkkari. Mutta tällähetkellä emme asiasta tiedä. Meillä on siis kaksi vaihtoehtoa, joista jompikumpi on totta. Joko Hardy on yhä narkkari tai sitten ei ole. Eli käytännössä me emme voi kiistää kumpaakaan väitettä ennen kuin joku varma taho asian varmistaa, mm? Näin paljon tuli ajateltua ennen tuon kirjoittamista.
Vai, että kerran narkkari, aina narkkari? Se vain oli asia johon kiinnitin eniten huomiota sillä hetkellä. Jos haukkuisin sinun ihannoimaasi hienoa tekniikkapainijaa aiheettomasti taidottomaksi painijaksi, ja olisin sitä ennen kirjoittanut 4 riviä tekstiä, olisi tuo haukkumiskohta se johon huomiosi kiinnittyisi.
"Riveni" kirjoitti:
Kerran narkkari, aina narkkari
Tuolla logiikalla jopa kuiville päässyt alkoholisti, on aina alkoholisti.
Jos Hardysta puhutaan, niin hän viihdyttää minua paljon paremmin kuin joku Bryan "F'N Boorin" Danielson. Minusta spottailu on paljon viihdyttävämpää, kuin katsoa kun joku pitää toista jossain lukossa puolet matsista.
The Braindead, Alat ärsyttämään minua tosissaan nuiden "Bryan Danielson on maailman paras!11" kommenteillasi. Hanki elämä.
"Supa" kirjoitti:
Pro Wrestling on Showpainityyppistä vapaapainia, jos nyt täydellisen mielipiteeni haluat.
No nyt alkaa kuulostaa oikealta. Mutta jollei ihan offtopickiksi menisi, niin minun mielestäni tuo Flairin ja Hardyn matsi oli ihan viihdyttävä.
"rotten sound" kirjoitti:
Vai, että kerran narkkari, aina narkkari? Se vain oli asia johon kiinnitin eniten huomiota sillä hetkellä. Jos haukkuisin sinun ihannoimaasi hienoa tekniikkapainijaa aiheettomasti taidottomaksi painijaksi, ja olisin sitä ennen kirjoittanut 4 riviä tekstiä, olisi tuo haukkumiskohta se johon huomiosi kiinnittyisi.
Voitko todistaa, ettei Hardy ole ollut narkkari? Sellainen on nimittäin yleinen käsitys ollut painimaailmassa jo aika pitkään. Ja en ymmärrä vertaustasi. Jos haukkuisit narkkaripainijaa narkkariksi, niin se olisi aivan sama, olisi se kuinka hyvä painija teknisesti tahansa. Tuskin kenellekkään on salaisuus, että esimerkiksi Angle ei ole pitkiin aikoihin päässyt edes ylös sängystä ilman kipulääkkeitä ja muuta kamaa. Ei se hänestä silti huonoa tee, kuten ei narkkariuskaan Jeffistä. Hänestä tekee juuri se, että mies ei ole viihdyttävä. Aluksi spotit viihdyttävät, mutta sitten kuin ne on jo nähty, miehestä ei ole mihinkään. Hänellä ei ole kehäpsykologiaa, vuorovaikutusta yleisön kanssa. Teknisesti huonokin painija voi olla loistava, jos ajoittaa liikkeet oikein yleisön ja vastustajan reaktioiden ja tunteiden mukaan.
"hamalainen" kirjoitti:
No nyt alkaa kuulostaa oikealta. Mutta jollei ihan offtopickiksi menisi, niin minun mielestäni tuo Flairin ja Hardyn matsi oli ihan viihdyttävä.
Minunkin mielestäni. Flair osaa kantaa hieman heikommatkin painijat viihdyttäviin otteluihin. Ja jos miehet nyt kohtaavat maniassa, niin tuskin sekään ottelu on paha. Flair veti kyllä kivan niskabumpin, mutta ainakin se todistaa sitä, ettei mies mikään kehäraakki vielä ole.
"Merovingi" kirjoitti:"Riveni" kirjoitti:
Kerran narkkari, aina narkkari
Tuolla logiikalla jopa kuiville päässyt alkoholisti, on aina alkoholisti.
Jos Hardysta puhutaan, niin hän viihdyttää minua paljon paremmin kuin joku Bryan "F'N Boorin" Danielson. Minusta spottailu on paljon viihdyttävämpää, kuin katsoa kun joku pitää toista jossain lukossa puolet matsista.
The Braindead, Alat ärsyttämään minua tosissaan nuiden "Bryan Danielson on maailman paras!11" kommenteillasi. Hanki elämä.
No nyt puhutaan asiaa. Katson mieluummin ihmisiä jotka tekevät kaikkea muiden ihmisten viihtyvyyden takia kuten Bam Margera, Extreme Duudsonit Ja Jeff Hardy. Tuossakin oli ainoastaan pieni osa heistä.
"Riveni" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:
Vai, että kerran narkkari, aina narkkari? Se vain oli asia johon kiinnitin eniten huomiota sillä hetkellä. Jos haukkuisin sinun ihannoimaasi hienoa tekniikkapainijaa aiheettomasti taidottomaksi painijaksi, ja olisin sitä ennen kirjoittanut 4 riviä tekstiä, olisi tuo haukkumiskohta se johon huomiosi kiinnittyisi.
Voitko todistaa, ettei Hardy ole ollut narkkari? Sellainen on nimittäin yleinen käsitys ollut painimaailmassa jo aika pitkään. Ja en ymmärrä vertaustasi. Jos haukkuisit narkkaripainijaa narkkariksi, niin se olisi aivan sama, olisi se kuinka hyvä painija teknisesti tahansa. Tuskin kenellekkään on salaisuus, että esimerkiksi Angle ei ole pitkiin aikoihin päässyt edes ylös sängystä ilman kipulääkkeitä ja muuta kamaa. Ei se hänestä silti huonoa tee, kuten ei narkkariuskaan Jeffistä. Hänestä tekee juuri se, että mies ei ole viihdyttävä. Aluksi spotit viihdyttävät, mutta sitten kuin ne on jo nähty, miehestä ei ole mihinkään. Hänellä ei ole kehäpsykologiaa, vuorovaikutusta yleisön kanssa. Teknisesti huonokin painija voi olla loistava, jos ajoittaa liikkeet oikein yleisön ja vastustajan reaktioiden ja tunteiden mukaan.
Luuletko etten tiennyt, että Hardy on vetänyt huumeita? En ole missään vaiheessa väittänyt, että hän ei olisi huumannut itseään. Hän vain ei tee niin enään. Kuinka suuri osa yleisöstä muuten oli kyllästynyt Hardyn spotteihin 3 vuoden aikana? Eipä ole yleisöstä juuri kuulunut buu-huutoja Hardylle koskaan. [/b]
"rotten sound" kirjoitti:Oho! Eikö? Johtuneeko siitä että Jeff on face, ja suurin osa yleisöstä on markkeja, ja WWE sisäistyneitä?
Eipä ole yleisöstä juuri kuulunut buu-huutoja Hardylle koskaan.
Hän vain ei tee niin enään.Jeffkö siitä sinulle soitti? Kuten Riveni saattoi jossain vaiheessa sanoja, niin mikään ei siitä ole varmaa.
"Supa" kirjoitti:"rotten sound" kirjoitti:Oho! Eikö? Johtuneeko siitä että Jeff on face, ja suurin osa yleisöstä on markkeja, ja WWE sisäistyneitä?
Eipä ole yleisöstä juuri kuulunut buu-huutoja Hardylle koskaan.
Ja vaikka olisit kuinka smark niin on siellä livenä pakko hurrata ja buuata samaan tahtiin kuin muutkin tai näytät idiootilta muiden silmissä.
"rotten sound" kirjoitti:
Kuinka suuri osa yleisöstä muuten oli kyllästynyt Hardyn spotteihin 3 vuoden aikana? Eipä ole yleisöstä juuri kuulunut buu-huutoja Hardylle koskaan. [/b]
2 ohjelmaa viikossa tahdilla ei varmaankaan, mutta kun on mahdollisuus katsoa spotfestejä vaikka joka päivä, alkavat ne tympiä. Etenkin, kun indyspottiapinat ovat turruttaneet turhalla spottihuoraamisellaan koko spottipainin. Se ei tunnu enään ollenkaan hienolta. Viimeksi innostuin hyppyspotista kun Hotstuff vetäisi isoksi mieheksi hienon loikan TNA:ssa häkkimatsissa. Muuten spotit ovat sitä tavallista, etenkin WWE:ssä ja TNA:ssa. Niinhän sitä sanotaan, että jos haluaa pitää WWE:tä painillisesti hyvänä, ei kannata muuta katsoa. Itse olen kyllästynyt spotteihin kokonaan, niissä ei ole jäljellä tippaakaan siitä OMG fiiliksestä, mitä joskus muinoin oli.
Mutta älkööt ymmärätkö väärin, itse en pidä esimerkiksi Danielsonia yhtään hyvänä painijana. Tekniikkapainijana kyllä, mutta mies on kuiva ja tylsä. Ei siis sellainen showpainija joka saisi minut mukaan otteluun. Liikaa matossakierimistä, liian vähän heittoja ollakseen viihdyttävää siinä mielessä mitä minä haluan nähdä. Tekniikkapainia voi myös painia viihdyttävästi ja sitä Danielson ei mielestäni tee.
"Merovingi" kirjoitti:
Jos Hardysta puhutaan, niin hän viihdyttää minua paljon paremmin kuin joku Bryan "F'N Boorin" Danielson. Minusta spottailu on paljon viihdyttävämpää, kuin katsoa kun joku pitää toista jossain lukossa puolet matsista.
The Braindead, Alat ärsyttämään minua tosissaan nuiden "Bryan Danielson on maailman paras!11" kommenteillasi. Hanki elämä.
Jos sinua kiinnostaa spottihuoraus enemmän niin se ei taas ole minun asiani enkä siihen sano vastaan mitään. Jos hän on sinun mielestäsi "F'n Boorin" niin sitten on. Minun mielestäni hän ei ole f'n boorin. Mutta en ole yhdessäkään välissä sanonut että Bryan Danielson olisi maailman paras. Hän ei edes ole suosikkipainijani. Sillä suosikkejani ovat KENTA ja esimerkiksi Toshiaki Kawada. Eniten ärsyttää sinunkaltaistesi valitus.